engadget - Na E3 predstavljen Wii U, konkretna osvežitev Nintendovega prodajnega hita, je ponovno postregel z manjšo revolucijo na področju igralnih ploščkov. Če je bil prvotni Wii prvi, ki je resno zaznaval premike igralčevih rok, čemur sta bolj ali manj sledila tudi Microsoft in Sony, Wii U na igralni plošček prinaša še drugi zaslon, ki bo najverjetneje uporabljen predvsem za prikaz dodatnih informacij. Po poročanju Engadgeta so se mnogi igralci in novinarji ob predstavitvi spraševali, koliko bo stal takšen krmilnik v prosti prodaji, če boste želeli imeti dva. Izkazalo se je, da to ne bo potrebno, saj pri Nintendu nimajo načrtov za uporabo dveh krmilnikov z zaslonom naenkrat.
Čeprav bi po besedah Satoruja Iwate sama konzola lahko delovala z dvema krmilnikoma, to nima finančnega smisla. Plošček bi bil v samostojni obliki, recimokot dodatek k prvemu, namreč predrag. Posledično so prio Nintendu zaenkrat razvijalcem iger naročili, naj igre razvijajo z mislimi na uporabo le enega takšnega krmilnika. V primeru domačega večigralstva bodo morali drugi igralci poseči po običajnih WiiMote-ih, ki pa naj bi bili po mnenju Iwate tako ali tako dodobra razširjeni.
Zmogljivejša strojna oprema in drag krmilnik skupaj pomenita povsem logičen razlog za višjo ceno Wii U - ob izidu lahko potencialni kupci pozabijo na ceno okrog 250 ameriških dolarjev, kjer se gibljejo cene današnjih konzol. Predstavniki Sonyja so po drugi strani že napovedali, da bo PlayStation 4 cenejši za izdelavo kot PlayStation 3, saj si ne morejo več privoščiti, da bi konzolo prodajali pod ceno.
Nah, zagotovo bo podpiral več kontrolerjev, le priložen bo samo en. Viri poročajo, da naj bi se Crytek igral z dvema kontrolerjema pri igri, ki jo razvijajo za novo konzolo (CryEngine 3), konzola pa naj bi podpirala do štiri, brez laga in ostalih težav.
A ne bi raje najprej opisali novo konzolo ne pa cel članek samo o igralnem ploščku. Večino nas bolj zanima zmogljivost konzole in ali se bodo zmogljivostno približali vsaj povprečnemu pisarniškemu računalniku. Ker trenutno oziroma že kar zadnjih 5 let, zastarelost konzol močno zavira razvoj iger na vseh področjih vključno z igrami na PC-jih.
Kolikor sem slišal bo imela nova konzola Wii U: CPU: IBM Power procesor na 45 nm, večjedrni. GPU: AMD Radeon HD, ki ga bo AMD naredil posebej za to konzolo. Video: 1080p, 1080i, 720p, 480p in 480i, 4:3 in 16:9 Izhod za video: HDMI + eden izmed starih priključkov (AV multi za Ameriko, SCART za Evropo in D-Terminal za japonsko) Zvok: 6 kanalni PCM Medij za igre: Še vedno na 12 cm ploščah. Shranjevanje podatkov: SD kartice in zunanji USB diski USB izhodi: Štirje, 2 spredaj in 2 zadaj Kontroler: Vgrajeni merilec za pospeške, giroskop, zvočniki, kamera, mikrofon in 15,7 centimetrov 16:9 ekran občutljiv na dotik.
Če ne bi bilo konzol bi si moral vsak mesec novo grafično kupt, ker bi delal samo na grafiki,tko da konzole prav nič ne zavirajo razvoj iger ,razen grafično gledano ampak žal ni vse v grafiki Hardware konzole pa ne moraš primerjat z pc saj je igra narejena točno za določen hardware in zato tudi bolje deljuje
A ne bi raje najprej opisali novo konzolo ne pa cel članek samo o igralnem ploščku. Večino nas bolj zanima zmogljivost konzole in ali se bodo zmogljivostno približali vsaj povprečnemu pisarniškemu računalniku. Ker trenutno oziroma že kar zadnjih 5 let, zastarelost konzol močno zavira razvoj iger na vseh področjih vključno z igrami na PC-jih.
Kolikor sem slišal bo imela nova konzola Wii U: CPU: IBM Power procesor na 45 nm, večjedrni. GPU: AMD Radeon HD, ki ga bo AMD naredil posebej za to konzolo. Video: 1080p, 1080i, 720p, 480p in 480i, 4:3 in 16:9 Izhod za video: HDMI + eden izmed starih priključkov (AV multi za Ameriko, SCART za Evropo in D-Terminal za japonsko) Zvok: 6 kanalni PCM Medij za igre: Še vedno na 12 cm ploščah. Shranjevanje podatkov: SD kartice in zunanji USB diski USB izhodi: Štirje, 2 spredaj in 2 zadaj Kontroler: Vgrajeni merilec za pospeške, giroskop, zvočniki, kamera, mikrofon in 15,7 centimetrov 16:9 ekran občutljiv na dotik.
Kje si pa to pobral? Grafični čip bo najnovejši, narejen posebej za konzolo, da bo izkoristek res kar se da najboljši. Procesor bo po zadnjih podatkih IBM Power7 (torej 4, 6 ali 8 jeder). Za ostalo se še nič ne ve, več bomo izvedeli v naslednjih mesecih.
Cooling is via a relatively small fan, though given the console is already confirmed to use a Radeon HD 4000 series GPU, reports Game Watch, which is based on 2008 architecture, that shouldn't be too great a problem. The GPU - believed to be similar to the Radeon HD 4890 - will still make the Wii U more powerful graphically than either the Xbox 360 or PS3; developers with early access to the console have suggested it will be around 50-percent faster than Sony or Microsoft's current-gen hardware.
Edit: Upam pa, da bo kaj novejšega, ker Tale wii u zgleda res obetavno in bi rad dal konzolam še eno šanso. Z xbox360 sem bil malo razočaran.
Jaz sem nekje bral, da je oz. bo zmogljivost grafične nekje ranga 4770/4850 ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j