» »

RIAA za zaščito proti snemanju glasbe iz radia in podražitev iTunes komadov

RIAA za zaščito proti snemanju glasbe iz radia in podražitev iTunes komadov

Slashdot - V ameriki se začenja prehod iz analogne na digitalno tehnologijo predvajanja radijskih programov. Slashdot poroča, da so se pri RIAA skladno s tem spomnili, da je sedaj pravi čas, da nam omejijo snemanje glasbe iz radia. Na tem mestu je odveč poudarjati, da tudi kvaliteta glasbe preko digitalnega radia ne bo dosegla kvalitete povprečnega mp3 komada oziroma posnetka na kupljenih ploščkih.

Do sedaj je snemanje glasbe iz radijskih postaj povsem legitimno početje, ki ga v Ameriki naprimer zakon celo dovoljuje. Pri RIAA pa so začeli težiti zvezni komisiji za komunikacije (FCC), da naj proizvajalcem novih digtalnih radijskih oddajnikov in sprejemnikov naloži določila, ki bi jim velevala vgraditi zaščito proti snemanju predvajane glasbene vsebine.

Vendar to še ni dovolj. RIAA prav tako želi prisiliti Apple, da bi podražil ceno glasbenih komadov v njihovi spletni trgovini. Steve Jobs jih je nato označil za "pohlepne". Pravi, da članice RIAA s prodajo preko iTunes še vedno več zaslužijo kot s prodajo CD-jev, saj nimajo pri tem nobenih stroškov. Še vedno tekmujejo s piratstvom in zato mora biti cena glasbenih komadov "poštena", drugače si bodo ljudje glasbo raje presneli nelegalno.

RIAA tako znova dokazuje, da se ni sposobna prlagoditi trgu in z vsemi kriplji poskuša ohraniti svoj model poslovanja, kljub temu, da vsi trendi kažejo v drugo smer.

50 komentarjev

«
1
2

RejZoR ::

Živel komunizem,... ahem kapitalizem... tale RIAA mi gre počas že na jetra ker povsod vtika nos samo da cuzajo dinar. Modeli so bolj tečni kot vsi pirati skupaj.:\
Aja,Jobs-u pa se klanjam, da je zavernil podražitev komadov na iTunes. Zdej nam samo dostavi ta servis v slovenijo>:D
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

mHook ::

Sej naš SAZAS ni nič boljši.
Če npr. pride na veselico špilat en bend, je tudi potrebno SAZASu dati nek cekin v odvisnosti od poslušalcev (plačaš 2x, bendu in SAZASu).
Pol bodo pa še zahteval da jim dajemo še odstotke pri nakupu zapisljivih medijev :(

Jebiveter ::

mHook: kaj pa ce je bend popolnoma nepovezan z SAZASom? Recimo, da izdaja svojo glasbo pod Creative Commons licenco?
Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?

Daedalus ::

Jebiveter - a ti misliš, da SAZAS sploh ve, kaj je to CC? Plačaš, jebat ga.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

mHook ::

Fora je da moraš SAZASu plačat ne glede na to kdo igra, ker imaš ti "dobiček" od tega ko se rola muzika (npr. med pavzami neki igra).
Isto velja za vse oštarije. Neki dinarčkov hočjo met za radio, pa še neki za vsak TV.

Lombardo ::

Na tem mestu je odveč poudarjati, da tudi kvaliteta glasbe preko digitalnega radia ne bo dosegla kvalitete povprečnega mp3 komada


Tle se pa nebi strinjal :\
Ehmmm............

Spc ::

In v kakšnem formatu bi naj bil broadcast?
MPEG-4 Audio?

Jebiveter ::

Kaj pa ce igra bend, ki pac nima nobenega albuma/singla/ipd.? Se pravi samo v zivo? Res ne vidim, kaj ima SAZAS pri tem oz. mi manjka povezava med bendom in SAZASom.
Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?

Spc ::

Povezavo dobiš če pogledaš na denar.
Denar ti je povezava ... druge povezave tak ni.
:)

Vice ::

Jebiveter ni ti treba plačat SAZASu. Če imaš no name bande, ki nimajo pogodbe s SAZASom ni panike, samo kakršnekoli extra muzike ne sme bit zraven za vzdušje. Da je to obvezno zaradi "dobička".. malo morgen, pri takšnih "žurih" je vedno plačilno sredstvo gajba pira.

