The inquirer - Včeraj smo poročali, da bodo predvidene frekvence procesorja v PS3 nižje, kot pa so bile sprva načrtovane. Sonyju pa kot kaže ne gre najbolje tudi na drugih področjih. Lansko leto so se ubadali z Rootkit-om, letos z eksplozivnimi baterijami za prenosnike. Hkrati so se popolnoma umaknili iz tržišča plazem, ter na dveh pomembnih tržiščih, ZDA in Japonski, še iz področja računalniških LCD monitorjev. Glede na vse skupaj ne čudi, da se Wired sprašuje: "Ali lahko PS3 reši Sony?"
Srce PS3 bo vsekakor pomagalo pri raziskavah raka, Alzheimerjeve in ostalih bolezni. Na Stanfordski univerzi so se njihov procesor odločili uporabiti v okviru projekta raziskav proteinov z imenom Folding@home.
Novice » Konzole » Playstation 3 degradiran, bo Sony to preživel?
madviper ::
@Z-lot
Daj preber še enkrat novico. Tokrat bolj počasi in bolj pazljivo
Daj preber še enkrat novico. Tokrat bolj počasi in bolj pazljivo
I'd like to do something crazy!
snow ::
Eksplozivne so bile baterije? Ali so bile samovnetljive?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
st00rm ::
če pa še blu-ray ne uspe bo pa sigurno sony propadu
God must love stupid people because he made so many of them.
Stepni Volk ::
Eksplozija je samo malce hitrejše gorenje, torej vnetje. In ja, začelo se je z EKSPLOZIJO. In tako tudi nadaljevalo v finančnem smislu.
Poslovne partnerje predvsem zanima, kako to, da Sonyjevi prenosniki nimajo teh problemov.
Drug problem, ki je bolj on topic, je ali boste PS fani ostali zvesti?
Poslovne partnerje predvsem zanima, kako to, da Sonyjevi prenosniki nimajo teh problemov.
Drug problem, ki je bolj on topic, je ali boste PS fani ostali zvesti?
neobjavljeno.blogspot.com
borchi ::
upam, da PS3 ne bo nič posebnega. tako je najlažje ostat zvest nenakupovanju Sony izdelkov :-)
l'jga
Zgodovina sprememb…
- spremenil: borchi ()
Nerdor ::
Da ne omenjamo genialnosti s PSP. Skor vsak ameriški in evropski PSP je imel vsaj eden mrtev pixel na lcd zaslončku. Da ne omenjam slabo prodajo UMD-jev (predvsem filmov) in da po enem letu se bo občutljiv UMD pogonček sigurno pokvaril. Najbolj so me razjezili, ko na PSP niso dali touch screen matrike čez lcd zaslonček, bi pridobil marsikakšnega uporabnika, ki bi PSP uporabil namesto običajnih PDA-jev (HP Ipaq in kompanija). PSP brez touch screena je tako, kot bi vozil pravi avto preko tipk, namesto volana.
Da ne omenjamo, kako ga bistveno švohotnejši N. DS (lite) prehiteva po prodaji po levi in po desni strani.
Oh, ja, čas je da se inžinerji pri Sonyu malček zamislijo, ali so bile njihove zamisli dovolj pametno zastavljene. Me pa na sploh čudi, kak to, da nimajo kakega testnega občinstva, ki bi jim svetovalo, ali je kakšen produkt zrel za prodajo in kaj lahko storijo, da popravijo, preden ga lansirajo med publiko in nesrečno pogori.
Da ne omenjamo, kako ga bistveno švohotnejši N. DS (lite) prehiteva po prodaji po levi in po desni strani.
Oh, ja, čas je da se inžinerji pri Sonyu malček zamislijo, ali so bile njihove zamisli dovolj pametno zastavljene. Me pa na sploh čudi, kak to, da nimajo kakega testnega občinstva, ki bi jim svetovalo, ali je kakšen produkt zrel za prodajo in kaj lahko storijo, da popravijo, preden ga lansirajo med publiko in nesrečno pogori.
... for lifetime!
para! ::
Drug problem, ki je bolj on topic, je ali boste PS fani ostali zvesti?
