Slo-Tech - Microsoft je v svoji bogati 35-letni zgodovini (obletnico bomo praznovali v nedeljo, tako da naše novice berite tudi takrat) uspel izdati nekaj izvrstnih izdelkov, a tudi precej polomij. Windows Millennium, Windows Vista, MSN Music, ročne ure MSN Smart Watch in legendarni modri zaslon smrti na uradni predstavitvi Windows 98 si vsi zaslužijo svoje maline, a spektakularnemu polomu Boba, ki je izšel pred 15 leti in umrl le leto pozneje, ne sežejo niti do kolen.
V Windows 3.1 smo se med programi gibali s Program Managerjem, ki ni bil nikakršen estetski presežek, a je svojo nalogo za tisti čas opravljal zadovoljivo. Pestile so ga le pripombe uporabnikov, da je za tehnologije nevešče uporabnike nekoliko prezahteven, zato se je Microsoft lotil novega uporabniškega vmesnika. Konec marca 1995 je izšel Microsoft Bob, ki je bil stranski izdelek pri razvoju Microsoft Publisherja, ki živi še danes. Dizajnerja Publisherja sta leta 1991 po zaključku dela na tem projektu sta osnovala skupino, ki je začela razvijati nov uporabniški vmesnik za delo z računalnikom. Vodja ekipe je bila Melinda French, ki je kasneje postala Melinda Gates, za kar zlobni jeziki še danes trdijo, da je bil glavni razlog, da se je delo na Bobu sploh začelo.
Kakorkoli že, marca 1995 je bil Bob nared. Po pompozni predstavitvi na CES-u so vsi verjeli, da je to prihodnost rokovanja z računalniki, ki bo branje priročnikov in navodil za delo postavila na smetišče zgodovine. Delili so prtičke z napisom Bob, prizorišče je preletelo letalo, ki je vleklo napis Dobrodošel Bob, po glavni aveniji v mestu so se sprehajali najeti ljudje s sendvič oglasi za Bob. Vladalo je prešerno vzdušje:
Bob je ubral preprost pristop, saj je na računalniku nameščeno programje predstavil kot predmete v stanovanju. Po tem navideznem prostoru se je bilo moč premikati iz sobe v sobo, kjer so domovali Word, finančne aplikacije itn, kjer so nam pomagal prijazni živalski pomočniki. Toda prve težave so se že zrcalile na obrazih kupcev - Bob je bil predrag in prepožrešen. Tudi tehnični novinarji, ki so ga dejansko preizkusili, so bili nad njim manj navdušeni od analitikov, ki so videli le predstavitev. Zadnji žebelj v njegovo krsto je zabil kar Microsoft sam, ko je izdal Windows 95, ki je imel bistveno preglednejši uporabniški vmesnik. Leta 1996 so Bob umaknili iz prodaje, po tem ko so prodali vsega 58 tisoč kopij (za primerjavo: v prvem mesecu so prodali 2,75 milijona kopij Windows 95).
Bob je mrtev že dobro desetletje, ideja pa še ni. Vse od Office 97 do Office 2003 smo ostanke Boba imeli v pisarniškem paketu. Znamenita sponka in drugi animirani liki so nastali na pogorišču propadlega projekta. Ubogljivi kuža je našel celo mesto v Windows XP kot pomočnik pri iskanju.
Več o zgodovini Boba so pripravili na Technologizerju.
Novice » Ostala programska oprema » Največji Microsoftov polom Bob star 15 let
energetik ::
Zanimivo, prvič slišim za tega Boba, pa sem prebral tisto debelo knjigo o Microsoftu.
Ga moram sprobat v virtualcu...
Ga moram sprobat v virtualcu...
RejZoR ::
Ne vem zakaj je Vista med "polomi", ker sploh ni, niti si ne zasluži takega naziva. Failala pa je samo zaradi fukjenega hypa, ki ga je folk sam ustvarjal. Povsem neupravičeno. In to sem tud videl first hand v trgovini.
Vsak drug je bebavo spraševal: "A ni Vista slaba/zanič/yadidadida?". Pa vprašam ja zakaj pa? Pa je vsak pribil, ker mi je en kolega tko reku. Pa takrat je bil zunaj že SP1, ki je odpravil še par bugov, ampak folk se je obešal na "strokovno mnenje" debilnih majstrov, ki jih je vedno povsod polno pa noben nima blage o računalnikih in Polknih. Sploh pa mi nikakor ni bilo razumljivo javkanje okoli driverjev in podobnih neumnosti, ki so VEDNO pestile nove release sistemov, ampak je folk vedno kar pozabil vmes. In kakor se spomnim je imel WinXP mnogo hujše probleme kot Vista pa so pri Visti še vedno zganjal celega hudiča.
Krivi pa so bili 3rd party razvijalci ala NVIDIA, Creative, ATI, HP, Logitech itd itd ker niso naredil dobrih driverjev. Folk pa je kar veselo udrihal po MS-ju kot da so oni krivi, da NVIDIA ni izdala dobrih driverjev. Pa okoli audio stacka, ko so ga spremenil. Vsi so jokal ko sto mater kaj je MS zajebal. Win7 ima istega pa noben ni pisnil besedice. Kretenizem, da večjega ni. Ampak Visti so naredil nepopravljivo škodo in ta se pozna v prodajnih številkah. Toliko o tem, da mediji ne delajo škode. Vista je čisti dokaz da je možno. SPletni reviewerji pa so se fural na čisti čredni sistem. Vsak je hotel izpasti kul z udrihanjem po Visti. In so to tud delal. Bravo. Debili.
In teh neumnosti je bilo takrat neomejeno, da sem samo zavijal z očmi kaj folk dela.
