»

Prihaja PlayStation 5 Pro

Slo-Tech - Sony je po letu dni govoric vendarle napovedal novo igralno konzolo PlayStation 5 Pro, ki ima v primerjavi s predhodnico več prostora za igre, boljše zmogljivosti in nudi ustrezno višje hitrosti, denimo 28 odstotkov hitrejšega pomnilnika. Višje ločljivosti bo možno dosegati tako zaradi zmogljivejšega grafičnega procesorja - ki ima 67 odstotkov več računskih enot - kot tudi umetne inteligence, ki bo sliko risala z več detajli (upscaling).

Nova konzola ne bo poceni, saj nas bo olajšal za 700 evrov. To ni malo, zato od nje upravičeno pričakujemo veliko. Poleg 2 TB prostora bodo igre lahko tekle v ločljivosti 8K ali VRR, a ne vse. Vendarle bo zaradi zmogljivejše strojne opreme več iger zmoglo 60 sličic na sekundo v dostojnih ločljivostih.

Že PlayStation 5 je prinesel tehnologijo ray tracing, novinec pa jo še nadgrajuje v advanced ray tracing. S tem bo izris odbojev in loma svetlobe vernejši, torej bodo prizori z ogledali, okni, vodo in podobnim boljši, zato bodo bržčas tudi pogostejši. Druga pomembna novost je PSSR (PlayStation Spectral Super Resolution), ki omogoča dvih ločljivosti z umetno inteligenco, torej nekakšen pametnejši upscaling, česar konkurenca še nima.

Konzola bo naprodaj od 7. novembra in bo večinoma združljiva...

66 komentarjev

Trinajstletnik premagal Tetris

Slo-Tech - Trinajstletni Willis Gibson, znan pod spletnim vzdevkom Blue Scuti, je postal prvi človek na svetu, ki je premagal legendarno igro Tetris na konzoli NES. Igra sicer nima klasičnega konca, zato kot zmago štejejo trenutek, ko se igra sesuje in je ni možno več igrati. Doslej tega ni uspelo doseči še nobenem človeku, je pa umetna inteligenca že predlani uspela zlomiti igro. A ko to stori človek, je dosežek vendarle poseben.

Igro Tetris je izumil sovjetski programer Aleksej Pajitnov, nato pa je leta 1989 izšla na konzoli Nintendo Entertainment System (NES). Hitro je postala ena najbolj priljubljenih iger vseh časov, ki so jo igralci skušali dokončati. Dolga leta se nikomur ni uspelo prebiti dlje od 29. stopnje, nato pa so igralci ugotovili, da je krmilnik možno upravljati s posebno tehniko tipkanja, kar omogoča hitrejše vnose in napredovanje do višjih stopenj. V igri sicer ni sprogramiranega konca, a zaradi omejitev pomnilnika se sčasoma sesuje. Gibsonu se je to zgodilo v 157. stopnji.
...

68 komentarjev

PlayStation pobrisal vsebine, ki so jih uporabniki že kupili

Slo-Tech - Digitalne vsebine lahko trajajo večno, se ne obrabljajo in kvarijo, a le dokler je medij berljiv, oblak dostopen in tehnologija na voljo. Precej drugače pa to razumejo ponudniki storitev v oblaku. Sony bo s platforme PlayStation pobrisal produkcijo Discoveryja, kamor recimo sodita seriji Mythbusters ter Naked and Afraid. To ni zelo tragično. Tragično je, da se bo to zgodilo tudi uporabnikom, ki so že kupili kakšne izmed epizod teh serij. Te bodo 31. decembra izpuhtele iz njihovih arhivov.

Sony je naročnikom poslal suho sporočilo, v katerem piše: "Zaradi dogovorov o licencah s ponudniki vsebin ne boste mogli več gledati predhodno kupljenih vsebin Discoveryja, prav tako pa bo vsebina odstranjena iz vaše videoteke." In tako bo preprosto izginil cel kup serij, saj gre skupno za več kot 1300 sezon (posamezna serija jih ima seveda več). Naročniki kaj dosti ne morejo storiti.

Na PlayStation so filmi in serije prispeli leta 2008 kot del PlayStationa 3. Sprva jih je bilo možno prenašati...