Če ne bo lih predrag in bo boljši od xbox360, me o podjetju sony ne zanima 0. Samo cena PSja :)
lp
Death before dishonor!
sthep ::
Sam kar je preveč je pa preveč, umerte se no. Zdej bo pa Sony kar propadu, pa PSP-ji so zanič pa PS3bo zanič, pa baterije(ki še delajo so zanič). Oh ja kok napihujete to stvar.
Pomojem vi preveč pričakujete, PS3 ne bo mel ne vem kok manj kupcev, ker je mal zmogljivost zmanšal. PS fani majo PS iz razloga, da se jim ni treba ubadat z grafiko, procesorji, itd,..
Daš not pa špilaš,...tega pa računalnik še dolg ne bo mel
Pomojem vi preveč pričakujete, PS3 ne bo mel ne vem kok manj kupcev, ker je mal zmogljivost zmanšal. PS fani majo PS iz razloga, da se jim ni treba ubadat z grafiko, procesorji, itd,..
Daš not pa špilaš,...tega pa računalnik še dolg ne bo mel
sthep ::
Nerdor "psp brez touch screena je tko k ..."- čisto pretiravanje. PSP bi bil zasvinjan po 1 tednu. Pol ti pa še cena ne bi bla všeč,..
SavoKovac ::
Če PS3 ne bo zbugana do konca, potem ne vidim razloga, zakaj ne bi uspela. Najprej jo bodo razgrabili japonci, ki jim 500$ ni bogvekaj. Ostanek sveta jo bo vzel za svojo, ko bodo na voljo modchip in prevodi iger.;)
Nerdor ::
@sthep: kako to, da Nintendo DS ni zasvinjan po več mesecih uporabe in da cene niso v nebesih?
... for lifetime!
opeter ::
Od Sony-ja imam en 6-letni Discman, ki še dandanes dela BP. Tudi na starem delovnem mestu imajo en Sony CRT monitor (od leta 2000), ki dela BP. Jaz nimam s Sonyjem nobenih problemov.
O tem, da preplačaš znamko, se pa je treba zamisliti. Se splača, ali pa ne?
O tem, da preplačaš znamko, se pa je treba zamisliti. Se splača, ali pa ne?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
Stepni Volk ::
Sony ima probleme na več frontah in nikjer prav posebno ne briljira. Preberi si WIRED link. Kar pomeni, da če v tem trendu nadaljuje, ga kmalu ne bo več. Potem lahko Microsoft kupi PS :)
neobjavljeno.blogspot.com
Matek ::
Pomojem vi preveč pričakujete, PS3 ne bo mel ne vem kok manj kupcev, ker je mal zmogljivost zmanšal. PS fani majo PS iz razloga, da se jim ni treba ubadat z grafiko, procesorji, itd,..
Enako, pa še kaj zraven, bosta ponujala tudi xbox in wii, treba je pokazati več od nasprotnika in zaenkrat sonyju ne uspeva najbolj. Že v osnovi niso predstavili praktično nobene novosti - njihov izdelek je bil nov zgolj zaradi golih hardverskih izboljšav, zdaj pa jim še to uhaja iz rok...
Enako, pa še kaj zraven, bosta ponujala tudi xbox in wii, treba je pokazati več od nasprotnika in zaenkrat sonyju ne uspeva najbolj. Že v osnovi niso predstavili praktično nobene novosti - njihov izdelek je bil nov zgolj zaradi golih hardverskih izboljšav, zdaj pa jim še to uhaja iz rok...
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
opeter ::
R.I.P - Sony.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Looooooka ::
dvomm da bo unih par Mhzjev nardil tako hudo razliko....zadeva navsezadnje ne laufa windowsev in more vseen delat dovolj hitro =)
Pyr0Beast ::
Azijci zelo mahnjeni na PS, da bi kdo kupil Xbox, je tam sramota.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Stepni Volk ::
Kitajci ne malati japoncev. Ce kupiti, nalodni izdajalec lepublike.
neobjavljeno.blogspot.com
Saladin ::
Blue-ray naj naredijo "odprtega za množice" (torej brez oz. okrnjen DRM) in naj znižajo njegovo ceno, pa bodo imeli ogromno prednost pred MS-om.
