Forum » Loža » Kaksen avto vozite?
Kaksen avto vozite?
RejZoR ::
RejZoR> tud narediš temu primerno malo emisij
In temu primerno dva milijona avtomobilov naredi čisto malo emisij vsak dan dvakrat, pa mamo sranje. Hvala, res mi je v tolažbo, da se na tako majhne razdalje vozite s trajekti.
In kaj to spremeni? Jezst z avtom naredim točno določeno relacijo in to je to. Avtobus pa večkrat na dan dela isto relacijo, pa če je poln al pa prazen. Kar se najlepše kaže, ko se ta tvoj trajekt čez poletje fura naokoli praktično čist prazen. Si kdaj pomislil kakšen ratio potnikov/svinjarije se dela, ko se ne vem kolk litrska dizel mašina vozi naokoli prazna?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
jype ::
Jaz nisem trdil, da so avtobusi boljša opcija. Pejte s kolesom. To je 21. stoletje, halo! Ni treba, da te na biciklu zebe, al pa da si moker.
RejZoR ::
Ja, pa pejt ti ob 6 zjutraj po jebenem mrazu 8 kilometrov s kolesom. Oh wait, ker je bicikel tolk počasnejši bi mogu vstat še prej. Torej ob ene petih al pa pol šestih zjutraj. Da ne omenjam, da ni nobene varne poti razen čez dodatne ulice kjer bi izgubil še dodaten čas. Da zime s poledenelo cesto ne omenjam. Kar ti pejt na dveh kolesih če hočeš, jezst ne bom.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
;-) ::
jype ::
RejZoR> Ja, pa pejt ti ob 6 zjutraj po jebenem mrazu 8 kilometrov s kolesom. Oh wait, ker je bicikel tolk počasnejši bi mogu vstat še prej.
Ja, sej grem, vsak dan, precej dlje kot 8km, tudi če dežuje in je led. Bi nalepil, kaj me greje, pa nima velikega smisla, ker se z avtomobili ne vozite zato, ker alternative ne bi obstajale.
;-)> imam šum na srcu nemorem
Invalidi lahko greste z avtomobili, vam dovolim.
Ja, sej grem, vsak dan, precej dlje kot 8km, tudi če dežuje in je led. Bi nalepil, kaj me greje, pa nima velikega smisla, ker se z avtomobili ne vozite zato, ker alternative ne bi obstajale.
;-)> imam šum na srcu nemorem
Invalidi lahko greste z avtomobili, vam dovolim.
OmegaM ::
Imam 3 km do sluzbe in hodim pes, toliko o zmrzovanju in cakanju na avtobus, za dez in podobno uporabljam zadevo kateri se rece deznik :)
In namesto da uporabim z avtom 10 min zaradi jutranje guzve grem pac 15 - 20 min pesaka.
In ja, po mestu ko se peljes tistih par min avto vec pokuri, in za km ob hladnem motorju, jop ... temu se rece mestna voznja oz. po navadi kar vecja poraba.
In namesto da uporabim z avtom 10 min zaradi jutranje guzve grem pac 15 - 20 min pesaka.
In ja, po mestu ko se peljes tistih par min avto vec pokuri, in za km ob hladnem motorju, jop ... temu se rece mestna voznja oz. po navadi kar vecja poraba.
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!
RejZoR ::
Sem hodil del srednje peš v šolo ja. Dežnik ti pol kurca pomaga ko piha veter in folk v vozilih en drek merka na pešce in te po možnosti še veselo zalijejo. In če se boš zdej začel napihovat, da jezst pol isto delam ko se vozim z avtom ti lahko povem da ne, ker pazim na pešake, če vidim, da je zraven luža.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
šernk ::
jype: lepo se je hvalit kako se voziš 10km na dan po mestu s kolesom. tistih 10km dnevno sem po LJ naredil s popolnoma razpadlim kolesom (boljšega se mi ni splačalo imeti, ker bi ga ukradli). postavi se v vlogo nekoga, ki dela nekje na hribu, 5 km+ od 5-20% naklona, konstantno. še za 2km poti ne mislim ob 5 zjutraj nosit glave naprodaj, da me sname kakšen tovornjak za ovinkom, ker me ne bo pričakoval takrat. za nekatere ni največja nevarnost kombi, ki ti stoji na kolesarski 10 sekund preden prideš tja, temveč tisti ki pripelje za teboj 80km/h skozi nepregleden ovinek po robu ceste...potem pa za las mimo kolesarja, ali pa ko gre 35 tonska zverina 30cm od mimo tebe. niti za DNA analizo ne ostane takrat od tebe, če izgubiš za trenutek zbranost. hvala že tako preveč tvegam, ker sem med poletjem vsak dan vsaj 2 uri na kolesu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
RejZoR> Dežnik ti pol kurca pomaga
Umbrella @ Wikipedia
Pa mogoče se splača pogledat še kaj novejšega, če si že redno žrtev nepazljivih voznikov.
