Novice » Operacijski sistemi » Windows davek znaša 50$
krneki0001 ::
oven-2k - vista busines za študente je zastonj. Namesto noda vzameš aviro, ki je boljša in cenejša od noda(predvsem pa je zastonj za home userja - ne pro verzija). Namesto offica pa uporabljaš open office in te vse skupaj pride zastonj.
Pa za vse samo klikaš next in nikjer nobenega potenja in razbijanja z glavo, kako boš kaj konfiguriral - vse skupaj je "out of the box". Tko da glede študentske variante se bolj splača MS, kot linux.
Pa vista in server2008 sta ravno tok varna kot linux, in od sedaj naprej bodo virusi kr enaki za win ali linux.
Edina slabost bo hypervisor v serverju 2008 (samo za intel VM procesorje in AMD procesorje od leta 2006 naprej), če ga do takrat ne bodo poštimal, ker boš lahko imel nadzor nad kompletno mašino, če boš spravil dober program, virus ali trojanca v 160k dolgo kodo.
Kar se tiče silverlight-a pa deluje na xp ali visti, ampak v vseh brskalnikih, tako da to ne bo problem.
Pa za vse samo klikaš next in nikjer nobenega potenja in razbijanja z glavo, kako boš kaj konfiguriral - vse skupaj je "out of the box". Tko da glede študentske variante se bolj splača MS, kot linux.
Pa vista in server2008 sta ravno tok varna kot linux, in od sedaj naprej bodo virusi kr enaki za win ali linux.
Edina slabost bo hypervisor v serverju 2008 (samo za intel VM procesorje in AMD procesorje od leta 2006 naprej), če ga do takrat ne bodo poštimal, ker boš lahko imel nadzor nad kompletno mašino, če boš spravil dober program, virus ali trojanca v 160k dolgo kodo.
Kar se tiče silverlight-a pa deluje na xp ali visti, ampak v vseh brskalnikih, tako da to ne bo problem.
kulSMS ::
Točno zato pa pravim, da bi pri nas morala BSA začeti hoditi po hišah, Linuxaši pa bi morali začeti BSA prijavljati svoje sosede.
Če bom čakal na prijavo mojih sosedov linuxašev potem sem še cca. N let brez skrbi (ne bodo me prehiteli).
Roadkill ::
Po enem letu linuxa sem bil v nedeljo prisiljen menjati nazaj na windowse. Na moji mšini je šla k vragu matična (nevihta) in tako uporabljam eno "staro" mašino.
Toliko časa sem porabil, da sem usposobil brezžično mrežno, da bi v tem času že lahko z nule postavil Ubuntu in ga pripravil do tega, da dela kot je treba. :)
Toliko časa sem porabil, da sem usposobil brezžično mrežno, da bi v tem času že lahko z nule postavil Ubuntu in ga pripravil do tega, da dela kot je treba. :)
Ü
Liker ::
@FireStorm:
Hja, vem da bi Irda in BT morala delovati, a ne delujta:S
Kernel je relativno nov (2.6.16). In zacuda ce priklopim Irda ali BT preko USB dongle-a vse deluje normalno. Saj mora, ker je v kernel config file-u vse v povezavi z Irda ali =y ali =m.
Drugace pa se niti moduli ne nalozijo, lahko jih sicer jaz rocno (force), a zadeva se vedno ne deluje.
Card readerji so no comment :P
Modemi pa bi verjetno delovali ce bi se malo posvetil, samo glede na to da jih lahko stestiram samo na vikendu, mi je to malcek od rok.
Hja, vem da bi Irda in BT morala delovati, a ne delujta:S
Kernel je relativno nov (2.6.16). In zacuda ce priklopim Irda ali BT preko USB dongle-a vse deluje normalno. Saj mora, ker je v kernel config file-u vse v povezavi z Irda ali =y ali =m.
Drugace pa se niti moduli ne nalozijo, lahko jih sicer jaz rocno (force), a zadeva se vedno ne deluje.
Card readerji so no comment :P
Modemi pa bi verjetno delovali ce bi se malo posvetil, samo glede na to da jih lahko stestiram samo na vikendu, mi je to malcek od rok.
bluefish ::
Pohvalna poteza s strani Della. Če bodo poskrbeli še za vso podporo strojne opreme pod Linuxom (kar verjamem, da bodo), zna to biti best-buy za nekatere uporabnike.
Sicer primarno uporabljam XP, vendar pa na vsake toliko časa skočim v vode Linux-a. Že eno leto se nekako opogumljam, da bi Linux uporabljal dalj časa, vendar pa zmeraj naletim na kakšno težavo pri zaznavanju strojne opreme. Konkretno: integrirana zvočna kartica na DFI plati ni zaznana, Wifi kartica prav tako ne (trudim se jo usposobiti z ndiswrapper-jem. Imel pa sem tudi slabe izkušnje ob poskusu namestitve Beryl-a, ko se je Linux "sesul".
Dobra novica za manj vešče uporabnike pa je, da je sedaj možno Linux namestitev opraviti znotraj Win, ob ponovnem zagonu pa Win zagonski meni samodejno postreže z izbiro teh dveh OS.
Nekaterim je stvar verjetno že znana, nahaja se na tem naslovu. Poleg vsega ta program poskrbi tudi za download ustreznega image-a distribucije iz interneta. Uporabnik pa lahko izbira med Ubuntu, Kubuntu, Xubunto linux distribucijami.
