» »

Znova o PS3: dodatne zamude in energijska potratnost

Znova o PS3: dodatne zamude in energijska potratnost

Slo-Tech - O Sonyjevi konzoli nove generacije se že dolgo ni slišalo nič navdušujočega. Najprej smo izvedeli, da bo strojna zmogljivost zaradi težav pri proizvodnji manjša kot so napovedovali, potem so prav nespretno skušali zagovarjati njeno razmeroma visoko ceno, vse skupaj pa zavili v paket, ki bo zagotovo imel zamudo.

Tako so te dni na dan ponovno pricurljali podatki, da bo količina proizvedenih PS3 še manjša od že tako majhne količine. Za japonski trgi naj bi bilo tako na voljo 20% manj konzol, kot so sprva načrtovali. Namesto pričakovanih 100.000 enot, jih bo na dan uradne splavitve na zalogi 80.000. Podatkov, zakaj gre za manjšo količino (še) ni, ni pa tudi jasno, ali bo zaradi tega prikrajšan trg Združenih držav.



Poleg tega so se na medmrežju pojavile informacije, da naj bi bil PS3 pravi energijski požrešnež. Če je še PS2 porabil 45 W, jih naj bi PS3 380 W! Za primerjavo, Xbox 360 porabi približno 180 W.

35 komentarjev

k0lar ::

to pomeni, da bo obenem lahko služil tudi kot pečka za hladne zimske dni? :\
Pametni razpravljajo o idejah, povprečneži o dogodkih, omejeni pa o ljudeh.

christooss ::

Zakaj je nebo modro? Da imamo lahko sladoled Modro Nebo

m0LN4r ::

ps3 me več niti ne zanim

če bi izšel hkrati z xbox360 bi že lahko delali na ps4

enostavno dosadne so mi že vse novice v vezi z ps3jem
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

_n00b_ ::

bah, vse skup me ze na stalker spomnija. Čarajo pa čarajo, pa še nič niso začaral.

simnov ::

grem stavit , da se bo prodajal veliko bolje kot xbox360 zakaj zato ker je ps3

Matek ::

:|

To bi se res znalo zgoditi, ampak upam, da ne bo tako. Privoščim jim uspeh, če bo upravičen, ne pa na račun fanboyev.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

MeGreat ::

Ja..
Samo ps3 bo še vedno imel boljšo strojno zmogljivost kot xbox360

3p ::

Great: Seveda, dvakrat boljši grelec - vsaj to je zdaj jasno. :D

svecka ::

Smejem se PS3, ker ne bo mogel poganjati Crysis , toliko denarja za prazen nič, buhahahaha. Naj živi Wii

opeter ::

Največji problem je, da so sonyjevi kravatarji in PR na veliko reklamirali, da bo PS3 tako zelo močen, da bo imel 8 jedrski Cell procesor itn. Večina teh obljub je ostalo v besedah...
Vse tri konzole (XBox360, PS3 in tudi Wii) uporabljajo PowerPC procesorje kot srčiko. Proizvaja jih nihče drug, kot IBM. A mislite, da je IBM nor, da ne izdaja "poslovnih" skrivnosti drugima dvema tekmecema o Cell-u, kaj šele obratno? Vsi trije igralci po mojem zelo dobro vedo začimbe konkurentov.

Wii-jev hardver sploh ni tako švoh, kot se na veliko govori. Počakajmo, da se pojavita še ostali dve konzoli in potem se lahko začne primerljava, kateri je "boljši". :)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Mavrik ::

Verjetno bodo računalniki do časa ko bo tole čudo prišlo na police že kar lepo presegali to "neverjetno" zmogljivost. Veliko hypa za prazen nič spet očitno.
The truth is rarely pure and never simple.

Tear_DR0P ::

PS3 for never? PS3 un plumed?
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

krho ::

Zadeva kuri več, kot računalnik povprečnega igričaraja tule na slo-tech, med nabijanjem iger.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

jlpktnst ::

380W? Je to zanesljiv vir? Ker to je malo težko predstavljivo. Če kuri vseskup tolk more procesor žret krepko čez 200W... To pa kliče po zelo naprednem hlajenju. Sicer možno, vendar se mi zdi malo noro :P

Povprečnemu igračarju res kuri pc malo manj kot to, ekstremni pa so že presegli 400W...

Smešne so špekulacije, namigovanja, natolcevanja. Počakajmo da bo zadeva zunaj in bomo videli kako in kaj. Skoraj bi lahko trdil da nekateri nimajo kaj boljšega za počet kot obirat duhove. Nekako neproduktivno. Temu pravijo "hype", pa da bo to pozitiven ali negativen - škodi vedno.

