Forum » Loža » Kaksen avto vozite?
Kaksen avto vozite?
djordjevic ::
Evo, ta odnos me razpeni. Sem zadnjič na servisu spraševal, ali mi lahko pogledajo, če imam morda konektor za samozatemnitveno ogledalo, pa sem bil deležen samega izvijanja in nevemizmov. Pa sem vzel zadevo doma narazen, naročil rabljeno ogledalo, povezal, sprobal in voila, imam samozatemnitveno.
No grave is deep enough to keep us in chains.
M-XXXX ::
Okej, gremo še enkrat. Dve novi laguni black edition z neta:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=512...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=549...
Poglej notranjosti, pa mi povej, če res bluzim v tri krasne.
Iz Renault strani: Prestavna ročica z ALU dodatki
Pred faceliftom pa je bila le v GT opremi.
djordjevic ::
Okej, gremo še enkrat. Dve novi laguni black edition z neta:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=512...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=549...
Poglej notranjosti, pa mi povej, če res bluzim v tri krasne.
Iz Renault strani: Prestavna ročica z ALU dodatki
Pred faceliftom pa je bila le v GT opremi.
Kaj ti stopim dol z lajtunge?
No grave is deep enough to keep us in chains.
T-h-o-r ::
WarpedGone je izjavil:
Sm napisal da nimam avtomatika...
Ja, dokler gledaš na avto kot people mover from a to b.
Ker pa se avto prepogosto precej različno obnaša prestavo nižje al pa višje se ne bom odpovedal tej kontroli.
Zato "hočem" poleg čiste avtomatike še manual override način. Pedala sklopke pa res ne nucam :)
this
formula 1 style prestavljanje je imo top shit
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
djordjevic ::
Ma, niti ni. Prvič, zadevo mastno preplačaš, uporabiš pa nekajkrat, in drugič, če je avtomatik res dober, verjemi, da ročnega načina sploh ne potrebuješ. Razen če kaj vlečeš, recimo, pol pa ja.
No grave is deep enough to keep us in chains.
WarpedGone ::
Kako menjalnik ugane kdaj točno hočm js menjat dol al pa gor?
Ne more, zato šloga iz mojega skakanja po gas pedalu, zavori, obračanju volana, nagibu avtomobila, hitrosti vožnje, zgodovine vsega tega dogajanja itd. Zraven pa plonka in gleda a sm pritisnu na knof Sport al nism :)
Robotski menjalnik je IMHO nekakšna združitev obeh svetov. V osnovi klasični ročni menjalnik z dodatkom avtomatske sklopke in robota ki menja. Komanda po menjavi je pa še vedno lahko moja al pa računalnikova. Po poročilih sodeč zadeva še nuca nekaj piljenja da bo pretikanje res gladko vsaj ob normalni vožnji in obratih ampak se bo zgodilo. Ne dvomim.
Ne more, zato šloga iz mojega skakanja po gas pedalu, zavori, obračanju volana, nagibu avtomobila, hitrosti vožnje, zgodovine vsega tega dogajanja itd. Zraven pa plonka in gleda a sm pritisnu na knof Sport al nism :)
Robotski menjalnik je IMHO nekakšna združitev obeh svetov. V osnovi klasični ročni menjalnik z dodatkom avtomatske sklopke in robota ki menja. Komanda po menjavi je pa še vedno lahko moja al pa računalnikova. Po poročilih sodeč zadeva še nuca nekaj piljenja da bo pretikanje res gladko vsaj ob normalni vožnji in obratih ampak se bo zgodilo. Ne dvomim.
Zbogom in hvala za vse ribe
djordjevic ::
Ta novi menjalniki se kr lepo učijo tvojega stila vožnja in potem na podlagi tega vsaj skušajo delovati optimalno. V vsakem primeru pa imaš overboost, če res rabiš nujno konkretno moč. Pohodiš stopalko, skoči eno-dve brzini niže, pa gasa.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Valvoline ::
djordjevic je izjavil:
Ta novi menjalniki se kr lepo učijo tvojega stila vožnja in potem na podlagi tega vsaj skušajo delovati optimalno. V vsakem primeru pa imaš overboost, če res rabiš nujno konkretno moč. Pohodiš stopalko, skoči eno-dve brzini niže, pa gasa.