Sicer primarno uporabljam XP, vendar pa na vsake toliko časa skočim v vode Linux-a. Že eno leto se nekako opogumljam, da bi Linux uporabljal dalj časa, vendar pa zmeraj naletim na kakšno težavo pri zaznavanju strojne opreme. Konkretno: integrirana zvočna kartica na DFI plati ni zaznana, Wifi kartica prav tako ne (trudim se jo usposobiti z ndiswrapper-jem. Imel pa sem tudi slabe izkušnje ob poskusu namestitve Beryl-a, ko se je Linux "sesul".
Dobra novica za manj vešče uporabnike pa je, da je sedaj možno Linux namestitev opraviti znotraj Win, ob ponovnem zagonu pa Win zagonski meni samodejno postreže z izbiro teh dveh OS.
Nekaterim je stvar verjetno že znana, nahaja se na tem naslovu. Poleg vsega ta program poskrbi tudi za download ustreznega image-a distribucije iz interneta. Uporabnik pa lahko izbira med Ubuntu, Kubuntu, Xubunto linux distribucijami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
MrStein ::
nebivedu:
Uf, a sem kaj zamudil ???
Ali pa bi kdo to malo obrazložil ?
blueFish : Pozabil si omeniti, da se zadevi reče "Wubi".
od sedaj naprej bodo virusi kr enaki za win ali linux.
Uf, a sem kaj zamudil ???
Ali pa bi kdo to malo obrazložil ?
blueFish : Pozabil si omeniti, da se zadevi reče "Wubi".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
krneki0001 ::
S prihodom viste in serverja 2008 (longhorn) je jedro čisto ločeno od gui-ja. Pri server varianti lahko inštaliraš samo core serverja in potem texstovno konfiguriraš zadeve. Administrator se je sedaj zelo približal rootu in brez gesla ne moreš nič.
Si bom sposodil besedilo od MR.B-ja
Tko da ker se je vista zelo približala linuxu in brez da bi imel administratorja(v visti) ali root (linux) ne moreš tut desktopu spremenit ločljivosti ali prestavit ikone, kaj šele da bi lahko kaj brskal po kakih direktorijih ali celo kak program posnel na mašino, bodo virusi malvare in ostala jajca sedaj univerzalni - za prevzem roota ali administratorja.
Si bom sposodil besedilo od MR.B-ja
Kar se tiče Vista varnosti VS Linux Desktop, je pa hec v tem, da so ugotovili, da kernel oziroma kompletni sistem, prevzeti, itd. Tako da sedaj vsi napadi usmerjajo na user mode, viruse, eksplojete, itd. Ja glejga vraga, to je direktna brca argumentu linux mojstrov, da uporabnik ne more ničesar narediti kot root. Do sedaj ni bilo potrebe, sedaj bodo univerzalni.
Tko da ker se je vista zelo približala linuxu in brez da bi imel administratorja(v visti) ali root (linux) ne moreš tut desktopu spremenit ločljivosti ali prestavit ikone, kaj šele da bi lahko kaj brskal po kakih direktorijih ali celo kak program posnel na mašino, bodo virusi malvare in ostala jajca sedaj univerzalni - za prevzem roota ali administratorja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Daedalus ::
Linux je pa fajn igračka za tiste, ki jim računalnik ni orodje pač pa igračka za zabijanje prostega časa (in nekaj redkih posameznikov, ki ga uporabljajo resno). To je to....
S kerega planeta si pa ti padu?
S kerega planeta si pa ti padu?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Oven-2k ::
oven-2k - vista busines za študente je zastonj. Namesto noda vzameš aviro, ki je boljša in cenejša od noda(predvsem pa je zastonj za home userja - ne pro verzija). Namesto offica pa uporabljaš open office in te vse skupaj pride zastonj.
No, no, pocasi. Vse fakultete niso v programu MSDNAA. V Ljubljani imajo dostop do programske opreme iz MSDNAA samo ucenci naslednjih sol: EF, FRI, FE, FMF, Institut in akademija za multimedio, Srednja Sola Tehniskih Strok Siska in Vegova. Tako da ja, jaz in ti si lahko zrihtamo Visto brezplacno, vecina pa ne.
Glede ostalega se pa strinjam s tabo. Samo pac NOD32 meni pase ker sem z njim ze vrsto let zadovoljen in mi tece lepse od Avire, AVGja in Avasta in mi ni bilo problem dati 21 EUR na leto. No, zdej so podrazil na 28 amapk vseeno mi tega dnarja ne bo skoda dat tudi v prihodnje za dober produkt.
Rok
Oven-2k ::
Ja sej imajo srednje sole drugacen program od fakultet, tko da ne vem kaj vam ponujajo. Mogoce pa sploh nimate Viste
Rok
'FireSTORM' ::
Liker, pa probaj skompajlat kak novejši kernel
2.6.21.x
mislim da je na ta dan 2.6.21.3 tazadnja verzija
če še tega nisi nikoli počel, saj ni tako težko ;)
BT sem sicer samo enkrat mel doma, tist ki se vključi na USB in mi ni povzročal nekih preglavic
drugače pa uporabljam USB kabel ki je bil priložen telefonu
kaj to vas2? :D
ok nek "hacker" scracka mojemu userju password in kaj bo potem?