Ampak kaj, ko njihovi direktorji nimajo realnega stika z svetom
Ampak kaj, ko njihovi direktorji nimajo realnega stika z svetom
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Stepni Volk ::
Golem.de je naredil interview z evropskim šefom za PS3, David Reevesom. V Googlovem prevodu v angleščino zveni takole: KLIK.
neobjavljeno.blogspot.com
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Crimson_Shadow ::
Res zanimivo, kako ljudje po eni strani vsi vpijejo, da je PS3 drag, nakar po možnosti le-ti menjajo telefone za 60 čukov (ali še več) na pol leta.
Ja, kaj? Specifikacije se pač spreminjajo, da se dobi tisto "ugodno točko udobja" , da se ne boste potem pritoževali, da vam konzola ne rohni kot kakšen reaktivec v dnevni sobi.
Sej tudi meni taka novica ni niti malo všeč, ampak špili bodo še vedno "za dol past".
Ja, kaj? Specifikacije se pač spreminjajo, da se dobi tisto "ugodno točko udobja" , da se ne boste potem pritoževali, da vam konzola ne rohni kot kakšen reaktivec v dnevni sobi.
Sej tudi meni taka novica ni niti malo všeč, ampak špili bodo še vedno "za dol past".
We create worlds
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Crimson_Shadow ()
opeter ::
Crimson_Shadow, se strinjam. Tako je, na žalost. Vsi nekaj bemtijo, kako je drago to, pa ono, potem pa na kredit/leasing kupijo velik avto, plačujejo mercator pike itn. Če se zdaj samo zamislite nad dejstvom, da kupiš eno konzolo, ki ti zdrži recimo 6-7 ali celo 10 let, brez da bi nadgrajeval, se totalno splača investirat v to konzolo. V enakem časovnem obdobju bi pri PC plaformi porabil vsj kakšen milijon (pa pol) če ne več, da lahko poganjaš vedno najnovejše igre. Zakaj se še vedno pojavljajo igre za PS2, čeprav je konzola (baje) že "zastarela"?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Stepni Volk ::
Interview je za CNet dal tudi ameriški predstavnik Sony-a, Kaz Hirai: KLIK
neobjavljeno.blogspot.com
klemen22 ::
Da ne omenjamo genialnosti s PSP. Skor vsak ameriški in evropski PSP je imel vsaj eden mrtev pixel na lcd zaslončku. Da ne omenjam slabo prodajo UMD-jev (predvsem filmov) in da po enem letu se bo občutljiv UMD pogonček sigurno pokvaril. Najbolj so me razjezili, ko na PSP niso dali touch screen matrike čez lcd zaslonček, bi pridobil marsikakšnega uporabnika, ki bi PSP uporabil namesto običajnih PDA-jev (HP Ipaq in kompanija). PSP brez touch screena je tako, kot bi vozil pravi avto preko tipk, namesto volana. Da ne omenjamo, kako ga bistveno švohotnejši N. DS (lite) prehiteva po prodaji po levi in po desni strani.
No očitno je da so tvoje teze pač malce napačne
Zakaj?
Gremo kar eno za drugim:
- mrtev pixel ha? to je zate napaka? Pa si videl razliko ti med N DS ki kao nima mrtvih pikslov in kakovost slike na PSPju? Se mi zdi da ne, drugače mu oprostiš mrtev pixel.
- glede slabe prodaje UMD medijev SOny tudi nikoli ni pričakoval kakšnnih milijardnih dobičkov, to je bil le še eden od feature-ov v PSPju. Seveda tako klavrno prodajo niso pričakovali vendar ni sedaj srž PSPja v tem
- zakaj bi rabu touch screen? Če imaš smerni križec, gobico in dosti gumbov? Tudi PS2 igraš tako da tapkaš po televiziji. Nasploh pa to zelo blagodejno vpliva na čistost ekrana. Če ti je toliko do TS kupi potem N-DS ali pa dlančnik. To da bo folk mel PSP za dlančnik verjetno ni bilo Sonyevo prvo vodilo kaj?
-PSP brez touch screena je tako, kot bi vozil pravi avto preko tipk, namesto volana.-
-Da ne omenjamo, kako ga bistveno švohotnejši N. DS (lite) prehiteva po prodaji po levi in po desni strani. -- no še ena smešna, brez zamere. Že res da N DS prehiteva PSP vendar je razmerje nekje 1.7:1 v korist DSja. Kar je zanemarljivo s tem kakšno je bilo razmerje med PS2 in GameCubom. In upoštevaj še to da ima Nintendo na tržišči ročnih konzolc primat že kolko 15 let? In je edino Sony tisti ki se mu je uspel približati. In sedaj ko pride še GTA: Vice City Stories ne dvomim da bo število uporabnikov naraslo.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Matek ::
- mrtev pixel ha? to je zate napaka? Pa si videl razliko ti med N DS ki kao nima mrtvih pikslov in kakovost slike na PSPju? Se mi zdi da ne, drugače mu oprostiš mrtev pixel.
