bit-tech.net - Na splet so pobegnili izseki iz dokumentacije, povezane z razvojnim kitom za programsko opremo (razvoj iger) za naslednika Xbox 360, ki ga poznamo pod kodnim imenom Durango. V dokumentaciji najbolj bode v oči podatek, da bo konzola ves čas priklopljena na splet, ne le ko se bo igralo igre v večigralskem načinu, temveč tudi v primeru lokalne uporabe ter v primeru izklopljene konzole (ko je v stanju pripravljenosti). V slednjem bi konzola prenašala in nameščala posodobitve tako svojega operacijskega sistema kot nameščenih iger, medtem ko bi v primeru lokalnega igranja seveda lahko preverjala istovetnost igre ter posodabljala socialna omrežja z dosežki igralca. Ni še povsem jasno, kako bo konzola delovala brez internetne povezave, a možno je, da bo igre še vseeno mogoče igrati (morda v nekoliko okrnjenem načinu, npr. brez shranjevanja igre v oblak in podobno).
Bolj zanimivi so nadaljnji podatki, npr. da bo resnično ves čas igranja morala biti priključena 2. generacija Kinecta. To lahko še stopnjujemo s podatkom, da se bodo igre nameščale na notranji trdi disk ter da igranje igre z optičnega medija ne bo mogoče. To bo nedvomno pohitrilo zaganjanje iger ter bo konzolo tudi naredilo tišjo, saj se CD, DVD oz. BluRay ploščki (slednji se bodo, končno, uporabljali za igre na Durangu) ne bodo vrteli na visoke hitrosti. Obenem bo konec s stalnim menjavanjem medija za tistega, ki vsebuje željeno igro.
Po poročanju The Verge je dokument resnično pristen, a gre za nekoliko starejšo različico, ki bi bila do zdaj lahko že spremenjena. To je sploh mogoče v luči zgražanja javnosti, ko so pri Sonyju objavili, da bo igre za PS4 mogoče aktivirati le enkrat na le eni konzoli - to odločitev so od takrat že spremenili. Vseeno velja omeniti, da dokument govori o uporabi znane arhitekture x86, kar je dodatna potrditev, da je tudi tokrat pogodbo dobil AMD. Še več informacij bo nedvomno objavljenih do predstavitve konzole, ko pa bomo imeli zares točne podatke. Predstavitev naj bi se zgodila junija na sejmu E3.
Torej če neki šalabajzerji presekajo inetrentni kabel boš lahko samo gledal v luft. Sej ne da se to dogaja vsak dan ampak najraje se takrat ko si na smrt zdolgočasen in si imel ravno it namen špilat. Seveda se to zgodi ravno v petek, tko da cel vikend ne moreš počet nič. Po možnosti zunaj pada še dež... Matr so vsi obsedeni s to stalno povezanostjo na net. S tem so bile vedno same težave. In če bo še tko kretensko narejeno, da te bo vrglo iz špila če ne bo vmes povezave, tisto pa bo šele katastrofa (Ubisoft, še pomnite?).
RejZoR, ne rabiš razmišljat o Ubisoftu, poglej proti Simcityu pa boš videl primer kaj se dogaja tudi ko so serverji online ;)
Drugače pa jaz to razumem isto kot PS4, pač omogoča nonstop priklop na net in posodabljanje v ozadju. Mi je pa zanimivo da bo treba inštalirati na disk igre, to pomeni, da odpade potreba po ploščku v konzoli? Kako bodo potem preverjali pristnost kopije, bojo uvedli serijske ali bo enako kot zdej ko moraš imeti DVD še vedno v Xboxu? Pa s tem ubistvu izgubijo eno privlačno točko konzol, da lahko igro igraš takoj ko jo dobiš v roke "brez da bi mogu čakat še 3 ure da se poinštalira, kot na PCju".
Kako bodo potem preverjali pristnost kopije, bojo uvedli serijske ali bo enako kot zdej ko moraš imeti DVD še vedno v Xboxu?
Tako kot Steam, online ;) Drugače pa govorijo da bo inštalacija tekla v ozadju medtem ko špilaš.
Če kupiš retail kopijo boš torej moral vpisat serijsko (kot Steam) ali pa bojo morali zahtevati plošček. Edina druga opcija, ki jo vidim je ta, da imaš v vsakem ploščku čip s "serijsko" in jo konzola sama prebere. To pa rahlo dvomim, da se ne bojo šli, ker bi pomoje precej dvignilo ceno izdelave.
