» »

Nov članek: DirectX 9.0 - Osvetljevanje

Nov članek: DirectX 9.0 - Osvetljevanje

Slo-Tech - Slotechova baza člankov se redno dnevno (pardon, dvakrat tedensko) debeli. V sklopu strokovnih člankov s področja grafičnih tehnologij je Senitel s svojo serijo DirectX 9 oral svojevrstno ledino.

Tudi njegov tokratni izdelek je spisan v stilu ostalih: akoravno nekaterim laikom pravzaprav nerazumljiv, je nadobudnim programerjem in tistim, ki bi se na področju tovrstne grafike želeli preizkusiti, lahko izvrsten vir informacij o Microsoftovi knjižnjici.

Tokrat na sporedu: DirectX 9.0 - Osvetljevanje

11 komentarjev

(sic) ::

je nadobudnim programerjem in tistim, ki bi se na področju tovrstne grafike želeli preizkusiti, lahko izvrsten vir informacij

:D
Si že kdaj slišal za gamedev?


EDIT: Sem pozabil pohvalit avtorja, da piše tudi take zadeve.
BTW: Kdaj pa lahko pričakujemo kakšen napovednik (kot je bil za DX9) za OpenGL 2.0?
Fuck you all!!!

R33D3M33R ::

Zanimiv članek. :D
Meni so ravno taki všeč (da jih lahko bolj ali manj razumem pol pa se v šoli pametnega delam :D :D
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Filo ::

ja ampak pri unmu, ki še niso jemal pri matematiki odvode oziroma kote med krivujlam -premicam je lahko na začetku sam butast pogledu... no sej pol je vse dobr razložen...zelo nazorno , zelo pohvalno...hehe zdej saj vidm razliko med vertex in pa pixel shaderjom...hehe

mrTwelveTrees ::

ok ok, ... ampak jaz mam rajši teste hardwera 0:)

bf4ed ::

Pa lahko bi če bi se ti dalo vedno napravil take programe da vidimo kaj delaš. :D

bradek ::

Just to tease you... Piran, predavanje.... od tipkovnice do izrisa... na trnih? :D

Zheegec ::

Bi bil če bi lahko prišel;((
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Tody ::

Čist vse razumem tko kt vedno :D

Highlag ::

Vse lepo in prav, samo kockice bi se lahko malce počasneje vrtele. Komaj kaj vidiš kaj se dogaja, ko tako opletajo :D

Čeprav mi ni nič bolj jasno. :8)

Senitel ::

Žal je pri tej stvari tako, da brez vsaj osnov linearne algebre (vektorji in matrike) ne prideš prav daleč. In žal o tej stvari kaj več izveš šele na faksu (čeprav je za razumevanje samega članka dovolj vedeti samo definicijo skalarnega produkta, kar je 2-3 letnik srednje šole, če se prav spomnim).
Programčke napišem zraven članka takrat, ko mi ni treba kaj preveč manevrirat z kakšnimi modeli in teksturami, da pač ni toliko kode in porabim manj časa. Če pri tem konkretnem demotu kocke blazno opletajo, je verjetno kriv izklopljen VSYNC (oziroma ni pod nadzorom aplikacije).

Drugače pa lepo, da ga razumete! :D Za tiste, ki ga pa ne: mi lahko poveste, kej bi bilo pametno boljše razložit? :))

Rippy ::

TO Sentinel...mogoče si me navdušil nad matematiko! :D


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov članek: Čudežno popotovanje skozi grafični cevovod - 2. del

Oddelek: Novice / Nova vsebina
413982 (2736) SavoKovac
»

Dober rač...ni ne dela!

Oddelek: Strojna oprema
10782 (582) Grey
»

katera grafična za okoli 20k sit

Oddelek: Kaj kupiti
11854 (704) TribesMan
»

FX 5600 Ultra

Oddelek: Kaj kupiti
81030 (792) Luka Percic
»

Radeona 9100 na preizkušnji

Oddelek: Novice / Grafične kartice
71532 (1532) AtaStrumf

Več podobnih tem