» »

Microsoft na Buildu 2015 zlasti o Windows 10

1
2
»

Motion ::

mimo je izjavil:

Če jaz pravilno razumem ta Continuum, ti imaš v bistvu skoraj isti Windows 10 na telefonu, računalniku, tablici.Ob uporabi Continuuma pa se lahko povešež na display in imaš namizni računalink? Se pravi da sploh nerabiš kupovat namiznega računalnika v tem primeru (vsaj za osnovne potrebe ne), ker če kupiš npr Lumio se priklopiš na večji zaslon in že imaš računalnik.
Če je moje razmišljanje pravilno kupiš Lumio in imaš obenem že računalnik smo še wireless tipkovnico in miško rabiš , potem ni nobene potrebe (za povprečnega uporabnika) da si kupuje še namizni računalnik. ampak a ni to malenkost butasto s strani microsofta, že tako nimajo veliko prometa in dvomim da si bodo s tem zvišali karkoli, še posebej ker bo windows 10 free upadte.
Tehnologija je res super ,ampak nevem kakšno marketiško logiko ima microsoft...

Continium pride do izraza z univerzalnimi aplikacijami, ki jih je MS zdaj predstavil. Ti poganjaš isto aplikacijo na desktopu kot na telefonu. Sama velikost zaslona (telefon vs desktop) pa ti pogojuje kako bo ui zgledal. Recimo če maš nameščen tazadnji win 10 technical preview odpri mail app. Odpri ga da bo okno skoraj čez cel monitor. Nato zgrabi desni rob in ga začni vleči proti levi, tako da se okno zmanšuje. Vidiš kako se ui adaptira glede na velikost okna. Ko ga zmanjšaš na najmanjšo možno širino, dobiš videz kako bo app zgledal na telefonu. Stvar naj bi delevala bolj ali manj tako. Je pa MS dal tudi opcijo da lahko UI posamezno prilagodiš za vsako velikost zaslona posebej (tailored interface).

Lonsarg ::

Continium je bolj dolgoročni Microsoftov plan. Namreč ko bo zadostna masa univerzalnih aplikacij na Windows Storu, šele takrat postane Continium telefon pravi PC, to funkcijo pa bodo dolgoročno dobili tudi low end telefoni, Microsoftove pametne ure, vgrajeni čipi v naša telesa,... Kratkoročno pa rabiš za pravi PC minimalno x86 tablet.

Vglavnem Microsoft je naredil Univerzalno platformo za aplikacije, ki je vnaprej skalabilna na katerokoli novo platformo izumi človeštvo. Ve namreč da je primat bitke pri telefonih in tabletih izgubil, tu preseči konkurence ne more, lahko jo le doseže, bo pa z Windows 10 ohranil primat na desktop. Medtem ko bo pa pri pojavu nove platform Microsoft imel celo zbirko univerzalnega softwerja že narejenega, Android in iOS in ostala morebitna konkurenca pa bodo štartali iz nule.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Qushaak ::

Ma sej to je že znan koncept na web-u, da maš za različno velike zaslone (popolnoma) drugačne prikaze. TO je iz stališča uporabnika super, da se res optimizira izgled zua recimo od-do naj bo tako, od tu do tu tako,....
Žal pa je mnogim strankam takih aplikacij, ki zahtevajo "lep in optimiziran izgled" od 4" telefonov do 30"+ zaslonov precej dražje zaradi izdelave toliko dizajnov in vsega testiranja na GUI-jih različnih velikosti,....
Ampak kot sem rekel - če se pa to da naredit in se sprejme večji začetni vložek, potem pa je res aplikacija 1A, če še deluje stabilno in hitro.

noraguta ::

eh brez veze isti runtime, že zastopm v vsakem primeru pa tlačit v eno aplikacijo vse platforme pomen prehude omejitve. al pa je preveč dela, če češ vse pošlihtat. raj bi zrihtal neodvisen data layer ki se avtomatično sinhronizira med različnimi napravami. neki v stilu malo bolj naprednega in v sistem povezanega couchDB. odpreš app na drugi mašini pa je že sinhronizirano, s propetiji od app vred če je potreba. ampak to bi nažiral storitve v ablaku po drugi strani.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Qushaak ::

To sploh ni nujno. Vse je odvisno od narave aplikacije. Pri business aplikacijah v večini primerov najbrž ne bo nekih opaznih omejitev. Drugo so igre in podobno.

Nummy ::

noraguta je izjavil:

Nummy je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Nummy je izjavil:


Reče tisti, ki ga še od blizu videl ni... oz po možnosti ne zna niti programirati... pa najbolj glasen na forumu... :))

Najbolj hecno je to, ker ga ne ti ne on nista videla od blizu, vsaj sodeč pa izjavah, ki jih dajeta, eden v en ekstrem drugi v drugega.

Realnost pa je taka, da je Objective C pač bil toliko zadaj za konkurenco, da je zdaj Swift napravm temu res revolucionaren, ni pa revolucionaren v celotni sferi jezikov, pač prišel je na nivoj visokonivojskih jezikov kot sta Java in C#. Vsak developer, ki zna objektivno razmišljat(je sprobal vse, oziroma sledi širši sceni ne samo specifični) pa ti bo povedal, da kombinacija Visual Studia in C# pač še vedno ponuja največje udobje za developerja, paudarek na kombinacija.

