»

Igranje iger naj bi izboljšalo učinkovitost predelave vizualnih informacij

Slo-Tech - O vplivih igranja video in računalniških iger je bilo prelitega že ogromno črnila - igranje iger naj bi redilo, nekateri menijo, da zmanjšujejo stopnjo kriminala, spet drugi iščejo povezave s strelskimi pohodi. Verjetno za igranje iger zanje velja enako, kot za večino ostalih stvari; imajo dobre in slabe učinke, resnica pa je nekje vmes. Zdaj pa poglejmo še najnovejšo raziskavo, ki kaže, da igralci iger boljše predelujejo vizualne informacije.

Na Univerzi Duke so namreč analizirali skupino 125 študentov, med katerimi so bili strastni igralci iger in taki, ki tega sploh ne počno. Ugotavljali so, ali med njimi obstojijo razlike v učinkovitosti vidnega kratkoročnega spomina. V ta namen so jim prikazovali krožno postavitev črk za zelo...

20 komentarjev

Kitajska omejuje mlade igralce iger

Slashdot - Kitajske oblasti želijo mladoletne igralce računalniški iger zaščititi pred kvarnimi vplivi, zato so jim prepovedali cel kup stvari. Najprej so vsem, ne le mladoletnim, prepovedali uporabo virtualnih valut za nakup realnih dobrin. Kot virtualno valuto Kitajci definirajo tudi predplačilne kartice za igranje spletnih iger (na primer World of Warcraft). Odslej bo uporaba virtualnih valut, ki jih je moč menjati za realno valuto, omejena le na nakup virtualnih dobrin.

Mladoletne igralce iger pa so še dodatno omejili. Da jih splet ne bi pokvaril, jim bodo od 1. avgusta prepovedali sploh vsakršno ukvarjanje z virtualnimi valutami. Nova zakonodaja bo izrecno prepovedovala vsakršne kvarne vsebine, pri čemer natančna opredelitev ni podana. Se pa med njo prištevajo pornografija, kulti, praznoverje, igre na srečo in nasilje v spletnih igrah. Vse to bo mogoče, ker je v veljavi nova zakonodaja, ki zahteva registracijo s pravim imenom.

4 komentarji

Po treh letih končal neskončno igro

Bejeweled 2

Slashdot - Dvainpetdesetletni Mike Leyde iz Kalifornije v ZDA si zasluži omembo med novicami, saj je v igranje igre Bejeweled 2 vložil 2206 ur ali tri mesece neprekinjenega igranja. V omenjeni igri mora igralec nabirati različne drage kamne, ki mu prinašajo točke. Igra omogoča delovanje v petih načinih igranja, ki so Classic, Action, Puzzle, Blitz in Endless. V slednjem število potez ali dovoljeni čas nista omejena, tako da lahko igralec počasi nabira točke. Leyde je zadnja tri leta pridno igral v načinu Endless in zbral več kot 2.147.483.647 točk (231-1).

To je očitno največje število dosegljivih točk, saj je števec zatem preskočil v negativna števila (število točk je torej spravljeno kot predznačeno 32-bitno celo število), igra pa se je s črnim zaslonom končala....

19 komentarjev

Južna Koreja omejuje igranje spletnih iger

BBC - Oblasti v Južni Koreji so zaskrbljene nad količino časa, ki ga njihova mladež preživi z igranjem spletnih iger, zato bodo to vrsto zabave zanje omejili. Za začetek bodo med polnočjo in osmo uro zjutraj šoloobveznim otrokom prepovedali igranje iger na spletu. Drugi korak bo rezanje pasovne širina dostopa do interneta, če bo uporabnik prijavljen na določene strani za igranje predolgo časa. Ministrstvo za kulturo je že pozvalo ponudnike spletnih iger, da nove omejitve udejanjijo, kar bodo storili z nadzorom številke EMŠO, ki jo posredujejo igralci. Starši bodo lahko izbrali, da jih obvestijo ob uporabi njihove številke, tako da je otroci ne bodo mogli zlorabiti.

30 komentarjev

Število igralcev na spletu lani večje

Heise - Čeprav se je trg računalniških iger lani vsled recesije nekoliko sesedel (zbrani podatki so sicer za ZDA, a stanje po svetu ne odstopa znatno), se to pri spletnih igrah ni dosti poznalo. V podjetju NPD Group, kjer spremljajo razne trge in dogajanje na njih, so izračunali, da se je lani število igralcev iger zmanjšalo. Temu navkljub je število prodanih spletnih iger že tretje leto zapored naraslo. To pomeni, da je bilo 20 odstotkov vseh odigranih iger online.

