» »

E3: Sony vs. Nintendo

E3: Sony vs. Nintendo

GameSpot - Verjetno veste, da se te dni v Los Angelesu odvija eden največjih svetovnih sejmov na temo zabavne elektronike - Electronic Entertainment Expo. Med mnogimi prezentacijami izdelkov in napovedmi za prihodnost sta bili največje pozornosti deležna Sony in Nintendo, ki sta obiskovalcem predstavljala svoji prihajajoči konzoli.


Sony je začel že včeraj in izdal nekatere novosti, ki jih lahko pričakujemo v PlayStationu 3, žal pa je konferenca veliko večino gledalcev razočarala. Predstavljena je bila kopica novih iger, vse novosti pa so bile zgolj kvantitativne. Povečala se je grafična in procesorska zmogljivost konzole, kar bo prineslo bolj prepričljivo grafiko, sistem pa bo tudi zmožen prikazovanja iger v HD ločljivosti. Ostalih bistvenih novosti žal ne bo, težave z boomerang kontrolerjem, ki bi naj sprva bil priložen novi konzoli, je Sony rešil precej klavrno. Zaradi pomanjkanja časa so obdržali staro obliko ploščka, ki je bila prvič predstavljena z izvirno Igralno Postajo, vanj so dodali senzor premikanja in ga malenkostno prenovili (olajšali, razžičili, itd.), odstraniti pa so morali vibracijske motorčke, ki so po njihovih besedah tako ali tako stvar preteklosti. Razočarajoča je tudi cena, že tako je bila postavljena dokaj visoko (500 zelencev oz. 500 evrov na naši strani Atlantika), po novem pa je znano celo, da bo za ta znesek na voljo zgolj osnovni paket, ki bo oropan večine novih zmožnosti (branje s flash kartic, Wi-Fi, HD ločljivost) in opremljen z manjšim diskom. So pa bili pri Sonyju vsaj bolj konkretni od konkurence, razen natančnih cen so izdali tudi datum izida, spalne vreče in gotovino pripravite 17. novembra letos, ko bo konzola prispela v trgovine.


Microsoft je Sonyjeve novosti nonšalantno zavrnil, po svoje imajo tudi prav, saj se kljub relativno veliki razliki v starosti njihov Xbox 360 lahko mnogih pogledih kosa s PlayStationom 3.

Na drugi strani je Nintendo na svoji tiskovni konferenci pustil dosti boljši vtis. Nadaljujejo svojo drzno zastavljeno (a tudi tvegano) vizijo prinašanja novosti v svet igranja, kar so nakazali že s kodnim imenom prihajajoče konzole - Revolution, potrdili pa s prvim izdelkom iz nove serije, prenosno konzolo Nintendo DS (ki se po besedah nintendovega govornika prodaja bolje od konkurenčnega PSPja). Kakorkoli, pred kratkim je bilo razkrito tržno ime Revolutiona, poimenovali so ga Wii, kar je mnoge presenetilo, še bolj presenetljiv pa je že pred časom predstavljeni kontroler. Nintendo ga opisuje kot revolucionarnega, predvsem zaradi njegove intuitivnosti, marsikdo pa je o njem precej skeptičen. Na E3 je bilo podanih še več informacij o novem ploščku (opremljen je z dvema senzorjema premikanja, vibracijskim modulom in zvočnikom), njegova uporaba je bila demonstrirana v nekaj igrah, jutri pa se bodo z njim na Nintendovi stojnici lahko pozabavali tudi obiskovalci. Ker je eno od načel revolucionarne vizije tudi približati videoigre širšemu krogu ljudi, bo Wii na voljo za (po besedah proizvajalca) ceno, nižjo od konkurence (Sonyja in Microsofta), natančnih številk pa žal niso podali, tako je bil prikrit tudi točen datum izida - publika se je morala zadovoljiti z zadnjo četrtino 2006.


Oba giganta sta predstavila še mnoge druge novosti na področju iger in strojne opreme, če vas zanimajo podrobnosti, preberite poročili včerajšnje in današnje konference, na voljo pa so vam tudi posnetki obeh dogodkov. Če boste v prihodnje spremljali dogajanje na Electronic Entertainment Expu, lahko precej informacij najdete tudi na uradni strani - E3 Insider.

