» »

Microsoft kljub šibki prodaji novih računalnikov sklenil odlično poslovno leto

Microsoft kljub šibki prodaji novih računalnikov sklenil odlično poslovno leto

Microsoft - Microsoft je včeraj predstavil poslovne rezultate za fiskalno leto 2016, ki se je zaključilo konec junija. V minulih treh mesecih so ustvarili 20,6 milijarde dolarjev prihodkov in 3,1 milijarde dolarjev čistega dobička. V primerjavi z enakim obdobjem lani so prihodki sicer upadli za osem odstotkov, a so imeli lani v tem času dve milijardi dolarjev izgube, kar je bila posledica ponesrečenega nakupa Nokie in s tem povezanih prevrednotenj vrednosti navzdol. Tudi v zadnjem četrtletju so še imeli 1,1 milijarde dolarjev stroškov zaradi prestrukturiranja in odpuščanja v enoti za mobilne telefone Nokia.

V celotnem poslovnem letu 2016 je Microsoft ustvaril 16,8 milijarde dolarjev čistega dobička, kar je 37 odstotkov več kot leta 2015, kljub temu da so se prihodki skrčili za 10 odstotkov na 85 milijard dolarjev. Vse to je posledica Nokie - če to izvzamemo in upoštevamo še nekaj prilagoditev glede datumov in cen Windows 10, so rezultati zelo primerljivi. Lani je bilo tako prilagojenega prometa 93 milijard dolarjev, letos pa 92 milijard, medtem ko je dobiček ostal 28 milijard dolarjev.

Čeprav je lani in letos prodaja osebnih računalnikov upadala (tudi v zadnjem četrtletju je bil padec na svetovnem trgu 4,5-odstoten), mobilni trg pa je za Microsoft prava mala katastrofa (prihodki iz tega segmenta so v enem letu upadli za 71 odstotkov), podjetje še vedno odlično posluje. Zahvaliti se gre storitvam v oblaku, kjer je Microsoft močno prisoten. Prihodki od platforme Azure so se v zadnjem četrtletju podvojili, do leta 2018 pa pričakujejo iz tega naslova kar 20 milijard dolarjev. Office 365 prav tako odlično deluje, saj beleži 54-odstotno rast prihodkov od poslovnih in 19-odstotno rast prihodkov od domačih uporabnikov.

46 komentarjev

Thuban ::

pri tako odličnih rezultatih je malo smešno da niso sposobni prodreti na trg mobilne telefonije.

Kapo dol, bravo.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

carota ::

Thuban je izjavil:

pri tako odličnih rezultatih je malo smešno da niso sposobni prodreti na trg mobilne telefonije.

Saj so prodrli, oz. predrli luknjo v dnu in potopili Nokio. >:D

treshold2 ::

Thuban je izjavil:

pri tako odličnih rezultatih je malo smešno da niso sposobni prodreti na trg mobilne telefonije.

Kapo dol, bravo.


Strinjam se, Lumia 950 in 950 XL so zelo slabi.
N2820 2.13 Ghz,4GB DDR3,500GB,Windows 10 Pro x64,Intel HD Graphics Mobile

zmaugy ::

Mobilni trg jim je upadel za 71 %? Verjetno zato, ker je njihov telefonski OS tako dober. Morda pa lahko vnovčijo svoje najnovejše izkušnje iz popup oken s sfintiranimi oznakami in probajo koga nategnit. Tukaj so še rezerve.

PrihajaNodi ::

treshold2 je izjavil:

Thuban je izjavil:

pri tako odličnih rezultatih je malo smešno da niso sposobni prodreti na trg mobilne telefonije.

Kapo dol, bravo.


Strinjam se, Lumia 950 in 950 XL so zelo slabi.



Zakaj?

GupeM ::

Ker so. Punca si je kupila Lumio 950, pa je po kakšne pol leta že zelo razmišljala, da bi šla nazaj na Lumio 920. No... na koncu je dobila službenega iPhonea, s katerim je zaenkrat zelo zadovoljna. Čeprav sem bil vedno za Android in vedno bolj za WP kot za iOS, sem mnenje o WP vs. iOS konkretno spremenil. Android pa je zame še vedno na prvem mestu.