Morda je stari DS na tem področju slabši, Lite inačica pa PSP z lahkoto poseka kar se tiče kakovosti slike. Sicer pa, če lahko imajo vsi proizvajalci računalniških monitorjev policy, ki dovoljuje zgolj mrtev piksel ali dva na ekranu, 10x večjem od pspjevega, potem je sonyjeva statistika res porazna.
- zakaj bi rabu touch screen? Če imaš smerni križec, gobico in dosti gumbov? Tudi PS2 igraš tako da tapkaš po televiziji. Nasploh pa to zelo blagodejno vpliva na čistost ekrana. Če ti je toliko do TS kupi potem N-DS ali pa dlančnik. To da bo folk mel PSP za dlančnik verjetno ni bilo Sonyevo prvo vodilo kaj?
Takšno razmišljanje se zadnje čase ob komentarjih Sony VS. Nintendo pogosto pojavlja in meni se zdi zelo zmotno. Dokaj zanimiv nov feature - vpeljava touch screena je po mnenju PS fanov nekaj čisto neuporabnega, kot da je star koncept božansko popoln. Enako se zgodi, ko Nintendo predstavi relativno revolucionaren kontroler - sony fanboyi ga proglasijo za smešnega, njihov 12 let star joypad, ki je do danes praktično nespremenjen, je seveda nepremagljiv in preprosto najboljši, in še bi lahko našteval. Na drugi strani pa sony ne mrdne s kurcem, pač evolucijsko updejta vse skupaj (dvdje nadomesti bluray, staro drobovje pa hitrejši proc in grafa) in že vsi napovedujejo, da bojo igre ZA DOL PAST (tule bi lahko začel težiti s sociološkimi teorijami in kodakomanijo). Žalostno - tako kot se v glasbeni industriji namesto dejanske glasbe prodajajo joški, se v igričarski namesto igralnosti prodaja grafika, ovce pa vse po vrsti veselo kupujejo.
-Da ne omenjamo, kako ga bistveno švohotnejši N. DS (lite) prehiteva po prodaji po levi in po desni strani. -- no še ena smešna, brez zamere. Že res da N DS prehiteva PSP vendar je razmerje nekje 1.7:1 v korist DSja. Kar je zanemarljivo s tem kakšno je bilo razmerje med PS2 in GameCubom.
Ermmm, torej to, da se na vsak psp prodata skoraj dva DSja zate ni znak nedvomnega uspeha? Zanimivo, tako kot je zanimivo tudi, da si omenil PS2 in GameCube, ki se debate ne tičeta najbolj, ampak če te nekdo premaga v peki pic, moraš seveda takoj omeniti, da si pa v košarki boljši, da ne bi bil tvoj ego preveč ranjen.
Morda je stari DS na tem področju slabši, Lite inačica pa PSP z lahkoto poseka kar se tiče kakovosti slike. Sicer pa, če lahko imajo vsi proizvajalci računalniških monitorjev policy, ki dovoljuje zgolj mrtev piksel ali dva na ekranu, 10x večjem od pspjevega, potem je sonyjeva statistika res porazna.
- zakaj bi rabu touch screen? Če imaš smerni križec, gobico in dosti gumbov? Tudi PS2 igraš tako da tapkaš po televiziji. Nasploh pa to zelo blagodejno vpliva na čistost ekrana. Če ti je toliko do TS kupi potem N-DS ali pa dlančnik. To da bo folk mel PSP za dlančnik verjetno ni bilo Sonyevo prvo vodilo kaj?