Vice ::

p.s. Pri "neplačevanju" se ne gre samo za pogobo s SAZASom ampak ne sme biti pogodbe s katerokoli ustanovo na naši zemljici, ki se kakorkoli ukvarja z avtorskimi pravicami.

2tiLen ::

btw: denar, ki ga pobere Sazas ne gre v žep izvajalcu komada ampak avtorju (aranžerju...).

Je pa izvajalec lahko tudi avtor in bo ustrezno dobil kar mu pripada.

ender ::

2tiLen: uradno naj bi res bilo tako, mi je pa en avtor povedal kako je v resnici: 10% prihodka na koncertu mora plačati SAZASu, od česar bi le-ta moral nakazati 90% naprej avtorju. Ker je avtor glasbe on sam, bi tako moral teh 90% dobiti nazaj. V resnici je največ kar mu je uspelo dobiti nazaj bilo nekje okoli 8%.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

3p ::

1) Aha. RIAA poskuša izvezti nov CD (tisti mlajši najbrž ne veste: vinilke in kasete so bile cenejše, potem je prišla krasna nova tehnologija CD ki je bila skoraj duplo dražja, in par let pozneje, ko se jih je dalo štancati za drobiž, se kar niso pocenile).
2) Upam, da bo čim več glasbenikov prevzelo distribucijo lastnih komadov, pa da crknejo paraziti. Najet studio. Komade posnet. Pa direkt v iTunes ali pa kako cenejšo konkurenco z njimi.
3) Kar pa se SAZASa tiče, pa ima zgleda isti "problem" kot druge organizacije, ki se ukvarjajo s prelaganjem denarja iz enega žepa v drugega. Večina se ga vmes nekje (le kje) zatakne. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3p ()

Bakunin ::

all your bass are belong to us!
http://ipv6.si/

Vice ::

ender lahko je srečen da tisti avtor sploh kaj dobi, pred EU je bilo veliko slabše, na žalost pa zdaj ni nič bolje.

Bistri007 ::

RIAA = Recording Industry Association of America
To je kot sindikat, le da je namesto delavcev združuje podjetja. Kot je cilj delavcev imeti visoke plače, je cilj podjetjem visok dobiček. Ne vem, kaj se tako obešate na vsak PR, ki prihaja od RIAA. To je kot da bi objavli vsak PR od sindikata delavcev tekstilne industrije, kako da so nevzdžne razmere, pa da je treba zaščiti naše delavce pred cenenim kitajskim blagom (RIAA pred P2P&iTunes)...
No ja, bo že :D
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

fahrenGONE ::

Jaz sem ze veckrat predlagal naj omogocijo ljudem obvezno uporabo naglavnih slusalk, ki bi prepustile samo komade za katere si placal. Ampak naletel sem na gluha usesa. Hm, wait a moment...

Matako ::

1) Aha. RIAA poskuša izvezti nov CD (tisti mlajši najbrž ne veste: vinilke in kasete so bile cenejše, potem je prišla krasna nova tehnologija CD ki je bila skoraj duplo dražja, in par let pozneje, ko se jih je dalo štancati za drobiž, se kar niso pocenile).
Ej, samo to pa res!! Se še dobro spomnim, kako so razne agencije in založbe v 80h prepevale v en glas, kako je **zaenkrat** CD tehnologija še draga in, jebat ga, take so pač cene - se pa super sliši v primerjavi z vinilom in kasetami.
Cene niso nikoli padle - ker so tipi lagali glede stroškov - kot vedno.

RIAA in ostali so navadni paraziti. Mimogrede, od kdaj že je obstoj glasbenih založb in podobnega nek naraven zakon? Vse skupaj je nastalo slabih 100 let nazaj kot tržna niša zapisa glasbe in filmov, enostavno zato, ker tehnologija ni omogočala tega zasebnikom na nek praktičen in poceni način. Te niše ni več. Najprej mag. kasete in kasneje razni digitalni zapisi, so jo skinili. Pa saj to ni nič posebnega - veliko industrijskih panog ima svoj začetek, vzpon in končno zaton. Saj industrija pisalnih strojev je tudi šla po gobe, samo ti so se saj športno obnašali in se tiho preusmerili ali mrknili.