Aduti so torej na mizi, Sony na eni strani stavi na preizkušeno formulo molzenja in bo svojo konzolo zgolj nabildal, medtem ko se je Nintendo odločil za popolnoma nov koncept, ki pa je gotovo vsaj toliko tvegan, kot je zanimiv. Kdo bo zmagal, bomo videli konec letošnje jeseni, vsekakor je Sony v prednosti glede na tržni položaj in krog privržencev. Sam menim, da je revolucija boljša od evolucije, v maturitetnem vzdušju, ki se me še drži od včerajšnjega eseja, me je imelo tudi, da bi prihajajoči konzoli umestil v določeno sociološko teorijo, pa sem se raje zadržal.

53 komentarjev

«
1
2

mavec ::

Tole bo še zanimivo, vsaj na Japonskem. Tam so vsi nori na Sony in Nintendo. Me zanima katere konzole se bo na omenjenem trgu več prodalo?

Trogenus ::

Official stran Wii-ja je online:

Nintendo Wii

Prvi ingame trailer: Red Steel

Slike Wii-ja

Jaz lahko rečem, kot pripadnik Nintenda in kot igralec nasploh, OMFG. Komaj čakam :P Ob gledanju raznih trailerov me je trgalo od veselja.

Na tej strani, spodaj prva dva filmčka vsebujeta kup ingame video materiala. Absolutno vredno ogledat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Trogenus ()

mavec ::

Moti me edino ta kabel. Škoda, ker nista zadevi ločeni. Enkrat boš preveč pritiskal ali pa naredil kak gib preveč in bo stvar šla počivat >:D .

Type-R ::

bolj grd ne bi mogel biti ko je:D

Matek ::

Ta kabel je tule simbolično prikazan, dejansko je dost daljši in omogoča svobodno gibanje. Ne rabiš držat rok takole v razmaku 15 cm :D .
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Duke Nukem ::

sony je pametno obdržal obliko najbolšega kontrolerja na tej obli in ga še izboljšal ,kaj še hočete ;)
2600@3000barton,1GbPatriot-GF6800gt,160Gb hitachi,Logitech Z 5500 :)

mavec ::

Me zanima tud, če bo tale Nintendova stvarca prišla tudi wirelles. Bo tisto zadevo vsekakor bolje imeti v rok, kot pa tegale špageta.

ripmork ::

tale nintendo...izgleda fantastično!
končno nekaj novega, zabavnega igralnega in kreativnega...
sem sicer pristaš Playstationa tudi vedno bil, zaradi res dobrih naslovov ampak da pa isti dizajn joysticka ohranijo se mi zdi pa že šlampasto...

sicer ima pa nasploh Nintendo hudo zabavne igre...
konec koncev so igre za zabavo ane? ;)

TeraSonic++ ::

Tale Wii je fantastičen nevem pa kaj mate prot kontrolerju ker ti da velik več svobode pa še brezžičen je ;)

Oblikovno gledano mi je Wii konzola ena najlepših kr sem jih kdaj vidu (PS se skrije)

Mogoče si ga omislim...enkrat :)
...........................................................
Life is only a computer simulation
"veritas vos liberabit"

HeMan ::

če bo res tako dobro kot izgleda v reklamah bo super stvarca :)

strictom ::

Hehe. Šele zdaj sem opazil novico. MadManMato, daj mi ti, ki tako zagovarjaš revolucije napram evoluciji, kaj je tako revolucionarnega na tem nintendu (poleg novega kontrol sticka ki bo propadel po prvih parih mesecih po izidu)?
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

klemen22 ::

JEst tut nimam pojma da folk skor rojeva ko vidi nov kontroler. Na isti drek narjeno kot kaka Eye Toy od sonya. Pač še malo več interkacije z igralcem. Kako pa se bo zadeva pokazala po več urah neprestanega igranja bomo pa še vidli. Seveda pa se bo Nintendo spet izprsil z novim klonom igric ki jih pogrevajo že 20 let -> Mario, Zelda, Metroid.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

opeter ::

Sem na strani tistih, ki zagovarjajo Nintendo. res je zadeva precej revolucionarna. Sorry, dragi Playstation-fani, ampak možno je (seveda odvisno od naslovov), da bo enkrat (spet) nintendo prevzel kraljevi stolček :D
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Rhuantavan ::

Seveda stavim na nintendo... vsaj nekdo, ki si še upa sledit sanjam in inovaciji... klanjam se Miyamoto.
http://damjanmozetic.si

Matek ::

Hehe. Šele zdaj sem opazil novico. MadManMato, daj mi ti, ki tako zagovarjaš revolucije napram evoluciji, kaj je tako revolucionarnega na tem nintendu (poleg novega kontrol sticka ki bo propadel po prvih parih mesecih po izidu)?

