» »

iPad 2 prihaja spomladi

iPad 2 prihaja spomladi

Popularnost je še najbolj presenetila Apple

vir: Ars Technica
Ars Technica - Čeprav je iPad zelo popularen kos elektronike, mnogi uporabniki priznavajo, da ima nekaj napak. Sem spadajo predvsem nekoliko nizka ločljivost zaslona, premalo delovnega pomnilnika (le 256 MB, manj od iPhone 4) ter pomanjkanje kamere za zajem slike in podpore USB napravam. Priklop spominskih kartic in fotoaparatov je sicer mogoč s posebnim pretvornikom za dock konektor, z Jailbreakom pa USB pretvornik podpira še nekaj več funkcij, a to vseeno ni to.

Izboljšane podpore USB napravam sicer v drugi inačici najverjetneje ne bomo videli, a je zato močno verjetno, da bo iPad 2 popravil vse ostale napake. To naj bi izvedeli v prihodnjem aprilu, ko naj bi prišlo do splavitve, medtem ko je mogoče slišati, da Foxconn že pripravlja prvega naslednika najuspešnejšega tabličnega računalnika. Masovna proizvodnja naj bi se začela v februarju, na mesec pa naj bi bil Foxconn sposoben izdelati do 600.000 kosov, ki bodo do aprilske splavitve zagotovili dovolj velike zaloge.

Prvotni načrti za masovno proizvodnjo so sicer predvidevali začetek že v januarju, a jo je Applu in Foxconnu očitno nekoliko zagodel firmware, ki še ni bil pripravljen na proizvodnjo. Kopičenje zalog v dveh mesecih pred izidom bo preprečilo pomanjkanje naprav tik po izidu, kakor se je zaradi presenetljivo visoke popularnosti zgodilo s prvim iPadom. Do takrat pa je mogoče v ZDA kupiti obnovljene iPade, ki pa so skorajda novi - imajo novo baterijo, nov zadnji pokrov in pridejo v novi škatli z enoletno garancijo. Za od 430 ameriških dolarjev naprej.

51 komentarjev

«
1
2

antonija ::

Tole bo pa iPad killer!!! >:D
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

PrimozR ::

Dejansko :D

Dzqint ::

lahko bi debili ameriški že v prvo naredil ipada tako kot bi moral biti ... kdo še daje 256 rama v napravo razen nokie :) in brez kamere ... zanimivo edino to, da apple se pri nečem takem lahko izmuzne in ima še vedno dobro prodajo :)

RoSeR ::

Ultra precenjene naprave in firma!

dolenc ::

Ja samo potem bi teško rekli, da je naslednik bistveno bolši. Morajo stopnjevat, tako da lahko vsake pol leta kupiš drugega :)

igor0203 ::

Hja to je res, toliko kolikor Apple na suho nateguje kupce, res ne vem če še kaka druga firma dela tako. Tu mislim, kar se funkcionalnosti tiče, UI pri Applu je zgodba oz. razred zase in tu očitno kupci podležejo.
Je pa res, da ima Apple že nekako statusni simbol in če imaš iPod/iPad/iPhone si cool. 8-)
Predstavljajte si, da bi Samsung izdal Galaxy Tab brez USB vhodov, za prenos podatkov bi moral imeti Kies, brez kamere,... Ne vem če bi se sploh kak prodal.

...just my 2c...

madmitch ::

RoSeR je izjavil:

Ultra precenjene naprave in firma!

Daj primer, zakaj tako misliš.

dolenc je izjavil:

Ja samo potem bi teško rekli, da je naslednik bistveno bolši. Morajo stopnjevat, tako da lahko vsake pol leta kupiš drugega :)

Tako, kot vsi ostali.

igor0203 je izjavil:

Hja to je res, toliko kolikor Apple na suho nateguje kupce, res ne vem če še kaka druga firma dela tako. Tu mislim, kar se funkcionalnosti tiče, UI pri Applu je zgodba oz. razred zase in tu očitno kupci podležejo.
Je pa res, da ima Apple že nekako statusni simbol in če imaš iPod/iPad/iPhone si cool. 8-)
Predstavljajte si, da bi Samsung izdal Galaxy Tab brez USB vhodov, za prenos podatkov bi moral imeti Kies, brez kamere,... Ne vem če bi se sploh kak prodal.