Popolnoma vodoodporno.
šernk> postavi se v vlogo nekoga, ki dela nekje na hribu, 5 km+ od 5-20% naklona, konstantno.
Na tistem hribu zagotovo ni 500.000 vozil, ki bi se vsako jutro spustila po njem in se popoldan peljala nazaj gor, ali obratno.
šernk> temveč tisti ki pripelje za teboj 80km/h skozi nepregleden ovinek po robu ceste...
Ja, idiotski vozniki, ki nimajo pojma niti o prometnih predpisih, kaj šele fiziki, potem se pa po forumih zgražajo nad "počasnimi vozniki". K sreči jih statistična verjetnost pobija hitreje kot ostale.
Umbrella @ Wikipedia
Pa mogoče se splača pogledat še kaj novejšega, če si že redno žrtev nepazljivih voznikov.
Popolnoma vodoodporno.
šernk> postavi se v vlogo nekoga, ki dela nekje na hribu, 5 km+ od 5-20% naklona, konstantno.
Na tistem hribu zagotovo ni 500.000 vozil, ki bi se vsako jutro spustila po njem in se popoldan peljala nazaj gor, ali obratno.
šernk> temveč tisti ki pripelje za teboj 80km/h skozi nepregleden ovinek po robu ceste...
Ja, idiotski vozniki, ki nimajo pojma niti o prometnih predpisih, kaj šele fiziki, potem se pa po forumih zgražajo nad "počasnimi vozniki". K sreči jih statistična verjetnost pobija hitreje kot ostale.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
šernk ::
Na tistem hribu zagotovo ni 500.000 vozil, ki bi se vsako jutro spustila po njem in se popoldan peljala nazaj gor, ali obratno.
imaš prav, najverjetneje te bo na vsakih 500m kakšna divja svinja prekrižala pot, povsem nenevarno, dokler se ne postavi v obrambno pozicijo. na tistem hribu je največji problem klanec, za katerega bodo še največji profesionalci, ki vozijo giro porabili 20min, torej si nikakor ne predstavljam nekoga, ki ga čaka nato še 8 ur dela za minimalno plačo, da bi s kolesom rinil tja gor (saj vem da boš rekel naj si najdejo boljšo službo...ampak je v krogu 50km enostavno ni, torej bolje da dela za 500€ kot pa da je na socialni)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
Ni mu treba! Na svetu je 95% povprečnežev, ki se z avtomobili drenjajo par kilometrov, ostali se pa drenjajo, ker druge izbire nimajo.
RejZoR ::
Ne vem sploh kaj te to moti. Ti se rad voziš z biciklom, jezst pa z avtom. Konec debate imo tbh.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
jype ::
RejZoR> Ne vem sploh kaj te to moti. Ti se rad voziš z biciklom, jezst pa z avtom. Konec debate imo tbh.
Če se preveč ljudi vozi z avtomobili, posledice tega občutimo vsi, neprostovoljno.
Če se preveč ljudi vozi z avtomobili, posledice tega občutimo vsi, neprostovoljno.
Valvoline ::
Pozimi z biciklom res nimaš kaj počet,če nočeš kšno pnevmonijo fasat.Pa polet po hudi vročini tut,kak boš v službi cel zašvican mi ni jasno.
jype ::
Valvoline> Pozimi z biciklom res nimaš kaj počet,če nočeš kšno pnevmonijo fasat.Pa polet po hudi vročini tut,kak boš v službi cel zašvican mi ni jasno.
Če nočeš, vedno obstaja milijon reči, zaradi katerih ne moreš. Vse težave so trivialno rešljive.
