» »

Ubuntu podobo na ogled postavi

Ubuntu podobo na ogled postavi

Ambience Light

Ars Technica - V Canonicalu so se odločili, da je čas za grafično prevetritev svoje distribucije Linuxa. Prve slike so na splet pricurljale že konec februarja, konec preteklega tedna pa so uradno napovedali prenovo. Z verzijo 10.04 se poslavlja uveljavljena tema Human; nadomešča jo nov stil z imenom Light. Razvijalci so bili z dizajnerskimi dokumenti sila skopi, a odgovore na vsa vprašanja nudi Ubuntu 10.04 alfa, ki jo je že moč dobiti.

Nova tema je na voljo v dveh okusih. Privzeta inačica ima temnejše menije in panele ter se imenuje Ambience. Alternativna verzija ima nekoliko lahkotnejše barve in se imenuje Radiance. Obe uporabljata pogon Murrine, čeprav ne uporabljate steklastega izgleda v veliki meri. Programi, kot so OpenOffice, Firefox itn., imajo še nekaj težav pri ponotranjenju videza, a vse skupaj bo kmalu usklajeno.

Doslej uporabljena rjava tema Human je izvirala še iz leta 2004 iz prve verzije Ubuntuja. Idejo o vizualni predelavi sistema so začeli premlevati že leta 2007 med razvojem Ubuntuja 8.04, ko je bila na tapeti črnooranžna kombinacija, ki pa ni nikoli ugledala dneva. Za tem so se še nekajkrat pojavile zamisli o spremembi podobe, a so vedno znova pospravili v predal. S to spremembo želijo na novo definirati Ubuntujevo identiteto, napraviti ga privlačnejšega za uporabnike. Nov videz je razvil Mark Shuttleworth s svojo skupino, pri čemer je stremel za toplino in jasnostjo, so zapisali v dokumentaciji. Shuttleworth je že na OSCON-u leta 2008 izjavil, da je Linux dosegel točko, ko je stabilen, varen in uporaben, sedaj pa ga bodo napravili še lepega. Če mu je to uspelo, bodo presodili uporabniki.

37 komentarjev

Pesimist ::

Nekak me to na Xbuntu spominja.

LordPero ::

Hmm, pri meni pa itaq Ubuntu pingvin ni bil nikjer oblečen v kožo človeka več kot par dni.

S spremembo se torej strinjam, a mi ni prav nič važno, kakšne so privzete barve (niti mi ni privzet videz buntujev grd). Je pa možno, da ima tudi human tema kaj zaslug pri začetnem napaberkovanju uporabnikov (in razvoj pač mora bit -to je vseeno kar lepo razširjen sistem z bazo zelo različnih uporabnikov).
LordPero

šernk ::

še vedno ne razumem ljudi, katerim je pomembno kako izgleda njihovo namizje :|

upam da ne mislijo iti s temi stvarmi predaleč, bolj kot je preprosto bolje je, en tedn opaziš razliko, potem ti je pa itak vseeno kako izgleda vse skup, preizkusil že vse mogoče na koncu se pa vedno vrnem h najbolj osnovnemu izgledu, kar jih katerikoli operacijski sistem ima.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Pithlit ::

šernk je izjavil:

še vedno ne razumem ljudi, katerim je pomembno kako izgleda njihovo namizje :|


Nimamo vsi enakega okusa. Niti nimamo vsi dovolj časa in znanja za prilagajanje vsake malenkosti. Torej je treba že v osnovi najti najboljši možni dizajn, ki bo všeč večini uporabnikov. In ta dizajn povleči skozi ves nabor privzetih aplikacij (mal glupo zgleda če je Firefox neusklajen z vsem ostalim - zato, recimo, opera 'kopira' aero).

Meni je zelo pomembno kako izgleda moje namizje. Z rečunalnikom delam kar večino svojega časa... zakaj naj ne bi bilo to delo tudi vizualno udobno (ne maram, recimo, okvirjev oken...)?
Life is as complicated as we make it...

