Forum » Programiranje » Mono Develop .net
Mono Develop .net
vostok_1 ::
Eno vprašanje...Mono je open source, ampak na kakšen način je .net integriran not glede na to da slednji ni open source? Je to zgolj nek port narejen z blagoslovom MSja, ali je .net na novo spisan v open source varjanti?
Ni mi čist jasno, kako so to spravli skupaj. Kakšna ideja?
Ni mi čist jasno, kako so to spravli skupaj. Kakšna ideja?
stb ::
Mono (software) @ Wikipedia :
Cleanroom software engineering @ Wikipedia
So pa zelo zanimiva stara, kontradiktorna Microsoftova stališča do tega - http://c2.com/cgi/wiki?MonoProject
Mono is a free and open source project led by Xamarin (formerly by Novell and originally by Ximian) to create an Ecma standard-compliant, .NET Framework-compatible set of tools including, among others, a C# compiler and a Common Language Runtime.
Cleanroom software engineering @ Wikipedia
So pa zelo zanimiva stara, kontradiktorna Microsoftova stališča do tega - http://c2.com/cgi/wiki?MonoProject
Zgodovina sprememb…
- spremenil: stb ()
vostok_1 ::
So, gre za neko sivo-legalno spiritualno kopiranje .net frameworka? Poskušati čimbolj rekreitari delovanje?
Ker, če je to res...potem to pomeni f***loads of work!?
Ker, če je to res...potem to pomeni f***loads of work!?
cekr ::
.net framework je postal kar precej odprt.
Če boš malo pogledal okoli, boš videl, da mono od naslednje verzije ne bo več potreben. Originalni .net bo šel tako na Mac-a, kot tudi na Linux. Koliko bo vse kompatibilno, je vprašanje. Za začetek je pa kar vzpodbudno.
Sicer je pa mono od začetka razvijalo neko izraelsko podjetje, ki je imelo podporo tudi od MS.
Če boš malo pogledal okoli, boš videl, da mono od naslednje verzije ne bo več potreben. Originalni .net bo šel tako na Mac-a, kot tudi na Linux. Koliko bo vse kompatibilno, je vprašanje. Za začetek je pa kar vzpodbudno.
Sicer je pa mono od začetka razvijalo neko izraelsko podjetje, ki je imelo podporo tudi od MS.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
Lonsarg ::
No, Xamarin je zelo tesni partner Microsofta. Z 2015 verzijo bo Visual studio in .net še bolj odprt, podpiral bo custom compilerje, C++ android kodo,... Vglavnem novi Microsoft ne samo da nima nič proti ampak aktivno podpira crossplatform razvoj z njihovimi orodji in .net.
Edini minus je trenutno cena Xamarina za Android in iOS, ampak alternative za native crossplatform aplikacijo z tako veliko reusable code ni na trgu.
Ker gre za tako kompleksni port, sploh tista iOS magija jih je zihr tudi koštal...
@cekr, sem veliko slišal govorjenja o crossplatform podpori v 2015, ampak nisem videl še ničesar, ki bi nakazvalo na kaj kar je na nivoju Xamarina, se pa upa na 2015 Community z zastonj vgrajenim Xamarinom ja:)
Edini minus je trenutno cena Xamarina za Android in iOS, ampak alternative za native crossplatform aplikacijo z tako veliko reusable code ni na trgu.
Ker gre za tako kompleksni port, sploh tista iOS magija jih je zihr tudi koštal...
@cekr, sem veliko slišal govorjenja o crossplatform podpori v 2015, ampak nisem videl še ničesar, ki bi nakazvalo na kaj kar je na nivoju Xamarina, se pa upa na 2015 Community z zastonj vgrajenim Xamarinom ja:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
vostok_1 ::
Interesting. To je vzpodbudna novica. MS se počasi zbuja.
https://github.com/dotnet/roslyn
This cool.
https://github.com/dotnet/roslyn
This cool.
noraguta ::
No, Xamarin je zelo tesni partner Microsofta. Z 2015 verzijo bo Visual studio in .net še bolj odprt, podpiral bo custom compilerje, C++ android kodo,... Vglavnem novi Microsoft ne samo da nima nič proti ampak aktivno podpira crossplatform razvoj z njihovimi orodji in .net.
