» »

Microsoft z Office 365 zasluži več kot z Office

Microsoft z Office 365 zasluži več kot z Office

Microsoft - Microsoft je uspešno zaključil četrto četrtletje finančnega leta 2017, v katerem so dosegli pomembno prelomnico. Prvikrat se je zgodilo, da so prihodki od naročniškega Office 365 presegli tiste od klasičnih licenc za Office, kar priča o pravilni stavi na naročniški model programske opreme. V zadnjih treh mesecih je Microsoft ustvaril 23,3 milijarde dolarjev prihodkov ob 6,5 milijardah dolarjev dobička. Bruto marža je znašala 64 odstotkov. Microsoft je za izplačila dividend in odkupe lastnih delnic porabil 4,6 milijarde dolarjev. V enakem obdobju lani je Microsoft ustvaril 3,1 milijarde dolarjev dobička.

V celotnem fiskalnem letu 2017 je Microsoft ustvaril 21,2 milijarde dolarjev dobička, kar je četrtino več kot leta 2016. Prihodki so zrasli s 85,3 milijard dolarjev na 91,6 milijard. Microsoft ima trenutno 7,6 milijarde dolarjev denarnih sredstev in 125 milijard dolarjev kratkoročnih likvidnih investicij.

Prehod od nakupa k najemu licenc se dogaja v celotni branži, prednjačita pa Microsoft in Adobe. Prihodki v odseku Produktivnost in Poslovni procesi so v zadnjem četrtletju zrasli za 21 odstotkov, od tega Office 365 za kar 43 odstotkov. Office 365 ima sedaj že 27 milijonov naročnikov. Prihodki od prodaje klasičnega Officea pa so zrasli za 13 odstotkov. Še izdatneje je rasel Dynamics 365, in sicer za 74 odstotkov. Odsek Inteligentni oblak je beležil 11-odstotno rast, čemur je največ prispevala 97-odstotna rast prihodkov od Azura. V odseku Osebni računalniki, kamor sodijo Windows, Surface, iskalnik, igre itd., so prihodki upadli za 2 odstotka.

69 komentarjev

«
1
2

zavajon ::

Lahko prosim nekdo razloži, zakaj se bolj splača kupiti 365, kot pa FPP licenco, ki stane toliko kot 3 letna naročnina 365? Jaz tega ne razumem ...

jakan123 ::

zavajon je izjavil:

Lahko prosim nekdo razloži, zakaj se bolj splača kupiti 365, kot pa FPP licenco, ki stane toliko kot 3 letna naročnina 365? Jaz tega ne razumem ...


Pri 365 imaš vedno up to date verzijo, ki jo lahko namestiš na 5 naprav in 1TB prostora v OneDrive.

Han ::

Tudi navaden Office lahko imaš ves čas posodobljen, kar pa ni vedno priporočljivo, saj zadnje čase M$ vztrajno dodaja hrošče. Pred nekaj meseci so npr. onesposobili Outlook iskalnik, in to za nekaj tednov, težave so s priponkami ipd. Skratka, ves čas nekaj prčkajo, tako kot v Polknih 10, ki so vse prej kot zaupanja vreden izdelek.

abyssus ::

Pri navadnem je tako, da če si kupil 2013 potem boš na 2013 tudi ostal. Tukaj pa se posodobi tudi na 2016.

Se pa žal moram strinjati s tem, kar je @Han napisal, saj sem pred kratkim imel v službi neprijetno situacijo, kjer naročnik ni moral pošiljati določenih priponk, težava pa se je pojavila z zadnjo posodobitvijo Office paketa. Je žal kar trajalo, preden sva ugotovila, kako točno zadevo usposobit.

Mavrik ::

zavajon je izjavil:

Lahko prosim nekdo razloži, zakaj se bolj splača kupiti 365, kot pa FPP licenco, ki stane toliko kot 3 letna naročnina 365? Jaz tega ne razumem ...


