» »

Število igralcev na spletu lani večje

Število igralcev na spletu lani večje

Heise - Čeprav se je trg računalniških iger lani vsled recesije nekoliko sesedel (zbrani podatki so sicer za ZDA, a stanje po svetu ne odstopa znatno), se to pri spletnih igrah ni dosti poznalo. V podjetju NPD Group, kjer spremljajo razne trge in dogajanje na njih, so izračunali, da se je lani število igralcev iger zmanjšalo. Temu navkljub je število prodanih spletnih iger že tretje leto zapored naraslo. To pomeni, da je bilo 20 odstotkov vseh odigranih iger online.

Zanimivo je tudi, da so aktivni igralci na spletu preživeli več časa kot leto poprej. Lani so svojemu konjičku posvetili osem ur tedensko, leta 2008 pa 7,3 ure na teden. Najpriljubljenejša platforma za spletno igranje je kakopak PC, medtem ko je med konzolami najviše Xbox 360. Več o tem.

1 komentar

butl4d ::

Nič čudnega, saj se večina studijev odloča za MMO-je namesto klasičnih puščavniških iger oz. igre ki bazirajo predvsem na večigralnosti.

Konec koncev lahko le tako nagrabijo dovolj denarja, da so njihovi gospodarji (delničarji) psi ki ne lajajo.

Vsekakor pa je potrebno te statistike vzeti kakor bi angleži rekli "with a pinch of salt", saj raziskave bazirajo verjetno na prodajnih števelikah/unique ID prijavah na strežnikih, vsekaror pa dvomim da vsebujejo številke iger pridobljenih na livadah ter igranih preko 3rd party strežnikov, hamachija ipd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: butl4d ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zynga zapira in odpušča

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
248173 (6277) Jst
»

World of Warcraft v zadnjem četrtletju izgubil sedmino igralcev

Oddelek: Novice / Igre
3311729 (8479) Nummy
»

V Južni Koreji mladoletnim prepovedano igranje spletnih iger ponoči (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / NWO
9127178 (24227) [D]emon
»

Kitajska daje staršem več nadzora nad početjem otrok v internetnih igrah

Oddelek: Novice / Varnost
62536 (1751) BaToCarx
»

Preprodajanje virtualnih dobrin v spletnih igrah pomemben vir prihodkov za manj razvi

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
55271 (4820) Jst

Več podobnih tem