Microsoft - Microsoft je najnovejšo različico svojega pisarniškega paketa Office, ki bo izšla v prvi polovici prihodnjega leta, javnosti v pokušino brezplačno ponudil v obliki beta različice Office 2010 Professional. Novosti je, poleg ponovno nekoliko spremenjenega izgleda vmesnika in ikon, kar nekaj, npr. integracija socialnih omrežij v Outlook (Windows Live ter zaenkrat LinkedIn, razvojni paket za vključke bo sledil prihodnje leto), ogled PowerPoint predstavitev s pomočjo brskalnika, urejanje dokumenta z več lokacij hkrati ter razširjenost prek več različnih platform, tako na računalnikih kot na pametnih mobilnikih.
Prihodnje leto bo izšla tudi mobilna različica Office 2010 za Windows Mobile 6.5, ki je zaenkrat še v delu, podobno pa velja tudi za Office Web Apps. Beta različico, ki se razlikuje od tehnološkega predogleda na straneh Windows Live, slednjih že lahko uporabljajo nekatera podjetja znotraj svojega omrežja. 10 glavnih razlogov, zakaj preizkusiti beta različico, si lahko ogledate tudi na uradni strani prihajajočega pisarniškega paketa. Za prenos bete boste potrebovali Windows Live račun, ki si ga verjetno lastite vsaj zaradi omrežja Live Messenger.
Novice » Windows Mobile » Office 2010 beta javna
energetik ::
Nič nisem zasledil o premikanju traku. Dokler ne omogočijo, da trak z orodji premakneš kamorkoli, ne grem z office 2003. Wide ekran + debel trak zgoraj (ki krade delovno višino) ne gre skupaj.. Če bi ga premaknil levo/desno, bi se stvar bistveno izboljšala. Pri 2003 si lahko premaknil orodne vrstice kamor si hotel, tukaj pa vse zacementirano..
Sicer pa je edina dobra stvar pri 2007 ogromno vrstic/stolpcev v excelu in filtri.
Sicer pa je edina dobra stvar pri 2007 ogromno vrstic/stolpcev v excelu in filtri.
Zmajc ::
Office 2003 je čisto dovolj, če ne še preveč za vse moje potrebe. Na novo izumljajo toplo vodo ....
darkolord ::
debel trak zgoraj (ki krade delovno višino)In kaj ti preprečuje, da ga collapsaš (in potem zasede višino običajnih menijev)?
energetik ::
Kaj mi preprečuje? Da potem rabim še 1 klik več, da pridem do želenega gumba.
Vseh, ki jih rabim, pa ne morem glih stlačiti v zgornjo orodno vrstico.
Vseh, ki jih rabim, pa ne morem glih stlačiti v zgornjo orodno vrstico.
darkolord ::
Da potem rabim še 1 klik večSkupno še vedno manj klikov...
Vseh, ki jih rabim, pa ne morem glih stlačiti v zgornjo orodno vrstico.Kolk pa imaš potemtakem takih gumbkov?
Mavrik ::
Nov Outlook 2010 se obnese odlično, vmesnik je neprimerno bolj pregleden kot tisti z 2007 in se že zaradi tega splača. Prav tako ma nekaj lepih bombončkov za organiziranje.
Pri ostalih programih pa se mi zaenkrat pozna veliko hitrejši zagon v primerjavi s stvarmi iz 2007. 2003 pa je s svojim zastarelim vmesnikom itak samo še na smetišče zgodovine, z ribbonom se da neprimerno hitreje in učinkoviteje delat.
Pri ostalih programih pa se mi zaenkrat pozna veliko hitrejši zagon v primerjavi s stvarmi iz 2007. 2003 pa je s svojim zastarelim vmesnikom itak samo še na smetišče zgodovine, z ribbonom se da neprimerno hitreje in učinkoviteje delat.
The truth is rarely pure and never simple.
Izi ::
Je že nekaj dni dostopen na travnikih.
Zaradi radovednosti namestil na testni računalnik in ga po 2 dneh z gnusom pobrisal. Največja novost je integracija socialnih omrežij v Outlook in pač nov "skin", kot pri vsaki verziji
Ga ne bi uporabljal tudi če mi plačajo.
