» »

Microsoft izdal Office Web Apps

Microsoft izdal Office Web Apps

Spletni Word

vir: TG Daily
TG Daily - Microsoft je javnosti ponudil svojo spletno pisarno Office Web Apps, ki v prvi vrsti namenjena uporabnikom v Veliki Britaniji, ZDA, Kanadi in na Irskem, ker je za zdaj prevedena v angleščino, francoščino in španščino, a je dosegljiva od vsepovsod. Gre za neposredno konkurenco Google Docs.

Microsoft je vključil spletne verzije Worda, Excela, PowerPointa in OneNota. Uporabniki lahko svoje dokumente prenesejo na splet. Uporaba programske opreme je mogoča z brskalniki Internet Explorer 7, Chrome (Windows in Mac), Firefox 3.5 (Windows, Mac in Linux) in Safari 4 ali novejšimi različicami. Podprli so tudi večino pametnih telefonov, med njimi tiste z brskalniki Internet Explorer, Safari, BlackBerry, Nokia S60, NetFront, Opera Mobile in Openwave.



Dodatni bonbončki poleg preprostega urejanja in ustvarjanja dokumentov so hranjenje preteklih revizijskih različic, iskanje po vseh dokumentih (ne le lastnih, ampak vseh, do katerih imamo dostop) in možnost sočasnega dela (kolaboracije) v Excel in OneNote. Dokumenti se shranjujejo na 25GB zastonj prostora na Microsoftovem servisu SkyDrive v novih Office formatih (docx, xlsx, pptx).

Prihodnji teden bo izšel še klasični pisarniški paket Office 2010 in tedaj bo Microsoft pokazal popolno integracijo okolij. Takrat bodo sodelovali Office 2010, Office Web Apps in SkyDrive.

Aplikacijo lahko preizkusite tudi iz Slovenije, potrebujete Windows Live ID.

58 komentarjev

«
1
2

mtosev ::

dokumente iz racunalnika ne mores odpret brez da bi jih dal na skydrive?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

WhiteAngel ::

Tole je ena mala katastrofa :(
Bojim se, da se ne bo prijelo.

CoolBits ::

mtosev je izjavil:

dokumente iz racunalnika ne mores odpret brez da bi jih dal na skydrive?

:)) dobra
Se da normalno vozit avto brez da se vsedeš vanj?

kanzyani ::

prvi dokument v xslx obliki, ki sem ga poizkusil odpreti, je prikazal opozorilo, da dokument vsebuje nepodprte stvari in ga ne more prikazat... je pa obična tabela z nekaj komentarji...

linuxdady ::

Deluje tudi v Chrome za Linux.

KalEl ::

kanzyani je izjavil:

prvi dokument v xslx obliki, ki sem ga poizkusil odpreti, je prikazal opozorilo, da dokument vsebuje nepodprte stvari in ga ne more prikazat... je pa obična tabela z nekaj komentarji...

meni to dela prav kul...je to kakšen simple dokument, ki ga lahk share-aš? zanima me, če men tist tud ne dela...
@mtosev: zakaj pa je skydrive tok napačen? Free 25gb placa, možnost nastavljanja persmission-ov za obiskovalce, itd. Men se zdi ideja super, da lahko uploadaš gor dokumente in nekomu pokažeš vsebino, brez da bi moral to dljat pa odpirat v klientu.

Gregor P ::

To mi je že bilo pri Googlu všeč, da si lahko odpiral dokumente (sicer morda ne tako popolno, a vendar), ne da bi za to potreboval kakšen posebej nameščeno programsko opremo na računalniku (razen običajnih zadev seveda) ter jih celo dokaj enostavno delil z ostalimi; tako da je vsaj za mene to počasi že nekaj minimalnega kar pričakujem od neke resne firme na tem področju.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

darkolord ::

Seveda lahko dokument, ki je tam gor, urejaš tudi direkt v desktop Office programih (in potem enostavno shraniš nazaj).