Kar pa se tiče Bob-a, men je oni kuža všeč. Ampak ne ta, ki je v WinXP po defaultu ampak oni, ki pride z Office paketom. Pa legendarna sponka z vprašanji ala "Do you want to crash a system?" Yes/No :D
Vsak drug je bebavo spraševal: "A ni Vista slaba/zanič/yadidadida?". Pa vprašam ja zakaj pa? Pa je vsak pribil, ker mi je en kolega tko reku. Pa takrat je bil zunaj že SP1, ki je odpravil še par bugov, ampak folk se je obešal na "strokovno mnenje" debilnih majstrov, ki jih je vedno povsod polno pa noben nima blage o računalnikih in Polknih. Sploh pa mi nikakor ni bilo razumljivo javkanje okoli driverjev in podobnih neumnosti, ki so VEDNO pestile nove release sistemov, ampak je folk vedno kar pozabil vmes. In kakor se spomnim je imel WinXP mnogo hujše probleme kot Vista pa so pri Visti še vedno zganjal celega hudiča.
Krivi pa so bili 3rd party razvijalci ala NVIDIA, Creative, ATI, HP, Logitech itd itd ker niso naredil dobrih driverjev. Folk pa je kar veselo udrihal po MS-ju kot da so oni krivi, da NVIDIA ni izdala dobrih driverjev. Pa okoli audio stacka, ko so ga spremenil. Vsi so jokal ko sto mater kaj je MS zajebal. Win7 ima istega pa noben ni pisnil besedice. Kretenizem, da večjega ni. Ampak Visti so naredil nepopravljivo škodo in ta se pozna v prodajnih številkah. Toliko o tem, da mediji ne delajo škode. Vista je čisti dokaz da je možno. SPletni reviewerji pa so se fural na čisti čredni sistem. Vsak je hotel izpasti kul z udrihanjem po Visti. In so to tud delal. Bravo. Debili.
In teh neumnosti je bilo takrat neomejeno, da sem samo zavijal z očmi kaj folk dela.
Kar pa se tiče Bob-a, men je oni kuža všeč. Ampak ne ta, ki je v WinXP po defaultu ampak oni, ki pride z Office paketom. Pa legendarna sponka z vprašanji ala "Do you want to crash a system?" Yes/No :D
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
jest10 ::
Rejzor, Vista je bila ob samem izzidu polom, pa če se še tako mečeš na trepalnice. In prvi testi so jo čisto upravičeno kritizirali.
S časom so jo jasno pokrpali, tako da je sedaj čisto spodoben sistem. Ampak jasno vtisi začetnega zajeba ostajajo, zato je na slabem glasu. In ja, tudi sam uporabljam med drugim tudi Visto
S časom so jo jasno pokrpali, tako da je sedaj čisto spodoben sistem. Ampak jasno vtisi začetnega zajeba ostajajo, zato je na slabem glasu. In ja, tudi sam uporabljam med drugim tudi Visto
bosmla ::
Sam sem imel priloznost ob izidu Boba nekaj casa preizkusat eno od 58k kopij pa sem imel obcutek da se nekdo zaj*** tako butasto je bilo.
@RejZoR Ce ti je tisti kuza vsec si rahlo sumljiv... da se ne druzis prevec z zdravniki Pa ne prevec o tem kako so mediji skodili ubogi Visti in MS-u to je samo bila dobra reklamna akcija za Win7 - se zdaj je tezko zamenjat WinXP (ki so za vecino uporabnikov se vec kot potrebujejo) kako bi sele bilo ce ne bilo pred Win7 "tako zanic" Viste...
@RejZoR Ce ti je tisti kuza vsec si rahlo sumljiv... da se ne druzis prevec z zdravniki Pa ne prevec o tem kako so mediji skodili ubogi Visti in MS-u to je samo bila dobra reklamna akcija za Win7 - se zdaj je tezko zamenjat WinXP (ki so za vecino uporabnikov se vec kot potrebujejo) kako bi sele bilo ce ne bilo pred Win7 "tako zanic" Viste...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bosmla ()
RejZoR ::
A WinXP pa ni mel teh problemov? Se sploh še kdo spomni kakšni so bili prehodi iz zastarele Win9x arhitekture na novo NT5 ? Očitno so ob releasu Viste vsi pozabili na to. Ker bili so katastrofalni. Ogromno špilov ni delal, ogromno programov, driverji so se radi usipal, driverjev sploh ni bilo, nekatere programe so izdali/predelali za ta sistem šele pol leta in več kasneje itd. Zadeva je bila vse prej kot rožnata. Vista je bila tud prvi proper 64bit sistem (WinXP 64bit je bil en čuden mockup, ki nikoli ni doživel prave podpore) pa ne pomnim nobenih problemov z driverji niti za 64bit sistem. Pa ne mi na plano vlečt kakšnih obskurnih gizmotov za katere ni bilo driverjev. Itaq pa to spet pade pod 3rd party kjer so ti razvijalci krivi za nepodporo in ne MS.
In ja bosmla, Vista mi je kul. Win7 sem uporabljal več mescev, pa zdej ko sem šel nazaj ne opazim neke bistvene razlike, ne v performansu in ne v "uporabniški" izkušnji. Enostavno deluje in to zelo lepo. Moje zdravje je ok, hvala za skrb.
In ja bosmla, Vista mi je kul. Win7 sem uporabljal več mescev, pa zdej ko sem šel nazaj ne opazim neke bistvene razlike, ne v performansu in ne v "uporabniški" izkušnji. Enostavno deluje in to zelo lepo. Moje zdravje je ok, hvala za skrb.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
ALT ::
rejzor, se strinjam s tabo. zame je bil XP totalen polom in sem prvo leto bil na win2000. vista pa mi je od izida lepo delala (in to 64bitna), tako da nimam pripomb cez njo. sicer pa se mi zdi da je najvec tezav z visto bilo, ker so jo ljudje hoteli poganjati na zastarelih racunalnikih, kjer je bila precej pocasna.