Zanimivo je tudi, da so aktivni igralci na spletu preživeli več časa kot leto poprej. Lani so svojemu konjičku posvetili osem ur tedensko, leta 2008 pa 7,3 ure na teden. Najpriljubljenejša platforma za spletno igranje je kakopak PC, medtem ko je med konzolami najviše Xbox 360. Več o tem.

1 komentar

Nove metode krmiljenja računalnika - Suma in Natal

Suma

CNet - Na sejmu CES-u, ki se bo sklenil jutri, imajo pomembno vlogo tudi igre, saj je trg računalniški iger eno večjih gonil računalniškega razvoja. Prvi je o krmiljenju spregovoril Microsoft, ki je razkril nekoliko več o svojem novem sistemu krmiljenja iger Natal. Potrdili so, da bo Natal nared in naprodaj do začetka božične nakupovalne sezone 2010 in da bo deloval z obstoječimi konzolami Xbox 360. Natal naj bi bil sposoben prepoznati 31 delov telesa, za vsak gib pa bo porabil 10 milisekund. Kljub temu da Natal ne bo imel svojega procesorja, naj bi porabil le 10 do 15 odstotkov računske moči Xboxa. Da se privadi na uporabnika, bo potreboval 160 milisekund, nato pa bo vsak del telesa lociral na...

12 komentarjev

Blizzardova naslednja masovka še bolj masovna

Zgolj peščica uporabnikov

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Blizzard je s svojimi 11 milijoni naročniki, ki vsak mesec plačajo za igranje World of Warcrafta, brez težav alfa in omega sveta masovno-večigralskih spletnih iger. A tudi tako velike množice, kot jih ima WoW, Blizzardu očitno niso dovolj, saj so povedali, da bo njegov naslednik bolj zanimiv za širšo javnost. Kako bodo to dosegli še ni znano, a že dolgo je potrjeno, da naslednik ne bo uporabljal franšize, podobne World of Warcraftu. To pomeni, da odpadejo magična bitja vseh velikosti in oblik ter da bo nova masovka mnogo bolj vsakodnevna, torej bodo namesto škratov, orkov, palčkov in podobnih aktualni predvsem običajni ljudje. A po drugi strani je popolnoma mogoče tudi, da bodo ljudje le...

41 komentarjev

World of Warcraft ruši rekorde

ComputerBase - Blizzard Entertainment je naznanil, da je število igralcev večigralske spletne igre World of Warcraft preseglo 11,5 milijona. Od oktobra se je njihovo število povečalo za pol milijona, kar pripisujejo splavitvi novega dodatka Wrath of the Lich King, ki se je zgodila 13. novembra. Razvijalci trdijo, da so v prvih 24 urah po začetku prodaje dodatka pokupili 2,8 milijona kopij, v celem mesecu pa štiri milijone. S tem se je vpisal tudi med rekorde po številu prodanih kopij v prvem mesecu, kjer je kakopak nasledil svojega predhodnika, prvi dodatek za World of Warcraft po imenu The Burning Crusade. Spričo velike popularnosti franšize ima Blizzard ogromno dela, tako da zaposluje s polno paro.

21 komentarjev

Microsoft konferenca Gamefest

Slo-Tech - Na letošnji konferenci Microsoft Gamefest je omenjeno podjetje predstavilo nekaj zanimivih informacij na temo odprtega razvoja aplikacij za Xbox360 in prihodnosti sistema PC + Vista na trgu računalniških iger in zabave.

Velika novost za vse ljubitelje konzole Xbox360 je vsekakor okleščena in "brezplačna" verzija razvojnega okolja XNA Game Studio Express. Seveda je potrebno dodati, da bo za prevajanje, izmenjavo in poganjanje iger na Xbox360 potrebna enoletna naročnina v tako imenovan "creators club", ki znaša $99 . Beta verzija bo na voljo 30. avgusta kot brezplačen download za operacijski sistem Windows XP (.NET Framework v2.0, C#). Za dodatne informacije o Microsoft XNA skočite semkaj.

Microsoft ima tudi velike načrte za PC igre na operacijskem sistemu Vista. Med drugim želi izboljšati dostopnost in prijaznost trga PC iger ter uvesti znamko "Games for Windows" za vse igre, ki dosegajo določene standarde (Showcases & Essentials). Zraven najavljenih novosti kot so Windows...

4 komentarji