Pa še ena tukaj neomenjena kul zadeva je/bo možnost lokalnega hostanja Office Web Apps za podjetja...

driver_x ::

Lokalno hostanje je imho kar precejšnja prednost pred google apps.

KaRkY ::

Haha bi blo lepo če bi to delalo tak pa napiše da tega elementa ni več:)
When you look long into an abyss, the abyss looks into you

techfreak :) ::

KaRkY je izjavil:

Haha bi blo lepo če bi to delalo tak pa napiše da tega elementa ni več:)

Kje to?

joulf ::

KaRkY je izjavil:

Haha bi blo lepo če bi to delalo tak pa napiše da tega elementa ni več:)

Meni dela na Chrome winsi. Na Safari Mac OS pa ne. Tam napiše ni več dokumenta.
Jabolka mi je spremenila življenje!

mtosev ::

KalEl je izjavil:

@mtosev: zakaj pa je skydrive tok napačen? Free 25gb placa, možnost nastavljanja persmission-ov za obiskovalce, itd. Men se zdi ideja super, da lahko uploadaš gor dokumente in nekomu pokažeš vsebino, brez da bi moral to dljat pa odpirat v klientu.

zakaj pa bi rabil prvo dajat dokument iz pcja na skydrive samo da ga lahko odprem? thats time wasting
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Lion29 ::

ki v prvi vrsti namenjena uporabnikom v Veliki Britaniji, ZDA, Kanadi in na Irskem, ker je za zdaj prevedena v angleščino, francoščino in španščino,


wtf? kaj pa spansko govoreci v juzni in srednji ameriki, pa francosko govoreci v afriki, pa valda francozi in spanci?


sicer pa ne prisegam najbolj na te spletne variante... za tisto kar rabim je google docs skoraj zadosti... za kaj bolj uporabnega oz. da bi resno presaltal, bi pa mogli fuuuuuull izboljsat
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

Icematxyz ::

novih Office formatih (docx, xlsx, pptx).


Če je to vse. Ne hvala.

yimi ::

Microsoft, a prodaja lepo poslikanih škatl ne gre več?

pviran3 ::

yimi, prihodnost je v spletu, ne pa v škatlah :P

KalEl ::

mtosev je izjavil:


zakaj pa bi rabil prvo dajat dokument iz pcja na skydrive samo da ga lahko odprem? thats time wasting

Kaj pa takrat, ko nimaš PCja zraven? Scenarijev je dosti, ki ti lahko koristijo.
Lp,
B.

Icematxyz ::

Je pa to prvi Microsoft Office to ki privzeto deluje tudi na GNU/Linux & Co. sistemih. S tega vidika pohvala MS za napredek. Končno!

Res pa je da prvič jaz nisem in ne bom svojih "zasebnih" dokumentov nalagal na prostor nekemu tretjemu. Tisti dokumenti ki pa tako ali tako so javni. Pa ni s tem težav. In ena opcija za skladiščenje, urejanje in dostop od koderkoli več. Tudi konkurenca podjetju Google (pa čeprav z strani MS je dobra). Ampak moj zadnji MS OS in Office je XP + 2003 za enkrat. Po tem mi še niso ponudili nič takšnega da bi me prepričalo da ne bi raje uporabljal konkurenčnih rešitev. Kjer dobim kot uporabnik veliko več.

Je pa tudi res da tisti ki so na operacijskih sistemih ki niso od MS. Bodo sedaj spet nekoliko lažje izmenjevali dokumente narejene v Microsoft Office. In za to je poskrbel MS sam.

To je vredno pohvale. In lepo je videti kaj za uporabnika pomeni če je na nekem tržišču prisotna konkurenca. Dobi preprosto več in to brez sprenevedanja.

