NvNews - Če še ne veste, Quincunx je nova možnost, vgrajena v Geforce 3 kartice ter na kratko pomeni "hitrejši, a hkrati boljši FSAA". FSAA je metoda glajenja robov (Full Screen/Scene Anti Aliasing), poteka pa nekako takole: Če imamo vključen FSAA 2x na ločljivosti 800x600, se slika prvo renderira na dvokratni ločljivosti (1600x1200, v tem primeru). Nato se renderirana 2D slika skrči na želeno ločljivost. Tako so robovi dosti glajši, teksture lepše ter barvni prehodi bolj realistični. Najboljši FSAA ima 3dfx, a je možno, da si je nVidia z nakupom podjetja zagotovila tudi vgraditev enakega FSAAja v Geforce3 kartice. Na nV News so v testu Geforcea 3 primerjali tudi kvaliteto FSAAja v primerjavi z Geforce II Ultra. Preizkusili so vse, od FSAA 2x, 4x ter Quincunx ter ugotovili, da Quincunx ponuja nekje najboljše razmerje med kvaliteto ter hitrostjo. Kdaj, o, kdaj bo GF3 v Sloveniji pri meni na testu?
raj ne!kartico komu drugmu dej!pokazu si veličino tvojih testov tko da mislm da ne zamudim čist nč!dej si odpret stran cici-tech.org alpa recimo tko s-kresničko-v-roki-in-smajlijem-v-riti-tech.org pa tut tale je uredu mami-mami-dej-mi-mlekca-dej-mi-keksa-jst-bom-joku-pisku-vrisku-stoku-tech.org
že spet mi je padlo na pamet, da bi se zgražal nad tabo - pa se mi ne da. hahaha, daj priznaj, kdo si. bodi moški, ne se skrivat za to tvojo debilno masko... You make us sick.
Dve napaki sem zasledil v tej novici, Sergio: 1.) GF3 ne širi več slike na večjo resolucijo in jih potem krči, to je delal GF2 s Super Samplingom, GF3 pa ima sedaj Multi Sampling, in te metode NE uporablja več! 2.) nVIDIA NI vgradila še nobene 3dfx novosti v GF3! Quincunx FSAA NI noben rezultat kombinacije 3dfx-ovega FSAA, ampak je ena posebna tehnika, ki dosedaj še ni bila uporabljena, in se lahko primerja z Ordered Grid 4x FSAA po kvaliteti, in 2x po hitrosti. Še vedno pa sem mnenja, da je 4x FSAA Rotated Grid (od 3dfx-a) najboljši po kvaliteti, tudi od Quincunx.
1) se opravičujem, moja napaka 2) napisal sem, da JE MOŽNO, nisem napisal da je res. potrdil sem tudi, da je 4x najboljši, a sem napisal da quincunx potrjuje "najboljše razmerje med kvaliteto ter hitrostjo". v tem je razlika. glede multisamplinga pa res... moja napaka... ampak še enkrat... opisoval sem definicijo FSAA in ne multisampling FSAA. o teoriji za multisampling FSAA se moram še bolje pozanimati, ker ne vem točno, kako zadeva dela.Glede 3dfxovega FSAAja... vsi vemo, da je najboljši ter najkvalitetnejši. ampak primerjal sem FSAAje nvidie... 2x, 4x ter Quincunx od GF3. Quincunx ubira zlato sredino.