Slo-Tech - Yahoo je s tem mesecem popolnoma zapustil Kitajsko. V uradni izjavi je podjetje za odločitev okrivilo čedalje težje poslovno in pravno okolje, zaradi česar ne morejo več poslovati na Kitajskem. Poleg iskalnika Yahoo odhajajo tudi ostale storitve, ki so jih nudili, vse od spletne strani TechCrunch do AOL-ove elektronske pošte. Yahoo je že drugo veliko ameriško podjetje, ki je v mesecu dni zapustilo Kitajsko. Minuli mesec se je enako odločil Microsoft, ki je za ukinitev LinkedIna na Kitajskem navedel zelo podobne razloge. Epic Games pa bo na Kitajskem strežnike ugasnil 15. novembra.
Na Kitajskem trgu je bil Yahoo prisoten od leta 1999. Leta 2003 so kupili kitajski iskalnik 3721, leta 2005 pa še 40-odstotni delež v Alibabi. A medtem ko je Alibaba rasla, je Yahoo postajal čedalje manjše podjetje in sčasoma ga je Alibaba prerasla, kar je povzročalo trenja. Leta 2012 so sklenili nadaljnji dogovor z Alibabo, ki je kupila del podjetja in štiri leta upravljala Yahoo China. Kasneje so ukinili elektronski predal in spletni portal Yahoo China, a je do leta 2015 v Pekingu obstajal celo raziskovalno-razvojni center za Yahoo. Toda Yahoo je v primerjavi z lokalnimi igralci, kot so Baidu, Tencent ali Alibaba hitro postal nepomemben. Od leta 2015 na Kitajskem ni bil več fizično prisoten.
Na Kitajskem se pogoji za delovanje zaostrujejo, povod za Yahoojev odhod pa je Personal Information Protection Law (PIPL), ki je začel veljati včeraj. Nov zakon, ki podobno kot evropski GDPR varuje zasebnost uporabnikov interneta, je resda otežil življenje tujim podjetjem, a Yahoo bi jo v vsakem primeru prej ali slej popihal iz Kitajske. Poleg PIPL-a na Kitajskem veljata še Cybersecurity Law in Data Security Law, s katerimi država zelo strogo regulira, kateri podatki lahko zapustijo državo.
Novice » Omrežja / internet » Yahoo zapustil Kitajsko
mtosev ::
Presenečen sem edino, da Yahoo še sploh obstaja.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
poweroff ::
Kitajci so uspeli doseči dovolj visoko stopnjo tehnološkega razvoja, da bodo počasi vse zahodne firme nasuvali ven.
sudo poweroff
AliRes ::
Tudi mi potrebujemo protekcionizem in to čisto povsod, kjer je možno, ne pa da nam konkurira Hofer, Lidl, Eurospin.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AliRes ()
Mr.B ::
Verjetno ce bi kaj takega veljalo v EU, bi hitro
No se na zahodu ze zmenijo.
Nov zakon, ki podobno kot evropski GDPR varuje zasebnost uporabnikov interneta, je resda otežil življenje tujim podjetjem, a Yahoo bi jo v vsakem primeru prej ali slej popihal iz Kitajske. Poleg PIPL-a na Kitajskem veljata še Cybersecurity Law in Data Security Law, s katerimi država zelo strogo regulira, kateri podatki lahko zapustijo državo.
No se na zahodu ze zmenijo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Magic1 ::
Presenečen sem edino, da Yahoo še sploh obstaja.
Če imaš v lasti 40% Alibabe, si preskrbljen doživljensko, če ne zagoniš vsega.
Magic
FireSnake ::
Še en okupator zapušča Kitajsko.
Počasi, a vztrajno, pa le gre na bolje.
Evropa pa samo kima. Svojih igralcev, žal, nimamo.
Počasi, a vztrajno, pa le gre na bolje.
Evropa pa samo kima. Svojih igralcev, žal, nimamo.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Markoff ::
Kitajci so uspeli doseči dovolj visoko stopnjo tehnološkega razvoja, da bodo počasi vse zahodne firme nasuvali ven.
Tudi Japonci so dovolj dolgo kopirali zahod in se mu s tem hitro bližali, da so prišli do točke, kjer so morali sami začeti inovirati, ker nisi imel več ničesar za ukrast. Japoncem gre sicer dobro, a neki superinovatorji ravno niso. Odlični inženirji, ampak ničesar res fundamentalno novega ne prihaja iz Japonske.
Kitajci bodo šli po podobni poti. Ne moreš biti družba kimanja in uboganja ter hkrati inoviranja. Does simply not compute.
Da ne omenimo, da njihov nacionalizem in več stoletij dolg kompleks manjvrednosti (tolki so jih Mongoli, Angleži, Japonci, skratka vsak, ki je imel 5 minut časa, čeprav so imeli vedno impresivne armade) podžigata njihov ksenofoben odnos do drugače mislečih. Njihovi megainfrastrukturni posli po južni Evropi in subsaharski Afriki se že kažejo, da so konkreten maček v žaklju.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
gruntfürmich ::
Kitajci so uspeli doseči dovolj visoko stopnjo tehnološkega razvoja, da bodo počasi vse zahodne firme nasuvali ven.
mislim da si povprečen zahodnjak niti malo ne predstavlja kako tehnološko napredna je kitajska ta trenutek.
niti malo!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
poweroff ::
Slučajno kar dobro poznam situacijo na Kitajskem in ja, zelo so napredni. Tudi mnogo talentov imajo.
Ima pa Markoff prav, ampak mislim, da se tega kitajsko vodstvo zaveda in skuša znotraj partije ustvariti ustrezen mehurček, kjer bo svoboda.
Pa saj je pri nas podobno - znotraj določenih okvirov si zelo svoboden, čez te okvire pa ne smeš. Razlika je samo ta, da so kitajski okvirji trenutno manjši.
Ima pa Markoff prav, ampak mislim, da se tega kitajsko vodstvo zaveda in skuša znotraj partije ustvariti ustrezen mehurček, kjer bo svoboda.
Pa saj je pri nas podobno - znotraj določenih okvirov si zelo svoboden, čez te okvire pa ne smeš. Razlika je samo ta, da so kitajski okvirji trenutno manjši.
sudo poweroff
zeleni ::
V bistvu se njihovo naprednost zelo rado napihuje. Že sam pogled na BDP ali pa kazalce rasti kaže, da so še daleč zadaj in da bojo še dolgo.
