» »

Microsoft z Service Pack 1 za Visto onemogočil določene aplikacije

Microsoft z Service Pack 1 za Visto onemogočil določene aplikacije

Slashdot - Prvi paket popravkov za Windows Visto, ki je svet ugledal 4. februarja prinaša s seboj tudi nekaj neprijetnih in predvsem nepričakovanih novosti - tako je Microsoft potrdil da so v imenu varnosti in stabilnosti sistema onemogočili določene programe (med drugim BitDefender, ZoneAlarm, Trend Microv Internet Security, itd.) ali pa so ti programi izgubili del svoje funkcionalnosti - kar je nadvse nepričakovano za paket popravkov od katerega se je pričakovalo vse prej kot to.

Za večino programov že obstajajo takšni ali drugačno popravki ali postopki s katerimi lahko obnovite celotno funkcionalnost programa ali vsaj del le-te, za podrobnejše podatke o dvomljivih programih pa si poglejte uraden Microsoft-ov članek in povezave na dotične popravke.

37 komentarjev

Ezg3ta ::

verjetno bolj zarad stabilnosti, kot zarad varnosti :\

Redorange ::

zaradi varnosti so onesposobili varnostne programe:D

Duhec ::

To ni nič v primerjavi s številom nedelujočih programov, ko je izšel SP2 za XPje. :P

Tr0n ::

Vecina programov je samo blokiranih (oz. so na voljo ze novejse verzije, ki delujejo pravino), ostali programi so pa zastareli in povzrocajo vec skode, kot koristi.

To je isto, kot da bi poganjal antivirusni program z eno leto staro bazo virusev.

Del razloga tici tudi v tem, da ima Vista bolje zasciten dostop do pomembnih delov jedra, kar pa stare verzije programo ne upostevajo in zato ne delujejo pravilno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

RejZoR ::

Ni kriv Microsoft če so 3rd party razvijalci nesposobni. In taki "incidenti" samo odražajo kako dobro so skodirani programi. Recimo za avast!-a lahko rečem da za združljivost vedno poskrbijo skor 3 mesece pred releasom nadgradnje. Tko je bil WinXP SP2 združljiv preden je SP2 za XPje dejansko izšel, Vista compatible je bil preden je Vista uradno izšla in zadeva tud dela popolno na Vista SP1. McAfee, Trend Micro, Symantec in Softwin pa so rabil več mesecev po releasu da so izdal napol delujoče Vista verzije. Ob releasih Service packov se vse samo ponovi kot ob izdaji novega OS-a...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

KoMar- ::

Glavno, da Avast lepo dela, da je brezplačen in da je stabilen :)

PaX_MaN ::

To niso nikakršni zastareli programi - primer: ne dela v5.0.1, dela v5.0.2. To je broken SP1.
zdal napol delujoče Vista verzije

Meni se zdi Vista napol delujoča. :P
Mislim, halo, poflikaš sistem, potem pa ne deluje tisto, po čimer sploh nisi šaril. Sploh pa nikjer nič ne piše, zakaj ne delajo teli problematični programi. Ne na KB, ne na supportu programov. Le na enemu je napisano, da njihova koda obfuscirana z nekim žblj obfuscatorjem ne deluje na .NET 3.5.

cekr ::

Že dolgo pravim, da so največji virusi prav antivirusni programi. Če ni virusov, jih pa ustvarijo, da gre lahko prodaja naprej. Je pa zanimivo, da odkar (1 leto) imam Visto na službenem računalniku se še ni pojavil kakšen virusek, čeprav nimam antivirusa.
Z malo pazljivosti se da lepo shajat tudi brez dodatnih požiralnikov računalnikove moči.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Zheegec ::

Največje težave in pa veliko dela pri OS pomeni združljivost za nazaj, če bi naredil nov OS na (recimo) osnovi izključno AMD64 in pa brez podpore za nazaj, bi bila izdelava dosti bolj preprosta.
Zakaj točno pa ti programi na SP1 ne delujejo... pa pojma nimam 8-)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

TilenS ::

Že cca. leto na XP brez antivirusa in dela bp oz. dela veliko boljše kot pa je z temi bednimi antivirus programi.