67 komentarjev

Sony napovedal ročno konzolo PlayStation Q

Slo-Tech - Sony je svojo včerajšnjo predstavitev novih izdelkov PlayStation Showcase začinil z napovedjo projekta Q, ki uradnega imena sploh še nima, obliko in funkcionalnosti pač. PlayStation Q bo ročna konzola, ki bo omogočala igranje vseh iger, ki tečejo na PlayStationu 5. Namenjena bo namreč pretakanju (streaming), saj se bodo igre izvajale na samostojni konzoli, Q pa bo omogočil oddaljeno spremljanje in krmiljenje. To bo delovalo za vse igre, razen za VR (navidezno resničnost). To pomeni, da samo na Q ne bo možno poganjati iger. Pretakanje bo potekalo prek tehnologije Remote Play, s katero lahko na primer že sedaj sinhroniziramo krmilnik DualSense z drugo napravo prek Wi-Fi ali interneta.

Projekt Q ima zaslon, ki zmore ločljivost HD (1080p s 60 fps) in meri 8 palcev, ter vse tipke in gumbe kakor DualSense. Žal pa je umanjkala ključna informacija, zato še vedno ne vemo, kdaj in za koliko denarja bo Q na voljo. Pravi jo le, da se bo to zgodilo še letos. Manj kritično, a še vedno pomembno...

13 komentarjev

Microsoft potrdil šibkejši Xbox serije S

Slo-Tech - Microsoft je zatem, ko so informacije že ušle na splet, potrdil, da lahko letos pričakujemo konzolo Xbox Series S, ki bo šibkejša verzija serije X. Poleg tega bo tudi polovico manjša. Obe verziji izideta 10. novembra.

Vseh tehničnih specifikacij še ne poznamo, a za 300 dolarjev bomo dobili konzolo, ki bo podpirala do 120 fps z ločljivostjo 1440p (upscaling do 4K) in imela 512 GB NVMe SSD ter ray tracing. Obe konzoli, torej S in X, bosta imeli enak procesor, ki pa bo v S nekoliko manj privit. Ozko grlo pri S bo, tako se zdi, le 512 GB kapacitete, saj številne obsežnejše igre danes zlahka zasedejo več kot sto gigabajtov. Verzija X bo stala 500 dolarjev in bo za razliko od šibkejše imela tudi pogon UHD-Blu-ray.

Sedaj so vse oči uprte v prihajajoč Playstation 5, ki je tudi nekajkrat zamudil. Kar je Sony pokazal doslej, bo namreč stalo več celo od Xboxa serije X, kaj šele S. Izid Microsoftove konzole bo najbrž Sony spodbodel, da ne odlaša več.



34 komentarjev

Znani prvi podatki o prihodnjem Playstationu

Euro Gamer - Šef razvoja konzol Playstation je razgrnil prve podrobnosti o ustroju naslednice PS4-ke, med katerimi sta najbolj zanimivi uporaba shrambe SSD in pa ohranitev fizičnih nosilcev za igre.

Sony se je letos odpovedal tradicionalni pomladanski tiskovki na sejmu E3, a da privrženci tabora Playstation ne bodo trpeli prehude informacijske suše, je poskrbel konzolni arhitekt Mark Cerny, ki je v intervjuju za Wired razkril prve podrobnosti o naslednici štirice. Zaenkrat je sicer še ne imenujejo uradno Playstation 5, a bi bilo skrajno čudno, če bi jo poimenovali kako drugače. Naprava bo zgrajena okrog AMDjevega osemjedrnega centralnega procesorja na arhitekturi Zen 2, izdelanega v 7-nanometrskem proizvodnem procesu. Tudi grafični čip bo AMDjev, na osnovi arhitekture Navi, ni pa Cerny...

51 komentarjev

Sony predstavil televizor z ločljivostjo 16K

Slo-Tech - Na sejmu na Japonskem je Sony pokazal nov televizor, ki ima ločljivost 16K. To pomeni, da ima 16-krat toliko točk kakor naprave z ločljivostjo 4K in kar 64-krat toliko od zaslona s 1080p. Televizor meri 19,2 x 5,4 metra, torej je bolj podoben ploskvi avtobusa kakor domačemu zaslonu. Zaradi velikosti je bil razstavljen v prvem in drugem nadstropju.

Sony je v preteklosti že pokazal zaslon z ločljivostjo 16K, ki pa je bil opazno sestavljen iz več manjših zaslonov z jasnimi mejami. Novi zaslon je sicer takisto modularno zgrajen iz več panelov, a ker nimajo robov (bezel), je učinek enotnega zaslona prepričljiv.

