» »

Samsung onemogočil pametno iskanje po Galaxyju S3

Samsung onemogočil pametno iskanje po Galaxyju S3

CNet - Samsung je izdal novo posodobitev za mednarodno verzijo Galaxy S3, ki je na prodaj tudi pri nas (Galaxy S3 GT-i9300), s katero so onemogočili pametno iskanje po lokalnih podatkih na telefonu. Razlog za to potezo je Applova tožba v ZDA, zaradi česar je bila nekaj časa celo prepovedana prodaja Galaxy Nexusa v ZDA. V ameriški verziji Galaxyja S3 je bila ta možnost onemogočena že pred časom. Zanimivo je, da je Samsung funkcijo onemogočil kar povsod, čeprav v EU Apple tožbe sploh še ni vložil.

Problematično pa je, da Samsung v opisu posodobitve ni nikjer napisal, kaj stori. Označili so jo le kot stabilnostno nadgradnjo (stability update). Toda kdor namesti 27 MB težak paket OTA, bo ugotovil, da pametno iskanje z aplikacijo Google Search po lokalnih podatkih (sporočili, adresarju itd.) ne deluje več. Aplikacija še vedno išče po zadetkih na internetu, ne vključuje pa več lokalnih vsebin. Samsung se je torej odločil, da se ne bo spopadal z Applom, ki sicer patent za omenjeno funkcionalnost poseduje, a ga v EU še ni uveljavljal s tožbo, temveč bo raje ohromil svoj izdelek. Škoda.

67 komentarjev

«
1
2

sirotka ::

Osebno še niti enkrat nisem iskal prek tega, ne na iphonu, ne na galaxyjih.

win64 ::

A ni imel symbian tega že dolgo, dolgo nazaj? Kdo jim je dovolil to patentirat...
Jaz na Nokia 6730 Classic to funkcijo imam. Mi išče po aplikacijah, glasbi, videoposnetkih, vizitkah, koledarju, sporočilih, zaznamkih, beležkah, dnevnikih klicev, najbrž tudi po e-naslovih(nimam nobenega vklopljenega)...
Sicer pa tudi jaz bolj malo uporabljam to funkcijo(beri: nič)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: win64 ()

TheRiddle ::

Moj prvi pametni telefon je imel Windows mobile 6.0 pred približno osmimi leti pa je imel to funkcijo gor, pa tudi kasnejši telefon z 6.5 in pa posodobitvami, pa nisem nikjer zasledil da bi Apple MS tožil zaradi tega. Patentirana funkcija iskanja lokalnih datotek? Zakaj se potem ne tožijo med sabo še pri namiznih sistemih?
Bedarija da večje ni ... Naj raje denar vložijo v kaj konstruktivnega.
zakaj bi poenostavil, če lahko zakompliciram :D

RejZoR ::

Od kdaj je čist navadno iskanje po vsem mogočem kakorkoli posebnega? Pol mora tud Google ukinit celotni iskalnik, ker išče po vsem mogočem...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Blisk ::

Apple živi samo še od tožb. Ampak slej ko prej bo dobu bumerang nazaj!

Bor H ::

Zanimivo bi bilo videt, če je kje bila ta funkcija reklamirana al ne.

HardFu ::

Blisk je izjavil:

Apple živi samo še od tožb.

Predlagam, da si preberes novico pred tole, da bos videl, da to seveda ni res.
http://codeable.io

boolsheat ::

Apple, the patent troll.

mtosev ::

zelo simple rešitev potencialnega problema
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

smash ::

nič nenavadnega..Apple je patentiru že 5 dimenzijo... link

mtosev ::

a pri applu še niso patentirali apple sadeža ali bodo to storili kmalu?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

driver_x ::

Ali je že kdo izračunal, koliko bi bile vse te naprave cenejše, če se ne bi medsebojno tožili za vsako malenkost? Na koncu itak vsi vse prodajajo, v najslabšem primeru s kakšnimi malenkostnimi spremembami.

Zheegec ::

jap, to je konkurenca imela še preden se je o prvem iPhone govorilo, ampak se nihče ni spomnil vložiti patenta za takšno neumnost...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

skika ::

Zheegec je izjavil:

jap, to je konkurenca imela še preden se je o prvem iPhone govorilo, ampak se nihče ni spomnil vložiti patenta za takšno neumnost...