Če pa se pokvari avto gre direkt na odpad.
WarpedGone ::
Pohodiš stopalko, skoči eno-dve brzini niže, pa gasa.
Kolk časa pa traja to "skakanje dol"?
Neki časa nuca da pogrunta da bi to rad, pol da to zares nardi, pa še neki da dvigne obrate.
Ne pravm da stvar ni funkcionalna, pravm da ima plac za izboljšanje. Se pa sigurno da tega lahko navadiš in sprijazniš s karakterjem avtomobila. To se itak morš ne glede na tip menjalnika. Vsaka zadeva ma svoje fore.
Zbogom in hvala za vse ribe
Valvoline ::
djordjevic je izjavil:
Zlobni jeziki bi rekli, da so le redke druge firme nedavno še ponujale dizelaše brez turbine (kkm-SDI-khm).
Jaz bi ga še vedno kupu za pravo ceno.Najbolj trpežna mašina nasploh,možnost da pride do okvare = 0,najmanj škodljivih izpustov od vseh dizelašev.Škoda ker VW nima 2.5 ali 3.0 sdi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
djordjevic ::
WarpedGone je izjavil:
Pohodiš stopalko, skoči eno-dve brzini niže, pa gasa.
Kolk časa pa traja to "skakanje dol"?
Neki časa nuca da pogrunta da bi to rad, pol da to zares nardi, pa še neki da dvigne obrate.
Ne pravm da stvar ni funkcionalna, pravm da ima plac za izboljšanje. Se pa sigurno da tega lahko navadiš in sprijazniš s karakterjem avtomobila. To se itak morš ne glede na tip menjalnika. Vsaka zadeva ma svoje fore.
Sekunda. Brez heca. Imo povsem dovolj za 99% morebitnih cestnih manevrov. 8-stopenjski ZF menjalnik, pa tudi 6-stopenjski steptronic ni bil v tem pogledu veliko slabši.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: djordjevic ()
jype ::
WarpedOne> Ampak volan mam pa najmanši pa najbol odziven, 2,3 obrata od kraja do kraja, 10.5m rajdni krog. Beat that! :D
Pr nas je krog več kot meter ožji, kok je treba motat pa pojma nimam, ker je itak "fly by wire".
telbanc> Čim je mal boljši avto je smrtni greh tlačit not avtomatiko za prestavljanje...Amen. (razen če ti majnka roka al noga)
Vse, kar ni na tak ali drugačen način continuous, je bedasto. Da bi človek _prestavljal_, je pa tako in tako obsceno. Če ti prestavljanje predstavlja adrenalinski šport, potem priporočam tetris - je še bolj napeto!
Avto se mora v 21. stoletju vozit pretežno sam.
Pr nas je krog več kot meter ožji, kok je treba motat pa pojma nimam, ker je itak "fly by wire".
telbanc> Čim je mal boljši avto je smrtni greh tlačit not avtomatiko za prestavljanje...Amen. (razen če ti majnka roka al noga)
Vse, kar ni na tak ali drugačen način continuous, je bedasto. Da bi človek _prestavljal_, je pa tako in tako obsceno. Če ti prestavljanje predstavlja adrenalinski šport, potem priporočam tetris - je še bolj napeto!
Avto se mora v 21. stoletju vozit pretežno sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
WarpedGone ::
Sekunda. Brez heca.
Ko je to pomembno, je sekunda cela večnost.
Kadar ni, ni pomembno.
Zbogom in hvala za vse ribe
djordjevic ::
No, pretiravat pa res ni treba. Tudi v primeru, da imaš ročni menjalnik, še moraš zašaltat dol, kar prav tako vzame čas. Razen če ti to narediš s hitrostjo svetlobe. Pol je kul.
No grave is deep enough to keep us in chains.
