» »

Eminem toži Apple

Daily Tech - Ta tožba ne pomeni nič novega v današnjem svetu. Pred Eminem sta Apple tožila tudi Avril Lavigne, kot tudi Jose Trujillo. Tako sedaj Eminem toži Apple zaradi kršitev avtorskih pravic, s tem da naj bi Eminemove pesmi prodajali preko Itunes. Trdijo, da v to niso nikoli privolili oziroma da Universal Music Group nima pravice delati taka pooblastila. Še link

Od 99 centov, ki jih Apple dobi za vsako pesem, ki je prenešena, dobi 70 centov založba, ostalo pa Apple. Založbe nato dajo približno 9 centov avtorju.

60 komentarjev

strani: « 1 2

matejv ::

a ne bi mogel potem toziti zalozbe? ce zalozba nima pravice prodajati appleu so oni krivi, ne pa apple.

Tody ::

tko si naredi več reklame :)

Kenpachi ::

Sum reel gangsta shit, dawg, yo!

Ta MTV je smeha polna skleda.
Zaraki Kenpachi.

zaejec ::

offtopic: v zadnjem odstavku je razlog, da redko kupujem originalne cdje.

sicer pa, tako kot je razvidno iz te novica bi morala biti tozena UMG in ne Apple. dvojna tozba za UMG - prvic: pridrzuje pravice si, ki jih ocitno nima in drugic: kradejo kot srake (ampak s tem se "white nigga'" vrjetno strinja) ..

Mr.B ::

Butel je avtor.
Sej nima doživlenske pogodbe z produkcijsko hišo.
Člen za Web prodajo se spremeni, pa bo šlo direktno 70 centov njemu.
Večina v PRIVATNEM Sektorju ni tako dobro plačana,
kot se s pogromom nanje skuša prikazati, številke iz,
konteksta so brca mimo in so za 20% pod zagotovljenim minimalcem.

Spc ::

Jaz teh avtorjev ne razumem.
Zakaj ne grejo na svoje če imajo dovolj denarja?
Mora bit tu neka založba vmes?
:|
Telemach is a land of confusion.
http://tiny.cc/z64fdx

zos ::

Po mojem gre tukaj bolj za samopromocijo, sploh Eminem je dokaj vajen sodisc. Pa spravil se je toziti napacano firmo. Clovek bi se razumel, ce bi takoj, ko je Universal dal njegovo glasbo na iTunes ukrepal proti zalozbi. Ne pa po vsem tem casu. Kar naj se umakne iz online prodaje pa naj njegovo glasbo kupujejo ljudje z discmani. Zakaj glasbeniki ne zapustijo velikih zalozb mi tudi res ni jasno, prav tako zakaj Apple ne naredi svoje.

sss ::

Se vam ne zdi, da je nekdo pred vami že pomislil kaj takega?

Pujcek ::

sami hudi odvetniki tle na slotechu...
:)

Izi ::

Brez založbe ne moreš uspeti, to je pač kruto dejstvo.
Če kaže, da imaš kakršen koli potencial, da bi lahko kdaj v prihodnosti uspel ti da založba za podpisat take pogodbe, da se jih nikoli več ne rešiš.
Vsi glasbeniki imajo z založbami pogodbe tudi za 10 albumov vnaprej, tako da ne moreš niti sanjati, da bi se jih enkrat rešil.
Če hočeš na silo oditi, te oberejo do kosti in lahko potem na svoje začneš igrati na kakšni promenadi z klobukom pred seboj >:D

Začaran krog. Brez njih ne moreš uspeti, ko pa uspeš si pa njihova last.