če je omejen samo na userjev direktorij?
exploit, exploit je skripta ki išče luknje v sistemu in jih kasneje izkorišča...
ampak brez rootkita se to kar hitro lahko odkrije
sploh še težje je če je root remote login disablan in če root "nima" gesla
torej da se niti navaden user ne more loginat iz mašine kot root
razen če ima grupo ki ima dovoljenje za sudo(obstaja tudi PAM, ampak mi je boljši sudo)
ne more zalaufat niti virtualne mašine kot user, če ni skompajlanih modulov v kernelu...
ok ne mislim se kregat kako je z tem v polknih
ampak če je še vedno tako kot je bilo do zdaj je to kar malo kriza...
2.6.21.x
mislim da je na ta dan 2.6.21.3 tazadnja verzija
če še tega nisi nikoli počel, saj ni tako težko ;)
BT sem sicer samo enkrat mel doma, tist ki se vključi na USB in mi ni povzročal nekih preglavic
drugače pa uporabljam USB kabel ki je bil priložen telefonu
Si bom sposodil besedilo od MR.B-ja
Kar se tiče Vista varnosti VS Linux Desktop, je pa hec v tem, da so ugotovili, da kernel oziroma kompletni sistem, prevzeti, itd. Tako da sedaj vsi napadi usmerjajo na user mode, viruse, eksplojete, itd. Ja glejga vraga, to je direktna brca argumentu linux mojstrov, da uporabnik ne more ničesar narediti kot root. Do sedaj ni bilo potrebe, sedaj bodo univerzalni.
Tko da ker se je vista zelo približala linuxu in brez da bi imel administratorja(v visti) ali root (linux) ne moreš tut desktopu spremenit ločljivosti ali prestavit ikone, kaj šele da bi lahko kaj brskal po kakih direktorijih ali celo kak program posnel na mašino, bodo virusi malvare in ostala jajca sedaj univerzalni - za prevzem roota ali administratorja.
kaj to vas2? :D
ok nek "hacker" scracka mojemu userju password in kaj bo potem?
če je omejen samo na userjev direktorij?
exploit, exploit je skripta ki išče luknje v sistemu in jih kasneje izkorišča...
ampak brez rootkita se to kar hitro lahko odkrije
sploh še težje je če je root remote login disablan in če root "nima" gesla
torej da se niti navaden user ne more loginat iz mašine kot root
razen če ima grupo ki ima dovoljenje za sudo(obstaja tudi PAM, ampak mi je boljši sudo)
ne more zalaufat niti virtualne mašine kot user, če ni skompajlanih modulov v kernelu...
ok ne mislim se kregat kako je z tem v polknih
ampak če je še vedno tako kot je bilo do zdaj je to kar malo kriza...
Those penguins.... They sure aint normal....
Mavrik ::
če še tega nisi nikoli počel, saj ni tako težko ;)
Neeee, sploh ne. Samo do potankosti moraš vedeti kak hardware maš (razen če seveda zrivaš vse notri v kernel), pocrkali bodo vsi defaultni restricted moduli, katere bo moral spet še enkrat kasneje kompajlati, pa še ogromna možnost je, da mu to niti približno ne bo problema popravilo.
Vidite, to pa je Linux. Devom normalnih OSov še ni sploh na pamet padlo, da bi moral končni uporabnik kernel kompajlati. In prav je tako.
The truth is rarely pure and never simple.
Mavrik ::
Jaz točno vem kako težko je, ker sem to že velikokrat delal. Glih zato pravim, da tega noben end-uporabnik ne bi smel biti prisiljen uporabiti. Recimo Ubuntu gre v pravo smer, ko daje ven generic posodobljene kernele z restricted driverji.
The truth is rarely pure and never simple.
Matevžk ::
The window menu lets you alter many aspects of kernel configuration.
After you have made any necessary changes /.../
Korak, ki traja najdlje, so uspešno izpustili in ga prepustili uporabniku. Ne vem, no ...
Konfiguracija in kompilacija kernela ni tak bavbav, kot se sliši, ni pa trivialno opravilo. In všeč mi je, da je snovalcem Linuxa prišlo na misel, da bi uporabnik kdaj hotel sam konfigurirati in prevesti jedro sistema; rad imam možnost izbire.
Ampak zato obstajajo distribucije, ki vključujejo jedra, ki zadostijo potrebam tako rekoč vseh uporabnikov. Kdor uporablja Ubuntu, najbrž ne rabi sam prevajati jedra. Kdor uporablja Gentoo, ga tako ali tako mora (in najbrž hoče) ...
lp, Matevžk
'FireSTORM' ::
Mavrik:
tukaj pride downloadanje kernel
in untaranje v /usr/src, kjer dobiš recimo direktorij linux-2.6.20.7(recimo da kompajlaš ta kernel)
no in potem pride kompajlanje
cp /usr/src/linux/.config /usr/src/linux-2.6.20.7
rm -rf /usr/src/linux
cd /usr/src
ln -s linux-2-6-20-7 linux
cd linux
make oldconfig
make install
make modules_install
in reboot
ali pa rebootaš z pomočjo kexec
in kje je zdaj tu potrebno kako super znanje o svojem hardware-u?
sicer pa, če ne poznaš svojega hardware-a...kaj potem sploh dela računalnik na tvoji mizi?