...just my 2c...


Še enkrat, tako kot vsi ostali.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: madmitch ()

Tear_DR0P ::

lahko bi debili ameriški že v prvo naredil ipada tako kot bi moral biti ...

a je tako zelo zanič, da se skorajda ni prodajal? al ti to slučajno govoriš o daleč naokrog najbolje prodajani tablici?
sam sicer verjamem da gre za pregrešno drag TVremote, ki ima funkcijo digitalnega foto okvirja in brskanja po webu, ampak mnogo ljudi ga je kupilo. in Apple bi za boljši razvoj potreboval 2 leti in nekaj 100 mio $ več, tako pa so najprej poslali na tržišče nek (po tvojem) pol izdelek, z njim pokrili stroške razvoja za boljšo različico, zadovoljili nekaj miljonov kupcev in sedaj izdali še boljšo verzijo.

če bi svet vedno čakal na perfekcioniste, bi še danes viseli z drevesa
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

gemini ::

Vse lepo in prav, sem ga tudi sam nameraval kupit, takoj ko sem ga dobil v roke mi je bil všeč, super interface, ampak pomanjkanje osnovnih potreb za takšno stvar me je pač odvrnila, mene kamera ne zanima če je al pa ne, ampak mora pa imet usb in predvsem mora za začetek vsaj podpirat MS Office v polni obliki, zgleda ne bo ne eno ne drugo kmalu, tako da bo tole ostalo samo in zgolj igračka in nič več. Sedaj samo še čakam da poplavijo tablice, bo sigurno kaka dobra prišla ven, upam da ne bo preveč 7inčnih, ti se mi zdijo neuporabni.

igor0203 ::

madmitch je izjavil:


igor0203 je izjavil:

Hja to je res, toliko kolikor Apple na suho nateguje kupce, res ne vem če še kaka druga firma dela tako. Tu mislim, kar se funkcionalnosti tiče, UI pri Applu je zgodba oz. razred zase in tu očitno kupci podležejo.
Je pa res, da ima Apple že nekako statusni simbol in če imaš iPod/iPad/iPhone si cool. 8-)
Predstavljajte si, da bi Samsung izdal Galaxy Tab brez USB vhodov, za prenos podatkov bi moral imeti Kies, brez kamere,... Ne vem če bi se sploh kak prodal.

...just my 2c...


Še enkrat, tako kot vsi ostali.


Saj sem ti navedel razloge

49106 ::

Cool? Iphone vidim samo pri klincih(zaprtih v odraslem telesu). Fensi telefončki so pa Motorola Aura in Nokia 8800.... Nivo pred raznimi vertuji seveda

mrdaco ::

Mah kakorkoli že... Jabolka so prvenstveno narejena za ameriški trg. O inteligenci Američanov tukaj ni kaj razpravljat, in Apple to ve. Dokler bo 80% kupcev ki ne dosegajo razvojnega stadija enega Evropeskega onosvnošolca, potem je pač tako. Njihova taktika je pač taka, da prvič na trg ne pošljejo idealnega izdelka in to povsem zavestno, da potem lahko še kake 3 do 4 generacije lahko delajo remake prve stvaritve.

Bistri007 ::

mrdaco je izjavil:

Jabolka so prvenstveno narejena za ameriški trg. O inteligenci Američanov tukaj ni kaj razpravljat, in Apple to ve. Dokler bo 80% kupcev ki ne dosegajo razvojnega stadija enega Evropeskega onosvnošolca, potem je pač tako.

