»

Alienware Concept UFO je klon Nintendo Switcha z Okni

Ars Technica - Dell je na CESu 2020 presenetil z ročno konzolo Alienware Concept UFO, ki je v bistvu majhen tablični računalnik z Okni 10. Tudi spričo neznanega strojnega drobovja pa je vprašanje, če se bo zadeva kdajkoli izvila iz preizkusne faze.

Odpuljene igričarske naprave so na CESu običajno rezervirane za Razer, ki je letos med drugim predstavil nov Androidni igrator Kishi in kompakten računalnik Tomahawk. Toda značko ubrisanosti leta so mu tokrat speljali pri Dellu, oziroma njihovi igričarski izpostavi Alienware, kjer so predstavili ročno konzolo Concept UFO. Gre za tablični računalnik z 8-palčnim zaslonom ločljivosti (verjetno) 1920×1200 in Windowsi 10 ter pol-joypadoma, ki ju je mogoče pripeti ob bok. Sliši se presneto podobno Nintendovemu Switchu - in tudi je. V Alienwaru so povsem mirno skopirali tudi držalo, s katerim je mogoče obe igratorski polovici spojiti. Napravo se lahko uporablja kot prenosno konzolo ali pa se jo s kablom poveže na večji zaslon. Ker gre praktično za PC, je...

19 komentarjev

AMD vstopa v segment strojnega učenja

Slo-Tech - AMD je predstavil novo linijo izdelkov, v katerih so grafični čipi namenjeni strojnemu učenju in pametni obdelavi velikih količin podatkov. S tem AMD lovi priključek z IBM-om, Nvidio, Qualcommom in ostalimi, ki so že aktivni na tem področju (Nvidiin strojni vid je že osupljiv). Uporabili so čipe iz serij Polaris, Fiji in Vega, ki jih je mogoče dobiti v treh različnih konfiguracijah. Nova družina pospeševalnikov se imenuje Radeon Instinct Accelerator in poleg strojne opreme obsega tudi programsko opremo ROCm (Radeon Open Compute) na osnovi MIOpen. Vsa ta programska oprema je odprta in brezplačna.

Najšibkejša verzija je MI6, ki zmore 5,7 TFLOPS, 16 GB pomnilnika s prepustnostjo 224 GB/s, porabo energije do 150 W. Nekoliko zmogljivejši MI8 zmore 8,2 TFLOPS in ima...

7 komentarjev

Nvidia predstavila GeForce Now

Slo-Tech - Nvidia je predstavila novo storitev za oddaljeno igranje iger (streaming) na svojih konzolah Shield. GeForce Now bo zamenjal dosedanjo storitev Grid, pri čemer ne gre za nadgradnjo, temveč so kodo spisali od začetka, trdijo v Nvidii. GeForce Now bo deloval na napravah SHIELD Android TV, SHIELD Portable, in SHIELD Tablet, če bomo imeli dovolj hitro povezavo v splet. Minimum je 12 megabitov na sekundo, za igranje v ločljivosti 720p s 60 sličicami na sekundo priporočajo 20 Mb/s, za 1080p pa kar 50 Mb/s. Ping mora biti manj od 60 milisekund, priporočeno je manj do 40. Ali ustrezate pogojem, lahko preverite na spletnih straneh.

GeForce Now bo prispel v Severno Ameriko, Evropsko unijo in vzhodno Evropo, na Japonsko in v Južno Korejo. Nvidia je postavila več strežnikov po svetu, program pa vas bo samodejno povezal do najhitrejša, ki bo običajno kar najbližji....

28 komentarjev

Nvidia predstavila konzolo Shield

Slo-Tech - Na Game Developers Conference, ki te dni poteka v San Franciscu, je Nvidia predstavila mikrokonzolo Shield (ni povezana s projektom Shield izpred dveh let), ki bo izšla maja letos za 200 dolarjev. Konzolo poganja Tegra X1, na njej pa teče Android TV. Preden pokukamo v notranjost, si jo poglejmo od zunaj. Oblikovana je v Nvidiinem slogu, to pomeni ostri robovi, mešanica sijoče in mat črne ter zelene barve, ki žari ob prižgani konzoli. Poleg sodi tudi krmilnik, ki je z zaobljenimi robovi in malce cenenim videzom...

