ChileHardWare - V kolikor ste spremljali novice o grafičnih karticah GeForce 8600, se zagotovo spomnete nasprotujočih si novic o pasovni širini pomnilnika omenjene grafične kartice. Kot se je naposled izkazalo, znaša le-ta 128 bitov. A če gre verjeti novici na Chilehardware bo predvidoma na junijskem Computexu v Tajpeju nVidia predstavila različico GeForca 8600 GTS s 512 MB 256-bitnega pomnilnika pomnilnika. Ostale specifikacije kartice naj bi bile enake kot pri trenutni verziji.
Izvorna novica na Chilehardware.
Novice » Grafične kartice » GeForce 8600 z 256-bitnim pomnilnikom?
Dami ::
Samo cena že zdaj ni kaj preveč manjsa od 8800gts. Ne vem kam bojo še to dali, razn da one "navadne" pocenijo kr itak niso toliko vredne.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
OChack ::
upjmo da bo dobr, še bolš pa če bo pocen....te serije 8600 k so zdej so res bl uboge sa svoj denar
Int€l inside, IDIOT Outside
dzinks63 ::
Bravo. Če bo to res, potem bo pa že bolje. Zgleda da so tud sami vidl , da se proti vetru ne da hcat, se pač niso nikamor prodajale. Če že majo preveč gts-k narejenih, jih bodo že pocenil na razumno ceno (vsaj cca 170€), da se jih bodo znebil. Ta nove 256bit, pa bi morale ohranit sedanjo ceno. Vpašanje pa je , kdaj bodo prišle ven,recimo, ko bo AMD-ATI izdal svoje ven, da bo en konkreten odgovor.
Pšenični ::
Zanimiv bi bil komentar nekoga ,ki j še prejšnji teden razlagal, da je 128 bitno vodilo "idealno" za to serijo. Mislim - čiv, čiv
Senitel ::
Kdor koli misli, da bodo te kartice BREZ navitja jedra in/ali dodajanja ROP-ov in SP-jev (torej izključno samo razširitev vodila na 256 bitov) kaj bistveno hitrejše od običajnih 8600GTS se hudo moti. Ne bo 100% hitrejše, niti ne bo 50% hitrejše, bo tam kakšnih 10%-15% ekstra v situacijah z mehčanjem robov (4x in več) in anizotropnim filtriranjem po možnosti v kombinaciji z HDR.
Pšenični ::
Heh, a to velja tako za dx9 kot dx10 ige.Zakaj pa potem gredo na 256 bitno vodilo, če se ne "splača", oziroma prinese samo okoli15%.
Senitel ::
DX9 ali DX10 pri tem nima nobene veze, GPU sam po sebi itak ne ve ali je igra DX9 ali DX10 (niti DX10 igre niso avtomatsko bolj požrešne po propustnosti)...
Zakaj gredo na 256 bit? Zakaj so dal vn 8800 Ultra? Nisem jaz šefe marketinga. Lahko je novica samo BS. Lahko so ugotovil da so tako hitri rami predragi. Osebno bi šel z prvo opcijo. Glej razmerje med fillrate in texture fillrate ter pomnilniško propustnostjo na G8x karticah. 8600 GTS ima že tako boljše razmerje kot cela 8800 serija (bandwidth / texture fillrate).
Zakaj gredo na 256 bit? Zakaj so dal vn 8800 Ultra? Nisem jaz šefe marketinga. Lahko je novica samo BS. Lahko so ugotovil da so tako hitri rami predragi. Osebno bi šel z prvo opcijo. Glej razmerje med fillrate in texture fillrate ter pomnilniško propustnostjo na G8x karticah. 8600 GTS ima že tako boljše razmerje kot cela 8800 serija (bandwidth / texture fillrate).
Mitch ::
Samo kaj niso v novejših špilih še vedno zelo pomembne teksturne enote? Glede na to, da gre čedalje več tekstur na poligon (diffuse, specular, normal, bump map,...).
LP, Mitch
P.S. Razen tam, kjer gre za "full dynamic lightening". Tam je pač ena tekstura manj - light map.
LP, Mitch
P.S. Razen tam, kjer gre za "full dynamic lightening". Tam je pač ena tekstura manj - light map.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mitch ()
Senitel ::
Zgrešu si bistvo... 2x ne samo enkrat.
1. Če nek GPU zmore recimo 5 milijonov teksturnih vzorcev in mu pomnilniški sistem dopušča da to doseže, kako boš potem samo s povečevanjem pomnilniške propustnosti prišel čez 5 milijonov vzorcev (čip ne sfolga več)?
2. Teh 5 tekstur se vleče že iz časov privh GeForce-ov praktično... Shaderji so pa šli iz tam 4 inštrukcij na 90 inštrukcij...
1. Če nek GPU zmore recimo 5 milijonov teksturnih vzorcev in mu pomnilniški sistem dopušča da to doseže, kako boš potem samo s povečevanjem pomnilniške propustnosti prišel čez 5 milijonov vzorcev (čip ne sfolga več)?
2. Teh 5 tekstur se vleče že iz časov privh GeForce-ov praktično... Shaderji so pa šli iz tam 4 inštrukcij na 90 inštrukcij...
Mitch ::
Saj, meni je to s pomnilniško prepustnostjo popolnoma jasno, zato je niti nisem nikjer omenil...
Pravim samo, da se prevečkrat precenjuje vloga "shaderjev", ker so teksturne enote še kako pomembne pri odprtih scenah kot pri Far Cry-ju in STALKER-ju. Tipičen primer je recimo Radeon X1600PRO/XT in njegovi derivati, kjer se lepo izkaže, da mu tistih 12 pixel procesorjev bore malo pomaga v navezi z podhranjenimi teksturnimi enotami. Je pa res, da se z novejšimi igrami povečuje dolžina shaderjev, ker gre razvoj vse bolj k dinamičnem osvetljevanju (ki po mojem mnenju rabi precej shaderskih mišic) in pa raznoraznim grafičnim efektom.
LP,
Mitch
Pravim samo, da se prevečkrat precenjuje vloga "shaderjev", ker so teksturne enote še kako pomembne pri odprtih scenah kot pri Far Cry-ju in STALKER-ju. Tipičen primer je recimo Radeon X1600PRO/XT in njegovi derivati, kjer se lepo izkaže, da mu tistih 12 pixel procesorjev bore malo pomaga v navezi z podhranjenimi teksturnimi enotami. Je pa res, da se z novejšimi igrami povečuje dolžina shaderjev, ker gre razvoj vse bolj k dinamičnem osvetljevanju (ki po mojem mnenju rabi precej shaderskih mišic) in pa raznoraznim grafičnim efektom.
LP,
Mitch
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | ATI/AMD Radeon HD2600XT testOddelek: Zvok in slika | 3031 (2287) | dzinks63 |
» | katero graficno bi vzeli ce bi imeli na voljo samo ti 2 :saphire x1950pro in gigabyte (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 6765 (4464) | seljo |
» | Mlacom že ima 8600GTS? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 9648 (6099) | plavi85 |
» | NVidia predstavila GeForce 8600 GTS in GT in 8500 GTOddelek: Novice / Grafične kartice | 6331 (5419) | msms |
» | Cenejše kartice iz serije 8000 prihajajoOddelek: Novice / Grafične kartice | 3654 (2580) | Mr.B |