» »

Netflix, oskarji in ekskluzive

Netflix, oskarji in ekskluzive

V Artistu se George Valentin, velika zvezda nemega filma, skuša sprijazniti z dejstvom, da je ta žanr povozil čas.

vir: Wired News

"Not available yet" as in "coming soon" or "we're really working on it".

vir: Wired News
Wired News - V Sloveniji Netflix seveda ni na voljo, a če bi bil oz. če ga že uporabljate s pomočjo VPN strežnika, bi gotovo opazili, da ponudba filmov ni najbolj "sveža". Filmski distributerji namreč pazljivo ščitijo svoje obstoječe in donosne distribucijske pogodbe z kini, prodajalci dvd-jev in kabelskimi televizijami, zato ne Netflix ne kateri od njegovih konkurentov ne sme novega naslova uvrstiti v svojo ponudbo prej kot 28 polnih dni po izdaji v DVD/Bluray obliki (in s tem več mesecev po prihodu v kine). Za Time Warnerjeve naslove se je to "okno" pred kratkim podvojilo na celih 56 dni, kar kaže na veliko nezaupanje studijev v digitalni distribucijski model. Komentarji na spletu niso pozitivni, kvečjemu obratno, v stilu, da "studiji ljudi dobesedno silijo v piratstvo". Torrenti in Megauploadi so namreč na voljo takoj po izidu DVD-ja, včasih celo pred izidom filma, in povpraševanje po njih več kot očitno obstaja.

In teh primerov oziranja na stare, dobre, že davno minule čase ne manjka. To nedeljo so bili na sporedu Oskarji in zmagal je The Artist, črnobeli in nemi film z jasno sporočilno vlogo. Prizorišče je bil Hollywood and Highland Center, imenovan po križišču teh dveh ulic, ker je prejšnji sponzor, Kodak (še en relikt stare dobe) v prisilki in si več ne more privoščiti plačevati za svoje ime nad vhodom. Voditelj je bil stari in preverjeni Billy Crystal (lanski eksperimenti z mladima Hathawayevo in Francom se niso najbolj obnesli, pravijo), in Billy si je udeležene - igralce, producente, distributerje - večkrat privoščil s šalami na račun današnje mularije, ki filme gleda že na telefonih in internetu. Pomenljive besede. A kot stvari stojijo, je trenutno izrednemu zanimanju navkljub na Netflixu mogoče naklikati le 2 od 15 nominiranih filmov, še to dokumentarca. Na ostale bo treba še pošteno čakati, čeravno so večinoma izšli že sredi lanskega leta.

Stvari se sicer malo popravljajo. Netflix je pravkar najavil eksluzivo z distributeji The Artista, The Weinstein Company, ki mu bo omogočila uvrstitev njihovih "dokumentarcev, tujih filmov in specialnih filmov v svoj katalog ne pozneje kot v letu dni po izidu". To je napredek, čeprav je zamik še vedno leto dni, čeprav ne pokriva večino ameriških naslovov in čeprav izključuje druge trge, npr. Redbox, Amazon ali premium tv/kabelske kanale. Netflix se je očitno sprijaznil, da drugače kot z manjčkenimi koraki ne bo šlo, in iz istega razloga (visoke lincenčnine in ogromne denarne obveznosti do studijev) so lani tudi pošteno navili cene.

Kot so lani ugotovili Švicarji, ne zanimanje ne delež denarnice za zabavne vsebine ne upada, se je pa preusmeril stran od laserskih ploščkov. Prej se bo industrija tega zavedla, prilagodila in nehala jokati s neuravnoteženimi in demokratičnemu procesu žaljivimi predlogi ala ACTA/ TPP/ SOPA/ PIPA/ IPRED2/ NOVAKRATICA, bolje bo.

Še zanimivost: Prihod Titanika (1997) so nekateri slovenski kini oglaševali z besedami "Tega filma še pet let ne bo na POP TV". They weren't lying.