Lion29 ::

Malo probal.. katastrofa... se ko sem sliko nalozil, sploh je nisem mogu ne povecat ne zmanjsatm, ne kropat, kaj sele vrtet, ali druge funkcionalnosti... potem sem pri picture/format ugotovil, da lahko celo shrinkam...WOW

beda... res se zeloo dalec pred resno uporabnostjo

glede na to, da so skocili v zelje googlu (oz je google prej njim)..bi se lahko tolko potrudli in po tolkem casu ko zaostajajo, sproducirali bolj napreden vmesnik in funkcionalnosti...

ocitno bomo gledali polovicarski izdelek, tako kot je hotmail recimo
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lion29 ()

r0ker ::

lmao kake izjave! eni ste res na nivoju zeljnate glave.
pa daj jebemo sunce vsaj pol minute premišljuj preden napišeš da bi rad mel izdelek vredn 200 eur na voljo zastnj kjerkoli in kadarkoli. pol minute človek POL MINUTE PROSIM!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r0ker ()

ql000 ::

Osebno ogromno uporabljam Google docs in si ne morem več predstavljat dela v dinamičnem okolju brez web sistema za urejanje dokumentov (word, excel, pdf,...). Čim več takih rešitev!

butl4d ::

Lion29 je izjavil:


ocitno bomo gledali polovicarski izdelek, tako kot je hotmail recimo


malce offtopic
Ne poznam niti enega izdelka iz MS logov, samo polizdelke. (v smislu, ce kupim zlico - z njo lahko nesem hrano v usta, ce kupim Windowse si z njimi ne morem nic pomagati DOKLER ....)


Spletno programje kot sta Google Docs in tole so imho. veliko pred svojim casom. Dandanes za te reci ve le pescica, ki se malce poigra z njimi (ponavadi pridejo do taksnega ali drugacnega zakljucka, ter se vrne na delo v [izberi najljubsi pisarniski paket]), dvomim da kdo resno dela na tovrstnih zadevah.
Vsekakor je to bolj feature v repertuarju obeh podjetij. Samo zato, da lahko trobijo - »mi pa to imamo!« in da IT reporterjem/porocevalcem/novickopiscom ni dolgcas.

Bo pa morda rec zanimiva v prihodnosti, ko/ce bo zadeva nekoc izpiljena do te mere, da se bo lahko primerja s klasicnimi pisarniskimi paketi, ko ne bomo potrebovali zobotrebcov za pisanje na mobilcih in ko bodo 3,4G omrezja razsirjena ko gobe po dezju. Do takrat pa bo napoved soncna, brez oblakov. IMHO

HM, mogoce sem pa samo jest za cajtom - malce konzervativen, mogoce pa bo mladina pograbila po teh receh, vsekakor je za maso potreben kak generacijski prestop, preden je tole defacto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: butl4d ()

Lion29 ::

@r0ker: a tisto si ciljal name?

@butl4d: torej jaz redno uporabljam google docs, ker so zelooo prirocni, za tisto kar ponujajo, niso pa zamenjava za ms office, nikakor. Gdocse pa se uporablja za kaksno skupno gradnjo raznih dokumentov (setava pogodb, dokumentacija, brainstormanje, clanki, etc)... ima dobro reseno timsko delo, revisione.. in zadovoljivo delovanje UI-ja in oblikovanje tekstov.. tekom let so zadevo fajn izpilili...



M$ je izdal kupil hotmail pred 10imi leti, ce ne se vec... od takrat so sami naredili eno veliko spremebo na vmesniku (par js in ajax bombonckov) in to je VSE...vmesnik je zeloo pomkljiv, ogromno bugov, zlo pocasen in komaj komaj omogoca osnovne funkcije....da ne govorimo da precej slabse deluje na drugih browserjih, ki niso IE

gmail je tekom let do onemoglosti izpili svoj vmesnik... vsaka malenkost je res izpiljenja... omogoca vse kar mora tak vmesnik imet (no, edino kar pogresam je sortiranje po velikosti emailov in priponkah in seveda preprosto arhiviranje)

o M$ web officu se govori ze kar nekaj let.. in da so izdavili tak izdelek, je porazno... po funkconalnosti se ne more niti primerjati z office 2...preprican sem, da bodo kmalu vrgli pusko v koruzo (beri najkasneje v letu in pol)
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

darkolord ::

Čeprov hotmaila ne maram glih preveč, tle stresaš velike neumnosti...