RejZoR ::
Ja, to je bil pa davek, da strojno pospešen vmesnik s fancy efekti. Spet, zanimivo, prvi OS s takim vmesnikom. WinXP je imel na začetku tud precej problemov na low end kištah zaradi slabih driverjev in zanič podpore Alpha Blendinga.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
bosmla ::
@RejZoR bolj me je skrbelo za tvojo spolno zivljenje kot zdravje... pa ne zameri
Se pa strinjam, da so bile na zacetku tezave tudi z XP (sploh ker smo imeli tudi dober Win2000) vendar je ta OS prezivel veliko vec let kot Vista... Sicer pa novica v glavnem govori o Bobu tako, da smo malo mimo.
Se pa strinjam, da so bile na zacetku tezave tudi z XP (sploh ker smo imeli tudi dober Win2000) vendar je ta OS prezivel veliko vec let kot Vista... Sicer pa novica v glavnem govori o Bobu tako, da smo malo mimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bosmla ()
yimi ::
ja alt, vista je delala lepo ce si kupil novo masino za 1000eur. Celotna zgodba je zgledala nekako takole: daj si za svojo katrco, ki ti dobro sluzi za pot v sluzbo priklopi eno 6 tonsko prikolco z enim lepim gliserjem na njej- ker je zelo lep!! in se vozi v sluzbo.
Matako ::
Predvsem je Bob neke vrste arhetip lejmerstva. In to povsem in docela zasluženo. Toliko stvari na toliko nivojih je bilo narobe s tem projektom, da bi se dalo napisati celo knjigo... če ni že napisana.
/\/\.K.
Daliborg ::
off:na penis mi gredo ze te primerjave racunalnistva z avtomobilizmom.
oho Bob, vse kar imam v spominu je da ga je imel kolega na disketah, pa sem ga veckrat vprasal kaj to je, in mi vedno odvrnil "neka bedarija neuporabna". Je pa izslo mislim da neki virtual office, imena se tocno ne spomnim leta 97 al kako ze, kjer so hoteli izvesti 3D okolje po katerem si se sprehajal po sobanah in nasel aplikacije.
oho Bob, vse kar imam v spominu je da ga je imel kolega na disketah, pa sem ga veckrat vprasal kaj to je, in mi vedno odvrnil "neka bedarija neuporabna". Je pa izslo mislim da neki virtual office, imena se tocno ne spomnim leta 97 al kako ze, kjer so hoteli izvesti 3D okolje po katerem si se sprehajal po sobanah in nasel aplikacije.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Lee_Nover ::
tako kot pravi RejZoR. krivi so 3rd party proizvajalci, ki niso postimal driverjev, ceprav so imeli DDK za Visto vec kot 1 leto pred izidom! ce pa kdo hoce visto na starejsih masinah naj jo da pa v izgled Win2000/XP pa bo enako/boljse delala
Isotropic ::
A WinXP pa ni mel teh problemov? Se sploh še kdo spomni kakšni so bili prehodi iz zastarele Win9x arhitekture na novo NT5 ? Očitno so ob releasu Viste vsi pozabili na to. Ker bili so katastrofalni. Ogromno špilov ni delal, ogromno programov, driverji so se radi usipal, driverjev sploh ni bilo, nekatere programe so izdali/predelali za ta sistem šele pol leta in več kasneje itd. Zadeva je bila vse prej kot rožnata. Vista je bila tud prvi proper 64bit sistem (WinXP 64bit je bil en čuden mockup, ki nikoli ni doživel prave podpore) pa ne pomnim nobenih problemov z driverji niti za 64bit sistem. Pa ne mi na plano vlečt kakšnih obskurnih gizmotov za katere ni bilo driverjev. Itaq pa to spet pade pod 3rd party kjer so ti razvijalci krivi za nepodporo in ne MS.
In ja bosmla, Vista mi je kul. Win7 sem uporabljal več mescev, pa zdej ko sem šel nazaj ne opazim neke bistvene razlike, ne v performansu in ne v "uporabniški" izkušnji. Enostavno deluje in to zelo lepo. Moje zdravje je ok, hvala za skrb.
ze win 2000 je bil cista zmaga v primerjavi z 98. ko sem jih prvic nalozil, jih nisem hotel vec menjati, nekateri kolegi so pa med tem sveto prisegali na 98, me (dokler niso zares sprobali 2k). veliko iger se je pa dalo ustimati z googlanjem, se ne spomnim, da mi jih kaj veliko nebi delalo...
NoOrdinary ::
Pa krivi so uporabniki, ki niso znali uporabljat in razumet sistema ane (tok jokanja, kot ga je UAC požel se že moreš vprašat, al je populacija res neumna al se je MS problema lotil na napačen način glede na ciljno publiko). V končni fazi ne igra nobene vloge zakaj ljudje niso marali Viste (razlogov je kot ponavadi verjeteno več in niso tako trivialni kot bi jih nekateri radi predstavil), je pač niso in s tega stališča je fail, pa če se en trop geekov iz Slovenije po popku meče kok njim vse dela.
Sploh pa je to danes z Win7 že dost vseen, za nov računalnik se moreš izrecno potrudet da ga dobiš z Visto in čez par let bo samo še spomin in vnos na lestvici MS polomij, ki ga bo branu trop belih vitezov z interneta po komentarjih tehnoloških strani.
Sploh pa je to danes z Win7 že dost vseen, za nov računalnik se moreš izrecno potrudet da ga dobiš z Visto in čez par let bo samo še spomin in vnos na lestvici MS polomij, ki ga bo branu trop belih vitezov z interneta po komentarjih tehnoloških strani.
brez ideje sem za podpis
_Enterprise_ ::
Velika sramota za "samostojno stran" Slo-Tech, da označi Visto kot polom.