Takšno razmišljanje se zadnje čase ob komentarjih Sony VS. Nintendo pogosto pojavlja in meni se zdi zelo zmotno. Dokaj zanimiv nov feature - vpeljava touch screena je po mnenju PS fanov nekaj čisto neuporabnega, kot da je star koncept božansko popoln. Enako se zgodi, ko Nintendo predstavi relativno revolucionaren kontroler - sony fanboyi ga proglasijo za smešnega, njihov 12 let star joypad, ki je do danes praktično nespremenjen, je seveda nepremagljiv in preprosto najboljši, in še bi lahko našteval. Na drugi strani pa sony ne mrdne s kurcem, pač evolucijsko updejta vse skupaj (dvdje nadomesti bluray, staro drobovje pa hitrejši proc in grafa) in že vsi napovedujejo, da bojo igre ZA DOL PAST (tule bi lahko začel težiti s sociološkimi teorijami in kodakomanijo). Žalostno - tako kot se v glasbeni industriji namesto dejanske glasbe prodajajo joški, se v igričarski namesto igralnosti prodaja grafika, ovce pa vse po vrsti veselo kupujejo.
-Da ne omenjamo, kako ga bistveno švohotnejši N. DS (lite) prehiteva po prodaji po levi in po desni strani. -- no še ena smešna, brez zamere. Že res da N DS prehiteva PSP vendar je razmerje nekje 1.7:1 v korist DSja. Kar je zanemarljivo s tem kakšno je bilo razmerje med PS2 in GameCubom.
Ermmm, torej to, da se na vsak psp prodata skoraj dva DSja zate ni znak nedvomnega uspeha? Zanimivo, tako kot je zanimivo tudi, da si omenil PS2 in GameCube, ki se debate ne tičeta najbolj, ampak če te nekdo premaga v peki pic, moraš seveda takoj omeniti, da si pa v košarki boljši, da ne bi bil tvoj ego preveč ranjen.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matek ()
Nerdor ::
Se opravičujem glede PSP Vs N. DS izpada. Hotel sem le povedati to, da touch screen omogoča lažjo uporabo naprave, kot je recimo razspoznava pisave in podobno. To pride prav pri N. DS Opera DS brskalniku. Meni se zdi spletni brskalnik za PSP skorajda ne uporaben, ker je problem s parimi tipkami vnašati besede v URL. To sem imel v mislih, razspoznavo pisave, pisanje kratkih sporočil, surfanje po webu, tu se pokaže prednosti touch screena.
... for lifetime!
klemen22 ::
se v igričarski namesto igralnosti prodaja grafika, ovce pa vse po vrsti veselo kupujejo.
Aha torej sem ovca ker bom užival v novem GTju na PS3 ali kakšnemu Devil May Cry 4i, Resident Evilu5, Metal Gear Solidu?
Ermmm, torej to, da se na vsak psp prodata skoraj dva DSja zate ni znak nedvomnega uspeha? Zanimivo, tako kot je zanimivo tudi, da si omenil PS2 in GameCube, ki se debate ne tičeta najbolj, ampak če te nekdo premaga v peki pic, moraš seveda takoj omeniti, da si pa v košarki boljši, da ne bi bil tvoj ego preveč ranjen
Samo povem dejstva kaj pomeni porazna prodaja. Glede na to da je bila pri PS2 vs GameCUbe 5:1 nekako. Tako da ne boste širili krive vere tod okoli.
Se opravičujem glede PSP Vs N. DS izpada. Hotel sem le povedati to, da touch screen omogoča lažjo uporabo naprave, kot je recimo razspoznava pisave in podobno. To pride prav pri N. DS Opera DS brskalniku. Meni se zdi spletni brskalnik za PSP skorajda ne uporaben, ker je problem s parimi tipkami vnašati besede v URL. To sem imel v mislih, razspoznavo pisave, pisanje kratkih sporočil, surfanje po webu, tu se pokaže prednosti touch screena.
LOL in ti bi kupil PSP zato da boš brskal po netu? Ne vem če je to namen naprave.
Sicer pa kaj pomaga tisti TouchScreen na DSju? Koliko iger resnično izkorišča to da je uporabno oz. to da sta dva zaslona? To da na enem vidimo igrco na drugem pa mapo ali pa oblačke na nebu? Je še veliko manevrskega prostora.
Na drugi strani pa sony ne mrdne s kurcem, pač evolucijsko updejta vse skupaj (dvdje nadomesti bluray, staro drobovje pa hitrejši proc in grafa) in že vsi napovedujejo, da bojo igre ZA DOL PAST (tule bi lahko začel težiti s sociološkimi teorijami in kodakomanijo).