Če nočeš, vedno obstaja milijon reči, zaradi katerih ne moreš. Vse težave so trivialno rešljive.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
PrimozR ::
Ogromno je slisati o neki okologiji.
Ogromno bi se naredilo ze to, da bi se tisti kateri imajo recimo 3 km do sluzbe se vseeno vozijo.
Glede o ukinitvi dizlov v centrih mesta starejse dat. proizvodnje pa se mi zdi smesno govoriti.
Se marsikateri novejsi dizl fajn pokadi.
In kako naj bi po tvojem mnenju teh 3 km opravili ljudje? V mestu, kjer je javni prevoz na pol funkcionalen, recimo ni problema. Kaj pa izven mesta? Peš na -15 ponoči ob premotnici izven naselja (omejitev 90 km/h)? :)
Jaz imam 650m do službe, 600m pa do malice =) Do službe se valjda peljem, ker je mrzlo zjutraj pa nimam se časa otepat sosedovih psov, pa ker po šihtu še grem kam. Pa manj me stane da se peljem kot pa izgubim 15min tja pa 15min nazaj, dokler se nebo v ZDA in drugot kaj premaknilo me BK.
Koliko pa je vredna tvoja ura?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
jype ::
PIPI> V mestu, kjer je javni prevoz na pol funkcionalen, recimo ni problema. Kaj pa izven mesta? Peš na -15 ponoči ob premotnici izven naselja (omejitev 90 km/h)? :)
Cena za spodoben pločnik s kolesarsko stezo je manj kot 4% cene cestišča.
Cena za spodoben pločnik s kolesarsko stezo je manj kot 4% cene cestišča.
Valvoline ::
Valvoline> Pozimi z biciklom res nimaš kaj počet,če nočeš kšno pnevmonijo fasat.Pa polet po hudi vročini tut,kak boš v službi cel zašvican mi ni jasno.
Če nočeš, vedno obstaja milijon reči, zaradi katerih ne moreš.
Ni higijensko in kulturno sprejemljivo,sploh pa do tvojih sodelavcev,razen če maš v službi opcijo tuširanja ob prihodu na šiht.
PrimozR ::
jype: lepo se je hvalit kako se voziš 10km na dan po mestu s kolesom. tistih 10km dnevno sem po LJ naredil s popolnoma razpadlim kolesom (boljšega se mi ni splačalo imeti, ker bi ga ukradli). postavi se v vlogo nekoga, ki dela nekje na hribu, 5 km+ od 5-20% naklona, konstantno. še za 2km poti ne mislim ob 5 zjutraj nosit glave naprodaj, da me sname kakšen tovornjak za ovinkom, ker me ne bo pričakoval takrat. za nekatere ni največja nevarnost kombi, ki ti stoji na kolesarski 10 sekund preden prideš tja, temveč tisti ki pripelje za teboj 80km/h skozi nepregleden ovinek po robu ceste...potem pa za las mimo kolesarja, ali pa ko gre 35 tonska zverina 30cm od mimo tebe. niti za DNA analizo ne ostane takrat od tebe, če izgubiš za trenutek zbranost. hvala že tako preveč tvegam, ker sem med poletjem vsak dan vsaj 2 uri na kolesu.
Zakaj bi torej tvegal da te nekdo/nekaj povozi, spokaš se v šumo, kjer so tvegane samo smreke, pa še te se ne premikajo. Vsaj ne preveč.
PIPI> V mestu, kjer je javni prevoz na pol funkcionalen, recimo ni problema. Kaj pa izven mesta? Peš na -15 ponoči ob premotnici izven naselja (omejitev 90 km/h)? :)
Cena za spodoben pločnik s kolesarsko stezo je manj kot 4% cene cestišča.
Kaj ti pomaga te 4%, ko pa še cesta ni spodobna...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
RejZoR ::
PIPI> V mestu, kjer je javni prevoz na pol funkcionalen, recimo ni problema. Kaj pa izven mesta? Peš na -15 ponoči ob premotnici izven naselja (omejitev 90 km/h)? :)
Cena za spodoben pločnik s kolesarsko stezo je manj kot 4% cene cestišča.
