bit-tech.net - Na srečo bo zamuda dolga le dva tedna glede na prejšni uradni izid (če pustimo približno enoletno razliko med izidom za osebne računalnike in konzole ob strani), uradnega razloga za zamudo pa niso izdali. V trgovine naj bi igra tako prišla 2. decembra.
Poleg tega sporočila pa so dodali še uradne zahteve za igranje igre. Za igranje boste potrebovali vsaj dvojedrnika (s približno 1,8 GHz za Core 2 Duo čipe oz. 2,4 GHz za AMDjeve X2 procesorje), gigabajt in pol pomnilnika, grafično kartico z vsaj 256 MB pomnilnika iz nVidia 7900 oz. ATi X1900 serije ter resnično osupljivih 16 GB prostora na trdem disku. Potrebovali pa boste še prvi oz. 3 servisni paket za vaš priljubljeni operacijski sistem, seveda za Windows Visto oz. za XP.
Priporočena konfiguracija je še malce osupljivejša, saj zahteva Intelovega četverojedrnika pri 2,4 GHz oz. Phenom X3 pri 2,1 GHz, 2 GB pomnilnika za XP oz. 2,5 v primeru uporabe Viste, še nekaj več prostora za namestitev, natančneje kar 18 GB, za izrisovanje slike pa naj bi zadoščala le 8600 serija s 512 MB pomnilnika oz. vsaj 3870 z enako količino pomnilnika iz rdeče-zelenega tabora. Izbira operacijskega sistema pa je enaka osnovni konfiguraciji.
Zanimivo je, da zahtevajo precej močnejši Intel procesor in ATi grafično (pri priporočenih nastavitvah). Upajmo le, da vse to velja za 20 palčne monitorje, saj so 17 in 19 palčniki že bolj kot ne v izumiranju. Očitno pa so se niti končno začele deliti tudi pri igrah in bomo tako lahko izkoristili vsa prej neuporabljena jedra naših mlinčkov.
Kako hudica je lahko tako pozresna A ce priporocajo 4-jedrnika pomeni da izkorisca vsa 4 jedra?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Sicer pa ja, upam da to pomeni multithreaded podporo. Glede viste pa tako-tako. Nekaj je bloata. In to, da nima funkcij je pravzaprav neresnično. Itak je pa nemogoče primerjati os in špil, se strinjaš?
16 GB (očitno morjo it razvijalci na tečaj od ubisofta - FarCry2=4GB), pa kaj so delal s to igro da za PC rabi 4-jedrni proc z najnovejšo grafično, na x360 pa dela normalno (pa je konfig stara 3 leta)
God must love stupid people because he made so many of them.
Si resen? jest mam E6750 (na 3,2 GHz), 2 GB RAMa, 7900 GTO pa mislim da ne bo nekega hudega problema. Okej, grafa ma 512 MB RAMa, dobil rabljeno, isto proc in plato, RAM je bil pa dirt cheap (40 € za D9GKX palčke). Vse skupaj me je tole koštalo (ob nakupu) dobrih 600 €, s tem da je PSU star tri leta, pri disku sem pa štel trenutno ceno (zamenjava za mrtve RAMe).
EDIT: sicer pa, 1 leto stara mapina z DX9 grafično? Eno leto nazaj je manjkal približno en mesec do masovnega izida 8800 GT in 3870.
coincidentally bo danes na xm202 satelitskem radiu nova epizoda lazlow showa. prejsnjo si lahko poberete tule. edit: zadevo seveda lahko poslusate preko neta, ce se vam da cakat do dveh ali treh zjutraj (9pm new york). le registracija za trial je potrebna.