WarpedGone ::
Ne, zato pa (v eni drugi temi?) pravim, da dizl ne bo enakovreden bencinu ker ga je treba pogosteje šaltat.
Moj 180HP dizl ma slabš pospešk do 100 kot 205 konjski bencinar ravno zarad tega, ker js morm dat v tretjo, bencinarju pa ni treba (8.5s proti 7.8 s).
Od 80 do 120 pa moj šibkejši dizl poje močnejšega bencinarja (5. prestava / 6. prestava):
- dizl z 180 konji: 7.6s / 9.6s
- bencinar z 205 konji: 8.7s / 10.10s
Moj 180HP dizl ma slabš pospešk do 100 kot 205 konjski bencinar ravno zarad tega, ker js morm dat v tretjo, bencinarju pa ni treba (8.5s proti 7.8 s).
Od 80 do 120 pa moj šibkejši dizl poje močnejšega bencinarja (5. prestava / 6. prestava):
- dizl z 180 konji: 7.6s / 9.6s
- bencinar z 205 konji: 8.7s / 10.10s
Zbogom in hvala za vse ribe
PrimozR ::
WarpedGone je izjavil:
Moj je manjši! :D
Jezus avtomatik....
Čim je mal boljši avto je smrtni greh tlačit not avtomatiko za prestavljanje...Amen. (razen če ti majnka roka al noga)
Sicer sem že omenil, da imam alfo 156....heh...ne predstavljam da bi bila avtomatik.
Očitno se ne voziš veliko po mestu oz. v zastojih/počasnem start-stop prometu :P
M-XXXX obrati volana so manjši. Na to sem ciljal.
djordjevic je izjavil:
Ta novi menjalniki se kr lepo učijo tvojega stila vožnja in potem na podlagi tega vsaj skušajo delovati optimalno. V vsakem primeru pa imaš overboost, če res rabiš nujno konkretno moč. Pohodiš stopalko, skoči eno-dve brzini niže, pa gasa.
Knockdown.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Valvoline ::
WarpedGone je izjavil:
Ne, zato pa (v eni drugi temi?) pravim, da dizl ne bo enakovreden bencinu ker ga je treba pogosteje šaltat.
Moj 180HP dizl ma slabš pospešk do 100 kot 205 konjski bencinar ravno zarad tega, ker js morm dat v tretjo, bencinarju pa ni treba (8.5s proti 7.8 s).
Od 80 do 120 pa moj šibkejši dizl poje močnejšega bencinarja (5. prestava / 6. prestava):
- dizl z 180 konji: 7.6s / 9.6s
- bencinar z 205 konji: 8.7s / 10.10s
Edin užitek pr bencincih je štart,oszalo pa lame,sploh pa poraba. Vožnja navzgor po klancu ali vleko tovora to so situacije kjer dizel pomete z bencincem tudi če ima precej manj kW.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
djordjevic ::
@PIPI: Ja, butec jaz. Overboost je nekaj drugega. Mislil sem kickdown.
No grave is deep enough to keep us in chains.
RejZoR ::
WarpedGone je izjavil:
Ne, zato pa (v eni drugi temi?) pravim, da dizl ne bo enakovreden bencinu ker ga je treba pogosteje šaltat.
Moj 180HP dizl ma slabš pospešk do 100 kot 205 konjski bencinar ravno zarad tega, ker js morm dat v tretjo, bencinarju pa ni treba (8.5s proti 7.8 s).
Od 80 do 120 pa moj šibkejši dizl poje močnejšega bencinarja (5. prestava / 6. prestava):
- dizl z 180 konji: 7.6s / 9.6s
- bencinar z 205 konji: 8.7s / 10.10s
Edin užitek pr bencincih je štart,oszalo pa lame,sploh pa poraba. Vožnja navzgor po klancu ali vleko tovora to so situacije kjer dizel pomete z bencincem tudi če ima precej manj kW.
Poraba poraba poraba, tolk jokate okol tega, da mi gre že na kozlanje...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
PrimozR ::
WarpedGone je izjavil:
Ne, zato pa (v eni drugi temi?) pravim, da dizl ne bo enakovreden bencinu ker ga je treba pogosteje šaltat.