Swift je veliko dobil iz Javascript-a, ki je trenutno najbolj "in" jezik za izdelavo uporabniških aplikacij, tako mobilnih, kot spletnih.
Pri Swift-u pa so šli še korak dlje, bojda se tudi po testih prevedena koda veliko hitreje izvaja kot Objective-C, kar ga uvršča počasi že v sam vrh. Poleg tega pa odpravlja vse večje pomanjkljivosti Javascript-a in prinese notri novo vrsto sintakse, ki je včasih res blažen žegen, ko vidiš da lahko nekaj narediš zelo elegantno, medtem ko se v drugih jeziki pretegneš da dosežeš enako ali podobno stvar. C# ni slab, je tudi meni všeč, samo to kar je Apple naredil sedaj je pa totalno hudo. Prej sem se izogibal xCode-a kakor sem se ga lahko, sedaj mi je eden izmed najboljši IDE-jev (takoj za intellij IDEA-o). Poleg tega pa so se tudi potrudili pri razvoju za mobilne naprave, uvoziš vektorsko grafiko in potem IDE sam prilagodi grafiko za vse naprave, na koncu samo constraint-e namečeš notri in voila dela na vseh napravah tako kot mora. Na androidu se pa lohka zajebavaš mesce in mesce da boš spravu stvar da bo zgledala povsod enako in potem se najde en XY kitajski proizvajalc, ki vrže ven kako čudno resolucijo (razmerje) in se ti spet vse podre in idi popravljat. Tu sta Apple in Microsoft precej na boljšem. Napišeš 1x, dela povsod, tudi v prihodnosti.

Swift ni dobil od javascripta NIČ. ama nič(eden je statično tipiziran drugi dinamično). je feature wise ripoff scale nad objective-c runtimeom oz kolikor se je dal da so ohranili isti runtime. scala je na JVM že pet let bolj ali manj kopija namerla kateri laufa nad CLRjem. stem da so pri niso Swiftu dali javnosti v uporabo metaprogramiranja vsaj tako izgleda.
In ja pred več kot desetimi leti sem z makrom v nemerlu implementiral generike kot sintaktični konstrukt. še preden je imel clr podporo za optimizacijo leteh. sam sistem makrov v nemerlu se pa v osnovi zgleduje pri Scheme-u kar se tiče higene je pa bolj ali manj samonikel kar se tiče sintaktičnih razžiritev. zdej pa čokolešnik pojest. najbrž sem itak prej nehal programirat preden si ti sploh začel.

Lepo si dokazal, da pojma nimaš in da swifta še videl nisi... bravo :)

WhiteAngel ::

Nummy je izjavil:


Apple se z razlogom ne odpira preveč, ker ko preveč "mešetarjev" mešetari po kodi rata celo sranje. Been there, done that. Linux scena je jasen dokaz za to.
Marsikatera stvar MORA BITI razvita s strani profesionalcev, ne pa enih "garažnih" programerjev, ki mislijo da so boga za jajca prijeli, ker znajo pisat kodo, o samem obnašanju programov, uporabniški izkušnji, dizajnu in marsičem drugem pa pojma nimajo.

NI DOVOLJ, da znaš samo programirat, moraš znat DOBRO programirat, da je program na koncu poleg tega da dela, tudi uporabniku prijazen, da ne zgleda kot eno skrapucalo od enega petletnika in da sledi vsem modernim standardom razvoja.


Se popolnoma strinjam. Le da "Linux scena" ni med njimi. Če slediš resnim opensource projektom, potem veš, da stresaš bučke. Mislim, da po mašetarjenju prednjačijo instant spletni/mobilni programerji.

roli ::

Meni ni sicer jasno zakaj je enim ta Swift tako blazno všeč. Jaz, če bi šel zdajle razvijat neko aplikacijo za iOS na novo bi zagotovo izbral Objective C. Kot novinec se boš zagotovo prej naučil Swifta in vsekakor ima svoje prednosti. Samo tudi Objective C ni tako slab. Je pač C. Kot že ime pove. In ja manjkajo mu nekatere stvari. To pa ne pomeni, da je zanič. Seveda je pa pomembna razlika med samim jezikom in to kar je naredil Apple z APIji in vsem. Vsekakor pa se bo treba spravit enkrat tudi na Swift. Samo ne še.

Kar se pa novih različic Xcodea tiče - ja imajo več funkcionalnosti kot stare. Ampak tudi veliko, veliko več bugov zaradi katerih preklinjam vsak dan.

Za MS zadeve - tele novosti zvenijo zelo dobro. Meni je sicer tudi sedanji Windows 8 že čisto všeč, ampak napredka se vsekakor ne bojim. In, če bo Hololens poceni... bi se znale zgoditi zanimive stvari.
http://www.r00li.com

Lonsarg ::

Ena zlo zanimivih razvojev za iOS je tudi C++ iOS library, ki jo Visual Studio 2015 ponuja, z pomočjo katere je Microsoft naredil Crosssplatform Office.