23 komentarjev

LG-jev televizor gleda, kaj gledate

Ars Technica - V Orwellovi distopiji Devetnajsto štiriinosemdeset imajo državljani v dnevni sobi teleekrane, ki jih navadna raja ne more izključiti. Imajo dvojno funkcijo, in sicer delujejo kot televizorji ter hkrati kot nadzorne kamere, ki gledajo v dnevno sobo. Resničnost jih počasi dohiteva, če nekoliko karikiramo. Neki Britanec je namreč odkril, da LG-jev pametni televizor v internet pošilja podatke o tem, kateri program se predvaja in imena datotek na vstavljenih USB-ključih. LG trmasto vztraja, da to ni njihov problem.

Ugotovitve je razkril na svojem blogu. K raziskavi ga je pritegnila možnost Collection of watching info, ki jo je v meniju televizorja mogoče izključiti. Gre za funkcijo v okviru G Smart A, ki omogoča spremljanje uporabe, da bi lahko ponujala ciljane...

66 komentarjev

Nvidia predstavila svojo tablico Tegra Note

Nvidia - Nvdia je včeraj uradno razkrila prihajajočo tablico z imenom Tegra Note, ki se podaja v boj na že precej zasičen trg. Nvidia je bila doslej proizvajalka čipov, sedaj pa so načrtovali celotno tablico okrog čipa Tegra. Prodajali ter proizvajali je sicer ne bodo sami, ampak bodo to zanje počeli partnerji EVGA, PNY Technologies in Zotac, ki bodo nanje odtisnili še svoj logotip, sicer pa bodo izdelki standardizirani po Nvidiinih zamislih, če odštejemo morebitno programsko opremo, ki jo bodo zraven navesili proizvajalci.

Srce naprave je seveda Tegra 4 SoC, v katerem najdemo štirijedrni Cortex A15 s taktom 1,8 GHz in 72-jedrni GeForce. Pomnilnika bo samo 1 GB, spomina pa 16 GB (z možnostjo podvojitve s kartico microSD). Zaslon...

9 komentarjev

Nvidia predstavila Tegro 4i

CNet - Nvidia je danes predstavila nov čip iz serije Tegra 4i, ki ima nekaj zanimivih sposobnosti. To je prvi procesor, ki ima serijsko integrirano namensko vezje za LTE. Namenjen je seveda pametnih telefonom.

Tegra 4i (kodno ime Grey) se od večjega brata Wayna (Tegra 4) razlikuje v velikosti, porabi energije in zmogljivosti. Razlika je seveda v namembnosti, saj je Wayne namenjen tudi tabličnim računalnikom, medtem ko bo Grey ostal omejen na pametne telefone. Slednji ima 60 grafičnih jeder (Tegra 4 pa 72), štirijedrni centralni procesor na referenčnem ARM-jevem dizajnu ARM Cortex-A9 z 2,3 GHz (medtem ko ima Tegra 4 Cortex-A15) in dodatno peto jedro z nizko porabo energije za nezahtevne aplikacije, ko je pomembnejše varčevanje z energijo kakor zmogljivost. Vgrajeno...

0 komentarjev

Tegra 4 prihaja, nVidia z rekordnimi dobički

vir: AnandTech
AnandTech - Na CES-u predstavljena Tegra 4 bo v roke kupcev (izdelovalcev naprav z nVidiinim sistemskim čipom) prišla še v prvi polovici leta. To so pri nVidii povedali že pred nekaj dnevi, a so se nato začele širiti napačne novice, da so imeli v mislih 2. četrtletje nVidiinega fiskalnega leta 2014 (ki se začne konec januarja), kar bi jim dalo približno mesec dni več časa, da bi začeli dostavljati prve čipe. A temu ne bo tako, saj se bodo očitno držali koledarskega, ne fiskalnega leta. Skupaj s prvimi pošiljkami čipov Tegra 4 proizvajalcem bodo v drugem četrtletju iz svojih tovarn v trgovine poslali še prve primerke igralne konzole Shield, ki prav tako uporablja čip Tegra 4. Te lahko torej pričakujemo v začetku poletja, prve mobilne...

23 komentarjev

Novosti iz Nvidie: Grid, Tegra 4, Shield

GRID

Slo-Tech - Jutri se bo v Las Vegasu začel letošnji računalniški sejem CES in podjetja so že pred samim odprtjem začela na novinarskih konferencah predstavljati novosti, ki jih bodo kazala na sejmu. Nvidia jih ima kar zvrhan koš, so pokazali včeraj.

