vir: Unity
Vrh ponudbe komercialnih 3D grafičnih pogonov za razvoj iger že dobro desetletje trdno zasedata Unreal Engine, firme Epic Games, in pa Unity. Dvoboj med družbama se je v zadnjih letih le še zaostril, saj se svojčas izključno igričarska orodja vse bolj prebijajo na področje video produkcije, oziroma nastajanja nanizank, filmov, oglasov in novičarskih vsebin, kar odpira nova polja dela. Zato ni presenetljivo, da skušata podjetji pridobiti dodatne zmogljivosti v tej smeri. Pri Unityju so se ozrli kar za slovitim novozelandskim studijem za vizualne učinke Weta Digital, ki ga je v začetku devetdesetih soustanovil režiser Peter Jackson in je sodeloval pri številnih filmih, od Trilogije Gospodar prstanov do Avatarja. Unity bo za 1,625 milijarde ameriških dolarjev kupil tehnični del Weta Digitala, torej oddelek za razvoj orodij.
V paketu pride tako strokovni kader - 275 inženirjev - kakor tudi sama orodja in knjižnice obstoječih grafičnih elementov. Preostanek Weta Digitala, se pravi ljudje, ki proizvajajo učinke za filme, bo odslej nastanjen v novem studiu, WetaFX, ki bo tako postal ena glavnih Unityjevih strank. Sestrskega studia Weta Workshop, kjer gradijo fizične filmske kulise, se nakup ne dotika. Posel naj bi bil zaključen še v tem četrtletju. Wetino programje bo integrirano v platformo Unity in s tem prvič na voljo širši javnosti, saj je bilo doslej dosegljivo zgolj skozi drago sodelovanje s studijem. To sicer ni prvi Unityjev nakup v letošnjem letu, saj so poleti za 320 milijonov dolarjev že pohrustali podjetje Parsec, ki razvija programsko opremo za P2P streaming iger - toda ne z namenom igranja, temveč razvoja. Sredstva za te nakupe so sicer nabrali predvsem z lanskim prihodom na borzo, ko so skozi IPO pridobili 1,3 milijarde dolarjev investicijskega denarja.