Vmesnik nima nič kej dosti pomanjkljivosti (vsaj v primerjavi z gmail), precej manj špartansko izgleda kot gmail (tam so z designom ostali nekje v 1998), pri hitrosti ni nobene opazne razlike, dela v vseh browserjih, nima tekstovnih reklam ("Shujšaj 2.27Kg na teden"), lahko sortiraš po velikosti in še marsičem, ima reading pane, vgrajen messenger,...

Torej, o čem hudiča ti govoriš??

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Icematxyz ::

No ja. Gmail (reklame so reklame to vem in razumem zakaj so tam). Ampak vmesnik je OK. Pregleden in hiter in uporaben.

darkolord ::

Ja, ampak pri hotmailu je tudi.

Lion29 ::

darkolord je izjavil:

Ja, ampak pri hotmailu je tudi.


ma a se ti salis?
govorim a celotnem vmesniku in ne sam grafiki...
od hitrega nalaganja, hitrega poregleda, hitrega odprta sporocil, zbrinaja pogovorov skupaj, odpiranje le teh, vse hitro z ajaxom cachirano, back button dela, navigiranje s tipkami, zdruzevanje, lavelsi, zvezdice.... ma miljardo dodelanih stvari

kliknem tri mejle pri hotmailu me skoraj srat prtisne... cisto ocitno ne ves o cem govoris in nisi gmaila nikoli resno rabil
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

darkolord ::

od hitrega nalaganja
Check

hitrega poregleda
Check (še reading pane je, tako da ti potem niti back ni treba klikat, ampak gledaš maile tako kot v običajnih mail clientih)
"vse hitro z ajaxom cachirano"
Check

back button dela
Check

navigiranje s tipkami
Check (celo Gmail mode lahko nastavim). Poleg tega dela tudi desni klik na sporočilih.

Pa še precej drugih stvari ima bolje rešeno (nekatere sem že zgoraj naštel). Da sploh ne omenjam, da so nekatere opcije v gmailu postavljene ZELO neintuitivno (npr. nekatere so pod "More actions", nekatere pa pod dropdown gumbom zraven Reply gumba)

in nisi gmaila nikoli resno rabil
O ja, sem ga. In tudi hotmail. Zato vem, da nabijaš.

Zaenkrat nisi sproduciral še nobenega približno pametnega argumenta. Razen da "te srat prime".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Lion29 ::

hotmail uporabljam najmanj 12 let, redno veckrat dnevno
gmail uporabljam vsaj 4 leta 10x + dnevno

v vmesniku sploh ni primerjave!

v hotmailu: odpri en mejl, klikni reply pa pritisni backspace (back) pa mi povej kaj se ti zgodi..

pa pejdi v en mejl, pa klikni delete, pa mi povej kaj se ti zgodi...

to sta samo dva primera od oka tak na hitro, kjer msn sux...gmail pa ima obdelano v nulo
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lion29 ()

lukaz ::

darkolord je izjavil:

Čeprov hotmaila ne maram glih preveč, tle stresaš velike neumnosti...

Vmesnik nima nič kej dosti pomanjkljivosti (vsaj v primerjavi z gmail), precej manj špartansko izgleda kot gmail (tam so z designom ostali nekje v 1998), pri hitrosti ni nobene opazne razlike, dela v vseh browserjih, nima tekstovnih reklam ("Shujšaj 2.27Kg na teden"), lahko sortiraš po velikosti in še marsičem, ima reading pane, vgrajen messenger,...

Torej, o čem hudiča ti govoriš??