Looooooka ::

ce jih ne bo to ubilo jih bo pa lista spilov,ki bodo delal samo na xboxu in ne na ps3.

Kato ::

StajercSSS ::

Kolk vem se na Nitendu Wii da špilat sam kak Super Mario in Hugo..Torej Nitendo je za ku***...
PS3... Same slabe novice... R.I.P (Sony itaq propada,ko sam vse kuri baterije...Še PS bodo naredil za grelec..)
XBOX .. Pravjo,da slabši od PS,sam pa še vedno se mi zdi da ga je boljš kupit..Ne splača se grelca čakat..
Sam mam PS,sam so mi konzole že BV..Pa šilat na njih..Blje..Raje držim tipkovnico in miško..

PS: Wii že pozna DVD-je?
Voziš se v formuli, pred tabo je podmornica, za tabo pa vesoljska ladja.
Kako se rešiš iz te situacije?
Rečeš ciganu naj ustavi vrtiljak.

Zgodovina sprememb…

nsane ::

Imam 2 povezavi, ki vas utegnejo zanimati:

The faster you think, the more things you can think about...and that, makes you smarter.

The capacity!
__________________________________________
@kuglvinkl a mi boš naredu novo temo v forumu? =)

Ne, črto sem ti skrajšal. Jaz sem jo pa še malo podaljšal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nsane ()

Matwic ::

Je za PS3 dejansko napovedana kaksna "wohoo" igra? Za Xbox360 lahko nastejem najmanj: Halo 3 in Mass Effect (plus skoraj vse igre, ki so na PCju).

O uspehu PS3 pa ni za dvomiti, Sony bi se lahko vsakemu kupcu poscal v usta pa bi se konzola se vedno enako dobro prodajala.

Matek ::

Kolk vem se na Nitendu Wii da špilat sam kak Super Mario in Hugo..Torej Nitendo je za ku***...
PS3... Same slabe novice... R.I.P (Sony itaq propada,ko sam vse kuri baterije...Še PS bodo naredil za grelec..)
XBOX .. Pravjo,da slabši od PS,sam pa še vedno se mi zdi da ga je boljš kupit..Ne splača se grelca čakat..


Rahlo nakladaš s tem. Na Wiiju bo kot prvo tut kup resnih iger, poleg tega pa je to, da je recimo super mario za otroke, predsodek. Kaj, a zdaj če si odrasel, pol so za tebe samo krvave streljačine in dirkačine s fancy avti?

PS3 je sicer parkrat razočaral, še vedno pa bo šlo za strojno zelo zmogljivo zadevo, tako da ne sklepaj prehitro.

Kako je pa še Xbox slabši od PSja? Če slednjega sploh zunaj ni, da bi lahko delal primerjavo. Kaj mu po tvoje sploh manjka?


Manual - sem pogledal tvoj link, pa si moram splahnit usta, ker mi je en bruhec ušel. Največji PR crap kar sem ga kdaj vidu.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Mr.B ::

Rekel bi da je poraba Grafičnega dela tiso nad 200W. A se komu sanja koliko bo NV DX10 kartica kurila...
V kracah..
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

noraguta ::

ja max naj bi žrla 380.
http://www.jp.playstation.com/support/q...

380 > 360
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

kljucavnicar ::

Aja a bo v PS3 DX10 grafa not

Senitel ::

Ma kaki... V PS3 bo mal navit GeForce 7900 GTX. :) Tako da poraba grafičnega dela ne bo niti približno 200W.

opeter ::

Baje sem nekje bral (samo pa zdaj nikjer ne najdem tistega linka), da je Cell tisti, ki požre največ energije. Sicer je res, da je imela Toshiba prste vmes, ampak je IBM namenil za izdelavo tega dele Power5 procesorjev, je pa približno tako okrnjeno, kot je bila serija PowerPC G5 uporabljeno v Mac-ih. Hmm...

Google

Nekaj komadov skup zlepljenih PowerPC 601 CPU-jev sestavlja Cell? :8)

The CELL's SIMD processing unit

As you can see, IBM has eliminated the instruction window and its attendant control logic, in favor of adding more storage space and more execution hardware. A Cell SPE doesn't do register renaming or instruction reording, so it needs neither a rename register file or a reorder buffer. The actual architecture of the Cell SPE is a dual-issue, statically scheduled SIMD processor with a large local storage (LS) area. In this respect, the individual SPUs are like very simple, PowerPC 601-era processors.

The main differences between an individual SPE and an early RISC machine are twofold. First, and most obvious, is the fact that the Cell SPE is geared for single-precision SIMD computation. Most of its arithmetic instructions operate on 128-bit vectors of four 32-bit elements. So the execution core is packed with vector ALUs, instead of the traditional fixed-point ALUs. The second difference, and this is perhaps the most important, is that the L1 cache has been replaced by 256K of locally addressable memory. The SPE's ISA, which is not VMX/Altivec-derivative (more on this below), includes instructions for using the DMA controller to move data between main memory and local storage. The end result is that each SPE is like a very small vector computer, with its own "CPU" and RAM.