OmegaBlue ::

Hm, mogoče razlog da SP1 zamenja kernel?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

Zheegec ::

Ja, nov kernel, sn čisto pozabil 8-) Isti kot v novem server OSu afaik.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

pviran3 ::

naložil SP1 in nič šokantnega, da bi kake velke spremembe v performance uvidel, vista dela, kakor je delala pred tem BP:D

Avby ::

To da kakšen program ne dela po namestitvi SP1 je pač zahvala Microsofta svojim zvestim fanboyem.

Ali pa bolje rečeno Vista fanboyem.

BigWhale ::

Del razloga tici tudi v tem, da ima Vista bolje zasciten dostop do pomembnih delov jedra, kar pa stare verzije programo ne upostevajo in zato ne delujejo pravilno.


Mi lahko poves, kako nek zastarel program ne uposteva zascit, ki jih vsebuj jedro? ;)

RejZoR ::

Že dolgo pravim, da so največji virusi prav antivirusni programi. Če ni virusov, jih pa ustvarijo, da gre lahko prodaja naprej.


Večna teorija zarote. Enkrat sem že enmu razložil, bom pa še tebi. Zakaj zaboga bi sami karkoli ustvarjali in razkirali multimiljosnke tožbe če pa je po svetu tolk folka, ki vsak dan piše to zalego?
Sploh pa bi se moral potem vprašat če ni s farmacevtskimi družbami tud kej narobe in da zanalašč ustvarjajo bolezni samo zato da nam potem lahko prodajo zdravila. Zelo podobno anede? Pa se očitno noben ne vpraša če tega res ne počnejo...

@Avby, zaboga sprijazni se že da ni MS vedno kriv za vse nesposobnosti programerjev tega sveta.
Preprosto, nek program za isto namembnost deluje čez 10 updejtov, drug pa mora bit posodobljen za vsak update ker se razdre kot hiška iz lesa med hurikanom. Kateri se ti potem zdi bolje spisan a?
Nekako bi sam glasoval za onega, ki ne rabi nobene posodobitve vmes...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

'FireSTORM' ::

ROFL.
To so ti cirkusanti...
Those penguins.... They sure aint normal....

Andy9 ::

V tem članku ni ravno točno povedano.
Sesutje rač. ni povzročil SP1, ampak popravek, ki omogoča namestitev SP1.

Looooooka ::

HMMM
drago anti-ms drustvo...oz dragi linux trolli.
a lahko lepo prosim zacnete delat naslednje stvari, ker kvaliteta clankov na strani pada samo zaradi tega.

CE ze poberete vse vase microsoft novice iz slashdota(kar je ze v zacetku neumnost, glede na to , da so tm glih tok objektivni kot albanci na kosovu)...potem lepo prosim preberte novico v celoti...
CE vam slucajno ni odvec mogoce poglejte se kaksen komentar in linke, ki vam jih da not folk, ki ni linux troll in potem boste mogoce opazili naslednje:
-vsi proizvajalci teh onemogocenih programov(mislim da jih je bilo 5) so bili obvesceni vnaprej
-vsi proizvajalci so se strinjali z onemogocenjem
-vsi ti programi imajo ze update na strani, ki omogoci delovanje programa na SP1
-ko instaliras SP1 in so ti programi onemogoceni dobis LINK DO POPRAVKOV.
tko da se ena brezvezna nepotrebna novica, ki ne bo cisto nobenemu resila niti 5 minut casa.

PaX_MaN ::

Mene nič ne briga, da so se proizvajalci strinjali s tem. Mene kot _uporabnika_ moti to, da ko apdejtam OS, programi, ki sem jih _plačal_, nehajo delat _brez razloga_!

-ko instaliras SP1 in so ti programi onemogoceni dobis LINK DO POPRAVKOV.

Kje pa to piše?

denial ::

Looooooka je lepo povedal. Mimogrede, ob splavitvi XP2 je bilo nekompatibilnih vsaj dvakrat več programov. Za kompatibilnost morajo seveda poskrbeti razvijalci in ne MS. Blame them...

Sprašujem se kako presneto lahko gredo nekatere pozitivne novice o Microsoftu "čudežno" mimo ST-ja. BTW, se stavimo, da se bo čez čas dobila kakšna brihtna buča, ki bo trdila, da je MS protocol specification fejk in objavljen izključno zato, da bo lahko imela NSA dostop do Open Source sistemov, ki bodo implementirale protokole. Doh!