Drugače pa ponudba Office 5 licenc za 10$ na mesec res ni slaba. Praktično te lahko pride 2$ na mesec, če najdeš kakšnega kolega in skupaj naročite zadevo.

Bravo, M$.

andromedar ::

PrihajaNodi je izjavil:

treshold2 je izjavil:

Thuban je izjavil:

pri tako odličnih rezultatih je malo smešno da niso sposobni prodreti na trg mobilne telefonije.

Kapo dol, bravo.


Strinjam se, Lumia 950 in 950 XL so zelo slabi.



Zakaj?


Verjetno zato, ker imata naložen OS, ki je na nivoju feature-phona.
Eh?

gus5 ::

PrihajaNodi ::

tikitoki ::

gus5 je izjavil:

Francija poskuša omejiti Microsoftovo 'ekscesno' zbiranje podatkov uporabnikov. Pa Slovenija? :))


To bi bilo super, ce bi postavili MS na njegovo mesto.

737 ::

Ve mogoče kdo, kako je v praksi s tem, da naj bi Rusija in Kitajska prepovedali uporabo Windows 10 v državni upravi zaradi pretiranega zbiranja podatkov?

cleanac ::

Pri Kitajcih bo pa res ogromno poslovne škode.

Motion ::

andromedar je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:

treshold2 je izjavil:

Thuban je izjavil:

pri tako odličnih rezultatih je malo smešno da niso sposobni prodreti na trg mobilne telefonije.

Kapo dol, bravo.


Strinjam se, Lumia 950 in 950 XL so zelo slabi.



Zakaj?


Verjetno zato, ker imata naložen OS, ki je na nivoju feature-phona.


Bolj verjetno zato ker ne oglašujejo več. Če bi folk kupoval glede na kvaliteto bi bu samsung že dolgo pod vodo, in nexususov ne bi blo sam za vzorec

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

filip007 ::

Kaj ti bo PC, ko pa imaš lahko telefon, tablico, konzolo ali pa TV vse brez M$.
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

Truga ::

Zakaj pa ne bi mel se PCja brez MS? Ne razumem

Bistri007 ::

Največji ekosistem za PC je Windows. Tablice nimam, če bi si jo že kupil, pa bi vzel Windows x86.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Rias Gremory ::

737 je izjavil:

Ve mogoče kdo, kako je v praksi s tem, da naj bi Rusija in Kitajska prepovedali uporabo Windows 10 v državni upravi zaradi pretiranega zbiranja podatkov?

AFAIK je v praksi že tako. Ne vem za državno upravo, ampak naj bi bila posebna verzija winsa za kitajski trg.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

asdwasdwa ::

737 je izjavil:

Ve mogoče kdo, kako je v praksi s tem, da naj bi Rusija in Kitajska prepovedali uporabo Windows 10 v državni upravi zaradi pretiranega zbiranja podatkov?


Windows 10 ima tri različne verzije glede zasebnosti. Enako je z Azure storitvami. S tem da se za ameriško vlado morajo strežniki nahajati na tleh ZDA.
- za Kitajce
- za ameriško vlado, NSA, CIA in ostale tri črkovne agencije
- za ostale

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdwasdwa ()

asdwasdwa ::

tikitoki je izjavil:


To bi bilo super, ce bi postavili MS na njegovo mesto.

Najbolje da kar za vsako državo posebej razvijajo sistem. 50 različnih verzij. Vsak ki ima 5 min časa bi diktiral kaj hoče/noče met v sistemu. Če Franciji kaj ni prav naj prepovejo W10 v svoji državi. Aja to pa ne, ker bi si nakopali jezne državljane. Škoda ker M$ hitro popusti. Lahko bi pustili da državljani te svoje agencije postavijo na mesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdwasdwa ()

andromedar ::

Ne moreš prepovedat W10 v celi državi. Ni praktično izvedljivo, pa če so jezni uporabniki ali pa ne. Na srečo njihova država skrbi za glupi folk in jih poskuša zavarovati pred tem, da jih multinacionalka sleče do nagega in nage proda - če se sami ne znajo oz. niso ozaveščeni. Pri nas je (vsaj zaenkrat) drugače.