Append to every hotmail email:
Hotmail: Zanesljiva e-poštna storitev z zmogljivo Microsoftovo zaščito pred neželeno pošto. Prijavite se zdaj.

axee ::

GLede Office Web Apps; se mi zdi še malce preveč nedodelano. Google Dock rešuje ravno kolaboracija ljudi z enim dokumentom itd, MS ima to precej nepregledno pošlihtano (tako sharanje kot sama manipulacija datotek).

Glede gmail vs. hotmail: z razlogom lahko gmail fowarderaš na katerikoli mail, hotmail pa ne.

darkolord ::

v hotmailu: odpri en mejl, klikni reply pa pritisni backspace (back) pa mi povej kaj se ti zgodi..
Pridem točno tja, kjer sem bil prej. Tvoj point?

pa pejdi v en mejl, pa klikni delete, pa mi povej kaj se ti zgodi...
Izbriše mi ga. Tvoj point?

Lion29 ::

darkolord je izjavil:

v hotmailu: odpri en mejl, klikni reply pa pritisni backspace (back) pa mi povej kaj se ti zgodi..
Pridem točno tja, kjer sem bil prej. Tvoj point?


pri meni pride tja ja, sam da vmes skoci se na uvodno stran (index)

darkolord je izjavil:

pa pejdi v en mejl, pa klikni delete, pa mi povej kaj se ti zgodi...
Izbriše mi ga. Tvoj point?


seveda ga zbrise, ja, sam potem pokaze naslednjega... kar seveda ni prav. Pokazat more nazaj index!

sej pravim, to so dve malenkosti, ki sem jih vidu sam prej tko cist on the fly... jih je se na miljone takih!

recimo kako pogledas v hotmailu, ce je kaj novega? I mean, ko pogledas vse.. in si nekaj casa not, kaj anredis, da vidis, ce je kaj novega tisti trenutek?
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

Lion29 ::

ko gres pisat mejl ... kako lahko dodas slikico notri v mejl???

ko dodajas linke not, kako nastimas posebej tekst linku in url posebej? ko enkrat das notri, kako ga popravis??

,adej ce ne vidis, da je gmail svetlobna leta pred hotmailom in da je hotmail poln bugov, pol ti res ni pomoci... brezveze, da se kregam tle zdaj
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lion29 ()

bluefish ::

V Labs vklopiš neko razširitev (Inserting images) in nato sliko enostavno dodajaš v body preko UI-ja - če sprašuješ za Gmail.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

KalEl ::

Lion29, tukaj se pa strinjam z Darkolord-om...hotmail dela čist kul...men osebno je všeč, ker lahk na simple način dosežem, kar želim (sem uporabljal tudi gmail), uporabljam Live Messenger pa easy preklapljam med account-i.

Kot je rekel BlueFish, se slikca enostavno doda. Ko jo dodajaš, se ti pokaže tvoj pc, izbereš slikce, poklikaš katere bi rad mel, lahk še formatiraš (obračaš), rečeš upload now in maš v mailu. Če pa želiš zbrisat pa klikneš x in ga ni več.
Lp,
B.

Lion29 ::

bluefish je izjavil:

V Labs vklopiš neko razširitev (Inserting images) in nato sliko enostavno dodajaš v body preko UI-ja - če sprašuješ za Gmail.



kje pa ma hotmail ta labs? jaz ne najdem

evo se en tipicni primer

grem novi mejl... dam dodaj link in vpisem www.google.com... se mi v MSGju pojavi link... ga zbrisem v celoti in dam zgoraj opcijo edit as html
in kaj vidim?

<a href="http://www.google.com/"><br>
</a>


tudi ce dam na koncu linka shif+home, da oznacim ves tekst (link) in izbrisem, mi html koda se vedno ostane...

lol.. noro.. ce bi si vzel zdaj 5h casa in picajzlasto iskal buge bi jih nasu na stotine

KalEl je izjavil:

Lion29, tukaj se pa strinjam z Darkolord-om...hotmail dela čist kul...men osebno je všeč, ker lahk na simple način dosežem, kar želim (sem uporabljal tudi gmail), uporabljam Live Messenger pa easy preklapljam med account-i.