Genialna analiza!!!
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

kuglvinkl ::

Če bo retina display, je moj. Če ne, zajaham Kindla DX.
Your focus determines your reallity

nekikr ::

mrdaco: tole si pa super ugotovil, se ne bi moral bolje strinjati! Evropejci smo nadrasa vsem, še posebej totim amerom, ki povečini visijo z dreves in niso še nikdar poštudirali ničesar razen fast fooda. Vsi tam čez to reko al kaj je ta voda vmes so dejansko neumni. Takisto se strinjam s tem o polizdelkih. Ostale firme, ki svoje izdelke plasirajo na intelektualno boljše geografsko področje, kar Evropa nedvoumno je, naredijo natanko eno napravo, ki ima že v osnovi vse kar rabimo in se je potem ne menja. Nikdar, ker je že uber alles, za uber alles nacijo.

Še dobro, da imamo take izobražence, razgledance, svetovne popotnike, skratka ubermansche, da lahko analazirajo svetovno dogajanje. Bravo.

sonac ::

Z mrdacom se kar strinjam. Apple na trg zavestno pošilja izdelke z manjkom funkcij, ki bi jih ti izdelki nedvomno morali imeti, da lahko potem iz leta v leto produkt na zelo enostaven način izboljša. Je pa tudi res, da so njihovi izdelki nekaj posebnega in zelo enostavno je kritizirat iPad, dokler ga ne sam primeš v roke. Jaz sem ga enkrat sprobal in me je res navdušil (z izjemo revne LCD resolucije), tako da ni treba biti neumen, da ga kupiš, le denar moraš imet :) Je odličen in zelo dodelan izdelek (ki pa so ga zavestno prikrajšali za nekaj precej osnovnih funkcij, da bodo tako osmislili nakup nove generacije, ki bo te funkcije imela).

techfreak :) ::

Apple se pač osredotoči na tiste funkcije, ki bi si jih večina želela oz. ki so po njihovem mnenju koristne in bi morale biti prisotne. Najprej se posvetijo tem in jih izpilijo in šele potem gredo na ostale funkcije.

Zgodovina sprememb…

Keyser Soze ::

kuglvinkl je izjavil:

Če bo retina display, je moj.

True, večji PPI rabimo. Pa 16:9 bi lahko bil.

P.S.: Retina... Večkrat ko slišim ta izraz, bolj glup mi je. IMO bi moral tistga, ki se je spomnil tega marketing imena odpustit.
OM, F, G!

nekikr ::

Super bi bilo, ampak po internetih pravijo, da je prezakomplicirano masovno izdelovati retina zaslone takih dimenzij, ker prideš takoj nad 2000xnekaj resolucije. Trenutno. Mogoče iPad3?

PrimozR ::

nekikr sej ne pomeni to enak PPI, samo recimo vsaj 1366 x 786 pik, ki je standardna HD ready ločljivost. 1024 x 764 al kolikor že znaša na iPadu je dokaj fail za današnji čas...

nekikr ::

Ja, problem je v početverenju pik, da je vse kompatibilno za nazaj, kot je to na iphonu 4. V vsakem primeru bi moralo biti nad 300 PPI, kar pa potem nanese na (pre)veliko cifro za masovno proizvodnjo. Taki so vsaj dvomi...

Kenpachi ::

Kaj pa multitasking?
Zaraki Kenpachi.

nekikr ::

Dela. Firmware 4.2.1

matejdro ::

nekikr je izjavil:

Super bi bilo, ampak po internetih pravijo, da je prezakomplicirano masovno izdelovati retina zaslone takih dimenzij, ker prideš takoj nad 2000xnekaj resolucije. Trenutno. Mogoče iPad3?


Pa tudi ni najbolj smiselno. Verjetno še dolgo ne bomo dobili mobilnega procesorja, ki bo poganjal 3D igre na tej resoluciji.

PrimozR ::

nekikr je izjavil:

Ja, problem je v početverenju pik, da je vse kompatibilno za nazaj, kot je to na iphonu 4. V vsakem primeru bi moralo biti nad 300 PPI, kar pa potem nanese na (pre)veliko cifro za masovno proizvodnjo. Taki so vsaj dvomi...