37 komentarjev

Gregor P ::

Eno leta čakanja na nek film8-O Pa saj ti niso resni;(( oz. je v bistvu dobro za nas ker sam recimo si iz leta v leto ogledam vedno manj filmov in lahko ta čas posvetim za kaj pametnejšega:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Nimkapu ::

Točno to, oni nas bolj rabijo, kot mi njih :) Bomo pač počeli kaj bolj koristnega v prostem času.

LPč

Mr Hilter ::

Gregor P je izjavil:

Eno leta čakanja na nek film8-O Pa saj ti niso resni;(( oz. je v bistvu dobro za nas ker sam recimo si iz leta v leto ogledam vedno manj filmov in lahko ta čas posvetim za kaj pametnejšega:)


Serij pa vedno več a? Vsaj sam nisem že kar nekaj časa pogledal filma, medtem ko serije (Walking dead, House, Dexter, Spartacus ne več) redno spremljam.

greebosan ::

Ponavadi se strinjam, da nekateri poslovni modeli ne sodijo v današnji čas, a tudi takšen poslovni model (prvo kina, potem Blu-ray, šele nato ostali) je popolnoma veljaven, če jim prinaša večji dobiček. Ali si je tako težko predstavljati, da Time Warnerju takšna distribucija prinese več dobička trenutno, kot če bi prioritizirali digitalno ala Netflix? Če so se odločili za povečanje zamika, imajo za to verjetno dovolj dobre razloge.

"studiji ljudi dobesedno silijo v piratstvo"

Ni res. Studiji silijo ljudi, da si bodo pogledali kaj drugega namesto Hollywooda. To je tist bavbav, ki bi se ga filmski distributerji morali bati. Pa se ga očitno ne.

Matheeew ::

Mediji te zasipajo z novicami vezanimi na filme, serije za katere v Sloveniji ni pravic ali pa veš da bodo šele čez n let, hkrati pa imaš te vsebine dostopne na torrentih.
Torej ja, se strinjam. Deloma te vsekakor silijo v piratstvo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matheeew ()

3furious ::

Ker je res tako komplicirano naročiti dvd/bluray iz tujine, smo prisiljeni pobrati film iz travnika. Kdo bo pa čakal 1 teden na pošiljko, saj nismo v srednjem veku.
[sarcasm off]
In the age of information, ignorance is a choice.

Gregor P ::

DVD?!? Ploščki v takšni, ali drugačni obliki?!?8-O V katerem stoletju pa ti živiš?>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

PaX_MaN ::

Stvari se sicer malo popravljajo. Netflix je pravkar najavil eksluzivo z distributeji The Artista, The Weinstein Company, ki mu bo omogočila uvrstitev njihovih "dokumentarcev, tujih filmov in specialnih filmov v svoj katalog ne pozneje kot v letu dni po izidu". To je napredek, čeprav je zamik še vedno leto dni, čeprav ne pokriva večino ameriških naslovov in čeprav izključuje druge trge, npr. Redbox, Amazon ali premium tv/kabelske kanale. Netflix se je očitno sprijaznil, da drugače kot z manjčkenimi koraki ne bo šlo, in iz istega razloga (visoke lincenčnine in ogromne denarne obveznosti do studijev) so lani tudi pošteno navili cene.

No vidte, da gre. Je treba najprej sicer dvakrat firmo (TWC) skoraj spravit na kant - hint, hint, wink, wink ;) -, da se taglavni odločijo za Netflix & Co., ampak se da.

Truga ::

Gregor P je izjavil:

DVD?!? Ploščki v takšni, ali drugačni obliki?!?8-O V katerem stoletju pa ti živiš?>:D

Nebi bli niti problem ploscki (ceprav se strinjam da so popolnoma nepotreben effort, jaz tud vse kar mam na dvdjih leecham iz torrentov, ker je lazje) ce nebi bli tako neprimerno dragi, predvsem ko vstejes zraven se postnino.

Tako da ja, narocanje plosckov je out.

