» »

Repriza: Apple rekordno, delnica padla kot kamen

Repriza: Apple rekordno, delnica padla kot kamen

vir: Apple
Apple - Apple je v zadnjem četrtletju spet posloval rekordno, so razkrili danes. V zadnjih treh mesecih leta 2013, ki štejejo v fiskalno leto 2014, je podjetje pridelalo 57,6 milijarde dolarjev prihodkov in 13,1 milijarde dolarjev čistega dobička. Kljub rekordnim podatkom je delnica padla kot kamen in izgubil osem odstotkov. Kaj se je zgodilo?

Najprej razčlenimo rekordnost. Prihodki so se povečali za pet odstotkov in dosegli resnično rekordne vrednosti, medtem pa je dobiček zrasel praktično zanemarljivo in čeprav je rekorden, rast ni omembe vredna. To pomeni, da se dobičkonosnost podjetja slabša, kar so investitorji vzeli kot razlog za preplah.

Prodali so 51 milijonov iphonov, kar je za šest odstotkov več kot v enakem obdobju leto pred tem. Tudi prodaja ipadov je bila rekordna, saj so jih prodali 26 milijonov, medtem ko je prodaja macov zrasla s 4,1 na 4,8 milijona enot. Naslednje izplačilo dividend bo 13. februarja v višini 3,05 dolarja na delnico. Presečni datum za upravičenost je 10. februar.

Apple ima torej problem, čeprav je na prvi pogled vse idealno. Pravzaprav imajo problem predvsem Applovi delničarji, ki so delnice kupili v zadnjem času, in si želijo rasti. Kratka osvežitev spomina: lani ob tem času se je zgodilo povsem enako. Ustvarili so rekordne rezultate, delnice pa so izgubile več kot deset odstotkov vrednosti. Vmes se je Apple podražil in pocenil, danes pa je delnica na podobnih nivojih, kot je bila v začetku leta 2013.

Za zaposlene v podjetju in lastnike je stabilen denarni tok in konstantna dobičkonosnost dovolj. Za borzo pa to ne velja. O fenomenu Applove obsedenosti z rekordi smo že pisali. A vsako leto ne more iti na boljše, saj je prostor za rast omejen. Prav tako ima Apple to nesrečo, da deluje v branži, kjer se spremembe dogajajo s svetlobno hitrostjo. Spomnite se velikana Nokie pred petimi leti, ki je danes klinično mrtev in ga je moral kupiti Microsoft. Po definiciji so velikani največji pred padcem. To seveda ne pomeni, da Apple obetamo črno prihodnost. Pomeni pa, da mora podjetje paziti, da ostaja konkurenčno. Cena delnic pa borzi pa ima tako ali tako vedno vračunano pričakovano bodočo rast. Ko realnost za pričakovanji zaostane, pa četudi le zato ker je manj rekordna od ekstremno rekordnih napovedi, je rezultat tak, kot ga vidimo sedaj.

106 komentarjev

«
1
2 3

FlyingBee ::

super so in vprašanje koliko časa jim bo še tako dobro šlo ... produkti niso nazadovali in Jobs se ne obrača v grobu, svet pa še vrti

erunno ::

Kje piše da se Jobs ne vrti v grobu :P? Videl že par njihovih izdelkov z gumbom za vklop-izklop, kar je v nasprotju z tem kar je Jobs hotel - on je hotel da njihovi izdelki nimajo tega gumba. Kar je sicer retardirano, in vsakič besnim, ko poberem svoj iPad in je prazek ker ga ni mogoče ugasnit, kadar ga ne uporabljam.

Kar se pa tiče verdnosti delnic na borzi je ta itak imaginarna. Praviloma je dolgoraočna vrednost delince enaka sedanji vrednosti dividend v neskončnost, samo na borzi se dogaja svega in svašta.

skika ::

erunno je izjavil:

Kje piše da se Jobs ne vrti v grobu :P? Videl že par njihovih izdelkov z gumbom za vklop-izklop, kar je v nasprotju z tem kar je Jobs hotel - on je hotel da njihovi izdelki nimajo tega gumba. Kar je sicer retardirano, in vsakič besnim, ko poberem svoj iPad in je prazek ker ga ni mogoče ugasnit, kadar ga ne uporabljam.


