» »

DirectX 8.0

DirectX 8.0

Tech-Gods - Pred nekaj dnevi nas je kot strela z jasnega ( ok, strela, ki se je pripravljala kar nekaj časa [>:D]) udaril DirectX 8 in prve različice gonilnikov za novi Microsoftov API. Večina uporabnikov je takoj namestila nove gonilnike in bila kojci deležna zvrhane mere sesuvanja. Na Tech-Gods so objavili nekaj meritev z novimi Nvidiinimi 7.17 gonilniki ( ti naj bi podpirali DirectX 8 ) in prišli do zaključka, da pohitritve skoraj ni, v nekaterih testih so novi gonilniki bili celo počasnejši od starih. Torej vsaj za zdaj lahko rečemo: tace stran od DirectX 8 in čakajte na ustrezne gonilnike!

15 komentarjev

Matty ::

hvala bogu, da ne uporabljamo vsi raznih GeForcev in nvidine krame... :D Sej ne recem, da so slabe kartice in cipi :D

alien-w ::

kartice niso slabe, driverji so!

undefined ::

Kar me preseneča je to, da je edina firma, ki je dosedaj prva izdala uradne DX8 gonilnike, 3dfx. :D

Senitel ::

Ja blazen problem pa je 3DFX-u napisat driverje za DX 8. Vse kar jim je treba spremenit je to, da morajo vračat DirectX-u druge "capse", vse ostalo je isto kot v DX 7.
NVidia in ATI pa morata na drugi strani spisat podporo za Vertex in Pixelx shaderje dragi moj IceMan...

alien-w ::

Senitel bo ze mogu vedt, ce je spisu tak majsterski clanek samo o tem.

*TV* ::

mah, ce mene vprasas ma Nvidia najbolse driverje. Na vseh sistemih so lepo podprti, tak da problemov prakticno ni. No razen ce dajes dol beta gonilnike, katerih pa je itaq na pretek 8-)

undefined ::

Hmm, TV, s tem se pa ne bi strinjal. Imel sem nemalo težav z nV driverji že od samega začetka. je pa seveda dobro znano, da so 3dfx driverji najboljši (podprtost, kompatibilnost, stabilnost, etc.). Sicer bom pa sam kmalu imel možnost to tudi potrditi. ;)

alien-w ::

jest se strinjam, da so voodoojevi driverji boljsi in bolj kompatibilni in... vendar kaj ko so kartice tako svinjsko drage!:8)

undefined ::

---
While Wolford didn't talk specifically about upcoming chip products, he did hint of future plans. "Obviously, DirectX 8.0 is a big part of what we're doing, and we feel very confident that we'll have the best DirectX 8.0 solution on the market with the next-generation product."

"We worked very, very closely with Microsoft in the development of DirectX 8.0," said Wolford, indicating that 3dfx codeveloped the new Windows API with Microsoft. "As a matter of fact, it's my understanding that our relationship with Microsoft has never been better. That's a little surprising given that we lost Xbox...we actually have a great rapport with Microsoft."

Wolford noted that motion blur and depth of field focus, features from 3dfx's T-buffer, are part of DirectX 8.0. While he wasn't able to disclose details, he added that these features are finally generating developer interest. "If there weren't [any interest]," he said, "they wouldn't be in DirectX."
---

Tukaj imate še link do celotne zgodbe. Da, tudi o tem, kako V5 6k prehiti GF2U za 2x.

Me prav zanima kako bo Senitel reagiral na to.

Senitel ::

Tole ratuje že zelo dolgcajt...

-Najprej kar se tiče kompatibilnosti: Vsi (ali vsaj velika večina) ljudekov še zmerom pozablja, da Voodoo 3 nima OpenGL ICD...

-OK IceMan kup si Voodoo 5 če ti paše, če maš dnar eko izvoli kupi si Voodoo 5 6000, ki je oh in sploh kartica. Sam vedi, da si sam svoje sreče gospodar (al kuko že gre)... In da prodajalci sovražijo menjave komponent...

-Me veseli, da ma 3dfx dobre odnose z Microsoftom, ker jim ostaja praktično samo še Microsoft...