Poldi112 ::

Ploščke čakaš, onesnažujejo okolje ter zahtevajo drago napravo za predvajanje. Ne vem, kako je to lahko konkurenčno wdtv-ju.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

3furious ::

Se povsem strinjam, da so ploščki zaostajajo za krivuljo, motijo me le ljudje, ki se čutijo prisiljene v torrentiranje. Pač so zavestno izbrali najhitrejšo in najcenejšo možnost, nič več in nič manj. Če bi po nekem čudežu piratsvo izginilo in bi bilo vse plačljivo, bi pri večini v istem trenutku izginil tudi občutek prisile, da morajo takoj pogledati vse nove filme/serije.:P

Vse skupaj me spomina na meme
 First World Problems

First World Problems

In the age of information, ignorance is a choice.

ingo ::

Problem je, ker je folk ze prav odvisen ratal od vseh teh filmov in mora vsak prec videt vsak film, pa ceprav naslednji dan ze ne ve vec kaj je gledal! Priznam, da sem bil vcasih tudi jaz tak. Odvajanje je bilo dolgo in bolece, vendar mi je uspelo in danes ne gledam prakticno nobenega filma vec, rajsi kako serijo na TVju ali pa kaksen dokumentarec, ce ze ne grem VEN IZ BAJTE!
Se mi na nak nacin smilijo vsi tisti, ki se razburjajo nad vso to kolobocijo okol, za zivljenje popolnoma nepomembnih stvari, kot so filmi!

Poldi112 ::

Ker serije so pa nekaj čisto drugega kot film, ane ;)

>Se povsem strinjam, da so ploščki zaostajajo za krivuljo, motijo me le ljudje, ki se čutijo prisiljene v torrentiranje. Pač so zavestno izbrali najhitrejšo in najcenejšo možnost, nič več in nič manj.

Čisto simple je, realnost je taka da imaš torrent. Če je alternativa čakati par mesecev, naročiti iz tujine, drago plačati in čakati še en teden, potem ne rabiš biti genij da ugotoviš, da neke realne alternative ni. Naj ponudijo nek service za gledati, da ko nas bombardirajo z reklamami za film da ga lahko kupimo. Če te opcije ne dajo je prav, da se jim s torrenti pove, kaj si mislimo o njihovem distribucijskem modelu.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Gavran ::

3furious je izjavil:

Če bi po nekem čudežu piratsvo izginilo in bi bilo vse plačljivo, bi pri večini v istem trenutku izginil tudi občutek prisile, da morajo takoj pogledati vse nove filme/serije.


In kdo ustvarja "občutek prisile"? Sveti Peter? Borut Pahor? Digitalček?

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Producenti teh istih filmov ki zganjajo hype, filmov pa nočejo pokazati. Naj žrejo kar kuhajo...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

3furious ::

Povsem razumem, da je torrent daleč najlažji način priti do video vsebin. Poleg tega smo se ga v skoraj 10 letih širokopasovnega interneta navadili kot nekaj vsakdanjega. Moti me le, da vedno več ljudi poskuša legimitirati piratstvo iz povsem banalnih razlogov. Če bi določen film prodajali izključno le v enem kiosku sredi Doline Smrti v Kaliforniji in ga ti potegneš iz neta, si še vedno pirat in so storil nelegalno dejanje. Mogoče lažje zaspiš, če si krajo opravičuješ z maščevanjem producentu, ampak ne tega prodajat kot pravičniški upor proti prebogati filmski industriji. Verjamem da so izjeme, ampak po mojem mnenju je 95% primerov razlog piratizirjanja dosegljivost in navada, pa da ne pozabim majhne verjetnosti, da te dobijo.
In the age of information, ignorance is a choice.

Gregor P ::

Kot prvo to ni piratstvo!;(( Ko boš enkrat razumel to, pa gremo lahko tudi na drugo:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Truga ::

1. Torrent ni kraja, ampak je sharing. Od prijatelja si sposodim film/knjigo/cd. Ja? Ja.

2. Sam torrente uporabljam tudi kot distributed backup. Mam neki na lokalnem mediju? Nocem da se izgubi? Pogledam na piratebay, ce je ze torrent. Ce ga ni zripam in uploadam (do zdaj mi je blo treba to narest sicer samo enkrat). Ce kdo to zloada ki nima legalne kopije pa je to njegov problem, ne moj.