To je patent vzet iz Mac OS X. Spotlight.

jype ::

skika> To je patent vzet iz Mac OS X. Spotlight.

Ne seri. QuickSilver smo imeli na OS X že tri leta preden je Apple "izumil" spotlight.

shadeX ::

čaki ne razumem. Apple toži samsung ker je omogočil galaxiju s3 iskanje po telefonu?

wtf ? kam gre ta svet?

TheRiddle ::

smash je izjavil:

nič nenavadnega..Apple je patentiru že 5 dimenzijo... link

A ni bilo včasih tko da se je zadevo moralo najprej naredit in šele po dokazilu da je tvoja in izvirna dobil patent?
zakaj bi poenostavil, če lahko zakompliciram :D

MasterBlaster ::

TheRiddle je izjavil:


A ni bilo včasih tko da se je zadevo moralo najprej naredit in šele po dokazilu da je tvoja in izvirna dobil patent?


Dobrodošel v čudoviti svet softwerskih patentov.
Tk je pa pika .

TheRiddle ::

Se pravi Apple patentira vse kar še ni patentirano in potem veselo toži vse povprek ...

Raj na Zemlji ...
zakaj bi poenostavil, če lahko zakompliciram :D

kpkp ::

jype je izjavil:

skika> To je patent vzet iz Mac OS X. Spotlight.

Ne seri. QuickSilver smo imeli na OS X že tri leta preden je Apple "izumil" spotlight.


Patent 8,086,604 je iz leta 2000 in res je v opisu omenjen Mackintosh, kar je za tisti čas edino logično.

Poldi112 ::

driver_x je izjavil:

Ali je že kdo izračunal, koliko bi bile vse te naprave cenejše, če se ne bi medsebojno tožili za vsako malenkost? Na koncu itak vsi vse prodajajo, v najslabšem primeru s kakšnimi malenkostnimi spremembami.


Nič lažjega kot no, nič ne bi bile cenejše, ker se cena ne določa glede na strošek proizvodnje, ampak na optimalen zaslužek.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

floyd1 ::

driver_x je izjavil:

Ali je že kdo izračunal, koliko bi bile vse te naprave cenejše, če se ne bi medsebojno tožili za vsako malenkost? Na koncu itak vsi vse prodajajo, v najslabšem primeru s kakšnimi malenkostnimi spremembami.

Po mojem ne bi bile cenejše. Bi si pač to, kar gre zdaj k odvetnikom, stlačili v žepe :(. Ali pa dali malo več v razvoj, tu bi vsi imeli korist od tega. Tako pa...

Blisk ::

HardFu je izjavil:

Blisk je izjavil:

Apple živi samo še od tožb.

Predlagam, da si preberes novico pred tole, da bos videl, da to seveda ni res.


Ma od kje pa dobiček? Ne tako ozko gledat. Seveda so prodali tolko in tolko izdelkov, ampak tudi na račun doseženih prepovedi.
Zakaj se sicer Aple tok bori za prepoved prodaje Samsugna? Kar tako? Ker vejo, da bodo kupili tisto kar bodo lahko torej če ni Samsunga pa Aple!

Aple je celo vložil tožbo proti Samsungu ker se bolje in več prodaja kot Aple in ker je bolši izdelek. Pa lahko kdo vloži še bolj neumno tožbo? Ja lahko! Apple!

driver_x ::

Poldi112 je izjavil:

driver_x je izjavil:

Ali je že kdo izračunal, koliko bi bile vse te naprave cenejše, če se ne bi medsebojno tožili za vsako malenkost? Na koncu itak vsi vse prodajajo, v najslabšem primeru s kakšnimi malenkostnimi spremembami.


Nič lažjega kot no, nič ne bi bile cenejše, ker se cena ne določa glede na strošek proizvodnje, ampak na optimalen zaslužek.


No, pa koliko bi bil dobiček večji ...

Zheegec je izjavil:

jap, to je konkurenca imela še preden se je o prvem iPhone govorilo, ampak se nihče ni spomnil vložiti patenta za takšno neumnost...