Aja, glasbeniki in drugi umetniki pa, kot je znano, so bili, živeli in ustvarjali stoletja preden je beseda založba sploh obstajala! In bodo še naprej, ne skrbite za njih.

Zvedavec ::

Točno tako. Lep primer uspešnega skladatelja, ki ni potreboval založb in avtorskih pravic za to, da je preživel, je Mozart. >:D

3p ::

Zvedavec: pa kaj govoriš. A ne veš, da je Mozart umrl? >:D

Vice ::

Matako ti veš kaj je štos založbe? Na žalost to je nek "naraven zakon", ki je nujno potreben za glasbenika.

boych ::

Sazas kasira keš za vsako javno ustanovo! Kolega ma naprimer frizerski salon in more prav tako mesečno plačevati, pa ga noben ne vpraša, če ma notri radio ali ne, pa kaj suče!
Za kozlat!
AGGRESSIVINLINERULESTHEWORLD

Sl4v3 ::

Vsako javno ustanovo?!

Se pravi, da če greš v kino, plačaš SAZASu?
Umri mlad, da bos lep okostnjak!

hanibal ::

bistri
To je kot sindikat, le da je namesto delavcev združuje podjetja. Kot je cilj delavcev imeti visoke plače, je cilj podjetjem visok dobiček. Ne vem, kaj se tako obešate na vsak PR, ki prihaja od RIAA. To je kot da bi objavli vsak PR od sindikata delavcev tekstilne industrije, kako da so nevzdžne razmere, pa da je treba zaščiti naše delavce pred cenenim kitajskim blagom (RIAA pred P2P&iTunes)...


Lej človek, ne vem kako naj to prebavim - a kuriš, a si v iber ciničen ali pa si, nedaj Bog, samo kratkoviden in zares misliš tako?
Ker, če drži to zadnje, pol pa res - Blagor ubogim v duhu, kajti njihovo je nebeško kraljestvo
Axis of Evil - M$, SCO, RIAA, MPAA

Bistri007 ::

hanibal,
kaj tu ne štima? Jaz sem hotel samo izpostaviti, da je RIAA interesno združenje, kakšni so interesi velikih založb, pa ni nobena skrivnost - $, €, tudi s SIT so zadovoljni. Interesno združenje je tudi sindikat, ki prav tako želi nekaj doseči - visoke plače za svoje člane. Tako kot RIAA visok PI (profit) za svoje člane.

To vzporednico sem potegnil tudi zato, ker ko se omenja kaj si želijo pač bogi delavci v tekstilni industriji, se skoraj noben ne ozira na to. Kaj si pa *želijo* RIAA, MPAA in podobni tiči, pa se obeša na veliki zvon. To so prav tako kot pri tekstilki samo pobožne želje. Svoje zahteve oz. želje pa zavijajo tudi v moralistično obleko in jih včasih podprejo s kako tožbo.

Nič novega pod soncem, torej.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

antonija ::

Bistri je sam dejstva nstel, nic drugega...:\ Ce pa to komu ni vsec (meni recimo ni) je pa to njihov problem, ne njegov.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

BigWhale ::

Kaj pa ce imas ti zurko, tako pac na odprtem, pa je tam potem slucajno en oder, kjer pride en band in ima vajo?

;)

Jeebs ::

Na žalost bomo vedno plačevali neke ''pametne'' riti, k služijo denar brez, da bi zato naredil karkoli. Naj me nekdo popravi, ampak original CD z glasbo je pri nas okoli 4000 SIT. Od kje pridejo do takega zneska mi nikakor ni jasno. Poglejmo primer, če si doma naredimo komplet CD, da zgleda kot original (ovitek, potisk CD-ja in vse sranje, ki zraven spada). Seveda so cene v masovni proizvodnji na posamezen proizveden CD še precej manjše:

1 prazen CD-R (Verbatim) 60 SIT

1 škatlica (navadna, ne slim) za CD, okoli 100 SIT

1 kos A4 formata foto papirja za narest ovitek (približno) 100 SIT, odvisno od kvalitete papirja

tiskanje na CD (nimam pojma, kok bi tole reku, k nimam izkušenj s tem, v domači izvedbi sigurn ne more pridt več k cca. 300 SIT po kosu?)

tiskanje ovitka in zadnje strani (nekje 200 SIT recimo)