Sam sem mnenja, je to, da se (in se bo) W10 za denar prodaja končnim kupcem, škandal.

Ne vem koliko ste stari, ampak zamislite si, da vam nekdo skuša prodati malware za 100 eur, ali koliko je pač aktualna cena.

Najbolje da kar za vsako državo posebej razvijajo sistem. 50 različnih verzij. Vsak ki ima 5 min časa bi diktiral kaj hoče/noče met v sistemu. Če Franciji kaj ni prav naj prepovejo W10 v svoji državi.


Če je predrago / se ne znajo / nočejo prilagoditi lokalni zakonodaji, jim ni potrebno vztrajati na takem trgu. So mega-korporacija, naj se obnašajo tržno.
Eh?

bambam20 ::

andromedar je izjavil:



Ne vem koliko ste stari, ampak zamislite si, da vam nekdo skuša prodati malware za 100 eur, ali koliko je pač aktualna cena.



Sej, če ga prodajo ni problem, ker si se strinjal.

Problem je, ker ga vsiljujejo, da moraš imet. S tem pristopom si vrtajo luknjo.

E, pa naj se ebejo.

Markoff ::

cleanac je izjavil:

Pri Kitajcih bo pa res ogromno poslovne škode.

Kitajci že kar nekaj časa spoštujejo intelektualno lastnino, odkar so jo tudi sami začeli proizvajat, ne samo uporabljat. Morda tujo malce manj spoštujejo, a jo. :)

filip007 je izjavil:

Kaj ti bo PC, ko pa imaš lahko telefon, tablico, konzolo ali pa TV vse brez M$.

PC ni namenjen igračkarstvu (ne govorim o rač. igrah), kot ostale naprave.
Tako kot ne kupuješ BMWja, če si prevoznik cementa.

Pa prosim brez nabijanja o poslovni uporabi, na službenem iPhonu imam emaile, koledar, office, ... neuporabno za karkoli drugega kot skeđuliranje kakšnega sestanka ali hitrem prebiranju kratkih mailov. Res, težka dodana vrednost.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

S4ul3 ::

GupeM je izjavil:

Drugače pa ponudba Office 5 licenc za 10$ na mesec res ni slaba.


Office je za malo večja podjetja izjemno draga reč.

Malajlo ::

S4ul3 je izjavil:

GupeM je izjavil:

Drugače pa ponudba Office 5 licenc za 10$ na mesec res ni slaba.


Office je za malo večja podjetja izjemno draga reč.

Pa kakšen bager tudi zna koštati sto in več jurjev. Your point? Če rabiš orodje, ga pač kupiš. Če je ROI slab, se lotiš premetavanja peska z lopato.

jimmb0 ::

Imam Lumio 950 in dela kar vredu, appi se zadnje cajte redno upadetajo in sam telefon oz. OS in se mi zdi da vedno boljse dela. Tako da mislim da je MS zacela delati nekaj na tem segmentu.

Sem imel Iphona 4 s in sem hitro koncal z njim, ko mi iOS sistem pac ni vsec in da ti za ta denar ne dajo sistem v slovenskem jeziku pa je poden od podna.

Vsakemu pač svoje.


LP

S4ul3 ::

Malajlo je izjavil:

S4ul3 je izjavil:

GupeM je izjavil:

Drugače pa ponudba Office 5 licenc za 10$ na mesec res ni slaba.


Office je za malo večja podjetja izjemno draga reč.

Pa kakšen bager tudi zna koštati sto in več jurjev. Your point? Če rabiš orodje, ga pač kupiš. Če je ROI slab, se lotiš premetavanja peska z lopato.


Moj point, da se ravno ukvarjam z reševanjem totalno zgrešenih poslovnih procesov, ki so direktna posledica uporabe Office-a (predvsem Excel in Word). Podjetja se dejansko ne zavedajo, da s tem ko nekemu random zaposlenemu rečejo naj naredi nekaj v Excelu kar se bo uporabljajo sama sebi kopljejo jamo. Ker je to kao poceni, plačaš par eur na mesec in ne rabiš IT-ja.