Strinjam se tudi z RejZoRjem, AV proizvajalcem ni treba ustvarjati virusov. To zelo dobro opravljajo rusko, kitajsko in brazilsko podzemje.
SELECT finger FROM hand WHERE id=3;

PaX_MaN ::

Looooooka je lepo povedal. Mimogrede, ob splavitvi XP2 je bilo nekompatibilnih vsaj dvakrat več programov. Za kompatibilnost morajo seveda poskrbeti razvijalci in ne MS. Blame them...

Kaj je pa MS po tvoje, a? On pa lahko razdira kompatibilnost al' kako?:\

Protokoli nimajo čisto nič s tole novico. Če ti je tako všeč ta poteza, pa ti napiši novico, ane?

Bane_ ::

PAX_MAN

Če si ti kupil kateri koli program na svojem računalniku sem tudi jaz papež.

Drugače pa se popolnoma strinjam da za uporabnika ni fino da se to dogaja samo ne vedno krivit MS. To da se tukaj objavljajo samo slabe novice od MS katere tudi niso objektivno predstavljene je pa itak že standart!

Drugače pa čisto retorično vprašanje pax_man: Zakaj bi nadgrajeval OS če drugih programov ne nadgrajuješ?
Pa da ga izradim sa čekičem za intel pa se to ne pomaga!

Pithlit ::

Kaj je pa MS po tvoje, a? On pa lahko razdira kompatibilnost al' kako?

MS proizvaja OS (vključno s kernelom). Saj vsi vemo da je kernel _osnova_ vsakega OS-a...ja? Zakaj bi torej nek proizvajalec kernela skrbel za kompatibilnost z 87916352 programčki? A ni bolj logično da 87916352 programčkov poskrbi za kompatibilnost s kernelom (ali pa OS-om, da ne bo kdo preveč dlakocepil)?

Tako da... ja... MS lahko komot razdira kompatibilnost. Naloga '3rd party' programerjev je skrbeti za kompatibilnost.

OT: je pa zanimivo kako to bolje vemo vsi linux 'fanboy-i'. Smo pač navajeni na take zadeve... In prav je tako. Izboljšave kritičnih delov nekega sistema pač včasih zahtevajo tudi popravke programja, ki s tem sistemom operira. Le čas pa bo pokazal ali so to res izboljšave ali pa le 'izboljšave' (nima veze ali je tu govora o Win, Linux, OS-X, whatever... v končni fazi so vsi na istem).
Life is as complicated as we make it...

bluefish ::

sicer pa ne vem, zakaj delate iz tega tako veliko reč. Gre se le za nekaj manjših programov, ki jih večina ljudi še pozna ne. Ne verjamem, da kdo od vas uporablja nytimes feed in podobno.

PaX_MaN ::

@Bane_: "Če si ti kupil kateri koli program na svojem računalniku sem tudi jaz papež." In to ima povezavo s čim?
"Zakaj bi nadgrajeval OS če drugih programov ne nadgrajuješ?" MS-jevi popravki ponavadi niso zaračunani, nadgradnje tretjerazrednih programov (posebej antivirusov) pa so. Popravki ponavadi nekaj popravijo in ne obratno. Upgrade != Update.V bistvu ti ni treba posodabljat ne enega, ne drugega.:P

@Pithlit: tako je, osnova. Če ta zjebe, da nekaj ne dela, potem...

Avby ::

@Avby, zaboga sprijazni se že da ni MS vedno kriv za vse nesposobnosti programerjev tega sveta.


To je do neke mere pravilna ugotovitev. Tudi z XP ko pride ven nov SP kaj ne deluje.

Bolj sem hotel reči le to da Vista fanboyem je to še pač en + več ki jim ga Vista prinaša. Se pravi še dodatne featurje, kot so zraven vsega kaj jih pesti še nedelovanje določenih programov.

Ampak seveda Vista deluje super!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Avby ()

Kenpachi ::

Mja, stvar še ni na Automatic Updates, tako da se bo znalo še kaj spremenit v teh 2 tednih... Čeprav nekako dvomim. Sicer pa mi je vseeno, ker ne uporabljam nobenega od omenjenih omejenih programov.
Zaraki Kenpachi.