Ta crossplatform C++ koda sicer ne sme vsebovati APIjev, pač pa izključno pure C++ kodo, torej nekakšna bazična knjižnica za tvojo aplikacijo. To knjižnico pa nato uporabiš bodisi v Xamarin.iOS, bodisi Xamarin.Android, bodisi Android Studio, bodisi Windows Store, bodisi Windows desktop, ugotavljam da jo je najbrž možno uporabit tudi kar v native Xcode na Macu. Skratka C++ z Visual Studio 2015 postane močna izbira za crossplatform API agnostic knjižnico, za API in UI relavantne zadeve pa imaš nato več možnih poti kako nadaljevati.

Pač živimo v svetu, kjer ene aplikacije več ne pišeš nujno samo v enem jeziku in Microsoft je v ta krasni novi svet stopil z veliko nogo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Nummy ::

roli je izjavil:

Meni ni sicer jasno zakaj je enim ta Swift tako blazno všeč. Jaz, če bi šel zdajle razvijat neko aplikacijo za iOS na novo bi zagotovo izbral Objective C. Kot novinec se boš zagotovo prej naučil Swifta in vsekakor ima svoje prednosti. Samo tudi Objective C ni tako slab. Je pač C. Kot že ime pove. In ja manjkajo mu nekatere stvari. To pa ne pomeni, da je zanič. Seveda je pa pomembna razlika med samim jezikom in to kar je naredil Apple z APIji in vsem. Vsekakor pa se bo treba spravit enkrat tudi na Swift. Samo ne še.

Kar se pa novih različic Xcodea tiče - ja imajo več funkcionalnosti kot stare. Ampak tudi veliko, veliko več bugov zaradi katerih preklinjam vsak dan.

Za MS zadeve - tele novosti zvenijo zelo dobro. Meni je sicer tudi sedanji Windows 8 že čisto všeč, ampak napredka se vsekakor ne bojim. In, če bo Hololens poceni... bi se znale zgoditi zanimive stvari.

Zakaj nam je tako blazno všeč? Ker je preprosto fajn. Kje pa še dobiš tak visokonivojski jezik, ki se prevede v strojno kodo direkt, poleg tega pa je še zelo enostaven in sintaksa pravi balzam za oči. Sej se da v Objective-C-ju napisati praktično vse kar lahko v swiftu, ampak sama sintaksa je za bruhat, pa še da nekatere nove funkcije iz Swifta dobiš moraš napisati cel roman. Res ne vem zakaj se eni ljudje tako radi sadomazohirate? Itak je pa swift cross-operative z objective-C, kar pomeni da imaš lahko še obstoječo kodo napisano v njem in pišeš novo dodatno kodo v swift-u. In na koncu še bonbonček: prevedeni swift se bojda izvaja tudi do 40% hitreje kot objective-C.
http://www.jessesquires.com/apples-to-a...

boolsheat ::

noraguta ::

Lonsarg je izjavil:

Ena zlo zanimivih razvojev za iOS je tudi C++ iOS library, ki jo Visual Studio 2015 ponuja, z pomočjo katere je Microsoft naredil Crosssplatform Office.

Ta crossplatform C++ koda sicer ne sme vsebovati APIjev, pač pa izključno pure C++ kodo, torej nekakšna bazična knjižnica za tvojo aplikacijo. To knjižnico pa nato uporabiš bodisi v Xamarin.iOS, bodisi Xamarin.Android, bodisi Android Studio, bodisi Windows Store, bodisi Windows desktop, ugotavljam da jo je najbrž možno uporabit tudi kar v native Xcode na Macu. Skratka C++ z Visual Studio 2015 postane močna izbira za crossplatform API agnostic knjižnico, za API in UI relavantne zadeve pa imaš nato več možnih poti kako nadaljevati.

Pač živimo v svetu, kjer ene aplikacije več ne pišeš nujno samo v enem jeziku in Microsoft je v ta krasni novi svet stopil z veliko nogo.

Ja ? Winrt lahko uporabljaš točno v koliko jezikih?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Lonsarg ::

Kaj ima WinRT karkoli veze z tem kar sem govoril? Govoril sem o renesansi C++ jezika, ki ne samo da ni pozabljen, ampak je očitno glavni fokus Microsoft crossplatform prizadevanj. No, na crossplatform C# področju pač nima kaj početi, ker bi hodil v zelje partnerju Xamarinu, drugače bi najbrž tudi tam kaj Microsoft sam naredil.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bo Windows za ARM dobil emulator x86? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
7318776 (15434) hojnikb
»

Connect: Microsoft k Fundaciji Linux, Google k .NET-u

Oddelek: Novice / Ostale najave
228080 (5982) Lonsarg
»

Prihaja Visual Studio za Mac

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
86013 (4772) vostok_1
»

Microsoft na Buildu 2015 zlasti o Windows 10 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
6231329 (25077) Lonsarg
»

Mono Develop .net

Oddelek: Programiranje
102331 (1902) Lonsarg

Več podobnih tem