Trdi ::

Jah, moraš priti s hudim izdelkom na začetku in ne prodati tudi "imena". Seveda bi to pomenilo nekaj manj denarja na začetku, ampak vsak medalj ima dve plati. Ko glasbeniki (game developerji) začenjajo, hočejo tistih nekaj ekstra fičnikov in za to dajo založniku preveč.
Trdota d.o.o.

opeter ::

Kolikor sem bral, bo Apple kmalu sam začel z založniško dejavnostjo... bom poiskal tisti link.

icek ::

offtopic: v zadnjem odstavku je razlog, da redko kupujem originalne cdje.


tudi pri original cdjih ni nic drugace
Rider of Theli
www.air-tv.net

Gavran ::

Kdo je že trdil da pirati kradejo AVTORJEM???
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

BigWhale ::

A tisti, ki ne kupujete original CDjev potem nakazujete denar avtorjem preko PayPala? Ali kako? Ne razumem vas, ce CDja ne kupite, ker ne podpirate grdih zalozb, kako potem podprete avtorja?

A mi lahko nekdo razlozi?

dolenc ::

Najbrš je mišleno da krademo založbam ;)

MrStein ::

Spc:
Zakaj ne grejo na svoje če imajo dovolj denarja?

Mogoče imajo v pogodbi člen "če greš na svoje potem ownamo tvoja jaja" ?

Kdo je že trdil da pirati kradejo AVTORJEM???

Lažnivcni .. errrr... propagandisti ;)
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

icek ::

Ne razumem vas, ce CDja ne kupite, ker ne podpirate grdih zalozb, kako potem podprete avtorja?


greš na koncert...
Dosti muzicarom to vec pomeni, saj od prodaje albumov nimajo kaj dosti.
Rider of Theli
www.air-tv.net

guest #44 ::

kaj pa če naprimer prodajaš sam svojo glasbo preko neta, a je treba plačat kakšen davek?

oz.

kaj se zgodi če jaz zdej dam na net en komad za 1 EU?

BigWhale ::

> greš na koncert...

Torej redno hodis na koncerte vseh glasbenikov, ki jih poslusas? ;>

He He He.

miteq ::

@jverne

Kolikor vem, bi potemtakem moral postat vsaj samostojni podjetnik, v primeru, da bi se ukvarjal s to dejavnostjo (torej, prodaja glasbe). Drugače bi bilo to delo na črno.>:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: miteq ()

_n00b_ ::

Pa kaj vse si že bojo zmislil... :\

icek ::

Torej redno hodis na koncerte vseh glasbenikov, ki jih poslusas? ;>


koliko mi cas in denar dopuscata, ja.
Rider of Theli
www.air-tv.net

BoZo ::

Enim očitno res ni jasno, kako deluje glasbena industrija za katero je glasba le sredstvo zaslužka.
Zlo so zanimiva so razmišljanja o založbah in o tem kako odirajo glasbenike. Seveda jih odirajo saj jim dopušča to njihov položaj nad glasbenikom. Brez založbe lahko delujejo le še uveljavljena imena, ki jim ni treba skrbet za preživetje (ala David Bowie...), vsem ostalim je glavni in edini cilj najti čim večjo založbo, ki bo pripravljena dovolj investirati v njih. Slednji to naredijo le, če zavohajo dovolj velik zaslužek... Sociale tu ni !


>>greš na koncert...
>>Dosti muzicarom to vec pomeni, saj od prodaje albumov nimajo kaj dosti.

To je tipično slovensko razmišljanje. Samo pri nas se skupine preživljajo s koncerti, saj je trg prodaje plošč mnogo premajhen.
V tujini je ravno obratno: tam živijo zgolj od prodaje plošč, koncerti so le nujno zlo za promocijo plošč in večina je presrečna, če z napornimi koncerti pokrije stroške. Medtem večina frišnih skupin v tujini igra po klubih povsem brezplačno...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BoZo ()

SmeskoSnezak ::

Bi kdo od vas sploh šel brat original novico?

Eminem je eno tožbo proti Apple-u že dobil. So se pa takrat izvensodno poravnali.
@ Pusti soncu v srce... @

BigWhale ::

> Eminem je eno tožbo proti Apple-u že dobil. So se pa takrat izvensodno
> poravnali.

Ampak tista prejsnja tozba nima nobene veze s to sedanjo. :)

icko ::

Čas kislih kumaric na slo tech hehe
lp

edge540 ::

>>V tujini je ravno obratno: tam živijo zgolj od prodaje plošč, koncerti so le nujno zlo za promocijo plošč in večina je presrečna, če z napornimi koncerti pokrije stroške.