isto kot da bi kupoval zimske gume za avto pa nebi vedel če rabiš 3 ali 4 ali sploh kakšne morajo bit...
stem ko kopiraš .config file iz starega source-a v novega si opravil že izbiranje vse strojne opreme
če pa hočeš še kaj dodat pa namesto make oldconfig zaženeš make menuconfig
tudi jaz sem mislil da je recompajlanje kernela grozno
ampak zdaj ko sem enkrat to storil je to mačji kašelj
tukaj pride downloadanje kernel
in untaranje v /usr/src, kjer dobiš recimo direktorij linux-2.6.20.7(recimo da kompajlaš ta kernel)
no in potem pride kompajlanje
cp /usr/src/linux/.config /usr/src/linux-2.6.20.7
rm -rf /usr/src/linux
cd /usr/src
ln -s linux-2-6-20-7 linux
cd linux
make oldconfig
make install
make modules_install
in reboot
ali pa rebootaš z pomočjo kexec
in kje je zdaj tu potrebno kako super znanje o svojem hardware-u?
sicer pa, če ne poznaš svojega hardware-a...kaj potem sploh dela računalnik na tvoji mizi?
isto kot da bi kupoval zimske gume za avto pa nebi vedel če rabiš 3 ali 4 ali sploh kakšne morajo bit...
stem ko kopiraš .config file iz starega source-a v novega si opravil že izbiranje vse strojne opreme
če pa hočeš še kaj dodat pa namesto make oldconfig zaženeš make menuconfig
tudi jaz sem mislil da je recompajlanje kernela grozno
ampak zdaj ko sem enkrat to storil je to mačji kašelj
Those penguins.... They sure aint normal....
Roadkill ::
Firestorm... raje nehaj, ker greš še meni na živce, pa sem linux fan. Da ne omenjam da je tvoj stil pisanja tak, da bi najraje oklofutal vse profesorice, ki so te kdaj učile slovenščino.
Nimamo vsi časa ali pa vsaj veselja, da bi se igrali s stvarmi s katerimi se res ni potrebno.
Zato pa obstaja distro kot je ubuntu. Za ostale je gentoo, ali kaka slična source-dristribucija.
Sej, če bi rabil bi tudi sam naredil marsikaj, ampak ni pa treba tukaj strašit, da bo na koncu pol windowsašev mislilo, da moraš znat v miže kernel skonfigurirat, če hočeš uporabljat ubuntu.
Nimamo vsi časa ali pa vsaj veselja, da bi se igrali s stvarmi s katerimi se res ni potrebno.
Zato pa obstaja distro kot je ubuntu. Za ostale je gentoo, ali kaka slična source-dristribucija.
Sej, če bi rabil bi tudi sam naredil marsikaj, ampak ni pa treba tukaj strašit, da bo na koncu pol windowsašev mislilo, da moraš znat v miže kernel skonfigurirat, če hočeš uporabljat ubuntu.
Ü
krneki0001 ::
ok nek "hacker" scracka mojemu userju password in kaj bo potem?
če je omejen samo na userjev direktorij?
exploit, exploit je skripta ki išče luknje v sistemu in jih kasneje izkorišča...
ampak brez rootkita se to kar hitro lahko odkrije
sploh še težje je če je root remote login disablan in če root "nima" gesla
torej da se niti navaden user ne more loginat iz mašine kot root
razen če ima grupo ki ima dovoljenje za sudo(obstaja tudi PAM, ampak mi je boljši sudo)
ne more zalaufat niti virtualne mašine kot user, če ni skompajlanih modulov v kernelu...
ok ne mislim se kregat kako je z tem v polknih
ampak če je še vedno tako kot je bilo do zdaj je to kar malo kriza...
Predlagam da si server 2008 inštaliraš na mašino in sprobaš. Nič ni več tako kot je bilo in lahko skoraj vzporednico potegneš vista linux.
Mavrik ::
FireStorm: Če si že tak lep guide napisal... pozabo pa si seveda, da treba potem kernel image skopirati v /boot in ustrezno popraviti boot loader. Seveda nisi niti omenjal, da restricted moduli nehajo delati in jih je treba recompilati. Kar je seveda malo problemčič, če tvoja wireless kartica rabi take (Intelove 3945ABG so take, ter ostale katere rabijo ndiswrapper) ter tudi fglrx ter nVidiini driverji. Prav tako, kot sem že omenil, zadeva zelo redko popravi hardware probleme, saj se moduli precej redko dodajajo. V bistvu je praktično edini razlog, zakaj bi šao recompilat kernel ta, da hočeš pospešiti boot sistema (ki je v večini primerov grozljivo počasen, recimo SuSE pa Ubuntu) ter da dodaš kake patche s katerimi optimiziraš delovanje ter se znebiš tistega nepotrebnega kupa balasta v obliki modulov za dinozavrsko strojno opremo.
Da ne govorim kak lepo ti lahko nov kernel polomi že delujoče stvari (recimo ATi driver je bil kar nekaj časa nekompatibilen z 2.20 vejo)
Da ne govorim o dejstvu, da precej distrojev nima .config fajla za svoje kernel konfiguracije.
Da ne govorim kak lepo ti lahko nov kernel polomi že delujoče stvari (recimo ATi driver je bil kar nekaj časa nekompatibilen z 2.20 vejo)
Da ne govorim o dejstvu, da precej distrojev nima .config fajla za svoje kernel konfiguracije.
