» »

Visual Studio 2008 in .NET Framework 3.5

Visual Studio 2008 in .NET Framework 3.5

Microsoft - Microsoft je danes, po nekaj letih razvoja, izdal finalno različico razvojnega okolja Visual Studio 2008, skupaj z .NET Framework 3.5. Skupaj prinašata kar nekaj novosti, ena najbolj težko pričakovanih je nedvomno LINQ (Language Integrated Query), ki omogoča uporabo SQLu sorodnih stavkov neposredno v jezikih .NET Frameworka. Med ostale izboljšave v .NET Frameworku spadajo:
  • Izboljšave prevajalnika: Podpora novi različici VB.NET 9.0 in podpora spremembam v C# 3.0 kot so lambda metode, extension metode, statične reference za anonimne tipe, ...
  • Hitrostne izboljšave: Podpora za paging v ADO.NET, offline delo (in sinhronizacija) z bazami, boljša izkoriščenost večjedrnih procesorjev
  • Mrežne spremembe: Peer-to-peer sklad, PNRP, podpora za HTTP pipelining
  • Windows Presentation Foundation: novejši model za ustvarjanje vtičnikov, SilverLight CLR je del .NET Frameworka
Visual Studio 2008 pa poleg mnogih novosti vsebuje še:
  • LINQ -> SQL designer
  • Grafični designer za XAML/Windows Presentation Foundation
  • XSLT in JavaSript razhroščevalnik
  • Intellisense za JavaScript
  • Izboljšano razhroščevanje večnitnih aplikacij
  • Orodje Code Metrics za analizo kode
Več informacij je dostopnih na spletni strani Visual Studia, kjer so na voljo tudi preizkusna različica in brezplačne Express različice.

60 komentarjev

«
1
2

FireSnake ::

Zakon!

Bo treba VS 2005 dol iz racunalnika spucat :D
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

3p ::

Tudi če nič drugega ne rabiš, je prevajanje c++ paralelno (/MP switch). :))

hendriks ::

Bo treba VS 2005 dol iz racunalnika spucat :D

You bet! ;)

Matako ::

Oho, večproc prevajanje! No to je resnično kul. Vse ostalo... je bolj v kategoriji "ko zmanjka idej". Posebno ta LINQ - po mojem je je "lepote" SQL sintakse bolje držati stran od ostalega, ampaj saj tega ni treba uporabljati, končno.
/\/\.K.

3p ::

Matako: LINQ zna biti zanimiv, ker ne deluje samo na bazah...

Matako ::

Saj ravno ta "SQL povsod" koncept me moti. SQL črpa večino svoje uporabnosti iz tradicije in razširjenosti, ostalo pa je bolj tako. Vprašnje, če ga je smisleno tlačiti prav posod samo zato, ker so ljudje tega vajeni. No, ni pa tako zelo pomembno vse skupaj.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

MrStein ::

A lahko kdo malo razloži PNRP ? Kaj dela ? In predvsem, za kaj je uporaben ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Tr0n ::

Saj imas link v novici.

MrStein ::

Ki je ful informativen.
No, pol pa odgovori na vprašanje, če si tam ti dobil to informacijo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Looooooka ::

LINQ bo glih tm cool kjer ni baze...recimo amazon,paypal,google pr bazah zna pa glih pridt do problema...as in PREVELIKO podatkov, da bi se ti v vseh situacijah splacal uporabljat zadevo.
drgac je pa vsaj glede na demonstracije zelo uporabna zadeva.
me zanima ce so tud vse zadeve, ki naj bi izboljsale/zamenjale remoting not vrgl...nazadnje pol stvari se ni blo koncanih.

FireSnake ::

Kaj ni bilo dokoncanega?

Pol stvari? Prosim te no... jaz sem z zadevo delal, pa je delalo cisto vredu.... mislim, kaki komentarji.

No, pa pokomentiraj malo, katere stvari niso delale. Glede na to, da si rekel pol stvari ni delalo pricakujem, da jih bos nastel vsaj 100, ce ne vec.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

noraguta ::

matako , mogoče ker je sql najbolj razširjen ter poznan deklerativen način programiranja? sicer se pa sam ne strinjam prv z linq-jem kot takim v jezikih kot sta c# in vb. saj je postal prevečkrat "zlorabljan" za moj okus.

http://blogs.msdn.com/lukeh/archive/200...

je primer za katerega si nisem na jasnem ali je genialen ali absurden.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

MrStein ::

FireSnake:
Kaj ni bilo dokoncanega?

Pol stvari? Prosim te no... jaz sem z zadevo delal, pa je delalo cisto vredu.... mislim, kaki komentarji.