Ja, povej to občinam, ki jih ne izgradijo vsepovsod...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
jype ::
Valvoline> Ni higijensko in kulturno sprejemljivo,sploh pa do tvojih sodelavcev,razen če maš v službi opcijo tuširanja ob prihodu na šiht.
Seveda imam. Večina nima, ker imajo raje vsaj stokrat dražje površine za parkiranje.
RejZoR> Ja, povej to občinam, ki jih ne izgradijo vsepovsod...
Svoji redno težim in moram reči, da pomaga.
Seveda imam. Večina nima, ker imajo raje vsaj stokrat dražje površine za parkiranje.
RejZoR> Ja, povej to občinam, ki jih ne izgradijo vsepovsod...
Svoji redno težim in moram reči, da pomaga.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Valvoline ::
V poštev pride le skuterček ali električno kolo. Varijanta 1 human power nikakor ne. Saj nismo v stoneageu zaboga.
btw vsi nimamo te sreče in ugodnosti da nas čaka spa tretman ob prihodu na šiht. xD.
btw vsi nimamo te sreče in ugodnosti da nas čaka spa tretman ob prihodu na šiht. xD.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
PrimozR ::
V poštev pride le skuterček ali električno kolo. Varijanta 1 human power nikakor ne. Saj nismo v stoneageu zaboga.
btw vsi nimamo te sreče in ugodnosti da nas čaka spa tretman ob prihodu na šiht. xD.
Kam pa pridemo če bomo lastno sposobnost koristili!!!!
Pa čeprav uporabimo kolo, ki iz človeka naredi najbolj učinkovito žival na planetu.
OmegaM ::
Ogromno je slisati o neki okologiji.
Ogromno bi se naredilo ze to, da bi se tisti kateri imajo recimo 3 km do sluzbe se vseeno vozijo.
Glede o ukinitvi dizlov v centrih mesta starejse dat. proizvodnje pa se mi zdi smesno govoriti.
Se marsikateri novejsi dizl fajn pokadi.
In kako naj bi po tvojem mnenju teh 3 km opravili ljudje? V mestu, kjer je javni prevoz na pol funkcionalen, recimo ni problema. Kaj pa izven mesta? Peš na -15 ponoči ob premotnici izven naselja (omejitev 90 km/h)? :)
Jaz imam 650m do službe, 600m pa do malice =) Do službe se valjda peljem, ker je mrzlo zjutraj pa nimam se časa otepat sosedovih psov, pa ker po šihtu še grem kam. Pa manj me stane da se peljem kot pa izgubim 15min tja pa 15min nazaj, dokler se nebo v ZDA in drugot kaj premaknilo me BK.
Koliko pa je vredna tvoja ura?
Jaz grem peš.
Tudi od obrata do obrata.
Občasno tudi z kolesom.
Saj je zjutraj mrzlo, pa kaj, nekdaj se je bilo huje.
Z avtom takrat, ko grem recimo na fitnes ali drugod, ker pol naredim kar vec km.
Sicer pa je tako kot je, tisti ko se bo hotel peljat se bo. Meni ni panika za to iti 10 min prej na siht pes kot z prevozom.
Avto je itak mrzel, garaze ni, webastoja ni, tak da že malo potrpim, ne bo zaradi tega moje organizem nic kaj na slabsem.
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!
einstein :P ::
RejZoR> Ne vem sploh kaj te to moti. Ti se rad voziš z biciklom, jezst pa z avtom. Konec debate imo tbh.
Če se preveč ljudi vozi z avtomobili, posledice tega občutimo vsi, neprostovoljno.
Kakšne posledice?
STAY OUT OF MY TERRITORY!
BorutK-73 ::
Clio 1.2 16V letnik 2003. Sem se že zdivjal z športnimi avti (R19-16V,Astra 2.0, Golf 1.8-16V...), Zaenkrat imel samo en lažji "fender bender" na ledu ker se tip ni mogel ustavit, jaz pa tudi speljat ne.(knock, knock, knock)
Zheegec ::
joj, meni je poleti nekdo priletel v Alfico, na srečo samo zvit pleh :(
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Stampl ::
sup
iščem avto s katerim bom delal vsakodnevno +120km na avtocesti in si ogledujem predvsem motorje, ker oblika razen da je limuzina me ne zanima toliko
gledam za alfinim 2.4 JTDM ali volvotovim D5 motorjem. kaj menite o teh?
