OK, spet bom eno "modro" rekel. Namreč, med vrsticami lahko razberemo ta podatek. Namreč, večni problem pri GT je v temu, da imajo vse od avtomobilov in do felten, spoilerjev vse so licenčna imena, ki koštajo. Namreč, avtorji niso "zapili" denarja, plačani kot programerji so toliko kot vi, če ne še manj. Problem je v temu, da levji delež, gre za plačevanje masnih stroškov, avtomobilski industriji, da lahko uporabljajo njihove avtomobile ozr. natančno zmodeliran model in znamko avtomobila. Da imaš BMW v video igri, moraš najprej kontaktirati BMW legalne predstavnike v Munichu in jih poveprašati, kakšno bi "licenčnina" za uporabo njihvega imena in katere modele svojih avtomobilov, ti bodo dovolili. (avtorji GT se niso mogli zmišljevati, katero znamko in kater model, bodo po njihovi volji dali v igro. To so se odločile firme, lastnice avtomobilske licence)
Manjši del denarja je šel v fizikalne raziskave določenih tipov avtomobila (zbiranje telemetrije), snemanje zvoka motorja, snemanje "tekstur" pravil drikališč in pridobivanje licenčnice za dirkališča.
Če rezumuiram, avtorji GT-ja so mogli plačati:
- licence za vsak avtomobil posebej direktno pravi avtomobilski firmi
- (skoraj) vsak avto so pretestirali na pravem dirkališču in posneli telemetrijo vozne lastnosti avta
- posneli in zmodelirali realna dirkališča in pridobivali dovoljenja za uporabo le teh v igri
- plačali so masne licence za uporabo avtorske glazbe v igri. Sej ste opazili, da se vam v spodnjem kotu v GT4 izpiše izvajalec in naslov glazbenega komada
- in še številne raziskave v razvoj realno-simulacijskega modela skupaj s grafičnim pogonom.
Če razumiramo, koliko licenc in pogodb so podpisali avtorji GT, je cena nekako opravičljiva.
Aja, zakaj se plojčevina ne zmečka v GT !? Lenoba avtorjev!? NE, problem je v temu, da firme niso dovolile, da bi se njihvi licencirani modeli avtomobilov lahko zmečkali, da bi potem igričarji sodili, kater avto je bolj varen, kater avto se bolj zmečka. Čeprav so avtorji GT predlagali večjim avtomobilskim firmam, da naj bi bila merodajna ocena Evropske zveze, pri trkih - ECPA, ali nekaj takega, so firme to odklonile in zato verjetno nikoli ne bo zmečkanja avtomobilov v GT.
Edit: po moje jih je avtomobilska industrija prisilila v takšen način plačevanja, ker verjetno hočejo več denarja, bolj natančne analize ozr. izpis podatkov, koliko igračkarjev igra določen model in tip avtomobila. In ne zaradi pohlepa avtorjev. Namreč, znano je, da so si avtomobilske firme v laseh zaradi najmanjše malenkosti in tisto majhno razliko poudarjajo, kot zelo pomembno. Namreč, problem je v temu, da s tem ko igramo GT, dejansko se preizkuša virtuelni model avtomobila in se morebiti igračkar lahko odliča za znamko svojega novega avtomobila. Tukaj pač avtom. firme ne bodo sedele križem rok.
Se opravičujem, za rahlo predolg komentar.
... for lifetime!