Novice » Procesorji » GTA IV za PC bo zamudil
Mavrik ::
In zakaj točno ti to prepreči, da bi tiste "programčke" ne vrgel kot threade na x86 procesor? Kaj točno ima SPE za takih inštrukcij, da se ne bi mogle izvajati na x86?
Ker trenutno kvečjemu zgleda, da so SPEji hudo okleščeni procesorčki in bi taka koda na pravem procesorju kvečjemu lafuala hitreje.
Ker trenutno kvečjemu zgleda, da so SPEji hudo okleščeni procesorčki in bi taka koda na pravem procesorju kvečjemu lafuala hitreje.
The truth is rarely pure and never simple.
Vesoljc ::
In zakaj točno ti to prepreči, da bi tiste "programčke" ne vrgel kot threade na x86 procesor? Kaj točno ima SPE za takih inštrukcij, da se ne bi mogle izvajati na x86?
Ker trenutno kvečjemu zgleda, da so SPEji hudo okleščeni procesorčki in bi taka koda na pravem procesorju kvečjemu lafuala hitreje.
naceloma ti ne, ampak pricakovati da ti deluje ista koda na spu-jih ter na x86 threadih je rahlo utopicno. v veliki vecini se precej bolj izplaca nastaviti "isti" algoritm, ki ga nato implementiras za specificno platformo. zdej, ali se ta algoritm izvaja na spu-jih ali na x86 threadih je pa cisto vseeno - arhitektura (algoritm) ostane isti.
ps3 te velikokrat prisili v drugacno razmisljanje in iskanje problemov (vse mora biti asinhrono) in ce ti rata resiti zadevo na ps3-ju, je prehod na x86 precej trivialn. pac naredis svoje taske in svoje worker threade, ki jih obdelujejo. In zato Jst, ps3 arhitektura se kako vpliva tudi na PCje!
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Jst ::
>ps3 arhitektura se kako vpliva tudi na PCje!
Daleč od tega, da bi rekel da ne!
Ampak ko rešiš problem paralelizacije na xboxu, ga je spraviti na PC trivialno, medtem ko si s kodo, ki laufa na PS3 nimaš kaj pomagati. Če boš programčke, ki laufajo na SPE, spravil na x86, bodo počasnejši za faktor 10 ali več; recimo single precision vektor Multiply-Add. SPEji namreč blestijo v vektorskih operacijah.
Daleč od tega, da bi rekel da ne!
Ampak ko rešiš problem paralelizacije na xboxu, ga je spraviti na PC trivialno, medtem ko si s kodo, ki laufa na PS3 nimaš kaj pomagati. Če boš programčke, ki laufajo na SPE, spravil na x86, bodo počasnejši za faktor 10 ali več; recimo single precision vektor Multiply-Add. SPEji namreč blestijo v vektorskih operacijah.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Vesoljc ::
vkolikor govorimo o portabilnem pogonu, ki deluje na vecih platformah (x360, ps3, x86), moras poiskati genericno resitev, ki bo delovala na vseh platformah. ta razlika o kateri govoris pa se nanasa bolj kot ne na koncne optimizacije, ki si jih lahko privoscis zatem, ko vse ze enkrat deluje. kaj ti pomaga 10x hitrejsa koda na ps3, ce potem vse skupaj deluje zadovoljivo hitro samo na ps3? najprej moras resiti problem tako, da deluje zadovoljivo na vseh platformah.
iz lastnih izkusenj ti lahko povem, da spu-ji zelo uspesno prebavijo naloge kot so: streaming & decompression, pathfinding, particles, visibility pa se kaj bi se naslo. na x86 strani pa je to uspesno reseno z worker threadi ter taski.
nic ne recem, spu-ji so hitri, in naceloma mi je ps3 arhitektura kar vsec, ampak software (SDK) je pa se precej nezrel, kar precej otezi pridobitev tistega faktorja 10x.
iz lastnih izkusenj ti lahko povem, da spu-ji zelo uspesno prebavijo naloge kot so: streaming & decompression, pathfinding, particles, visibility pa se kaj bi se naslo. na x86 strani pa je to uspesno reseno z worker threadi ter taski.
nic ne recem, spu-ji so hitri, in naceloma mi je ps3 arhitektura kar vsec, ampak software (SDK) je pa se precej nezrel, kar precej otezi pridobitev tistega faktorja 10x.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Jst ::
Da se ne splepimo: Programirati za PS3 je preklemano težko! Po eni strani zaradi drugačnosti, po drugi pa švoh Sonyjeva orodja in SDK.