Kaj naj bi normalen računalniški uporabnik rabil tak glomazen paket, ki za pisanje teksta, preglednico, predstavitev in organizator rabi 700 MB in se nato razleze čez cel disk in zasvinja celoten sistem, mi ne bo nikoli jasno. Ko pa hočeš napisati eno normalno pismo se pa stalno izgubljaš v iskanju najosnovnejših oblikovalskih zadev.
Po zmogljivosti enakovreden, hitrejši in kar je bistveno precej bolj uporabniško prijazen OOo pa zasede okoli 130 MB in pusti operacijski sistem nedotaknjen pa še zastonj je.
Sicer pa vsakemu pritiče kar si zasluži. Če nimaš nič v glavi boš pač trpel z Office 2010 na računalniku
Zaradi radovednosti namestil na testni računalnik in ga po 2 dneh z gnusom pobrisal. Največja novost je integracija socialnih omrežij v Outlook in pač nov "skin", kot pri vsaki verziji
Ga ne bi uporabljal tudi če mi plačajo.
Kaj naj bi normalen računalniški uporabnik rabil tak glomazen paket, ki za pisanje teksta, preglednico, predstavitev in organizator rabi 700 MB in se nato razleze čez cel disk in zasvinja celoten sistem, mi ne bo nikoli jasno. Ko pa hočeš napisati eno normalno pismo se pa stalno izgubljaš v iskanju najosnovnejših oblikovalskih zadev.
Po zmogljivosti enakovreden, hitrejši in kar je bistveno precej bolj uporabniško prijazen OOo pa zasede okoli 130 MB in pusti operacijski sistem nedotaknjen pa še zastonj je.
Sicer pa vsakemu pritiče kar si zasluži. Če nimaš nič v glavi boš pač trpel z Office 2010 na računalniku
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Mavrik ::
Ko pa hočeš napisati eno normalno pismo se pa stalno izgubljaš v iskanju najosnovnejših oblikovalskih zadev.
Po zmogljivosti enakovreden, hitrejši in kar je bistveno precej bolj uporabniško prijazen OOo pa zasede okoli 130 MB in pusti operacijski sistem nedotaknjen pa še zastonj je.
A je to kak slab vic ali si resno kompletno nesposoben?
The truth is rarely pure and never simple.
JayKay ::
probal v navezi z W7. deluje ok, vizualno zelo podoben 2007, nekaj dodatnih funkcij oz bolj pregledno postavljenih.
layout w outlooku mi je všeč.
layout w outlooku mi je všeč.
Gandalfar ::
Kaj naj bi normalen računalniški uporabnik rabil tak glomazen paket, ki za pisanje teksta, preglednico, predstavitev in organizator rabi 700 MB in se nato razleze čez cel disk in zasvinja celoten sistem, mi ne bo nikoli jasno.
Tole pa res prispeva k konstruktivni in uravnotezeni debati.
Izi ::
Hja, ob predstavitvi novosti se ponavadi naredi neko primerjavo z konkurenčnim izdelkom in to sem jaz naredil.
Vem, da je to občutljiva tema, ker gre tako rekoč za svetinjo.
Ampak zgodovina nas uči, da se vsak računalniški program, ki vsakoletno dobi novo verzijo, čez nekaj časa razleze čez vse mere in ima kup nepotrebnih reči, ki ničemur ne koristijo.
To se je z Microsoftovim Officeom zgodilo že nekaj let nazaj in se samo še stopnjuje.
Skušal sem biti konstruktiven:
Največja novost je integracija socialnih omrežij v Outlook in pač nov "skin", kot pri vsaki verziji. In kot ponavadi zasede kakšnih 100 MB več kot prejšnja verzija.
Vem, da je to občutljiva tema, ker gre tako rekoč za svetinjo.
Ampak zgodovina nas uči, da se vsak računalniški program, ki vsakoletno dobi novo verzijo, čez nekaj časa razleze čez vse mere in ima kup nepotrebnih reči, ki ničemur ne koristijo.
To se je z Microsoftovim Officeom zgodilo že nekaj let nazaj in se samo še stopnjuje.