Nič boljši niste od 13-letnikov, ki so na večih straneh prebrali, kakšen drek je Vista in to naprej razširjali, medtem ko pa je Windows 7 stvar, s katero vsakdo lahko prime boga za jajca, saj so to prebrali na novici na Partisu. Predsodke si ustvarjate izključno iz tujih virov in ne premorete lastnega kritičnega mišljenja.
Sramota.
Nič boljši niste od 13-letnikov, ki so na večih straneh prebrali, kakšen drek je Vista in to naprej razširjali, medtem ko pa je Windows 7 stvar, s katero vsakdo lahko prime boga za jajca, saj so to prebrali na novici na Partisu. Predsodke si ustvarjate izključno iz tujih virov in ne premorete lastnega kritičnega mišljenja.
Sramota.
Icematxyz ::
_Enterprise_ je izjavil:
Velika sramota za "samostojno stran" Slo-Tech, da označi Visto kot polom.
Nič boljši niste od 13-letnikov, ki so na večih straneh prebrali, kakšen drek je Vista in to naprej razširjali, medtem ko pa je Windows 7 stvar, s katero vsakdo lahko prime boga za jajca, saj so to prebrali na novici na Partisu. Predsodke si ustvarjate izključno iz tujih virov in ne premorete lastnega kritičnega mišljenja.
Sramota.
Mnenje iz tujine!
solatko ::
yimi - Meni vista tekoče dela na 478 podnožju 7 let starega računalnika z 3,0 P4, 1GB RAM-a, 9600 ati agp grafika. Dela bolje kot so kdajkoli delali XP-ji.
Half-Saint ::
To, da tebi dela 'tekoce', ni noben argument. Sigurno se najde deset ljudi, ki bodo trdili, da jim na boljsi masini dela slabse :P
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com
ProGTX ::
Mene je Vista osvojila takoj, ko sem preizkusil Search funkcijo... Banalnost, vem, ampak je pa tako superiorno izvedena, da sem takoj prešel na XP. Vista ni bila fail, kvečjemu mimosunek, ker publika še ni bila pripravljena. Seveda pa je lati poleti sledil še obvezen prehod na 7 :D
bluefish ::
Visto so pokopali nešteti blogi s prispevki mnenj od mnenj kolegov,... Ko je MS izdal dva popravka tik pred SP1, je sistem postal precej uporaben, SP1 je vse skupaj le še izboljšal, SP2 pa mnogim deluje bolje kot trenutna izvedba 7.
Torej, definitivno boljše stanje, kot pa pri XP, kjer tudi SP1 ni bil tisto pravo.
Skratka, vsak ima seveda svojo mnenje, vendar bi se v novici pričakovalo malo več objektivnosti.
Torej, definitivno boljše stanje, kot pa pri XP, kjer tudi SP1 ni bil tisto pravo.
Skratka, vsak ima seveda svojo mnenje, vendar bi se v novici pričakovalo malo več objektivnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Icematxyz ::
Težko je o objektivnosti v takšnih razpravah. Ker če ne bi bilo nasprotovanja. Bi bilo 80% desktopa na Vista OS pred izidom W7?
Ampak to ne bi bilo objektivno smotrno? Če bi vsi ploskali kako super je Vista. Bi marsikdo ki ni imel niti najmanjšega razloga v realnosti in ni oziroma ne bi popolnoma nič s tem pridobil da zamenja OS to storil?
Enako na primer glede W7. Takšna evforija in oh in sploh. Pa kako bo Dx11 omogočal GPGPU programom kar jim bo pač omogočal. Zlahka navdušiš s tem slehernega uporabnika računalnika.
V praksi pa potem bo šel neko z DX9 kompatibilno grafično kartico namestiti W7. Porabil bo za to toliko in toliko časa. Po nepotrebnem. Morda mu celo kaj ko mu je prej delovalo po novem ne bo. Kaj je v takšnih razpravah bolj objektivno je dobro vprašanje.
Ampak to ne bi bilo objektivno smotrno? Če bi vsi ploskali kako super je Vista. Bi marsikdo ki ni imel niti najmanjšega razloga v realnosti in ni oziroma ne bi popolnoma nič s tem pridobil da zamenja OS to storil?
Enako na primer glede W7. Takšna evforija in oh in sploh. Pa kako bo Dx11 omogočal GPGPU programom kar jim bo pač omogočal. Zlahka navdušiš s tem slehernega uporabnika računalnika.
V praksi pa potem bo šel neko z DX9 kompatibilno grafično kartico namestiti W7. Porabil bo za to toliko in toliko časa. Po nepotrebnem. Morda mu celo kaj ko mu je prej delovalo po novem ne bo. Kaj je v takšnih razpravah bolj objektivno je dobro vprašanje.
Poldi112 ::
>Visto so pokopali nešteti blogi s prispevki mnenj od mnenj kolegov,... Ko je MS izdal dva popravka tik pred SP1, je sistem postal precej uporaben, SP1 je vse skupaj le še izboljšal, SP2 pa mnogim deluje bolje kot trenutna izvedba 7.
Ampak blogi so kritizirali stvar, ko je bila tudi po tvojem, če te prav razumem, zanič (pred sp).
Ampak blogi so kritizirali stvar, ko je bila tudi po tvojem, če te prav razumem, zanič (pred sp).
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
bluefish ::
Če gledamo na smiselnost prehoda med sistemi pri samih uporabnikih, potem je to definitivno precej široka debata.
V svojem postu sem bolj ko ne ciljal na mit o tem, da je pa Vista polomija kot OS, ne pa zaradi prodajnega deleža.