>najprej moras resiti problem tako, da deluje zadovoljivo na vseh platformah.
Zakaj pa to? Če nekaj delaš za PS3, na to sploh ne rabiš misliti. Generična koda, ki bi delovala tako na x86, kot na PC3 in Xboxu, bi se na vsaki platformi izvajala počasi. Cell lahko z pravilnim pristopom doseže nore performanse - 90% teoretičnega maximuma. Takšno kodo pa ne moreš laufati na x86 ali pa na XBoxu.
Vsak SPU ima 256kb data/instruction tako imenovan "local storage," ki podatke/inštrukcije menja glavnim pomnilnikom samo z DMA. Tukaj je catch težavnosti. Za hitrost moraš SPEje imeti ves čas zaposlene, kar je pa izredno težko narediti.
Pa tudi SDK ne pomaga prav dosti, ker je zelo švoh z informacijami.
>najprej moras resiti problem tako, da deluje zadovoljivo na vseh platformah.
Zakaj pa to? Če nekaj delaš za PS3, na to sploh ne rabiš misliti. Generična koda, ki bi delovala tako na x86, kot na PC3 in Xboxu, bi se na vsaki platformi izvajala počasi. Cell lahko z pravilnim pristopom doseže nore performanse - 90% teoretičnega maximuma. Takšno kodo pa ne moreš laufati na x86 ali pa na XBoxu.
Vsak SPU ima 256kb data/instruction tako imenovan "local storage," ki podatke/inštrukcije menja glavnim pomnilnikom samo z DMA. Tukaj je catch težavnosti. Za hitrost moraš SPEje imeti ves čas zaposlene, kar je pa izredno težko narediti.
Pa tudi SDK ne pomaga prav dosti, ker je zelo švoh z informacijami.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Vesoljc ::
Zakaj pa to? Če nekaj delaš za PS3, na to sploh ne rabiš misliti. Generična koda, ki bi delovala tako na x86, kot na PC3 in Xboxu, bi se na vsaki platformi izvajala počasi.
pa sej ne govorim o genericni kodi, govorim o genericnem algoritmu...
meni se tvoja izjava da ps3 s svojo drugacno arhitekturo ne vpliva na razvoj software-a na PCju zdi nepravilna.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
x|tombo ::
ok ne pogovarjamo se tu zdaj o nekih proceih pa newem kaj... sploh newem točno
naj padajo komenti na zamudo :P ki itak je vse s tira vrglo :D
naj padajo komenti na zamudo :P ki itak je vse s tira vrglo :D
Jst ::
Vesoljc: Ne, ne. Seveda vpliva. Ampak v primeru programiranja za XBox360, je učinek na PC večji, ker so arhitekture podobne.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Lynx ::
Mi lahko kdo pove kako bo lavfalo na temle:
AMD Athlon X2 64 5200+ 2.6ghz Dual Core
2x 1GB 667mhz ram
nVidia GeForce 8500GT 512MB navita na maksimum
MSI K9N Neo V3 matična plata
Po moje sem nekje med minimum pa recommended...
AMD Athlon X2 64 5200+ 2.6ghz Dual Core
2x 1GB 667mhz ram
nVidia GeForce 8500GT 512MB navita na maksimum
MSI K9N Neo V3 matična plata
Po moje sem nekje med minimum pa recommended...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lynx ()
carcar ::
Zakaj se ljudje tok obremenjujejo "A bo to delal na mojem računalniku"?
Prvo kot prvo, počaki da izide pa boš vidu če ti dela ali ne!
Drugo kot drugo, men so delale novejše igre na zelo starem računalniku k si noben ne bi mislu da bo delal. Do prejšnega leta sem imel AMD Athon 1800+ pa GeForce Ti4200 64mb pa so mi vse igre lepo delale...
Prvo kot prvo, počaki da izide pa boš vidu če ti dela ali ne!