Nov kontroler prinaša popolnoma nov koncept igranja, nekako tako, kot da bi se naš šolski sistem digitaliziral in bi začeli uporabljati računalnike pri pouku, ti bi pa rekel: "Kaj je pa novega poleg tipkanja zapiskov namesto ročnega zapisovanja?". Kontroler je samo fizični pokazatalj novega koncepta, oglej si posnetek konference, pa ti bo takoj bolj jasno.


JEst tut nimam pojma da folk skor rojeva ko vidi nov kontroler. Na isti drek narjeno kot kaka Eye Toy od sonya. Pač še malo več interkacije z igralcem. Kako pa se bo zadeva pokazala po več urah neprestanega igranja bomo pa še vidli. Seveda pa se bo Nintendo spet izprsil z novim klonom igric ki jih pogrevajo že 20 let -> Mario, Zelda, Metroid.

Em, to ni isti drek kot Eye Toy, to pa zato, ker ni nek dodatek za 5 novih iger, ampak dejansko zamenjava za dosedanji kontroler. Predstavljaj si, da bi Sony povedal, da je ukinil Dual Shock 2 in da bojo od sedaj naprej vse igre delovale zgolj s pomočjo Eye Toy-a, to bi bila dokaj revolucionarna reč, se ti ne zdi? Kar pa se tiče pogrevanja starih naslovov - tako je žal povsod, tudi Microsoft ne bo odnehal z izdajanjem nadaljevanj Haloja, Sony pa bo prav tako še dolgo prodajal nove naslove iz franšiz Gran Turismo in Metal Gear Solid. To so pač naslovi, ki dajejo tudi določeno prepoznavnost svetu konzol, in čeprav moram reči, da tudi mene tovrstno nategovanje moti, je treba povedati še, da gre pri vseh naštetih (Zelda, Mario, MGS, GT, Halo) zaenkrat še za zelo kvalitetne igre, za razliko od vsakoletnih EA Sports nadaljevanj. Ko bo stvar padla na tak nivo, bo vredna obsojanja, zaenkrat pa je pogrevanje uspešnic domena vseh ustvarjalcev.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

3p ::

Wii zgleda končno nekaj novega, kot ta 30 let žvečeni joystick (no, sicer ene od prvih igralnih konzol imele v joystick vdelan še paddle (ročaj od palice si lahko vrtel)). Upam, da ne bojo zaradi drugačnosti flopnili, potem pa bo čez par let denar od "revolucionarno novega sistema krmiljenja" pobral kdo drug.
Pa upam, da ne bo v sobo ravno pred mene, ko bom mlatil ninje, stopila (vstavi po želji: boljša polovica/mama/...). :D

Matako ::

Moti me edino ta kabel. Škoda, ker nista zadevi ločeni. Enkrat boš preveč pritiskal ali pa naredil kak gib preveč in bo stvar šla počivat


Ne ta "nunčak" kontroler je samo dodatek, ki ga vštekaš na spodno stran "TV" kontrolerja v posebno vtičnico. Pri Nintendu si še niso na jasnem, ali bodo ga bodo sploh dajali zraven ali pa ga bo treba dokupiti.

Plus definitvno se bo dalo dokupiti "klasičen" kontroler kot podoben dodatek. V ta dodatek boš nekako vtaknil Wiijev kontroler. Stavr bi morala biti čisto poceni, pa še ne boš izgubil možnosti zaznavanja gibanja, ker bosta sestavljena skupaj.

Meni se drugače tale Wii zdi izredno dobra zamisel, kontroler je pa sploh carski. Glede na to, kako se ponavadi primejo neumnosti ranga Dance Dance Revolution in Eye-toy bo to kar super. Predstavitve so bile tudi fine - recimo lahko igraš tenis enostavno z mahanjem, boks, dirigiranje orkestro - ma kaj vem, sliši se butasto samo ima nek simpatičen kul faktor, ki je všeč vseem.