Kuga? Kaj? Ti 100% nimas iPada ker drugače nebi kvasi ltaksni bedarij. Prvič iPad se absolutno da ugasnit, drugič iPad ima standby dobo enega meseca.

Drugače pa ja vrednost je "imaginarna" tako kot danasnja fiat valuta kaj si hotel povedat?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: skika ()

judoka ::

Tele "analize" so res...pravljice.

Cena je padla, ker je itak na najvisjih vrednostih in ker masa retail-malih investitorjev pricakuje da bo, po objavi (dobrih) poslovnih rezultatov, cena še zrastla. Idealna točka za prodajo.
Torej institucije z ogromno kapitala, vedo kdaj prodati instrument...na vrhu. Vedo tudi kdaj kupit..na dnu. Kupuj paniko in prodajaj pohlep.

Tele razlage in analize zakaj se cena spusti/pade so marketing za big guyse...orodje s katerim ošišajo ovce, ker seveda za rast/padec je vedno nek
logičen in ekonomski razlog:)

carota ::

Vmes se je Apple podražil in pocenil, danes pa je delnica na podobnih nivojih, kot je bila v začetku leta 2013.

No, če je +10% "podoben nivo" ne vem. 29.1.2013 je pa bila 458 USD, danes je 504 USD, torej +10%.

andrejus ::

Pri iPadh kar pozabis da se ga da celo ugasnit. Kar he dobro. Ima dober standby jn dobro baterijo med rabo. Kar kul. Ina pa druge pomankljivosti za kar je zasluzen SteveJobs.

McHusch ::

carota je izjavil:

Vmes se je Apple podražil in pocenil, danes pa je delnica na podobnih nivojih, kot je bila v začetku leta 2013.

No, če je +10% "podoben nivo" ne vem. 29.1.2013 je pa bila 458 USD, danes je 504 USD, torej +10%.


2.1.2013 je bil pa Apple 550. tvoj point?

carota ::

McHusch je izjavil:

carota je izjavil:

Vmes se je Apple podražil in pocenil, danes pa je delnica na podobnih nivojih, kot je bila v začetku leta 2013.

No, če je +10% "podoben nivo" ne vem. 29.1.2013 je pa bila 458 USD, danes je 504 USD, torej +10%.


2.1.2013 je bil pa Apple 550. tvoj point?

Ah, nič, sorry. ;) Gledal sem samo 1y graf ...

Nummy ::

Glede na nihovo uspešnost ni straha, da bi propadli.
Tanov iPhone je kul, prodali so jih več kot štiric.
Tanov iMac pro je hud in so jih razprodali še preden je prišel na police.
Tanov iPad pro bo hud, 12,0" in 4k resolucija gor, dodajo še možnost uporabe profesionalnih wacom pisal in bo zadeva totalna špica!

Njihov software je stabilen in enostaven za uporabo ter seveda zelo zmogljiv.
Ne vidim razloga za strah, da bi propadli.

erunno ::

skika je izjavil:

Kuga? Kaj? Ti 100% nimas iPada ker drugače nebi kvasi ltaksni bedarij. Prvič iPad se absolutno da ugasnit, drugič iPad ima standby dobo enega meseca.

Drugače pa ja vrednost je "imaginarna" tako kot danasnja fiat valuta kaj si hotel povedat?


Imam iPod Classic 80gb Silver. Stand-By ni izklopljeno. In standby po nekaj letih pade precej (zmogljivost cele baterije, ko smo pri tem, sam to normalno nebi bil tak problem, če bi imel izklop).