Tehnologija se imenuje Crystal LED, kar je komercialno ime za micro-LED. Zaslon tako ne zahteva osvetlitve ozadja, temveč deluje podobno kot OLED, kjer si...

50 komentarjev

Sonyjev nov izvršni direktor napovedal spremembe

Bloomberg - Kenichiro Yoshida, ki je minuli mesec na čelu Sonyja zamenjal dotedanjega izvršnega direktorja Kaza Hiraija, je napovedal temeljite spremembe v usmeritvi podjetja. Yoshida je dejal, da so minili časi, ko je podjetje delalo poceni strojno opremo in komponente. Tako je Yoshida napovedal pred jutrišnjo razgrnitvijo triletnega poslovnega načrta. Mimogrede, že leta 1999 je tedanji izvršni direktor Nobuyuki Idei dejal, da je strojna oprema prepoceni ("peanuts").

Sony se bo čedalje bolj posvečal prodaji naročnin za igre in ostalim razvedrilnim vsebinam, odvisnost od prodaje televizorjev, fotoaparatov, pametnih telefonov in konzol pa bodo zmanjšali. To predstavlja velik premik za podjetje, ki je zraslo na radijskih tranzistorjih, walkmanu, televizorju in...

16 komentarjev

Sony predstavil dve novi inačici PlayStation 4

Sony - S PlayStation 4 Sony še ni rekel zadnje besede, saj so včeraj predstavili dva novi različici. Za minimaliste so pripravili PlayStation 4 Slim, ki bo na voljo od 15. septembra, medtem ko bo novi PlayStation 4 Pro na prodajnih policah šele od 10. novembra. To je ta isti model, ki se je predhodno valjal po internetu z interno oznako Neo.

V PlayStationu 4 Slim za 300 evrov dobimo popolnoma enake komponente kot v originalnem PlayStationu 4, le kompaktneje zapakirane so, zato tudi stanejo enako. Seveda enako poganja enake igre in na sploh ne dovoljuje povedati kaj bistveno novega, ker gre pač za model, ki bo nadomestil originalni PlayStation 4. Krmilnik DualShock 4 je dobil nekaj minimalnih estetskih popravkov, ventilatorji...

57 komentarjev

Igre za PlayStation 3 prihajajo na osebne računalnike

Slo-Tech - Večnih vojn med osebnimi računalniki in konzolami s tem sicer ne bo pogasil, a Sony je vseeno prijetno presenetil s širitvijo storitve PlayStation Now na osebne računalnike z Windows. Pretočna storitev, ki omogoča igranje iger za PlayStation 3 na PlayStationu 4, bo sedaj te iste igre prinesla tudi na Windows. Potrebujemo zgolj dovolj zmogljiv računalnik, dovolj hitro internetno povezavo, krmilnik DualShock 4 (na PS4 je delovala že prejšnja inačica DualShock 3) in seveda plačano naročnino.

Za poganjanje iger potrebujemo internetno povezavo s hitrostjo vsaj 5 Mb/s in računalnik, ki ima vsaj 3,5-GHz Intelov procesor ali 3,8-GHz AMD-jev A10, 2 GB pomnilnika ter logične dodatke (zvočno kartico, USB), kar lahko poganja...

25 komentarjev

Prihajajoči PlayStation 4 Neo bo podpiral 4K

Slo-Tech - Sony je minuli mesec potrdil, da razvijajo nadgrajeno inačico priljubljene konzole PlayStation 4, ki bo podpirala igranje z boljšo grafiko v ločljivosti 4K. Doslej je Sony konzol med razvojnim ciklom ni bistveno nadgrajeval, a huda konkurenca ga je prisilila v pripravo nekakšnega PlayStationa 4.5.

Uradno se bo imenoval PlayStation 4 Neo in bo na voljo vzporedno z originalnim PlayStationom 4, tako da si ne bosta konkurirala kot predhodnik in naslednik, temveč kot osnovna in zmogljivejša verzija istega izdelka. Ni še jasno, kdaj bo na voljo, nekateri podatki pa kažejo na oktober. Španski Amazon je pomotoma na spletni strani za 400 evrov ponujal PlayStation 4 Neo z dobavljivostjo...

53 komentarjev

CES 2014: Sonyjev PlayStation Now za igranje iger kjerkoli

Slo-Tech - Sony je prepričan, da prihodnost igranja iger niso konzole, temveč igranje iger kjerkoli in kadarkoli. Na CES-u so predstavili storitev PlayStation Now, ki bo omogočila igranje iger v oblaku.

