» »

Znižanje strojne zmogljivosti PS3

Znižanje strojne zmogljivosti PS3

Slo-Tech - Po nekaterih informacijah utegne Sony znižati strojno zmogljivost prihajajoče konzole, da bi lahko zagotovil zadostne količine konzol. Manj zmogljiva konzola pa seveda pomeni ne tako sijajen izgled iger.

Spuščen naj bi bil predvsem takt delovanja novega procesorja Cell, iz načrtovanih 3.2 GHz na 2.8 GHz. Z znižanjem frekvence se lahko doseže večje število proizvedenih (in delujočih) procesorjev. Poleg tega naj bi PS3 dobil zunanji, 400W napajalnik. Z grafičnim pogonom RSX (nVidia) naj ne bi bilo nobenih težav, saj je bil končan že pred meseci.

PS3, kot smo že poročali, ne bo poceni. Zanj bo treba odšteti 600 dolarjev, oziroma 500 dolarjev za okrnjeno različico. Po ocenah hiše Merrill Lynch en PS3 stane kar 900 dolarjev. Najdražji bo Blu-ray pogon, ki bo sprva stal 350 dolarjev, za Cell bo potrebno na začetku odšteti vsaj 230 zelencev. Dodati je potrebno še grafični podsistem RSX (70) in RAM (XDR in GDDR3)...



Po drugi strani, PS2 se še vedno zelo dobro prodaja. Microsoftov je prodal več konzol Xbox 360 šele v aprilu (295.000), Sony je v tem mesecu prodal dobrih 200.000 enot PS2. Kljub temu ostaja prodaja PS2 trdna, še posebej, ko je Sony v aprilu najavil znižanje cen PS2 konzol. Seveda pa je pri teh podatkih potrebno biti previden. PS2 je na koncu, Xbox 360 pa na začetku poti.

32 komentarjev

SavoKovac ::

Verjetno bodo začeli z nižjimi cenami, vendar bodo potem pocenitve zakasnile za kakšno leto.
IMHO boljše to, kot pa da si kastriraš konzolo.:D

MrStein ::

To je slabih 15% razlike. To se s prostim očesom sploh ne opazi.
Posebej, če bo akcija omejena z zmogljivostjo GPU-ja.

Ne vidim raloga za paniko.

Disclaimer : Nikoli nisem imel igralne konzole in najbrž tudi nikoli ne bom imel.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Daedalus ::

en typo:

PS3, kot smo že poročali, PS3 ne bo poceni,

;)
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

fiore ::

poleg znizanja frekvence ima cell baje hude tezave....

http://www.theinquirer.net/?article=32171

CCfly ::

Še en rumeni prispevek. Podatek ~10MBit/s velja za branje podatkov iz lokalnega pomnilnika RSX GPU-ja v pomnilnik Cell SPE enot. Inq.-jevci imajo preprosto melono namesto glave na vratu ali pa radi FUD razširjajo.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev

mtosev ::

Sony gre downhill.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

klemen22 ::

Sony gre downhill.

Niti ne. Playstation je trademark. In če misliš da PS3 ne bo najbolj prodajana konzola se motiš Mtosev.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Crimson_Shadow ::

To je "hype" rumenega tiska in nič drugega. Lahko pa je tudi "Sony PR hate." Glede na to, kak "hype" znajo zganjat ameri (sploh njihova vlada - sorry, ker ne gre brez tega) ni to niti čudno. Folk jim pa potem še verjame. :\
We create worlds

Luka Percic ::

Mene bolj moti da so skinli en hdmi izhod, tko da bo sedaj imel le enega. Saj na dražji bi lahko pustili.

klemen22 ::

Mene bolj moti da so skinli en hdmi izhod, tko da bo sedaj imel le enega. Saj na dražji bi lahko pustili.

Kaj bi dejansko rabu dva?
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Luka Percic ::

Ja za desktop mašino vsekakor. (govori se o prednameščenem linuxu)

fiore ::

Ja za desktop mašino vsekakor

sej bo imel se kompozitni, s-video in komponentni video izhod. ne vem zakaj bi (sploh) rabil (2) hdmi?

klemen22 ::

Men se seveda 2x HDMI zdi bedarija. Sej maš dost drugih priključkov. Mislim glede PS3ke se na take malenkosti spotikate da ni res. :\
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

CCfly ::

Tudi blu-ray pogon bi lahko v prvih dveh generacijah PS3 brez strahu zamenjali s klasičnim DVD pogonom.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev

Luka Percic ::

>"sej bo imel se kompozitni, s-video in komponentni video izhod. ne vem zakaj bi (sploh) rabil (2) hdmi?"