3. Dejstvo da je torrentat lazje kot prit do vsebin na katerikoli drug nacin v veliki vecini drzav je pa itak se najbol smesno. Zakaj industrija torej se ne uporablja torrenta za distribuiranje svojga filma, ce je ocitno tako popularen? Placas $2, od tega artist dobi $1, zalozba $1, ti pa potegnes torrent z vsebino. Jaz bi tako vsebino kupoval.

Okapi ::

Moti me le, da vedno več ljudi poskuša legimitirati piratstvo iz povsem banalnih razlogov.
Res je že prav dolgočasno to nepretrgano iskanje izgovorov, zakaj s krajo avtorskih vsebin ni nič narobe.

Po upravičenosti spominjajo na tisto - zakaj je pa imela dekolte in mini krilo, zdaj pa joka, ko so jo posilili.

O.

ahac ::

1. Torrent ni kraja, ampak je sharing. Od prijatelja si sposodim film/knjigo/cd. Ja? Ja.

Knjigo si sposodiš z dovoljenjem lastnika. Če ti ne da dovoljenja, je pa to kraja...
Sej film na DVDju si tudi lahko sposodiš od prijatelja, ampak da ga pa downloadata oba iz piratebay... to pa ni več čisto isto.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Gregor P ::

Nič si knjige ne sposodiš z dovoljenjem lastnika, on mora takšno ureditev prenašati proti svoji volji;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Truga ::

ahac je izjavil:

1. Torrent ni kraja, ampak je sharing. Od prijatelja si sposodim film/knjigo/cd. Ja? Ja.

Knjigo si sposodiš z dovoljenjem lastnika. Če ti ne da dovoljenja, je pa to kraja...
Sej film na DVDju si tudi lahko sposodiš od prijatelja, ampak da ga pa downloadata oba iz piratebay... to pa ni več čisto isto.

Nene, on ma film na DVDju. Pa ga je dal na torrent da sm si ga lahk se jst pogledal, ker je pac hitreje skoz internet kot skoz ljubljano po dvd.

Okapi ::

Pa ga je dal na torrent
In s tem kršil pravice, ki jih je dobil z nakupom devedeja.;((

O.

3furious ::

Ne obsojam piratstva in ni nimam namena razpravljati o legalnosti le-tega. Moti me le to opravičevanje, kot je rekel tudi Okapi. Sem imel tudi njegov primer s posilstvom v mislih, ampak se mi je zdel malo ekstremen.

Pač treba si je priznati, da nočemo zapravljati denarja za stvari, katere se enostavno dobi zastonj. Razna uteljevanja ko so:
- ni kraja, ampak sposoja
- filmarji imajo že dovolj denarja
- tega ni v Sloveniji
- itak nebi kupil filma, tako da ni škode
- film je danes izšel v ZDA, čutim se opeharjenega, ker mi producent ni omogočil predpremiernega ogleda na mojem računalniku za 1€,...
pa so naravnost smešna, v skrajnih primerih celo patetična.
In the age of information, ignorance is a choice.

Gregor P ::

Jaz pa obsojam piratstvo, ampak to ni tema tu:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Poldi112 ::

3furious je izjavil:

Ne obsojam piratstva in ni nimam namena razpravljati o legalnosti le-tega. Moti me le to opravičevanje, kot je rekel tudi Okapi. Sem imel tudi njegov primer s posilstvom v mislih, ampak se mi je zdel malo ekstremen.

Pač treba si je priznati, da nočemo zapravljati denarja za stvari, katere se enostavno dobi zastonj. Razna uteljevanja ko so:
- ni kraja, ampak sposoja
- filmarji imajo že dovolj denarja
- tega ni v Sloveniji
- itak nebi kupil filma, tako da ni škode
- film je danes izšel v ZDA, čutim se opeharjenega, ker mi producent ni omogočil predpremiernega ogleda na mojem računalniku za 1€,...
pa so naravnost smešna, v skrajnih primerih celo patetična.