Meni se zdijo fotorealistične FPS igre itak primerne samo za določeno rahel "psiho" del populacije (geeki 20-40 in folk, ki poleg gledanja fuzbala kaj odšpila na tv).

Wii je se mi zdi bistveno bolj ... svež in ... nov.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

klemen22 ::

Bo še za počakati kakšne bodo igre. Samo po enih 10 odigranih igrah z novim kontrolerjem bo itak že tako domače da je vseno ali boš imel to ali pa navaden kontroler


Seveda stavim na nintendo... vsaj nekdo, ki si še upa sledit sanjam in inovaciji... klanjam se Miyamoto.

Jao. Sanjam ja. Za biznis jim gre le to in samo to. Tako kot Sonyu. Nintendo ni več tako močan kot včasih (v času N64 in prej) in s Sonyem niti pod razno ne more tekmovati s hardwerom, ki bi bil kos PS3. Zato so šli pač v drugo smer -> in naredili slabotno konzolico z evolucionarnim kontrolerjem. Pač če bi Nintendo s Sonyem tekmoval v razvoju tako močnega hardwera kot ga ima PS3 potem bi veliki N pogorel, to je jasno. Tako kot je z N64ko postopoma in kot je z Game Cubom, ki se tut ni neverjetno prodajalo.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

jlpktnst ::

500€= 500$, yeah right, in to za osnovni model; zblojeni so; že cena za PSP je bila 2x previsoka, čudi me da v evropi sploh kaj prodajo.

Nintendo me ne privlači toliko zaradi njihovih flagship iger, je pa lepo da si sploh še kdo upa naredit kaj novega (jim je precej voda tekla v grlo verjetno :D)

klemen22 ::

500€= 500$, yeah right, in to za osnovni model; zblojeni so; že cena za PSP je bila 2x previsoka, čudi me da v evropi sploh kaj prodajo.

Računaj na to da ti bo ta sistem poganjal igre naslednjih najmanj 5 let. Lahko isto rečeš za PC -> pomoje da ne pa četudi daš 5000$.

Nintendo me ne privlači toliko zaradi njihovih flagship iger, je pa lepo da si sploh še kdo upa naredit kaj novega (jim je precej voda tekla v grlo verjetno :D)

Preberi moj prejšnji post zakaj so šli delat "nekaj novega".
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

JanezekNovak ::

Če ti je cena previsoka pač ne kupit, ne pa zdej neki jokat glede tega!

Konzola PS3 je močna kot hudič in naj bi bila na trgu kar nekaj časa. Iger, ki bodo PS3 prignale do roba zmožnosti ne bo še nekaj časa.

Pa še takole poglejte, človek da za grafično kartico 500 EUR pa je zastarela po 1 letu, če ne prej, za konzolo, ki jo bo imel nekaj časa pa ne?

Glede na to da ljudje še vedno kupujejo PS2, ni treba skrbeti da bojo kupovali tudi evolucijo PS3!

Tudi Apple iPod ja dokaj drag glede na ostale predvajalnike, pa ga ljudje vseeno kupujejo.

Nintendo pa lahko s tem konceptom zmaga ali pa se poslovi od domačih konzol. No ja ostale mu bojo še ročne konzolice, sam če ta koncept ne bo uspešen bo na trgu domače zabave propadel!
http://www.euroairsoft.com/

klemen22 ::

Se strinjam s tabo. To je Nintendova zadnja šansa v svetu sobnih konzol. Zadnja zares uspešna je bil SUper Nintendo. Popušili so že z N64, še bolj pa z GameCubom. Sicer pa se meni cena PS3ke ne zdi tako visoka kot se zdi cena Wiija (250 USD) -> glede na hardwer ki ga vgrajujejo noter. Da pa se hvalijo da boš na Wiiju igral igrce za starejše Nintendove konzole se mi pa zdi mal tako brez veze. Me zanima kdo bi sedaj igral še igrice za N64 recimo. Sej zadeve so bile svoj čas 1A ampak sedaj smo leta 2006 in ne 1998.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

mavec ::

Klemen2, kupiš kar ti je všeč oz. kar nameravaš, ne?
Nintendo je imel za moje pojme odlično konzolo SNES, potem pa se jim je stvar res nekoliko podrla. Sicer pa, komur bo všeč bo kupil, komur ne bo pač ne, simpl. Saj obstajajo še od novejših PS2, PS3, XboX, XboX360, GameCube ... :>
Sam bi stavil na Nintendo saj je pač nek sinonim za klasiko. Toliko bolj dajo na zabavo ;).

klemen22 ::

Sam bi stavil na Nintendo saj je pač nek sinonim za klasiko. Toliko bolj dajo na zabavo ;).