Moj 180HP dizl ma slabš pospešk do 100 kot 205 konjski bencinar ravno zarad tega, ker js morm dat v tretjo, bencinarju pa ni treba (8.5s proti 7.8 s).
Od 80 do 120 pa moj šibkejši dizl poje močnejšega bencinarja (5. prestava / 6. prestava):
- dizl z 180 konji: 7.6s / 9.6s
- bencinar z 205 konji: 8.7s / 10.10s
Edin užitek pr bencincih je štart,oszalo pa lame,sploh pa poraba. Vožnja navzgor po klancu ali vleko tovora to so situacije kjer dizel pomete z bencincem tudi če ima precej manj kW.
Več kot očitno še nisi vozil turbobencinarja. Tukaj je edina prednost, ki ostane dizlu, manjša poraba. Ampak če bi se vlade/regulatorji/lawmakerji zmigali, bi bilo na račun višje cene dizla in/ali dajatev tudi to prednost bencinarjev (čistejše mašine pa to) :>
Relanium ::
Ma daj PIPI ne seri no, a veš da je svet dost bolj odvisen od dizla kot od bencina ?
Hint: Traktorji, tovornjaki, ....
Bencin pa še uporablja kaka motorka pa vrtna kosilnica pa je to to
Hint: Traktorji, tovornjaki, ....
Bencin pa še uporablja kaka motorka pa vrtna kosilnica pa je to to
Zheegec ::
WarpedGone je izjavil:
Pohodiš stopalko, skoči eno-dve brzini niže, pa gasa.
Kolk časa pa traja to "skakanje dol"?
Neki časa nuca da pogrunta da bi to rad, pol da to zares nardi, pa še neki da dvigne obrate.
Ne pravm da stvar ni funkcionalna, pravm da ima plac za izboljšanje. Se pa sigurno da tega lahko navadiš in sprijazniš s karakterjem avtomobila. To se itak morš ne glede na tip menjalnika. Vsaka zadeva ma svoje fore.
Odvisno. V Audiju 7-stopenjski tudi v sport ni ravno hiter pri menjavanju dol (sicer odličen menjalnik v vseh ostalih pogledih). V R8 menjava dol takoj, samo so menjave precej "jerky". F1 menjalnik v Ferrariju je pa - poezija Z ročnim nikoli ne boš tako hiter.
Edin užitek pr bencincih je štart,oszalo pa lame,sploh pa poraba. Vožnja navzgor po klancu ali vleko tovora to so situacije kjer dizel pomete z bencincem tudi če ima precej manj kW.
Novi bencinarji so super. Razni 1.4TSI in 1.4TBi ki so tehnološko zelo izpopolnjeni (oba okoli 170HP) sta izredno poskočna, poraba majhna, zvok odličen, navor tudi v nižjih obratih dober. Še 5 let nazaj je bilo dosti drugače, bencinarji so se sedaj res izboljšali.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
djordjevic ::
Kot rečeno, preizkušal sem 6-stopenjski steptronic v 118d - čisto spodobna stvar - in 8-stopenjski menjalnik v X5 3.0d - hiter in odziven kot presica. Given the choice, vzamem slednjega anytime, pa če mi v življenju ni več treba ročno prestavljati.
No grave is deep enough to keep us in chains.
PrimozR ::
Ma daj PIPI ne seri no, a veš da je svet dost bolj odvisen od dizla kot od bencina ?
Hint: Traktorji, tovornjaki, ....
Bencin pa še uporablja kaka motorka pa vrtna kosilnica pa je to to
A ti to resno? Zate torej obstajajo vrtne kosilnice, motorke, traktorji in tovornjaki, avtomobili pa ne? Naj ti povem, da je v ZDA dizel še vedno ena zelo čudna zadeva, ki jo tankajo zgolj tovornjaki in ki jo je težava dobiti na vsaki črpalki. Tam je še vedno popolnoma enostavno kupiti katerikoli avto z bencinskim motorjem, bistveno težje pa je pri enakem modelu kupiti dizelsko izvedenko. Še najlažje je to pri evropskih firmah, predvsem trojčku/četverčku nemcov (Audi, BMW, Volkswagen, za Mercedes nisem popolnoma prepričan, da močno reklamira dizle v ZDA). Verjetno ni treba posebej omenjati, da je kljub krizi ZDA verjetno še vedno eden izmed najbolj pomembnih avtomobilskih trgov na svetu, kajne?
