» »

Dva milijona dolarjev za 24 skladb

1
2
3

jype ::

Napovedali so že prej in obravnavali jih bodo v juliju, ko bo javni komentar zagotovo nujno potreben, da ne bodo kakšnih predlogov slučajno kar "pozabili".

Goldee ::

Znesek je res absurden!

Ej kako je bilo pa potem s tistim zakonom pri nas, ki predvideva dodatni davek na vsak recordable CD, ki ga kupiš? DOdatni davek naj bi šel za avtorske pravice. Pa ni važno, če kupiš CD za recimo posnetke iz domačega fotoaparata..


Aja, pa še ena on-topic slika:

And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

Gavran ::

Ne za kazen, tisto bo pobrala RIAAaaaaaaaaaaaa, denar za preživetje - ženska naj proda vse svoje imetje in pusti službo, živi pa naj od prostovoljnih prispevkov!
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

ABX ::

Ne za kazen, tisto bo pobrala RIAAaaaaaaaaaaaa, denar za preživetje - ženska naj proda vse svoje imetje in pusti službo, živi pa naj od prostovoljnih prispevkov!


Nah, kot sem že napisal prepišeš vso lastnino na družino ali kolege, ter živiš naprej na sociali.

Ne samo da RIAA ne dobi ficka, še država ti nakazuje denar. Če se državi jebe zate, težko da boš imel dobro moralo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

PaX_MaN ::

Napovedali so že prej[...]

Potem je bil prihodnjik v:
[...] da bo urad začel s pripravo predloga

lapsus?
[...] obravnavali jih bodo v juliju, ko bo javni komentar zagotovo nujno potreben, da ne bodo kakšnih predlogov slučajno kar "pozabili".

Aha, hvala za informacijo (sem iskal po strani URSILA pa ni nič takega - vsaj novice ne).

jype ::

Povejo, če tja pokličeš, pa vprašaš če bo obravnava javna (in rečejo da ne, ampak da bodo rezultati znani kmalu po obravnavi, ki bo v juliju).

Lion29 ::

GROOOOOOZA
totalno sem zgrozen... boga zenska... debili so ji unicili zivljenje... KOMPLET
nikoli ne bo mogla imeti racuna na banki, ali pa ce ja, bodo vse rubili (razen najnujnejsega za prezivetje po zakonu)... nikoli nobenih kreditov ali kakih drugih ugodnosti.... se prej pa ji bodo zarubili vse kar ima...

cetudi prepises vse na ostale, ti zarubijo in potem moras v dolgotrajnem postopku na sodiscu z razlicnimi dokazili dokazovat, da ti nisi lastnik

skratka GROOOOOZA...

kaj takega lahko doleti cisto vsakega izmed nas... razen tistegha res svetnika, ki v zivljenju ni zdownloadal nic nelegalnega... zelo mocno dvomim, da je tu med nami kak taksen!


G.R.O.Z.A.
Founder and CTO @ Article-Fatctory.ai

šernk ::

cetudi prepises vse na ostale, ti zarubijo in potem moras v dolgotrajnem postopku na sodiscu z razlicnimi dokazili dokazovat, da ti nisi lastnik


če ni tvoje...ni tvoje...zakaj morajo vedno vse pobrati najmočnejši?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Blinder ::

Treba bi organizirat zbiranje prispevkov, da tej nesrečni punci nebi treba plačat. 2 miljona*1$ in je..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ABX ::

Treba bi organizirat zbiranje prispevkov, da tej nesrečni punci nebi treba plačat. 2 miljona*1$ in je..


Napaka, na ta način RIAA dobi denar.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Ziga Dolhar ::

Lahko počasi nehate s temi nasveti o "prepisu premoženja"?

Samo za občutek, kako je to rešeno pri nas. Uradni list Republike Slovenije

2. odsek: IZPODBIJANJE DOLŽNIKOVIH PRAVNIH DEJANJ

Splošno pravilo

255. člen

(1) Vsak upnik, čigar terjatev je zapadla v plačilo, lahko tudi ne glede na to, kdaj je nastala, izpodbija pravno dejanje svojega dolžnika, ki je bilo storjeno v škodo upnikov.
(2) Šteje se, da je bilo pravno dejanje storjeno v škodo upnikov, če zaradi njega dolžnik nima dovolj sredstev za izpolnitev upnikove terjatve.
(3) S pravnim dejanjem je mišljena tudi opustitev, zaradi katere je dolžnik izgubil kakšno premoženjsko pravico ali s katero je zanj nastala kakšna premoženjska obveznost.