Cut the crap. Ko sem bil na Metallici na Dunaju nisem imel občutka da bi bilo karkoli napisanega zgoraj res. Rekel bi, da so od koncerta nekaj zaslužili, če je bilo 50 000 ljudi, karte pa to 50-60 €. In prav je da so zaslužili, ker je bil prvorazreden koncert. Še najmanj pa drži da jim ni za igrati na koncertih. Bi igrali 2 ure pa pol če bi jim bilo tečno?

Ne posplošuj.

Igrati v živo pred toliko ljudmi je nekaj najboljšega, kar se ti lahko zgodi v glasbeni karieri. Tisti ki igrajo zaradi glasbe in ne samo zaradi denarja to razumejo.

zee ::

hm.... 7 centov od 99 centov...to je drobiž. lahko jih je sram in kot je nekdo napisal pred mano - to je glavni razlog za nenakup originalnih CDjev. dosti bolj pri srcu imam koncerte, ker se mi zdi, da ima glasbenik več od tega.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
erwin3: Dual Xeon X5650, 32 GB RAM, 14 TB HDD

sammy73 ::

Jah, moraš priti s hudim izdelkom na začetku [...]


In kaj je hud izdelek? Ali je to glasbeno (umetniško) dovršeno delo ali pa karkoli z obilico promocije? Ali lahko s svojim komadom (recimo, da ima vse lastnosti dobrega hita), ki ga objaviš na svoji spletni strani prodreš na radijske postaje?

So sicer zelo redke izjeme, ampak v večini je uspeh neke glasbene skupine odvisen od promocije, ki jo nudijo založbe. Zabavna glasba je dobrina, ki se trži (enako kot pralni praški in podobno), za to pa so potrebne založbe.

icko ::

Madonna je imela v parizu 4 dni vsak dan razprodan koncert. Karte so bile kar po 160€ pa to ni motilo 50 000 ljudi na dan da si ogleda spektakl. Preprost izračun vrže številko 32 mio €.
Če od tega Madonna dobi samo 1 mio...za 2 uri.
lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: icko ()

Vice ::

A tisti, ki ne kupujete original CDjev potem nakazujete denar avtorjem preko PayPala? Ali kako? Ne razumem vas, ce CDja ne kupite, ker ne podpirate grdih zalozb, kako potem podprete avtorja?

Avtor sklene z založbo pogodbo za x albumov. Pogodbo sestavlja x finančnih parametrov. S pogodbo avtor dobi $ ali € s samo pogodbo še preden prdne, kasneje % od prodaje... po domače, če avtor ne naredi hitov ima še vedno lahko več denarja v žepu kot pa če bi samostojno prodajal CDje na bolšjaku.
Založba služi pa večino s prodajo in predvajanjem in s tem mora pokriti znesek pogodbe ipd. Sama založba skrbi za promocijo te ganja saj želi zaslužiti več kot so njeni stroški sklenjene pogodbe. Zelo na hitro...

mte ::

Jaz cdje dostikrat kupim na koncertih direktno od avtorja. Se mi zdi da imajo avtorji več od tega.
Seveda jih kupim tudi v trgovini, ampak ravno iz zgornjega razloga ne preveč rad in samo, če mi je cd res zelo všeč.
lp

BoZo ::

>>Cut the crap. Ko sem bil na Metallici na Dunaju nisem imel občutka da bi bilo karkoli napisanega zgoraj res. Rekel bi, da so od koncerta nekaj zaslužili, če je bilo 50 000 ljudi, karte pa to 50-60 €. In prav je da so zaslužili, ker je bil prvorazreden koncert. Še najmanj pa drži da jim ni za igrati na koncertih. Bi igrali 2 ure pa pol če bi jim bilo tečno?