Pod črto je v bistvu dizel bolj evropska anomalija kot pa svetovno gibanje, seveda vsaj kar se tiče osebnih avtomobilov.
Novi bencinarji so super. Razni 1.4TSI in 1.4TBi ki so tehnološko zelo izpopolnjeni (oba okoli 170HP) sta izredno poskočna, poraba majhna, zvok odličen, navor tudi v nižjih obratih dober. Še 5 let nazaj je bilo dosti drugače, bencinarji so se sedaj res izboljšali.
Seveda je bilo. V bistvu je bilo zadnjih 15 do 20 let bolj ali manj enako - močno so se razvijali dizli (prek commonraila in turbin na vsakem motorju), zdaj pa enak razvoj, na bolje seveda, čaka bencinarje - bolj ali manj bodo počasi vsi deležni neposrednega vbrizga v zgorevalno komoro (namesto vbrizgavanja v sesalni kolektor), naprednejše injektorje oz. sisteme vbrizgavanja, turbine so že skoraj bolj stalnica, kot neposredni vbrizg, itd. Realnost pa postaja tudi še naprednejši valve timing, BMW-jev double VANOS je baje še vedno najboljši, tik za petami mu je pa FIATov Multiair. Počakamo še Multiair 2, ki bo verjetno prav tako aktiven na obeh gredeh, torej sesalni in izpušni (nekje pač morajo prihraniti fičrje za nove verzije :D) in to je nekako to. Kot rečeno se proaba ne bo približala porabi dizlov, ker je to enostavno nemogoče zaradi večje energijske vsebnosti na volumen v primeru dizla.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Pyr0Beast ::
WarpedOne> Ampak volan mam pa najmanši pa najbol odziven, 2,3 obrata od kraja do kraja, 10.5m rajdni krog. Beat that! :D
Pr nas je krog več kot meter ožji, kok je treba motat pa pojma nimam, ker je itak "fly by wire".
Shuddup. 11.5m ...
Volan je 'mrtev'. Folk mi trobi in blenda, v avtu ne slišim nič. Furam se čez policaje ne čutim nič, sam *tump thump* in adijo.
Tak da se po mestu furam z odprtimi okni ker me je občasno kar malo strah da bom koga zgazil pa še vedel ne bom. Mašine itak ne slišiš.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
RejZoR ::
Hyundai-evi T-GDI motorji bojo tud zanimivi, ko pridejo k nam. Bencinski D-CVVT (Dual Continuous VVT) z direktnim vbrizgom in turbino. Škoda je samo da s slednjimi ne bojo šli v majhne litraže ampak bojo samo za modele ala Veloster/Genesis in SUV-e ala ix45. Osebno bi rad videl tako malo zverinico v 1.2, 1.3 ali 1.4 izvedbi kot osnovni model. Izvedljivo bi verjetno bilo, največja ovira je najbrž cena. Razlog zakaj so 1.2 TSI pravzaprav dost primitivne mašine. 2 ventila na valj, super in turbocharger in GDI sistem. Manj ventilov zmanjša trenje in ceno, odmična gred je verjetno samo ena (SOHC), spet zaradi trenja in ker ima itaq samo 8 ventilov, kar je verjetno razlog, da jih tlačijo že v najbolj osnovne modele. But you never know, upam, da se bojo premislili in ponudili kaj od tega tud v manjših modelih.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
PrimozR ::
Hja, verjetno je miniaturizacija komponent precejšen problem, sploh če hočeš dobro vzdržljivost. Pri 8-ventilarju je ventil pač toliko večji, kot pri 1.2 16V... Torej IMO ni toliko v trenju, navsezadnje imaš prednosti v predihavanju. Sicer po drugi strani ravno fuŁ športni ti motorji niso (verjetno je še najbolj športen izmed teh malčkov Renaultov 1.2 turbobencinar, ki je na voljo v Twingo GT-ju - RS ali kaj je že ima N/A 1.6), torej nekih hudih potreb po 16 v ni.