Kaj konkretno je tu smešno? Da je za precej stvari torrent edini način, da prideš do stvari? Res patetično, ane.
Drugače pa glede prve točke, argument je, da ni kraja, ampak kršitev avtorskih pravic. Ni prav, ampak tudi slučajno ni kraja.

Patetični ste tisti, ki slepo gonite zastarele modele in se čudite, zakaj torrenti cvetijo.

Jaz bi si želel, da bi dejansko bilo res to, kar trobijo studiji, da jih oškodujemo za miljarde. Ker takrat bi se premaknili in šli v korak s časom. Ampak dokler je to očitno zgolj nabijanje smo pa tam kjer smo, studii, ki imajo vsako leto višje dobičke in posledično nimajo interesa spreminjati stvari in butci, ki verjamejo njihovemu marketingu, da bodo propadli.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

Keyser Soze ::

"Not available yet" as in "coming soon" or "we're really working on it".

More like "we just don't give a fuck 'bout Slovakia".>:D

Me ne moti čakat mesec, dva ali pa tri, da zadeva pride na male zaslone. Ko jebe tele požrtne distributerje in njihovo ekskluzivnost, ipd. Sem si kupil spodoben TV, ga povezal v omrežje, in sedaj lahko gledam malo morje stvari. Filme se po kakšnem letu dobi rabljene za male pare, rentanje preko internetnih ponudnikov je tudi poceni, pa še od kolegov se kaj dobi.

Sem pa ugotovil eno stvar, bolj kot je ekskluziven film, kasneje ga vidim. Plačam pa nič več za njega kot za kakšno tretje razredno produkcijo. Skratka, njihova izguba. Samo upam, da je ne prikazujejo med "piratsko".
OM, F, G!

Truga ::

3furious je izjavil:

Razna uteljevanja ko so:
- ni kraja, ampak sposoja
- filmarji imajo že dovolj denarja
- tega ni v Sloveniji
- itak nebi kupil filma, tako da ni škode
pa so naravnost smešna, v skrajnih primerih celo patetična.

1. Res je, ni kraja. Sposodu sm si.
2. Ne vem. A majo? Za tiste k so kej vredni lohk recem kvecjem da nimajo.
3. V vecini primerov res. Mene sicer ne gane odkar mam kreditno in si lohk kupm drugje (ce seveda ni na voljo samo na ploscku pol bom verjetno raj piratnu, mam ze dost sare po bajti nastlane).
4. Res je, ni skode.

In ne, dat torrent na net ni nikakrsno krsenje nicesar. Torrent ni vsebina.

Edit: BTW, zakaj je ripanje s televizije ok, ce snamem z neta neki kar je nekdo drug zame ripnu s televizije je pa to streljanje na ladje? In ja, jaz to redno pocnem. Sicer z internetnih televizij, ker obicne pac nimam (ker ne lovijo prakticno nicesar vredno ogleda, ali pa 20 let stare filme).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

PomagajMi ::

Lepo... Če kdo nuca kakšen NetFlix accoutn mu morda lahko kakšnega zrihtam samo prosim, da ne spremeni gesla!

3furious ::

Poldi112 je izjavil:

3furious je izjavil:

Ne obsojam piratstva in ni nimam namena razpravljati o legalnosti le-tega. Moti me le to opravičevanje, kot je rekel tudi Okapi. Sem imel tudi njegov primer s posilstvom v mislih, ampak se mi je zdel malo ekstremen.

Pač treba si je priznati, da nočemo zapravljati denarja za stvari, katere se enostavno dobi zastonj. Razna uteljevanja ko so:
- ni kraja, ampak sposoja
- filmarji imajo že dovolj denarja
- tega ni v Sloveniji
- itak nebi kupil filma, tako da ni škode
- film je danes izšel v ZDA, čutim se opeharjenega, ker mi producent ni omogočil predpremiernega ogleda na mojem računalniku za 1€,...
pa so naravnost smešna, v skrajnih primerih celo patetična.