Kar se pa borze tiče, pa se tam dogaja svega in svašta - od notranjega trgovanja, do miljnih mehurčkov, šeklujacij in še česa, zaradi česar cena na borzi ni enaka vrednosti delnice.

SuperVeloce ::

Zgoraj si napisal iPad, ne iPod.

erunno ::

Oh kakec, popraviti pa ne morem več tistega posta :( se opravičujem iPod ne iPad.

Sicer je pa zanano da je bil Steve jobs proti gumbu za izklop.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: erunno ()

Arctander ::

Počasi bodo tudi ekonomisti in finančniki morali dojeti, da neskončna rast ni možna.

Nummy ::

Arctander je izjavil:

Počasi bodo tudi ekonomisti in finančniki morali dojeti, da neskončna rast ni možna.


To bo še kar precej časa preden bodoto dojeli. Računaj pa daje trenutno gospodarstvo in podjetja še vedno tako naravnana da živijo v tem svetu neskončne rasti... Če bi jutri začel z drugačno politiko in ekonomijo ter miselnostjo bi se sesulo vse.

nekikr ::

Arctander je izjavil:

Počasi bodo tudi ekonomisti in finančniki morali dojeti, da neskončna rast ni možna.

Brez skrbi, da to že razumejo. Ne razumejo pa tega pohlepne ovce, ki kupujejo takrat ko je najdražje, ker "bo pa ja zraslo še za 50%". Zgoraj je nekdo lepo napisal osnovo vsega: kupuj paniko in prodajaj pohlep. Točno to se je zgodilo v tem primeru in točno to se dogaja vsak dan.

carota ::

Arctander je izjavil:

Počasi bodo tudi ekonomisti in finančniki morali dojeti, da neskončna rast ni možna.

Je, če imaš tiskarno denarja. :)

joebanana ::

Nummy je izjavil:

Glede na nihovo uspešnost ni straha, da bi propadli.
Tanov iPhone je kul, prodali so jih več kot štiric.
Tanov iMac pro je hud in so jih razprodali še preden je prišel na police.
Tanov iPad pro bo hud, 12,0" in 4k resolucija gor, dodajo še možnost uporabe profesionalnih wacom pisal in bo zadeva totalna špica!

Njihov software je stabilen in enostaven za uporabo ter seveda zelo zmogljiv.
Ne vidim razloga za strah, da bi propadli.


Propadli definitivno ne bodo. Se pa manjšajo profiti pri najdražjih enotah, kar nakazuje na to da Apple konkurenca dohiteva in da postaja samo še en prodajalec telefonov, kot je Samsung, LG in Nokia.

Zgodovina sprememb…

blackbfm ::

Ljudje se bodo kmal naveličal pre-plačevat izdelke, konkurenca je že čist solidna. Če nisi ravno navezan na applov ekosistem, praktično ni razloga da bi ostal tam. Poleg tega ni vse tako super, 3/4 iphonov ipadov ima poscano rumene zaslone, in to za neko premium ceno, ne hvala:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

Nummy ::

joebanana je izjavil:

Nummy je izjavil:

Glede na nihovo uspešnost ni straha, da bi propadli.
Tanov iPhone je kul, prodali so jih več kot štiric.
Tanov iMac pro je hud in so jih razprodali še preden je prišel na police.
Tanov iPad pro bo hud, 12,0" in 4k resolucija gor, dodajo še možnost uporabe profesionalnih wacom pisal in bo zadeva totalna špica!

Njihov software je stabilen in enostaven za uporabo ter seveda zelo zmogljiv.
Ne vidim razloga za strah, da bi propadli.


Propadli definitivno ne bodo. Se pa manjšajo profiti pri najdražjih enotah, kar nakazuje na to da Apple konkurenca dohiteva in da postaja samo še en prodajalec telefonov, kot je Samsung, LG in Nokia.