Kar jih dviga nad ostale, enako razvite države, je velikost. Ampak glede na velikost (število prebivalcev) bi moralo biti, če bi bili dejansko napredni ali močni skoraj vse od tam.
Si predstavljas Nemčijo pri sedanji razvitosti z miljardo in pol prebivalstva? Ali katerokoli drugo od recimo 30 najbolj razvitih držav. Kaj bi delala njihova industrija, njihove šole?
Zapiranje trga tudi ni nikoli prineslo nič dobrega. Spomni me, če je bilo kdaj v zgodovini uspešno zapiranje in izolacija države. Poskusov je bilo nekaj.
Kar jih dviga nad ostale, enako razvite države, je velikost. Ampak glede na velikost (število prebivalcev) bi moralo biti, če bi bili dejansko napredni ali močni skoraj vse od tam.
Si predstavljas Nemčijo pri sedanji razvitosti z miljardo in pol prebivalstva? Ali katerokoli drugo od recimo 30 najbolj razvitih držav. Kaj bi delala njihova industrija, njihove šole?
Zapiranje trga tudi ni nikoli prineslo nič dobrega. Spomni me, če je bilo kdaj v zgodovini uspešno zapiranje in izolacija države. Poskusov je bilo nekaj.
Poldi112 ::
Seveda zapiranje trga ni prineslo nič dobrega. A trga niso zaprli sami, ampak so jih obkolili ter prisilili v mednarodno izolacijo.
Računaj, da je bila Kitajska po 2. sv. vojni porušena podobno kot nemci. A medtem, ko so nemci dobili:
- denar za obnovitev
- zastonj (okupacijsko) vojsko
...
so kitajci, ki so imeli namesto izobražene raje same kmete (100 let kolonizacije ni ravno prineslo prosperitete):
- dobili 20 let brutalne izolacije
- teroriziranje s strani USA, kar jih je prisililo v investiranje v vojsko in razvoj jedrskega orožja.
Američani so pač naredili vse, kar je bilo v njihovi moči, da čim bolj ustavijo kitajski napredek.
Glede na omenjena dejstva je njihov razvoj naravnost neverjeten. Seveda imajo polno težav in izzivov pred seboj, a da so prilezli do tu, kjer so, je pač fenomenalno.
Zdaj si pa predstavljaj, kje bodo čez 20-30 let v primerjavi z današnjo Nemčijo, ker najmanj za toliko let razvoja jih je zahod pač prikrajšal.
Kot že večkrat omenjeno, po 2. sv. vojni se ravnovesje moči počasi postavlja na svoje naravno mesto. Azija je zaradi št. ljudi pač v prednost, več ljudi imajo pa zaradi geografije. To, da je zahod dominiral nekaj stoletij je zgolj posledica vojaške okupacije ter ropanja. Zdaj, ko tega ne moremoo več, nas bo Azija slej ko prej ponovno prehitela. Neizbežno, ter hkrati povsem nič strašnega. Če v EU hočemo živeti po svoje, nam noben kitajc ali američan tega ne more preprečiti.
Računaj, da je bila Kitajska po 2. sv. vojni porušena podobno kot nemci. A medtem, ko so nemci dobili:
- denar za obnovitev
- zastonj (okupacijsko) vojsko
...
so kitajci, ki so imeli namesto izobražene raje same kmete (100 let kolonizacije ni ravno prineslo prosperitete):
- dobili 20 let brutalne izolacije
- teroriziranje s strani USA, kar jih je prisililo v investiranje v vojsko in razvoj jedrskega orožja.
Američani so pač naredili vse, kar je bilo v njihovi moči, da čim bolj ustavijo kitajski napredek.
Glede na omenjena dejstva je njihov razvoj naravnost neverjeten. Seveda imajo polno težav in izzivov pred seboj, a da so prilezli do tu, kjer so, je pač fenomenalno.
Zdaj si pa predstavljaj, kje bodo čez 20-30 let v primerjavi z današnjo Nemčijo, ker najmanj za toliko let razvoja jih je zahod pač prikrajšal.
Kot že večkrat omenjeno, po 2. sv. vojni se ravnovesje moči počasi postavlja na svoje naravno mesto. Azija je zaradi št. ljudi pač v prednost, več ljudi imajo pa zaradi geografije. To, da je zahod dominiral nekaj stoletij je zgolj posledica vojaške okupacije ter ropanja. Zdaj, ko tega ne moremoo več, nas bo Azija slej ko prej ponovno prehitela. Neizbežno, ter hkrati povsem nič strašnega. Če v EU hočemo živeti po svoje, nam noben kitajc ali američan tega ne more preprečiti.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Lonsarg ::
Američani se lih vsakih 10 let premislijo kaj bi, niso nekaj dosledni.
Kitajce so najprej v drek tiščali, nato so praktično lastnoročno preko seljenja tovarn tja poskrbeli za vzpon Kitajske (vzpona brez da gredo Ameriška podjetja tja ne bi bilo, oziroma bi bil VSAJ 100 let kasneje). Sedaj ko so se vzpeli bi jih pa spet v drek tiščali sam je pa prepozno. Se ne znajo odločit kaj hočejo :)
Kitajci so pa itak ujetniki lastnega populizma (komunizem pač) in se za namene vzdrževanja notranje kontrole nad populacijo poslužujejo grobega obnašanja z ostalimi državami in masovno izgubljajo prijatelje. Tak da ja vzpeli se bodo, ampak na dokaj izoliran način, kar bo za EU tudi čisto ustrezno.
Kitajce so najprej v drek tiščali, nato so praktično lastnoročno preko seljenja tovarn tja poskrbeli za vzpon Kitajske (vzpona brez da gredo Ameriška podjetja tja ne bi bilo, oziroma bi bil VSAJ 100 let kasneje). Sedaj ko so se vzpeli bi jih pa spet v drek tiščali sam je pa prepozno. Se ne znajo odločit kaj hočejo :)
Kitajci so pa itak ujetniki lastnega populizma (komunizem pač) in se za namene vzdrževanja notranje kontrole nad populacijo poslužujejo grobega obnašanja z ostalimi državami in masovno izgubljajo prijatelje. Tak da ja vzpeli se bodo, ampak na dokaj izoliran način, kar bo za EU tudi čisto ustrezno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Poldi112 ::
Kakšno grobo obnašanje nad ostalimi? Ameriške kolonije seveda javkajo, a čigava vojska je pred čigavo obalo in kdo je koga okupiral, ter mu še vedno ne dovoli dekolonizacije, je menda tudi jasno?
