» »

Teorija mehčanja robov

Teorija mehčanja robov

FullOn3D - Ta članek na FullOn3D bo prav prišel predvsem osebkom, ki so zadnjega pol leta preživeli v kakšni avstralski pečini daleč od vsake civilizacije in za FSAA še niso slišali. No, tudi drugi si ga lahko ogledate, saj navsezadnje gre za enega izmed bolj kvalitetnih in obsežnih vpogledov v teorijo in tehnologijo za FSAAjem. Toda, treba si je priznati, da FSAA kot tak ni niti približno tako vroč in zanimiv kot pred parimi meseci, ko je vsak kotiček interneta bil poln FSAA hypa. Ogled po lastni izbiri, torej .

5 komentarjev

undefined ::

"mehčanje robov", še en tipičen slovenski prevod, ki v bistvu sploh ni pravilen.

luni ::

eeeeeeeeeeeee šat ap!

BigFoot ::

yea'


lol

undefined ::

mortals!

BigFoot ::

lol


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ločljivost vs. nižja ločljivost+FSAA

Oddelek: Igre
5857 (857) Senitel
»

DirectX v9 je zunaj! končna verzija

Oddelek: Programska oprema
172033 (1273) MALJUTKA
»

Nov kralj med grafičnimi karticami

Oddelek: Novice / Grafične kartice
211692 (1692) Ziga Dolhar
»

Koliko za rabljnega MX-a

Oddelek: Zvok in slika
201033 (779) malinavc

Aalchemy (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
635338 (4576) Senitel

Več podobnih tem