A kdo ve, ki jo je že igral, če so za kake dobre muske odkupil pravico da so v radijih? Sicer pa jo bom downloadav takoj ko pride ven. Je le nekaj posebnaga ta GTA serija. Čakam pa Mafia2, kateri se je zgleda spet malo ustavil razvoj :(
Grafika bo razturala očitno. Kar se pa tiče prostora mi nekaj ni jasno. Red Alert tri zasede na dvd ploščku 6,2Giga, ko inštaliraš pa manj kot 4Giga. Me zanima, kak vlka bo ta zadeva.... :D
Hehe, kmalu bodo igre zasedali 50 GB ali več... imaš 500 GB-ni disk z desetimi nameščenimi novimi igrami. Igranje postaja čedalje drajši hobi.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Ja ni nič posebnega da je tak požrešna igra, če pa je že na Xboxu 360 problem, k se texture ne nalagajo dost hitr, pol se pa včasih zaletiš v kako stvar, ki jo ne vidiš (pa xbox ma 3 procesorje kolk js vem)
hmm...mislim,da mi bo kar v redu lavfala 1.83 dual core(3.66ghz) 4gb 800mhz rama ati 4850 neka xy matična sam za proc me mal skrbi,drugače pa bi mi morala kar lepo lavfati
Uh, kar impresionirale so me tele zahteve ... Je pa špasno, da bo zame največji problem najt 15 GB prostora na disku, ker imam prenosnika. Ostalo bo že nekako. :) Se spomnim časov, ko mi je falilo vse ostalo razen prostora na disku. :)
Igre za ps3 so standerno čez 20 gb velike, recimo metal geard solid 4 zasede skoraj cel blurey. Na xboxu je kr vreji igra, namreč da se ti hitreje naloži mesto potrebuješ disk kr z memmory unit se ti bolj počasi nalaga tak da en minus za tiste ko mate arcade xbox. aja misij pa je manj kot pri gta sa so pa zato bolj dolge in zanimive.
Pa ja kakih 18 giga?za fc 2 je tut blo rečeno 12 giga, pa ma igra zaj uboge 3gb.igra je vlka okrog 7 gb na xboxu,torej bo na pcju mogoče kakih 8,mislim 18 giga kaj to bo še 5ka zram?
>Za igranje boste potrebovali vsaj dvojedrnika (s približno 1,8 >GHz za Core 2 Duo čipe oz. 2,4 GHz za AMDjeve X2 procesorje)
Xbox360 ima tri jedra, vsako jedro je sposobno obdelovati dva threada (dve niti). Ker je igra primarno narejena za konzolo, je multithreaded. Zato bo tudi na PCju igra potrebovala multi core procesor. Treba se bo sprijazniti: Engine kodo na PCju narekuje razvoj na konzolah - predvsem na XBoxu, ker ima PS3 drugačno arhitekturo in multithreading tam ne pomeni kaj dosti na PCju.
Zato se ne čuditi, da bomo videvali vedno več iger, ki bodo izkoriščala večjedrne procesorje. Unreal Engine 3 je že en tak pogon, ki je bil narejen z mislimi na XBox360 in PC. In na PCju kar lepo zaposli quada (UT3, Gears of war 1, Frontlines - vse te igre temeljijo na unreal engine 3 in vse zaposlijo vsa štiri jedra. Sicer ne 100%, ampak dovolj, da z quadom profitiraš napram dual core.)
Sicer je pa meni Unreal Engine zelo pri srcu in ga imam najraje, zato tudi podpiram developerje in po tem, ko igro sprobam (mogoče celo končam), jo tudi kupim. Sposobne programerje treba podpirati!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
haha, pri minimalnem enačijo intelovga pri 1.8 z 2.4ghz pri amduju, oba z 2 jedri (kar se mi zdi nekje resnično). nato pa 4 jedra x 2.4ghz pri intelu z 3 x2.1 ghz amdja? wtf? :D
Ker če je iz enega in so ostali povzeli, je verjetno typo ali pa napaka.
>Priporočena konfiguracija je še malce osupljivejša, saj zahteva >Intelovega četverojedrnika pri 2,4 GHz oz. Phenom X3 pri 2,1 GHz,
Razen, če se predpostavlja Intelov quad z uporabo DDR2, Phenom pa DDR3. To bi še nekako šlo, ampak vseeno zelo zelo zgrešena primerjava.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jaooo!!! GROZA!! Napisal post dolg kot ponedeljek, pa mi ga je slo-tech požrl! Upam da je bil zastrupljen!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
UT3 Igral od 10:51:23 do 11:15:06 Core0: avg 70.01% Core1: avg 49.59% Core2: avg 63.81% Core3: avg 78.69%
Tudi Frontlines in Gears Of War 1 imata podobno obremenjenost jeder na q6600@3.2, 4GB 1:1 rama, 88gts512. Tukaj se lepo vidi vpliv konzole - XBox360. Ali rečeno obratno: Unreal Engine 3 je dobro optimiziran tudi za konzole.
