Novice » Grafične kartice » Nove napovedi iz AMDja
RejZoR ::
Hja jst, kaj pa če imaš takole enačbo:
(450000+128) x (1000-64)^2 + 300^25 = X
? Ne rečem da bo procesor kar vedel kje vskočit in to, je pa teoretično možno da bi razbil kej tazga med obema jedroma, vsak bi obdeloval del enačbe čeprav je dejansko v enem kosu (aka ena nit). Zlo posplošeno gledano... v končni fazi multithreading počne prav to...
Drugače pa 7-zip, Ultra preset nekako 1300-1600 KB/s, na dual core pa krepko preko 3500 KB/s pri stiskanju.
(450000+128) x (1000-64)^2 + 300^25 = X
? Ne rečem da bo procesor kar vedel kje vskočit in to, je pa teoretično možno da bi razbil kej tazga med obema jedroma, vsak bi obdeloval del enačbe čeprav je dejansko v enem kosu (aka ena nit). Zlo posplošeno gledano... v končni fazi multithreading počne prav to...
Drugače pa 7-zip, Ultra preset nekako 1300-1600 KB/s, na dual core pa krepko preko 3500 KB/s pri stiskanju.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
darkolord ::
Posamezne ukaze bolj težko razbiješ na več niti, celo logiko oziroma algoritme pa je ponavadi čisto možno (ni pa to ravno trivialen proces)
Jst ::
Rejzor: ampak pri tej enačbi, za dokončno rešitev, nujno potrebuješ (vmesne) rezultate morebitnih drugih niti. Pospešek minimalen.
Pri stiskanju več jeder seveda pomaga. Ogromno lahko. Jaz sem napisal, da bi pri odzipanju več pridobil s hitrejšim diskom.
Saj se strinjamo, ampak vseeno je potrebno povedati, da dual core ni neka magija, ali pa da bi "boljši" operacijski sistem znal kar a priori izkoristiti več jeder.
Primer je multimedia, ki je pisana na kožo večim jedrom. Boljši primer, kot tista enačba. Pri "divx-anju" pač vsako jedro vzame svoj sklop. In če je encoder/decoder pravilno napisan, bo bil pospešek skoraj tolikokraten, kot je jeder. Pa Vista, XP, Linux gor ali dol. (No, XPji imajo omejitev jeder na 2, če se ne motim)
Pri stiskanju več jeder seveda pomaga. Ogromno lahko. Jaz sem napisal, da bi pri odzipanju več pridobil s hitrejšim diskom.
Saj se strinjamo, ampak vseeno je potrebno povedati, da dual core ni neka magija, ali pa da bi "boljši" operacijski sistem znal kar a priori izkoristiti več jeder.
Primer je multimedia, ki je pisana na kožo večim jedrom. Boljši primer, kot tista enačba. Pri "divx-anju" pač vsako jedro vzame svoj sklop. In če je encoder/decoder pravilno napisan, bo bil pospešek skoraj tolikokraten, kot je jeder. Pa Vista, XP, Linux gor ali dol. (No, XPji imajo omejitev jeder na 2, če se ne motim)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
RejZoR ::
Vbistvu dekompresiranje ne bi tolk pridobilo s hitrejšim diskom.
Vsaj sam še nisem videl hitrosti nad 40MB/s kar pa zmore vsak današnji disk.
Vsaj sam še nisem videl hitrosti nad 40MB/s kar pa zmore vsak današnji disk.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Mavrik ::
Rejzor: Če bi bilo pisanje multithreading aplikacij tako lahko, bi jih imeli že en kup. Ni. Probleme ti že dela dejstvo, da se morajo threadi neprestano sihronizirati, kar dela tudi velike probleme igram, saj moraš pred izrisom ti meti večino stvari sihroniziranih. Kar pomeni, da pridobiš veliko več performanca z dodatnimi 400 MHz, kot pa celim dodatnim jedrom.
Omenjati nekaj video encoderjev (ki, samo za omembo, daleč največ pridobijo od dodatnih jeder med vsem softverom) ter potem govoriti da "VSI" programi delajo z večimi nitmi je... neumno. Že zaradi tega, ker pri veliko programih z multithreadingom niti približno ne pridobiš dovolj, da bi se splačalo zato tako zelo zakomplicirati razvoj ter vzdrževanje.
Omenjati nekaj video encoderjev (ki, samo za omembo, daleč največ pridobijo od dodatnih jeder med vsem softverom) ter potem govoriti da "VSI" programi delajo z večimi nitmi je... neumno. Že zaradi tega, ker pri veliko programih z multithreadingom niti približno ne pridobiš dovolj, da bi se splačalo zato tako zelo zakomplicirati razvoj ter vzdrževanje.
The truth is rarely pure and never simple.
RejZoR ::
You're not reading what i'm writing...
Sej sem napisal, da predelajo programe v multithreading samo če imajo od tega kakšen realen rezultat. Encoderji in orodja za stiskanje tle pridobijo boost s faktorjem enakim številu jeder. Ajde mal odstopanja ker nič ni nikoli 100% izkoriščeno. Tko kot je folk pred časom težil za multithreading, SSE/MMX optimizacij in 64bit verzijo eMule pa so devi povedal da realno ne bi blo nobenega haska razen tega da bi se fajli hashali mal hitreje. Pri takih pač ne vlagajo časa ker nima smisla. Čist logično. Vseeno pa lahko uporabnik sam preklada med jedri da sprosti sredstva za nek drug program. Kar je po svoje spet prednost.
Sej sem napisal, da predelajo programe v multithreading samo če imajo od tega kakšen realen rezultat. Encoderji in orodja za stiskanje tle pridobijo boost s faktorjem enakim številu jeder. Ajde mal odstopanja ker nič ni nikoli 100% izkoriščeno. Tko kot je folk pred časom težil za multithreading, SSE/MMX optimizacij in 64bit verzijo eMule pa so devi povedal da realno ne bi blo nobenega haska razen tega da bi se fajli hashali mal hitreje. Pri takih pač ne vlagajo časa ker nima smisla. Čist logično. Vseeno pa lahko uporabnik sam preklada med jedri da sprosti sredstva za nek drug program. Kar je po svoje spet prednost.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Sempron 2100+ s porabo 9 WOddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 4652 (2219) | bluefish |
» | Urbi et Orbi: Radeon HD 2000 serija (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 10225 (6495) | M-XXXX |
» | AMD razkriva podrobnosti o K10Oddelek: Novice / Procesorji | 4576 (2404) | Zheegec |
» | AMD predstavil "Teraflop-in-a-Box" sistemOddelek: Novice / Procesorji | 3939 (2584) | gzibret |
» | AMD 690Oddelek: Novice / Grafične kartice | 2630 (2029) | Swen F@tt |