Dej mi povej kaj je bilo na npr. Game Cubu klasičnega? Morda deseta verzija Super MAriota, ene 5a Zelde? ALi kaj tretjega? Ne razumim vas to s klasiko. Zabavaš pa se s PS2jem lahko precej bolje kot z GCjem -> število kvalitetnih naslovov je za PS2 precej več kot za GC. Sej ne rečem, Nintendo dela super igrce samo na zabavo pa ne dajo nič več kot MS ali Sony.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

opeter ::

klemen22, ne boš verjel, ampak jaz še vedno igram stare igre NES in SNES na svojem Pentium III računalniku priklopljenem na star Gorenje TV. In imam skoraj isti feeling, kot takrat, ko sem imel pravi SNES.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

mavec ::

Verjetno na to vlečejo dobri stari časi. Se še spomnim, ko sem igral Zeldo, Super Maria (obrnil vse) pa Super Mario Kart ipd. Zato imam rad Nintendo, ker je res poskrbel za igre, ki še danes niso izgubile svoje teže. Še danes igram Super Mario AllStars in Super Mario Kart na računalniku :).

Matek ::

Jao. Sanjam ja. Za biznis jim gre le to in samo to. Tako kot Sonyu. Nintendo ni več tako močan kot včasih (v času N64 in prej) in s Sonyem niti pod razno ne more tekmovati s hardwerom, ki bi bil kos PS3. Zato so šli pač v drugo smer -> in naredili slabotno konzolico z evolucionarnim kontrolerjem. Pač če bi Nintendo s Sonyem tekmoval v razvoju tako močnega hardwera kot ga ima PS3 potem bi veliki N pogorel, to je jasno. Tako kot je z N64ko postopoma in kot je z Game Cubom, ki se tut ni neverjetno prodajalo.

To je, moram reči, zelo enostransko gledanje. Dandanes preveč gledamo sam na grafiko in fiziko, ne pa neposredno na igralnost, ki je v končni fazi najpomembnejša. Enako kot je moč motorja le en od elementov dobrega avta in kakovost instrumentov le en od elementov dobre glasbe, je procesorska moč le en od elementov, ki oblikujejo dobro konzolo. Iz tega sledi, da ni smiselno zaključevati, da je strojna superiornost na eni strani dosti pomembnejša od kontrolerja na drugi - oba elementa imata enak vpliv na igralnost in sta samo košček sestavljanke iz mnogih delov.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Trogenus ::

strictom ::

Nov kontroler ne pomeni čisto nič novega. Igre bodo še vedno iste, igralo se jih bo še vedno isto. S tisto primerjavo si pa malo pretiraval. Pomojem je bolj na mestu da si z avtomobila prešaltal na motor. Vožnja je drugačna poanta je pa še vedno da nekam prideš. Kontroler je drugačen igre bodo iste. Nintendo Evo ni nič drugega kot pa nadrgradnja starega Nintenda. PS3 isto. Še pri PS3 lahko razrežeš kontroler in une žičke notri podaljaš. Pa imaš zaradi tega homemade revolucijo in čisto nov način igranja? Pomojem ne.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Tr0n ::

Vsi E3 trailerji in posnete konference.

http://www.gametrailers.com/

Nintento ima vsekakor zanimiv kontroler.

jlpktnst ::

Očitno nikomur ni potegnilo. 500€ != 500$ (v US imajo nižje davke kot EU in je cena ps3 nižja, zanimivo ne?). To je cena najbolj okrnjene variante, torej za boljšo 600-700€? Za tak denar človek dobi že spodoben PC (brez displeja). Pa igre za PC so malenkost cenejše in softer bolj standarden.

Kakšno korist imamo od uber hardvera? Nobene. Še vedno je vse v tem ali bojo dobre igre. In ker večino denarja dobijo od iger, kako za vraga je lahko samo konzola 500+ €?