To, da masovno izgubljajo prijatelje, je poceni pravljica, ki ti jo prodaja zahodna propaganda.
To, da masovno izgubljajo prijatelje, je poceni pravljica, ki ti jo prodaja zahodna propaganda.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Lonsarg ::
Trgovinska vojna med Avstralijo in Kitajsko je pravljica? To da se Filipini kregajo s Kitajsko je pravljica?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Poldi112 ::
Avstralijo in Filipine šteješ med kitajske prijatelje?
Vse države imajo trenja s sosedami. Jaz mislim da sem kar objektiven, naši mediji niso.
Izrael kolje palestince, savdijci jemence, američani pol sveta, ... agresor so pa kitajci.
Indija gradi koncentracijska taborišča ter pomorske baze - vse tiho. Treba poročati o Ujrugih in kitajskih otokih.
Tako da ponovno - kakšno grobo obnašanje? NATO neprestano okupira in bombardira suverene države, in temu rečemo svoboda in demokracija, medtem ko je kitajska agresor, ker ji gre v nos, da ji američani pred obalo paradirajo letalonsilke.
Lahko našteješ, katere prijatelje konkretno so izgubili ter kakšne ekonomske posledice so utrpeli s to izgubo teh prijateljev?
Vse države imajo trenja s sosedami. Jaz mislim da sem kar objektiven, naši mediji niso.
Izrael kolje palestince, savdijci jemence, američani pol sveta, ... agresor so pa kitajci.
Indija gradi koncentracijska taborišča ter pomorske baze - vse tiho. Treba poročati o Ujrugih in kitajskih otokih.
Tako da ponovno - kakšno grobo obnašanje? NATO neprestano okupira in bombardira suverene države, in temu rečemo svoboda in demokracija, medtem ko je kitajska agresor, ker ji gre v nos, da ji američani pred obalo paradirajo letalonsilke.
Lahko našteješ, katere prijatelje konkretno so izgubili ter kakšne ekonomske posledice so utrpeli s to izgubo teh prijateljev?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Karamelo ::
Avstralijo in Filipine šteješ med kitajske prijatelje?
Vse države imajo trenja s sosedami. Jaz mislim da sem kar objektiven, naši mediji niso.
Izrael kolje palestince, savdijci jemence, američani pol sveta, ... agresor so pa kitajci.
Indija gradi koncentracijska taborišča ter pomorske baze - vse tiho. Treba poročati o Ujrugih in kitajskih otokih.
Tako da ponovno - kakšno grobo obnašanje? NATO neprestano okupira in bombardira suverene države, in temu rečemo svoboda in demokracija, medtem ko je kitajska agresor, ker ji gre v nos, da ji američani pred obalo paradirajo letalonsilke.
Lahko našteješ, katere prijatelje konkretno so izgubili ter kakšne ekonomske posledice so utrpeli s to izgubo teh prijateljev?
pa dobr a ti za kitajce navijaš? valda da bomo za naše navijal, ne moreš pa bit nepristranski
Poldi112 ::
Jaz nisem čustveno navezan na svoje gospodarje, zgolj izpostavljam očitne laži zahodne propagande, v upanju, da bomo lahko imeli racionalno debato.
Nekateri pa pač slepo/nekritično "navijate" za "naše".
Kako točno je v našem interesu, da se borimo za interese trenutnega gospodarja, katerega ladja počasi in vztrajno tone?
Nekateri pa pač slepo/nekritično "navijate" za "naše".
Kako točno je v našem interesu, da se borimo za interese trenutnega gospodarja, katerega ladja počasi in vztrajno tone?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldi112 ()
Lonsarg ::
@Poldi, narobe si razumel mojo besedo grobo. S tem sem mislil da imajo ostre izjave in se ne znajo prilazovat, kar je pomemben skill v diplomaciji. Za grobo sem označil zgolj diplomacijo, ne njihova dejanja.
Glede dejanj so v svetovnem merilu trenutno dokaj pridni. Seveda je to posledica polozaja v katerem so trenutno. Morala in good/bad v politiki ne obstaja.
Glede dejanj so v svetovnem merilu trenutno dokaj pridni. Seveda je to posledica polozaja v katerem so trenutno. Morala in good/bad v politiki ne obstaja.
Poldi112 ::
V tem položaju (ukleščeni med velesile) so od nekdaj in to jim definira politiko.
Svetovna dominacija ene države je pa zgodovinsko gledano tudi anomalija, ki je nastala izključno zaradi svetovne vojne, v kateri so bile VSE ostale velesile porušene. S ponovno postavitvijo na noge se moč pač ponovno seli v Azijo.
Diplomatsko gledano bi rekel, da so daleč pred zahodom, ki vsake 4-8 leta menja taktiko ustavljanja kitajske rasti. Tega, da upajo kaj bevskniti nazaj nad zahodne diplomate, ki jih neprestano kritizirajo, jim pa tudi težko štejem v zlo. Edino - če so ostre izjave tak no-go v diplomaciji, kako potem gledaš na jokanje francozev glede avstralske "izdaje", pa grožnje angležem zaradi rib? Xi ne rabi poceni populističnih prijemov, ki jih potrebuje Macron, da zmaga, in posledično državni interesi zaradi tega ne trpijo.
Svetovna dominacija ene države je pa zgodovinsko gledano tudi anomalija, ki je nastala izključno zaradi svetovne vojne, v kateri so bile VSE ostale velesile porušene. S ponovno postavitvijo na noge se moč pač ponovno seli v Azijo.
Diplomatsko gledano bi rekel, da so daleč pred zahodom, ki vsake 4-8 leta menja taktiko ustavljanja kitajske rasti. Tega, da upajo kaj bevskniti nazaj nad zahodne diplomate, ki jih neprestano kritizirajo, jim pa tudi težko štejem v zlo. Edino - če so ostre izjave tak no-go v diplomaciji, kako potem gledaš na jokanje francozev glede avstralske "izdaje", pa grožnje angležem zaradi rib? Xi ne rabi poceni populističnih prijemov, ki jih potrebuje Macron, da zmaga, in posledično državni interesi zaradi tega ne trpijo.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Lonsarg ::
Gre za to da so Kitajci taktično prezgodaj začeli uveljavljat svojo moč. Če bi počakali še 10 let bi bolje čez prišli. Še 5-10 let namreč rabijo, da ključne tehnologije znotraj države obvladajo.