This RAM functions in the role of the L1 cache, but the fact that it is under the explicit control of the programmer means that it can be simpler than an L1 cache. The burden of managing the cache has been moved into software, with the result that the cache design has been greatly simplified. There is no tag RAM to search on each access, no prefetch, and none of the other overhead that accompanies a normal L1 cache. The SPEs also move the burden of branch prediction and code scheduling into software, much like a VLIW design.

The SPE's very simple front end can take in two instructions at a time, check to see if they can operate in parallel, and then issue them either in parallel or in program order. These two instructions then travel down one of two pipes, "even" or "odd," to be executed. After execution, they're put back in sequence (if necessary) by the very simple commit unit and their results are written back to local memory. The individual SPUs can throw a lot overboard, because they rely on a regular, general-purpose POWERPC processor core to do all the normal kinds of computation that it takes to run regular code. The Cell system features eight of these SPUs all hanging off a central bus, with one 64-bit POWERPC core handling all of the regular computational chores. Thus all of the Cell 's "smarts" can reside either on the PPC core, while the SPUs just do the work that's assigned to them.

To sum up, IBM has sort of reapplied the RISC approach of throwing control logic overboard in exchange for a wider execution core and a larger storage area that's situated closer to the execution core. The difference is that instead of the compiler taking up the slack (as in RISC), a combination of the compiler, the programmer, some very smart scheduling software, and a general-purpose CPU do the kind of scheduling and resource allocation work that the control logic used to do.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

fiore ::

ista filmcka kot ju je dal manual, le da nista v .wmv

smarter
capacity

kriko1 ::

Meni so me teli filmčki impresionirali, če bo res tako kot pravijo 8-O

roli ::

Meni pa gredo na bruhanje.Seveda bo super duper močna zadeva z HDTV,Cell procesprjem.... Ampak kaj ti to pomaga.Za stvar boš moral plačti ogromno igre zanj bodo pa enake kot na Wiiju in Xox 360.Oba sta cenejša in oba popolnoma zadstujeta potrebam.Kupovat nekaj kar ima napis Sony in PS3 se mi zdi glupo.

Tako,da tisti filmček o PS3 VS. Wii popolnoma drži.
http://www.r00li.com

jlpktnst ::

torej moreš met ubijalski compiler in programerje da to sploh dela kaj prida hitro...

Brbotalnik ::

Sony je v zadnjem letu kar precej izgubil na ugledu... najprej z rootkitom, ce se prav spomnim se je umaknil iz trga LCD zaslonov, PS3 pa itak ze vse leto buri duhove in je ze postal nekaksen Duke Nukem Forever... ce bi se odlocil za nakup kakrsnegakoli elektronskega izdelka katerega ponuja tudi Sony bi najbrz posegel po katerem drugem proizvajalcu.

Matrin ::

Tista dva filma sta pa tako nakladanje. Samo pomislim nanju pa mi gre tk na smeh. "No two snow flakes are alike..." lol. Take filmčke se lahko že dolgo naredi. POglej si FF film. RAvno taka če ne še bolša grafika. In to je samo to, samo film je.

Kato ::

A mogoče kdo ve ali se da na PS3 ali XBOX priklopit tipkovnico in miško

fiore ::

A mogoče kdo ve ali se da na PS3 ali XBOX priklopit tipkovnico in miško

povezava logitech

in za ps3

StajercSSS ::

MadManMato,moral sem nakladati,če ne nebi noben mojega posta pogledal..Rabil sem neke odgovore,kako približno je in sem jih dobil.. :D 0:)
Voziš se v formuli, pred tabo je podmornica, za tabo pa vesoljska ladja.
Kako se rešiš iz te situacije?
Rečeš ciganu naj ustavi vrtiljak.

Kato ::



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Google predstavlja bralnik e-knjig

Oddelek: Novice / Android
379194 (6503) kuglvinkl
»

Doom 4 uradno najavljen

Oddelek: Novice / Igre
164965 (2005) ERGY
»

Xbox 360 z novim-starim procesorjem in cenejši HD-DVD pogoni

Oddelek: Novice / Konzole
123650 (2389) Matheeew
»

Creative bo predstavil nove zvočne kartice iz družine X-Fi

Oddelek: Novice / Zvočne kartice
474462 (2616) Pesimist
»

Quad-SLI že za 5500 evrov in fizika na grafičnih procesorjih

Oddelek: Novice / Grafične kartice
193403 (2522) michobx

Več podobnih tem