Dva lcd-ja pa Dual view.
Tko kot mam zdaj na desktop mašini. Tega z ps3 neboš mogu. Saj se nisem jaz tega spomnu- Sony je obljubljaj, da bo dražja različica mela 2xhdmi.

fiore ::

Dva lcd-ja pa Dual view.
Tko kot mam zdaj na desktop mašini. Tega z ps3 neboš mogu. Saj se nisem jaz tega spomnu- Sony je obljubljaj, da bo dražja različica mela 2xhdmi.

kompliciras :)
jaz bom ps3 tudi poskusil uporabiti za linux desktop namene, ampak seveda preko mrezne kartice in exportanja xov. ps3 bo stal ob tvju v dnevni, pc imam pa v sobi...

zee ::

ta ps3 bo vedno manj zmogljiv ... na koncu bo to samo zelo drag kalkulator
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Crimson_Shadow ::

Ne vem kje ste vidli, da bo PS3 mel kompozitni, s-video in komponentni video izhod? Tako kot PS2 bo mel PS3-ka svoj lasten Multi A/V konektor. Dražja verzija bo pa mela še HDMI. Pri kasnejših verzijah/revisionih bo pa gotovo mela tudi cenejša verzija HDMI.
We create worlds

PrimozR ::

Čeprav je PS2 na koncu svoje poti ima še vedno v line-up-u Gran Turismo. Edin špil zaradi katerega bi kupil konzolo. Pa je nisem.

Senitel ::

poleg znizanja frekvence ima cell baje hude tezave....
http://www.theinquirer.net/?article=321...

Ok, tole pametovanje na tem linku je pa mega funny... >:D

Fury ::

Ja za nas programerje je sploh zlo funny ko en napise "don't read directly from local memory, write to main memory through RSX and read from there - it's faster!". Not funny at all. Ker ko kej tazga preberes pomislis kaj vse je lahko se v pizdi.

Upajmo, da dobimo dev kite cimprej pa bomo vidl kako dela :)

Senitel ::

Ok, zakaj bi blo to bad? Na PC-ju tega sploh ne moreš počet, ali pa imaš podobne težave kot tukaj. Pri XBox 360 tud ne moreš brat iz EDRAM kar tko...
Fora je ker "hočeš" brat iz pomnilnika, ki je pod kontrolo GPU-ja (v tem primeru RSX). In če pričakuješ da so podatki tam lepo po vrsti tako kot jih pišeš tja potem se motiš... Tam je vse urejeno tako da ustreza cache mehanizmom na RSX. In če zdej ti prideš tja pa začneš nekaj brat, si v vsakem primeru naredil štalo na RSX. Če pa RSX-u rečeš, da ti skopira nekaj v glavni del pomnilnika je pa itak dovolj hitro. So what's the problem?

P.S.: A ni na PS3 celo en mehanizem, da lahko RSX piše direkt v določene dele predpomnilnika na Cell-u? Zakaj bi torej hotel direkt po video pomnilniku šarit?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Senitel ()

Crimson_Shadow ::

Še en "kmečki" primer. :D Tole kako naj bi se bralo grafični spomin s strani CPU pri PS3-ki, je je zelo podobno kupovanju vozovnic. Poveš kaj hočeš in dobiš zahtevano od "posrednika". V primeru PS3 grafični čip, RSX posreduje podatke procesorju.

No, sicer dvomim, da lako RSX šari lo predpomnilniku PPE enote, kot tudi lokalnem ramu SPE enote. Drugače pa ja, RSX lahko piše (in tudi bere iz) v oba pomnilnika, v svoj DDR3 in v "sistemski" XDR.
We create worlds

MrStein ::

Saj ima PC tudi take finte.
Primer : Če hočeš del kode zbrisati, jo lahko prepišeš z NOP ukaz.
Ampak izkaže se , da za ta "nič ne delaj" CPU vzame kar orenk časa.
Zato je splača narediti trik, da uporabiš ukaze, ki sicer nekaj naredijo,
ampak se vseeno hitreje izvedejo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Senitel ::

MrStein: Huh? Kaj imajo NOP ukazi veze s tem?

Crimson_Shadow: Ma spomnim se da je blo dost govora takrat povezavi med RSX in Cell in se mi zdi da je blo to tudi omenjeno. Nisem pa ziher, niti ne najdem nobenega linka.

Sicer pa druga stran medalje o omenjenem članku na The Inquirer.

Fury ::

Heh, ce se gre za RSX-ov local memory pol itak nima veze. Jest sem mislu, da je govora o cache-u na cell-ih.

MrStein ::

Senitel:
MrStein: Huh? Kaj imajo NOP ukazi veze s tem?

To, da ima tudi PC finte, ko se stvar hitreje naredi "okoli riti v žep", kot pa direktno.
Pa se vseeno lepo prodaja.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

mtosev ::

Ps3 bojo tak primarno japonci kupovali. :\
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Matek ::

NOT? Japonci bojo noreli za Wiijem, Nintendo je imel zmeraj več privržencev med Japonci, medtem ko je Sonyju uspevala prodaja bolj v zahodnem svetu.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

mtosev ::

Kolk jaz vidim je v zda bolj popularen xbox kot trenutni ps2.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Fury ::

ni :)

Mr.B ::

Čita ekonomika, če se več kot tri leta stara konzola prodaja v 1x večjem številu kot Xbox, so trenutne težave, zgolj minimalni problem.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

PS3 vs. XBOX 360 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Konzole
110995674 (42417) XsenO
»

Življenjski cikel Xbox 360 zastavljen na 10 let - ali pač?

Oddelek: Novice / Konzole
346337 (5077) T_F_7
»

Pod ameriškimi jelkami največ Xboxov

Oddelek: Novice / Konzole
104391 (3366) fiore
»

Znižanje strojne zmogljivosti PS3

Oddelek: Novice / Procesorji
325417 (3722) Mr.B
»

Sony lahko izgubi do 1,18 milijarde dolarjev s PlayStation 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
519642 (8143) BluPhenix

Več podobnih tem