Pa s tem ubistvu izgubijo eno privlačno točko konzol, da lahko igro igraš takoj ko jo dobiš v roke "brez da bi mogu čakat še 3 ure da se poinštalira, kot na PCju".
Drži, za to smo ljudje pravzaprav kupovali konzole, da samo vstaviš igro (ne glede na medij - ker je vseeno če jo sedaj v 5 minutah preneseš s spleta, ampak da ni potrebe po namestitvah) in zadeva takoj deluje ter že igraš
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Če kupiš retail kopijo boš torej moral vpisat serijsko (kot Steam) ali pa bojo morali zahtevati plošček. Edina druga opcija, ki jo vidim je ta, da imaš v vsakem ploščku čip s "serijsko" in jo konzola sama prebere. To pa rahlo dvomim, da se ne bojo šli, ker bi pomoje precej dvignilo ceno izdelave.
Kdo pa je rekel, da bodo sploh še retail igre?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
... torej si bojo po novem pač celotne xboxe izmenjevali med seboj (kar bo sicer verjetno težko zaradi vezanega uporabniškega računa)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Jah, najverjetneje bodo Xbox igre itak del Windows Stora, a si rpedstavlate, da bi na Windows, Android, Apple Store kupljen program ali igro lahko prodal naprej lol? Tut Photoshop in podobni programi bodo sčasoma prešaltali na razne "store" in bodo vezani na račun, tako to gre v sodobnem digitalnem svetu. Razni ploščki so bila pač vmesna doba.
Mene pa res zanima kaj bodo naredili moderji :). Ker pričakujem kaj podobnega v stilu JTAGov in iXtr. Ampak bo pa tokrat verjetno super, ker je x86 in to znatno olajša zadeve he he he.
Upam da se bo dalo uporabit kontroler od X360, ter da bo interface super zgrajen :D
Kateri sistem bo pa fural? Glede modov pa se ni treba bati, ker absolutno bodo. Verjetno že parih tednih/mesecih, vendar obstaja možnost, da le-ti širši javnosti ne bodo znani ohohoho časa.
Me pa zanima na katere razvijalce stavi MS. Sony ima takorekoč vse japanezarske studije na svoji strani.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
RejZoR, ne rabiš razmišljat o Ubisoftu, poglej proti Simcityu pa boš videl primer kaj se dogaja tudi ko so serverji online ;)
Drugače pa jaz to razumem isto kot PS4, pač omogoča nonstop priklop na net in posodabljanje v ozadju. Mi je pa zanimivo da bo treba inštalirati na disk igre, to pomeni, da odpade potreba po ploščku v konzoli? Kako bodo potem preverjali pristnost kopije, bojo uvedli serijske ali bo enako kot zdej ko moraš imeti DVD še vedno v Xboxu? Pa s tem ubistvu izgubijo eno privlačno točko konzol, da lahko igro igraš takoj ko jo dobiš v roke "brez da bi mogu čakat še 3 ure da se poinštalira, kot na PCju".
Sej zato pa nisem kupil novega SimCity-ja. Že res da ima multija, to pa je tud to. Imam pa original Simcity 3000 in Simcity 4, ki delata brez vsakega interneta in mi je to zadost.
Jaz sem po prebranem tudi dobil občutek da bodo špili na voljo samo še v download verziji, verjetno vezani na tvoj account - nekaj takega kot Steam. Zato stalni online ipd... Pač ko si zaželiš špil, ti ga inštalira in to je to. Moderni časi, očitno.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer
No ja na svojem Xboxu sem bil skozi online tudi na pc ne grem če ne dela povezava. Igre na steamu itak ne moreš prodat naprej, pa se noben ne pritožuje. Če bo frend hotel igrat, mu posodim kar celo konzolo pa ni problema.
Aja, kar me zanima, a je res da bo kao kamera na kinektu skozi prižgana ?
Ma nej dajo vse da je net obvezn koga briga. Bo pa več folka na pc, wii in ostalih konzolah. :) ker ljudem je najbol pomembno da je človeku prijazna zadeva. ravno zato je IRC šel v zaton ker ni bil tok simpl k MSN. =) Tko da bl k bodo kompliciral slabš se jim bo godil. I guarantee!