ali naj gledal še za recimo MB 220 CDI, citroenov 2.0HDi in bmwjev 2.0d? (tud 2.2)
iščem avto s katerim bom delal vsakodnevno +120km na avtocesti in si ogledujem predvsem motorje, ker oblika razen da je limuzina me ne zanima toliko
gledam za alfinim 2.4 JTDM ali volvotovim D5 motorjem. kaj menite o teh?
ali naj gledal še za recimo MB 220 CDI, citroenov 2.0HDi in bmwjev 2.0d? (tud 2.2)
Stampl ::
poraba kuker gledam se pr vseh giblje okol 5-6l za na avtoceste
gre se mi samo za vzdržljivost, kakovost.
gre se mi samo za vzdržljivost, kakovost.
WarpedGone ::
se pr vseh giblje okol 5-6l za na avtoceste
Ker na avtocesti šteje poraba pri stabilnih pogojih - tle je motor najbol simpl držat znotraj/blizu optimuma.
Razlike so večje ko motor dela pri spremenljivih pogojih = pospeševanja, mrzel/hladen tek, izgorevanje saj, ...
Razlika v porabi na AC tako pride najprej iz večjega prečnega presega (kombi, SUV proti ozkim/nizkim/dolgim) in nato iz teže.
Motorji če nimajo kakih izrazitih serijskih pomanjklivosti so vsi isti šit.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Stampl ()
Hayabusa ::
Zheegec ::
2.4JTD 200HP v 159 ima tudi druge težave. Vsi ostali 2.4 JTD so super, če so bili seveda dobro vzdrževani... Edino 210HP verzija ni ravno varčna glede porabe, čeprav tudi ni mišljena, da bi bila :)) samo po AC bodo razlike majhne, edino v alfici boš stalno želel voziti 160+ in bo zaradi tega poraba višja :))
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Stampl ::
če bi želel nizko porabo bi gledal za 1.5 dci zato mi nima veze velik
iščem pa avto k bo v prvi vrsti udoben, zanesljiv in ko bo treba bo dal nekej od sebe :)
kakšne probleme ma še ta alfa? ker gledam sm 159 al pa s60, c 220cdi
kaj pa druge mašine od alfe? 1.9jtdi 150 konjev?
iščem pa avto k bo v prvi vrsti udoben, zanesljiv in ko bo treba bo dal nekej od sebe :)
kakšne probleme ma še ta alfa? ker gledam sm 159 al pa s60, c 220cdi
kaj pa druge mašine od alfe? 1.9jtdi 150 konjev?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Stampl ()
Zheegec ::
če bi želel nizko porabo bi gledal za 1.5 dci zato mi nima veze velik
iščem pa avto k bo v prvi vrsti udoben, zanesljiv in ko bo treba bo dal nekej od sebe :)
kakšne probleme ma še ta alfa? ker gledam sm 159 al pa s60, c 220cdi
kaj pa druge mašine od alfe? 1.9jtdi 150 konjev?
159 1.9JTDm 150HP@170HP imam jaz in sem zaenkrat zadovoljen, je pa res da ima avto šele 250.000Km na števcu...
Pri letniku 2006 in pogojno 2007 so težave volanske letve (sicer je bil vpoklic, ampak jih večina ni šlo, spoh v Italiji). Daleč največji problem pri Alfah je pa slabo vzdrževanje lastnikov. Za kolega sva šla gledati ene 8 Alf 159 letnik 2006 in 2007 in vse so imele razne zelo očitne težave, pa naj bi imele po 150k km manj od moje. Edina lepa je bila v 1A Avto, pa je bila že vnaprej prodana Če najdeš lepo 159 si zmagal, je pa res da pri temu avtu ni udobje na prvem mestu, ampak kaj takega.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
TribesMan ::
Če kupuješ 2.4 v Alfi glej da bo 210HP in ne 200HP, torej letnik 2008 in gor. Sicer sta motorja res podobna, ampak 210HP je velik bolj prožen v nizkih obratih in na splošno velik boljši za vozit, tudi malenkost nižja poraba, razlog pa je boljša turbina.
Drugače kakšnih full pogostih problemov v teh motorjih ni, so določene težave s sesalnimi kolektorji, EGRji in DPFji, samo to je vse rešljivo.