Če bi bile zadeve tako trivialne, bi to Samsung zlahka dokazal in mu ne bibilo potrebno ničesar onemogočati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: driver_x ()

RejZoR ::

To je tko kot bi proti tebi imel trdne dokaze da si nekaj zagrešil, sam pa veš, da tistega za kar si obtožen nikoli nisi storil. Kako boš potem dokazal nedolžnost a?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Icematxyz ::

Gre se na grobo povedano za iskalno vrstico s pomočjo katere sočasno iščeš po lokalnih/mrežnih virih in Samsung je preventivno izključil zmožnost sočasnega lokalnega iskanja verjetno za to, da ga Apple ne bi obtoževal, da zavestno krši njihove patente, ker nenazadnje zadnja večja napovedana tožba s strani podjetja Apple gre v to smer in pa zmogljivost načeloma uporabnik lahko povrne s pomočjo dodatka.

Ashrack ::

verjetno je bil to medsebojni dogovor. Saj kakor sem seznanjen se bosta probala Apple ter Samsung pobotati
....

MasterBlaster ::

Tk je pa pika .

RejZoR ::

Oh for fucks sake no, kot da so telefoni in tablice edine naprave kjer si proizvajalci izmenjujejo ideje.
Apple pa dela celo galamo kot da je konec sveta. Sam avte poglejte, eni imajo praktično naravnost skopirane luči in linije, pa noben ne dela galame.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

PARTyZAN ::

http://www.bbc.com/news/technology-1899...

The move had been linked to Apple's claim that the innovation infringed one of its US patents.

But Samsung indicated it was a mistake.

francek1 ::

Peezda, pa kdaj bo nekdo podminiral Jabko, da đebe cel svet? Pa z njimi debilne patentne urade. A dihanje je že patentirano?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Jst ::

Universal interface for retrieval of information in a computer system

Abstract

The present invention provides convenient access to items of information that are related to various descriptors input by a user, by means of a unitary interface which is capable of accessing information in a variety of locations, through a number of different techniques. Using a plurality of heuristic algorithms to operate upon information descriptors input by the user, the present invention locates and displays candidate items of information for selection and/or retrieval. Thus, the advantages of a search engine can be exploited, while listing only relevant object candidate items of information.



Ko bereš Abstract, misliš, da je ta patent iz leta 1985, ko so se GUI-ji začeli pojavljati. Iskalnik s filtrom. Wau!


---

Kar se pa Samsunga tiče, pa po mojem mnenju res kopira Apple. Kot je zapisano na Gizmodo: "če pokriješ samsung logo, ne ločiš med njim in iPhone."

Glede avtomobilov je stvar enaka. Je kdo že kdaj skopiral 99% izgled avtomobila? Če bi, bi takoj padla tožba in uspela. Oblika, linije luči, haube, vrat,... so lahko podobni in med avti dejansko so, ampak se na daleč vidi razlike in veš, da ne gledaš dva enaka avtomobila.

Zakaj bi bilo pri mobilnih telefonih in tablicah drugače? Ne moreš 100% skopirati design ali celoten UI.

Nekatere tožbe so po mojem mnenju upravičene - ampak to je manjšina, kakšen odstotek.

My 50 cents.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Gandalfar ::

> Ko bereš Abstract, misliš, da je ta patent iz leta 1985, ko so se GUI-ji začeli pojavljati. Iskalnik s filtrom. Wau!

No zdaj pa preberi se claime, ki so bistvo patenta.

Icematxyz ::

Kar se pa Samsunga tiče, pa po mojem mnenju res kopira Apple. Kot je zapisano na Gizmodo: "če pokriješ samsung logo, ne ločiš med njim in iPhone."


Samsung Galaxy S3 vs. iPhone?

floyd1 ::

Icematxyz je izjavil:

Kar se pa Samsunga tiče, pa po mojem mnenju res kopira Apple. Kot je zapisano na Gizmodo: "če pokriješ samsung logo, ne ločiš med njim in iPhone."


Samsung Galaxy S3 vs. iPhone?


Jst, ostal si kako leto zadaj ;), ampak ja, Samsung je res v preteklosti veliko skopiral od Appla, to se strinjam. Kot HTC, LG, Sony, pa še 100 kitajčkov,... Kot se je prej vse kopiralo od Nokij... itd. Si lahko predstavljate, da je Apple v preteklosti tožil celo Nokio? Jaz si ne morem. Nokia je potem udarila s protitožbo in od takrat ji Apple mora plačevati (javnosti naznano vsoto), da uporablja Nokiine patente.
Ja, tudi Nokia ima patente, in se je tožarila, ampak priznajmo si - Apple je pa tu prvak. Z velikim naskokom. Pri telefonih žal več ne.