Meizu ::

Meni se zdi uporabniški vmesnik kar udoben. Prijazen očem.

Aljaz1980 ::

ni mi všeč

filip007 ::

Opažam dve različni...kaj bo zdaj

https://wiki.ubuntu.com/Brand
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

haiku ::

Meni obe temi izgledata všečno, tako svetla kot temna, veliko bolj kot pa diareja oranžna, ki je bila privzeta prej. Sicer pa stvar okusa. Še vedno si lahko vsak zamenja temo po svojem okusu.
"The best portion of a good man's life is his little,
nameless, unremembered acts of kindness and of love."
- William Wordsworth

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: haiku ()

ozbolt ::

Meni so všeč. Vendar ne vem zakaj so na uradni Ubuntujevi strani križec, črtica in kvadratek postavljeni na levo stran - Mac style.
Mi pa res profesionaln zgleda boot splash :)

r0ker ::

2 temi so naredli in je to vredno novice in razprave? xD

butl4d ::

r0ker je izjavil:

2 temi so naredli in je to vredno novice in razprave? xD


Saj Win 7 ni nic drugega kot tema za XP oz XP je tema za Win2k. Pa se nihče ne "pizdi", da v MS primeru na temi bazirajo OS-i (ok da ne bom posploseval, na temi plus parih neumnostih kot so bitlocker, idr.)

P.S drugace ne maram U/KU/XU/buntu-ja...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: butl4d ()

Damiani ::

križce so postavili na levo, lahko pa jih povrneš nazaj na desno.

opeter ::

Večina uporabnikov računalnikov ne ve (in jih niti ne zanima), kaj teče v ozadju (kernel) ipd. Za vse te ljudi (vključno z mano) je zelo pomemben izgled namizja, katero uporabljaš itak 90 % časa dnevne uporabe računalnika - razen če gledaš kakšen film ali igraš igro v celozasloskem načinu.

Za vse nas je zelo pomembno, da je vsakdanja uporaba enostavna, hitra, odziva, predvsem pa všečna.

Canonical je s to prenovo naredil korak v pravo smer.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

poweroff ::

Shuttleworth je že na OSCON-u leta 2008 izjavil, da je Linux dosegel točko, ko je stabilen, varen in uporaben, sedaj pa ga bodo napravili še lepega.

No, če bodo zrihtali design, ne bodo dosti naredili. Treba bo narediti integracijo. Mislim, da se dela tudi na tem - na to nakazujejo Epiphany in ostale zadeve...
sudo poweroff

Stipex ::

Kar se tiče vizualne podobe, Kubuntu dovolj dobro opravi to nalogo s svojim KDE 4.4, ki je imo sexier bolj kot vse teme za gnome skupaj.

MrStein ::

butl4d je izjavil:

r0ker je izjavil:

2 temi so naredli in je to vredno novice in razprave? xD


Saj Win 7 ni nic drugega kot tema za XP oz XP je tema za Win2k.

Saj Ubuntu N+1 ni nic drugega kot tema za Ubuntu N oz Ubuntu N je tema za Ubuntu N-1...
</sarcasm_or_whatever DELETE_ON_SIGHT="PLEASE" QUOTED_POST_ALSO="YES">

Shuttleworth je že na OSCON-u leta 2008 izjavil, da je Linux dosegel točko, ko je stabilen, varen in uporaben.

bug 240930 : nspluginviewer comsumes allmoust all CPU
No ja, mogoče leta 2012.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Sims ::

Se strinjam s spremembo videza. Morajo zadet nekako "neutralen" privzeti videz. Ubuntu kot edini sistem, ki ga imam, uporabljam že par let. Privzet videz mi je grd ko "smrt". Zato si pač vedo prilagodim po svoje. Ne boste verjeli, ikone imam od windows7(rob okna in ostalo pa nekaj iz gnomme-look.org) Te ikone mi delujejo najbolj čiste in elegantne. Ima pa vsak svoj okus.



LP.