Pogoj za izpodbijanje

256. člen

(1) Odplačno razpolaganje se lahko izpodbija, če je dolžnik ob razpolaganju vedel ali bi bil moral vedeti, da s tem škoduje svojim upnikom in če je bilo tretjemu, s katerim je bilo ali v čigar korist je bilo pravno dejanje storjeno, to znano ali bi mu moralo biti znano.
(2) Če je ta tretji dolžnikov zakonec ali je z njim v sorodstvu v ravni vrsti ali v stranski vrsti do vštetega četrtega kolena ali v svaštvu v ravni vrsti oziroma v stranski vrsti do vštetega drugega kolena, se domneva, da mu je bilo znano, da dolžnik s takim razpolaganjem škoduje upnikom.
(3) Pri neodplačnih razpolaganjih in z njimi izenačenih pravnih dejanjih se šteje, da je dolžnik vedel, da s takim razpolaganjem škoduje upnikom, in se za njihovo izpodbijanje ne zahteva, da je bilo tretjemu to znano ali da bi mu moralo biti znano.
(4) Odpoved dediščini se šteje za neodplačno razpolaganje.
https://dolhar.si/

jype ::

Skratka, čist preprosto je. Ona ne sme vedet (najprej se mora ornk v glavo udarit) da bo s tem škodovala upnikom, pa totalnim neznancem mora dat premoženje.

1024 ::

3+1/3



>:D
Fish knows everything.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

ABX ::

For every song you download god kills an Artist. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

driver_x ::

Zaključek je, da se kraja ne izplača.

ABX ::

Zaključek je, da se kraja ne izplača.


Nah, zaključek je da moreš imet dobrega odvetnika.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

antonija ::

Ubistvu te lahko hapsijo na krsenju avtorskih pravic ce pogledas napacen video na youtubeu... pa tega verjetno sploh ne ves. Tud grozne omejitve so komu lahko vse posojas in predvajas avtorsko zascitene medijske vsebine, tako da mogoce ce poberes stoparja med tem ko poslusas svoj najljubsi CD si ze najebal (ce je stopar odvetnik od RIAA-e).

Zakljucek je tako bolj along the lines of: Avtorsko pravo je povozil cas (in dal v rikverc ter se enkrat zapeljal cez za vsak slucaj) in nujno rabimo nove zakone ki bojo upostevali danes obstojece medije (mogoce celo zajeli kakega iz prihodnosti) namesto medijev ki so ze dinozavri.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

White&Nerdy ::

;)Piratska Stranka lahko zdaj to poskuša spremeniti.

ABX ::

Se mora spremenit, ker to nima več smisla.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Gregor P ::

No, ko smo že ravno pri debati o legalni in nelegalni avdiovizualni vsebini ... morda bi lahko, kje tu na Slo-techu naredili kotiček za povezave v vse spletne trgovine, kjer lahko iz Slovenije kupujemo legalno mp3-je, video ipd. ... verjamem, da jih ni veliko:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

techfreak :) ::

Če ne bi bilo Sazasa, jih bi vsekakor bilo več.

Drugače se pa trenutno niti ne spomnem kakšne takšne trgovine.

Gregor P ::

He, he ... kako zanimivo; ko pa rečem, da bi rad imel stran, kjer bi v Sloveniji lahko kupoval spletno vsebino, potem pa nikjer nobenega teoretika in debata počasi zamre8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kuglvinkl ::

Čaki, kaj bi ti rad mel? A češ rečt, da tega ni (zabavaj.se je šel škampom žvižgat ja)? In zarad tega valit krivdo na založbe? Sej so glupe, samo to ni noben argument. Je samo za njih izgubljena priložnost.
Your focus determines your reallity

ABX ::

Čaki, kaj bi ti rad mel? A češ rečt, da tega ni (zabavaj.se je šel škampom žvižgat ja)? In zarad tega valit krivdo na založbe? Sej so glupe, samo to ni noben argument. Je samo za njih izgubljena priložnost.



Ne to je ključni element. Založbe tako kot potrošniki so lene. Kupec gre na torrente ker dobi zadevo hitreje in zastonj. Kaj pa naredijo založniki katerih dolžnost do proizvajalcev je razširit delo čim bolje? Nič, jokajo po sodiščih in vlečejo celo umetniško sceno v slabo luč.

Čas je da tej stari dinozavri umrejo, ker samo škodijo vsem.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

BigWhale ::

Ampak s pretakanjem torrentov in njihovih vsebin jih podpiras. :)

ABX ::

Ampak s pretakanjem torrentov in njihovih vsebin jih podpiras. :)


Ne, jih ubijam.