Na koncu pa imaš potem transportne, nabavne in ostale administrativne oddelke ki so skalabilni ravno toliko kolikor lahko še stlačiš miz za nove "tučkalice" v pisarne.

Malajlo ::

Excel in Word sta kriva, da ljudje ne znajo pravilno postaviti (in prepoznati) poslovnih procesov?
In ja, sem že videl, da je seštevala kolone v excleu s kalkulatorjem. Potem pa vnesla vsoto na konec vrstic. Ampak za nesposobnost ni kriv MS, niti ne (pre)draga programska oprema.
Še vedno ne vem, zakaj je Office izjemno draga reč, i7 s 16GB pri tajnici pod mizo je pa čisto ok.

S4ul3 ::

Malajlo je izjavil:

Excel in Word sta kriva, da ljudje ne znajo pravilno postaviti (in prepoznati) poslovnih procesov?
In ja, sem že videl, da je seštevala kolone v excleu s kalkulatorjem. Potem pa vnesla vsoto na konec vrstic. Ampak za nesposobnost ni kriv MS, niti ne (pre)draga programska oprema.
Še vedno ne vem, zakaj je Office izjemno draga reč, i7 s 16GB pri tajnici pod mizo je pa čisto ok.


Če boš uporabljal Office boš po mojih izkušnjah rabil še enkrat več ljudi za obvladovanje svojih poslovnih procesov. Če si firma z več kot 30,40 ljudmi v administraciji sploh nimaš kaj za seštevat v Excelu.

Ne govorim da je kriv MS. Kriva so podjetja, ki ne vidijo drugega kot "poceni informatika". Ki pa to sploh ni.

treshold2 ::

Največja težava z Windows Phone je to kaj uporabniki niso bili v možnosti narediti nadgradnjo WM 6.x na WP7, WP7 na WP8, in zdaj WP8.x na Windows 10 Mobile. To jim je velika napaka.
N2820 2.13 Ghz,4GB DDR3,500GB,Windows 10 Pro x64,Intel HD Graphics Mobile

PrihajaNodi ::

treshold2 je izjavil:

Največja težava z Windows Phone je to kaj uporabniki niso bili v možnosti narediti nadgradnjo WM 6.x na WP7, WP7 na WP8, in zdaj WP8.x na Windows 10 Mobile. To jim je velika napaka.



Bolj nateg, so govorili da dobijo vse verzije 10 no potem vidimo da so spustili 92x verije. Jaz sem svojo 950 prodal, pa ne zaradi sistema, temvec kamera ni vec to kar je bila. Trojne ledice pa mi 920 v temi naredi lepse slike kot 950. Ampak vseeno, manj ljudi ima ta sistem, manjsa moznost zlorabe.

asdwasdwa ::

andromedar je izjavil:


Ne vem koliko ste stari, ampak zamislite si, da vam nekdo skuša prodati malware za 100 eur, ali koliko je pač aktualna cena.

Ti vidiš W10 kot malware. Jaz ga vidim kot enega najboljših operacijskih sistemov do zdaj.

Motion ::

PrihajaNodi je izjavil:

treshold2 je izjavil:

Največja težava z Windows Phone je to kaj uporabniki niso bili v možnosti narediti nadgradnjo WM 6.x na WP7, WP7 na WP8, in zdaj WP8.x na Windows 10 Mobile. To jim je velika napaka.



Bolj nateg, so govorili da dobijo vse verzije 10 no potem vidimo da so spustili 92x verije. Jaz sem svojo 950 prodal, pa ne zaradi sistema, temvec kamera ni vec to kar je bila. Trojne ledice pa mi 920 v temi naredi lepse slike kot 950. Ampak vseeno, manj ljudi ima ta sistem, manjsa moznost zlorabe.

Dvomim, 95% folka je udejanje v breme, pa ni važno katera platforma (IOS deloma izuzet).

PrihajaNodi ::

asdwasdwa je izjavil:

andromedar je izjavil:


Ne vem koliko ste stari, ampak zamislite si, da vam nekdo skuša prodati malware za 100 eur, ali koliko je pač aktualna cena.