No tu se motiš. Cena najdražjih enot se res da niža, ampak kvaliteta pa ostaja. Konkurenti še vedno niso na taki kvaliteti, tak da ima apple tu še vedno prednost. :)

blackbfm ::

Apple od originalne 4ke naprej bluzi in ni to neka huda kvaliteta več. Zdrži približno tolk kot ga nosiš v vati, ostalo pa tudi precej šepa za svojo ceno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

FlyingBee ::

build quality je še vedno med prvimi, zasloni pa itak niso nikoli bili njihovi "le" dobro so jih skalibrirali out-of-the box, kar se je izkazalo za dvojni učinek pri povečanju priljubjenosti ... igrajo na dušo uporabnika in to je zmagovalno ... cena? relativna

Bibi ::

Nekaj ste spregledali.

Napovedi za naslednje leto - prihodki so pri 48mrd - kar je za skoraj 10 mrd manj. To je povzročilo padec!

smash ::

skika je izjavil:

erunno je izjavil:

Kje piše da se Jobs ne vrti v grobu :P? Videl že par njihovih izdelkov z gumbom za vklop-izklop, kar je v nasprotju z tem kar je Jobs hotel - on je hotel da njihovi izdelki nimajo tega gumba. Kar je sicer retardirano, in vsakič besnim, ko poberem svoj iPad in je prazek ker ga ni mogoče ugasnit, kadar ga ne uporabljam.


Kuga? Kaj? Ti 100% nimas iPada ker drugače nebi kvasi ltaksni bedarij. Prvič iPad se absolutno da ugasnit, drugič iPad ima standby dobo enega meseca.

Drugače pa ja vrednost je "imaginarna" tako kot danasnja fiat valuta kaj si hotel povedat?


v bistvu imam standby kar dolg...pomojem kar cel mesec, vsaj moj..filam ga 3-4 mesečno ob uporabi..če bi ga pustil, bi verjetno zdržaal cel mesec

bojsi ::

Bibi je izjavil:

Nekaj ste spregledali.

Napovedi za naslednje leto - prihodki so pri 48mrd - kar je za skoraj 10 mrd manj. To je povzročilo padec!


To je napoved za naslednje četrtletje.

Nummy ::

blackbfm je izjavil:

Apple od originalne 4ke naprej bluzi in ni to neka huda kvaliteta več. Zdrži približno tolk kot ga nosiš v vati, ostalo pa tudi precej šepa za svojo ceno.

Ti pa 100% še nisi držal iphone-a v roki... :) Nice trolling.

Oki ::

skika je izjavil:

Kuga? Imam iPod Classic 80gb Silver. Stand-By ni izklopljeno. In standby po nekaj letih pade precej (zmogljivost cele baterije, ko smo pri tem, sam to normalno nebi bil tak problem, če bi imel izklop).

To pa res ja. Tega polizdelka sploh ne moreš ugasnit... :|

5 minut googla:
http://www.wikihow.com/Turn-off-Your-iP...
Method 2/3. Gotovo so jih pri Applu plačali, da naj napišejo, da se da, kar se v resnici ne da.

blackbfm ::

Ti pa 100% še nisi držal iphone-a v roki... :) Nice trolling.


Sem ga že mel ko si se ti še slinil ob reklamah:)) 2x sem ga šu iskat na otvoritev v tujino. Zdej se mi ne da več, je konkurenca ok, pa še cenejša.

Nummy ::

blackbfm je izjavil:

Ti pa 100% še nisi držal iphone-a v roki... :) Nice trolling.


Sem ga že mel ko si se ti še slinil ob reklamah:)) 2x sem ga šu iskat na otvoritev v tujino. Zdej se mi ne da več, je konkurenca ok, pa še cenejša.


Če bi bilo to res, nebi pisal bedarij potem... Jaz imam svojega pred sabo na mizi :)

blackbfm ::

Loh si mečeš pesek v oči, ampak trend se obrača. Na tak način jim je šlo lepo v obdobju 2010-2013, zdaj bodo pa mogli pokazat kaj več če bodo hotli bit konkurenčni.