Glede evolucije kontrolnikov bi pa dodal, da kontrolna naprava sploh nima pomena - kontrola je tisti del s katerim direktno upravlja človek, vendar vprašanje "kdo se pa sploh ukvarja s svojim kontrolerjem?" kar lepo stoji na mestu. Vsak igračar ki "pade" v igro - torej mu je igra zanimiva, bo pozornost osredotočil na igro samo - na vsebino, način kontrole pa, ko se ga navadiš postane podzavesten in ga sploh ne opaziš, podobno kot grafika. Seveda če pa je kontroler slab in se ga je težko navadit (podobno za grafiko) imamo pa problem.

Zanimivo ljudi včasih sploh ni motilo da je igralca predstavljal nek pisan sklop pikslov (ali črnobel). Mene še dandanašnji ne moti da je grafika slaba, vendar mora pa biti dovolj dobra za svoj namen. Če je težko brati tekst z zaslona recimo je problem, ali če ne moreš ločit nasprotnikov v streljačini, ker so veliki le en piksel, prav tako.

Torej čemu sploh napredek in vedno višje cene in novi izdelki, zakaj se stvari sploh kvarijo? Da lahko naš kapitalistični sistem živi naprej potrebujemo potrošnjo :D

Nintendo pač dela to kar dela da bi se prodajal - cilja na retro uporabnike, nostalgike in tiste ki so jim všeč nove norosti.

Sony pač očitno cilja na tiste ki imajo denarja dovolj ali pa so ga pripravljeni odtrgat ustom. Zahtevne ljudi.

Microsoft pa hoče vse, kot ponavadi :D

Ker sem očitno odletel čisto offtopic za konec dodam, da je čisto VSEENO kaj kupiš, glavno je da se zabavaš in navsezadnje še sam potegneš korist iz kupčije.

Matek ::

Nov kontroler ne pomeni čisto nič novega. Igre bodo še vedno iste, igralo se jih bo še vedno isto.

Sploh ne, ravno v tem je poanta cele zadeve. Si upaš trditi tudi, da je igranje iger na PS z EyeToyem isto kot z joypadom? Ker razkorak je nekako takšen, stvar je precej precej drugačna od razpolovljenega joypada (ponavljam - poglej si posnetke konference in ne sodi na pamet).
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Duke Nukem ::

ps3 je in bo car,ostalo je ščiš :D nintendo apn :P na ps3 lahko igraš ps2 igre v hd resoluciji :))
2600@3000barton,1GbPatriot-GF6800gt,160Gb hitachi,Logitech Z 5500 :)

klemen22 ::

Vidim da je vse preveč starih nintendo fanov tukaj gori. Poglejte strinjam se Super Mario in Zelda sta vrhunska špila. Vendar se za PS tovrstne robe precej več. Poglejte: GTA serija časovna ekskluziva, Grand Turismo, PES, God of War, MGS itd. Sem tudi sam mel N64 in mi je Mario64 še vedno eden najboljših špilov. Vendar nekaj govort da kao Nintendo to dela za zabavo, Sony pa gleda sam $$$$ je neumno, nesmiselno, retardirano. Pač upajo na tržno nišo. Vendar je bilo do sedaj na PSju vsega enostavno več ko na Nintendu. Predvsem bi se moral Nintendo bolj povezati z založniki ner pa da so skoraj edini dobri špili tisti ki jih štancajo sami.
Super bi bilo da obe konzoli uspeta kar si nedvomno tudi zaslužita.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

mavec ::

Bah ne razumete.
Ni vse v grafiki in fiziki.
Če kermu še ni kapnilo, klasika je še vedno klasika, torej Nintendo je še vedno Nintendo in PS3 le lahko uber ahles zverina, pa bo Nintendo še vedno nekaj več >:D .

Matek ::

Se podpišem pod klemnov zadnji post. Je pa res, da Nintendo izboljšuje odnos z založniki. Na Wiiju bomo tako lahko videli EA Sportsove igre, Final Fantasy, tudi z Ubisoftom so podpisali pogodbo, začeli pa so še nove lastne franšize.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

klemen22 ::

Bah ne razumete. Ni vse v grafiki in fiziki. Če kermu še ni kapnilo, klasika je še vedno klasika, torej Nintendo je še vedno Nintendo in PS3 le lahko uber ahles zverina, pa bo Nintendo še vedno nekaj več .