Amerika je Kitajsko šele zadja leta začela (spet)omejevati. Prej je desetletja naivno upala, da se bo sčasoma okužila s kapitalizmom in postala del njega.
EU nima nobene moči kaj vplivat je bolj opazovalec.
Amerika je Kitajsko šele zadja leta začela (spet)omejevati. Prej je desetletja naivno upala, da se bo sčasoma okužila s kapitalizmom in postala del njega.
EU nima nobene moči kaj vplivat je bolj opazovalec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Poldi112 ::
Niso imeli izbire, američani so se spravili nad njih. Obama je že javno naznanil "Pivot to Asia".
V HK so eno leto tolerirali upornike, predno so naredili red. Kako točno bi jim nadaljevanje protostov koristilo?
Glede Tajvana se tudi dviga retorika in posledično kitajci MORAJO ukrepati, da perprečijo spremembo statusa quo.
Dvomim, da je kdo resno verjel, da bodo kitajci šli v demokracijo. Izolacijo so ukinili, ker je bil interes kapitala enostavno prevelik.
V HK so eno leto tolerirali upornike, predno so naredili red. Kako točno bi jim nadaljevanje protostov koristilo?
Glede Tajvana se tudi dviga retorika in posledično kitajci MORAJO ukrepati, da perprečijo spremembo statusa quo.
Dvomim, da je kdo resno verjel, da bodo kitajci šli v demokracijo. Izolacijo so ukinili, ker je bil interes kapitala enostavno prevelik.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
joze67 ::
poweroff ::
Pa dobro, a zdaj bomo pa ravnanja enih opravičevali z ravnanji drugih?
Se pravi ker ZDA bombardirajo Bližnji vzhod, pa Izrael fura koncenctracijska taborišča, je pa kitajsko zatiranje Ujgurov pa kar naenkrat OK?
Poleg tega pozabljaš, da nekateri smo kritični tudi do početja ZDA, Izraela... ampak glede Kitajcev bi morali biti pa kar tiho - zakaj že?
Če drugega ne, kitajski režim represije nad internetom bi moral skrbeti vse nas, ker Kitajska je v globalnem smislu testbed za tehnologije represij, ki se bodo kasneje uvedle tudi pri nas.
Se pravi ker ZDA bombardirajo Bližnji vzhod, pa Izrael fura koncenctracijska taborišča, je pa kitajsko zatiranje Ujgurov pa kar naenkrat OK?
Poleg tega pozabljaš, da nekateri smo kritični tudi do početja ZDA, Izraela... ampak glede Kitajcev bi morali biti pa kar tiho - zakaj že?
Če drugega ne, kitajski režim represije nad internetom bi moral skrbeti vse nas, ker Kitajska je v globalnem smislu testbed za tehnologije represij, ki se bodo kasneje uvedle tudi pri nas.
sudo poweroff
Poldi112 ::
Če hočemo pravice doma, si jih moramo izboriti in Ujguri so tu zgolj poceni preusmerjanje pozornosti.
Tehnologije represije so pa tudi čez lužo oz. na zahodu povsem lepo uveljavljene. Saj žvižgače redno preganjamo, za razliko od onih, ki nekaznovano terorizirajo civiliste. Skrivna sodišča še kar obstajajo, komunikacije se masovno prestrezajo, ...
Skrb za Ujgure nam pač ne pomaga, njim pa tudi ne. Hkrati pa dosti držav pod zahodnim okriljem testira podobne sisteme.
Tehnologije represije so pa tudi čez lužo oz. na zahodu povsem lepo uveljavljene. Saj žvižgače redno preganjamo, za razliko od onih, ki nekaznovano terorizirajo civiliste. Skrivna sodišča še kar obstajajo, komunikacije se masovno prestrezajo, ...
Skrb za Ujgure nam pač ne pomaga, njim pa tudi ne. Hkrati pa dosti držav pod zahodnim okriljem testira podobne sisteme.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Lonsarg ::
Represija se širi kot kuga po svetu, naivno je verjeti, da za nas je važno zgolj kaj je pri nas, NI. Represija v sloveniji se bo, ker smo majhni, povečevala s povprečno represijo drugod po svetu. Karkoli kar dviga povprečje represije po svetu je negativno tudi za nas. In Kitajska to povprečje dvigne konkretno.
nejcek74 ::
Niso imeli izbire, američani so se spravili nad njih. Obama je že javno naznanil "Pivot to Asia"....
Zgoraj nekje trdis, da se sam sebi zdis objektiven = samoevaluacija je nesmiselna
Kot ti je Matthai napisal, opravicevanje napak enih, ces da drugi pocnejo se slabse, je predvsem navijastvo.
Honkongžana, ki je pod vladavino KPK izgubil se tisto nekaj možnosti politične participicaje, ki jo je imel pod angleži, se ne bo strinjal s tabo, da je izguba le-te posledica 200 letne okupacije Kitajske s strani anglo-ameriške naveze. Izgubil jo je zaradi boja KPK za oblast. Države niso enovite entite, ampak skupek ljudi ki tam živijo. Tvoje privoščljivo opravičevanje masakrov po celem svetu, češ da so posledica ameriške politike je predvsem moralno nagnusno. Če pa vidiš svet samo kot boj entitet, ok, ampak potem odstrani kakršnokoli moraliziranje o tem kdo je kriv. Skozi taka očala sta obe strani, USA in PRC upravičeni do česarkoli.
Skrb za Ujgure nam pač ne pomaga, njim pa tudi ne. Hkrati pa dosti držav pod zahodnim okriljem testira podobne sisteme.
Seveda jim pomaga, o zločinih je treba govorit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nejcek74 ()
Mr.B ::
Za indijo se tud nic ne govori, ker so prijatelji...
Tema 1
https://www.aljazeera.com/news/2021/1/4...
https://www.aljazeera.com/news/2021/1/7...
Tema 2
https://www.aljazeera.com/news/2021/10/...
Tema 3
https://www.aljazeera.com/news/2021/9/2...
Kitajci nimajo baze niti hw za AI. Vse to imajo zahodne korporacije. Kitajci so za Americane tsm bolj amaterji. Ko so na zahodu zaceli, china china china, so se na zahodu zacele podirati kolise demokracije, ker prodajanja bs se zna vracati nazaj...
Ostalo je bs strah kitajske, predvsem azije. Americani so zgubili tekmo, ko so v prvi iraski vojni zasegli kitajsko trgovsko ladjo v imenu bs. Takrat so kitajci zahtevali opravicilo, amerini so jim pa dali " who the f... you are". Kitajci so se zavedali vzroka, danes ....