Sims

Bor H ::

Tisto da je Win7 sam tema za XP je itak flaimbait

Sem pa vesel da je prišlo do te spremembe, prejšnja tema je bila res vizualno čist mim in verjamem da je tudi odgnala velik % potencialnih uporabnikov, tudi mene. Mogoče bom zdj celo probal Ubuntu.

klinker ::

Nice design...precej mac style,kar je vsecno. Te tanke orodne vrstice so mi ble vedno vsec in sem jih vedno pogresal v win,ceprav lahko
recem da mi je 7ka kar precej vsec.

@butl4d....ocitno nimas pojma ce je po tvoje 7ka,samo predelčava gui-ja. Meni je prvi win sistem ki mi je dejansko vsec kako dela in kako izgleda.
Z XPji sem mel vedno kake problemcke...nic takega,je blo pa tecno. 7ka 64bit mi tece ze od Bete dalje na laptopu...vmes samo upgrade na novejse
verzije in dela majka od prvega dneva,kar se skoraj sam ne morem verjet.

l0g1t3ch ::

Fleten izgled v primerjavi z sedajšno rjavo drisko. Dosedaj sem ravno zaradi izgleda preferiral Kubuntu.

butl4d ::

Dejstvo je, da je operacijski sistem neka osnova, ki mi omogoca, da na njo upravljam strojno opremo, ter to osnovo nadgrajujem z nameskimi programi. (osnova je sama po sebi je neuporabna, razen tekstovnega urejevalnika)

Dejstvo je, da z Windowsi 7 nic bolj kakovostno ne upravljam strojne opreme, niti nic bolj kakovostno in hitro ne opravim nalog, ki jih imam za opravit. Da ne omenjam da se na novih polknih ne pocutim nic bolj varnega, le iritiranega, na racun varnostnih okenc.

Torej ko mi bo nekdo dokazal nasprotno... bom pozrl trditev o cesarjevih novih oblacilih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: butl4d ()

bf4ed ::

Sovražim te krogece za zapiranje...hjao

MrStein ::

butl4d, pol pa ga ne uporabljaj. Simpl.

Glede tem in izgleda (po domače: šminke).
Pri Windows kot prvo stvar, nastavim NT4 look ("Classic"). Vsi ti "novi izgledi" namreč ne prinesejo ama nobene nove uporabne funkcionalnosti. Vzamejo pa (a mi kdo izda, kako na Aero razlikuješ aktivno okno od ostalih?).

Edina uporabna sprememba v zgodovini je uvedba zapiranja okna z enim klikom (kot je bila na Amigi ;)).

Podobno na Linux, s tem da tam ni neke klasične teme, h kateri bi se vračal. Razen mogoče s tem novim look-om Ubuntu. (teoretično, če bi imel Ubuntu na PC-ju dlje kot do desetega buga - beri: teden, mogoče dva)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

McMallar ::

a mi kdo izda, kako na Aero razlikuješ aktivno okno od ostalih?

Pri meni je isto kot pri ostalih Win okoljih. Zgornji rob je temnejši.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

motorc ::

butl4d je izjavil:

Dejstvo je, da z Windowsi 7 nic bolj kakovostno ne upravljam strojne opreme, niti nic bolj kakovostno in hitro ne opravim nalog, ki jih imam za opravit. Da ne omenjam da se na novih polknih ne pocutim nic bolj varnega, le iritiranega, na racun varnostnih okenc.

Torej ko mi bo nekdo dokazal nasprotno... bom pozrl trditev o cesarjevih novih oblacilih.


Moja tema o tem zakaj se prenosnik pri uporabi različnega OS-a različno segreva: Win7 hladno, linux vroče. Odgovora ali kakršnega koli predloga za rešitev problema ni bilo nobenega.

Torej, na podlagi mojih izkušenj Win7 bolj učinkovito upravlja strojno opremo kot linux (ubuntu, kubuntu, opensuse, ... vse sem sprobal, vsi segrevajo laptop).