The truth is rarely pure and never simple.
driver_x ::
S prevajanjem jedra je pač tako, da se ga loti tisti, ki točno ve zakaj to početi. Vendar vsaj obstaja možnost prilagoditve na uporabnikovo strojno opremo. Če pa nekdo svoje strojne opreme ne pozna, potem pa ne vidim razloga zakaj bi se spuščal v taka opravila, kot je prevajanje jedra operacijskega sistema. Sam sem jedro prevajal nazadnje takrat, ko je bilo potrebno to početi ponoči zaradi dolgotrajnosti procesa.
Pomembno pa se mi zdi, da tisti ki si želi jedro prilagoditi lastnim potrebam, v Linuxu to lahko stori.
Pomembno pa se mi zdi, da tisti ki si želi jedro prilagoditi lastnim potrebam, v Linuxu to lahko stori.
'FireSTORM' ::
Mavrik: pozabil sem pred vse make install in modules_install dodati še navaden make
in potem je make modules_install
in make install
make install ti skopira kernel image v boot in na koncu popravi boot loader, vsaj LILO, za GRUB nevem, ker uporabljam samo LILO od vsega začetka...
Če je Source-Based distro ga ziher ma, aka Gentoo, Slack... V glavnem nek configuration file bi moral bit. Optimizacija boota z patchi? Vanilla kernel je najbolje in tako kot praviš, če si mojster pomečeš vun polovico česar ne rabiš, npr. podporo za Intel ko pa tvoj računalnik niti malo ne diši po Intelu. Ni tako grozno rekompajlat kernela, vsaj meni ne in nisem nek stručko za Linux.
nebivedu: z veseljem ga vdarim po VM, če ga dobim for free ;)
Sicer pa pravim, da nevem kako je to zdaj v polknih, pravim samo če je še zmeraj kot je blo je res kriza. Če je ta 2008 beta brezplačna jo zloadam(če se da) in res dam malo v VM da jo sprobam. Morda me celo prepričaš da bom na server dal windows :P
Roadkill: Slovenščino sem mel 5 na maturi
In sploh pišem post in ne spisa.
No pa, nikoli nisem rekel da če hočeš uporabljat Linux moreš vedet kernel recompajlat kot ti praviš miže. Saj so K/X/NeVemKajŠeVseUbuntu distribucije za newbie oz. začetnike, mar ne? Meni osebno je za distro zgrešen, ampak to sem jaz. Je pa seveda fino če ga veš sam in si enkrat en večer vzameš čas in sprobaš zadevo. Jaz sem bil se prisiljen k temu spravit. Ker na Slack 11 sem imel z kernelom 2.4.33.3 probleme z USB porti, 2.6.17.13 se mi je pa nenehno sesuval(EDBA is big;..) in mi ni več drugega ostalo kot se naučit rekompajlat kernel in mi je uspelo v prvo. No in potem ko sem rekompajlal sem bil kar malo jezen na ljudi kot si ti in Mavrik, ker strašite ja pa če to zajebeš pa la la la pa to je težko raje ne delaj...
Meni se recompile kernela ne zdi noben bav bav pa če bo se zemlja začela nazaj vrtet.
edit:
Tega ti pa nihče ne preprečuje, SuSE vem da nima GCC nameščenega ali si pa samo nihče ne ve nastavit tega v installu, ampak lahko GCC potegneš z neta, namestiš in potem kompajlaš svoj kernel, če hočeš.
@nebivedu: sem naročil 2008, kak dolgo potuje v slo?
in potem je make modules_install
in make install
make install ti skopira kernel image v boot in na koncu popravi boot loader, vsaj LILO, za GRUB nevem, ker uporabljam samo LILO od vsega začetka...
Če je Source-Based distro ga ziher ma, aka Gentoo, Slack... V glavnem nek configuration file bi moral bit. Optimizacija boota z patchi? Vanilla kernel je najbolje in tako kot praviš, če si mojster pomečeš vun polovico česar ne rabiš, npr. podporo za Intel ko pa tvoj računalnik niti malo ne diši po Intelu. Ni tako grozno rekompajlat kernela, vsaj meni ne in nisem nek stručko za Linux.
nebivedu: z veseljem ga vdarim po VM, če ga dobim for free ;)
Sicer pa pravim, da nevem kako je to zdaj v polknih, pravim samo če je še zmeraj kot je blo je res kriza. Če je ta 2008 beta brezplačna jo zloadam(če se da) in res dam malo v VM da jo sprobam. Morda me celo prepričaš da bom na server dal windows :P
Roadkill: Slovenščino sem mel 5 na maturi
In sploh pišem post in ne spisa.
No pa, nikoli nisem rekel da če hočeš uporabljat Linux moreš vedet kernel recompajlat kot ti praviš miže. Saj so K/X/NeVemKajŠeVseUbuntu distribucije za newbie oz. začetnike, mar ne? Meni osebno je za distro zgrešen, ampak to sem jaz. Je pa seveda fino če ga veš sam in si enkrat en večer vzameš čas in sprobaš zadevo. Jaz sem bil se prisiljen k temu spravit. Ker na Slack 11 sem imel z kernelom 2.4.33.3 probleme z USB porti, 2.6.17.13 se mi je pa nenehno sesuval(EDBA is big;..) in mi ni več drugega ostalo kot se naučit rekompajlat kernel in mi je uspelo v prvo. No in potem ko sem rekompajlal sem bil kar malo jezen na ljudi kot si ti in Mavrik, ker strašite ja pa če to zajebeš pa la la la pa to je težko raje ne delaj...