Jst ::

Gandalfar: Kje pa najdem claime?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

driver_x ::

floyd1 je izjavil:

Jst, ostal si kako leto zadaj ;), ampak ja, Samsung je res v preteklosti veliko skopiral od Appla, to se strinjam. Kot HTC, LG, Sony, pa še 100 kitajčkov,... Kot se je prej vse kopiralo od Nokij... itd. Si lahko predstavljate, da je Apple v preteklosti tožil celo Nokio? Jaz si ne morem. Nokia je potem udarila s protitožbo in od takrat ji Apple mora plačevati (javnosti naznano vsoto), da uporablja Nokiine patente.


Tukaj je situacija taka, da eden drugega držijo v šahu. Očitno je, da se malih kitajčkov ne splača tožariti, saj nimajo omembe vrednega deleža. Spraviti se je potrebno na koga večjega, ki po možnosti v portfelju nima takih patentov, s katerimi bi lahko udaril nazaj. Kot kaže so Applovi odvetniki ocenili, da Samsung predstavlja dovolj veliko konkurenco glede na svoj zajeten portfelj patentov, da se izplača po njem udariti.
Koliko $ že gre od vsakega Androida k Microsoftu? Ali ni Microsoft nedavno tega več zaslužil z licenčninami, ki mu jih plačujajo proizvajalci Androidov, kakor z windows telefoni?

gendale ::

eh, naj raje kdo nalepi link do patcha, ki popravi to bedarijo
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

Icematxyz ::

gendale je izjavil:

eh, naj raje kdo nalepi link do patcha, ki popravi to bedarijo


Je že bila podana višje s strani uporabnika @PARTyZAN.

http://www.bbc.com/news/technology-1899...

Torej treba bo le počakati nekaj dni in bo!

Zgodovina sprememb…

Gandalfar ::

To ni to. To pise .. samsung bo menda nekoc nekaj popravil. Daj link do tega kako to uporabnik sam naredi.

Icematxyz ::

Ne ne bom dajal linka, ker po tem torej ni potrebe.

Gandalfar ::

A ker je kul v nemilosti proizvajalca cakat? :D

Icematxyz ::

Naj se raje osredotočijo na Apple in bomo že počakali.

Pebkac ::

A ni ta funkcija že dolgo na voljo v Androidu? Moj telefon je imel to že v verziji 2.2, kaj se zdaj ravno nad Samsungom izživljajo? Aja saj res, bojijo se da bi S3 konkuriral Iphonu, dejmo jim potem s patenti polena pod noge metat!

boss-tech ::

Zanima me kdaj je Apple začel s trženjem imen i****?

Gandalfar ::

boss-tech je izjavil:

Zanima me kdaj je Apple začel s trženjem imen i****?


August 15, 1998, z predstavitvijo prvega iMaca. Torej 14 let nazaj.

Meizu ::

Saj sem že v eni drugi temi trdil, da so takšne sorte patenti samo za škifo in zavirajo konkurenčnost, ter spodbujajo monopolizem.

Če bi patentov ne bilo, bi bile cene naprav nižje, razvoj tehnologije bi napredoval pospešeno, skratka, kupci profitiramo, pri podjetnikih pa kakšnih večjih razlik IMO ne bi bilo (ker bi zaradi nižjih cen najverjetneje prodali več izdelkov kot sedaj). Drugače pa ja, se strinjam, denar je lažje molzt na tak način kot pa na zgoraj naveden.

nekikr ::

"Takšne sorte patenti" je precej relativen pojem ;)

Meizu ::

Relativno gor ali dol, vemo kaj mislim. Pa glej v kontekstu te novice, če ne gre drugače.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Samsung Galaxy S7 (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
49888817 (16460) Han
»

Ostre besede v kalifornijskem sporu med Applom in Samsungom (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
22666126 (57733) Icematxyz
»

Apple v luči petkove zmage terja prepoved prodaje Samsungovih telefonov, a je ne bo d (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Tožbe
5923789 (20647) Icematxyz
»

Samsung onemogočil pametno iskanje po Galaxyju S3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
6720938 (14922) Icematxyz
»

Prodaja Galaxy Tab/Nexus v ZDA začasno prepovedana (HTC-jevi telefoni pa ne) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Android
10844969 (41714) Icematxyz

Več podobnih tem