Skušal sem biti konstruktiven:
Največja novost je integracija socialnih omrežij v Outlook in pač nov "skin", kot pri vsaki verziji. In kot ponavadi zasede kakšnih 100 MB več kot prejšnja verzija.
Mavrik ::
Ti si pogledal paket označen s "Professional Plus" namenjen podjetjem in potem si zaključo da "ima kup stvari, ki jih noben doma ne rabi".
Poleg tega pa... omenjal si samo Oulook, ki je res največ pridobil s svojim novim vmesnikom na uporabnosti. Kaj pa ostali deli paketa?
Poleg tega pa... omenjal si samo Oulook, ki je res največ pridobil s svojim novim vmesnikom na uporabnosti. Kaj pa ostali deli paketa?
The truth is rarely pure and never simple.
energetik ::
2003 pa je s svojim zastarelim vmesnikom itak samo še na smetišče zgodovine, z ribbonom se da neprimerno hitreje in učinkoviteje delat.
Se absolutno ne strinjam. V 2003 sem si ruknil gor želene orodne vrstice, dodal/odstranil še nekaj gumbov in sem z 1 klikom prišel do zahtevanega ukaza. Pri tem, da sem si 2 orodni vrstici prestavil na levo/desno in imel tako veliko delovno višino.
V 2007 moraš najprej klikniti na ustrezno grupo (ki se jo moraš zapomniti) in nato še poiskati ustrezen gumb. Na žalost moramo 2007 uporabljati v službi in je meni ter ostalim sodelavcem produktivnost padla oz. postaja zdaj podobna kot prej. Pridobil sem samo miljon vrstic (kar s pridom uporabljam) in nekoliko bolj dodelan filer. To je pa tudi vse. Škoda je samo, da ni možnosti MSO2003 look...
EDIT: da ne omenjam urejanja grafov... za urejanje osi moraš klikniti z desno+uredi, medtem ko sem prej samo dvokliknil na os.
Ko vpisuješ naslov navpične osi, se je v 2003 postavilo okno vodoravno, v njem si se lahko premikal s puščicami, sedaj vse to več ne gre.
Spreminjanje nizov v grafikonu je postalo bolj zamudno, puščične tipke tudi tu ne delujejo več.
In podobno. Res ne vem, kaj so hoteli s tem doseči..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
darkolord ::
V 2007 moraš najprej klikniti na ustrezno grupo (ki se jo moraš zapomniti) in nato še poiskati ustrezen gumb.V 2003 moraš pa zadeve iskati po vseh menijih in podmenijih.
2007 ima pa tudi Quick Access toolbar, na katerega stlačiš kar precej ikonc, če si res želiš tega (iskanje ikonc med vsemi skupaj po toolbaru, misleč da si hitrejši, ker boš porabil samo en klik)
2003 look je pač žal precej bolj neučinkovit.
za urejanje osi moraš klikniti z desno+uredi, medtem ko sem prej samo dvokliknil na os.Tudi sedaj lahko samo 2x klikneš na os.
v njem si se lahko premikal s puščicami, sedaj vse to več ne gre.gre
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
DaMastermind ::
Tole me zelo spominja na zagovore Viste, o kateri se zdaj že večinoma strinjamo, da je smrdela in da še smrdi. Če mi ni všeč, sem pač preneumen in se moram potruditi? Hm, dokler odločam o nabavah softvera, se morajo verjetno potruditi oni. Firme, ki bi bolj temeljito zabluzila pri razvojni usmeritvi kot MS, svet več ne bo videl.
2010 moram poskusit, ampak 2007 je za moje pojme proof of concept. Ne najbolj posrečen. Količina Ofice 2003 uporabnikov vam priča o tem. Zakaj bi drugače množica uporabnikov skozi desetletje upgrejdala Office, potem pa naenkrat obstala na 2003? Ker so neumni? Neumen je, kdor si to misli.