Torej si preveril vsak bajt ?
In vsak je 100% delal po specifikacijah ?
Vau... ti si car.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

moowy123 ::

Mene pa zanima če ima kdo informacije o tem če bo (in v tem primeru tudi kdaj bo) ta visual studio na voljo tudi preko msdnaa programa (fri) ??

FireSnake ::

@MrStein: a bajti se kar tako postavljajo in brisejo, al kako? Zakaj bi preveril vsak bajt, ce zadeva DELA, in to robustno ... cist odvisno kako zadevo implementiras, ce si slampast, ti se tako dobro orodje ne pomaga, ampak to ni bistvo trenutne teme.

Tole tvoje pisanje je cisto mimo.

Si zadevo uporabljal?

Jaz sem jo, in je delalo cisto OK, zdaj pa tule berem, da POL (!!!) stvari sploh ni bilo dokoncanih.

Ob takih prijavah lahko samo planem v smeh, ali pa jok, mogoce sem pa tako SLEP. da ne vidim, da je POL stvari nedokoncanih :\ |O :P
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Kenpachi ::

Pač je fant pozabil eksplicitno napisat, da v zadnji Beti ni bilo pol stvari dokončanih. Pač shit happens, v final verziji delajo. Yes? Kids...

moowy123: Studio Express je zastonj za vse.
Zaraki Kenpachi.

FireSnake ::

Ce je temu tako, pol pa naj rece.

Ne pa nekaj pljuvat v tri dni :\
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

moowy123 ::

Vem da je express verzija zastonj, vendar mene zanima professional verzija (podobno kot je že visual studio 2005). Če ima kdo kake informacije bi prosil če jih deli z nami.

3p ::

moowy: Če prav razumem, professional se ni izšla, lahko pa si 3-mesečni trial team system-a (ki vsebuje vse od pro) downloadaš in probaš...

BigWhale ::

Razvojno orodje takoj ob izidu zamenjajo samo fanboyi in tisti, ki se z razvojem ukvarjajo bolj nedeljsko. :)

PS: Paralelno prevajanje? To ste dobili leta 2008?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

hendriks ::

Razvojno orodje takoj ob izidu zamenjajo samo fanboyi in tisti, ki se z razvojem ukvarjajo bolj nedeljsko. :)

Aha, se pravi večina slovenskih MVP-jev :\

link_up ::

wow...a vse to ? uf uf :) jah res ultimate development pack

edit: BW daj no daj...razvoj na *nix masinah je cisto nekaj drugega, kot razvoj na windows masinah. Nima smisla primerjat, ker je ze namen aplikacij povsem razlicen.Win je pac bolj high-end, unix pa middleware :D
In and Out

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: link_up ()

Looooooka ::

FireSnake
am LINQ...ado.net in kokr sm omenu stvari, ki mene najbolj zanimajo...njihov upgrade remotinga...na zadnje je blo na NT konferenci tko da so se mogl predavatelji ze v naprej opravicit in nastevat stvari, ki se NE delajo.Ce jim je ratal vse dokoncat pol wuhu...ce bojo slucajno koncale nedokoncane za kksn naslednji framework...pol drek na palci.
Oh OH med drugim tud silverlight in orodje za izdelavo cesarkol uporabnega...to je blo se CISTO v povojih tko da je zanimivo da tle kr ene verzije 2 vn mecejo.
Tko da ne vem kaj hudica si ti testiral ampak se ne prevec dolg nazaj veliko stvari ni blo dokoncanih.
In nikjer ni pisal da smo paralelno prevajanje dobil ampak da so izboljsave v debuganju.
Pa grem stavt da se se zmer nobeno drugo orodje niti priblizno ne more primerjat z visual studijem...ampak pametnjakovici ki na konc itak 6 dni v notepad like zadevi pisejo zadevo, ki jo tle s 3 kliki nardis potem rajs pametujejo in mecejo vn pametne izjave kot so "nedeljski programerji".
Zato pa pol itak nobenga dead lina v zivljenju ne ujamejo...krivo je pa vse drugo =)

darkolord ::

BigWhale: tisti, ki dajo kaj nase, to naredijo že davno pred izidom. Zato, da ob izidu (zaradi večjih novosti) niso "zadaj"

driver_x ::

Sicer VS-ja ne uporabljam, mu pa priznavam, da je (že ver. 2005) verjetno eno izmed bolj dodelanih razvojnih orodij. Ampak samo orodje še ni garant za izdelavo dobre aplikacije.
Zelo se strinjam z BigWhale-om o prehajanju na nove verzije orodij, ker izhajam iz okolja, kjer se za razvoj še vedno uporabljajo orodja, ki so 4-5 verzij za trenutno aktualnimi. Razlog je v tem, da ima zanesljivost aplikacij (večinoma se izvajajo 24/7 brez posredovanja uporabnika) večji pomen kot razni okraski v IDE-ju.

camx ::

ampak pametnjakovici ki na konc itak 6 dni v notepad like zadevi pisejo zadevo, ki jo tle s 3 kliki nardis potem rajs pametujejo in mecejo vn pametne izjave kot so "nedeljski programerji".