-DirectX 8.0 podpira funkcije IZ T-Bufferja (features from 3dfx's T-buffer). T-Buffer je samo eno ime kar tko v tri krasne... DirectX 8.0 pozna "multi-sample rendering" (več samplov za vsako sliko), vendar je to mnogo bolj uporabno za kaj bolj pametnega, kot efekte ala t-buffer...

-DirectX 8.0 je bil narejen praktično med NVidio in Microsoftom. Veliko večino novosti (tudi multi sample rendaring) je predlagana s strani NVidie, in NV20 bo podpiral čisto vse, kar vsebuje DirectX 8.0... Poglej si tukaj Voodoo 5 bi poganjal samo en demo: motion-blur...

-Nekdo na tej strani je nekaj časa nazaj rekel: povej mi grafično kartico, in povem ti test v katerem je najhitrejša...

Mislem IceMan dolgcajt... Če misleš da je Voodoo 5 tako superiorna kartica si jo pa kupi že enkrat, bi bil že zelo vesel da nehaš kvasit neumnosti...

undefined ::

Voodoo3 ima OpenGL ICD driver zunaj že ene par let, Senitel. Kje ti živiš, pod skalo na kateri piše nVIDIA? Menda, ja... [:]Kar se pa tiče DX8, je bil pa 3dfx tisti, ki je prvi dan ob izidu DX8 izdal driverje z DX8 podporo. Kako to, huh? S tem, da so pri MS vgradili T-Buffer features v DX8, in vgradili vertex shaderje, etc., po navodilih 3dfx-a, ne nVIDIA-e. Wake up, and smell the air. [:]

Senitel ::

-Voodoo 3 nima OpenGL ICD driverjev. Če bi jih imel nebi imel takih problemov pod OpenGL kot jih ima!! Vem za primer, ko je en OpenGL programer pisal celo na 3dfx, zakaj mu en program ne dela, priložil celotno source kode, pa mu niso vedl povedat kaj je narobe. Ne verjameš?? Povraši tega tipa.
-V celotni dokumentaciji od DX 8.0 (7MB) ni nikjer niti omenjen T-Buffer...
Mah ti si tko k TBR... Oba živita nekje v svojem svetu, in bluzita po svoje, kar neki. Sam se pa TBR v nečem od tebe zelo razlikuje. On vsaj obvlada zadeve o katerih govori. Zato njegovo mnenje vsaj spoštujem! Ti pa si samo še eden izmed "fanatikov"...

undefined ::

WTF is TBR? :DFanatik, eh? In kaj si ti, ko te še niti enkrat nisem slišal reči kako dobro mnenje o 3dfx-u? Vse kar hypaš je tista nVIDIA. Jaz vsaj priznam, da T&L je res dobra opcija (ampak ne za sedanjost, temveč prihodnost!). Ti pa ne boš nikoli priznal, da RGSS FSAA OGROMNO izboljša grafiko v igrah! [:]

undefined ::

Pa še če Voodoo3 nima OpenGL ICD, KAKO na svetu potem lahko poganja Q3A? Namreč, dobro je znano, da Q3A deluje LE z ICD OGL driverji. 8-)

Senitel ::

Voodoo 3 nima OpenGL ICD. Zakaj pa misleš, da je treba recimo v Quake 3 dat na "3dfx OpenGL"??? Zakaj ne dela na "default OpenGL"???
Eko vsi čip, ki se meni zdijo, ali so se mi kdaj zdeli vredu:
NVidia: TNT-1, TNT-2, vsi GeForce-i
3Dfx: Voodoo 1, Voodoo 2
Matrox: G200, G400
ATI: Radeon
PowerVR: Kyro
Čipi, ki obetajo veliko:
NVidia: NV20
3Dfx: Rampage & Sage
Matrox: G800
ATI: Radon II
BitBoys: Glaze


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Radeon 9000-zakaj mi javi to napako

Oddelek: Pomoč in nasveti
7987 (819) upirna
»

kako naj odstranim directx?

Oddelek: Programska oprema
131045 (861) Loki
»

3D Mark 2000 in 2001 = VELIK PROBLEM :)

Oddelek: Pomoč in nasveti
101796 (1656) BustA
»

integrirana zvočna

Oddelek: Zvok in slika
61009 (847) Rott-von-weiler
»

DirectX 8.0

Oddelek: Novice / Grafične kartice
152595 (2595) undefined

Več podobnih tem