V svojem postu sem bolj ko ne ciljal na mit o tem, da je pa Vista polomija kot OS, ne pa zaradi prodajnega deleža.
mtosev ::
nimam niti ene pripombe cez Visto. drugi pa naj sanjajo kak je fail. mi je manj krat crashala od npr xpjev
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
techfreak :) ::
nimam niti ene pripombe cez Visto. drugi pa naj sanjajo kak je fail. mi je manj krat crashala od npr xpjev
Če vsi govorijo kako slaba je Vista, potem ni čudno za njen neuspeh. Kakor je pokazal Mojave Experiment večina ljudi posluša "poznavalce" in se na podlagi njihovega mnenja odločijo.
Poldi112 ::
Mojave experimet je bolj marketing kot experiment (podobno kot facts pri get the facts), plus da je bil narejen po sp1, ko so večino glavnih težav že odpravili.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
darkolord ::
plus da je bil narejen po sp1, ko so večino glavnih težav že odpraviliKar je bilo tam čisto irelevantno.
jest10 ::
yimi - Meni vista tekoče dela na 478 podnožju 7 let starega računalnika z 3,0 P4, 1GB RAM-a, 9600 ati agp grafika. Dela bolje kot so kdajkoli delali XP-ji.
Ja, meni tudi na Atomu z 1GB rama deluje večinoma bolje, kot XPji. Jasno z SP2.
Z SP1, še huje pa brez, se pa vleče kot žvečilka. In to je tisto, kaj je pokopalo Visto.
Bor H ::
Visto so v večinskem deležu pokopali grafični drajverji, za večino crashov si upam trdit da so bili krivi drajverji od nvidie/atija, z obojimi sem imel probleme, nvidia se je enkrat proti koncu poletja že fajn poštimala, za ati nisem sigurn. Pa tudi velik del glasnih formurašov (globalno, ne ST) je gamerjev, ki so zaradi teh istih slabih drajverjev zgubili 20% FPSov, v nekaj mesecih je razlika padla pod 5%, ampak jasno, če tebi CS dela z 280 namest 350FPS je OS fail...
Kako so bili pa XP fail ob začetku so pa nekateri že omenl, šlo je tako daleč da so se meni po inštalaciji (nekaj mesecev po izidu, vsi drajverji iz uradnih strani) bootal pol ure, fresh install. In ja, to je pri meni povzročilo odpor do XPjev in jih nikoli nisem mogu uporabljat pol, tako da razumem večino haterjev. Ampak to ne pomeni da je sistem slab.
Kako so bili pa XP fail ob začetku so pa nekateri že omenl, šlo je tako daleč da so se meni po inštalaciji (nekaj mesecev po izidu, vsi drajverji iz uradnih strani) bootal pol ure, fresh install. In ja, to je pri meni povzročilo odpor do XPjev in jih nikoli nisem mogu uporabljat pol, tako da razumem večino haterjev. Ampak to ne pomeni da je sistem slab.
Spc ::
Velika sramota za "samostojno stran" Slo-Tech, da označi Visto kot polom. Nič boljši niste od 13-letnikov, ki so na večih straneh prebrali, kakšen drek je Vista in to naprej razširjali, medtem ko pa je Windows 7 stvar, s katero vsakdo lahko prime boga za jajca, saj so to prebrali na novici na Partisu. Predsodke si ustvarjate izključno iz tujih virov in ne premorete lastnega kritičnega mišljenja. Sramota.
Vista vključno z 7ko je delana za 13 letnike.
Malo poglej wallpaperje kakšni so zraven.
Pa še tukaj imaš par videjev (novi windows za družino in otrokece):
http://www.youtube.com/watch?v=DtilWL4mnhI
http://www.youtube.com/watch?v=r4ti4lpAD6Q
Bor H ::
Ti ne kapčiš reklam? Si vidu kakšno reklamo za recimo.....avto? V polovici imaš ali blondinke al pa otroke, ki uživajo v vožnji. Gre za reklamo, nič več, nič manj. Tvoja trditev je taka, kot da bi trdil da je Linux narejen za osebe z IQjem pingvina.
Spc ::
Seveda.
Če so celo spraševali družine in 10-15 letnike kaj bi radi imeli v windowsih.
Če se prav spomnim tega za XPje oz. takšnih reklam za XPje ni bilo pa ni bilo nekih otroških bedarij noter.
Če so celo spraševali družine in 10-15 letnike kaj bi radi imeli v windowsih.
Če se prav spomnim tega za XPje oz. takšnih reklam za XPje ni bilo pa ni bilo nekih otroških bedarij noter.
Bor H ::
SPC: zadnje čase se v skorej vseh reklamah otroci pojavljajo, od zavarovalnic do avtov, tako je, in če dodajo kako funkcijo, ki bi olajašala delo družinam (povprečnemu uporabniku) ne bi bilo nič narobe.
btw, oni vsaj vprašajo ne pa samo naredijo
btw, oni vsaj vprašajo ne pa samo naredijo
Bor H ::
ok, pol pa povej kaj je takega da so implementirali za družine, otroke, paraplegike, kar tebe ovira?
solatko ::
Ko je prišel ven XP sem jaz velelo gonil workbench 3,1 na Amigi, se pa spomnim, kako so po firmi administratorji kleli novi windows.
Če bi z visto M$ naredil tako kot z w7 (enoletno testiranje), bi bil rezultat verjetno podoben danšnjemu uspehu w7, tako pa so nove zadeve v OS, nekatere bolj obremenjevale, kot pa so v teh novih zadevah vidli prednost. Prvi popravki pred izidom SP1 so v glavnem že poštimali glavne težave, vendar se je slab glas že razširil.
XP se mi je stalno sesuval od SP2 naprej (USB naprave), zato sem najprej instaliral visto na prenosnik, ki ga rabim za delo. Po parih dneh prilagajanja, me je sistem navdušil, saj mi je čisto vse delovalo tako kot je treba, odpadle so instalacije raznih šoferjev, virusi se niso prijeli, sistem je bil skozi čist, disk defragmentiran, iskalnik failov je deloval učinkovito in hitro, skratka OS kakršnega sem potreboval (linux zaradi specifike, pač ne pride v upoštev).