Kot je rekel BlueFish, se slikca enostavno doda. Ko jo dodajaš, se ti pokaže tvoj pc, izbereš slikce, poklikaš katere bi rad mel, lahk še formatiraš (obračaš), rečeš upload now in maš v mailu. Če pa želiš zbrisat pa klikneš x in ga ni več.


hotmail dela, cist kul pa ziher ne.. sicer sestrinjam, zelo razlicno od potreb uporabnika.. tebi mogoce dela cist kul...

zdaj edino da mam jaz kje kaksno okrnjeno verzijo hotmaila... jaz nimam opcij za dodat slikice... edino opcijo attach imam... se manj pa da bi imel opcijo obracanja slikic
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lion29 ()

stuff ::

Težava ni v hotmail ali gmail, ampak med stolom in računalnikom. Enim paše to drugim kaj drugega. Zato pa je vedno več ljudi, ki uporablje eno in drugo. Nevem kaj pljuvate MS Apps. Pa šaltite.

Če Vam Mercedes ni dober, še ne pomen da je Opel boljši :)

Lion29 ::

sorry... res je.. enim je bolj vsec hotmail drugim gmail...
ampak dejstvo je, da je hotmail poln bugov in nedovrsen (pustimo stat gmail)...

zdaj sem vidu, da je blueFish mislu gmail labs in ne hotmail, ker ta jih nima...

------

in ja, jaz sem ze zdavnaj vklopu insert images, pa sem mislu zdaj da je to po defaultu.... tut ce ni po defaultu, mas se vedno moznost dodat (hotmail je ne ponuja)

da ne govorim se o miljardah drugih stvari, ki jih ima gmail.. med drugim superirno spam zascito, LABELS (zelo, zelo uporabno).. zdaj sem vidu v labsih, da jih je mozno gnezditi... noro... pa razne imap podpore... mah

da je hotmail enakovreden ali boljsi kot gmail lahko rece samo nekdo, ki ne uporablja gmaila ali pa nikoli ni sploh uporabil dodatne moznosti
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

darkolord ::

med drugim superirno spam zascito
Potem ti verjetno ne bo problem razložit, kako hudiča sem v gmail inbox od odprtja pred 4 leti dobil več deset spam sporočil, čeprav tega accounta do pred kratkim NIKOLI nisem NIKJER uporabil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Lion29 ::

darkolord je izjavil:

med drugim superirno spam zascito
Potem ti verjetno ne bo problem razložit, kako hudiča sem v gmail inbox od odprtja pred 4 leti dobil več deset spam sporočil, čeprav tega accounta do pred kratkim NIKOLI nisem NIKJER uporabil?




o . m o j . b o g ...

celih 25 spam sporocil si dobil v 4-ih letih?

hitro pobiris account in nikoli vec gmaila v roke...

k a j . s i . t i . j a . n o r ! ! !
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

techfreak :) ::

Prva stvar, ki me odvrne od Hotmaila so reklame v mailih. Jaz tega ne rabim in nimam namena pošiljati emailov z reklamami. To je velik NE.

Poleg tega je odpiranje emailov v Gmailu instantno, na Hotmail pa je potrebno počakati sekundo ali dve.

Gmail je 100% AJAX in ni potrebno reloadanja strani, na Hotmailu pa je to narejeno na pol.

Vse te napake (verjetno jih je še veliko več) bi se dalo deloma prezreti, ampak oglasi v mailih so največji razlog za neuporabo tega maila.

darkolord ::

Lion29 je izjavil:


o . m o j . b o g ...
celih 25 spam sporocil si dobil v 4-ih letih?
hitro pobiris account in nikoli vec gmaila v roke...
k a j . s i . t i . j a . n o r ! ! !