EDIT: slovnica.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: motorc ()

techfreak :) ::

Torej, na podlagi mojih izkušenj Win7 bolj učinkovito upravlja strojno opremo kot linux (ubuntu, kubuntu, opensuse, ... vse sem sprobal, vsi segrevajo laptop).

Vsi segrevajo laptop, ampak Windows (tudi 7) ga pa najbolj.

HardFu ::

Iz grdega v grdo. Kul
http://codeable.io

Stipex ::

techfreak :) je izjavil:

Torej, na podlagi mojih izkušenj Win7 bolj učinkovito upravlja strojno opremo kot linux (ubuntu, kubuntu, opensuse, ... vse sem sprobal, vsi segrevajo laptop).

Vsi segrevajo laptop, ampak Windows (tudi 7) ga pa najbolj.

Ah, Okna so najboljša izbira za laptop.
V Linuxu je tko, da rabiš še en kup servisov vklopt, da sistem sploh pravilno zaznava in kontrolira frekvenco CPU in obrate ventilatorjev (če želiš da zadeva kolikor toliko optimalno upravlja je potrebno inštalirat kak cpufreq-utils, pm-utils, dodat cpu on demand scaling v modules in cpufreq v daemons, pa po možnosti še kako indetiteto v kernel line za toshibine laptope...).
Edini distro, ki je na mojima Toshibi in HPju po defaultu pravilno upravljal z power managementom je Fedora 10+. (Prednameščene distribucije sicer delajo ok out of the box kar je logičn).
Aja pa imam tudi Lenovo netbook kjer(Win7 dela kot urca) je nemogoče namestit katerikol Linux distro z novejšim Xorg, ker preprosto ni delujočih(!) driverjev za via chrome3.

Kar se pa tiče izgleda Ubuntu vmesnika, je zadeva bolj kot ne omejena zaradi gnome namizja ne pa toliko dizajna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

wooted ::

ubuntu,kubuntu - probavam že par let pa mi še nikoli ni ratalo priti v namizje (virtual box in namestitev na novo) ko gledam kakšne videe na youtube se samo prijavi v namizje. meni pa vedno zateži za username, pol pa vse skup timeout-a po 60s, do passworda sploh ni pršlo. tanov KDE 4.4 al kok je mi je ful všeč pa ga ne zalaufa sploh v virtual boxu.. bo treba še kakšen teden guglanja :))

JanezekNovak ::

MrStein je izjavil:

butl4d, pol pa ga ne uporabljaj. Simpl.

Glede tem in izgleda (po domače: šminke).
Pri Windows kot prvo stvar, nastavim NT4 look ("Classic"). Vsi ti "novi izgledi" namreč ne prinesejo ama nobene nove uporabne funkcionalnosti. Vzamejo pa (a mi kdo izda, kako na Aero razlikuješ aktivno okno od ostalih?).

Edina uporabna sprememba v zgodovini je uvedba zapiranja okna z enim klikom (kot je bila na Amigi ;)).

Podobno na Linux, s tem da tam ni neke klasične teme, h kateri bi se vračal. Razen mogoče s tem novim look-om Ubuntu. (teoretično, če bi imel Ubuntu na PC-ju dlje kot do desetega buga - beri: teden, mogoče dva)


Poglej aktivno okno in boš videl da je X za zapiranje programa obarvan rdeče.

Drugač pa naj bi bil vmesnik Windows 7 AERO mišljen, da preusmeri pogleda na vsebino in ne na sam vmesnik (podobno idejo uporablja Chrome oz. nova Opera).

Recimo pri Ubuntu Ambiance temi je pogled meni takoj vrglo na samo orodno vrstico in se mi zdi vsaj na slikah zelo debela in poudarjena.

Naj pa omenim, da je lahko to samo efekt slik na internetu in je morda (verjetno) v sami praktični uporabi drugače.
http://www.euroairsoft.com/

MrStein ::

JanezekNovak je izjavil:


Poglej aktivno okno in boš videl da je X za zapiranje programa obarvan rdeče.