W7 je pač malo prikrojena in komercialno bolj obdelana vista, pa je sedaj v redu tudi za tiste, ki so visto skritiziral.
Morda bi se tudi Bob prijel, če bi imel medijsko podporo.
Če bi z visto M$ naredil tako kot z w7 (enoletno testiranje), bi bil rezultat verjetno podoben danšnjemu uspehu w7, tako pa so nove zadeve v OS, nekatere bolj obremenjevale, kot pa so v teh novih zadevah vidli prednost. Prvi popravki pred izidom SP1 so v glavnem že poštimali glavne težave, vendar se je slab glas že razširil.
XP se mi je stalno sesuval od SP2 naprej (USB naprave), zato sem najprej instaliral visto na prenosnik, ki ga rabim za delo. Po parih dneh prilagajanja, me je sistem navdušil, saj mi je čisto vse delovalo tako kot je treba, odpadle so instalacije raznih šoferjev, virusi se niso prijeli, sistem je bil skozi čist, disk defragmentiran, iskalnik failov je deloval učinkovito in hitro, skratka OS kakršnega sem potreboval (linux zaradi specifike, pač ne pride v upoštev).
W7 je pač malo prikrojena in komercialno bolj obdelana vista, pa je sedaj v redu tudi za tiste, ki so visto skritiziral.
Morda bi se tudi Bob prijel, če bi imel medijsko podporo.
st0jko ::
Najbolj smešen je folk, ki poljuva po Visti, potem pa še z isto sapo hvali Win7. V bistvu gre pa v glavnem za isti sistem. Mogoče je tudi nekaj na tem, da smo ob izidu Viste po večini doma imeli relativno slabe računalnike(enojedrne, giga rama v mojem primeru), ki pa je bil/so bili za Visto prešvoh. Tudi sam se takrat probal Visto in jo vrgel dol po uri ali dveh, ter šel nazaj na XP. Ko sem pa leto pozneje dobil nov računalnik z 4giga RAM-a in quadom, sem pa od takrat naprej neverjtno zadovoljen z Visto. Dosti bolj kot sem kdajkoli prej bil z katerim koli sistemom. Probal sem tudi Win7 ampak me ni potegnilo. Ne da je slab(saj je praktično enak), ampak na Visti mi absolutno in popolnoma nič ne manjka, + navajen sem je.
No.. Ob izzidu Win7 pa je folk po večini že imel doma boljše kompe, tako da je dosti bolje delovalo od Viste na starem PC-ju. Jasno Win7 je tudi bolj optimiziran za slabše sisteme, ampak... AfterEffects tudi ni slab program, če je kakšen starejši računalnik preslab za poganjat.
Se pa pri Win7 dobro vidi kaj dela oglaševanje.
To novico oz. trditev da je Vista eden največjih failov M$-ja pa razglašam za največji FAIL slotecha.
No.. Ob izzidu Win7 pa je folk po večini že imel doma boljše kompe, tako da je dosti bolje delovalo od Viste na starem PC-ju. Jasno Win7 je tudi bolj optimiziran za slabše sisteme, ampak... AfterEffects tudi ni slab program, če je kakšen starejši računalnik preslab za poganjat.
Se pa pri Win7 dobro vidi kaj dela oglaševanje.
To novico oz. trditev da je Vista eden največjih failov M$-ja pa razglašam za največji FAIL slotecha.
keks?
Spc ::
To novico oz. trditev da je Vista eden največjih failov M$-ja pa razglašam za največji FAIL slotecha.
No, po takem je tudi Bill Gates, Microsoft največji fail ker je to rekel in tudi c|net:
http://www.theinquirer.net/inquirer/news/1007806/microsoft-admits-vista-failure
http://crave.cnet.co.uk/gadgets/0,39029552,49293700-10,00.htm
st0jko ::
Če je to rekel, je gotovo zato, da je v rit lezel potencialnim Win7 kupcem(Vista haterjem), in trenutnim uporabnikom viste, ker še nima dovolj miljard... Saj tudi za XP pravijo da je zastarel drek, in da ne svetujejo več uporabe... Prodajajo novosti ane? Mislim da je vsem jasno...
keks?
Icematxyz ::
Žal. Če ni prevladalo mnenje da je Vista "the next big thing" v času ko je izšla do časa ko je dobila naslednika. Močno dvomim da bo se to mnenje spremenilo in z neko nostalgijo gledalo nazaj in začelo Visto poveličevati.
Vista je pač nadomestila operacijski sistem ki je postavil neke nove temelje kaj bi desktop OS naj bil. Ta OS je praktično eksplodiral in zavzel večino namiznih računalnikov. Verjetno so mu tudi razmere in okoliščine bile naklonjene da mu je to uspelo. Tudi programi ki so bili vključeni v njega so doživeli podobno usodo.
Z izidom Viste se ni zgodilo nič presenetljivega. Ne pomeni da je sistem sam po sebi zanič in da ni za uporabo.
Ampak pač ni napram predhodniku nič posebnega. DX10 na primer ni predstavljal neke dodane vrednosti katera bi morala biti must have. Vključen IE ni bil next big thing. Sam vmesnik je povzročal ljudem nepotreben preglavice.
Kaj pa je še najbolj smešno. Zelo dolgo Vista ni po zmogljivosti mogla dohiteti XP. Za nebooke je Microsoft celo še vedno prodajal XP? In to še dolgo po tem ko je Vista se prodajala kot "the next big thing"? Funkcije ki so jih uvedli niso ravno povzročile neke splošne evforije. Prej le iskanje odgovora kako nekaj izklopiti...