Ti vidiš W10 kot malware. Jaz ga vidim kot enega najboljših operacijskih sistemov do zdaj.



IE se mi zapira ko berem komentarje na 24 ur ali youtubu. Verjetno je res pameten sistem.

Meriso Mayer for head of department of MS mobile!

Zgodovina sprememb…

andromedar ::

PrihajaNodi je izjavil:

asdwasdwa je izjavil:

andromedar je izjavil:


Ne vem koliko ste stari, ampak zamislite si, da vam nekdo skuša prodati malware za 100 eur, ali koliko je pač aktualna cena.

Ti vidiš W10 kot malware. Jaz ga vidim kot enega najboljših operacijskih sistemov do zdaj.



IE se mi zapira ko berem komentarje na 24 ur ali youtubu. Verjetno je res pameten sistem.

Meriso Mayer for head of department of MS mobile!


MS mobile zgleda tako, kot da bi ga že do zdaj vodila Marissa Meyer ;)
Eh?

tikitoki ::

asdwasdwa je izjavil:

tikitoki je izjavil:


To bi bilo super, ce bi postavili MS na njegovo mesto.

Najbolje da kar za vsako državo posebej razvijajo sistem. 50 različnih verzij. Vsak ki ima 5 min časa bi diktiral kaj hoče/noče met v sistemu. Če Franciji kaj ni prav naj prepovejo W10 v svoji državi. Aja to pa ne, ker bi si nakopali jezne državljane. Škoda ker M$ hitro popusti. Lahko bi pustili da državljani te svoje agencije postavijo na mesto.


LOL. Zaradi takih ovc pa smo mamo take probleme. Kot prvo, MS krsi EU zakone in si ne more privosciti, da ga brcnejo s tako pomembne trzisca. Torej si EU lahko privosci MS in ostale ameriske korporativne grebatorje prisli v spostovanje nasih zakonov in vrednot.

Ce pa ti mislis, da lahko zbirajo podatke o tebi in te s tem celo ogrozajo, pol pa se zmeni za posebno obravnavo.

Seveda lahko ameriska vlada tudi nekaznovano vohuni za nami? zakaj ze? Grow a pair.

PrihajaNodi ::

Elon Musk + Marissa Mayer. To bi bilo pa potem kot podjetje v drzavni lasti Slovenije.

treshold2 ::

Zdaj Skype ne bo več podpiral WP 7 in 8. Just LOL.
N2820 2.13 Ghz,4GB DDR3,500GB,Windows 10 Pro x64,Intel HD Graphics Mobile

Malajlo ::

Serije 92x naj bi dobile update. Počakajmo ... Vsekakor govorimo o štiri leta starih modelih.
Pri MS niso neumni. Navlekli nas bodo na oblačne storitve, OS in app že grejo v to smer (Win10 as service npr.). Glihkar sem kupil office365. Ker je ceneje kot kak NAS samo za podatkovno špajzo, kje je še programje.
Računalnikov se bo prodalo vedno manj. Denar ni več v licencah. Storitve so tiste. Padec prodaje pcjev ni posledica slabegs poslovanja MS. Niti nima veze "s katastrofo od telefonov". To je pač dejstvo. Še firme več ne kupujejo svojih serverjev, bemu.

Da pa nekateri še vedno zagovarjate so nineties look UI z nepregledno množico ikon, mi je pa čudno. XP, win7, iOS in kloni tega UI na androidih. Pet zaslonov ikon ni isto kot V8 pod havbo.

opeter ::

treshold2 je izjavil:

Zdaj Skype ne bo več podpiral WP 7 in 8. Just LOL.


Resno? Kje si to bral?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

andromedar ::

Pred dnevi so rekli, da se Skype seli samo na UWP in v cloud. Torej vse ostale naprave odpadejo.
Eh?

opeter ::

Okej, bi lahko kdo predlagal kakšno alternativo Skype-u?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

asdwasdwa ::

andromedar je izjavil:

Pred dnevi so rekli, da se Skype seli samo na UWP in v cloud. Torej vse ostale naprave odpadejo.