Uporabniki bodo igro dejansko igrali v oblaku, medtem ko bo njihov vmesnik konzola (PlayStation 3, 4 ali Vita), pametni telefon, tablični računalnik ali kar pametni televizor iz Sonyja. Na CES-u so obiskovalci lahko preizkusili, kako je na ta način mogoče igrati The Last of Us.

Storitev bodo najprej dobili v ZDA, kjer bo poleti z njo mogoče uporabljati PlayStation 3 in 4, podpora za Vito pa pride pozneje. V vseh primerih bo na začetku mogoče igrati le naslove za PlayStation 3, četudi jih bomo igrali na drugih napravah. Sony obljublja, da bo večina novih televizorjev serije Sony Bravia podpirala PlayStation Now že letos. Na koncu, v neki nedoločeni časovni točki, bo storitev...

8 komentarjev

Izšel je PlayStation 4

Slo-Tech - V petek je Sony začel prodajo svoje nove igralne konzole PlayStation 4. Prvi se nove igračke veselijo Američani, medtem ko bomo morali na Stari celini nanjo počakati do 29. novembra. Pretežni del sveta sicer dobi PS4 šele decembra, medtem ko na domači trg prispe šele februarja prihodnje leto. Kakorkoli, izid v ZDA pomeni, da skrivnosti ni več, dasi smo večinoma že vedeli.

Bistvena prednost je seveda očitna - največji konkurent, Microsoftov Xbox One, izide šele prihodnji petek in to skoraj po celem svetu hkrati. To postavlja zanimivo razliko med Evropo in Severno Ameriko. Pri nas bo Xbox One na voljo teden dni pred PS4, medtem ko bo v ZDA ravno obratno. Druga pomembna razlika je cena: PS4 bo 100 evrov cenejši od Xbox...

130 komentarjev

PlayStation 4 se prodaja bolje od Xbox One

Bo PS4 res toliko uspešnejši od Xbox One?

vir: Forbes
Forbes - Že kmalu po predstavitvi dodatnih podrobnosti obeh konzol na E3 smo dobili prve smernice, kako bo potekala prodaja Microsoftove in Sonyjeve predstavnice 8. generacije konzol. Microsoftovi predstavitvi je sledilo negodovanje nad močno omejenim posojanjem in preprodajanjem iger za Xbox One, na kar so odlično odgovorili pri Sonyju, saj njihov PlayStation 4 teh omejitev nima. Začele so se prve napovedi, da je tokratno bitko že dobil Sony, kar je podkrepila še kar 20 % nižja cena PlayStation 4 (400 dolarjev oz. evrov) od Xbox One (500 dolarjev oz. evrov).

Skupaj s temi podatki je nekaj trgovcev že začelo s prednaročili, pri Amazonu sta npr. na voljo PlayStation 4 Launch Edition (cena je prej omenjenih 400 dolarjev, datum...

49 komentarjev

PlayStation 4 razkrit

Ars Technica - Sony je na včerajšnji konferenci dokončno razkril PlayStation 4. Po njihovi februarski konferenci, ki je bila precej skopa z detajli, se je na veliko razpravljalo kakšno pot bo Sony ubral glede nekaterih ključnih vprašanj, kot so rabljene igre in potreba po internetni povezavi. Prav tako niso predstavili same konzole. Sedaj je vse jasno.

Za začetek povejmo, da bo PS4 stal 100 dolarjev manj kot Xbox One. V ZDA bo za konzolo treba odšteti 399 dolarjev, v Evropi pa 399 evrov. Prodaja rabljenih iger ne bo omejena (za fizične medije), prav tako ne bo nobene zahteve po povezavi v internet. Po konferenci je bilo razkrito še, da je PS4 neodvisen do regije (region free) in da je 500 GB-trdi disk zamenljiv. Na teh področjih je...

56 komentarjev

Oteženo izposojanje in preprodaja iger za Xbox One

Kotaku - O Microsoftovi prihajajoči konzoli Xbox One smo se razpisali že precej na široko. Nismo pa še pogledali, kako bo z nakupom, prodajo in posojanjem iger, ker Microsoft tega tedaj še ni razkril. Sedaj je znanega že precej več in zdi se, da se od časov poceni rabljenih iger in posojanja naokoli nezadržno poslavljamo.