Seveda da ni. Evo PSjev zastavonoša Gran Turismo: ima slabo igranost al kaj? KEra igra na Nintendu se igra bolje kot na PSju?
Pol je še bolje kot nintendo kakšn Atari? Kere si dal vn v temu postu.

Upam da bo na obeh sistemih polno dobrih iger. Jaz bom verjetno kupil kar oba.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: klemen22 ()

miguelslo ::

Če še kdo ni vidu: :D

Wii Video #1

Wii Video #2

:))
_____

Matrin ::

Matr se sekate. Eni trdite, da so drugi Nintendo fanny, pa sami kujete Sony v zvezde, drugi pa trdite da je Nintendo neka klasika, pozabljate pa da ima tudi PlayStation že kar lepo "tradicijo".

V tem krogu sn js vsekakor na Nintendo-vi strani. Pa ne zato ker sem fanboy (kar sem). Na njegovi strani sem zato, ker je naredil podobno kar je naredil Sony z prvim PS. N64 je bil močnejši od PS-a, pa ga je PS pobil. Zakaj? Ker je bil cenejši za izdelavo iger. Za razvijalce iger je bil N64 veliko dražji od PS-a in so rajši delali za procesorsko šibkejšo a cenejšo varianto. Poleg tega je na CD ploščke, ki jih je uporabljal PS šlo veliko več podatkov. Založniki so zapustili Nintendo in ta je ostal sam.

Z Wii-jem pa se založniki počasi vračajo k Nintendu. Stvar je poceni za razvijati, bila bi naj celo tako poceni, da bi si DEV-kit lahko privoščili tudi indy-razvijalci. Z dalincom so naredili zanimivo novo stvar, ki omogoča da razvijalci iger razmišljajo na drugačen način. Kljub temu, da je konzola slabša, je cenejša v vseh pogledih in je zanimiva, ker je drugačna. Nintendo zmaga to rundo.


Druga zanimiva stvar, ki sem jo opazil, je bila hvala moči PS3-ke. Konzole se ne držijo 5 let, ker bi bile procesorsko tako zmogljive. Držijo se pet let zato, ker se igre prirejajo in delajo nalašč za te konzole. Že v roku dveh let po izidu teh konzol, jih bodo računalniki po zmogljivosti daleč prekašali. Vendar pa na žalost ni zagotovljeno da bodo imeli vsi igralci iger tako dober računalnik, da bi lahko igrali igre narejene za najnovejši hardware. Pri konzolah pa je hardware zagotovljen in tako je zagotovljen tudi trg. Zato se lahko konzola obdrži pet let, ne zato ker bi bila tako tehnično napredna.

Tr0n ::

Jaz se vedno menim, da so konzole velika zaprava denarja.

Razvoj pa vseeno spremljam. Sploh inovativne in sveze stvari so vedno dobrodosle. :)

PrimozR ::

To so pač naslovi, ki dajejo tudi določeno prepoznavnost svetu konzol, in čeprav moram reči, da tudi mene tovrstno nategovanje moti, je treba povedati še, da gre pri vseh naštetih (Zelda, Mario, MGS, GT, Halo) zaenkrat še za zelo kvalitetne igre, za razliko od vsakoletnih EA Sports nadaljevanj. Ko bo stvar padla na tak nivo, bo vredna obsojanja, zaenkrat pa je pogrevanje uspešnic domena vseh ustvarjalcev.


Primer, EA-jev F1 Challenge 99-02 je POPOLNOMA enakt 2002 verziji, razlika je le v tem, da ima F1C na izbiro 4 sezone (za vsako nove avte, spremenjene/nove rpoge itd.). Gran Turismo npr., 3 in 4 se TOTALNO razlikujeta (predvsem grafično, nekateri so se čudili, kako jim je sploh uspelo izboljšati grafiko na štirici ker je bila že pri trojki odlična). Nova prihajajoča verzija bo sicer Gran Turismo 4, poimenovana je Vision, je pa delana za PS3. Grafika je seveda temu preimerna. Po screeshotih sodeč lahko rečem da je praktično fotorealistična :) Pomembno pa je, da ni načičkana (kot je to recimo pri NFS, še ena EAjeva serija, ki se ponavlja, saj so Underground 1 in 2 ter most Wanted praktično enaki špili).