Torej, če vse skupaj seštejemo pa smo zraven še malce pesimistični dobimo nekje jurja tolarjev po doma narejenem CD-ju. V industriji so sicer res drugačni stroški (drugačen način izdelave, nekaj gre za oblikovalca ovitka, prevoznike, trgovina pobere svoje...), ampak NIKOLI mi ne bo jasno, kako lahko en posran CD, katerega ''domača'' cena je okol jurja stane v štacuni 4x toliko. :\ ;( ;(( :|
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!

ender ::

Za TIS sem nekje slišal, da stane izdelava 5000 izvodov (komplet z ovitkom) okoli 190 SIT po komadu.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

Stepni Volk ::

LP vs. CD... v tem času je aktivno delovala tudi inflacija. Če je ta bila recimo 4% na leto... je to v zadnjih 20 letih...

Jeebs, izračun moraš narediti v drugo smer. Vzamimo tvojo predpostavko, da je CD v trgovini 4'000 SIT.

20% davka, ki ga pobere država = 667 SIT
20% zaslužka, ki ga pobere trgovina = 556 SIT
20% zaslužka, ki ga pobere generalni uvoznik = 463 SIT
(Obema trgovcema ponovno pobere država z davkom na zaslušek)

Ostane torej 2314.- SIT

Od tega je proizvodnji strošek cca. 200 SIT in dodajmo maksimalen možen trensport še 200 SIT.

Ostane torej 1914,- SIT

Odvisno od pogodbe umetnikov, se ta denar deli med založbo in ustvarjalcem. Ocenjujem, da umetniki dobijo cca. 1 U$.
Potem so tu stroški snemanja albuma (lahko dosežejo tudi nekaj milijonov U$)... reklame, promocija... priprave...
Z 9 U$ na CD je založba pal odvisna od št. prodaje albumov. Seveda tudi oni plačajo davek na dobiček.

Založbe bi lahko ponudile albume online, a s tem ne bi dosegle vseh kupcev. Še slabše, naklada se zmanjša in stroški vzdignejo. Banalno a založba ima s prodajo preko interneta izgubo.

Zato bodo verjetno morali malce preurediti svoj način poslovanja. Ves svet je "žrtev" globalizacije.. lahko bi bile končno tudi založbe.

Jeebs ::

Am... Na tole pa res niti pomislu nism. :\
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!

CaqKa ::

Jeebs, kje si pa pesmi posnel?
a sosed ti je kr zastonj posodil snemalni studio? pa enega tehnika ki se na softwer spozna in ti pesmi skup zmiksa si tudi kr zastonj dobil?
mislim.. materialni stroški so pri tem pristranski.. čeprav je zgoraj stepni volk pokazal, da si še distribucija več beg pobere, ironija na koncu vsega pa je, da potem šparajo pri straneh bookleta (točno, še enga zastonj dtpjevca rabiš da ti booklet narihta), da je izdelek 'cenejši'.
štancanje cdjev je še najmanjši strošek pri celi stvari.

Utk ::

Če stane CD Omarja Naberja 4,400 in neka nova igra 9,000...igra bi morala stat vsaj 90,000 če bi se šli tako stroške seštevat in koliko ljudi dela na tem. Vredu, je drugačna naklada, ampak kupca to ne zanima. Pri kakšni res svetovni skupini pa sploh...če pa en glasbeni cd dela 100 folka, to sigurno ni nujno, je čista neumnost založnika če ne zna naredit z nižjimi stroški.

Matthai ::

Bratranec ima nek bend. Za snemanje CDja v studiu so plačali 180.000 SIT.

Meni se ne zdi drago.
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Daedalus ::

Matthai - snemalna ura je nekje od 5k SIT navzgor - s tem da je 5k za kolege. Pol pa dodaj še primerno obdelavo posnetkov, da so čemu podobni, pa stroške promocije (brez katere nikamor ne prideš sploh). Lahko ti demo CD posnameš za 180k, samo tistemu fali še mnogo obdelave, pa distribucija je tako - kup doma posnetih CD-jev, ki se talajo naokoli v želji, da jih kdo "opazi." Ko te pa kdo opazi, si pa v lasti založbe, ki poskrbi za snemanje muske, videospota, tiskanje CD-jev, promocijo.... Tu se pa začnejo stroški, ki daleč presegajo 180k za snemanje.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Vice ::

Za 180K sit je to bolj demo CD. Če računaš uro garažnega studia, ki je okoli 10k sit in da posnameš vsak inštrument posebej s parimi ponavljanji se vloži v en komad cca. 2 ure snemanja. Če se greš resno snemaš en komad najmanj dan, dva in ura te pride tudi 200$.