Drugo kot drugo, men so delale novejše igre na zelo starem računalniku k si noben ne bi mislu da bo delal. Do prejšnega leta sem imel AMD Athon 1800+ pa GeForce Ti4200 64mb pa so mi vse igre lepo delale...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: carcar ()
carcar ::
Tud Crysis je delal med drugim ja. Monitod je bil pa 17" CRT. Resolucijo sem vedno imel na (1024x786).
Res je da je bla malo slabša resolucija in slabši detajli, ampak za tisto konfiguracijo je blo to več kokr si lohk pričakovou.
Res je da je bla malo slabša resolucija in slabši detajli, ampak za tisto konfiguracijo je blo to več kokr si lohk pričakovou.
legice ::
tud crysis je delal med drugim ja. Monitod je bil pa 17" crt. Resolucijo sem vedno imel na (1024x786).
Res je da je bla malo slabša resolucija in slabši detajli, ampak za tisto konfiguracijo je blo to več kokr si lohk pričakovou.
s tabo se strinjam. Sam če je računalnik malce starejši, še ni nujn da ne bo določena špila na njem delala. Jaz nimam ravno tako star računalnik(2 leti), ampak to kar je notri, praktično ne bi moglo poganjati crysis na več kot vse low(najnižje možno) ampak mi je delala čisto lepo (40+ frejmov za pol stvari na medium). Osebno mislim da bo gta 4 delala vsakemu, ki ima dvojedernika in 2 leti staro grafično(ki je bila takrat srednji-višji rang npr. 7600)
Prekopu vrt in našu Bin Ladna
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Mavrik ()
Lynx ::
Pr men je blem 22" in 1680x1050 resolucija v Wide Screen možnosti No pa sej zdele špilam na najboljših detajlih in največji resoluciji Call of Duty 5 - World at War in dela z ene 25-30fps
tx-z ::
Uff ja. Hehe jst se nism nkol prtožval, vsi špili so mi na dost visokih nastavitvah dost dobr delal (k sm meu 15" lcdjčka) zdej mam pa 22" pa bo mau večji problem xD
tx-z
Lynx ::
pol sma na istem no bomo vidl kok bo lavfal, tk pa poleti dobim nVidia GeForce GTX 260 al pa 280 iz amerike ko greta starša...
PrimozR ::
pol sma na istem no bomo vidl kok bo lavfal, tk pa poleti dobim nVidia GeForce GTX 260 al pa 280 iz amerike ko greta starša...
Takrat bo to že stara roba. V relativno rkatkem času (začetek leta IIRC, tam nekje februarja) naj bi izšel GT200b, 55 nm verzija GTX 280/260 (a.k.a. GTX 290/270). Popravke pa pripravlja tudi AMD.
Jst ::
Hehe, sem si še enkrat prebral korespodenco med manoj in vesoljcem, pa poleg tako očitnega offtopic-a zgleda, kot da se dva profesorja o deseti decimalki kregata. :)
--
A bo kakšen demo? Da vidim performans.
--
A bo kakšen demo? Da vidim performans.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
frosty77 ::
NE se obremenjevat kje bo delal GTA IV. Grafika ni tolk dobra, da bi lahko govorili o nekaksnem napredku iz starih GTA-jev.
Z najslabsimi nastavitvami dela na:
- AMD 3000+ (2,25GHz)
- 1 GB RAM
- ATi X1950
- OS: Vista
Z najslabsimi nastavitvami dela na:
- AMD 3000+ (2,25GHz)
- 1 GB RAM
- ATi X1950
- OS: Vista
MrStein ::
A je demo že na voljo ?
(na homepage je samo slika mesta in nič drugega)
Ali pa se prisiljen "demo" potegniti od drugod ?
(na homepage je samo slika mesta in nič drugega)
Ali pa se prisiljen "demo" potegniti od drugod ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
hesoyam ::
prosim če mi kdo pove kaj nardit če ti noče zagnati ker sem že na enem drugem računalniku to zagnau
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | grafiÄna kartica ali kaj drugega?Oddelek: Pomoč in nasveti | 953 (849) | Siddh |
» | ATI Hemlock že novembra? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 9894 (7194) | Machiavelli |
» | GTA IV za PC bo zamudil (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Procesorji | 10705 (5697) | PaX_MaN |
» | Vista in cena delnicOddelek: Operacijski sistemi | 1913 (1217) | lukaz |
» | Je več rama res bolje?Oddelek: Novice / Grafične kartice | 1938 (1938) | Paramedic |