Trogenus ::

Prihajajo počasi prvi user reviewi z E3. Članek o The Legend of Zelda : Twilight Princess

Citat o ribarjenju;
Luckily, the second fishing mode is much, much better. If you select to go lure fishing, you climb into a canoe with Hena and paddle out to the lake. No cutscenes here, folks. You paddle the canoe in real-time and stop anywhere you want to. The lure casting mechanics are clever and feel totally natural once you know the controls. Your right thumb rests on top of the A button and, when pressed, holds the line in place. You then tilt the controller back and flick it forward. If you simultaneously release the A button, you'll send the lure soaring through the air. You'll feel the controller rumble and you can actually hear the line whirring through the speaker in the remote controller -- a nice touch that makes it feel all the more real. You can then shake either the nunchuck or the pointer to jig the lure in the water and attract fish. Pushing down on the digital pad reels in the line fast, while pressing the A button reels it in slowly. When a fish bites, you tilt the controller backwards and start cranking. No, really. You can actually move the nunchuck in circular motion to reel the fish in faster. Assisted by the rumble, it feels great. Too bad that the only fish I managed to land were immediately dismissed by Hena as boring.


Osebno so mi takšne implementacije v igre dosti bolj pri srcu kot HDTV bombončki itd. :]

People playing Mario.wmv
People playing Metroid Prime : Corruption.wmv

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Trogenus ()

ripmork ::

hudo bo tole...
za piko na I bo poskrbel ta zvočnik v joysticku, ko boš recimo ustrelil se bo najprej kontroler zatresel,slišal se bo strel ki se bo počasi oddaljeval in se oglasil kot "bum" na zvočnikih iz TV-ja...
dost dobra scena...:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Matako ::

Videl videe! Ma daljinc je hud, da ni res!

Samo, ali je res tako zelo natančen kot je prikazano v videih? Ker če je res, potem verjetno kak bejzbol zgleda noro - plus ima še vibra in zvočnik, za boljši občutek ko zadaneš žogico. Ali pa bolje, ko z bejzbolko koga po glavi, kar bo pomojem zelo hitro prišlo na police štacun ;)

Edino, ta nunčak se mi zdi bolj tako tako, čeprav ima tudi senzorje gibanja samo bolje bi bilo, da bi v osnovni paket dali zraven enostavno 2 daljinca - super za igre v dvoje plus razne solo pretepaščine (mahaš z obema rokama).

No, po mojem za te igre rabiš že dokaj veliko dnevno sobo!!
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Duke Nukem ::

nintendo se je držal samo z ročno drkalico gameboyem, sedaj ko je prišel playstation portable, je pa še tam nintendo zvisu na celi črti :D
2600@3000barton,1GbPatriot-GF6800gt,160Gb hitachi,Logitech Z 5500 :)

strictom ::

Errrr. Wrong.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

klemen22 ::

Na področju ročnih drkalic ima Nintendo še vedno večinski delež.
Na področju sobnih konzol pa je že davno izvisel. Wii je njegova zadnja šansa po dveh neuspelih produktih (N64,GC).
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Matek ::

nintendo se je držal samo z ročno drkalico gameboyem, sedaj ko je prišel playstation portable, je pa še tam nintendo zvisu na celi črti

Hja, ni res, kot sta ti že 2 pred mano povedala. Nintendova zadnja prenosna konzolica (Nintendo DS) je direktna konkurenca PSPju in se tudi precej bolje prodaja od Sonyjeve pogruntavščine (dejstvo na podlagi podatkov, podanih na E3), tako da ne metat ven pavšalnih trditev.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

roli ::

Nintendu želim veliko uspeha!
Wii izgleda zelo lepo še lepše in boljše pa njegov kontroler.PS2 ima zame ogabno slab kontroler.Xbox pa dobrega.Sam si od nintenda lastim le Gameboy color,ki pa je izvrsten za igre na morju.Če bo wii dober in bo cena primerljiva z Xboxom (ne 360) bo zagotovo moj.
http://www.r00li.com
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

E3 2015 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
5914200 (6892) scipascapa
»

Musklwiiber

Oddelek: Novice / Konzole
194443 (3108) Jst
»

Sony PS3 dobavljiv 17. novembra 2006

Oddelek: Novice / Igre
63400 (2938) Matek
»

Sony PS3 dobavljiv 17 novembra 2006

Oddelek: Novice /
101769 (1591) STASI
»

E3: Sony vs. Nintendo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
5310355 (9054) PrimozR

Več podobnih tem