Čeprav s turbinami ni težav pri pomanjkanju navora, če imaš zelo oversquare motor, z oversquare konfiguracijo pa tudi nekako povečaš vrtino, kjer spet nimaš takšnih težav z velikostjo ventilov (če jih imaš 4 na valj). Morda v prihodnosti? :)
(zgoraj sem ciljal bolj na 1.2 rang motorjev, 1.4 je pri bencinarjih v bistvu precej dobro zastopan, tako pri VAG-u kot pri FIAT-u)
Čeprav s turbinami ni težav pri pomanjkanju navora, če imaš zelo oversquare motor, z oversquare konfiguracijo pa tudi nekako povečaš vrtino, kjer spet nimaš takšnih težav z velikostjo ventilov (če jih imaš 4 na valj). Morda v prihodnosti? :)
(zgoraj sem ciljal bolj na 1.2 rang motorjev, 1.4 je pri bencinarjih v bistvu precej dobro zastopan, tako pri VAG-u kot pri FIAT-u)
Pyr0Beast ::
3 ventili na valj so precej dobra zadeva.
2 sesalna in 1 izpušni.
2 sesalna in 1 izpušni.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
T-h-o-r ::
nova corsa opc
ja oder nein?
pa glede na ceno mi je itak totalno predrag, ampak bolj me zanima kakovost
ja oder nein?
pa glede na ceno mi je itak totalno predrag, ampak bolj me zanima kakovost
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
RejZoR ::
nova corsa opc
ja oder nein?
pa glede na ceno mi je itak totalno predrag, ampak bolj me zanima kakovost
Z Oplom so taki mešani občutki. Po eni strani pričakuješ premium ker gre le za nemškega proizuvajalca, po drugi strani pa pri Oplu slednjega nikoli nisem opazil. Tud kvaliteta ni nikoli neki prevladovala. Mogoče so šele v zzadnjem času začeli dajat več poudarka na to (npr Insignia). Tako iz stališča designa kot iz stališča prestiža.
Lahko da je samo moj osebni meh odpor kot ga imajo eni do Hyundai-ev zaradi stvari iz preteklosti ampak me kar nekako ne potegne. Mogoče bo potrebnega še malce časa, da me pritegne. Je pa na dobri poti i guess.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
amigo_no1 ::
WarpedGone je izjavil:
Moj je manjši! :D
Jezus avtomatik....
Čim je mal boljši avto je smrtni greh tlačit not avtomatiko za prestavljanje...Amen. (razen če ti majnka roka al noga)
Sicer sem že omenil, da imam alfo 156....heh...ne predstavljam da bi bila avtomatik.
Ah, daj nehi, ni vas veliko, ki uživate v prva, druga, ler, od semaforja do semaforja 10x... in to 5x na teden + šoping med vikendom...
Invalidi v glavi še vedno prednjačijo.
"Tumasti" Ameri že 50 let furajo avtomatike in se vsak dan smejijo butastim Evropejcem.
Je nissan gtr dovolj športen zate ?
http://www.avto-magazin.si/novice/video...
Ima avtomatski menjalnik + možnost ročnega prestavljanja.
Da ne omenjam "Launch Control" sistema.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
šernk ::
Ah, daj nehi, ni vas veliko, ki uživate v prva, druga, ler, od semaforja do semaforja 10x... in to 5x na teden + šoping med vikendom...
imaš prav, res ne uživam, ker ko se 1x letno pojavim v takšni katastrofi od kopra do izole, bi najraje imel možnost izklopa 3 cilindrov avtomobila, takrat me še najmanj moti stalno prestavljanje (no sklopko skurim za celo leto v naprej^_^)
se ne vozimo vsi vsakodnevno po ljubljani ob največji gužvi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
M-XXXX ::
Ah, daj nehi, ni vas veliko, ki uživate v prva, druga, ler, od semaforja do semaforja 10x... in to 5x na teden + šoping med vikendom...