Uf, zdaj si pa kot primer privlekel skupino, ki na splošno spada med največje zaslužkarje (Lars je tko cepljen na denar) in nikakor ni primerna za posploševanje. Pa vseeno... Ko preračunaš zaslužek od vstopnic izgleda bajno, čeprav le del tega dobi skupina (tu je vprašanje, če so plačani fiksno ali dobijo tudi % od kart). Seveda noben ne vidi številnih stroškov v ozadju (desetine šleparjev, stotine tehnikov...). Konkretno za Metallico vem, da so čisti zaslužkarji tudi s koncerti, medtem ko so Pink Floydi z zadnjo (sicer že davno) turnejo KOMAJ pokrili vse stroške. Če se ne motim imajo tudi Stonsi vedno sponzorja turneje iz tega razloga. Še vedno je pri teh skupinah zaslužek od prodaje plošč neprimerno večji od zaslužka s koncerti.
So pa koncerti del njihovega posla, ki ga pač morajo opraviti - in največji ga vedno opravijo profesionalno. Čeprav o užitku nastopanja na takšnih večmesečnih turnejah ne bi razglabljal, saj jim je dan za dnevom identičen: selitev iz hotela v hotel, dnevno obvezni večurni intervjuji in druga srečanja, zvečer naporen koncert, nato nazaj v hotel spat in tko naprej... Ampak tak je njihov posel, ki so si ga izbrali in tko kot vsi morajo tudi oni kdaj stisnit zobe in se na silo nasmejat.

Pa ne pozabit, da se večina skupin ne vozi z avioni, temveč z majhnimi tour busi (ali celo kombiji) in res redki se lahko hvalijo s številkami obiskovalcev v tisočicah.

sammy73 ::

Še najmanj pa drži da jim ni za igrati na koncertih.


Jim je, ali pa jim ni! Če si poklicen glasbenik so koncerti tvoja služba. Sam dosti obiskujem koncerte večjih rockerskih skupin, včasih so izvajalci dobro razpoloženi, včasih niso. Neglede na to pa koncerte večinoma izpeljejo profesionalno. Sicer sam nisem glasbenik, ampak si samega sebe ne predstavljam, da bi vsake dva dni preigraval iste komade.

edge540 ::

>>Ko preračunaš zaslužek od vstopnic izgleda bajno, čeprav le del tega dobi skupina (tu je vprašanje, če so plačani fiksno ali dobijo tudi % od kart). Seveda noben ne vidi številnih stroškov v ozadju (desetine šleparjev, stotine tehnikov...)

Vem za šleperje, vem da člani ne dobijo vsega tega denarja. Zagotovo pa več kot pokrijejo stroške.

>>So pa koncerti del njihovega posla, ki ga pač morajo opraviti - in največji ga vedno opravijo profesionalno.

So njihov posel, vendar pa se vidi, če niso razpoloženi za igranje. Če niso, šov preprosto ni pravi. Ni komunikacije z občinstvom, ni pravega feelinga.


sammy73>>Sicer sam nisem glasbenik, ampak si samega sebe ne predstavljam, da bi vsake dva dni preigraval iste komade.

Meni pa ni problem zaigrati dobrega komada po 5x na dan, recimo ko malo preigravamo. Če se ujamem z drugimi, ki igrajo zraven, je igranje čisti užitek. Če imaš pred sabo 50 000 ljudi, verjetno toliko bolj.

DOOM_er ::

50 000 tisoč ldi katerim igraš je za tapravega glasbenika, nagrada, ki poplača ves trud, ki ga je vložil v musko. Marsikateremu to več pomeni kot pa vsi miljoni, ki jih je že preh dobil
Robots will steal your job. But that's OK

Pithlit ::

Avtor sklene z založbo pogodbo za x albumov. Pogodbo sestavlja x finančnih parametrov. S pogodbo avtor dobi $ ali € s samo pogodbo še preden prdne, kasneje % od prodaje... po domače,

Procente od prodaje dobivajo zelo redki avtori. Ponavadi tisti najbolj uspešni. Tako da ta tvoja trditev NE drži. S podpisom pogodbe avtor resda dobi denar... moraš pa vedeti nekaj. Velikanska večina pogodb vsebuje klavzulo, ki avtorju nalaga vračilo tega denarja. Zdaj pa potegni računico.