Jaz umetnikom ki so mi všeč vedno plačam, ali z nakupom vstopnice ali z donacijo, glede na trenutne finančne možnosti. Torrente uporabljam ker skoraj noben nima urejene e-distribucije.


P.S: Redno hodim na javne prireditve.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

kuglvinkl ::

@ABX, jasno, samo to ni nobeno opravičilo. Vsaj brez spremembe zakonodaje ne.
Your focus determines your reallity

kuglvinkl ::

Je pa še en vidik pomembe. V Sloveniji ne bomo priča takom procesom. To pa še ne pomeni, da akterji mirujejo. Boj se bo po moje začel odvijati (no, saj se že) glede sorodnih pravic, in ne toliko glede avtorskih pravic.
Your focus determines your reallity

ABX ::

@ABX, jasno, samo to ni nobeno opravičilo. Vsaj brez spremembe zakonodaje ne.


Vsak se bori kot zna.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ABX ::

Je pa še en vidik pomembe. V Sloveniji ne bomo priča takom procesom. To pa še ne pomeni, da akterji mirujejo. Boj se bo po moje začel odvijati (no, saj se že) glede sorodnih pravic, in ne toliko glede avtorskih pravic.


Razlog za to pa je večje spoštovanje do osebnih pravic v EU kot v USA. Nočem verjet da bo kdo v EU obsojen za zlorabo avtorskih pravic v privatne namene. Pirati pa so vedno korak pred ostalimi iz tehničnega vidika, tako da trenutna scena bo vedno aktualna.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

BigWhale ::

Ampak s pretakanjem torrentov in njihovih vsebin jih podpiras. :)


Ne, jih ubijam.



Ne jih ne. To je bistvo zmote. Pomagas k popularizaciji. Ignoriraj jih. Naslednjic, ko bo tvoj priljubljeni band v mestu jim poslji mail in povej, da te ne bo na koncert zato ker podpirajo delovanje taksne dinozavrske zalozbe. Ko bo na stadionu samo pescica ljudi bo tudi band videl, da je nekaj narobe.

S piratiziranjem samo oviras tiste, ki bi izdelke radi nemoteno in normalno uporabljali.

Zaradi bebavih piratov imamo DRM in rootkite in CDje, ki jih probavajo zascititi proti kopiranjem.

Hvala vam!

Gregor P ::

... s tem delajo samo škodo potrošnikom in sebi.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

ABX ::


Zaradi bebavih piratov imamo DRM in rootkite in CDje, ki jih probavajo zascititi proti kopiranjem.


Ne, to imamo zaradi tega da ne bi Janez posojal CD sosedu, DRM se piratov ne tiče.


Ne jih ne. To je bistvo zmote. Pomagas k popularizaciji. Ignoriraj jih. Naslednjic, ko bo tvoj priljubljeni band v mestu jim poslji mail in povej, da te ne bo na koncert zato ker podpirajo delovanje taksne dinozavrske zalozbe. Ko bo na stadionu samo pescica ljudi bo tudi band videl, da je nekaj narobe.

S piratiziranjem samo oviras tiste, ki bi izdelke radi nemoteno in normalno uporabljali.


Sem kasneje modificiral moj post, avtorje popolnoma podpiram kot sem že napisal. Jih ne obsojam glede na to katere založnika so si zbrali, ker pač denar je pomemben za preživet.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ABX ::

Še en primer na DRM. Ko me golega vpraša kako presnet CD da ga lahko posluša tudi v avtu, mu rečem naj gre na torrent in si pobere dol tisto kar mu paše, ker bo hitreje rešil problem.


Zaklenjeni mediji so čisto mimo, ker škodijo samo legalnim kupcem.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Tody ::

Hmm le zakaj Itunes dela tako lepo...

Gregor P ::

Sam imam prav konkreten problem; v tem trenutku bi zares rad v Sloveniji legalno kupil približno 40 različnih pesmi v kvalitetnem formatu, ampak ker so praktično vse iz različnih zvrsti glasbe, bi moral kupiti potemtakem tudi 40 CD-jev, ki jih seveda ne prodajajo vse v eni sami fizični trgovini oz. na eni lokaciji; poleg tega bi bil prisiljen zapraviti tudi veliko več denarja za vso ostalo glasbo, ki je ne rabim; da niti ne izgubljam besede, kam si lahko vtaknem CD in zakupljene pravice, ko se zgoščenka sčasoma pokvari ... to je popolnoma neživljenjsko v 21. stoletju ... rezultat je, da mi založbe torej ne bodo prodale nič:|

... lahko da je večina teh pesmi tudi na torrentih, samo s tem je povezano toliko tveganja (virusi itd.), mojega prostega časa (ali so to zares te pesmi), verjetno so v slabi kvaliteti (hreščanje vpliva na moje zdravje) in še bi lahko našteval ... da mi na koncu praktično nobeden ne more očitati nič, ker so me sami postavili pred dejstvo, pred zid.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

opeter ::

da mi na koncu praktično nobeden ne more očitati nič, ker so me sami postavili pred dejstvo, pred zid.