Verjetno je bila Vista ravno nekje objektivno gledana uspešna in dobra kot je dosegla delež na tržišču. Se pravi 1/3 od uspešnosti ki bi jo lahko dosegla. Pa je ni. Pa dvomim da gre le za marketing tu. Pa neka preračunavanja kako bi zajebal en sistem da boš drugega bolje prodal. Pač produkt je na tržišču glede na svoje lastnosti bil ovrednoten kot je bil. In to nekje je tudi objektivna ocena Viste. Nekje 1/3 tega kar bi lahko bila? Da bi zadovoljila vse z argumenti in da bi jo častili?
Pri Windows OS ki ima večinski tržni delež mislim da je takšna primerjava dokaj poštena. Predvsem še če vsi vemo da nekih bajnih omejitev za to da dobiš ta OS in ga namestiš če si le to želiš ni. W7 pa recimo ob DX11 že mene dokaj konkretno prepričuje da je to the next big thing z vidika GPGPU? To je pa že kar močen argument?
Je treba reči tudi še da če je tržišče takšno da praktično ni nekih novosti. Da je težko izdati OS ki bo imel nekaj kar bo "the next big thing". In Vista je se znašla v takšnem obdobju? Ampak to ni problem uporabnika. To je problem Microsofta. Potem pač naj če nimajo nobene blazne novosti kakšno verzijo izpustijo. Ali pa je naj ne izpustijo ker bi vseeno radi še kaj zaslužili na ta račun. Ampak potem to pač pomeni da jih čaka kritika in da polizdelek ki ne ponuja nič novega. In je dolgo časa manj zmogljiv kot njegov predhodnik. In rabi še ogromno razvoja da ga spraviš na dostojno raven. Da pač o tem ne moreš govoriti ko o nekem presežku. Žal. Morda lahko rečeš da je to bil tisti korak nazaj. Da narediš potem dva naprej? In da je še to največja vrednost Viste? "Bob star" je tudi bil korak nazaj. Za to da so potem naredili 2 naprej? Pa še office nikoli ne bi bil office brez clippy-a. A mislite da se bom čez 20 let še spomnil kako je zgledal Office 2003? Kako je zgledal Clippy pa dvomim da bom kadarkoli pozabil.
Vista je pač nadomestila operacijski sistem ki je postavil neke nove temelje kaj bi desktop OS naj bil. Ta OS je praktično eksplodiral in zavzel večino namiznih računalnikov. Verjetno so mu tudi razmere in okoliščine bile naklonjene da mu je to uspelo. Tudi programi ki so bili vključeni v njega so doživeli podobno usodo.
Z izidom Viste se ni zgodilo nič presenetljivega. Ne pomeni da je sistem sam po sebi zanič in da ni za uporabo.
Ampak pač ni napram predhodniku nič posebnega. DX10 na primer ni predstavljal neke dodane vrednosti katera bi morala biti must have. Vključen IE ni bil next big thing. Sam vmesnik je povzročal ljudem nepotreben preglavice.
Kaj pa je še najbolj smešno. Zelo dolgo Vista ni po zmogljivosti mogla dohiteti XP. Za nebooke je Microsoft celo še vedno prodajal XP? In to še dolgo po tem ko je Vista se prodajala kot "the next big thing"? Funkcije ki so jih uvedli niso ravno povzročile neke splošne evforije. Prej le iskanje odgovora kako nekaj izklopiti...
Verjetno je bila Vista ravno nekje objektivno gledana uspešna in dobra kot je dosegla delež na tržišču. Se pravi 1/3 od uspešnosti ki bi jo lahko dosegla. Pa je ni. Pa dvomim da gre le za marketing tu. Pa neka preračunavanja kako bi zajebal en sistem da boš drugega bolje prodal. Pač produkt je na tržišču glede na svoje lastnosti bil ovrednoten kot je bil. In to nekje je tudi objektivna ocena Viste. Nekje 1/3 tega kar bi lahko bila? Da bi zadovoljila vse z argumenti in da bi jo častili?
Pri Windows OS ki ima večinski tržni delež mislim da je takšna primerjava dokaj poštena. Predvsem še če vsi vemo da nekih bajnih omejitev za to da dobiš ta OS in ga namestiš če si le to želiš ni. W7 pa recimo ob DX11 že mene dokaj konkretno prepričuje da je to the next big thing z vidika GPGPU? To je pa že kar močen argument?
Je treba reči tudi še da če je tržišče takšno da praktično ni nekih novosti. Da je težko izdati OS ki bo imel nekaj kar bo "the next big thing". In Vista je se znašla v takšnem obdobju? Ampak to ni problem uporabnika. To je problem Microsofta. Potem pač naj če nimajo nobene blazne novosti kakšno verzijo izpustijo. Ali pa je naj ne izpustijo ker bi vseeno radi še kaj zaslužili na ta račun. Ampak potem to pač pomeni da jih čaka kritika in da polizdelek ki ne ponuja nič novega. In je dolgo časa manj zmogljiv kot njegov predhodnik. In rabi še ogromno razvoja da ga spraviš na dostojno raven. Da pač o tem ne moreš govoriti ko o nekem presežku. Žal. Morda lahko rečeš da je to bil tisti korak nazaj. Da narediš potem dva naprej? In da je še to največja vrednost Viste? "Bob star" je tudi bil korak nazaj. Za to da so potem naredili 2 naprej? Pa še office nikoli ne bi bil office brez clippy-a. A mislite da se bom čez 20 let še spomnil kako je zgledal Office 2003? Kako je zgledal Clippy pa dvomim da bom kadarkoli pozabil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
dolenc ::
Xpji so prinesli napredek nad win98, predvsem na področju omrežij. Da si win98 ruknil v mrežo ali kak file sharing uspostavil si moral že kar mal diplomirat :).
Na xpjih je bilo vse enostavno, si dal na auto pa je blo to to, ni ti blo potrebno 15krat restartat mašine vmes. Prav tako ostale stvari, preprosto je vse delalo.