2010 moram poskusit, ampak 2007 je za moje pojme proof of concept. Ne najbolj posrečen. Količina Ofice 2003 uporabnikov vam priča o tem. Zakaj bi drugače množica uporabnikov skozi desetletje upgrejdala Office, potem pa naenkrat obstala na 2003? Ker so neumni? Neumen je, kdor si to misli.
bluefish ::
Pri 2007 tudi mene občasno moti nov vmesnik pri določenih opravilih in 2010 ima, vsaj zame, kar nekaj dobrih izboljšav. Bomo še videli, kako se bo stvar odvijala.
luky ::
Klikni "activate now" pa je.
Tega ukaza ni, ampak mi ponudi okno za Aktiacijo preko Interneta in ko kliknem Naprej začne nekaj preverjati nakar izpiše, da ne more opraviti aktivacije in to je vse.....
luky!
Mavrik ::
A si vpisal ključ v "Help" odseku glavnega menija?
The truth is rarely pure and never simple.
masterpsi ::
po 20minutah uporabe ne vidim bistvenih razlik s 2007.
Mogoče bi omenil v outlooku združevanje mailov po uporabniku v enem dnevu (to je mogoče znal tudi 2007, ampak nisem opazil). Windows desktop search hoče imet. Hiter/počasen je isto kot 2007 (ok, res je da imam 4leta star PC). Jaz se držim reka "ne popravljaj nekaj kar deluje". Torej ostajam na office 2003 :)
48k mailov iz public folders je brisal 10-15min, torej isto kot 2007. Mogoče se zaganja par sekund več kot 2003. 2 novi ikonci imam pri uri: happy face & sad face (send a smile to provide how happy are you with office 2010).
Mogoče bi omenil v outlooku združevanje mailov po uporabniku v enem dnevu (to je mogoče znal tudi 2007, ampak nisem opazil). Windows desktop search hoče imet. Hiter/počasen je isto kot 2007 (ok, res je da imam 4leta star PC). Jaz se držim reka "ne popravljaj nekaj kar deluje". Torej ostajam na office 2003 :)
48k mailov iz public folders je brisal 10-15min, torej isto kot 2007. Mogoče se zaganja par sekund več kot 2003. 2 novi ikonci imam pri uri: happy face & sad face (send a smile to provide how happy are you with office 2010).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: masterpsi ()
Mavrik ::
Več različnih identitet se na Windowsih rešuje z večimi uporabniškimi računi. Zato ne, Outlook nima več identitet oz. profilov in dvomim da jih bo v bližnji prihodnosti imel.
The truth is rarely pure and never simple.
masterpsi ::
Ali ima Outlook ze moznost vecih identitet?
Več identitet? Lahko dodaš več mail accountov, lahko pripneš account (in imaš vse mape kot v svojem accountu) če uporabljaš exchange in imaš pravice, lahko pošiljaš maile v drugem imenu (spet na exchange-u, če imaš pravice).
damjanster ::
Očitno je Microsoftu všeč pristop, ki ga ima Zimbra. Vse je web based, pa še plugine omogoče - jaz uporabljam facebook, hkrati pa ima jabber in lahko chatam z google-talk uporabniki - vse preko Zimbra web vmesnika.
Me prav zanima kdaj bodo začel patentirat "preview pane" in podobno. :-)
Me prav zanima kdaj bodo začel patentirat "preview pane" in podobno. :-)
energetik ::
za urejanje osi moraš klikniti z desno+uredi, medtem ko sem prej samo dvokliknil na os.Tudi sedaj lahko samo 2x klikneš na os.
Ne, ne moreš. Glihkar to delam in je edina možnost desni klik/oblikuj os. Razen če ima 2010 to popravljeno.
v njem si se lahko premikal s puščicami, sedaj vse to več ne gre.Ne gre, tudi to glihkar preizkušam. Zavrten naslov navpične osi - ko kliknem nanj ostaja navpičen, kurzorja s puščičnimi tipkami ne morem premikati.gre
EDIT: ok, gre z puščicami gor/dol. Še vedno pa ostaja navpičen pri urejanju, kar je precej neudobno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
filip007 ::
Osnova se ne spreminja...pa naj ima vsmesnik za Touch ali pa samo za W7 in blablabla.
Aja se da to kremšnito z Wine stestirat?