Se pa da s pravimi majstori tudi za majhne pare narediti mojstrovino. Vendar založbe in njihove zahteve so druga pesem.

Stepni Volk ::

Obdavčitev avtorskega honorarja v naši lepi deželi je, reci in piši 60% !!!!

Kdo torej cuza kupce in ustvarjalce... založbe, RIAA, MPA ali država?

marjans ::

Glede cene CD-jev.

Poskusite kdaj narediti primerjavo cene za isti album za CD in avdio (klasično analogno) kaseto. CD-ji so duplo dražji od kasete. tako na oko bi rekel, da je (materialni) strošek izdelave kasete (z ovitkom ...) približno enak ali celo dražji kot ekvivalentno opremljen CD. Seveda založbe to razliko v ceni pojasnjujejo s tem, da je kvaliteta zvoka na CD-ju boljša, ampak tukaj bi se naj plačevale AVTORSKE pravice in ne "pravice kvalitete posnetka". S takšnim argumentom bi potem morali imeti cene za download glasbe tudi ustrezno nižjo ceno (in ne zgolj simbolično, ali pa še to ne). V vsakem trenutku imajo en argument zakaj je cena tako visoka, pa če prav so si ti argumenti v nasprotju za posamezne medije.

Stepni Volk ::

marjans - good point :)

A je tu še ena razlika, če presnemavaš kaseto prihaja do izgub. Do teh prihaja že pri poslušanju.

Jeebs ::

Zdej sicer ne vem, kolko je kej cena ''industrijske'' kasete oziroma po koliko so danes kasete, nazadnje ko sem gledal pa vem, da je cena bolj kakovostnih avdio kaset močno presegala ceno enega CD-ja (če govorimo o praznih medijih seveda)??? Poleg tega kaseta še zdaleč ne premore take kakovosti kot CD. Res pa je, da sem slišal od znanca, ki se že leta ukvarja s servisiranjem elektronike, da naj bi bil zapis na traku precej bolj trajen kot na CDju.
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!

Crimson_Shadow ::

Na kaseti bolj trajen kot na CD/DVD-ju?

Še vsak zvočnik, tv, monitor ali GSM (še posebno magnetno nezaščiteni) ti bodo kaseto fentali skoraj takoj. CD/DVD nimajo takih težav.

Pa še vprašanje. Kako se obnesejo USB ključi zraven prenosnih telefonov, tv ali monitorjev? Je zapis v USB ključih osnovan na magnetni osnovi?
We create worlds

Stepni Volk ::

Jeebs - cena proivodnje CD-ja je zanemarljiva, nekaj centov. Kaseta je iz proivzdnega pogleda dražja in bolj kompleksna, saj ima več mehanskih delov, ki jih je potrebno še sestaviti: ohišje A in B, dva koleščka, pena, trak, vodila...

Ob enakem poslušanju CD-ja in kasete, boš definitivno bolj uničil zapis na kaseti, ki je že v osnovi slabši od CD-ja (če ne šteješ DAT). Trak se fizično dotika magnetne glave, vodil v kaseti, in kasetofonu. Vsaka najmanjša smet lepo "reže" v trak.

Glede obstojnosti obeh materialov, če sta pravilno hranjena, bi si upal trditi, da zdrži CD dalj. Ob uvedbi CD-jev so zagotavljali življensko dobo 99 let. Sedaj niso več tako optimistični.

A. Smith ::

Res je, da so dobre kasete (CrO2, tiste s črnim trakom) nekajkrat dražje od navadnih, ampak nisem še zasledil albuma slovenskega izvajalca na eni izmed njih. Je pa res, da so v 80 tih avdiofili vsebino kaset doma lepo presneli na bolj kakovostne. Sicer je pa cena navadne kasete taka kot za CD, 100 v trgovini, na količino pa...

Kar se tiče obstojnosti, sem za kaseto. Če jo pustiš pri miru, ne uporabljaš in ne izpostavljaš MP, je pomoje večna.