Za manjša podjetja je cenejša (če upoštevaš redne nadgradnje) in pride z Microsoftovimi spletnimi servisi, za katere si prej moral plačati precej drage licence. 20$/uporabnika/mesec je zelo poceni za paket ki pride z Outlook email računom (prej si rabil Exchange), celotnim offline in online Officeom, OneDrive za sinhroniziranje pa še kup drugih malenkosti.

Uporabnik na firmi se prijavi v Microsoftov račun in ima že na voljo deljene datoteke (nobene zajebancije s Sambo), dokumente lahko ureja na spletu ali offline, ves mail, kontakte in koledar prav tako (brez kupovanja dragih Windows Server in Exchange licenc). Za manjša podjetja ne vem če obstaja trenutno boljši paket storitev.
The truth is rarely pure and never simple.

Qushaak ::

- 5 sočasnih namestitev (pri FPP za 220€ dobiš samo eno)
- Pripada posodobitev namiznih programov, ko pridejo
- OneDrive plac

Zdej recimo, da je nekako dobolj Business premium za cca 10.5€ na mesec, si lahko izračunaš koliko mesecev rabiš do 220€. Pa seveda kar upoštevaj še koliko košta 5 FPP licenc. Vendar tudi v slednjem primeru še nimaš OneDrive prostora kot se zagre.

@abyssus: Se ne posodobi takoj prvo sekundo ko pride ven. Če čakaš avtomatsko to traja kar nekaj mesecev. Lahko pa on-demand sam namestiš takoj, samo pol pa je - imaš več možnosti za hrošče.

zavajon ::

OK, ob tem s 5 namestitvami bi bilo razumljivo.
Ampak jaz sem sližal, da velja licenca za 5 inštalacij za 1 account, ne sme pa si v firmi 5 ljudi šerati 1 licenco. Je kako drugače?
Sicer pa plačaš FPP licenco v slabih 2 letih pri 10 €/mesec.
Po mojih izkušnjah so imeli uporabniki najraje Office 2003, ki pa žal na Win 10 ne dela več. A so ga uporabljali več kot 10 let.

abyssus ::

5 namestitev na eno naročnino je mislim da na voljo samo za Home paket, torej za domačo uporabo (recimo, da na domače PCje/laptope namestiš).

Sicer pa moje izkušnje, kar se tiče manjših podjetij; se mi zdi, da jim se zadeva še vedno zdi predraga. Sem nekaj ljudem predlagal zadevo, pa je preprosto nočejo.

cekr ::

abyssus je izjavil:

5 namestitev na eno naročnino je mislim da na voljo samo za Home paket, torej za domačo uporabo (recimo, da na domače PCje/laptope namestiš).

Sicer pa moje izkušnje, kar se tiče manjših podjetij; se mi zdi, da jim se zadeva še vedno zdi predraga. Sem nekaj ljudem predlagal zadevo, pa je preprosto nočejo.


Če je pa cenejša črna kopija.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Qushaak ::

https://products.office.com/en/compare-...

Ne na pamet bluzit. Je na uradni strani lepo razloženo.

@zavajon: Pri FPP ni nič drugače. Še vedno ti pa danes, ko ima človek toliko naprav pride da si na neko uporabniško ime (račun) legalno namestiš več kopij. Konec koncev je licenca vezana na uporabnika in ne kr nekoga v firmi.

Furbo ::

Jaz imam še zdaj Office Pro 2003 in mu nič ne manjka še dandanes. :)

Imam še en sealed box, če kdo rabi :>
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

aerie ::

Jaz mam pa še zdaj Commodore 64 in mu nič ne manjka še dandanes.

Imam še en original joystick, če kdo rabi :>

Furbo ::

aerie je izjavil:

Jaz mam pa še zdaj Commodore 64 in mu nič ne manjka še dandanes.

Imam še en original joystick, če kdo rabi :>

Cena? Jaz bi mel spet. :)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

filip007 ::

Kako je kaj s pisavo v Libre, jaz vedno izberem Arial in shranim kot doc, da ni problema potem v Word.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

MrStein ::

Hecno, nobenega ne moti "oderuška" marža 64%.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

vostok_1 ::

aerie je izjavil:

Jaz mam pa še zdaj Commodore 64 in mu nič ne manjka še dandanes.