Kaj konkretno je tu smešno? Da je za precej stvari torrent edini način, da prideš do stvari? Res patetično, ane.
Drugače pa glede prve točke, argument je, da ni kraja, ampak kršitev avtorskih pravic. Ni prav, ampak tudi slučajno ni kraja.

Patetični ste tisti, ki slepo gonite zastarele modele in se čudite, zakaj torrenti cvetijo.

Jaz bi si želel, da bi dejansko bilo res to, kar trobijo studiji, da jih oškodujemo za miljarde. Ker takrat bi se premaknili in šli v korak s časom. Ampak dokler je to očitno zgolj nabijanje smo pa tam kjer smo, studii, ki imajo vsako leto višje dobičke in posledično nimajo interesa spreminjati stvari in butci, ki verjamejo njihovemu marketingu, da bodo propadli.


Če nebi bilo niti torrentov pa teh stvari sploh ne bi mogel pogledati. A bi te bilo konec? Bi se svet vrtel v drugo smer? Bi šel protestirat na ulico, da v ZDA že predvajajo novo sezone tvoje priljubljene serije, ti je pa ne moreš nikjer pogledati? Bi poslal grozilno pismo producentu?

Pritožuješ se pa kot da nimaš dostopa do pitne vode. Studiji zadeve prodajajo kakor hočejo, če imajo izpad dobička zaradi zastarelih modelov je to njihov problem. V nobenem primeru to ne opravičuje "piratiziranja" (oz. "sposojanja"/dolgoročnega najema/blagovne zamenjave...).
In the age of information, ignorance is a choice.

sznn ::

Imam legalno kupljen bluray predvajalnik, imam legalno kupljen blu ray, ki ga na nekaterih blurayih lahko predvajam, na tistem, ki ga imam doma, pa ne.
Travnikarji se mi smejijo, predvajalnika ne morem zamenjati, ker ni nič narobe (ostalih 40 blurayjev predvaja v redu), blu raya ne morem zamenjati, lahko nesem predvajalnik na servis, da mi zamenjajo laser, ki ga je treba kalibrirati, pa še potem verjetno blu ray ne bom mogel predvajati.

Zdaj pa mi velecenjeni obrambniki studijev prosim razložite, zakaj ne morem narediti ničesar, da bi lahko reklamiral nedelujoč blu ray, ki stane polovico predvajalnika. Predvajalnik ima 2 leti garancije, blu ray nič.
Kdo mi lahko vrne kupnino, če me z reklamo opeharijo, ker prikažejo super akcijo, ko pa dobim film (ali pa ga grem gledat v kino), pa opazim, da sta bili tisti dve minuti edini, kjer je bilo kaj akcije?

Vsak 40 Eur vreden električni žar iz Hoferja ima 3 leta garancije in ga lahko zamenjam, če ne deluje.
Za opeharjenost pri filmu, knjigi ali pri ostalih avtorskih delih ne bom nikoli dobil denarja povrnjenega.

Navijam za to da se "piratstvo" popolnoma izkorenini, to pa zato ker bodo potem studiji popolnoma propadli. Ljudje namreč za precej filmov sploh ne bodo izvedeli tudi gledali jih ne bodo. Zgodilo se bo isto kot pri testu, ko so pred davnimi časi hoteli pokazati ljudem, kako je če bodo radio signal ugasnili za 60 sekund (1 minuto). Signal so začeli spet oddajati po manj kot 60 sekundah, ker so ljudje navdušeno klicali, kako se lepo počutijo.

Tako zdaj pa me popljuvatje zaradi svojega mnenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sznn ()

Poldi112 ::

3furious je izjavil:


Če nebi bilo niti torrentov pa teh stvari sploh ne bi mogel pogledati. A bi te bilo konec? Bi se svet vrtel v drugo smer? Bi šel protestirat na ulico, da v ZDA že predvajajo novo sezone tvoje priljubljene serije, ti je pa ne moreš nikjer pogledati? Bi poslal grozilno pismo producentu?