Edini minus je trenutno cena Xamarina za Android in iOS, ampak alternative za native crossplatform aplikacijo z tako veliko reusable code ni na trgu.
Ker gre za tako kompleksni port, sploh tista iOS magija jih je zihr tudi koštal...
@cekr, sem veliko slišal govorjenja o crossplatform podpori v 2015, ampak nisem videl še ničesar, ki bi nakazvalo na kaj kar je na nivoju Xamarina, se pa upa na 2015 Community z zastonj vgrajenim Xamarinom ja:)
sej že dolgo podpira custom kompajlerje, pa integracijo za druge jezike. seveda ne v Express okusu.
glede monota pa
https://twitter.com/migueldeicaza/statu...
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
mihies ::
Cross platform podpora v .net-u prihaja z .net core ogrodjem (oskubljen .net) in potem se bo gradilo na temu (verjetno v obliki NuGet razširitev).
http://blog.rthand.com/
SLODUG - uporabniška skupina
https://www.facebook.com/groups/slodug/
SLODUG - uporabniška skupina
https://www.facebook.com/groups/slodug/
Lonsarg ::
.net Core samo po sebi ni nič, to ni produkt, to je Microsoft, ki se odpira pa daje ven knjižnice da bo lažje pisati crossplatform compilerje. Recimo da je to baza za produkte kot je Xamarin. Ampak če recimo Microsoft sam na tej bazi da ven compiler za Mac Linux je še vedno inferioren Monotu, ki zna praktično celoten 4.5 framework. No, Mono in Xamarin bosta seveda ena izmed prvih produktov, ki bosta začela uporabljati .net Core, ker so razne prednosti povezane z tem, ampak to bo končnemu developerju nevidno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Lonsarg ::
Sem se že od Windows 8 spraševal kaj bo Microsoft naredil z WinRT, po eni strani je bil subset od .net Frameworka, po drugi strani pa je marskaj na novo implementiral, torej ene vrste fork. Zdaj sem prebral en konkreten blog o .NET Core in vidim da je ta Core nasledni korak v zgodbi WinRT API-ja oziroma z drugimi besedami z Windows 10 verzijo bo WinRT baziran na .net Core BCL(base class library). Fork je zdaj tudi uraden in se bo razvijal ločeno ter prioritetno. Novosti pa bodo naknadno in ne nujno v celoti iz .net Core v .net Framework prenešene.
Kaj je najlepše pri vsej tej zadevi? Vsi PCLji(portable class library), ki jih je xamarin/Mono community naredil in ki podpirajo WinRT so avtomagično sedaj .net Core compatibilne. V prihodnosti lahko pričakujemo da bo glavni profil PCLjev postal kar .net Core in ne bo več take mase različnih profilov, ker je bil .net Framework preveč fragmentirano podprt na različnih platformah. Skratka developerji iOS in Android aplikacij se lahko zdaj resno vprašajo, ali je smiselno pisat v dveh(oziroma 3h če hočeš da je tudi na Windows) različnih jezikih en projekt ali naj požrejo Xamarin Subscription, ki je za OpenSource projekte celo zastonj.
Kaj je najlepše pri vsej tej zadevi? Vsi PCLji(portable class library), ki jih je xamarin/Mono community naredil in ki podpirajo WinRT so avtomagično sedaj .net Core compatibilne. V prihodnosti lahko pričakujemo da bo glavni profil PCLjev postal kar .net Core in ne bo več take mase različnih profilov, ker je bil .net Framework preveč fragmentirano podprt na različnih platformah. Skratka developerji iOS in Android aplikacij se lahko zdaj resno vprašajo, ali je smiselno pisat v dveh(oziroma 3h če hočeš da je tudi na Windows) različnih jezikih en projekt ali naj požrejo Xamarin Subscription, ki je za OpenSource projekte celo zastonj.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Microsoft odprl platformo .NET (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 34507 (30357) | MrStein |
» | Microsoft na Buildu 2015 zlasti o Windows 10 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 30811 (24559) | Lonsarg |
» | Microsoft odprl kodo .NETOddelek: Novice / Ostala programska oprema | 14133 (11127) | jype |
» | XamarinOddelek: Programiranje | 2091 (1638) | David Karlas |