Od drugih motorjev v 159 pa bi ti priporočal 2.0 JTDm 170HP. Izboljšan motor v veliko pogledih v primerjavi z 1.9 150HP. V ceni pa ni neke hude razlike.
Drugače kakšnih full pogostih problemov v teh motorjih ni, so določene težave s sesalnimi kolektorji, EGRji in DPFji, samo to je vse rešljivo.
Od drugih motorjev v 159 pa bi ti priporočal 2.0 JTDm 170HP. Izboljšan motor v veliko pogledih v primerjavi z 1.9 150HP. V ceni pa ni neke hude razlike.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
krepki ::
Pozdravljeni,ker je čas za zamenjavo mojega 15 let starega golfa IV,me zanima če ima kdo izkušnje z renault megane berline 1.6 16v avto se mi zelo dopade.
Kupil bi seveda rabljenega tam 2009-2010 letnik za okrog 7000 do 8ooo€.
Kupil bi seveda rabljenega tam 2009-2010 letnik za okrog 7000 do 8ooo€.
dottor ::
Vozim: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2001 letnik z vso opremo
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
ttommy ::
Vozim: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2001 letnik z vso opremo
A gre fajn? Koliko imaš prevoženih? Kakšno je podvozje pri tako starem?
Gamer
dottor ::
Bliža se 220k, sam sem jih v enem letu od kar ga imam naredu 16k. Ker je iz tretje roke, je blo potrebno ga malo porihtat in ni še konec. Do sedaj sem mogu menjat par plastik po kabini, komplet klimo sem na novo dal nardit (najprej smo mislili da puščajo cevi, izkazalo se je da je šou kompresor, izkazalo s eje še da hladilnik pušča), počla mi je cev od turbine (sem šou na AXLE v Kopru in uzel stvar za prav) pa desno sprednjo roko sem mogu menjat. Čaka me še menjava amortizerjev in desnega sprednjega ležaja. Imel sem tudi že mali servis na 15k. Če delaš sam doma je vzdrževanje dokaj poceni. Recimo material za mali servis (olje, filtri za zrak, klime, olja in nafte) so prišli cca. 50-60€, klimo so mi porihtali mojstri za 300€ al neki takega (delo + novi kosi).
Kar se tiče vožnje, se zdelo lepo pelje. Ko se vsedeš v usnjene sedeže se počutiš kot v fotelju. Vožnja ni utrujajoča. Iz Kopra v Ljubljano brez problema prideš spočit, kot da nebi vozu. Lega na cesti je super, ESP opravlja svoje delo po mokrem in snegu ko malo pretiravaš. Ker gre za limuzino ima edino nekoliko majhen obrat volana in posledično gum (lahko samo 1x obrneš volan), zato je manevriranje malo bolj dolgotrajno (včasih ko hočeš nekje parkirat v kakšno luknjo se počutiš kot cepec ko pol ure naprej-nazaj ko kaka stara mama pelješ). Če imaš težko nogo alpa če jo prvič voziš gre brez problema 170-180km/h pa se niti ne zavedaš tega. Takoj naslednji dan ko sem jo kupu sem šou z njo v Postojno (se vpisat na študij), pa nevedoč sem šele blizu Postojne ugotovu zakaj vozijo vsi tako počasi danes. Sicer ne kaže porabe ampak glede na rezervar (ki je z rezervo 70 literski če se ne motim) na avtocesti pije okoli 6-6,5L pri 120-130km/h, mesta vožnja pa liter več (ne bomo se spuščali v deciliter natančne podatke).
Ko potegnem črto sem zadovoljen z njo. Vožnja je umirjena in ni utrujajoča. Lega na cesti je super. Ko pritisneš na gas se motor hitro odzove, turbina to pospremi od nekje 2000 obratov naprej. Poraba je na mestu in vzdrževanje ni drago. Overall sem zelo zadovoljen z avtom.