Pozabu si še povedat, da tej taisti pametnjakoviči ponavadi razlagajo kako je VB.NET totalno zanič jezik, v katerem se itak nič ne da nardit :D

BigWhale ::

link,

Kdo pa govori o razvoju na *nix masinah? Jaz govorim o menjavi razvojnega orodja. Eden izmed prvih postov je bil v stilu: '2005 gre takoj dol pa nova verzija gor!'

Tega ne bo rekel nihce, ki se resno ukvarja z razvojem in vzdrzevanjem nekega programskega paketa.

darko, ti ne ves kolk casa traja testiranje in razvojni cikel ene aplikacije? Ne mores v pol leta kar tako zamenjat celotnega okolja, ne bodi smesen no. :)

Nevem, kaj ven vlacite neke primerjave z drugimi sistemi in notepadi. Isto bi rekel nekomu, ki bi dejal, da bo iz danes na jutri presel iz gcc 3.x na gcc 4.x.

Heh...

Paralelno prevajanje pa se je nanasalo na uporabo vecih procesorjev pri prevajanju. Vsaj to je nekdo zgoraj zapisal, da je med features.

desperados ::

Mislite da je že čas za nadgradnjo 6ke?

Tako ali tako zadnje čase uporabljam le eclipse in kate:)

3p ::

BigWhale: Ja, uradno je paralalno prevajanje v VS IDEju podprto v VS2008. Mislim, pa da je notri neuradno od 2005 SP1. Od kdaj pa to podpira tvoj IDE?

moowy123 ::

/MP switch dela že v visual studiu 2005. Drugače pa mi je kar ql ta novi visual studio :)) . Se bo kar lepo spet malo igračkati...

noraguta ::

mah se strinjam z BW , na respozitoriju menjaš okolje po dogovoru ne po release hypeu. se pa za nove verzije če naj bi bilo nekaj stabilno pač vzeme novejše orodj. ampak trnsfer po pravilu ni neboleča zadeva.

drugače pa trenutna evolucija .net jezikov pač ni impresivna , nekako se mi zdi da je Anders zrel za pokoj glede na to kar je naredil z c#. preprosto jezik zgleda nametan skupaj ,podobno kot c++. preveč paradigm katere so si kontradiktorne.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

darkolord ::

BigWhale: ja, nisem mislu, da starega takoj vržeš dol.

Tisti na 10 let starih verzijah bi pa tut že lahko preklopli, no :)

noraguta: če ti priloženi niso všeč, imaš na voljo malo morje ostalih

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

BigWhale ::

3p,

Gnu make ima parallel execution ze od pamtiveka. Tole sporocilo iz leta 1994 sem nasel v google groups.

In moj IDE za prevajanje projektov uporabi kar make/gcc.

l0max ::

eclipse so tudi cisto na novo izumili :)

microsoft eclipse
While there might be Gates to heaven, there are for sure Windows to hell.

noraguta ::

BW make ma tu mal vete /mp je stikau za kompajlr
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

noraguta ::

darko morje ostalih ?????
konkrtno poznam malo ostalih jezikov z spodobbno podporo v vs. celo njihov f# je prislovično podprt. podpora nemerletu je vsaj svetlobna leta naprej od f# pa je vsaj spodobno realizeran koncept funkcijsko-imperativnea jezika na . net-u. ampak ms trmoglavi s svojo vejo Ml dialekta ceprav je zadeva vsaj dve leti zadaj za nekim studentskim projektom
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

BigWhale ::

noraguta,

http://blogs.msdn.com/vcblog/archive/2007/03/12/multi-processor-builds-in-orcas.aspx pise, da /mp naredi tocno to kar naredi make -j opcija.

Ce pozenes vcc z /mp switchem, bo spawnal toliko procesov kolikor .c datotek bo imel za prevesti. Oziroma mogoce se bo omejil na stevilo procesorjev.