No sej nintendo potemtakem tudi ni mrdnil s prstom odkar so izdali NES pa do DSja kaj?
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
roli ::
A za Nintendo obstaja WEB Browser? Vem,da ima DS Wifi ampak nisem pa vedel,da ima browser.Pa je to navoljo tako kot opera za računalnike?
http://www.r00li.com
klemen22 ::
Sicer sem dal opero samo za primer ki šele pride kakor piše. Vendar pa se dobi tudi druge Browserje. Samo se mi zd ida bo opera tisto pravo
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Matek ::
Aha torej sem ovca ker bom užival v novem GTju na PS3 ali kakšnemu Devil May Cry 4i, Resident Evilu5, Metal Gear Solidu?
Z "ovca" nisem mislu direktno tebe, ampak ljudi, ki se pretirano navdušujejo. Nočem reči, da na PSju ni dobrih iger, daleč od tega! Hočem povedati le, da se ljudje preveč zanašajo na grafiko. Recimo Sony pokaže par screenshotov iz katere od prihajajočih PS3 iger, pa so vsi na nogah "uau kaka zakon igra". Ful stvari je še zraven, ki štejejo, ki naredijo igro dobro. Nekatere od zgoraj naštetih sem igral, RE in MGS sta recimo zelo igralna, scene so odlično ustvarjene (vzdušje, glasba, ...), tudi scenarij je superioren. Potem GT ima odlično fiziko, itd. Grafika je samo smetana na vrhu torte, če mene kdo kaj vpraša - super igra z zastarelo grafiko zgolj malo pokvari vtis, neumna igra z odlično grafiko je pa povsem porazna.
Samo povem dejstva kaj pomeni porazna prodaja. Glede na to da je bila pri PS2 vs GameCUbe 5:1 nekako. Tako da ne boste širili krive vere tod okoli.
Mja, mogoče smo se malce narobe razumeli, Nerdor je zgolj izjavil, da DS na veliko prehiteva PSP pri prodaji, mislim da ta izjava kar dobro sodi k razmerju 1,7:1. Sicer pa imaš prav, ja.
LOL in ti bi kupil PSP zato da boš brskal po netu? Ne vem če je to namen naprave. Sicer pa kaj pomaga tisti TouchScreen na DSju? Koliko iger resnično izkorišča to da je uporabno oz. to da sta dva zaslona? To da na enem vidimo igrco na drugem pa mapo ali pa oblačke na nebu? Je še veliko manevrskega prostora.
Heh, meni se pa ravno ta aspekt (brskanje po netu) zdi najbolj zanimiv, ker psp IMHO ni namenjen zgolj igranju. Stvar spodobno vrti filme, tudi MP3je se da poslušat - idealni gadget bo nekaj, kar bo imelo še kvaliteten fotoaparat, dober battery life in prave dimenzije. Kar se pa tiče drugega zaslona, hja, Nintendo kar forsira to stvar. Najbednejše igre imajo tam samo kak zemljevid, večina dobrih pa zahteva od igralca, da je aktiven na touchscreenu, kar popolnoma spremeni občutek pri igranju (nov koncept).
No sej nintendo potemtakem tudi ni mrdnil s prstom odkar so izdali NES pa do DSja kaj?
Ok, tu si me dobil , čeprav ni čisto tako. Nintendo je naredil prehod na 3d, potem njihov joypad je bil v vsaki verziji (bistveno) drugačen, predvsem pa so sprejeli nove smernice, s katerimi želijo vnesti več svežine v igranje, začenši z DSom - in zato jih tudi malo bolj spoštujem.
Z "ovca" nisem mislu direktno tebe, ampak ljudi, ki se pretirano navdušujejo. Nočem reči, da na PSju ni dobrih iger, daleč od tega! Hočem povedati le, da se ljudje preveč zanašajo na grafiko. Recimo Sony pokaže par screenshotov iz katere od prihajajočih PS3 iger, pa so vsi na nogah "uau kaka zakon igra". Ful stvari je še zraven, ki štejejo, ki naredijo igro dobro. Nekatere od zgoraj naštetih sem igral, RE in MGS sta recimo zelo igralna, scene so odlično ustvarjene (vzdušje, glasba, ...), tudi scenarij je superioren. Potem GT ima odlično fiziko, itd. Grafika je samo smetana na vrhu torte, če mene kdo kaj vpraša - super igra z zastarelo grafiko zgolj malo pokvari vtis, neumna igra z odlično grafiko je pa povsem porazna.
