Prijavi se z GoogleID

» »

NVidia predstavila GeForce 8600 GTS in GT in 8500 GT

NVidia predstavila GeForce 8600 GTS in GT in 8500 GT

GeForce 8600 GTS

Nvidia - NVidia je danes predstavila DirectX 10 grafične kartice srednjega in nižjega razreda GeForce 8600 GTS in GT, ter 8500 GT. Prva premoreta 32 stream procesorjev, frekvenca jedra prvega znaša 675 MHz, medtem ko tiktaka jedro različice GT pri 540 MHz, frekvenci pomnilnika pa znašata 1000 oziroma 700 MHz, v obeh primerih pa gre za 256 MB 128-bitnega pomnilnika.

Različica 8500 GT premore 16 stream procesorjev, njegovemu jedru s frekvenco 450 MHz dela družbo 256 oziroma 512 MB 128-bitnega pomnilnika s frekvenco 400 MHz. Za najzmogljivejšo različico, GeForce 8600 GTS bo potrebno odšteti med 199 in 229 ameriškimi dolarji, medtem ko je njegov manjši brat nekoliko cenejši, saj se njegova cena giblje med 149 in 159 ameriškimi dolarji. Za GeForce 8500 je treba odšteti med 89 in 129 ameriškimi dolarji.

Več o tem v nVidiinem sporočilu za javnost, oglejte si tudi prve teste omenjenih grafičnih kartic na HardwareZone in Legit Reviews.

25 komentarjev

Tr0n ::

Na voljo so tudi novi gonilniki za 8300-8800 serijo.

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Je pa zanimivo, da na uradni strani ni vec mozno downloadat XP gonilnike za 6. in 7. generacijo. :)

nsane ::

mtosev ::

Prve mid range grafe cool :D
i like:) [Dell Inspiron 13 7000 - i7 6500U, 8gb ddr3l, 256gb samsung, ips fhd]
moj oče darko 1960-2016
moj labradorec max 2002-2013

Jaka83 ::

Jst se ne grem več ... dost mam te norije z grafičnimi, proci in podobno šaro.

Mr.B ::

8500 GT z 512 MB spomina, to mi deli. Mogoče mi bo koristil pri dekodiranju 1080p/i videa, za ostalo, pa si ga lahko slikam, razen mogoče na 800x600 resoluciji. Dober marketing.
Sedaj samo čakam da bo dal Intel ven, kak integriran čipset z grafiko s 512MB spomina....:D
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

Tr0n ::

nsane: To so se stari gonilniki. V izbiri na prvi strani jih nimas vec. :)

jimyboy ::

Totalna jajca je ta 8600serija, ki so povrhu še absolutno predraga, glede nato kaj ponujajo.

macgajver ::

8600gts se z lahkoto primerja s vsemi grafičnimi okrog 200€ za to pa ponuja zravn še dx10 shader4 v nekaterih testih sem zasledil da butne dol še celo 7900gtx v nekaterih pa zaostane za x1950pro in s novimi gonilniki bo samo še bolje. Za obične uporabnike na 17 in 19 lcd monitorjih je čist solidna. Čeprav je vrejtno bolje počakati na kakšno 8900gs verzijo ki bo koštala ravno tako okrog 200e samo da bo precej hitrejša. Ali pa nvidia vse za..be in ne izda do nasledne pomladi ničesar novega več.
tenstan krompir je pa zakon

jeanmike ::

Takoj ko bo ATI izdala kartice ven bo tudi nvidia izdala 8900 serijo ven, se ni za bat glede tega pa se cene bodo 8800 padle, 8600 pa je za moje pojme predraga

Jaka83 ::

In pol seveda še vse te vmesne hibridne modele ala 7950 in podobno navlako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jaka83 ()

Tr0n ::

Novi gonilniki so pa cool.

Before: 9690 3DMark06
Now: 10383 3DMark06

N33t0. :)

Kenpachi ::

Verzija je tudi zanimiva :D

Skok s 97.73 na 159.18 :D
Zaraki Kenpachi.

Mr.B ::

Kartica je v redu, samo težava je da ni ničesar kar bi delalo z Dx10.
Pod Visto, je že znano da dela vse počasneje, kako se bo obnesla ta kartica, ?, verjetno kar počasneje. 1. razmerje Dx9/Dx10 pod Visto, ter še primerjava z Dx9 pod XP-ji. Pričakujem kar konkreten padec pri rezultatih, samo potem se bo pa kdo oglasil ne moreš primerjati Dx10 rezultatov z Dx9 rezultati, itd... Ostalo je stvar okusa.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

RejZoR ::

Ne vem kje je Vista počasnejša. Že ene 2 mesca špilam pod Visto in je zakon.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Mavrik ::

Heh, komaj čakam da pride GeForce 8567.375GTSXXXG.
The truth is rarely pure and never simple.