Da seveda je strah. Ce kitajci emp-jajo tajvan, se zahod ustavi.
Tema 1
https://www.aljazeera.com/news/2021/1/4...
https://www.aljazeera.com/news/2021/1/7...
Tema 2
https://www.aljazeera.com/news/2021/10/...
Tema 3
https://www.aljazeera.com/news/2021/9/2...
Assam where, in 2019, the state published a list of people it considered to be citizens, rendering some 1.9 million excluded people virtually stateless
Many of those excluded from the list were sent to a detention centre in the Goalpara district, while more than 10 other such centres have been planned in the state.
Later that year, India's parliament passed the Citizenship Amendment Act (CAA), which lays out provisions for granting citizenship to people from "persecuted" minorities from neighbouring countries. Muslims were excluded from the list
Kitajci nimajo baze niti hw za AI. Vse to imajo zahodne korporacije. Kitajci so za Americane tsm bolj amaterji. Ko so na zahodu zaceli, china china china, so se na zahodu zacele podirati kolise demokracije, ker prodajanja bs se zna vracati nazaj...
Ostalo je bs strah kitajske, predvsem azije. Americani so zgubili tekmo, ko so v prvi iraski vojni zasegli kitajsko trgovsko ladjo v imenu bs. Takrat so kitajci zahtevali opravicilo, amerini so jim pa dali " who the f... you are". Kitajci so se zavedali vzroka, danes ....
Da seveda je strah. Ce kitajci emp-jajo tajvan, se zahod ustavi.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
poweroff ::
Torej, za Indijo jaz nisem vedel kaj se dogaja, bom pa vesel, če kdo napiše kaj več.
Sem se pa precej ukvarjal z nadzorovalnimi praksami ZDA, bil kritičen glede vojaških posegov ZDA, zanima me pa tudi Kitajska. Tam sem pred časom nekaj aktivistom nudil dostop do svobodnega interneta.
Zakaj pa ne še Indija? Ker kot prvo tega do sedaj nisem spremljal, in ker imam omejen čas in resurse. Z Indijo se lahko ukvarja Poldi, ga bomo z veseljem podprli.
In ga ne bom nič kritiziral zakaj se ukvarja z Indijo in ne Kitajsko...
Sem se pa precej ukvarjal z nadzorovalnimi praksami ZDA, bil kritičen glede vojaških posegov ZDA, zanima me pa tudi Kitajska. Tam sem pred časom nekaj aktivistom nudil dostop do svobodnega interneta.
Zakaj pa ne še Indija? Ker kot prvo tega do sedaj nisem spremljal, in ker imam omejen čas in resurse. Z Indijo se lahko ukvarja Poldi, ga bomo z veseljem podprli.
In ga ne bom nič kritiziral zakaj se ukvarja z Indijo in ne Kitajsko...
sudo poweroff
Mr.B ::
Realno si danes kitajska z mojimi podatki in profilom ne more pomagat nic.... kaj pa se z mojim profilom, ne samo zasluzi, na zahodu? pa sporoci.
Ce je kitajska problem za preusmerjanje pozornost, je tud dobro. Samo potem naj se neha podpiranje korporacij, v koncni faz imajo americani da lahko delajo otroci do 23:00 po lokalnem casu in ne o otroski delovni sili na kitajskem, ker se gre taistim korporacijami za izboljsane pogoje profita in nikakor da se razlika pozna pri koncnem kupcu.
Ali po domace, zacnimo na zahodu, ker prej ali slej zacne smrdeti tudi doma.
Ce je kitajska problem za preusmerjanje pozornost, je tud dobro. Samo potem naj se neha podpiranje korporacij, v koncni faz imajo americani da lahko delajo otroci do 23:00 po lokalnem casu in ne o otroski delovni sili na kitajskem, ker se gre taistim korporacijami za izboljsane pogoje profita in nikakor da se razlika pozna pri koncnem kupcu.
Ali po domace, zacnimo na zahodu, ker prej ali slej zacne smrdeti tudi doma.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
kuall ::
jao in med komentarji samo hvalisanje kitajske in označevanje zahoda kot okupatorjev.
resnica je čisto drugačna.
kitajci so jebeni zahojeni komunisti in ker je vsesplošen svetovni trend, da se levaki radikalizirajo ni čudno, da gre tudi na kitajskem v slabšo smer.
resnica je čisto drugačna.
kitajci so jebeni zahojeni komunisti in ker je vsesplošen svetovni trend, da se levaki radikalizirajo ni čudno, da gre tudi na kitajskem v slabšo smer.
Poldi112 ::
Kot ti je Matthai napisal, opravicevanje napak enih, ces da drugi pocnejo se slabse, je predvsem navijastvo.
Nope, gre preprosto za enostavno dejstvo, da na politiko svoje države lahko vplivamo, medtem ko javno blatenje kitajcev zaradi ravnanja z Ujguri ni le hinavsko, marveč tudi neumno, sam s tem v ničemer ne pomagamo Ujgurom, hkrati pa škodimo lastnim interesom.
Edini, ki v tem scenariju pridobi, so američani, ki se krčevito trudijo ohraniti imperij, ki ga enostavno ni mogoče obdržati.
Ujguri so poceni preusmerjanje pozornost stran od domačih problemov ter demoniziraje kitajcev. Red scare oz. yellow peril 2.0.
Honkongžana, ki je pod vladavino KPK izgubil se tisto nekaj možnosti politične participicaje, ki jo je imel pod angleži, se ne bo strinjal s tabo, da je izguba le-te posledica 200 letne okupacije Kitajske s strani anglo-ameriške naveze.
Kakšne politične participacije pod angleži? Si kdaj preveril dejanske pravice, ki so jih imeli prebivalci HK pod angleži, ter kdaj točno so jim angleži dali pravice?
Integracija HK-ja nazaj pod Kitajsko (dekolonizacija) je bila neizbežna. Javna podpora neodvisnosti HK-ja s strani USA ni pa absolutno nič drugega kot vtikanje imperialistov in interne zadeve suverene države.
HK bi danes imel več pravic, če jih ne bi zahod podpihoval za svoje interese (demonizacija kitajcev). Kitajci so celo jebeno leto tolerirali demonstracije in mednarodno propagando, ki jih je neprestano blatila, nato pa po enem letu naredili mir.
Primerjaj to z američani, ki so svoje protestnike redno streljali/zapirali/zaplinjali/... in tako v par mesecih vzpostavili nazaj mir.