Invalidi v glavi še vedno prednjačijo.
"Tumasti" Ameri že 50 let furajo avtomatike in se vsak dan smejijo butastim Evropejcem.
In konec koncev je sosed z 500 konjskim avtom in enim najboljših menjalnikov ves čas šaltar ročno (prestava gor/dol)... Naj Ameri kar majo svoje avtomatike. Jaz v vožnji avtomobila uživam in velik del tega je tudi šaltanje. Vendar verjamem, da ne vidijo/občutijo vsi isto....
jype ::
M-XXXX> Jaz v vožnji avtomobila uživam
Jaz tudi, ampak ne toliko, kot če bi mu lahko enostavno povedal, kje bi rad izstopil, potem pa naprej delal še precej zanimivejše reči.
Ali pa da bi lahko vsaj na vožnji po avtocesti vključil avtopilot in bral knjigo, kar danes že znamo narediti tako varno, kot tudi izjemno učinkovito.
Jaz tudi, ampak ne toliko, kot če bi mu lahko enostavno povedal, kje bi rad izstopil, potem pa naprej delal še precej zanimivejše reči.
Ali pa da bi lahko vsaj na vožnji po avtocesti vključil avtopilot in bral knjigo, kar danes že znamo narediti tako varno, kot tudi izjemno učinkovito.
šernk ::
vožnja s sodelavcem/taxi/osebni voznik ti lahko naredi točno to. sam spadam med tiste redke, ki raje peljemo, kot pa da se peljemo zraven. če bi imel ves denar na svetu in 5 osebnih voznikov, bi še vedno sam vozil avto brez avtomatskega menjalnika.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
PrimozR ::
nova corsa opc
ja oder nein?
pa glede na ceno mi je itak totalno predrag, ampak bolj me zanima kakovost
Z Oplom so taki mešani občutki. Po eni strani pričakuješ premium ker gre le za nemškega proizuvajalca, po drugi strani pa pri Oplu slednjega nikoli nisem opazil. Tud kvaliteta ni nikoli neki prevladovala. Mogoče so šele v zzadnjem času začeli dajat več poudarka na to (npr Insignia). Tako iz stališča designa kot iz stališča prestiža.
Lahko da je samo moj osebni meh odpor kot ga imajo eni do Hyundai-ev zaradi stvari iz preteklosti ampak me kar nekako ne potegne. Mogoče bo potrebnega še malce časa, da me pritegne. Je pa na dobri poti i guess.
Frend mi je nad kvaliteto notranjosti v Insigniji ZELO pojamral...
M-XXXX> Jaz v vožnji avtomobila uživam
Jaz tudi, ampak ne toliko, kot če bi mu lahko enostavno povedal, kje bi rad izstopil, potem pa naprej delal še precej zanimivejše reči.
Ali pa da bi lahko vsaj na vožnji po avtocesti vključil avtopilot in bral knjigo, kar danes že znamo narediti tako varno, kot tudi izjemno učinkovito.
To ni uživanje v vožnji, to je transport od točke A do B. Kjer je pač nujno zlo, da moraš upravljati stroj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
jype ::
šernk> če bi imel ves denar na svetu in 5 osebnih voznikov, bi še vedno sam vozil avto brez avtomatskega menjalnika.
15 ur po avtocesti?
Brezveze.
Pejt na Nirburgring, ane. Aja, ne moreš, ker moraš prej vsaj 10 ur sam vozit po avtocesti.
Da tega, da stroji zmorejo vozit 150 po čisto polni avtocesti z varnostjo razdaljo nekaj metrov, ljudje pa ne, sploh ne omenjam.
15 ur po avtocesti?
Brezveze.
Pejt na Nirburgring, ane. Aja, ne moreš, ker moraš prej vsaj 10 ur sam vozit po avtocesti.