Kje si to prebral? 2, 3 tedne nazaj so posodobili desktop verzijo in dodali vse kar ima UWP - bote. Skype desktop bo zagotovo še naprej aktiven. Ne bodo ga kar tako ukinili. Mogoče le prenehali dodajati nove funkcije. Celo Skype na linuxu so ~2 tedna nazaj posodobili po dolgem času.

Nikjer na netu ne najdem te trditve. Pred enim leto je bilo Microsoft to Abandon Modern Skype App in Favour of Desktop

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdwasdwa ()

Motion ::

opeter je izjavil:

Okej, bi lahko kdo predlagal kakšno alternativo Skype-u?

Jst že dolgo uporablam viber in dela super. Maš E2E enkripcijo. Klicanje na fiksno številko, video klice, appe za vse platforme...

asdwasdwa je izjavil:

andromedar je izjavil:

Pred dnevi so rekli, da se Skype seli samo na UWP in v cloud. Torej vse ostale naprave odpadejo.


Kje si to prebral? 2, 3 tedne nazaj so posodobili desktop verzijo in dodali vse kar ima UWP - bote. Skype desktop bo zagotovo še naprej aktiven. Ne bodo ga kar tako ukinili. Mogoče le prenehali dodajati nove funkcije. Celo Skype na linuxu so ~2 tedna nazaj posodobili po dolgem času.

Nikjer na netu ne najdem te trditve. Pred enim leto je bilo Microsoft to Abandon Modern Skype App in Favour of Desktop
Sej si premislijo vsake 5 mesecev kaj bi s skajpom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

Motion ::

Da nadaljujem prejšni post.
Najprej so skenslali uwp app da bodo vgradili skajp pod sms app na telefonu, in posebi bo laufau še skype video app. Nato se je polovica folka zbunila ker je bla integracija u k in je žrlo ogromno baterije. Posledično so se odločli da bodo naredili tudi UWP app in boš mel na izbiro med integriranim v smsje al uwp appom. Čez par mescov so se odločli da bodo ukinli del ki je integriran v SMS app. Čez en mesec so se odločli da bodo SMS-je integrirali v UWP app.
Tako da do konc poletja se zna še čist kaj tretjega zgodit

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

andromedar ::

Eh?

noraguta ::

S4ul3 je izjavil:

Malajlo je izjavil:

S4ul3 je izjavil:

GupeM je izjavil:

Drugače pa ponudba Office 5 licenc za 10$ na mesec res ni slaba.


Office je za malo večja podjetja izjemno draga reč.

Pa kakšen bager tudi zna koštati sto in več jurjev. Your point? Če rabiš orodje, ga pač kupiš. Če je ROI slab, se lotiš premetavanja peska z lopato.


Moj point, da se ravno ukvarjam z reševanjem totalno zgrešenih poslovnih procesov, ki so direktna posledica uporabe Office-a (predvsem Excel in Word). Podjetja se dejansko ne zavedajo, da s tem ko nekemu random zaposlenemu rečejo naj naredi nekaj v Excelu kar se bo uporabljajo sama sebi kopljejo jamo. Ker je to kao poceni, plačaš par eur na mesec in ne rabiš IT-ja.

Na koncu pa imaš potem transportne, nabavne in ostale administrativne oddelke ki so skalabilni ravno toliko kolikor lahko še stlačiš miz za nove "tučkalice" v pisarne.

O ti sveta preproščina. Office je zbirka za urejanje dokumentov. Ki obstajajo pa racno v tem segmentu. In nisi izumil backoffice, ker je to segment s katerim ms zadnje case najbolj služi.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Microsoft sklenil rekordno prvo četrtletje

Oddelek: Novice / Rezultati
218239 (5922) janig
»

Microsoft z Office 365 zasluži več kot z Office (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
6925310 (21942) GupeM
»

Apple prvikrat po 15 letih s padcem prihodkov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
11829975 (25617) blackbfm
»

Microsoft zaradi Nokie četrtletje sklenil z največjo izgubo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
6236283 (32929) boolsheat

Več podobnih tem