Ne. Ti sam sebe si postavil pred zid. Če dotične skladbe ne moreš kupiti na legalni način jih pač enostavno pozabiš. Zatisneš rep in sanjaš naprej. To je želja založb. Recimo, da želim nek avto, ampak nimam denarja. Bom zato zdaj ta avto ukradel? Ne, jaz ne, ker nisem takšen tip. Nekateri pa bodo verjetno, ja.

Saj vidiš: v Sloveniji Applovega iPhone-a ne moreš kupit. Nekateri bi bili pripravljeni plačati velike vsote, da bi ga lahko. Pa ga ne morejo. Legalno ne.

Lahko pa greš v Italijo (prost pretok blaga v EU, ne?).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Ziga Dolhar ::

Saj vidiš: v Sloveniji Applovega iPhone-a ne moreš kupit. Nekateri bi bili pripravljeni plačati velike vsote, da bi ga lahko. Pa ga ne morejo. Legalno ne.


Seveda ga lahko :). Pri Tušu, recimo ... al kje so jih že prodajal.

Le Apple ti ga noče prodat. Kdo drug pa z veseljem.
https://dolhar.si/

opeter ::

Seveda ga lahko :). Pri Tušu, recimo ... al kje so jih že prodajal.
Le Apple ti ga noče prodat. Kdo drug pa z veseljem.


Ja, ampak tisto je prodaja na "sivo". Ni "uradno".
Če mi določeno podjetje noče prodati svojega izdelka, pač ne bom kupil. Kradel pa ziher, da ne bom.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Gregor P ::

Zatisneš rep in sanjaš naprej. To je želja založb.

... torej hočeš povedati, da se oni zanalašč poslužujejo tega v škodo družbe in predvsem potrošnika; namenoma monopolno omejujejo sicer prosti trg na vse mogoče načine, zatirajo vsako morebitno konkurenco, večkrat prodajajo in prepakirajo en in isti produkt v fizični obliki (posredno načrtno zavirajo tehnični razvoj) ter tako najmanj zavajajo potrošnika in mu omejujejo normalno uporabo z raznovrstnimi zaščitami, samo zato, da bi na ta račun lahko več zaslužili ter obdržali absolutni tržni monopol v sodelovanju s politiki pri katerih lobirajo dnevno ...

... zanimivo, da se jih ob tem zavestnem oz. naklepnem kriminalnem početju ni še noben sodno lotil:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

opeter ::

Finally you get it. Vseeno pa osebno ne zagovarjam stališča, da zdaj pa krademo vsepovprek.

Icematyxz je pred časom imel eno temo, v katerem se je pritoževal, da mu Youtube pri nekaterih posnetkih napiše, da se posnetki ne bodo prikazali - ker - je državljan tretjerazredne države in ne ZDA. Je to diskriminacija? Je. Ampak to moramo sprejeti. Lahko pa seveda greš pred parlament in prižigaš molotovke ter se pretepaš s policijo. Tudi ena od možnosti.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Gregor P ::

No, potem ti je moje stališče glede tega povsem jasno;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

opeter ::

No, potem ti je moje stališče glede tega povsem jasno;)


Meni je. Samo ga ne zagovarjam oz. podpiram.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Bor H ::

opeter: tvoja analogija z avtom je mal zgrešena. Kultura/umetnost in fizične dobrine se ne more primerjat. Če mi ena firma ne proda svojga avta bom probal poiskat podobnega pri konkurenci, če pa recimo Foo Fighters ne pridejo igrat k nam ali pri nas ne prodajajo plat ne bom mogu najdt alternative v U2, Green Day, whatever. V tem primeru pa podpiram krajo, če ne morm legalno nečesa dobit, če mi sploh ni omogočeno, in ne gre za fizično krajo izdelko klinc, bom pa vzel. Verjem da sm probal dobit kako plato od Three Fish pri nas, probal sem tudi v Londonu in v Edmontonu, ni blo, na amazonu razprodano. Sm pa downloadal, in nimam slabe vesti, potrudu sm se, ne bom pa zdj zaradi pomanjkanja kopij/zanimanja distributerjev krnil svoj kulturni razvoj.

