Prijavi se z GoogleID

» »

DirectX 9 bo v četrtek

DirectX 9 bo v četrtek

The inquirer - Če je v svetu informacijske tehnologije kaj nemogoče, je to napovedljivost. Ne samo glede obstoja in propada podjetij, ampak tudi in predvsem glede izidov proizvodov. Microsoft pri tem ni nobena izjema.

Tako že verjetno nekaj časa manjši ali večji del vas čaka na DirectX 9, ki nam ga fantje iz Redmonda obljubljajo že kar precej časa. Tako je bil zadnji uradni datum četrtek, 12.12, ki pa je padel v vodo.

Sedaj pa je, kot poročajo na Inquirerju, postavljen končni "končni" datum, in sicer ta četrtek. Kot še pravijo, lastniki Radeonov 9x00, veselite se.

19 komentarjev

andrej ::

to "zamujanje" je samo novinarsko. MS uradno zelo redko napove izid. interni cilji pa so nekaj drugega...

Aljo1 ::

Lastniki 9x00 pridemo na svoj račun?
To pomeni tudi radeon 9000? Ali ne podpira samo 8.1?

(sic) ::

APJ: To je mišljeno za serije )500 (pro) in 9700 (pro).
Ja, 9000 podpira "samo" 8.1 - zakaj samo? Ker DX9 še dolgo ne bo prišel v prakso.

root ::

Jaz pa upam da bo spet kaki novi 3dmark ven prišo

Senitel ::

Jah DirectX 9 zamuja itak že od Julija, ko se je pač nekdo spomnil, da bi bilo lepo, če bi DX9 prišel ven v roku parih dni >:D [:\]. To kar dobiš na The Inquirerju pa niso niti kakšni interni cilji ampak "pure specularion". Pač MS je rekel, da bo kmalu, torej mora bit naslednji teden, right? Če ga pa pač naslednji teden še ni, potem pa DX9 zamuja "iz neznanih razlogov"... [:\]

root: Kolikor se meni dozdeva se to zna biti celo zgodivši >:D.

AtaStrumf ::

Z temi DirectX-i 8 in 9 je vse skupaj eno samo marketinško sranje in se prav noben ne rabi sekirat če nema kartice ki podpira DX9. Zaenkrat do DX8 več kot dovolj, ker šele sedaj dobro leto in pol po predstavitvi prve DX8 kartice GeForce 3, prihajao ven igrice ki DX 8 tudi v praksi podpirajo pa še to ne zgleda nevem kaj. Mogoče DX9 res zgleda super v raznih demo aplikacijah, kako pa bodo kartice in razvijalci iger to skup spacal je pa lahko čist nekaj drugega, pa prva generacija DX9 kartic, sploh osiromašenih torej R9500(Pro) sploh pomoje ne bo imela moči teh efektov v praksi izvajat. Tako da je to zaenkrat mambo jumbo, počakajte še leto in pol in pol si boste downclockano verzijo naslednika R9700 Pro kupili za male do srednje pare, do takrat vam pa DX9 ne bo prav nič koristil. Skratka, na jetra mi gre vso to marketinško pumpanje, ki pa je po svoje razumljivo, saj edino tako počasi potem pridemo do uporabnega napredka kot smo iz jajc od GF3 prišli na vsaj delno uporabno GF4, ampak šele GF FX bo tisto kar so marketiški oddelki obljubljali že februarja 2001 al kdaj je že GF3 ven prišla.

Sydk ::

AtaStrumf: AGREE>:D

andrej ::

AtaStrumf: ma to ni nikakvo marketinsko sranje ker MS nikjer ne oglasuje. Samo novinarji morajo vsak MS izdelek vlacit po cajtngah in vedno razlagat kako zaostajajo, itd itd...

Filo ::

atastrumf dej nehi nabijat da ni hardwaresko podprto dej kr neki.....vse kar je v tem smislu povedano je povedano narobe in brez utemelitve...tako da...kr neki....brezveze se pregovarjat...

Zheegec ::

Sej ima prov. Če imaš Dx8.1 kompatibilno kartico, potem ti Dx9 pomaga čisto nič. Performase so iste, grafika ista.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

CaqKa ::

ne ne.. sej bo filo dal skrinšot pa ti pokazal da je slika na dx9 lepša kot na dx8...
andrej ti pa si menda malo sfulal kar je hoto ata strumf povedat...

AtaStrumf ::

OK mogoče sem mal falil temo, ki je mehki del DX9 in sem zašel v bolj trde teme, torej hardware, saj ti DX9 brez ustrezne strojne opreme nič ne pomaga. Ne kritiziram M$-ja ampak marketinške oddelke nvidie in ATI-ja; druga pripomba pa je letela na strojno podprtost. Nisem rekel, da ni strojno podprto ampak da je čist možno, da bo tej prvi generaciji DX9 kartic zmanjkal surove moči, da bodo igrice z vsemi cukrčki vklopljenimi tudi gladko tekle in pri tem izpostavil švohnejše variante a la GF4Ti4200, Radeon 9500(Pro). Govorim pa iz prakse ker mi recimo NOLF 2 na max podrobnostih na 1280x1024x32 in Qiuncux-om na GF4Ti4400, 512MB 266DDR Turbo, XP1600+ veselo šteka, ko pa grafiko navijem iz 275/550 na 295/650 (skor Ti4600 =300/650) kolikor zdrži pa je že dost bolj igralno, čeprav še vedno ne čist gladko, torej mora GF4Ti4200 biti še večji problem, ...... če se ti noče lepo navit seveda. Pa pomisli kolk je stara GF4Ti4600 in kolk DX8 pa kolk vseskupaj stane oz je stalo ko je ven prišlo. OK upam, da nisem zakompliciral tolk, da se ne da več razbrati kaj sem hotel povedat :D.

andrej ::

ne ne saj smo razumeli in imas prav. preden bo dx9 v softver in hardver obliki presel v mainstrem bo preteklo dosti casa. to je tak z vsako novostjo...