CD pa lahko še tako pri miru pustiš ampak enkrat ga bo prijelo pa se bo zgornja plast preprosto odlimala.


Aja pa tisto o zgubi s prodajo preko spleta:najprej maš 3x po 20 % davka

Samo pri spletni prodaji ne bo davka, ki bo šel generalnemu uvozniku.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Jeebs ::

Res sm pozabu omenit, da je tisti znanec nekaj govoril tudi o tem pri kakšnih pogojih bi kaseta dalj časa zdržala, ampak tega je na žalost že kaka 2 meseca in se res ne spomnim. :| Osebno sem mnenja, da bi kakovosten (torej recimo Verbatim, če govorimo o CD-R ploščkih) zdržal dalj časa kot kaseta. Lahko pa se tudi motim. :)
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!

marjans ::

Še moja beseda gelde trajnosti CD-jev:

pred dobrimi 20 leti, ko je izšel CD, so napovedovali, da je življenska doba okoli 20 let - v tem času bi naj polikarbonat pod vplivom okolja spremenil svoje lastnosti toliko, da ne bi bil več dovolj prozoren ampak bi postal moten in s tem laser ne bi več mogel pravilno prebrati zapisa. Potem so "zaradi izboljšav" polikarbonata to podaljševali na 30 let, potem nekateri proizvajalci na 50 in celo 100. Če se je življenjska doba "štancanih" CD-jev res povečala na nekaj desetletij, to najbrž ne velja za CD-R, saj je tam najšibkejši člen barvilo, ki hrani zapis. To barvilo je občutljivo na UV svetlobo in bo verjetno prav barvilo določalo življenjsko dobo (pri vsem se upošteva, da medija ne uničimo s fizičnimi poškodbami). Osebno mislim, da CD-R konča svojo pot v max 30 letih. Ne nasedajte reklamam, da ima nek CD-R 100 let. Mogoče res v laboratorijsko vzdrževanih razmerah (svetloba, temperatura, vlaga, atmosfera ...), ki se jim v realnem okolju zbolj bolj ali manj približaš, ali pa še to ne.

Bistri007 ::

Ha, ha, zdaj smo prišli na digitalno ohranjevanje podatkov. Analogen zapis je bolj preprost, tudi če manjka kaka črka, še vedno znaš prebrati večino vsebine. Digitalen zapis je bolj tricky. OK, na CDju je dokaj linearno zapisan v PCM; kaj pa kak MPEG-4?

Sedaj lahko stare videokasete doma lepo presnameš na DVD, ker ni DRMJa. In DVD bomo lahko presneli na BluRay, zaradi DVD Jona. Kaj pa unikatne primerke BluRaya, bomo lahko zaradi DRMja presneli na novo tehnologijo?

Barabe nas hočejo olupiti za vsak ne samo medij z zabavljaško vsebino, ampak celo za prazne medije. Od hard diskov do CDjev. Ne vem zakaj bi za 100GB arhiva OZN moral dati procent SAZASU. Pa od naslednjih 100GB za svoje domače fotografije in videoposnetke. Pa duplo plačati, če imam RAID-1 ali naredim dvojni backup podatkov na CD/DVD, ravno zaradi njihove unikatnosti :O
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

gumby ::

mpeg je dokaj neobcutljiv na napake... ce je kateri frame pokvarjen, ga enostavno preskoci. to je seveda opazno, ampak ostali del videa je se gledljiv

fahrenGONE ::

Jaz imam 9 let star TDK CD (1996, 2x speed), ki mi ga bere ok z najvecjo hitrostjo. C1 error rate je 0.26, max C1 = 6 kar je isto kot najboljsi mediji, na primer taiyo yuden kupljeni danes. Se pravi da lahko zdrzijo kar nekaj casa. Pa tudi zapis je digitalen in se lahko prenese na drug medij.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vpliv P2P precenjen

Oddelek: Novice / Ostale najave
275149 (3630) gruntfürmich
»

Trusted computing, film (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
11912373 (7719) para!
»

RIAA toži - spet (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
1277621 (5522) Dman
»

Koncno-Sodisce v ZDA potrdilo legalnost Kazaa in P2P

Oddelek: Problemi človeštva
51308 (1252) Gandalfar
»

RIAA vas bo oprostila ...

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
192186 (2186) Freelancer

Več podobnih tem