Da tega, da stroji zmorejo vozit 150 po čisto polni avtocesti z varnostjo razdaljo nekaj metrov, ljudje pa ne, sploh ne omenjam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
djordjevic ::
Ah, daj, ne bluzi spet s svojo kolesarsko logiko, no.
No grave is deep enough to keep us in chains.
šernk ::
Pejt na Nirburgring, ane. Aja, ne moreš, ker moraš prej vsaj 10 ur sam vozit po avtocesti.
ne rabim hodit na Nordschleife ker nimam namena dirkat. 10 ur vožnje ni problem, umes se 2x ustavim da mal noge pretegnem in je. in to brez tempomata, katerega se sicer res ne bi branil.
na cilj pridem utrujen pa glede na promet in ne glede na vožnjo. včasih me 2 urna vožnja po slovenskih avtocestah 10x bolj uniči, kot 4urna vožnja po italijanskih tropasovnicah.
kdor me pozna ve kaj mi pomeni it na 200km dolgo pot, preden omeniš zakaj že sedim v avtu, če le čas dopušča.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
djordjevic> Ah, daj, ne bluzi spet s svojo kolesarsko logiko, no.
Zakaj pa ne? Če je očitno vaš problem to, da radi vozite avtomobile po ravno istih cestah, kot se 95% udeležencev mora voziti, ker je od tega odvisno njihovo materialno stanje?
šernk> kdor me pozna ve kaj mi pomeni it na 200km dolgo pot, preden omeniš zakaj že sedim v avtu, če le čas dopušča.
Ne bi pa šel na tako pot, če bi lahko v avtomobilu počel še kaj drugega kot se oklepal volana in držal nogo ravno prav dvignjeno?
Jaz sem že vozil avtomobil, ki po avtocesti vozi sam, pa ne morem reči, da mi ni bilo všeč, čeprav povsem razumem užitek, ki izhaja iz dinamične in hitre vožnje.
Zakaj pa ne? Če je očitno vaš problem to, da radi vozite avtomobile po ravno istih cestah, kot se 95% udeležencev mora voziti, ker je od tega odvisno njihovo materialno stanje?
šernk> kdor me pozna ve kaj mi pomeni it na 200km dolgo pot, preden omeniš zakaj že sedim v avtu, če le čas dopušča.
Ne bi pa šel na tako pot, če bi lahko v avtomobilu počel še kaj drugega kot se oklepal volana in držal nogo ravno prav dvignjeno?
Jaz sem že vozil avtomobil, ki po avtocesti vozi sam, pa ne morem reči, da mi ni bilo všeč, čeprav povsem razumem užitek, ki izhaja iz dinamične in hitre vožnje.
djordjevic ::
Sej ne pomeni nujno, da je užitek v vožnji = divjanje. Vse prepogosta blodnja.
No grave is deep enough to keep us in chains.
jype ::
Ja, vem, saj jaz uživam v absolutno popolni vožnji, pa to ne pomeni, da se grem vozit kar za zabavo.
Več avtomobilov, več tveganja in več packarije, ni ravno zahtevna relacija.
Več avtomobilov, več tveganja in več packarije, ni ravno zahtevna relacija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
djordjevic ::
No, jaz s trenutnim avtom tudi ne hodim na joyride, si pa jih več kot predstavljam, v kolikor se mi izide in v bližnji do srednji bodočnosti nabavim tak avto, kot si ga želim.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Buggy ::
restavriran hrosc kabrio letnik 65, poletni vecer, oranzno-rdeca zarja na obzorju pred teboj, topel pis vetra z vonjem hladnega gozda, brbotanje bokser motorja v ozadju ter spredaj iz retro zvocnikov prihajajoc zvok Rolling stonesov....destinacija Kolpa - neprecenljivo!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kok ste stari? (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 56393 (2127) | Kayzon |
» | Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14659 (11553) | mr_chai |
⊘ | Free energy (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Loža | 67282 (56075) | Gandalfar |
» | Alfa Romeo...Oddelek: Na cesti | 2367 (1718) | balocom |