Tvoje privoščljivo opravičevanje masakrov po celem svetu, češ da so posledica ameriške politike je predvsem moralno nagnusno.
Kakšno opravičevanje? To je grdo podtikanje. Resnica je pa pač taka, da američani demokracijo brutalno zatirajo praktično kjerkoli se pojavi in izpostavljanje tega dejstva v upanju, da omenjene zločine preprečimo v prihodnje, je moja državljanska dolžnost.
Seveda jim pomaga, o zločinih je treba govorit.
Zanimivo. Kako točno pa se je situacija Ujgurov izboljšala po letih, ko neprestano govorimo o njih?
kitajci so jebeni zahojeni komunisti in ker je vsesplošen svetovni trend, da se levaki radikalizirajo ni čudno, da gre tudi na kitajskem v slabšo smer.
Ti zahojeni komunisti so kmete, za razliko od zahodne "demokracije", ki je tam vladala dobrih 100 let, kljub mednarodni izolaciji potegnili iz revščine.
Medtem ko so američani postali država št. 1 po številu zapornikov.
Ja, nimajo toliko svobode kot mi, se jim je pa situacija pod komunisti izboljšala NEPRIMERLJIVO bolj kot pod imperialisti, ter bolj kot nam na zahodu.
Pa še suvereni so za povrh. Jebeni komunisti!
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldi112 ()
Poldi112 ::
Zakaj pa ne še Indija? Ker kot prvo tega do sedaj nisem spremljal, in ker imam omejen čas in resurse. Z Indijo se lahko ukvarja Poldi, ga bomo z veseljem podprli.
In ga ne bom nič kritiziral zakaj se ukvarja z Indijo in ne Kitajsko...
O kitajcih pogosto komentiram, ker sem enostavno preveč prebral o njihovi zgodovini. Do njih se pa prišel ravno zaradi američanov, ...
O Indiji vem bore malo, tako da pač težko resno komentiram, časa in silnega interesa pa tudi več nimam. Kar me je zanimalo sem večinoma izkristaliziral, interesi pa se mi premikajo drugam. Zgodovina je preveč depresivna, realnost prav tako. :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Mr.B ::
jao in med komentarji samo hvalisanje kitajske in označevanje zahoda kot okupatorjev.
resnica je čisto drugačna.
kitajci so jebeni zahojeni komunisti in ker je vsesplošen svetovni trend, da se levaki radikalizirajo ni čudno, da gre tudi na kitajskem v slabšo smer.
Dej se ne sprenevedi. 12 mijard je dgoogle placal applu da je njegov iskalnik, zato da se lahko apple pretvvarja mi pa ne... koliko so od uveljavitve GDPR-ja so vse Zahodne korporacije placale za pobek uporabniskih podatkov. Koliko mislis je nekdo placal za pobeg 2 mijard fb profilov letos jeseni ?
In ti imas sedaj problem, ko kitajska prepove shranjevanje podakov kitajskih drzavljanov izven kitajske? Kaj mislis da je gdpr resnicnicen, ali zgol megla takim kot ti...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
gruntfürmich ::
O moderni indiji si lahko pogledate dokumentarec na tv slovenija modijeva indija, ter zelo poučno na arte https://www.arte.tv/de/videos/098157-00...
Modi ima kar svoje socialno omrežje
Modi ima kar svoje socialno omrežje
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
poweroff ::
Nope, gre preprosto za enostavno dejstvo, da na politiko svoje države lahko vplivamo, medtem ko javno blatenje kitajcev zaradi ravnanja z Ujguri ni le hinavsko, marveč tudi neumno, sam s tem v ničemer ne pomagamo Ujgurom, hkrati pa škodimo lastnim interesom.
...
Resnica je pa pač taka, da američani demokracijo brutalno zatirajo praktično kjerkoli se pojavi in izpostavljanje tega dejstva v upanju, da omenjene zločine preprečimo v prihodnje, je moja državljanska dolžnost.
...
Medtem ko so američani postali država št. 1 po številu zapornikov.
Ti živiš v ZDA oz. si državljan ZDA?
Oprosti, tega pa nisem vedel. Potem seveda je zelo smiselno, da kritiziraš svojo državo - ZDA.
Upam, da tvoja kritika pomaga zapornikom v ZDA, pa da ne škoduješ lastnim interesom.
Jaz sem sicer mislil, da je izpostavljanje dejstva, da Kitajci demokracijo brutalno zatirajo praktično kjerkoli pri njih se pojavi, moja državljanska dolžnost. In da je pomembno izpostavljanje tega dejstva v upanju, da omenjene zločine preprečimo v prihodnje.
Ampak kot si mi pojasnil, s tem v ničemer ne pomagam Ujgurom, hkrati pa škodim lastnim interesom. Zato bom raje tiho.
Seveda pa tudi ne bom kritiziral ZDA, ker s tem ne bom nikomur pomagal in bom kvečjemu škodil lastnim interesom oz. interesom Slovenije kot članice NATA.
Hvala za tvoje modrosti, dobro si me razsvetlil.
sudo poweroff
Zimonem ::
Jaz sem sicer mislil, da je izpostavljanje dejstva, da Kitajci demokracijo brutalno zatirajo praktično kjerkoli pri njih se pojavi, moja državljanska dolžnost. In da je pomembno izpostavljanje tega dejstva v upanju, da omenjene zločine preprečimo v prihodnje.
Daj pa nekako racionalno razloži kaj ima umik Yahooja iz Kitajske veze z demokracijo. Pa še krovno državo upoštevaj in cloudact.
Poldi112 ::
Nope, gre preprosto za enostavno dejstvo, da na politiko svoje države lahko vplivamo, medtem ko javno blatenje kitajcev zaradi ravnanja z Ujguri ni le hinavsko, marveč tudi neumno, sam s tem v ničemer ne pomagamo Ujgurom, hkrati pa škodimo lastnim interesom.
...
Resnica je pa pač taka, da američani demokracijo brutalno zatirajo praktično kjerkoli se pojavi in izpostavljanje tega dejstva v upanju, da omenjene zločine preprečimo v prihodnje, je moja državljanska dolžnost.
...
Medtem ko so američani postali država št. 1 po številu zapornikov.
Ti živiš v ZDA oz. si državljan ZDA?
Oprosti, tega pa nisem vedel. Potem seveda je zelo smiselno, da kritiziraš svojo državo - ZDA.