Po tolikem čakanju na GTA4, upam, da bodo zadevo pošteno optimizirani...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Meni bo delalo lepo vse na priporočenih zahtevah ( se ne hvalim) quad q9300 2,7mhz 4 gb rama (ker mam xp mam samo 3,25 gb) GF 9800gtx(512mb-tu si še bom čez čas 2 nekako nabavo. bom vejetno menjal) SP3 mam kot je priporočeno oz potrebno 750 gb prostega zdaj še samo kakih 300-400 gb free ker je zapolnjen
Me ne preseneča da je oz da bo tako velika ker upam da so se potrudli z vse VGLVNEM GRAFIKA tu se največ pričakuje in potem sam špil, ki upam da bo tudi izpopolnjen, sem pa tudi nekje pred časom prebral da verzija za PC bo bolj dodelana kot vezija za Xboxse in ps3...torej več misij mogoče kaj drugega več..
>Treba se bo sprijazniti: Engine kodo na PCju narekuje razvoj na konzolah - predvsem na XBoxu, ker ima PS3 drugačno arhitekturo in multithreading tam ne pomeni kaj dosti na PCju.
in zakaj ne? ce ti rata narest taske ki se znajo izvajati na spu-jih, jih brez tezav vrzes tudi v thread, ki laufa na drugem jedru.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Preprost asinhron job na ps3 zgleda tako, da podatke pripravis na ppu-ju, zalaufas spu-je (kakorkoli ze), ter jim das jobe. Naceloma (odvisno od joba) pricakujes da je job v naslednjem update-u ze koncan, poberes rezultate ter jih upostevas (main loop recimo).
Ne vidim razloga da iste logike ne mores implementirati tudi s threadi.
Strinjam se, da je engina koda na pcju precej gnana z razvojem kode na konzolah, ampak to je preprosto zato, ker vecina zaloznikov primarno hoce game na konzolah.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Mal off. V CoD4 so jedra (vsaj tako kaže), prav lepo zaposlena. Prvo tam okol 75%, drugo 35, tretje 25 in četrto 16.
Torej skupaj 75+35+25+16 = 151 % ? Od 400% ? Torej gre za čist navadno enonitno aplikacijo, kjer driver od grafe porabi pol drugega jedra ? (to o grafi je predpostavka, ampak program v nobenem primeru ne podpira več kot 2 jedri)
Glej to sliko. Na prvi pogled zgleda kot da aplikacija podpira 2 jedri (oziroma uporablja dve niti). V resnici pa je navadna enotnitna. Polovica CPU-ja vrti palce...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Cell v PS3 ima: PPE (Power Processor Element), ter sedem aktivnih SPE (Synergistic Processing Elements).
PPE je osnovan na Power arhitekturi ter izvaja dve niti. Koda, ki se izvaja samo na PPE je načeloma lahko uporabljana tudi za PC (Multithreaded koda).
Vendar pa PPE v Cellu deluje kontroler za SPE-je. SPE lahko primerjamo kot SIMD enote na sodobnih x86 procesorjih. SIMD (Single Input Multiple Data) - MMX, SSE, SSE2, SSE3,... SPE nima konvencionalnega predpomnilnika, kot x86 procesor, zato tudi PPE, ko zaposli SPEje, ne moremo enakega algoritma uporabiti na x86. SPE bi lahko primerjali z shader enoto v geforce gtx200. Super hiter samo za ozek spekter problemov.
Tipično gre se izvajanje dogaja nekako poenostavljeno tako: PPE zaposli SPEje z mini programčki, podobnimi threadi. Lahko jih veriži ali pa da vsakemu svoje delo.
Tako, na hitro, ker nimam trenutno časa. Sicer sem se pa že ene parkrat tukaj na slotechu razpisal o Cellu in kdaj blesti in kdaj ne. Vendar se pa ne spomnim katera tema je bila.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|