Imam še en original joystick, če kdo rabi :>


Awesome..zadnjič sem delal fluidne simulacije na mojemu, pa mi je kasetnik crknu! How much do you want?

Nah, seriously. Jz tud uporabljam office 2007. Oz. sem... nekako se zafrkavam z Libre Office zadnje čase.
The less MS, the better.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Furbo ::

Saj so bile že zdavnaj raziskave, da 99% uporabnikov offica uporablja morda 10% (ne spomnim se) funkcij.

Vse te nove in nove verzije, ne prinašajo torej ničesar novega za 99% folka - malce bolj pisane ikone ne štejejo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

zavajon ::

No, to da ne prinašajo nič novega, ne bo čisto držalo.
Prinašajo nove težave uporabnikom, ki funkcionalnosti ne najdejo več v starem menuju ;)

GupeM ::

MrStein je izjavil:

Hecno, nobenega ne moti "oderuška" marža 64%.

Tudi če je marža visoka in dobiš to kar rabiš (ali to res rabiš ni stvar debate), pač plačaš. Pa če je marža oderuška ali ne.

Furbo je izjavil:

Saj so bile že zdavnaj raziskave, da 99% uporabnikov offica uporablja morda 10% (ne spomnim se) funkcij.

Vse te nove in nove verzije, ne prinašajo torej ničesar novega za 99% folka - malce bolj pisane ikone ne štejejo.

Za 99% folka malce bolj pisane ikone štejejo. Vsak zase ve, kaj hoče od produkta in ali je zanj pripravljen plačati.

Mavrik ::

Furbo je izjavil:

Saj so bile že zdavnaj raziskave, da 99% uporabnikov offica uporablja morda 10% (ne spomnim se) funkcij.


Spet en ki širi neumnost brez da bi prebral izvorno raziskavo - raziskava je pokazala da 99% uporablja 10% funkcij, ampak da za vsakega uporabnika to pomeni DRUGO MNOŽICO 10% funkcij in da je melo odstranjevanje in skrivanje redko uporabljenih funkcij zelo negativen učinek na prodajo.
The truth is rarely pure and never simple.

WhiteAngel ::

Uuu.. čakaj, da začnejo delati analizo shranjenih dokumentov v oblaku, profilirat uporabnike/podjetja in personalizirane reklame furat. Profit se bo potrojil. Google v2.0. Ni de ni.

Qushaak ::

Furbo je izjavil:

Jaz imam še zdaj Office Pro 2003 in mu nič ne manjka še dandanes. :)

Imam še en sealed box, če kdo rabi :>

Še na 2007 so težave pri Windows 10, čeprav je uradno podprta. Je splošno znano, da morata biti Office in Windows kar se da iz istega časovnega obdobja in takrat res dela ok.
Na W10 niti O2003 ne moreš nasnet. ;)

Morda tebi nič ne manjka, ko se samo opravičila pa zelo preproste tekste piše. Samo veš, Word je danes več kot samo to (še bolj pa to velja za Excel). ;)

Furbo ::

Mavrik je izjavil:

Furbo je izjavil:

Saj so bile že zdavnaj raziskave, da 99% uporabnikov offica uporablja morda 10% (ne spomnim se) funkcij.


Spet en ki širi neumnost brez da bi prebral izvorno raziskavo - raziskava je pokazala da 99% uporablja 10% funkcij, ampak da za vsakega uporabnika to pomeni DRUGO MNOŽICO 10% funkcij in da je melo odstranjevanje in skrivanje redko uporabljenih funkcij zelo negativen učinek na prodajo.

Kot rečeno, sem jo prebral. Leta nazaj in nimam fotografski spomin.

Pa ne vem če so izsledki te raziskave neumnosti, oziroma jih potem širiš tudi ti?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

tikitoki ::

Big suprise, ocitno je bilo, da bo prehod na to obliko drazji za koncnega uporabnika in bolj donosen za MS.