Mislim da lahko tako zgodaj v življenju linije izdelka lahko naredijo nekoliko večjo spremembo. Sicer so pa iPhone appi delovali v 'windowed' oz. 'letterbox' načinu. Torej bi lahko tudi na novem iPadu dokler je razvijalci ne popravijo.

nekikr ::

Ja, to je res, ampak matejdro je še nekaj izpostavil, na kar sploh pomislil nisem do sedaj...mobilni procesor, ki je sposoben poganjati igre in aplikacije pri ločljivosti ~2000*1800 in več pik? In to na Apple nivoju? Mislim, da ni nič takega v pripravi še trenutno. Ti next-gen dual-core čipi so za celoštevilčni faktor prepočasni...

Bistri007 ::

nekikr je izjavil:

mobilni procesor, ki je sposoben poganjati igre in aplikacije pri ločljivosti ~2000*1800 in več pik? In to na Apple nivoju?

Problematične bi bile edino 3D igre. Drugače pa ta lepa grafika večinoma vključuje samo 2D premikanje in video posnetke - to ni preveč zahtevno za GPU.

Sicer pa, če se v enem letu podvoji moč grafičnih procesorjev (Moorov zakon), zakaj ne tudi resolucija?
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Keyser Soze ::

No ja, že dvokratnik reslucije iphonea bi bil IMO zadovoljiv. Pa smo na 1920p resoluciji. Zdej, aplikacije bi IMO lahko laufale na tej resoluciji, filmi tudi verjetno, sploh če misli Apple not vtaknit nov procesor, igre bi bla pa mičkeno težka. Ampak, saj bi lahko presenetili s kakšnim extra grafičnim pospeševalnikom.
OM, F, G!

nekikr ::

Potem pa baterija ne bi zdržala 10 ur najbrž. Ker tistih hudih baterij iz prejšnjih novic še vedno ni od nikoder :)

Keyser Soze ::

Bi že preživel. Sej se da šparat z energijo, plus prodajajo tudi battery packe. Za na vlak al pa seminar je pa 5 urna avtonomija out-of-the-box dovolj.
OM, F, G!

kuglvinkl ::

No, vidim, da nisem edini, ki želi boljši display :)

Sicer pa s 300 ppi, se lahko smeje tudi založnikom.
Your focus determines your reallity

PrimozR ::

Bistri007 je izjavil:

nekikr je izjavil:

mobilni procesor, ki je sposoben poganjati igre in aplikacije pri ločljivosti ~2000*1800 in več pik? In to na Apple nivoju?

Problematične bi bile edino 3D igre. Drugače pa ta lepa grafika večinoma vključuje samo 2D premikanje in video posnetke - to ni preveč zahtevno za GPU.

Sicer pa, če se v enem letu podvoji moč grafičnih procesorjev (Moorov zakon), zakaj ne tudi resolucija?

V 18 mesecih. Resolucija pa ne ker z višjo na enako velikem zaslonu pridobiš izredno malo oz. povzročiš zgolj probleme. Ja, dobil bi mnogo višjo gladkost grafike. Ampak bi za to potreboval MNOGO zmogljivejši HW ter posebej spisan/zrisan software. Se ločljivosti se počasi dvigujejo, še kaki dve do tri leta nazaj je bilo popolnoma logično, da si gejmal na 1280 x 1024, danes to postaja FullHD. 10 do 15 let nazaj je bilo karkoli več od 1024 x 786 skorajda iluzija.

Mavrik ::

Keyser Soze je izjavil:

No ja, že dvokratnik reslucije iphonea bi bil IMO zadovoljiv. Pa smo na 1920p resoluciji. Zdej, aplikacije bi IMO lahko laufale na tej resoluciji, filmi tudi verjetno, sploh če misli Apple not vtaknit nov procesor, igre bi bla pa mičkeno težka. Ampak, saj bi lahko presenetili s kakšnim extra grafičnim pospeševalnikom.