Upam, da tvoja kritika pomaga zapornikom v ZDA, pa da ne škoduješ lastnim interesom.
Jaz sem sicer mislil, da je izpostavljanje dejstva, da Kitajci demokracijo brutalno zatirajo praktično kjerkoli pri njih se pojavi, moja državljanska dolžnost. In da je pomembno izpostavljanje tega dejstva v upanju, da omenjene zločine preprečimo v prihodnje.
Ampak kot si mi pojasnil, s tem v ničemer ne pomagam Ujgurom, hkrati pa škodim lastnim interesom. Zato bom raje tiho.
Seveda pa tudi ne bom kritiziral ZDA, ker s tem ne bom nikomur pomagal in bom kvečjemu škodil lastnim interesom oz. interesom Slovenije kot članice NATA.
Hvala za tvoje modrosti, dobro si me razsvetlil.
Nisem državljan USA, živim pa v njihovi koloniji. So moj "svetovni policaj", ki v okviru NATO pakta bombardira civile po polovici sveta.
Za razliko od kitajcev ...
Smo del NATO pakta in kot taki SOODGOVORNI za zločine, ki jih v imenu svobode povzročamo po svetu.
Tako da ponovno - kako točno so Ujgurom pomagala leta neprestanega poročanja?
Ne gre se za moralno vprašane, ampak za realpolitično. Če bi bili objektivni in bi dejansko o zločinih proti človeštvu poročali uravnovešeno, kitajcev praktično ne bi bilo v novicah.
Ampak naši gospodarji želijo, da se ukvarjamo z Ujguri, medtem ko oni neovirano vodijo imperij ("širijo človekove pravice").
Koliko miljonov letno umre zaradi zahodnih sankcij? Zakaj imamo sankcije na Iran zgolj zato, ker se je naš gospodar sprdnil, da mu sklenjen dogovor ne odgovarja? Kako je svet bolj varen, če se kitajce sili v razvoj moderne vojske? Američani (in posledično mi kot njihova kolonija) imajo politiko svetovne dominance (da je prioriteta države, da je vojaško najmočnejša). To ni obrambna politika in vsaka suverena država se pač mora odzvati. In ker kitajce silimo v militarizacijo, bodo verjento še japonci razvili jedrsko orožje.
Enostavne posledice "zagovavljanja miru" po svetu.
Pred 2. sv vojno američani praktično niso imeli vojske. Jim je grozila okupacija, da se po njej niso demilitarizirali? Po hladni vojni, so bili teroristi res iskren razlog za nadaljnevanje (s stališča obrambe) nesmiselnih investicij v vojsko, ali zgolj nuja, če so hoteli obdržati imperij?
Zakaj te boli, če izpostavljam te resnice? Meniš, da je kitajska okupacija Evrope možen scenarij? Verjameš, da NATO dejansko širi svobodo in demokracijo po svetu?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldi112 ()
Poldi112 ::
Kitajci mi ne preprečujejo, da trgujem s perzijci, američani mi.
Kitajci mi ne preprečujejo, da trgujem s korejci, američani mi.
Kako so desetletja sankcij pomagala korejcem? Kako z blokado dostopa do denarja ter sankcijami pomagamo Afganistancem? Perzijcem? ...
Zakaj ploskamo uveljavljanju "svobode nagivacije" države, ki je niti sama ni ratificirala?
Zakaj dobimo sankcije, če si drznemo dregniti v ameriške zločine?
Se mar ne bi spodobilo, da bi bil tudi svetovni policaj kazensko odgovoren za svoje zločine?
Je to res policaj, če lahko nekaznovano, sistematično kolje civile po svetu?
Se mar ne bi spodobilo, da bi bili NATO vojaki odgovorni za poboje pred mednarodnim sodiščem? Saj zahodna demokracija temelji na pravu, mar ne?
...
Kaj so Ujguvi v primerjavi z indijanci, palestinci, ... ter ali si res zaslužijo toliko pozornosti v medijih?
In ne, ne pravim, da o njih ne bi smeli govoriti. Pravim zgolj in samo, da je razmerje zgovorno.
Kitajci mi ne preprečujejo, da trgujem s korejci, američani mi.
Kako so desetletja sankcij pomagala korejcem? Kako z blokado dostopa do denarja ter sankcijami pomagamo Afganistancem? Perzijcem? ...
Zakaj ploskamo uveljavljanju "svobode nagivacije" države, ki je niti sama ni ratificirala?
Zakaj dobimo sankcije, če si drznemo dregniti v ameriške zločine?
Se mar ne bi spodobilo, da bi bil tudi svetovni policaj kazensko odgovoren za svoje zločine?
Je to res policaj, če lahko nekaznovano, sistematično kolje civile po svetu?
Se mar ne bi spodobilo, da bi bili NATO vojaki odgovorni za poboje pred mednarodnim sodiščem? Saj zahodna demokracija temelji na pravu, mar ne?
...
Kaj so Ujguvi v primerjavi z indijanci, palestinci, ... ter ali si res zaslužijo toliko pozornosti v medijih?
In ne, ne pravim, da o njih ne bi smeli govoriti. Pravim zgolj in samo, da je razmerje zgovorno.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldi112 ()
starfotr ::
Hm, a res?
Morda Kitajska le ni tako zelo nedolžna?
https://www.reuters.com/world/europe/li...
https://www.politico.eu/article/lithuan...
Morda Kitajska le ni tako zelo nedolžna?
https://www.reuters.com/world/europe/li...
https://www.politico.eu/article/lithuan...
Poldi112 ::
Jaz sem sicer mislil, da je izpostavljanje dejstva, da Kitajci demokracijo brutalno zatirajo praktično kjerkoli pri njih se pojavi, moja državljanska dolžnost. In da je pomembno izpostavljanje tega dejstva v upanju, da omenjene zločine preprečimo v prihodnje.
Kako točno je izpostavljanje tega dejstva pomagalo dosedaj? Je HK danes zaradi tega na boljšem? Tajvan? Ujguri? Kitajci sami? Vse, kar smo jim prinesli, je logično reakcijo - investicijo v vojsko in nationalizem. Kako točno bo to pomagalo demokratičnim gibanjem na kitajskem?
Ter od kje ti ideja, da se imaš pravico vtikati v njihove interne zadeve? Sploh po stoletju "zahodne demokracije", ki jih je s prestola sveta zbila v vukojebino.