Glugy ::

A ni boljših pa cenejših alternativ? Čudno. V tem konkurenčnem svetu da ni tega. Da ima ena sama pisarniška rešitev enega podjetja tako popularnost; da ne rečem monopol. A ni to čudno?

Mi je pa zanimivo da so vsi tako navdušeni nad tem najemanjem programske opreme. Recimo pri najemanju avtomobilov pa ne.

tikitoki ::

Imas moznost uporabiti openOffice, torej alternativa ostaja. Seveda pa se mora vsak zase odlociti kaj tocno rabi in kaj lahko pogresa.

Mavrik ::

Konkurenca Office 365 je v resnici Google s svojim GSuite in Google Docs. OpenOffice tu več ni konkurenčen.
The truth is rarely pure and never simple.

WhiteAngel ::

Mavrik je izjavil:

Konkurenca Office 365 je v resnici Google s svojim GSuite in Google Docs. OpenOffice tu več ni konkurenčen.


Mene te rešitve v brskalniku ne prepričajo. So počasne in jim manjka kup funkcionalnosti (ko bodo dodane, bo še počasneje..). Native desktop/mobile izvedenka pisarne bi bila čisto ok ideja. Tudi kolaboracija bi delovala. Samo ko se vse vrti le okoli denarja in je zdaj tak hype okoli vsega tega :(

MrStein ::

Furbo je izjavil:

Saj so bile že zdavnaj raziskave, da 99% uporabnikov offica uporablja morda 10% (ne spomnim se) funkcij.

Vse te nove in nove verzije, ne prinašajo torej ničesar novega za 99% folka - malce bolj pisane ikone ne štejejo.

Seveda prinašajo. Po novem je v ospredju vsebina. (beri: 30% ekrana je za vsebino ostalo so glupi ribboni in podobno. Ampak tistih 30% je v sredini!!)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

Glugy je izjavil:


Mi je pa zanimivo da so vsi tako navdušeni nad tem najemanjem programske opreme. Recimo pri najemanju avtomobilov pa ne.

Kako da ne? Pri podjetjih je najem pravilo, pa marsikatera fizična oseba ima tudi.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GupeM ::

Glugy je izjavil:

Mi je pa zanimivo da so vsi tako navdušeni nad tem najemanjem programske opreme. Recimo pri najemanju avtomobilov pa ne.

Pri najemu programske opreme ta namreč ni rabljena (vedno dobiš novo), niti je ne moreš pokvariti/umazati in bi zato moral plačati odškodnino. Pač boš sam imel pokvarjeno/umazano programsko opremo, ali pa jo enostavno naložiš ponovno.

Tudi piratstvo zame ni kraja! Je samo neupravičena uporaba nečesa, do česar nimaš pravice. Vsi tisti, ki imajo pravico uporabljati neko programsko opremo, jo še vedno lahko. Medtem ko pri kraji oškodovani ne more uporabljati odtujenega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Qushaak ::

WhiteAngel je izjavil:

Mavrik je izjavil:

Konkurenca Office 365 je v resnici Google s svojim GSuite in Google Docs. OpenOffice tu več ni konkurenčen.


Mene te rešitve v brskalniku ne prepričajo. So počasne in jim manjka kup funkcionalnosti (ko bodo dodane, bo še počasneje..). Native desktop/mobile izvedenka pisarne bi bila čisto ok ideja. Tudi kolaboracija bi delovala. Samo ko se vse vrti le okoli denarja in je zdaj tak hype okoli vsega tega :(

Je to edina pametna konkurenca. Dolgoročno dela bolj stabilno, samo žal GSuite nima neki za burek proti O365. Povezava z Windows/Mac nameščenimi programi in da se vidi skupno urejanje kot na web-u poseka še Google, ki nima namiznih programov. Pa tudi za moje pojme so docs-i samo približek kakega Word-a.

Se pa spomnim ko je recimo O365 pred kakima 2 letoma imel grozne težave s stabilnostjo na web-u. Samo tudi to se je zelo zreduciralo v zadnjem letu.