Za nikjer uporabljen account in "superiorno spam zaščito" je to absolutno preveč. In ja, na hotmail (ki sem ga včasih velikokrat uporabil za kakšno registracijo) v zadnjih dveh letih nisem dobil še niti enega.

ampak oglasi v mailih so največji razlog za neuporabo tega maila.
Se strinjam, to je precej velik drawback. Ampak to je politika in nima veze s tem, da bi stvar bla "tolk zanič, da te prime srat sam k zagledaš"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

techfreak :) ::

Se strinjam, to je precej velik drawback. Ampak to je politika in nima veze s tem, da bi stvar bla "tolk zanič, da te prime srat sam k zagledaš"

Imaš prav. Te pa "prime srat" takrat, ko vidiš vstavljene oglase.

Mene nikakor ne briga vzrok za nepotrebne in neuporabne oglase (kjer oglašujejo svoje storitve ;((), ampak samo dejstvo, da so tam kjer so. Še Google jih tako ne posiljuje.

Icematxyz ::

A not v poslani mail ti hotmail vključi oglas?

Lion29 ::

darkolord je izjavil:

Lion29 je izjavil:


o . m o j . b o g ...
celih 25 spam sporocil si dobil v 4-ih letih?
hitro pobiris account in nikoli vec gmaila v roke...
k a j . s i . t i . j a . n o r ! ! !

Za nikjer uporabljen account in "superiorno spam zaščito" je to absolutno preveč. In ja, na hotmail (ki sem ga včasih velikokrat uporabil za kakšno registracijo) v zadnjih dveh letih nisem dobil še niti enega.


prvic, na besedo ti seveda tega ne morem verjet
drugic, si zanemaril pdoatek kolko emailov je v spam mapi
tretjic... tudi ce mejla ne uprabljas nikjer in imas recimo takega: info@mojadomena.com in ce jes tran v razlicnih imenikih in iskalnikih, si ga nasrkal big time...

ce si dobil 25 sporocil, ki so se izmuznila spam filtru v stirih leti, to znese 1 spam sporocilo na 2 meseca...

preprican sem pa, da imas SPAM mapo nafilano do amena (seveda ce he gmail ne brise sproti)...

ampak ti se kar sprenevedaj.. do sedaj sem ti nastel kar nekaj bugov in stvari, ki jih hotmail nima...

recimo ena taka zelo mocna je tudi, da imas lahko gmail account prek svoje domene... torej namesto janez.novak@gmail.com imas janez.novak@mojadomena.com...

pa se miljardo jih je... ampak daj, ti si kr zatiskaj oci.. si hujsi kot uni apple fani
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

Iluvatar ::

Lepo sem si hotel prebrat komentarje o tem kaj ljudje mislijo o ms office web apps. Zakaj moram brat v tej temi kateri je boljsi Gmail ali hotmail. Zakaj te debate ne forkate v novo temo in me posiljujete s tem tukaj? Kako bi tebi bilo, ce bi si v miru na sekretu zelel prebrati sportno prilogo casopisa in bi med prebiranjem poteka neke tekme zaceli razlagat borzni komentar?

Lion29 ::

so sorry..cisto pozabu, da je debata o web officu

se posipam s pepelom
Founder and CTO @ Article-Factory.ai
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

"Slovenski Dropbox"

Oddelek: Pomoč in nasveti
93446 (2228) b3D_950
»

Znanih več podrobnosti o Windows 8 za ARM (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
5116021 (13625) Lonsarg
»

Chrome prehitel Firefox po popularnosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Brskalniki
5716313 (13475) joebanana
»

Office 2010 je tu, Hotmail prenovljen

Oddelek: Novice / Pisarniški paketi
198093 (6772) aco111
»

Microsoft pokazal predogled Office Web Apps

Oddelek: Novice / Pisarniški paketi
64331 (3838) noraguta

Več podobnih tem