Meni se recompile kernela ne zdi noben bav bav pa če bo se zemlja začela nazaj vrtet.
edit:
Pomembno pa se mi zdi, da tisti ki si želi jedro prilagoditi lastnim potrebam, v Linuxu to lahko stori.
Tega ti pa nihče ne preprečuje, SuSE vem da nima GCC nameščenega ali si pa samo nihče ne ve nastavit tega v installu, ampak lahko GCC potegneš z neta, namestiš in potem kompajlaš svoj kernel, če hočeš.
@nebivedu: sem naročil 2008, kak dolgo potuje v slo?
Those penguins.... They sure aint normal....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 'FireSTORM' ()
MrStein ::
Mavrik:
HP-UX torej ni normalen OS ?
'FireSTORM':
Joj, a kdo vzame moj GSM aparat ? Namreč ne poznam njegovega hardvera. Kaki CPU ima, ma ne vem če sploh ima CPU ... Torej nima kaj iskati v moji roki.
Glede vdora v ne-root račun pa : "local root exploits are dime-a-dozen" (besede Alana Cox-a, ne moje)
Devom normalnih OSov še ni sploh na pamet padlo, da bi moral končni uporabnik kernel kompajlati.
HP-UX torej ni normalen OS ?
'FireSTORM':
sicer pa, če ne poznaš svojega hardware-a...kaj potem sploh dela računalnik na tvoji mizi?
Joj, a kdo vzame moj GSM aparat ? Namreč ne poznam njegovega hardvera. Kaki CPU ima, ma ne vem če sploh ima CPU ... Torej nima kaj iskati v moji roki.
Glede vdora v ne-root račun pa : "local root exploits are dime-a-dozen" (besede Alana Cox-a, ne moje)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
krneki0001 ::
firestorm ja server 2008 je zastonj in si ga lahko dolpotegneš iz microsoftove strani. V VM ti bo delal prepočasi, ker VM ne dovoli direktnega dostopa do HW(hardware). To bo imel server 2008 bolje poštimano s hypervisorjem in boš z VM lahko dostopal direktno do HW-ja. Microsoft se je povezal direktno s firmo XEN in bo prišel dodatek za server 2008 ven 180 dni po izzidu uradne verzije - sistemi v VM naj bi potem delali z 99% hitrosti, kot če bi jih inštaliral direkt(ne v VM).
krneki0001 ::
Pa še to s server 2008 boš imel 5 licenc - eden, ki bo host na mašini in še 4 komade lahko postaviš v VM.
'FireSTORM' ::
Vem da bo delal počasneje, ampak nimam kam drugače dat. Zmajnkalo (delujočih) računalnikov
Those penguins.... They sure aint normal....
Mavrik ::
HP-UX torej ni normalen OS ?
A je namenjen za workstation uporabo na večini računalnikov? Torej ni.
The truth is rarely pure and never simple.
Roadkill ::
>> Saj so K/X/NeVemKajŠeVseUbuntu distribucije za newbie oz. začetnike, mar ne?
Niti ne. So distribucije, ki jih LAHKO uporablja tudi newb.
Konec koncev pa vedno lahko sam skonfiguriraš in kompajlaš kernel in si vse programe prevajaš iz sourca in si puliš lase zaradi dependenc... ni ti pa treba. Razen če želiš kako eksotiko.
Niti ne. So distribucije, ki jih LAHKO uporablja tudi newb.
Konec koncev pa vedno lahko sam skonfiguriraš in kompajlaš kernel in si vse programe prevajaš iz sourca in si puliš lase zaradi dependenc... ni ti pa treba. Razen če želiš kako eksotiko.
Ü
'FireSTORM' ::
Torej ja. Saj vem da lahko sam prevajaš svoj kernel. To praktično mora bit omogočeno povsod, samo GCC rabiš pa še morda kakšno orodje.
Those penguins.... They sure aint normal....
aiko ::
Da pristavim še jaz svoj lonček;
NE strinjam se s politiko, da nekatere pc-e ne moreš kupiti brez Win-sov.
Wins uporabljem, ne rečem da ne. Ampak nisem in nikoli ne bom plačal zanje. Zakaj? Ker ne podpiram politike podjetja.
Linux - crap? Halo?? Res, da s kako stvarjo se j**** ko svinja, ma ko dela, dela da je veselje videt.
Probal sem Mac (dela fenomenalno), Lin in Win in odkrito povedano, daleč najslabše delajo Winsi... (npr.: en dan so "čudežno izginili" gonilniki od grafike). Vedno ko kaj krvavo rabim se zaštekajo.
Da ne omenim prilagodljivosti Lin. Costumiziraš si lahko čisto vse, dela mi čisto vse. In ko jih rabim so tam. Kar je pomembno.
NE strinjam se s politiko, da nekatere pc-e ne moreš kupiti brez Win-sov.
Wins uporabljem, ne rečem da ne. Ampak nisem in nikoli ne bom plačal zanje. Zakaj? Ker ne podpiram politike podjetja.
Linux - crap? Halo?? Res, da s kako stvarjo se j**** ko svinja, ma ko dela, dela da je veselje videt.