Jah IRC nima enega vrhovnega overlorda, ki bi ga razvijal, serverjev in klientov je vrh glave, za specifične stvari je pa še vedno zelo, ZELO dober. MSN userji so pa pač prešaltali na Facebook :D Pa IRC je še vedno zakon :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Konzola, ki ni avtonomna ja za moje pojme hroma in v mojem primeru precej neuporabna. Namreč konzole koristim samo za popestritev na vikendu, kjer pa zaradi te škatle nebom celo leto plačeval naročnine. Me pa veseli, da sami poskrbijo, da me niti zamikalo nebo da bi ga kadarkoli imel.
Kurzweil: globoko se strinjam s tabo, če ne morem imeti kište pod nadzorom (korporacijam pač ne zaupam, hebat ga), potem je raje nimam.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
Ste se kar razpisali ... se strinjam z vsemi, ki pravijo, da bi bilo super, če bi zadeve še naprej delovale in bile dobavljive "off-line", ampak vse gre nekako v smer, da moraš biti ti in tvoja naprava ves čas povezana na "internet".
Ampak izgleda, da se v softverskem svetu vse bolj uveljavlja en nov model, ki vse bolj odgovarja velikim korporacijam: izposoja programske opreme / licence. To so začeli delati pri npr. Autodesku, Adobe-ju in izgleda, da bo počasi stalnica. Sicer se bo še vedno dalo kupiti uporabniško licenco, a če bodo postopoma navijali cene teh "paketov", bodo ljudje množično plačevali "najemnino". Predvsem tisti, katerim bo od tega odvisno preživetje.
Sem bral namigovanja, da želijo ta isti model poskusno uvesti tudi veliki igralni na trgu video- in rač. iger. Model Free2Play se počasi uveljavlja, če pa hočeš kaj več, pa lahko plačaš mesečno naročnino (se spominjate termina "shareware"?) ... Blizzard je uspešen, zakaj ne bi bili še drugi?
Za nas ostale pa ostanejo na voljo dobre stare igre, odprta koda in seveda indie razvijalci :)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Najbolj učinkovito bi bilo, če se US vojaki zbunijo. Veliko jih ima namreč konzole ravno zato, ker samo vstaviš plošček in igraš. Kadar se gre v USA za njihove marince, so vsi patrioti in jih podpirajo. In če bi US vojaki začeli govoriti, kako je MS anti liberty, jooj kakšna afera bi bila, ko bi še stari dedki govorili, kako je MS z novim XBoxom evil, čeprav sploh ne bi vedeli o čem se gre. Verjetno bi bila zelo učinkovita "kampanja" in bi se MS takoj premislil.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Igre na steamu itak ne moreš prodat naprej, pa se noben ne pritožuje.
Marsikdo se pritozuje. Meni gre izredno na zivce, da ne more igre, ki sem jo kupil prenesti na drug racun, ki ga imam na sosednjem racunalniku.
Se strinjam s teboj, da je zelo zafurstrirano, da se ne da prenašati iger iz računa na račun. Ne vidim pa problema, da se ne bi moral na drugem računalniku vpisati v račun iz prvega računalnika? Pač greš na email in potrdiš drugo napravo. Razen, če želiš biti na1x prijavljen v oba računa - tega nisem razbral.
Po drugi strani, pa zastopim Steam, da tega ne omogoča, saj bi se pojavil velik sivi trg z njihovimi produkti, ki bi jim dejansko odžiral denar. Vem, da se je dosti debatiralo o tem v drugi temi na ST, ampak na žalost, smo se ob nakupu teh iger strinjali s pogoji uporabe in dokler ni konfliktna z zakonodajo moramo (upam da ne za večno) to pač požreti ...
Bi pa bilo zanimivo videti, da lahko igro ob danem času zapakiraš v darilo (takrat bi se seveda vse ponastavilo - ali ne?), pošlješ kupcu po željeni ceni, Steam pa doda k končni ceni recimo še 10% cene nove igre. Me zanima, če bi bili obe strani zadovoljni.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
Se strinjam s teboj, da je zelo zafurstrirano, da se ne da prenašati iger iz računa na račun. Ne vidim pa problema, da se ne bi moral na drugem računalniku vpisati v račun iz prvega računalnika? Pač greš na email in potrdiš drugo napravo. Razen, če želiš biti na1x prijavljen v oba računa - tega nisem razbral.
Seveda bi si zelel, da bi naenkrat bil na obeh racunalnikih prijavljen v Steam. Igro, ki je jaz nisem nikoli v resnici igral, bi dal na sosednji racunalnik, da jo lahko otroka igrata, ker jima je vsec.