Renderiraš pri polovični resoluciji in upscalaš - kot delajo konzole. Čist preprosto, v igrah se manjša resolucija praktično ne pozna.
The truth is rarely pure and never simple.

karafeka ::

Konkurenca je vsaj na papirju boljša in cenejša. Pa še prednaročila bodo začeli sprejemati čez kako uro.
http://notionink.wordpress.com/

Kolikšno je pa večje zaupanje v novo firmo na pram applu je pa drugo vprašanje. AMpak zgodovina uči, da je Adam jabolko pojedel ... :)

Bistri007 ::

PrimozR je izjavil:

V 18 mesecih. Resolucija pa ne ker z višjo na enako velikem zaslonu pridobiš izredno malo oz. povzročiš zgolj probleme. Ja, dobil bi mnogo višjo gladkost grafike. Ampak bi za to potreboval MNOGO zmogljivejši HW ter posebej spisan/zrisan software.

Moorov zakon res omenja 18 mesecev in ne "enega leta", ampak nekaj časa je zmogljivost GPUjev naraščala hitreje od 18 mesecev.

Sem pa prej izpustil, da če "podvojiš" resolucijo, torej če strani pravokotnika pomnožiš za dve, je to 4× več pikslov. Glede gladkosti grafike, ki jo omenjaš: a misliš sliko pri miru (npr. za branje) ali gladkost videa? Ker za sliko pri miru ne rabiš nič bolj zmogljivega HW; delno potrebuješ za video, najbolj pa za 3D. Ravno obratno, od nekaterih komentarjev, pa GPU s 4AA/8AF načinom sliko zrenderira v višji resoluciji, in jo potem downsampla (torej ni upscaling, ampak obratno).

Meni je všeč visok PPI, na prenosniku imam 17" 1920x1200. Zunanjega 24" monitorja pa drugačnega kot 1920x1200 (2Mpix) nisem našel. Bi mi pa bil všeč "retina" 24" monitor z 8 Mpix...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

matejdro ::

A vi dejansko vidite razliko? Jaz imam 22" z resolucijo 1680x1050 in je slika super. Nikjer ne vidim pikslov ali česa podobnega.

PrimozR ::

Ne, 1920 x 1200 je na 24'' je zelo kul zadeva.

Bistri gladkost povsod, npr. natančnost ikon, gladkost texta, itd. Dokler nimaš vektorske grafike za višjo resolucijo močno povišaš velikost teh grafik za izris.

Od kje ti podatek da AA izrisuje na višji resoluciji in jo downsampla? o_O AA kvečjemu naredi še dodatno število pasov kjer zadevo še enkrat riše. Natančneje.

smash ::

res ste bedni ja :) firma ma bedne retina izraze, firma ma bedne produkte, ki so outdated v nekaj mescih, skratka firma je nadvse bedna

sploh pa je bedna prodaja teh produktov in njihov dobiček

še dobr da niste lastniki te bedne firme :)

noraguta ::

mnja problem je na konc predvsem baterija, procesorjev ni problem nabasat v kišto. sicer pa sedaj zaslon kar nekak zadostuje.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Bistri007 ::

PrimozR je izjavil:

Ne, 1920 x 1200 je na 24'' je zelo kul zadeva.

Bistri gladkost povsod, npr. natančnost ikon, gladkost texta, itd. Dokler nimaš vektorske grafike za višjo resolucijo močno povišaš velikost teh grafik za izris.

Hmm, saj to imam, 1920x1200 na 24". Ampak v primerjavi s 1920x1200 na 17" so pixli na 24" preveč "konjski". Saj sem se navadil, ampak raje bi imel 3MP ali 4MP ekran. Kolikor sem gledal, so višje resolucije na voljo samo na večjih ploščinah (diagonalah monitorjev), kar pa seveda ne dvigne PPI ("retina").