Kot je znano, bo fizični medij, ki ga prejmemo pri nakupu iger za Xbox One, obrobnega pomena. Na njem bodo resda datoteke za namestitev, a bistven bo nakup licence, ki se bo preverjal prek interneta. Kaj to pomeni? Dobra novica je prenosljivost igre, saj jo bomo lahko igrali na vseh konzolah, ki jih imamo v lasti ali do katerih imamo dostop. Zadostovala bo zgolj prijava v osebni račun in kupljene igre bodo na voljo, ne glede...

73 komentarjev

Tretja generacija Xboxa je... One?!

vir: The Verge
The Verge - Microsoft je kot naslednika Xboxa in Xbox 360 predstavil Xbox One. Ime je daleč od pričakovanega, saj se je pričakovalo neko nadaljevanje iz prejšnje generacije - večinoma se je v medijih, seveda napak, govorilo o Xbox 720, omenjen je bil tudi Xbox Infinity, oboje pa je daleč od Xbox One. A ime postane neprimerno bolj smiselno, ko upoštevamo vse, kar bo novi Xbox znal in počel v dnevni sobi. Pri Microsoftu so se namreč odločili, da to ne bo več zgolj ena izmed igralnih konzol, temveč bo tretja generacija njihove igralne konzole ključni element avdio-video opreme najbolj družabne sobe v stanovanju.

Sama konzola ima umirjen, celo škatlast izgled, kar spet postane bolj smiselno, ko vzamemo v zakup pričakovano vlogo. Žene oz. prijateljice nimajo pretirane želje gledati neke kričeče, barvaste škatle, zato je takšna oblika...

120 komentarjev

Sony draži s slikami PlayStation 4

The Verge - Na dan Microsoftove velike predstavitve njihovega predstavnika naslednje generacije konzol je svoj lonček pristavil še Sony. Načeloma so PlayStation 4 predstavili že februarja, a so zgolj razkrili strojne zmogljivosti, nekatere zanimive novosti v programski opremi ter nekoliko spremenjen plošček. Predstavitvi je sledilo rahlo splošno razočaranje, ker nismo videli konzole same. Zdaj so to vsaj malce spremenili, saj so objavili nekaj meglenih ter nekaj zelo približanih slik, ki prikažejo le delček nove konzole.



Nabor slik, prikazanih v obliki 39-sekundnega videoposnetka, pokažejo precej kvadratno oblikovano škatlo iz matirane plastike. A bolj kot kazanje konzole je pomemben pravi namen videoposnetka, saj gre za reklamo za pravo...

15 komentarjev

Sony pokazal DualShock 4 in Eye za PS4

CNET - Sony je včeraj pokazal podrobnosti o prihajajoči igralni konzoli PlayStation 4 oziroma njenih pritiklinah. Medtem ko smo o sami konzoli že obširno pisali (kljub temu je tule seznam manj znanih bonbončkov), je bil doslej Sony sila skop o krmilniku in kameri. Predstavitev in izjava za medije odstirata ti novosti.

Novi krmilnik se bo imenoval DualShock 4 in bo, seveda, omogočal brezžično upravljanje s povezavo Bluetooth 2.1 in EDR. Vizualna razlika je že v osvetlitveni tablici, ki ima LED-diode treh barv, spreminjajoče se v odvisnosti od lika, ki ga igramo, in od aktualne situacije (recimo nevarnost v igri). Gumbov Start in Select bržkone ne bomo pogrešali, saj njuno mesto prevzema en sam gumb Options, dobrodošla novost pa je gumb Share, ki počne točno to - omogoča deljenje rezultatov, posnetkov, videov in podobnega na...

11 komentarjev

Nov Xbox bo verjetno ves čas povezan na splet

Pobegli izsek dokumenta

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Na splet so pobegnili izseki iz dokumentacije, povezane z razvojnim kitom za programsko opremo (razvoj iger) za naslednika Xbox 360, ki ga poznamo pod kodnim imenom Durango. V dokumentaciji najbolj bode v oči podatek, da bo konzola ves čas priklopljena na splet, ne le ko se bo igralo igre v večigralskem načinu, temveč tudi v primeru lokalne uporabe ter v primeru izklopljene konzole (ko je v stanju pripravljenosti). V slednjem bi konzola prenašala in nameščala posodobitve tako svojega operacijskega sistema kot nameščenih iger, medtem ko bi v primeru lokalnega igranja seveda lahko preverjala istovetnost igre ter posodabljala socialna omrežja z dosežki igralca. Ni še povsem jasno, kako bo...