Probal sem Mac (dela fenomenalno), Lin in Win in odkrito povedano, daleč najslabše delajo Winsi... (npr.: en dan so "čudežno izginili" gonilniki od grafike). Vedno ko kaj krvavo rabim se zaštekajo.
Da ne omenim prilagodljivosti Lin. Costumiziraš si lahko čisto vse, dela mi čisto vse. In ko jih rabim so tam. Kar je pomembno.
Mavrik ::
Pirati pa ste res zadnji, ko lahko svoje mnenje o MS politiki izražate.
The truth is rarely pure and never simple.
driver_x ::
A je namenjen za workstation uporabo na večini računalnikov? Torej ni.
Zanimivo in hkrati omejeno razmišljanje. Če je tvoj domet Office in par iger to še ne pomeni, da drugi za resno delo ne uporabljajo drugih OS-ov.
TESKAn ::
Costumiziraš si lahko čisto vse, dela mi čisto vse. In ko jih rabim so tam. Kar je pomembno.
Hecno, enako jaz rečem za okna, če jih še nisem zasvinjal z par desetimi programčki, ki sem jih hotel preizkusit in ki ti brez izjeme ne znajo popucat za sabo. Ok, prilagodit pač ne moreš čisto vsega, ampak delajo. Zanesljivo. Dokler jih ne zabašeš z zanič softwerom.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
roscha ::
če jih še nisem zasvinjal z par desetimi programčki
In kako naj "butast" uporabnik ve, kateri programčki mu bodo zjebal sisstem in kateri ne?
Toliko o prijaznosti do nevednih uporabnikov, ki jo vedno obešate na veliki zvon.
Na trenutnem PC-ju sem preizkusil cele kupe programja, pa to ni vplivalo na hitrost delovanja. 3x lahko ugibaš kater OS uporabljam....
In kako naj "butast" uporabnik ve, kateri programčki mu bodo zjebal sisstem in kateri ne?
Toliko o prijaznosti do nevednih uporabnikov, ki jo vedno obešate na veliki zvon.
Na trenutnem PC-ju sem preizkusil cele kupe programja, pa to ni vplivalo na hitrost delovanja. 3x lahko ugibaš kater OS uporabljam....
Roadkill ::
TESKan: Hecno, jaz se pa na moji ubuntu mašini vsak teden kdaj odločim, da bom inštaliral 5-10 programčkov in jih malo sprobaval. (recimo malo pogledam kaj je novega na www.getdeb.net)
Tako že eno leto, brez da bi odstranil kateri koli paket.
Najbolj nezaslišana zadeva pri vsem tem je, da mi sistem zaradi tega še vedno deluje. Enako, kot če programčkov ne bi naložil. Nezaslišano je pa to zato, ker sem prej 10 let uporabljal winse. :)
Tako že eno leto, brez da bi odstranil kateri koli paket.
Najbolj nezaslišana zadeva pri vsem tem je, da mi sistem zaradi tega še vedno deluje. Enako, kot če programčkov ne bi naložil. Nezaslišano je pa to zato, ker sem prej 10 let uporabljal winse. :)
Ü
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Roadkill ()
TESKAn ::
Nista razumela, kaj želim povedat. Če imaš računalnik samo za delo in ga ne zbloataš s kupom šare, ti bo čez leto, dve, tri...delal enako dobro, kot danes. Nekateri v tej temi pa prikazujejo, kot da na računalnik naložiš okna, počakaš pet minut in že je neuporaben za kakršnokoli delo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
'FireSTORM' ::
3x lahko ugibaš kater OS uporabljam....
MS-DOS? o.O
FreeDOS?
AmigaOS?
evo 3x
Ja je tako TESKAn, če šibaš gor ves crap kot so windowblinds in miljone podobnih programov, je potem naenkrat tvoj ferrari podoben fičkotu. Kar me izjemno preseneča na eni kibli, AMD Athlon 2000+ 512MB in GeForce MX440. Neglede na to kolko krat poskusim posnet Windowse gor, zmeraj počasnejši je računalnik. Na svojem, nekdanjem podobnem, le da je 2200+ pa je Linux z KDE šibal kot raketa.
Pravtako za viruse, vsi Win fani pravite, jaz nimam Anti-Virusa gor in že x let nimam težav z računalnikom. Morda, ne rečem da ni mogoče, in takšni verjetno veste kar lahko in kar ne. Ampak koliko računalnikov in podatkov sem reševal pred virusi bi rekel da je več ljudi takšnih ki o tem nimajo pojma in po spletu klikajo vse mogoče. Ko dobijo mail, dobili ste 1000000000000€ samo kliknite ta link brez pomisleka 500x kliknejo link da "bi se hitreje odprlo". Torej toliko o prijaznosti do končnega povprečnega uporabnika.
Po moje je Ubuntu na Dell-u izjemna odločitev in podpiram potezo Dell-a v to smer, bral sem tudi da naj bi počasi Toshiba šla po teh stopinjah, bomo videli.
Moti me pa še zmeraj to, ta in ta računalnik, super hardware da jezik na pod pade in potem OS: Windows XP ali Vista, kličeš če lahko dobiš z drugim OSom ali brez, ne to pa ni možno. Razumel bi če bi bil OS en čip na matični plošči, ampak ker ni pomeni da ima lahko stranka prosto izbiro, drugače pa ni več prostosti.