PrimozR je izjavil:

Od kje ti podatek da AA izrisuje na višji resoluciji in jo downsampla? o_O AA kvečjemu naredi še dodatno število pasov kjer zadevo še enkrat riše. Natančneje.

Ah, leta nazaj sem bral AnandTech. Sem ti poiskal na Wiki:

In digital signal processing, spatial anti-aliasing (=AA) is the technique of minimizing the distortion artifacts known as aliasing when representing a high-resolution image at a lower resolution. Anti-aliasing is used in digital photography, computer graphics, digital audio, and many other applications.
Spatial anti-aliasing @ Wikipedia


Takrat je bilo veliko govora o super-sampling:
Modern graphics cards usually support some method of full-scene anti-aliasing (FSAA) to help avoid aliasing (or "jaggies") on full-screen images. The resulting image may seem softer, and should also appear more realistic. One method of avoiding or removing aliasing artifacts on full-screen images is supersampling
Spatial anti-aliasing @ Wikipedia

Supersampling is one of the ways of solving this problem. Samples are taken at several instances inside the pixel (not just at the center as default) and an average color value is calculated. This is achieved by rendering the image at a much higher resolution than the one being displayed, then downsampling (shrinking) it to the desired size, using the extra pixels for calculation. The result is smoother transitions from one line of pixels to another along the edges of objects.
Supersampling @ Wikipedia
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

PrimozR ::

Notice the REPRESENTING. To seveda ne pomeni, da čip rendira sliko pri višji resoluciji in jo downscale-a.

Bistri007 ::

PrimozR je izjavil:

Notice the REPRESENTING. To seveda ne pomeni, da čip rendira sliko pri višji resoluciji in jo downscale-a.

?
Preberi cel članek.

Sicer pa je tole dovolj jasno napisano:
This is achieved by rendering the image at a much higher resolution than the one being displayed, then downsampling (shrinking) it to the desired size
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

PrimozR ::

Kakor mi je znano se to dela samo po robovih, ne za celo sliko. Kje je Senitel ko ga potrebuješ :D

Bistri007 ::

PrimozR je izjavil:

Kakor mi je znano se to dela samo po robovih, ne za celo sliko. Kje je Senitel ko ga potrebuješ :D

Saj ti vse piše, že v mojih citatih:
Modern graphics cards usually support some method of full-scene anti-aliasing (FSAA)

To je, naredi vse, npr 4x večje.

Obstaja pa še "adaptive supersampling":
Computational cost and adaptive supersampling

Supersampling is computationally expensive because it requires much greater video card memory and memory bandwidth, since the amount of buffer used is several times larger. A way around this problem is adaptive supersampling. This works by acknowledging that very few pixels will actually be on a boundary, therefore only these need to be supersampled.

Supersampling @ Wikipedia
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

narodno ::

kuglvinkl je izjavil:

Če bo retina display, je moj. Če ne, zajaham Kindla DX.

ok, tvoj je :)

kuglvinkl ::

narodno je izjavil:

kuglvinkl je izjavil:

Če bo retina display, je moj. Če ne, zajaham Kindla DX.

ok, tvoj je :)


? A bo, al kako?
Your focus determines your reallity

kuglvinkl ::

Kako pa je z vsaj simple varnostjo? Recimo user pa pass za dostop do ipada? (al je treba kupt app :)?)
Your focus determines your reallity

Keyser Soze ::

No user, just pass.

PIN, bolje povedano. Pa izbris podatkov po 10 sfaljenih poskusih vnosa.
OM, F, G!

kuglvinkl ::

OK.
Your focus determines your reallity
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nokia ostaja, prehaja na Android (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Android
10943200 (35310) boolsheat
»

Proizvodnja iPada 3 v polnem teku (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
16743289 (35878) driver_x
»

Apple iPad - povzetek (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
34534705 (22953) Bor H
»

iPad 2 prihaja spomladi (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
5118204 (16124) kuglvinkl
»

Slate in Courier sta odpovedana (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
10518497 (15899) subby

Več podobnih tem