48 komentarjev

Sony predstavil igralni plošček ter strojno in programsko opremo PlayStation 4

Glavne strojne lastnosti PS4

vir: The Verge
The Verge - Na uradni predstavitvi nove igralne konzole PlayStation 4 Sony le-te pravzaprav ni pokazal, so pa povedali, kakšni čipi bodo tiktakali v njej. Pokazali so tudi nov igralni plošček, kamerno enoto za sledenje ploščku, ki je na prvi pogled podobna Kinectu, ter pokazali še nekaj pomembnih novosti na programski strani nove konzole, vključno z novim vmesnikom.

Dvomov ni več, PlayStation 4 je prva konzola nove, osme generacije, ki uporablja AMD-jev centralni procesor, osnovan na arhitekturi x86. Prva konzola iz osme generacije sploh je Wii U, ki uporablja IBM-ovo PowerPC arhitekturo (podobno, kot Xbox 360), medtem ko se za tretjo generacijo Microsoftove konzole (prav tako bo član osme generacije konzol) pričakuje, da bodo...

41 komentarjev

Sony hoče še offline DRM

Scumbag Sony je sicer globoko v rdečih številkah

vir: The Internets
The Internets - Sony je minuli mesec vložil patentno vlogo za nov offline DRM sistem, ki bi vsak plošček z igro opremil še s posebno oznako (tag) za upravljanje pravic. Ko bi uporabnik kupil plošček in ga prvič vstavil v svojo igralno konzolo, bi se na to oznako trajno shranila identitega te konzole. Disk od takrat dalje ne bi deloval več nikjer drugje, kar bi efektivno preprečilo posojanje ali preprodajo rabljenih diskov, brez potrebe po vseskozi aktivni internetni...

117 komentarjev

Wii U bo uporabljal le en krmilnik z zaslonom

Krmilnik z zaslonom

vir: engadget
engadget - Na E3 predstavljen Wii U, konkretna osvežitev Nintendovega prodajnega hita, je ponovno postregel z manjšo revolucijo na področju igralnih ploščkov. Če je bil prvotni Wii prvi, ki je resno zaznaval premike igralčevih rok, čemur sta bolj ali manj sledila tudi Microsoft in Sony, Wii U na igralni plošček prinaša še drugi zaslon, ki bo najverjetneje uporabljen predvsem za prikaz dodatnih informacij. Po poročanju Engadgeta so se mnogi igralci in novinarji ob predstavitvi spraševali, koliko bo stal takšen krmilnik v prosti prodaji, če boste želeli imeti dva. Izkazalo se je, da to ne bo potrebno, saj pri Nintendu nimajo načrtov za uporabo dveh krmilnikov z zaslonom naenkrat.

Čeprav bi po besedah Satoruja Iwate sama konzola...

10 komentarjev

PlayStation 4 že v razvoju

Mnoge odločitve pri razvoju PS3 niso bile najboljše...

vir: Ars Technica
Ars Technica - Sonyjev glavni finančnik, Masaru Kato, je na sestanku za investitorje razkril, da bo del proračuna za Sonyjevo fiskalno leto 2012, ki se je začelo letošnjega 31. marca, že namenjen razvoju 4. generacije njihove slavne igralne konzole PlayStation. Kljub napovedanem začetku razvoja je zatrdil, da je PS3 še daleč pred iztekom svoje življenjske dobe ter da jih ne omejuje zmogljivost trenutne generacije konzole, temveč sam razvoj trga, ki na vsakih nekaj let enostavno zahteva novo generacijo konzole. Žal ni želel podati niti grobih okvirov za datum izida.
...

76 komentarjev

Xbox 360 ni niti na polovici življenja

Project Natal

vir: CNet
CNet - Z drugo generacijo svoje konzole, Xbox 360, je Microsoftu brez dvoma padla sekira v med. Prodaja same konzole kot tudi iger, čeprav je piratiziranje mogoče, je odlično, svojega glavnega konkurenta, Sony, pa so prehiteli na trg in s tem ustvarili izredno pomembno in bogato bazo uporabnikov ter razvijalcev, ki bi v primeru istočasnega izida znali svojo naklonjenost izražati zgolj PlayStationu. Do pred kratkim so se prav pri Sonyju radi pohvalili, da za PlayStation 3 pričakujejo vsaj 10 let življenjske dobe ter da bo prav to glavni faktor, s katerim menijo,...

45 komentarjev