Drugač pa naj bi bil vmesnik Windows 7 AERO mišljen, da preusmeri pogleda na vsebino in ne na sam vmesnik (podobno idejo uporablja Chrome oz. nova Opera).

Ja, ampak če pol gledaš vsebino enega okna, pa nekaj natipkaš, focus pa je v resnici na drugem (kar ne opaziš, ker je razlika le v nekaj pikslih - ki je lahko komot tudi izven ekrana), si dobil medvedjo uslugo.

Ideja je sicer pozitivna, ne rečem. Ampak po nekaj dneh uporabe Viste mi je zmanjkalo živcev, in sem preklopil na classic look. Mogoče so v Win7 malo izpilili, tisto sem imel dan-dva in se zdaj ne spomnim detajlov.

dodatek: Sem zdaj v 7 pogledal in je kot omenjeno X pri aktivnem oknu rdeč, pa title bar je malenkost, ampak res malenkost svetlejši.
Če aktiviraš in deaktiviraš okno, vidiš razliko, ampak če imaš tri okna, pa še kako pisano ozadje, ni šans, da na podlagi tega vidiš razliko.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Daedalus ::

ubuntu,kubuntu - probavam že par let pa mi še nikoli ni ratalo priti v namizje (virtual box in namestitev na novo) ko gledam kakšne videe na youtube se samo prijavi v namizje. meni pa vedno zateži za username, pol pa vse skup timeout-a po 60s, do passworda sploh ni pršlo. tanov KDE 4.4 al kok je mi je ful všeč pa ga ne zalaufa sploh v virtual boxu.. bo treba še kakšen teden guglanja


Čudno, prečudno to, kako nam je ratalo prejšnji teden v Pipi speljati Ubuntu delavnico lih z uporabo virtualcev v vboxu... Da kupa svojih testnih virtualcev sploh ne omenjam. Al sem jaz čarovnik, al pa nekdo trolla/pojma nima.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Icematxyz ::

Se pravi čez dober mesec dni bo uradno Ubuntu 10.04 LTS imel nova oblačila in bo hitrejši (boot, suspend)?

http://www.ubuntu.com/testing/lucid/alp...

Zgodovina sprememb…

Bor H ::

MrStein: res je razlika minimalna ampak sej ponavadi veš kje maš fokus? :)

Če ne pa verjamem da se da custom sprement da je razlika v temnosti okna večja.

wooted ::

Al sem jaz čarovnik, al pa nekdo trolla/pojma nima.


proti linuxu nimam nič, pa tut pojma nimam. še vesel bi bil če bi lahko usposobil KDE 4.4 ker mi je res všeč, inštaliram, potem ko pa rabim loginat mi pa timeouta vse skup

kriko1 ::

wooted je izjavil:

Al sem jaz čarovnik, al pa nekdo trolla/pojma nima.


proti linuxu nimam nič, pa tut pojma nimam. še vesel bi bil če bi lahko usposobil KDE 4.4 ker mi je res všeč, inštaliram, potem ko pa rabim loginat mi pa timeouta vse skup

Je to čista namestitev, je home od prej, si uporabljal eksperimentalne različice predhodno?
mv ~/.kde4 ~/.kde_bak
in ponovna prijava

wooted ::

mah karkoli sem uporabil, al ni inštaliral do konca al mi je pa čakal na kakšen ukaz. o ukazih pa nimam pojma


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ubuntu vprašanja (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Operacijski sistemi
1061186011 (54850) poweroff
»

Ubuntu 10.04 LTS - Change is coming (strani: 1 2 3 417 18 19 20 )

Oddelek: Operacijski sistemi
999142741 (105627) Icematxyz
»

Dostop do NTFS diska

Oddelek: Pomoč in nasveti
191635 (1358) solatko
»

ubuntu je foo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Operacijski sistemi
14121521 (18466) jype
»

Ubuntu podobo na ogled postavi

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
3710419 (8040) wooted

Več podobnih tem