Those penguins.... They sure aint normal....
bluefish ::
sicer sem nevtralen v debati Win vs. Linux, vendar lahko povem, da ne uporabljam antivirusa, pa v vsem tem času še nisem fasal virusa oz. podobne krame.
'FireSTORM' ::
Evo vidiš, my point exactly. Morda ti nisi fasal virusa, ampak imaš ljudi ki imajo poln disk samih virusov in ničesar drugega. In teh drugih je po mojih opazkah več.
Those penguins.... They sure aint normal....
kulSMS ::
in kaj naj bi ti ljudje, ki imajo en kup virusov delali na linuxu. V Windowsih se komaj znajdejo, kaj bo šele v linux-u??
Najprej morajo v šolah in državni upravi uporabljat linux šele potem bodo navadni smrtniki v večini uporabljali linux. To je pa že druga zgodba.
Najprej morajo v šolah in državni upravi uporabljat linux šele potem bodo navadni smrtniki v večini uporabljali linux. To je pa že druga zgodba.
Daedalus ::
V Windowsih se komaj znajdejo, kaj bo šele v linux-u??
Komaj se bojo znašli. To je pa tud vse.
Komaj se bojo znašli. To je pa tud vse.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
aiko ::
sicer sem nevtralen v debati Win vs. Linux, vendar lahko povem, da ne uporabljam antivirusa, pa v vsem tem času še nisem fasal virusa oz. podobne krame.
Ne vzet to kot kritiko. Tako sem mislil tudi jaz, ko sem mel ena mašino za mail in torrent, na kateri nisem 1x odprl kakega browser-ja. Potem pa inštaliram NOD, pa je blo vse rdeče.
Ne vzet to kot kritiko. Tako sem mislil tudi jaz, ko sem mel ena mašino za mail in torrent, na kateri nisem 1x odprl kakega browser-ja. Potem pa inštaliram NOD, pa je blo vse rdeče.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: aiko ()
bluefish ::
brez skrbi, na vsake toliko časa preverim z dobrim online scannerjem in tudi z NOD-om, pa ni nič.
MrStein ::
Če je kaki dober, rootkitan , ga ne morejo najt.
PS: Jaz na mojem Windows tudi nimam antivirus in sem tudi prepričan, da je "čist". Občasno poženem CureIt , SpyBot in podobno pa nič ne najdejo (razen kukijev in podobnega smetja)
PS: Jaz na mojem Windows tudi nimam antivirus in sem tudi prepričan, da je "čist". Občasno poženem CureIt , SpyBot in podobno pa nič ne najdejo (razen kukijev in podobnega smetja)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
desperados ::
in kaj naj bi ti ljudje, ki imajo en kup virusov delali na linuxu. V Windowsih se komaj znajdejo, kaj bo šele v linux-u??
za nobe je potrebno da mu nek "lokalni guru" vzpostavi sistem in potem ne pove root gesla:) potem pa še morda malo pokaže kako pa kaj se kaj dela no in to je vse
Tak sistem jim bo zdržal še in še...
'FireSTORM' ::
Ne povedat root gesla. To je kot da bi si tvoj sosed kupil nov računalnik ti bi bil pa na njem glaven on pa samo obiskovalec.
Poveš jim geslo, ampak poveš tako in tako. Ali pa še bolje, da root sploh nima gesla in pošlihtaš sudo ali PAM.
Poveš jim geslo, ampak poveš tako in tako. Ali pa še bolje, da root sploh nima gesla in pošlihtaš sudo ali PAM.
Those penguins.... They sure aint normal....
driver_x ::
Za noobe je čisto vseeno, ali delajo v Windowsih ali Linuxu. Večkratno preverjeno. Edino kar sem moral narediti je bilo, da sem pod ikono od OOo Writerja na desktopu napisal "Word". Da bi jim dal root geslo? Ponavadi še svojega ne vejo in nastavim avtomatsko prijavo v sistem.
'FireSTORM' ::
kaj pa ko ta noob začne malo raziskovat po spletu?
in ugotovi da rabi root geslo?
jaz sem jim do zdaj vedno dal sudo
root geslo pa v shadow dal na *
in ugotovi da rabi root geslo?
jaz sem jim do zdaj vedno dal sudo
root geslo pa v shadow dal na *
Those penguins.... They sure aint normal....
driver_x ::
moji noobi imajo za raziskovanje spleta firefoxa, za branje pošte thunderbirda in skype za telefoniranje. že prej sem omenil "word" in "excel". filmi se lepo vidijo z vlc-om, muzika pa tudi igra s privzetimi programi. root geslo ni potrebno za nobeno izmed teh stvari.
MrStein ::
in ugotovi da rabi root geslo?
Potem te pokliče in pove, da rabi root geslo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kje dobit Windows Vista?Oddelek: Pomoč in nasveti | 2058 (1828) | amigo_no1 |
» | Microsoft sklenil OEM-dogovor z DellomOddelek: Novice / Ostala programska oprema | 5314 (3727) | fiore |
» | Acer bo začel ponujati prenosnike z Ubuntujem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 24550 (16672) | Luka Percic |
» | Prenosnik na *nix osnoviOddelek: Kaj kupiti | 1237 (1020) | desperados |
» | Dell se odziva na predloge kupcevOddelek: Novice / Ostale najave | 4703 (3652) | Roadkill |