Nic kaj drugace. :)

noraguta ::

make je skripta(pač prirejena kompajleranju)
gcc al cl v ms primeru je kompajlr in dano stikalo leti na cl proces kateri se kreira. vse skp lohk napišeš tut kje drge, če delaš "make" skripto bodisi ant, nant masbuild gmake , nmake .... you name it.
edit.
ja sem prebrau , pam jutr še enkat , bečanje obj fajlov ni nč novga clo za vindovse ne.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

3p ::

BW: Nekako sem pričakoval da boš kak make privlekel namesto IDE. Je to in ni to. Z nekaj truda si lahko 1984-ga poklical shell skripto, ki je dva prevajalnika paralelno pognala. Imaš pa prav, da ima večina IDEjev zdaj build tool za sabo - kar pa še ne pomeni, da recimo netbeans (5.5.1) privzeto prevaja z vsemi CPUji.
noraguta: Po eni strani je škoda da tiščijo vse mogoče v c#, ja. Še malo pa bo c+++.

mspiller ::

kar pa še ne pomeni, da recimo netbeans (5.5.1) privzeto prevaja z vsemi CPUji.
Visual Studio se lahko kompajla na 20 jedrih, pa bo kompajlanje se vedno pocasnejse od jave na netbeans ali eclipse. V sluzbi imamo projekt velikosti ene 80 assemblijev v Visual Studiju 2k5 in glavni problem je, da se celotna .net karavana skompajla in pozene (navaden build in ne rebuild, potem pa se zaganjanje asp.net) ene par minut. VSAKIC!!! RAD razvoj my ass. Eclipse teh problemov nima (pri projektih primerjive velikosti). Mene osebno je Borland cisto razvadil in hocem, da se zadeva skompajla in zacne poganjati med samim razvojem v manj kot sekundi.

slawc ::

Se da uporabit tole expres verzijo za razvoj windows driverjev?
LP, Slawc

3p ::

mspiller: Netbeans (oziroma javac, pač) res hitro prevaja. Je pa seveda pri obeh precej odvisno kaj in kako. Po mojem netbeans (sicer ga za c++ ne uporabljam) tudi ne briljira pri prevajanju c++, glede na to da gcc kliče.

mspiller ::

3p: C++ je drugo, kakor C# oz. Java. Je v obeh pocasen. Je pa gcc se malo bolj pocasen. Ceprav Borlandov C++ je se vedno dosti hitrejsi od obeh.

Bolj me zanima, ce ta VS ze podpira avtomatsko popravljanje napak (dodajanje importov itd itd...) aka eclipse style.

BigWhale ::

Tlacenje 'paralelnega prevajanja' v sam prevajalnik je bolj tako-tako. Ni nek feature s cimer bi se hvalil leta 2008, no. :)

make 'skripta' je v bistvu 'isto' kot Properties dialog od posameznega projekta. Zakaj potem tega ne bi smel primerjati? Meni moj IDE paralelno prevaja od kar je nastal. Zato, ker uporablja make.

Da bi moral imeti sam prevajalnik podporo za hkratno prevajanje vecih datotek je skoraj tako bizarno, kot ce bi imel prevajalnik, ki ima kar IDE vgrajen.

darkolord ::

mspiller: zakaj pa vedno vse kompajlas?

BigWhale ::

> RAD razvoj my ass.

mspiller,

RAD pomeni, da bos hitro naklikal aplikacijo. Ne, da bos hitro prevedel! ;)

mspiller ::

zakaj pa vedno vse kompajlas?
Sej ne. Poganjam normalno z F5. Ampak ultra pametni VS hoce polovico nespremenjenih assemblijev rebuildat. K sreci na temu projektu delam le obcasno, ce ne bi se mi ze zdavno spulil. Je pa to znani "feature", ki se ga opazi na vecjih solutionih, se posebej, ce uporabljas AfterBuild skripte, pa ceprav samo za kopiranje kaksne konfiguracije.

mspiller ::

RAD pomeni, da bos hitro naklikal aplikacijo. Ne, da bos hitro prevedel! ;)
Res je :\

darkolord ::

mspiller: po defaultu F5 prevede cel web site, lahko pa nastaviš, da prevede samo trenuten page.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pomoč pr visual studio

Oddelek: Programiranje
131667 (1012) rustypac
»

Izšla sta Microsoft Visual Studio 2010 in .NET Framework 4 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
7223306 (20426) noraguta
»

Ponovni pogled na Microsoftov Surface

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
174046 (3073) Tilk
»

[visual C#] kaj vse rabi imeti, recimo, Šved, da mu dela moja (Slovenska) aplikacija

Oddelek: Programiranje
121939 (1519) Beezgetz
»

Preizkusite Visto v brskalniku

Oddelek: Novice / Brskalniki
434595 (2882) MrStein

Več podobnih tem