Samo povem dejstva kaj pomeni porazna prodaja. Glede na to da je bila pri PS2 vs GameCUbe 5:1 nekako. Tako da ne boste širili krive vere tod okoli.
Mja, mogoče smo se malce narobe razumeli, Nerdor je zgolj izjavil, da DS na veliko prehiteva PSP pri prodaji, mislim da ta izjava kar dobro sodi k razmerju 1,7:1. Sicer pa imaš prav, ja.
LOL in ti bi kupil PSP zato da boš brskal po netu? Ne vem če je to namen naprave. Sicer pa kaj pomaga tisti TouchScreen na DSju? Koliko iger resnično izkorišča to da je uporabno oz. to da sta dva zaslona? To da na enem vidimo igrco na drugem pa mapo ali pa oblačke na nebu? Je še veliko manevrskega prostora.
Heh, meni se pa ravno ta aspekt (brskanje po netu) zdi najbolj zanimiv, ker psp IMHO ni namenjen zgolj igranju. Stvar spodobno vrti filme, tudi MP3je se da poslušat - idealni gadget bo nekaj, kar bo imelo še kvaliteten fotoaparat, dober battery life in prave dimenzije. Kar se pa tiče drugega zaslona, hja, Nintendo kar forsira to stvar. Najbednejše igre imajo tam samo kak zemljevid, večina dobrih pa zahteva od igralca, da je aktiven na touchscreenu, kar popolnoma spremeni občutek pri igranju (nov koncept).
No sej nintendo potemtakem tudi ni mrdnil s prstom odkar so izdali NES pa do DSja kaj?
Ok, tu si me dobil , čeprav ni čisto tako. Nintendo je naredil prehod na 3d, potem njihov joypad je bil v vsaki verziji (bistveno) drugačen, predvsem pa so sprejeli nove smernice, s katerimi želijo vnesti več svežine v igranje, začenši z DSom - in zato jih tudi malo bolj spoštujem.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
klemen22 ::
Nintendo je naredil prehod na 3d
Tukaj ti moram oporekati. To da je Nintendo naredil prehod na 3d zaradi sebe je toliko res kot to da lahko garjav pes s tremi nogami in brez levega ušesa preteče mali maraton. Zdej pa resno: Nintendo se je LE prilagajal KONKURENTOM (beri: Sega z Saturnom, Sony z PSjem in pa še Atarijev Jaguar (če se ne motim jke bil tudi blizu temu)). Nintendo je od nastanka NESa zaslužen za nekako 0 (nič) omembe vrednih novotarij. Vse kar je delal je evolucijsko kot npr. Sony s PS1->PS2 (pa še tu so večje rešitve). Torej, 3d prehod je naredil le zaradi konkurence saj je pač izvajal Sony s svojim PSjem pokol nad SNESom (itak ko pa je bila konzola stara X let) in tudi nad Sego (ava segi za megadrive). Tako da je najbolj zaslužen za pohod 3d med konzolami pač Sony kar je dejstvo ki ga ne moreš oporekati (sploh izjemne igre s splavitvijo: Tekken pri katerem so se ti v tistem času rosile oči in ježila koža).
Nintendo je kakor se mi zdi imel precej težav z Nintendom64 v smislu časovnega zaostanka! V tem času se je prodalo XX MIO PSjev in tudi precej MIO Saturnov. Pač N64 je bil konkurent PSju. Tako da poveličevati Nintendov prehod v 3d je milorečeno smešno. Prej so živeli pač 15 in več let na slavi NES in SNESa. Tako da je sedaj tole z Wiijem pač dejstvo da po tehnični plati ne morejo več konkurirati SOnyu in MSju. Zato so kar naenkrat prešli na t.i. inovativnost. Samo verjemi da ne zaradi uporabnikov saj niso dedki mrazi ampak seveda zaradi sebe. Pač če se jim z Wiijem ne posreči potem verjamem da Nintendo ne bo več izdal sobne konzole! V tem primeru se bi kakopak osredotočili le na ročne kjer so seveda tradicionalisti in jih bo težko premagat pa četudi prodajaš zlato ročno konzolo za 10k sit.