Daedalus ::

Je to diskriminacija? Je. Ampak to moramo sprejeti. Lahko pa seveda greš pred parlament in prižigaš molotovke ter se pretepaš s policijo. Tudi ena od možnosti.


No ja, obstajajo tudi drugi načini teženja. Ker če sprejemaš predalčkanje interneta glede na geolokacijske podatke (medtem ko je spletni biznis že zelo utečena kategorija), pol si pač failal. In se podredil željam nekoga, ki bi internet obravnaval v kategorijah DVD regij. Kar je (glede na naravo interneta samega) - debilnost brez primere.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

opeter ::

Je to diskriminacija? Je. Ampak to moramo sprejeti. Lahko pa seveda greš pred parlament in prižigaš molotovke ter se pretepaš s policijo. Tudi ena od možnosti.


No ja, obstajajo tudi drugi načini teženja. Ker če sprejemaš predalčkanje interneta glede na geolokacijske podatke (medtem ko je spletni biznis že zelo utečena kategorija), pol si pač failal. In se podredil željam nekoga, ki bi internet obravnaval v kategorijah DVD regij. Kar je (glede na naravo interneta samega) - debilnost brez primere.


S tem se strinjam, ampak ravno to se dogaja.

Kultura/umetnost in fizične dobrine se ne more primerjat.


Zakaj že? Kaj je več vredno? Berninijev kip ali pa Ford T-model? Kaj pa Gutenbergova Biblija?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Bor H ::

Ne zarad vrednosti ampak zaradi načina konzumacije. Medtem ko te avto ali hiša ne more vplivat na osebno rast kultura lahko, v umetnosti je konkurenca kot taka precej drugačna. Kot mislim da sem dovolj dobro nakazal. Ti bom pa še enkrat povedal na drug način: pri večini materialnih dobrin se odločiš za uporabo ene od opcij, pri umetnosti lahko konzumiraš vse, mogoče ti bo kater avtor bolj všeč kar pa ne izključuje uživanja v delih drugega. Če tega ne razumeš se mi smiliš.
Da ne bo pomote, všeč mi je avto, ki ga iz meni neznanih razlogov v Evropi ne boš dobil, USA and Korea only, ampak kljub jezi bom pač našel drug avto, ki mi bo ustrezal. Pri glasbi tako pač ni, če ne prebereš določene knjige ti s tem manjka lahko ključen košček sestavljanke razumevanja te zvrsti.

Glede vrednosti pa tako: vsaka pesem je nekomu neprecenljiva, avto je pač vreden toliko kot boš dal za njega pri trgovcu. Če mi zdj prepoveš poslušat določen komad samo zato ker sem evropejec se bo verjetno ponovu Columbine.

MrStein ::

Tody:
Hmm le zakaj Itunes dela tako lepo...

A res, "včeraj" še ni, kolko vem.

opeter:
Recimo, da želim nek avto, ampak nimam denarja. Bom zato zdaj ta avto ukradel? Ne, jaz ne, ker nisem takšen tip. Nekateri pa bodo verjetno, ja.

Napačna primerjava.
Hočem avto. Imam denar.
Ampak v trgovini ne pordajajo avtov.
Bom pač bicikel kupil. Za manj denarja.

Sem zdaj jaz kriv, da trgovec ni dobil 40 000 EUR (BMW), ampak 500 EUR (Rog) ?
Saj nisem mogotec, da bi si postavil trgovino, da potem lahko v njej en avto kupim.
To naj trgovci naredijo. Dokler ne bodo, pa vozim bicikel. (in ta bicikel sploh ni slab)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Tody ::

MrStein v sloveniji res ne ampak je pa dober primer da digitalna glasba ni nek bav bav in da je to folk sprejel in bo to uporabljal.

MrStein ::

Ja, se strinjam. Ko bo ponujena, bo tudi sprejeta.
Do takrat pa folk uporablja alternative.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov preobrat v tožbi RIAA proti Jammie Thomas-Rasset (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Tožbe
11129097 (26317) Gavran
»

Saga Jammie Thomas-Rasset dobila epilog

Oddelek: Novice / Tožbe
4817255 (15600) [D]emon
»

Astronomska odškodnina zaradi piratstva neustavna (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
24142024 (37017) imagodei
»

Dvomilijonska odškodnina v primeru RIAA znižana

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
224675 (3341) PaX_MaN
»

RIAA spet zmagala

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
335643 (4173) T-h-o-r

Več podobnih tem