Invictus ::

blackbfm je izjavil:

Loh si mečeš pesek v oči, ampak trend se obrača. Na tak način jim je šlo lepo v obdobju 2010-2013, zdaj bodo pa mogli pokazat kaj več če bodo hotli bit konkurenčni.

Saj bodo. Prej ali slej.

če ne drugega, bo letos 1x prišel ven nov iPhone. Pač bo nekaj uporabnikov, ki se jim bo iztekla vezava pri operaterju. in jim je treba ponuditi kaj novega.

Borza pa ni ravno znak ali je podjetje uspešno ali ne, ampak predvsem ali delnice dosegajo dobičke kot so si jih borzni analitiki določili ... Na podlagi šlogarce ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

tralala2 ::

blackbfm je izjavil:

Loh si mečeš pesek v oči, ampak trend se obrača. Na tak način jim je šlo lepo v obdobju 2010-2013, zdaj bodo pa mogli pokazat kaj več če bodo hotli bit konkurenčni.


Se ne strinjam. Apple si je nabral kritično maso "redkih na sivem tkivu" in zdaj bodo šli za njim tudi v prepad. Sicer je scena pri linuxu enaka.

Nummy ::

tralala2 je izjavil:

blackbfm je izjavil:

Loh si mečeš pesek v oči, ampak trend se obrača. Na tak način jim je šlo lepo v obdobju 2010-2013, zdaj bodo pa mogli pokazat kaj več če bodo hotli bit konkurenčni.


Se ne strinjam. Apple si je nabral kritično maso "redkih na sivem tkivu" in zdaj bodo šli za njim tudi v prepad. Sicer je scena pri linuxu enaka.


V propad kljub večji prodaji? Right. Kje si te gobice dobu? Jaz bi jih tud. :)

blackbfm ::

če ne drugega, bo letos 1x prišel ven nov iPhone.


Zgolj nov iphone bo premalo. Da bo odstopal tako kot je 4ka od takratne konkurence, ne bo.

V propad kljub večji prodaji? Right.


Propadu ne, ampak čez kakšne 2-3 leta se ljudje ne bodo več gužval celo noč pred trgovinami...sigurno ne v taki obliki kot je bilo do zdej, ko se je folk v vrsti prerivu in TEPU ko je zmanjkal telefonov. Mark my words:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

tralala2 ::

Nummy je izjavil:

V propad kljub večji prodaji? Right. Kje si te gobice dobu? Jaz bi jih tud. :)

Si že na njih. Tako te mede, da niti brati ne znaš. Pomanjkanje sivega tkiva pač.

Sicer je Apple podobna situacija kot adolescent, ki poslusa boys bend, cez nekaj let pa se začne spraševati, kako je lahko poslusal to sranje. Butasta histerija prenesena pri nekaterih tudi na odrasla leta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tralala2 ()

Nummy ::

blackbfm je izjavil:

če ne drugega, bo letos 1x prišel ven nov iPhone.


Zgolj nov iphone bo premalo. Da bo odstopal tako kot je 4ka od takratne konkurence, ne bo.

V propad kljub večji prodaji? Right.


Propadu ne, ampak čez kakšne 2-3 leta se ljudje ne bodo več gužval celo noč pred trgovinami...sigurno ne v taki obliki kot je bilo do zdej, ko se je folk v vrsti prerivu in TEPU ko je zmanjkal telefonov. Mark my words:)

Ja seveda... pobožne sanje pubertetnika :) Do sedaj so imeli vedno večjo prodajo novih modelov telefonov, računalnike pa razprodajo že ob prednaročilu, tako da ob izidu nimajo niti enega več na zalogi. Res bodo propadli. Poleg tega pa večina multimedijske produkcije na mac-ih in oni bodo propadli? Hahahahaha :) Dober vic. Nice trolling.

tralala2 je izjavil:

Nummy je izjavil:

V propad kljub večji prodaji? Right. Kje si te gobice dobu? Jaz bi jih tud. :)

Si že na njih. Tako te mede, da niti brati ne znaš. Pomanjkanje sivega tkiva pač.