Pithlit ::

Pax_Man: zgrešil si poanto... Karkoli jaz proizvajam, lahko jaz po mili volji to spreminjam kakor mi paše. Če kdorkoli drug uporablja moj izdelek kot osnovo, na kateri deluje njegov izdelek... je njegova naloga, da ta je ta izdelek kompatibilen z mojim.

Ali bolj konkretno. Win*, za svoj obstoj NE potrebuje ZonaAlarm. ZoneAlarm pa dejansko POTREBUJE Win*. Kdo naj bi se komu tukaj prilagajal... je pa ja jasno. Ali pač ne?

Ali pa bi nekateri raje imeli 13GB velik kernel zato da bo kompatibilen z vsem sranjem na tem svetu?
Life is as complicated as we make it...

PaX_MaN ::

Mi bi radi tak kernel, ki ob enem bogem apdejtu ne ubije par deset programov samo zato, ker je nov.

Tr0n ::

Nehajte bluzit, pa si preberite zakaj se je MS tako odlocil.

Ni tak tezko brat. Ste se verjetno naucili v osnovni soli.

BigWhale ::

Looooooka je lepo povedal. Mimogrede, ob splavitvi XP2 je bilo nekompatibilnih vsaj dvakrat več programov. Za kompatibilnost morajo seveda poskrbeti razvijalci in ne MS. Blame them...


Madonca! Ko pa Linux userji krivijo prozivajalce za neobstoj linux driverjev, so pa proizvajalci nedolzne ovcke... ;>

opeter ::

BigWhale, kateri sistem je že najbolj razširjen na namiznih in prenosnih računalnikih?
Proizvajalci razne strojne opreme bodo v prvi vrsti podprli tisti sistem, ki je bolj razširjen. Naj zdaj bentim, ker sem pred leti imel težave ker X strojna oprema ni imela gonilnike za Applov sistem? Škoda mojih živcev.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

NiggerBob ::

Sploh pa bi se moral potem vprašat če ni s farmacevtskimi družbami tud kej narobe in da zanalašč ustvarjajo bolezni samo zato da nam potem lahko prodajo zdravila. Zelo podobno anede? Pa se očitno noben ne vpraša če tega res ne počnejo...


seveda počnejo.
Ti bom dal hipotetičen primer: Najprej proizvedejo razne pesticide proti škodljivcem, umetna gnojila,...razne dodatke in ti jih servirajo v vsakdanji hrani :D
Zaradi vseh teh umetnih dodatkov te začne pestit kakšna bolezen ali težava. Potem dobiš zadevo proti tem tegobam, ampak ima stranske učinke, npr. viša krvni pritisk. Dobiš zdravilo proti previsokemu krvnemu pritisku, ampak ima škodljive učinke in vpliva na srce. Dobiš zdravila proti temu, ampak slabo vplivajo na jetra. Dobiš nekaj za jetra, ampak.....zgodbo si dalje zamisli sam, ampak se nikoli ne konča.
V farmaciji in kemiji je toliko denarja, da so vsi naftni mogotci in šejki pravi drobižek proti farmaciji.
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"

Luka Percic ::

Zaradi vseh teh umetnih dodatkov te začne pestit kakšna bolezen ali težava.

Link?!

Temelj ti ne zdrži, kaj šele naprej.

clarc ::

Tudi jaz sem si danes namestil sp 1 za visto. Ravno zaradi tega sem moral izbrisat slo language pack, saj sp 1 ni šlo drugače namestit.
Sprememb niti ni za opazit. Nič kaj hitreje ne deluje sistem.
Me pa nekaj zanima - kdaj bo možno na windows update najti tudi language pack-e (slovenske), tako kot so bili pred namestitvijo sp 1? Lp

bluefish ::

ko bo sp na voljo tudi za lokalizirane sisteme.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Štiri nove luknje

Oddelek: Novice / Varnost
212413 (2413) darkolord
»

Applov "Service Pack 2"

Oddelek: Novice / Varnost
92491 (2491) mathjazz
»

Negativni odzivi na Windows XP Service Pack 2 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
778206 (8206) darkolord
»

Ste že mislili, da bo SP2 zares izšel, ane?

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
272417 (2417) mathjazz
»

Office 2003 System Service Pack 1

Oddelek: Novice / Pisarniški paketi
75863 (5863) HitriPepe

Več podobnih tem