Sicer na začetku je imel sistem par problemov z združljivostjo, ni bilo gonilnikov itd... Kar je normalno za nov sistem.
Ampak če potegnemo črto je omogočal enostavnejše in bolj efektivno delo.
Med tem ko je vista napovedovala velik boom, zares dobre ideje so imeli.
Kaj se je zgodilo, velik polom, nič od tega kar so napovedovali (nov datotečni sistem, novi core, varnost...) se ni ravno uresničilo. Vse kar je bilo je bil malo lepši vmesnik.
Ampak za isto enostavno opravilo si na visti potreboval dle časa kot na xpjih, vmes te je še ene parkrat vprašal če si siguren.
Pač je polom :)
Na visto so(ob izidu) prisegali samo moroni, ki prisegajo na novitete zaradi specifikacij(če jih uporabljajo ali ne)
Kakšno je stanje sedaj ne vem, ker sem še na XPjih, s tem sistemom naredim vse kar moram (to je bistvo OSja). Edino kar mi gre na K je da se čez čas začne počasno nalaganje ob restartu.. Tako da ko bodo kaj pametnejšega naredili, da bo delalo in da bo hitro bom pa zamenjal :)
Za tegale Boba pa tud jaz prvič slišim, ideja ni napačna, je pa izvedba. Ljudje so in zmeraj bodo prisegali na preprostost. Po vsem nakladanju kaka grafika je, umesnik, kolk ma nepotrebnih funkcij itd... V končni fazi uporabnika zanima samo to da stvar deluje in da je čim bolj enostavna.(kar je win95 v primerjavi s tem bil)
Na xpjih je bilo vse enostavno, si dal na auto pa je blo to to, ni ti blo potrebno 15krat restartat mašine vmes. Prav tako ostale stvari, preprosto je vse delalo.
Sicer na začetku je imel sistem par problemov z združljivostjo, ni bilo gonilnikov itd... Kar je normalno za nov sistem.
Ampak če potegnemo črto je omogočal enostavnejše in bolj efektivno delo.
Med tem ko je vista napovedovala velik boom, zares dobre ideje so imeli.
Kaj se je zgodilo, velik polom, nič od tega kar so napovedovali (nov datotečni sistem, novi core, varnost...) se ni ravno uresničilo. Vse kar je bilo je bil malo lepši vmesnik.
Ampak za isto enostavno opravilo si na visti potreboval dle časa kot na xpjih, vmes te je še ene parkrat vprašal če si siguren.
Pač je polom :)
Na visto so(ob izidu) prisegali samo moroni, ki prisegajo na novitete zaradi specifikacij(če jih uporabljajo ali ne)
Kakšno je stanje sedaj ne vem, ker sem še na XPjih, s tem sistemom naredim vse kar moram (to je bistvo OSja). Edino kar mi gre na K je da se čez čas začne počasno nalaganje ob restartu.. Tako da ko bodo kaj pametnejšega naredili, da bo delalo in da bo hitro bom pa zamenjal :)
Za tegale Boba pa tud jaz prvič slišim, ideja ni napačna, je pa izvedba. Ljudje so in zmeraj bodo prisegali na preprostost. Po vsem nakladanju kaka grafika je, umesnik, kolk ma nepotrebnih funkcij itd... V končni fazi uporabnika zanima samo to da stvar deluje in da je čim bolj enostavna.(kar je win95 v primerjavi s tem bil)
solatko ::
dolenc - ravno to pacanje sistema so v visti zmanjšal na minimum, pa je šlo uporabnikom najbolj na živce, da sistem kar nekaj melje brez veze. Na enem računalnkiku imam Visto instalirano dve leti - od SP1, sistem se niti enkrat ni sesul, priklopim lahko katerokoli napravo, brez da bi vtaknil en CD z šoferji, sistem je odziven kot je bil na začetku in naredim lahko karkoli rabim, zato OS tudi je.
Ja Vista je zanič so rekli sosedovi mulci, ko sem jim v tem času 5X ali 6X na novo postavljal sistem (hvala bogu za Acronis true image) in jim v tem času pobral 300EUR. Drugi sosed se jim smeji, saj je pred dvemi leti kupil Glisto, sem mu jo naložil, on si je nabutal not iger s travnika, pa se v teh dveh letih ni niti enkrat oglasil, z željo po zamenjavi.
Ja Vista je zanič, pravimo servisanti, saj, ko jo stranki namestiš, stranke ni več, samo še na Skypu vidiš, da ji računalnik deluje 24/7.
Dol z Visto, živel XP.
Ja Vista je zanič so rekli sosedovi mulci, ko sem jim v tem času 5X ali 6X na novo postavljal sistem (hvala bogu za Acronis true image) in jim v tem času pobral 300EUR. Drugi sosed se jim smeji, saj je pred dvemi leti kupil Glisto, sem mu jo naložil, on si je nabutal not iger s travnika, pa se v teh dveh letih ni niti enkrat oglasil, z željo po zamenjavi.
Ja Vista je zanič, pravimo servisanti, saj, ko jo stranki namestiš, stranke ni več, samo še na Skypu vidiš, da ji računalnik deluje 24/7.
Dol z Visto, živel XP.
darkolord ::
nič od tega kar so napovedovali (nov datotečni sistem, novi core, varnost...) se ni ravno uresničilo.?
"novi core" in "varnost" sta se definitvno uresničila...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri mobilni paket je zame najugodnejši?Oddelek: Mobilne tehnologije | 1904 (1549) | gregorinho |
» | Redmondski velikan 40 let pozneje doživlja drugo pomlad (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 25435 (20550) | Rias Gremory |
» | Outsourcanje lastne službe (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 23803 (15379) | St235 |
» | Windows star 25 let! (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 26766 (23946) | pegasus |
» | Največji Microsoftov polom Bob star 15 let (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 12340 (9182) | krneki0001 |