Aja se da to kremšnito z Wine stestirat?
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.
Mavrik ::
Kak bi se pa osnova spremenila? Bi Word moral postati CAD program? :P
The truth is rarely pure and never simple.
Eupatrides ::
A obstaja kaka stran, kjer bi vse te oblikovalce besedil lepo predstavli, da bi se uporabniki potem odločali na podlagi tega...
Uporabljam tud macov podoben sistem in je sicer pregleden a neroden...
Uporabljam tud macov podoben sistem in je sicer pregleden a neroden...
PlayTheGame ::
Ko je prišel Office 2007, sem ga namestil in ga po parih mučenja dneh pobrisal iz podobnih razlogov, kot opisujejo zgornji komentarji. Nekateri si očitno ne daste dopovedat, da ni nujno, da je vsaka stvar, ki je novejša, hkrati tudi boljša. Šminke pa pri Wordu in Excelu ne rabim. Važna je funkcionalnost in tu je Office 2003 za moje pojme še vedno najboljši.
Če bo tudi Office 2010 tak kot 2007, potem me ne bo videl in pika. Razen, če bom po sili razmer to prisiljen (služba ipd.).
Če bo tudi Office 2010 tak kot 2007, potem me ne bo videl in pika. Razen, če bom po sili razmer to prisiljen (služba ipd.).
MSI B650 Tomahawk WiFi|AMD Ryzen 7 7700|Asus RTX 4070 Super 12Gb
32GB DDR5 6000|Samsung NVMe SSD 990PRO 2TB|Corsair 850W 80+Gold
32GB DDR5 6000|Samsung NVMe SSD 990PRO 2TB|Corsair 850W 80+Gold
McMallar ::
Ko je prišel Office 2007, sem ga namestil in se ga po parih dneh mučenja privadil in mi je zelo všeč. V VM bo kmalu šla tudi beta 2010. Nekateri si očitno ne daste dopovedati, da nam nekaterim nov GUI ustreza in smo zaradi tega hitrejši in bolj produktivni.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25
Because OCT31 = DEC25
lopov ::
Office 200 je omogačal da "odstrgaš" paleto, recimo barve in obrobe in "plava".
V 2007 mi tega ni uspelo realizirati ... Se da v 2010?
Če kdo ne razume,
V 2007 mi tega ni uspelo realizirati ... Se da v 2010?
Če kdo ne razume,
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
CaqKa ::
Pri ostalih programih pa se mi zaenkrat pozna veliko hitrejši zagon v primerjavi s stvarmi iz 2007. 2003 pa je s svojim zastarelim vmesnikom itak samo še na smetišče zgodovine, z ribbonom se da neprimerno hitreje in učinkoviteje delat.
urejam eno magistrsko. porihtat stile in to, da bo ustrezala zahtevam fakultete (times new roman 12, pa te fore).
na ta novem 2007 se mi po vsakem ukazu tale toolbar skrije. ful sem vesel ko morem za isto delo kot na 2003, na 2007 dvakrat kliknit :> enkrat zato, ker je vemsnik tako pameten da je ugotovil da ga tisti trenutek nebom potreboval :>
Mavrik ::
Torej ti si si nastavo autohide na toolbar in sedaj greš sem se pritoževat da se zadeva tako obnaša? :P
The truth is rarely pure and never simple.
CaqKa ::
pa oni na vrhu, v katerem izbiram za oštevilčenje oziroma sezname ( html < li > ekvivalenti)
Mavrik ::
Po defaultu definitivno ni. Drugače pa lepo na desni strani ribbona klikni puščico dol in voila ;)
The truth is rarely pure and never simple.
bili_39a ::
urejam eno magistrsko. porihtat stile in to, da bo ustrezala zahtevam fakultete (times new roman 12, pa te fore).
na ta novem 2007 se mi po vsakem ukazu tale toolbar skrije. ful sem vesel ko morem za isto delo kot na 2003, na 2007 dvakrat kliknit :> enkrat zato, ker je vemsnik tako pameten da je ugotovil da ga tisti trenutek nebom potreboval :>
Stisni "ctrl shift s" (saj se da verjetno tudi kako drugače) in ikonco za styles, da se ti prikaže stara orodjarna za stile na desni. Za urejanje imam to vedno vklopljeno. Za pisanje ni potrebno.