Tak license transfer je trivialna zadeva. Tudi prodajanje rabljenih iger. Se vec, prodajo rabljenih iger bi lahko zalozniki "obdavcili". Zaracunali bi recimo $5 'transfer fee', ki ga placa prodajalec.
Te zadeve so v EU očitno že rešene, tako da ni prav nobene potrebe po dodatnem zaračunavanju (ko je bilo že enkrat prav vse lepo plačano)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Kljub vsem haloju pa še nikjer ni bilo napisano, da konzola ne bo delovala offline. Samo špekulacije okoli enega dev dokumenta, ki to niti ne omenja.
Dokumentacija namreč govori o posodabljanju in sinhronizaciji v ozadju (kot to delajo npr. mobilne naprave), ne omenja pa nič kar se tiče (ne)funckionalnosti offline.
Poznam marikaterega "rovtarja", ki ima optiko. Jz pa niti v mariboru niti v centru celja ne dobim optike ...
Edit: Vem, da je v večini primerov "kriva" lokalna skupnost.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
No, saj za neko tako stvar ne rabiš ravno 50/50 linije. Je dobrodošlo, ampak tudi z neko 2/x se da brez problema. Vedno so krive lokalne skupnosti. Tule pri nas imajo že precej let idejo, da bi našli zasebnika, ki bi položil optiko, oni bi pa potem postali lastnik tega in jim dali nazaj v najem za nekaj let. Seveda že 10 let projekt stoji. Se gre pa za "bogatejšo" in ne ravno tako majhno občino. Polom.
Pri nas so pa kabli položeni že ene 5 let, omarca je tudi na hiši, možnost optike niet. Zakaj? Pojma nimam, na t-2 pravijo, da ni bilo vse dokončano. (Kaj naj bi to pomenilo, mi niso razložili.) Ampak do moje in še vsaj naprej 200m, kjer so bloki, so položili.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Msn gre na skype. Ni zaton storitve. Na koncu bosta zdruzena(baje da bo prisel celo nov klient) Kar se tice IRCa. Vsake 2 leti grem gor pogledat. Ne samo, da je zaton. Zadeva je prakticno mrtva. Casov, ko so bli vsi geeki(ki so zdaj na MSN-ju) izkljucno na IRCU je konec. Se tisti, ki so ostali so gor v obliki botov...zaradi nostalgije :)
Msn gre na skype. Ni zaton storitve. Na koncu bosta zdruzena(baje da bo prisel celo nov klient) Kar se tice IRCa. Vsake 2 leti grem gor pogledat. Ne samo, da je zaton. Zadeva je prakticno mrtva. Casov, ko so bli vsi geeki(ki so zdaj na MSN-ju) izkljucno na IRCU je konec. Se tisti, ki so ostali so gor v obliki botov...zaradi nostalgije :)
Vsi geeki, ki so bili na IRCu in SO na MSN-ju? Kaj pa tebi ni jasno? Ravno geeki so še vedno na IRCu, na MSN-ju ni NIKOGAR. IRC je še vedno odličen način komunikacije, ko potrebuješ več random folka. Uporablja se za ogromno strani (torrenti, XDA-Developers, tudi Slo-Tech ima svoj kanal), za support praktično vsakega operacijskega sistema, programskega jezika, za ogromno programerskih projektov, uporablja se za interno komunikacijo v IT firmah (lastni server), za gaming (Quakenet, Gamesurge serverji), itd.
Če ne znaš najti uporabe zase, še ne pomeni da je zadeva mrtva. Še več, zdaj je celo uporabna, ker ni več težakov na IRCu, ki bi delali zdraho.
Casov, ko so bli vsi geeki(ki so zdaj na MSN-ju) izkljucno na IRCU je konec. Se tisti, ki so ostali so gor v obliki botov...zaradi nostalgije :)
Ce mislis na 'geeka' kot random mladosnika, ki obcasno uporablja racunalnik, potem imas verjetno prav. Na sreco nam je geekom jasno, da ti ne ves tocno kdo je geek in kako pogosto se uporablja se kar nekaj IRC omrezij.
Trenutno je na #slo-tech kanalu 58 ljudi, vecina od teh je vsaj nekajkrat na dan aktivnih. :) Na #ubuntu-desktop je pa trenutno 132 ljudi, ki so danes bolj tiho. Bo pa jutri ratalo precej zivahno, ker je delavnik in so takrat ljudje bolj prisotni. :)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j