Sicer je Apple podobna situacija kot adolescent, ki poslusa boys bend, cez nekaj let pa se začne spraševati, kako je lahko poslusal to sranje. Butasta histerija prenesena pri nekaterih tudi na odrasla leta.


Teb pa res neki manjka vidm... Mogoče vse sive celice... ja to bo to!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nummy ()

FlyingBee ::

propadl ne bodo kar tako, sam "edge" pa hitro lahko zgubijo

VaeVictis ::

IMHO bodo prihodnja leta v Apple-u še zelo zanimiva in tudi dokler je bil Steve Jobs živ niso predstavljali vsako leto "revolucionarnega" izdelka.

Ko je leta 1997 Steve Jobs prišel nazaj, so rabili 4 leta, da so 2001 predstavili iPod.

6 let kasneje so 2007 so predstavili iPhone.

Še 3 leta kasnje so 2010 pa so predstavili iPad.

Po tem tempu je šele letos ali pa naslednje leto čas za neki novi produkt.

Zadnja govorica so, da naj bi bila njihova ura iWatch spremljala vse možne zdravstvene podatke uporabnika.

Ura, ki samo spremlja telefon in se podvaja kot display pametnega telefona nima nobene dodane vrednosti za uporabnika, če pa dodajo kako dodatno vrednost (recimo spremljanje zdravstvenih podatkov) je to že zelo zanimiv produkt (ps: tudi za NSA >:D )

Njihova nova safirna tovarna v Arizoni bi lahko delala displaye za ta iWatch (veliko boljših ur ima safirno steklo odporne na praske).

MacRumors - Apple Hires Chief Medical Officer From Pulse Oximetry Company Masimo, Possibly for iWatch Team

Reports have suggested that Apple's smart watch project, the iWatch, could focus heavily on health sensors and biometrics, possibly including features like a pedometer and a heart rate monitor. Apple's multitude of hires in the health field does suggest, however, that the company could include even more advanced sensor technology in the iWatch or in a future product.

With the addition of O'Reilly, Apple has now hired employees with expertise in pulse oximetry, vasculature visualization (vein finding), non-invasive glucose monitoring, blood chemistry monitoring via microneedle, heart/breath rate monitoring, and fitness. Notably, several hires have also had experience with low-profile, non-invasive biosensor devices.

Ena izmed govoric v zadnjem času glede mobilnega plačevanja je tudi, da bi PayPal rad sodeloval z Apple-om glede mobilnega plačevanja.

PayPal Angling for Mobile Payment Partnership with Apple

Nummy ::

FlyingBee je izjavil:

propadl ne bodo kar tako, sam "edge" pa hitro lahko zgubijo

To je edino možno, pa samo takrat, ko bodo enhali dajat ven dobre produkte ali pa bodo zaostali za konkurenco. Trenutno so na kar solidnem mestu, njihove naprave delulje zelo solidno tak da ne vidim razloga za preplah. Bolj me skrbi kako se bo MS izvil iz svojih problemov. >:D

smash ::

MS naprave ne delujejo solidno?

blackbfm ::

Do sedaj so imeli vedno večjo prodajo novih modelov telefonov, računalnike pa razprodajo že ob prednaročilu, tako da ob izidu nimajo niti enega več na zalogi


Do sedaj ja, do sedaj. Ljudje bodo mel zelo kmalu dovolj applovega sranja. Ne da so slabi izdelki, niso pa nic boljsi kot konkurencni. Samo to pri povprecnih uporabnikih pride mal z zamikom, mi ki smo bli early adopterji to ze bolj cutmo :p

Nummy ::

smash je izjavil:

MS naprave ne delujejo solidno?