Drugače pa tudi v 2007 deluje večina bližnjic iz 2003. Klikanje z miško je izguba časa (večinoma).
CaqKa ::
kolkor se spomnim pri onem delu kjer je tudi ikona za delanje seznamov ni bilo možnosti preko puščice toolbar vun potegnit, ker se spomnim da ono za sloge sem uspel vun potegnit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CaqKa ()
823483 ::
Haha, Icematxyz strikes again xD.
Icematxyz, najprej se nauči spregati glagole, sklanjati samostalnike,... potem pa komentiraj, kaj lektorji rabijo pri delu in kaj ne. Kako lahko sploh komentiraš Office, če uporabljaš OO. Prav, ti uporabljaj OO, mi bomo pa Office, oz. OO, če nam bo tako pasalo.
Dejstvo je pač, da je OO sicer dovolj dober za večino ljudi, da pa dolečen procent zaradi narave svojega dela pač potrebuje Office. Mi to priznamo, ti pa očitno ne.
P.S.
Trenutno uporabljam Office 2007. Iz travnika. Ko bom zaposlen bom uporabljal Office _____. Kupljen v trgovini.
Microsoftova strategija je najboljša strategija.
Ko se enkrat navadiš na ribbone se lahko samo smejiš ljudem, ki trdijo, da sta Office 2003 in njegov klon, OO boljša za produktivnost zaradi zastarelih menijev.
Icematxyz, najprej se nauči spregati glagole, sklanjati samostalnike,... potem pa komentiraj, kaj lektorji rabijo pri delu in kaj ne. Kako lahko sploh komentiraš Office, če uporabljaš OO. Prav, ti uporabljaj OO, mi bomo pa Office, oz. OO, če nam bo tako pasalo.
Dejstvo je pač, da je OO sicer dovolj dober za večino ljudi, da pa dolečen procent zaradi narave svojega dela pač potrebuje Office. Mi to priznamo, ti pa očitno ne.
P.S.
Trenutno uporabljam Office 2007. Iz travnika. Ko bom zaposlen bom uporabljal Office _____. Kupljen v trgovini.
Microsoftova strategija je najboljša strategija.
Ko se enkrat navadiš na ribbone se lahko samo smejiš ljudem, ki trdijo, da sta Office 2003 in njegov klon, OO boljša za produktivnost zaradi zastarelih menijev.
bili_39a ::
kolkor se spomnim pri onem delu kjer je tudi ikona za delanje seznamov ni bilo možnosti preko puščice toolbar vun potegnit, ker se spomnim da ono za sloge sem uspel vun potegnit.
Heh, bi bilo res treba naredit eno lepljivo temo o trikih itd.
za sezname: na začetku vrstice stisneš tab, - in presledek in ti sam spremeni tekst v nadaljevanju v seznam. Podobno za naštevanje.
Če ne gre pa si jih daš v qiuck access (na vrh). Recimo čopič za stile je uporaben za oblikovanje.
gzibret ::
Icematxyz in Okapi - dajta se vidva prosim dokončno skregat in obkladat z žaljivkami preko zasebnih sporočil. Tule vajina debata nekako ne paše v kontekst, pa tudi ne vem, koga sploh zanima mnenje prvega o bralnih sposobnostih drugega (in mnenje drugega o sposobnosti dojemanja prvega).
Vse je za neki dobr!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | OpenOffice neodvisen od Oracla, po novem LibreOffice (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Pisarniški paketi | 36238 (31480) | Icematxyz |
» | Office 2010 prihaja majaOddelek: Novice / Pisarniški paketi | 9289 (7023) | mtosev |
» | Office 2010 zdaj zdaj tu (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Pisarniški paketi | 17227 (14536) | Icematxyz |
» | Igra za Microsoft OfficeOddelek: Novice / Pisarniški paketi | 4186 (3011) | cingulingu |
» | Office Starter Edition bo zastonjOddelek: Novice / Pisarniški paketi | 5347 (4035) | Mercier |