SanAndreas ::

LOL :D
SanAndreas je doma iz Rimske Galaksije ima srebrn NLP :)

Mitch ::

V čem je razlika med temi unified shaderji in klasičnimi pixel in vertex shaderji? So v DX9 aplikacijah enakovredni ali so klasični hitrejši?

LP, Mitch

suntrace1 ::

Pixel in vertex shader procesorji so namenski in preračunavajo samo to za kar so namenjeni in počivajo, če kateri nima primernega dela in medtem ko se drugi potijo pod bremenom.

Unified (poenoteni) procesorji pa lahko izvajajo obe nalogi, vertex in pixel, ter si optimalno razdelijo delo.

Unified so boljši.

Mitch ::

Potemtakem bi morala biti kartica z 32 unified shaderji hitrejša kot kartica z 24 pixel in 8 vertex shaderji, če zanemarimo ostale specifikacije? Ampak glede na to, da imajo te nove kartice srednjega razreda po 32 unified shaderjev bi morale biti nekako bolj konkurenčne "top end" karticam prejšnje generacije...

LP, Mitch

Mr.B ::

Ja samo pod Dx10, sedaj vse testirajo pod Dx9, ki pa ne povoha unified, ampak za to skrbi gonilnik... Pod Visto pa sploh ne testirajo, le zakaj ne...
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

Senitel ::

Mitch: Stvar je malo bolj zakomplicirana... Recimo 24 pixel shader + 8 vertex shader GPU kot je recimo konkretno GeForce 7900GTX lahko izvajajo hkrati 96 operacij v pixel shaderjih in 32 operacij v vertex shader-jih. Vendar te številke veljajo samo za optimalen shader in optimalne obremenitve tako vertex shaderjev in pixel shaderjev, kar pa je v praksi zelo težko doseč. Že sam pixel shader je recimo lahko tak, da se ga v nobenem primeru ne da organizirat tako, da bi zapolnil vseh možnih 96 operacij. Potem pa imaš še variacije znotraj vsakega posameznega frame-a: renderiraš možicla, pa imaš recimo 5000 trikotnikov in ful kompliciran pixel shader (pa so pixel shaderji zasedeni 100%, vertex shaderji pa recimo samo 10%), potem pa renderiraš dež, pa imaš 100000 trikotnikov pa samo simpl teksturo gor (in so vertex shaderji 100% zasedeni, pixel shaderji pa samo 5% recimo) skupno si pa ravno nekje vmes.
Teh 32 shaderjev na 8600 GTS pa zmore SAMO 32 operacij (kot vidiš zgoraj jih 7900GTX zmore 128). Je pa učinkovitost strašna. Če vzameš spet zgornji primer bo čip sam ugotovil da vertex shaderji niso problem in bo dodelil več več shader enot pixel shaderjem, če bo ugotovil obratno bo dodelil več enot vertex shaderjem. In ko končaš z renderiranjem slike, če ni šlo nekaj hudo narobe, boš imel vse shaderje 100% izkoriščene.

Torej all in all:
7900 GTX: 96+32 operacij pri 550MHz (vertex shader je višji clock ampak ok)
X1950 XTX: 96+32 operacij 650MHz (brez teksturiranja)
8800 GTX: 128 operacij pri 1350MHz (brez teksturiranja)
8600 GTS: 32 operacij pri 1450MHz (brez teksturiranja)
8500 GT: 16 operacij pri 900MHz (brez teksturiranja)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Senitel ()

e-marko ::

Bo kaj od tega mogoče tudi za AGP? 8500GT bi bil menda kar pravi za zamenjavo ostarelega Ti4200. In ne, ne mislim v kratkem menjavati vsega ostalega sistema, ker nimam potrebe. Zaradi Viste moram edino menjati grafo...

LP
...somebody, somewhere...

Pšenični ::

Od tega nič, radeoni pa bodo na dx10 in sicer r610 in r630.Vsaj tko je blo na enem nemškem forumu rečeno.

para! ::

"NVidia predstavila GeForce 8600 GTS in GT in 8500 GT"

17. aprila? Torej po tem, ko so že prišle na prodajne police? Prvi testi?
Death before dishonor!

msms ::



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

GeForce 8600 z 256-bitnim pomnilnikom?

Oddelek: Novice / Grafične kartice
122573 (1827) Mitch
»

NVidia predstavila GeForce 8600 GTS in GT in 8500 GT

Oddelek: Novice / Grafične kartice
255256 (4344) msms
»

GeForce 8600 Ultra in GT ter 8300 GT in GS (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
827000 (4288) Jst
»

Dve novi nVidiini grafični kartici

Oddelek: Novice / Grafične kartice
343325 (2100) Mr.B
»

NVIDIA predstavila 7600GT

Oddelek: Novice / Grafične kartice
436237 (4680) kuglvinkl

Več podobnih tem