FTad ::

GupeM je izjavil:

Tudi piratstvo zame ni kraja! Je samo neupravičena uporaba nečesa, do česar nimaš pravice. Vsi tisti, ki imajo pravico uporabljati neko programsko opremo, jo še vedno lahko. Medtem ko pri kraji oškodovani ne more uporabljati odtujenega.


Sicer off topic ampak vseeno. Ja, prav tako je lahko lastnik programske opreme tisti, ki deli tisti program na neki torrent strani. Torej mu je ni nihce ukradel in potem delil dalje...

NikolormousB ::

Mi je pa zanimivo da so vsi tako navdušeni nad tem najemanjem programske opreme. Recimo pri najemanju avtomobilov pa ne.


V Sloveniji je več kot 50% avtomobilov na lizing.

Bor H ::

tikitoki je izjavil:

Big suprise, ocitno je bilo, da bo prehod na to obliko drazji za koncnega uporabnika in bolj donosen za MS.


Mogoče so pa zaradi te opcije dobili več uporabnikov, kar se pozna. Meni je Onedrive hudo všeč in ga z veseljem plačam, da pa zraven dobim še dovolj Officov za celo gospodinjstvo je pa plus :)

aerie ::

MrStein je izjavil:

Furbo je izjavil:

Saj so bile že zdavnaj raziskave, da 99% uporabnikov offica uporablja morda 10% (ne spomnim se) funkcij.

Vse te nove in nove verzije, ne prinašajo torej ničesar novega za 99% folka - malce bolj pisane ikone ne štejejo.

Seveda prinašajo. Po novem je v ospredju vsebina. (beri: 30% ekrana je za vsebino ostalo so glupi ribboni in podobno. Ampak tistih 30% je v sredini!!)

 Beseda 2016

Beseda 2016

MrStein ::

Se zavedaš, da je 30% na večjem zaslonu še vedno 30% ? ;)
(in ja, cifra 30 je pesniško pretiravanje, da ne bo kdo dlakocepil)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

aerie ::

MrStein je izjavil:

Se zavedaš, da je 30% na večjem zaslonu še vedno 30% ? ;)
(in ja, cifra 30 je pesniško pretiravanje, da ne bo kdo dlakocepil)

Pod "večji" zaslon mislim na višjo razločljivost. Tu se matematika 30% ne izzide. Če te pravilno razumem te moti premajhna delovna površina, kar rešiš z ustreznim, sodobnim zaslonom. Sicer pa z CTRL+F1 enostavno preklapljaš vidnost traku.

MrStein ::

"Moti" me , da imajo v sloganu "vaša vsebina v ospredju", dejansko pa je vsebina stisnjena med neumne GUI elemente, ki jih niti izklopiti ni mogoče.
Konkretno Outlook, ena od zadnjih verzij.

Pa ne rabiš over-analizirat. Je ena od milijon malenkosti.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

tikitoki ::

Mavrik je izjavil:

Konkurenca Office 365 je v resnici Google s svojim GSuite in Google Docs. OpenOffice tu več ni konkurenčen.


Odvisno kaj potrebujes. CE pa mislsi, da vsi potrebujejo vso navlako, pa se motis.

aerie ::

MrStein je izjavil:

"Moti" me , da imajo v sloganu "vaša vsebina v ospredju", dejansko pa je vsebina stisnjena med neumne GUI elemente, ki jih niti izklopiti ni mogoče.
Konkretno Outlook, ena od zadnjih verzij.

Pa ne rabiš over-analizirat. Je ena od milijon malenkosti.

Vsem ljudem je nemogoče ustreči. Kateri poštni odjemalec pa uporabljaš?

MrStein ::

Saj piše: Outlook
Mislim da 2013 (nisem pri PC trenutno)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

zavajon ::

Ko smo še zašli offtopic s temi verzijami Office, naj omenim še eno veliko pridobitev novejših verzij.
V Office 2007 so ukinili TWAIN skeniranje.
Pa kaj si te tajnice mislijo, da bodo kar enostavno skenirale v Wordu?!