Primer - založba ti kot avtorju "da" 1mio dolarjev. Pa dejmo rečt da avtorji dobijo 9centov od vsakega komada (tako online kot na CD-ju). Prodat je treba cirka 11.111.111 komadov samo zato da (kot avtor) prideš na nulo. Šele po takšnem uspehu začneš pisati pozitivno bilanco.

Poglejmo malček še na drugo stran. Veliko glasbenikov je založbam čisti strošek. Zgrešene investicije, če lahko tako povem. Veliko denarja se zapravi tudi za samo reklamo (bi se dalo malce drugače reklamirat in prišparat - ampak to ni naše delo, kajne?). Ta biznis pač lahko prinaša vsem udeleženim velike denarce. Ob napačnih potezah pa tudi velike izgube.

Ja, založbe si odtrgajo levji delež pogače ampak čisto vsega pa ne obdržijo zase. Če malo poračunate... za vsakim avtorjem stoji na desetine ljudi, ki morajo od tega živeti. Če se všteje še vse, ki skrbijo za samo reklamo pa se ta številka strmo povzpne. Recimo torej da za vsakim Eminemom tega sveta stoji okroglo 100 ljudi. Za teh 100 ljudi torej ostane 60.9 centa. Apple tudi ni ravno one-man-band... tistih 29 centov je treba raztalat med folk ki tam dela, pa verjetno stroški pipic tudi niso ravno majhni. Kdo torej potegne največ iz tega biznisa? Tisti ki vleče 9c od komada... ali pa tistih 100 ljudi ki si morajo nekako raztalat 61c... ali mogoče Apple, ki mora ravno tako raztalat zaslužek... ?
Life is as complicated as we make it...

PaX_MaN ::

Kako, 100 ljudi za enim pevcem/izvajalcem? A ne delajo _sami_ svoje muske?
Neresno trolanje JS @ https://github.com/paxman/ZDIJZovanje
Za tenorista me imajo: BSi, Policija, MF.
Kar pogreje me pri srcu!

Yerpo ::

To je tipično slovensko razmišljanje. Samo pri nas se skupine preživljajo s koncerti, saj je trg prodaje plošč mnogo premajhen.
V tujini je ravno obratno: tam živijo zgolj od prodaje plošč, koncerti so le nujno zlo za promocijo plošč in večina je presrečna, če z napornimi koncerti pokrije stroške. Medtem večina frišnih skupin v tujini igra po klubih povsem brezplačno...


B0z0, ne nakladaj o stvareh, o katerih nimaš pojma. Niti ne bom izgubljal besed, povem ti samo da se recimo Courtney Love ne strinja s tvojo ekspertno oceno.
Mrbit ja

Pithlit ::

Pax_man: kdo mu pa "rit briše", da se izrazim tko... po kmečko. Kdo igra na inštrumente? Kdo skrbi za reklamo? PR? In vso ostalo kramo... Vse to ponavadi plača založba iz unih 61c. Ampak tega folk ponavadi (precej očitno) noče vedet. Pa se pol vsi delajo pametne kako so založbe vse gnile in zlobne. Če bi temu bilo res... bi bili založniki največji miljarderji na tem svetu. Pa niso. Hmm le zakaj?
Life is as complicated as we make it...

Yerpo ::

HAHAHA!!! Se ti sploh zavedaš, koliko denarja se obrne v glasbeni industriji na leto? Pa še kako so milijarderji!
Mrbit ja

icko ::

Samo poglej recimo virgin records...
lp

Pithlit ::

...

"največji miljarderji" In ja... _obrne_. Point je v temu da se tistih 61centov ne znajde v enem žepu. Point je v temu, da ko enkrat potegneš računico, levji delež pobere ravno umetnik. Očitno to ni nikomur jasno. Očitno vsi mislite da je unih 61centov čisti dobiček. Očitno vsi mislite da v založbah nihče nič ne dela (ali pa je vse zastonj).
Life is as complicated as we make it...

icek ::

Poleg zalozbe se je ena agencija, ki je namenjena za organizacijo koncertov. Zalozbe najveckrat z organizacijo koncerta nimajo nic. To sta 2 locena budgeta, tako da tistih 60c se kako pripada zalozbi (promocija, ...).
Rider of Theli
www.air-tv.net

Pithlit ::

Branson ni postal miljarder s svojo založbo... in ne služi samo prek založbe. Blagovna znamka "virgin" zajema več kot 350 družb.