Najprej omenimo Nvidia Grid (včasih GeForce Grid), ki omogoča poganjanje iger v oblaku. O Gridu smo govorili že maja lani, ko ga je Nvidia prvič omenila in pokazala omejen prototip. Zamisel ostaja enaka, to je poganjanje računsko zahtevnih procesov na grafičnih procesorjih v oblaku in prenos slike na naprave, ki jo ima v rokah uporabnik. Tako lahko tudi najzahtevnejše igre v visoki ločljivosti poganjamo na pametnem telefonu, na televizorju, tabličnem računalniku ali kod drugod. Nvidia...

12 komentarjev

Nvidia predstavila oblačni grafični rešitvi GRID in VGX

Nvidia - Nvidia je ta teden predstavila svojo vizijo prihodnosti grafičnih procesorjev, ki utegne korenito spremeniti prihodnost računalništva. Računsko intenzivne procese smo že navadili odlagati v izračun v gruče hitrih računalnikov, medtem ko dela grafičnih procesorjev nismo mogli prenesti drugam. V Nvidii menijo (izjava za javnost), da ni razloga, da lahkih odjemalcev (prenosnih računalnikov, pametnih telefonov, ultrabookov, namiznih računalnikov itd.) ne bi odrešili tudi GPU-jev in njihovo delo poslali v centraliziran oblak.

Na konferenci, ki je v torek potekala v San Joseju, so predstavili VGX. Gre za platformo, ki ima na eni...

11 komentarjev

CES 2012: Nvidia in Asus predstavila tablico s Tegro 3 in Androidom 4

engadget - V Las Vegasu se je včeraj popoldne začel vsakoletni sejem CES, ki bo trajal do petka. V tem času bomo spremljali kopico novosti, ki jih bodo igralci elektronske branže predstavljali in napovedovali. Poglejmo si Nvidio, ki je včeraj skupaj z Asusom predstavila nov tablični računalnik, ki ga poganja Nvidiin procesor Tegra 3.

Tegra 3 oziroma Kal-El, kakor je tudi bila znana v razvoju, je Nvidiin mobilni sistem na čipu (SoC) nove, tretje generacije. Njegova glavna odlika je pet jeder, od katerih so štiri klasična ARM Cortex A9 s frekvenco 1,3 GHz (oziroma 1,4 GHz, kadar poganjamo le eno) in eno oskubljeno varčno jedro s 500 MHz, ki teče, ko potrebujemo manj procesorske moči, da podaljša avtonomijo delovanja naprave.

Nov...

28 komentarjev

Kal-El oziroma Tegra 3 uradno predstavljena

AnandTech - Nvidia je včeraj uradno predstavila novo različico arhitekture Tegra 3, kakor se po novem imenuje mobilni sistem na čipu (SoC), ki je bil prvotno znan kot Kal-El. Uradna predstavitev tretje generacije Tegre je bila že februarja, sedaj pa je Nvidia povedala, da je projekt dokončan in da bomo prve izdelke s Tegro 3 videli še pred koncem leta. Novih informacij niso natrosili mnogo, zato si poglejmo, kaj je o prvem štiri- ali večjedrnem procesorju ARM že znano.

Kal-El bo petjedrni čip, ki bo imel štiri običajna jedra ARM Cortex A9 s frekvenco 1,3 GHz (oziroma 1,4 GHz, kadar deluje le eno), ki bodo namenjena uporabi v zahtevnejših aplikacijah. Dodatno pa je peto jedro, ki je namenjeno podaljševanju avtonomije v manj stresnih...

26 komentarjev

Kal-El bo imel pet jeder in variabilni SMP

Nvidia - Nvidiin čip Tegra tretje generacije, ki se za zdaj imenuje s kodnim imenom Kal-El, ne bo imel le štirih jeder, kot je bilo prvotno načrtovano, ampak kar pet, je povedala Nvidia. Pri tem bo peto jedro tako imenovano spremljevalno jedro, kar bo pomeni, da se bodo ostala jedra vključila samo pri intenzivnem računanju, sicer pa bodo izključena in s tem prispevala k nižji porabi energije.

Denimo pri branju, poslušanju glasbe ali predvajanju videa na mobilni napravi bo delovalo izključno peto jedro. Ko pa bomo poganjali kakšno zahtevno aplikacijo v Flashu, se bo peto jedro izključilo, računanje pa bodo prevzela vsa štiri preostala jedra. Peto jedro tudi teče pri nižji frekvenci in porabi manj...

11 komentarjev