Če imajo zahodne metode po stoletjih prakticiranja neprestano v ogromni večini negativne posledice, morebiti ne bi bilo smiselno razmisliti, kaj delamo narobe, namesto da vsakič znova nekritično pojemo pravljice o tem, kako smo se trudili, a nam žal ni uspelo.
In dokler korenito ne popravimo te smeri, imamo s podpiranjem imperija na vesti miljone mrtvih letno.
Za svobodo?
Seveda pa tudi ne bom kritiziral ZDA, ker s tem ne bom nikomur pomagal in bom kvečjemu škodil lastnim interesom oz. interesom Slovenije kot članice NATA.
To je sicer res, da si z izpostavljanjem resnice škodimo kot članica NATA, ampak zakaj sploh hočemo biti člani te zločinske organizacije?
Kako točno smo branili svobodo USA z invazijo na Afganistan, v katero so nas prisilili?
Za obrambo potrebuješ podobno veliko vojsko, kot jo ima nasprotnik. Za dominacijo potrebuješ precej močnejšo. NATO naj bi bila obrambna organizacija. Meni ne deluje preveč obrambno. Naši bivši okupatorji francozi, nemci, turki in madžari nas branijo svojimi bivšimi kolonijami in nam naj bi se tresle hlače pred kitajci? Medtem ko so rusi agresor, ker se odzivajo prodoru "obrambne ogranizacije", katere so jih, podobno kot nas, okupirale in porušile.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Poldi112 ::
Hm, a res?
Morda Kitajska le ni tako zelo nedolžna?
https://www.reuters.com/world/europe/li...
https://www.politico.eu/article/lithuan...
Poceni propaganda.
China demanded in August that Lithuania withdraw its ambassador in Beijing after Taiwan announced that its office in Vilnius would be called the Taiwanese Representative Office in Lithuania.
Povsem razumljiv odgovor na trapasto provokacijo. Svet je to poglavje zaključil 50 let nazaj z UN deklaracijo.
China's treatment of Lithuania is a "wake up call" for Europe, Lithuania's deputy foreign minister said on Wednesday, calling for the European Union to be united in dealings with Beijing.
Klasična poceni propaganda, iz muhe dela slona, ker so s kitajci v vojni. NATO "članica" v ameriki govori, kot je v njenem "interesu".
In order for Europe to be credible in the world and as a partner for the United States, it has to "get its act together vis-à-vis China," Pranckevičius said.
Če hočemo biti pohlevni sužnji, moramo slediti USA pri kršenju dogovorjenega statusa quo glede Tajvana?
"China is trying to make an example out of us
Duuh. Če boš italijanom težil, da je Trst naš, bodo politične posledice. Zakaj bi bilo s kitajci kaj drugače?
China, which claims democratically governed Taiwan as its own territory, is regularly angered by any moves that might suggest the island is a separate country.
Claims? To smo sklenili v UN 50 let nazaj:
United Nations General Assembly Resolution 2758 @ Wikipedia
Tajvan je kitajsko ozemlje. Zakaj se neprestano slepimo, da ni?
"We have to speak in a united and coherent way because otherwise we cannot be credible, we cannot defend our interests, and we cannot have an equal relationship with Beijing," he said.
Kako je v našem interesu, da buzeriramo kitajce s kršenjem mednarodnih dogovorov ter vtikanje v njihovo suverenost?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
miha98 ::
NE vem pomoje Kitajsko čaka ista usoda kot Japonsko, če bodo tako šli naprej v razvoju.... Kar se pa tiče Nemčije... Pa je v vzponu, da ni za verjet... Tovorni promet se je povečal za 50% , ponoči ob avtocesti sploh ne moreš parkirat .... Pomoje bo šlo samo še navzgor.... :D Stanovanj primankuje...
poweroff ::
Smo del NATO pakta in kot taki SOODGOVORNI za zločine, ki jih v imenu svobode povzročamo po svetu.
Tegale ne razumem čisto.
Po eni strani trdiš, da smo kolonija ZDA, torej napol okupirana država, po drugi strani smo pa soodgovorni za zločine. Se pravi država A okupira (ali pa na mehek način "okupira") državo B, potem napade državo C in zdaj je država B soodgovorna za ta napad. Se pravi je tudi Poljska soodgovorna za nacistične zločine (Hitler jo je napadel najprej)?
Ter od kje ti ideja, da se imaš pravico vtikati v njihove interne zadeve? Sploh po stoletju "zahodne demokracije", ki jih je s prestola sveta zbila v vukojebino.
Idejo sem dobil od tebe, ki imaš idejo, da se imaš pravico vtikati v zadeve svetovnega policaja. Saj veš, ZDA so svetovni policaj, svet pa njegovo igrišče. In kdo smo mi, da se bomo vtikali v svetovnega policaja?
Šalo na stran. Ja, kot človeško bitje imam pravico opozoriti na krivice, kjerkoli jih vidim. Torej imam pravico obsojati kitajsko zatiranje Ujgurov kot tudi ameriški izvoz "demokracije" v Faludžo.
sudo poweroff
poweroff ::
Imam pa občutek, da eni iščete gospodarja. Če vam gredo na jetra ameriške bombne akcije po svetu (kot meni), imate potem občutek, da si morate poiskati "zaveznike" med državami, ki so z ZDA na nasprotnih bregovih. Torej pri Kitajski in Rusiji. In to vključuje tudi zatiskanje oči pred zločini, ki jih delajo te države. Ker... ker tudi ZDA delajo zločine in ker so te države nasprotnice ZDA.
Kako je že rekel Cankar?
Kako je že rekel Cankar?
sudo poweroff
Mr.B ::
Kot sem rekel... kitajska je amater, kndijci so sli bolj demokraticno po zahodnih vzorcih..https://www.aljazeera.com/news/2021/11/...
That surveillance came amid a slew of early 2000s US government tactics targeting Muslims in the name of national security that continue to cast a long shadow, even as they remain shrouded in secrecy.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Yahoo zapustil Kitajsko (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 11900 (7580) | poweroff |
» | Velika zgodba 90. let končana: Yahoo prodan VerizonuOddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 7609 (5919) | hendriks |
» | Yahoo razmišlja o prodaji osnovne dejavnostiOddelek: Novice / Ostale najave | 10473 (8905) | Phantomeye |
» | Alibaba in ZDA v pričakovanju največje javne ponudbe delnicOddelek: Novice / Ostale najave | 7141 (5764) | Tilen |
» | Yahoo spravil v zapor še enega kitajskega disidentaOddelek: Novice / Zasebnost | 4679 (3829) | Daedalus |