Pritožuješ se pa kot da nimaš dostopa do pitne vode. Studiji zadeve prodajajo kakor hočejo, če imajo izpad dobička zaradi zastarelih modelov je to njihov problem. V nobenem primeru to ne opravičuje "piratiziranja" (oz. "sposojanja"/dolgoročnega najema/blagovne zamenjave...).


Seveda se ne bi sekiral, niti me ne bi bilo konec. Pač ne bi gledal filmov. Ampak torrenti so, tako da so taka hipotetična vprašanja irelevantna.
In ne pritožujem se ravno silno - ti in tvoji omiljeni studiji se neprimerno precej bolj. Jaz se zgolj malo branim s common sense. Ne pravim, da je piratiziranje ok per se, pravim pa, da ima pozitivne učinke na studije (večji promet, počasno grajenje zavedanja, da so dvd-ji passe ter izgovor za jokanje) in da stvar ni kraja ampak zgolj en mali prekršek (kar bi moralo biti jasno vsakomur, in verjeto je, samo ti in tvoji se greste nek fear mongering in rišete apokalipso).
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Okapi ::

ampak zgolj en mali prekršek
:))

Kaj si tako skromen. V resnici delaš uslugo avtorjem in bi ti lahko za to še kaj plačali.

O.

sznn ::

Najnovejši primer,

V Big Bangu prodajajo Ledeno Dobo 3D. Super, glede na to da je ravno ledena doba, ki jo moja tamala ne moreta gledati zaradi nedelujočega BD, sem rekel, bom pa nabavil 3D varianto. Ko sem pogledal, da ni sinhroniziran sem seveda zadevo lepo odložil nazaj.

Zakaj bi morali plačevati to svinjarijo. Gospodarja prstanov podaljšana verzija sem čakal ne vem koliko časa, da jih bom imel v HD, pa so bili brez podnapisov (DVD varianta jih je imel in jo tudi imam v domači videoteki.

Za vsako napravo je z zakonom določeno, da morajo biti priložena navodila v slovenščini, za medije s filmi pa ni nikjer določeno da morajo biti podnaslovljeni v slovenščini, če jih hočejo prodajati v Sloveniji.

Na travniku bo seveda možno dobiti 3D, zmuksan z original sinhroniziranim zvokom ledeno dobo....

Snemanje filma z interneta je isto kot fotokopiranje študijske knjige na faksu (za katero se nihče ne pritožuje in ne preganja fotokopirnic).

Okapi ::

za medije s filmi pa ni nikjer določeno da morajo biti podnaslovljeni v slovenščini,
Kriminal, ti rečem. In to sploh še ni najhuje - zadnjič sem slučajno pogledal v eno trafiko in se zgrozil, ko sem videl kup nemških, italijanskih, angleških, čefurskih revij in stripov, in nič od tega ni bilo prevedeno! Še listka s prevodom naslovov ni bilo zraven. Me je prijelo, da bi kar vse ukradel, tako sem bil jezen. Ampak je zraven ravno stal en policaj, pa sem šel raje naprej.

O.

Poldi112 ::

Ni panike Okapi, ti kar tišči glavo v pesek in se sprašuj, zakaj so travniki tako popularni.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Gregor P ::

Vmes gre pa lahko še na kakšen jezikovni tečaj in potem v knjižnico malo listati te revije8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Poldi112 ::

Po mojem knjižnice dojema kot legalizirano piratiziranje, tako da dvomim, da mu vest dovoli, da bi prestopil prag knjižnic.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Netflix (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Zvok in slika
1189231553 (10349) gregyk
»

Ustanovitelj KickassTorrents pridržan (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
5021604 (17393) solatko
»

Ni miru za jekleno pest (2): Hulu ne brez kabelske naročnine

Oddelek: Novice / Ostale najave
267603 (6139) Gandalfar
»

Netflix, oskarji in ekskluzive

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
379160 (8124) Poldi112
»

Spletna videoteka iTIVI v stečaju (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
8619030 (14964) OldSkul

Več podobnih tem