_Mortal_ ::

AtaStrumf: poglej ker maš proc
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?

Filo ::

no uglavnem zbrisal se mi vse kar sem prej napisu, samo da povzamem: najprej sem rekel, da najbrž je tudi ati sprobaval svoje dx9 čipe na dx9 softwareu..

Potem pa sem primerjal procesorske mioči med seboj npr tako kot ima intel in amd s svojimi oznakakmi med tem ko teče dejansko frekvence na nižjih nivojih kot intel. Ta procesorska moč pa je še toliko bolj neočitna pri grafičnih karticah, kar spomnite se voodooja3 3500npr in geforca2 200mx prvi je delal na taktu 185 in drugi na, tam okoli, 170(upam da se nisem preveč zmotil :) . Kaj smo ugotovili iz prakse da dela geforce veliko bolje, zakaj, ker ima boljšo arhitekturo procesorja.

Tako da pri radeonu je isto, samo da pri njemu dejanske prakse še ni bilo veliko med uporabniki in lahko samo upamo, da mu ne zmanjka surove moči.....samo dvomim, da mu bo, seveda se pa mu bo to pripetilo pri zahtevnih igricah kot so Doom3, ker se bo zelo naprezal, da ne govorim koliko se bodo morale naprezati šele ostale kartice starejše generacije......

Senitel ::

Ja če pa hočeš vse špilat z FSAA potem, pa še en čas neboš dočakal kartice, ki bi to požrla brez hita (Nekaj ala Kyro). Tako pixel shaderji kot vertex shaderji so na GeForce 3 povsem uporabni! Prihajajo igre, ki bodo zahtevale pixel shaderje (in pač nebodo delale, če jih ne boš mel), da bo pa DX9 minimum bo pa še trajalo eni dve leti. Igre bodo pa začele DX9 uporabljat precej prej. DX9 bo tud na običnih karticah par stvari izboljšal (render to texture operacije).

Tomi: Zakaj pa sam fantje iz Redmonda?? Po odhodu Philipa Taylorja je ženska na čelu DX9 >:D!

AtaStrumf ::

GeForce 2 MX je in še vedno teče na 175 MHz, tako da se nisi dosti zmotu. Pa en žalt mojga proca :D, dela prav fajn. Sej bom upam v kratkem dobil kakega T-breda A, morda celo B, 1800+ pa bom navil, pa bom videl, če bo kaj boljš. Pomembna je tu signifikantna razlika in ne samo razlika. Če dam not 1800+ pomoje nič ne pomaga 2400+ pa bi že znal. Drugače pa sem dal samo skrajen primer, ker če ne morš imet vseh grafičnih cukrčkov vklopljenih pol ti tud nič ne pomaga. OK mogoče pri 1600x1200 na 19" sploh ne rabiš več FSAA, ampak pri 1280x1024 pa še kako prav pride. PA saj gre samo za 2x AA v bistvu. To pa res ni nevem kaj. Sej ga ne teram na 6x. No da ne bom predolg, problem je da obljubljajo nevem kaj pol pa od vsega skupaj ni prav veliko, razen če res kupuješ CEL računalnik najboljše komponenete pol pa še orenk naviješ. To bi moral zraven napisat, da uporaba FSAA in Aniso zahteva vsaj P4 3,06 GHz z min. 512 MB 1066 RDRAM-om oz. Dual Channel DDR 400 MHz,... Sam valda da ne bojo, zato pa moramo mi, ki imamo izkušnje opozorit na take stvari, da se čim manj folka nategne oz. da imajo bolj realna pričakovanja. Če bi delal res vse super duper bi marsikdo dal in tudi da tudi 100 jurjev, ko pa vidiš, da je stvar še daleč od tega pa ugotoviš, da si bil nategnjen in si stran vrgel ogromno denarja. Vsaj jaz se tako počutim za mojih 100k za GF4Ti4400.

Senitel ::

FSAA pa aniso nič ne obremenjujeta CPU-ja ampak samo grafično... Tako da ti tud 3GHZ P4 pri FSAA-ju ne bo prav čisto nič pomagal... [:\]

Filo ::

ah malo že pomaga in to ti prav dobro veš.........


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov članek o DirectX 9!

Oddelek: Novice / Nova vsebina
141784 (1784) bf4ed
»

S3 Graphics DeltaChrome VPU

Oddelek: Novice / Grafične kartice
51552 (1552) Luka Percic
»

DirectX 9.0

Oddelek: Pomoč in nasveti
51184 (935) Senitel
»

Catalyst pred "sodniki"

Oddelek: Novice / Grafične kartice
91513 (1513) paper
»

Nov članek

Oddelek: Novice / Nova vsebina
71470 (1470) PaJo

Več podobnih tem