Zaenkrat še kar solidno, problem je kar ga biksajo pri samem UX-u in podobnih rečeh. Metro je bil do sedaj največji fail MS-ja.
Drugače pa OS X dela hitreje na istem HW-ju kot windows 8.1. Tak da je apple performančno v prednosti, kot tudi pri uporabniški izkuššnji in prijaznosti. Edino kjer windows prednjači so igre zaradi directX-a in količina programov, ker so pač večina stvari napisane za windows-e.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nummy ()

techfreak :) ::

Nummy je izjavil:

smash je izjavil:

MS naprave ne delujejo solidno?

Zaenkrat še kar solidno, problem je kar ga biksajo pri samem UX-u in podobnih rečeh. Metro je bil do sedaj največji fail MS-ja.

Kakšnih večjih razlik med UX ni, Metro pa načeloma ni bil fail. Predvsem se pritožujejo tisti, ki ga še sploh niso uporabljali, saj bi se drugače brez večjih težav navadili.

Nummy je izjavil:

Drugače pa OS X dela hitreje na istem HW-ju kot windows 8.1. Tak da je apple performančno v prednosti, kot tudi pri uporabniški izkuššnji in prijaznosti. Edino kjer windows prednjači so igre zaradi directX-a in količina programov, ker so pač večina stvari napisane za windows-e.

citation needed glede hitrejšega delovanja. Možno da so kakšne manjše razlike pri različnih programih, drugače pa sta precej primerljiva.

OS X pride z boljšo strojno opremo ter Linuxu podobnem CLI (bash, prav tako podobna/enaka orodja), Windows pa ima večjo zbirko programov in iger. Pri ostalih stvareh je zadeva precej podobna pri obeh OSih.

Nummy ::

techfreak :) je izjavil:


Kakšnih večjih razlik med UX ni, Metro pa načeloma ni bil fail. Predvsem se pritožujejo tisti, ki ga še sploh niso uporabljali, saj bi se drugače brez večjih težav navadili.

To praviš samo ti... ostali uporabniki se ne strinjajo s tabo.

techfreak :) ::

Veliko ostalih uporabnikov se strinja z menoj, precej tistih z negativnimi mnenji pa ga verjetno ni niti poskusilo.

francek1 ::

kakorkoli, zakaj bi se sploh rabil navajat na nekaj drugega, če pa je staro odlično služilo namenu? Da ima nekdo profit????
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

nekikr ::

Ker je fino, da 20cm veliko ČB televizijo zamenjaš z 2m veliko 3D LED. Četudi tudi prva še dela in lahko spremljaš dnevnik prav vsak dan.

francek1 ::

nekikr je izjavil:

Ker je fino, da 20cm veliko ČB televizijo zamenjaš z 2m veliko 3D LED. Četudi tudi prva še dela in lahko spremljaš dnevnik prav vsak dan.

Si hotel napisati, da imaš namesto toliko ikon, kolikor si jih želiš, le par Lego kock za predšolske otroke? Res hud korak naprej...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

MrStein ::

techfreak :) je izjavil:

Veliko ostalih uporabnikov se strinja z menoj, precej tistih z negativnimi mnenji pa ga verjetno ni niti poskusilo.

Kdor se ne strinja z mano, se poimenuje nekredibilen.
Works every time, kajne?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Nummy ::

MrStein je izjavil:

techfreak :) je izjavil:

Veliko ostalih uporabnikov se strinja z menoj, precej tistih z negativnimi mnenji pa ga verjetno ni niti poskusilo.

Kdor se ne strinja z mano, se poimenuje nekredibilen.
Works every time, kajne?

Pri trollih jype style vedno... :)
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Apple s padcem prihodkov razočaral (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Rezultati
16647335 (43437) sandmodnigga
»

Applov dobiček padel, delnice prav tako

Oddelek: Novice / Rezultati
178846 (7379) aerie
»

Apple s padcem dobička

Oddelek: Novice / Rezultati
186704 (5412) Tilen
»

Apple z rekordnim dobičkom, delnice padle kot kamen (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
12937900 (31774) Jst

Več podobnih tem