MrStein ::

TWAIN je kar star format. Verjetno novi Office podpirajo WIA API.
(seveda sux, če ti hardver nima WIA gonilnika)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Enterprise ::

zavajon je izjavil:

Lahko prosim nekdo razloži, zakaj se bolj splača kupiti 365, kot pa FPP licenco, ki stane toliko kot 3 letna naročnina 365? Jaz tega ne razumem ...


Kot študent lahko za 4 leta zakupim Office 365 University, v kateri dobim licenco Office (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook) za 2 računalnika, 2 tablici in 2 telefona, 1TB prostora v OneDrivu in vsak mesec 60 minut v Skypu. Cena? 79€. Tudi če mi prej poteče status, Office 365 obdržim do konca 4-letnega obdobja.

Trenutno plačujem 2€ mesečno za 100 GB prostora v Google Drivu. 2x12x4 = 96€.

Meni se 365 več kot splača.

JN ::

zavajon je izjavil:

Pa kaj si te tajnice mislijo, da bodo kar enostavno skenirale v Wordu?!


Za ljudi, ki skenirajo v Wordu, in ti potem pošljejo jpg v doc formatu je poseben krog v peklu.

737 ::

Enterprise je izjavil:

zavajon je izjavil:

Lahko prosim nekdo razloži, zakaj se bolj splača kupiti 365, kot pa FPP licenco, ki stane toliko kot 3 letna naročnina 365? Jaz tega ne razumem ...


Kot študent lahko za 4 leta zakupim Office 365 University, v kateri dobim licenco Office (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook) za 2 računalnika, 2 tablici in 2 telefona, 1TB prostora v OneDrivu in vsak mesec 60 minut v Skypu. Cena? 79€. Tudi če mi prej poteče status, Office 365 obdržim do konca 4-letnega obdobja.

Trenutno plačujem 2€ mesečno za 100 GB prostora v Google Drivu. 2x12x4 = 96€.

Meni se 365 več kot splača.



Dilerska metoda. Prvi šus je zastonj.

zavajon ::

JN je izjavil:

Za ljudi, ki skenirajo v Wordu, in ti potem pošljejo jpg v doc formatu je poseben krog v peklu.

:)
Upam, da res ...

Enterprise ::

737 je izjavil:

Enterprise je izjavil:

zavajon je izjavil:

Lahko prosim nekdo razloži, zakaj se bolj splača kupiti 365, kot pa FPP licenco, ki stane toliko kot 3 letna naročnina 365? Jaz tega ne razumem ...


Kot študent lahko za 4 leta zakupim Office 365 University, v kateri dobim licenco Office (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook) za 2 računalnika, 2 tablici in 2 telefona, 1TB prostora v OneDrivu in vsak mesec 60 minut v Skypu. Cena? 79€. Tudi če mi prej poteče status, Office 365 obdržim do konca 4-letnega obdobja.

Trenutno plačujem 2€ mesečno za 100 GB prostora v Google Drivu. 2x12x4 = 96€.

Meni se 365 več kot splača.



Dilerska metoda. Prvi šus je zastonj.

Neumnost. Po izteku obdobja lahko brez problema spet postanem pirat, če se mi bo nova ponudba zdela predraga. Trenutno pa mi je ceneje, da zakupim Office, kot da zakupim samo mizerno količino prostora v oblaku pri Googlu, katerega bi v vsakem primeru.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Microsoft sklenil rekordno prvo četrtletje

Oddelek: Novice / Rezultati
219323 (7006) janig
»

Microsoft kljub šibki prodaji novih računalnikov sklenil odlično poslovno leto

Oddelek: Novice / Rezultati
4623951 (21199) noraguta
»

Microsoft zaradi Nokie četrtletje sklenil z največjo izgubo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
6239748 (36394) boolsheat
»

Microsoft presenetil z izgubo zaradi prevrednotenja, poslovanje rekordno

Oddelek: Novice / Rezultati
65609 (4278) BALAST
»

Microsoft rekordno v zadnjem četrtletju

Oddelek: Novice / Rezultati
145867 (4955) MrStein

Več podobnih tem