Pravzaprav... dvomim da na svetu obstaja vsaj en čklovek, ki se je do miljard skozi "odiranje ubogih avtorjev". Vsaj na Forbes-u nisem našel nobenega, ki bi služil takšne denarce. Če pa vi koga poznate pa kar na dan z imenom.
Life is as complicated as we make it...

bMozart ::

A ima kdo tukaj praktično izkušnje s tem? Naj malo opiše kako je bilo pri njemu prosim. Pa ni važno ali je bil(je) samo slovenski mini trg.
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

BigWhale ::

Vice,

> Avtor sklene z založbo pogodbo za x albumov. Pogodbo sestavlja x finančnih parametrov. S
> pogodbo avtor dobi $ ali € s samo pogodbo še preden prdne, kasneje % od prodaje...

Moje vprasanje je bilo, kako nek fan podpre avtorja, ce ne kupuje CDjev in glasbo avtoja 'krade' na internetu.

Dajmo pogledati resnici v oci, vecina vas ne hodi na koncerte vseh izvajalcev, ki jih poslusate. Tudi jaz ne hodim. Je pa tudi res, da glasbe ne poslusam. Prizgem radio, ja to pa naredim.

'Evil zalozbe' in 'ne podpiranje evil industrije' so v 99% samo pateticni izgovor, da nekdo 'opravici' svoje nelegalno kopiranje glasbe.

Pithlit ::

Samo tko, za informacijo... BMG redno zaposluje okol 88000 ljudi. Ugibam da pogodbeno občasno dela zanje vsaj pol tolik ljudi (torej še ene 40000). Zdej pa dejmo... 61c stalat na 128000 folka.

Vem da se BMG ukvarja še z marsičem drugim kot samo izdajanjem glasbe. Ampak poanto menda opazite...

Vivendi Universal ima pod svojim okriljem ogromno glasbenikov katerim "krade" 61c od vsakega komada. Kljub temu njihov CEO na leto zasluži _manj_ kot Eminem. Kljub temu da je odgovoren za poslovanje firme in preživetje na tisoče uslužbencev. Kadarkoli ga lahko odpustijo in bo služil po 0c na leto. Eminem pa lahko doživljensko uživa prihodke od avtorskih pravic.

Aja saj to veste, da ima Eminem založbo? Ki deluje na povsem enak način kot te večje (torej... 9c avtorju ostalo pa "pokasira" Eminem)? Hmmm... *ding*ding*ding*

Pa še malo... dejmo pa kak drug biznis pogledat. Gostinstvo recimo. Prideš v oštarijo in za zrezek plačaš... ne vem... 10 evrov. Enako stori recimo ostalih 200 gostov v oštariji. Za to v miru pojest rabiš, recimo, pol ure. Ostali tudi. Torej 400 zrezkov na uro. V 8ih urah je to 3200 zrezkov. Kar znese 32000 evrov. Natakar ki ti prinese zrezek je plačan, bom radodaren, 5 evrov od ure. Kuhar prav tako. Skupaj tore v 8ih urah 80 evrov. PREKLET PESJAN OD OŠTIRJA K KRADE DELAVCU IN POKASIRA OSTALIH 31920 EVROV!!!!!1111ENA ane? Saj veste da tud toaletni v delavskem WCju ni zastonj. Ne pri oštirju, in ne v založbah. Tudi založbe imajo velike stroške tam, kjer jih malokdo vidi.
Life is as complicated as we make it...
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

HTC toži Apple

Oddelek: Novice / Android
153558 (2752) Keyser Soze
»

Eminem toži Apple (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
605681 (3116) Yerpo
»

Creative toži Apple

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
132235 (1764) MatevĹžk
»

Eminem toži Apple

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
151819 (1819) sid_dabster

Več podobnih tem