Mislim da nisem bil preveč pristranski. Zagotovo pa drži da noben proizvajalec na trgu konzol ni večen kar je dokazala včasih močna Sega ki je sedaj neki založnik.
Vsekakor pa si omislim tako Wii kot PS3 -> ko bo cena primerna in iger na pretek. Predvsem na Wiiju čakam novega Maria ki verjamem da bo spet trgal gate (ah ko se spomnim na Super Maria 64 kakššššnnnnaaa igra ) in pa Zeldo.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Matek ::
Hotel sem samo reči, da je nintendo naredil prehod na 3d (sega tudi), Sony pa je tam startal. Sicer imaš pa prav . Touché.
Kar se pa tiče tega, da je ta uvedba novega vmesnika rešitev iz krize - hja, sam ne menim čisto tako, ampak bo najbrž tudi zato, ker sem malo fanboy . Definitivno se strinjam, da niso dedki mrazi in da je poteza popolnoma tržne narave, ampak ne vem, če jim je šlo tako za nohte, morda so le izbrali drugačen pristop - posebej glede na to, da se bo konzola prodajala za rekordno nizko ceno. Navsezadnje je bil Gamecube edini pravi poraz (kot si rekel, 20 mio GC proti 100 mio PS2), PS1 vs n64 je bil še dokaj izenačen boj.
Glede maria in zelde se pa ne bi mogel bolj strinjati .
Da končno pokomentiram še novico, zdaj ko sva prišla na skupno točko, po moje je Sony dosti dosti prevelik, da bi kar tako propadel... Morda so se jim določene zadeve res ponesrečile, ampak napoved propada je pretiravanje. Kar se tiče konzol, bo Sony najbrž le izgubil monopolni delež in vsi trije glavni tekmeci (MS, Nintendo, Sony) bodo dobili približno enake kose pogače. Kar bi bilo navsezadnje za nas, uporabnike, tudi najboljše.
Kar se pa tiče tega, da je ta uvedba novega vmesnika rešitev iz krize - hja, sam ne menim čisto tako, ampak bo najbrž tudi zato, ker sem malo fanboy . Definitivno se strinjam, da niso dedki mrazi in da je poteza popolnoma tržne narave, ampak ne vem, če jim je šlo tako za nohte, morda so le izbrali drugačen pristop - posebej glede na to, da se bo konzola prodajala za rekordno nizko ceno. Navsezadnje je bil Gamecube edini pravi poraz (kot si rekel, 20 mio GC proti 100 mio PS2), PS1 vs n64 je bil še dokaj izenačen boj.
Glede maria in zelde se pa ne bi mogel bolj strinjati .
Da končno pokomentiram še novico, zdaj ko sva prišla na skupno točko, po moje je Sony dosti dosti prevelik, da bi kar tako propadel... Morda so se jim določene zadeve res ponesrečile, ampak napoved propada je pretiravanje. Kar se tiče konzol, bo Sony najbrž le izgubil monopolni delež in vsi trije glavni tekmeci (MS, Nintendo, Sony) bodo dobili približno enake kose pogače. Kar bi bilo navsezadnje za nas, uporabnike, tudi najboljše.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matek ()
Ginginova ::
Je že Apple vedel, zakaj je po 15ih letih pobegnil iz PowerPC procesorjev na Intel. Beri: Cenejše in hitrejše. IBM samo sere. Tako, kot ni mogel sproducirat hitrejših in hladnejših G5 procesorjev za Apple, ga očitno sere tudi pri Cell procesorju za Sony.
Ogo
Ogo
tiborrr ::
@jamiroq, nek portable nintendo ima browser z bolj intuitivnim GUIjem kot pa racunalo
Don't test the captain's validity or his vulnerability!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tiborrr ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | kaj menite o novem playstationu 3 (strani: 1 2 )Oddelek: Konzole | 8893 (5098) | blaz87 |
» | Microsoft z gverilsko taktiko ob izidu PlayStation-a 3Oddelek: Novice / Konzole | 6435 (3896) | mtosev |
» | Playstation 3 degradiran, bo Sony to preživel?Oddelek: Novice / Konzole | 6012 (4685) | tiborrr |
» | Foldingova ATIvoucijaOddelek: Novice / Grafične kartice | 3364 (2504) | Looooooka |
» | E3: Sony vs. Nintendo (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Konzole | 10355 (9054) | PrimozR |