Novice » Povezane novice
Nov popravek in razširitev za Unreal Tournament 3
Pri Epic Games so izdali težko pričakovan popravek za igro Unreal Tournament 3. Poleg izboljšanega uporabniškega vmesnika so posodobili brskalnik po strežnikih, izboljšali umetno pamet, dodali možnost snemanja demo posnetkov iger in podprli Steam Achievements. Seznam popravkov je orjaški, če koga zanima, naj si ogleda changeloge: 1, 2, 3, 4.
Poleg masivnega popravka, ki je velik kar 309 MB, pa je na voljo tudi brezplačna razširitev UT3 Titan Pack. Poleg novih načinov igranja kot so Titan, Betrayal in Greed, boste v paketu našli tudi 19 novih map. Paket pa je velik kar 916 MB!
Žal Linux klienta še vedno ni, čeprav naj bi bil v izdelavi. Vsekakor pa si je Epic z zavlačevanjem izdaje Linux klienta nakopal precej jeze uporabnikov Linuxa.
Epic je znova presenetil z razširitvijo, ki jo kot lastnik igre toplo pozdravljam. Do vrnitve stare slave pa igri definitivno manjka Linux klient.Nov članek: DirectX 9.0 - Osvetljevanje
Tudi njegov tokratni izdelek je spisan v stilu ostalih: akoravno nekaterim laikom pravzaprav nerazumljiv, je nadobudnim programerjem in tistim, ki bi se na področju tovrstne grafike želeli preizkusiti, lahko izvrsten vir informacij o Microsoftovi knjižnjici.
Tokrat na sporedu: DirectX 9.0 - Osvetljevanje
DirectX 8 ali 9?
Trek ThumbDrive Smart
- oznake: N/A
No, ko se na naši polobli leto 2002 bliža koncu, bodo očitno drugje stopili že v leto 2004. Če ne veste o čem govorim, poglejte datum članka na ViperLair. [:D]
Kakorkoli že, na ViperLair so si ogledali priročno napravico imenovano Trek ThumbDrive Smart. Čemu služi boste vprašali? ThumbDrive se pretvarja, da je navaden obesek za ključe, medtem ko je v resnici majhen USB pomnilnik, na katerega je moč spraviti do 128 MB podatkov (obstajajo tudi šibkejše različice) ter le-te prenašati med računalniki. V kolikor potujete z veliko podatki ter nimate na voljo CD-zapisovalnika, velja o napravici razmisliti.
Nov članek: DirectXa 9 - 1. del
Tujih novic in člankov na to temo je bilo že nemalo. Pričujoči pa se od mnogih razlikuje po marsičem: odkrijte sami.
Naj bo čas z vami.
DirectX 9 bo v četrtek
Tako že verjetno nekaj časa manjši ali večji del vas čaka na DirectX 9, ki nam ga fantje iz Redmonda obljubljajo že kar precej časa. Tako je bil zadnji uradni datum četrtek, 12.12, ki pa je padel v vodo.
Sedaj pa je, kot poročajo na Inquirerju, postavljen končni "končni" datum, in sicer ta četrtek. Kot še pravijo, lastniki Radeonov 9x00, veselite se.
Kako CPU vpliva na performance grafike
ATI Catalyst 02.4
Gonilniki so skupni vsem Radeonom z oznako 7000 in več, uporabniki pa poročajo o pohitritvi v CodeCreatures Benchmark PRO na Radeonu 9700, hitrejšem Nascarju 2002 za vse Radeone, občutno hitrejšem NHLju ter hitrejšem izvajanju na DirectX 6 in 7 za R9700. Končno je v gonilnikih odpravljen hrošč operacijskega sistema Windows, ki grafikulji ni dovolil igranja igric na osveževalni frekvenci nad 60 Hz -- trenutno le za DirectX aplikacije, OpenGL del še sledi. Izjemno pohvalna naj bi bila tudi nova funkcija, ki optimalizira prikaz slike na TV zaslonih.
Ostaja pa, po mojem skromnem mnenju, največja...
Les ima dušo
Ziggga bi rekel: Les je lep, naj bo obdano računalo tudi!
DirectX 8.1 zunaj!
Ker pa je življenje takšno, da včasih (čisto vedno) kej spolzi skozi roke (ali cenzurno zaščito) je DirectX 8.1 že na Internetu! Opozarjam vas, da gre za beta verzijo, ki lahko povzroči težave! Ampak po moje jih ne bo. Dobite jo lahko tu. O tem, kako se nova verzija obnese ni znano še nič. Če pa se kdo javi (izmed vas slo-techerji) pa bi bil kakšna primerjava z DirectX 8.0 zelo dobrodošla.
DirectX konferenca
DirectX 8, drugi del
Kateri DirectX uporabiti?
DirectX 8.0a
Prvi članek o DirectX 8
DirectX 8.0
- oznake: N/A