Kar se tiče vožnje, se zdelo lepo pelje. Ko se vsedeš v usnjene sedeže se počutiš kot v fotelju. Vožnja ni utrujajoča. Iz Kopra v Ljubljano brez problema prideš spočit, kot da nebi vozu. Lega na cesti je super, ESP opravlja svoje delo po mokrem in snegu ko malo pretiravaš. Ker gre za limuzino ima edino nekoliko majhen obrat volana in posledično gum (lahko samo 1x obrneš volan), zato je manevriranje malo bolj dolgotrajno (včasih ko hočeš nekje parkirat v kakšno luknjo se počutiš kot cepec ko pol ure naprej-nazaj ko kaka stara mama pelješ). Če imaš težko nogo alpa če jo prvič voziš gre brez problema 170-180km/h pa se niti ne zavedaš tega. Takoj naslednji dan ko sem jo kupu sem šou z njo v Postojno (se vpisat na študij), pa nevedoč sem šele blizu Postojne ugotovu zakaj vozijo vsi tako počasi danes. Sicer ne kaže porabe ampak glede na rezervar (ki je z rezervo 70 literski če se ne motim) na avtocesti pije okoli 6-6,5L pri 120-130km/h, mesta vožnja pa liter več (ne bomo se spuščali v deciliter natančne podatke).
Ko potegnem črto sem zadovoljen z njo. Vožnja je umirjena in ni utrujajoča. Lega na cesti je super. Ko pritisneš na gas se motor hitro odzove, turbina to pospremi od nekje 2000 obratov naprej. Poraba je na mestu in vzdrževanje ni drago. Overall sem zelo zadovoljen z avtom.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
BorutK-73 ::
dj_dottor, Še dobro da imaš "domač servis", drugače bi že verjetno prodal avto, glede koliko problemov si opisal. Sem imel podoben avto višjega srednjega razreda in so visoki stroški vzdrževanja ko pride avomobil v "tista" leta, na koncu prodal avto in od takrat imam samo majhne avte kjer je vzdrževanje relativno poceni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutK-73 ()
dottor ::
Lih zato, ker imam mehanika pri bajti (oče) se nisem dosti sekiral. Sem pa pred nakupom se malo pozanimaj kolko pridejo kej material za servis, gume, ... Se strinjam, da če nebi imel domačega servisa bi si kupu kej manjšega in cenejšega, ker vem da lahko stroški hitro narastejo v nebo.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
šernk ::
dj_dottor, Še dobro da imaš "domač servis", drugače bi že verjetno prodal avto, glede koliko problemov si opisal. Sem imel podoben avto višjega srednjega razreda in so visoki stroški vzdrževanja ko pride avomobil v "tista" leta, na koncu prodal avto in od takrat imam samo majhne avte kjer je vzdrževanje relativno poceni.
to je pa itak pri vsakem 10 let + starem avtomobilu, al je mali al je velik. Ko crkne senzor ga ne briga al je v fičotu al v mercedesu v vsakem primeru si praktično ob 100€ (le da za mercedes boš zaradi znamke ob 300€, senzor bo pa isti). Če si mehanik se pač splača kupit staro kripo, ker se boš vozil še 10 let lahko z njo s skupnim vložkom 5k€, če kupiš pa nov avto daš že v štartu vsaj 12k€, čez 10 let boš izgubil nekje 8k vrednosti in dal zagotovo vsaj 500€ za popravila. Pač ko kupiš avto za 3k € 10 let star moraš vedet da bo minimalno šlo za popravila 1k€ in to če ne popravljaš na pooblaščencih, kjer te pride navadn servis 200€. Če zadeve popravljaš sam lahko računaš da boš vložil v avto cca 300-500€ v štartu. Brez tega v mislih nimaš sploh kaj kupovat 10 let starega avta.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
dottor ::
Ko sem lani kupoval avto, je bla cena takih 156-k z isto opremo, enak letnik in podobimi kilometri 2500-3000€. Prodajalec je hotu zanjo 2000€, dobu sem jo za 1500€. Že ob nakupu sem vedu da bo v roku enega leta šlo še 1x tolko za popravila. Je pa bil prodajalec tolko fer, da mi je povedal kaj bi blo dobro čim prej menjat, kaj pa ne bi bilo slabo menjat. Po avto sem šou z očetom, katerega si je ogledal in sproval.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kok ste stari? (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 56116 (1850) | Kayzon |
» | Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 14519 (11413) | mr_chai |
⊘ | Free energy (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Loža | 66772 (55565) | Gandalfar |
» | Alfa Romeo...Oddelek: Na cesti | 2348 (1699) | balocom |