» »

Kaksen avto vozite?

Kaksen avto vozite?

««
19 / 37
»»

CoolBits ::

BlaY0 pravi, da ne potrebuješ več kot 100ks... jaz pod 150ks ne grem več :)

BlaY0 ::

Vikking je izjavil:


Potem pa mi povej kako se bo premikalo vozilo težko več kot 1.5t. Pri dizlu še gre, pri bencinarju pa zmanjka poleg konju hitro še navora, če npr- govorima o 4 cilindrskem motorju. Vzameš vozilo ki ima slabih 1.5t 90ks, zadaj pa priklopiš malo večjo počitniško prikolico.

Kolk ljudi se pa vozi s tem avtom težkim tono in pol? Po moje vozi večinoma samo tebe in tvoj ego... to verjamem da potem mora bit težak in močan traktor...

Pa še ko ti crkne narediš par kilometrov dolgo kolono za sabo, ker ga sam ne moreš premakniti niti za centimeter na stran, nihče ti ga pa tudi ne bo pomagal premakniti, ker jih ima večina v tej koloni tak ego kot ti ;)

CoolBits: Ja, tut za "meke cure" se najde vesele ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Vikking ::

BlaY0 je izjavil:


Kolk ljudi se pa vozi s tem avtom težkim tono in pol? Po moje vozi večinoma samo tebe in tvoj ego... to verjamem da potem mora bit težak in močan traktor...

Pa še ko ti crkne narediš par kilometrov dolgo kolono za sabo, ker ga sam ne moreš premakniti niti za centimeter na stran, nihče ti ga pa tudi ne bo pomagal premakniti, ker jih ima večina v tej koloni tak ego kot ti ;)

CoolBits: Ja, tut za "meke cure" se najde vesele ;)


Večina novejših karavanov ki se potika po cesti imajo 1.5t. Sedaj pa na to daj 90ks bencinarju. Pa greš na morje, polno naložen avto in počitniška prikolica. Ali pa voziš gradbeni material na prikolici. Ali pa pelješ konja v mesnico. Jeseni ko je trgatev natrgaš grozdje in voziš domov težak tovor. Na morej pelješ večji čoln (že sam upor predstavlja problem, potem pa je tu še teža tovora).
A ti res morem naštevat zakaj je smiselna večja moč. Potem pa imaš npr V6 motor čez 200ks, takšen avto z uglajeno vožnjo brez težav premaguje napore.

Če nekdo kaže kako majhnega ima, se pokaže skozi njegovo obnašanje in kulturo vožnje na cesti. Za umetni podaljšek je že dovolj 1.2 motor 60ks pa dela pizdarije po cesti, ter v nevarnost spravlja druge udeležence v prometu. In NE ni vezano na vrsto in znamko vozil.

BlaY0 ::

Sej mene samo zanima kolk ljudi se povprečno vozi v teh tono in pol težkih traktorjih. Torej ti imaš konja in ga prevažaš okoli večino časa, zato rabiš tak avto? Če pa non-stop berem v tej temi da ima folk tok močne aute samo zato da lahko fino na gas prtisnejo in prehitijo pet kliotov pred sabo.

Vsak dan se vozim v službo in gledam koliko ljudi se vozi v avtih. Povprečen avto je Passat karavan TDI 136 konjev star 8 let notri sedi pa en človek. In tukaj gre dejansko za obratno sorazmerje... večji ko je avto, manj (povprečno) ljudi se vozi v njem.

Aja pa še to... potem je pa čez 2 leti treba gume zamenjat na tem traktorju pa folk na bolhi prodaja svoje obleke in ostalo kramo da si lahko tiste gume nabavi za naslednje 4 leta.

Vikking: Ko že pizdarije na cesti omenjaš... večji avto, večji ego, večje pizdarije na cesti. Z Audijem Q7 ti ni problem v škarje prehitevat, če nasprot Clio pelje, važn da si ti varn v svojo kletko pospravlen, kaj se pa okol tebe dogaja te pa boli đonson.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

djordjevic ::

BlaY0 je izjavil:

večji avto, večji ego, večje pizdarije na cesti. Z Audijem Q7 ti ni problem v škarje prehitevat, če nasprot Clio pelje, važn da si ti varn v svojo kletko pospravlen, kaj se pa okol tebe dogaja te pa boli đonson.

Taka pričakovanja in attitude povesta več o tebi kot o voznikih, ki domnevno kompenzirajo manko v hlačah z močnimi avti.
No grave is deep enough to keep us in chains.

eieieie1 ::


Pa greš na morje, polno naložen avto in počitniška prikolica. Ali pa voziš gradbeni material na prikolici. Ali pa pelješ konja v mesnico. Jeseni ko je trgatev natrgaš grozdje in voziš domov težak tovor. Na morej pelješ večji čoln (že sam upor predstavlja problem, potem pa je tu še teža tovora).


No jaz pa kupim avto z 90 KM in vsako leto grem vsaj enkrat na luksozne počitnice v 5* hotel, ti pa smrdiš v kamp prikolici in kupuješ koruzo na hrvaški obali :)

Govorite o tem, kako lepo avto pospeši in kako lepo je prehitevat, medtem ko se v mestu itak moraš v koloni peljat, na avtocesti pa 130 na prehitevalnem pasu za babico v cliotu. Če pa je avtocesta razmeroma prosta, pa sem jaz itak vedno za vami ali pred vami, ker se prek 160 redko kdo vozi...

djordjevic ::

A samo ti dve možnosti sta? Podhranjen avto in 5* počitnice ali spodoben voz in konzerve? Seriously, folk. Kje vi živite? ;((
No grave is deep enough to keep us in chains.

CoolBits ::

To so taki, ki vse ostale ocenjujejo po sebi... nima smisla v glavnem. :)

Vikking ::

eieieie1 je izjavil:



No jaz pa kupim avto z 90 KM in vsako leto grem vsaj enkrat na luksozne počitnice v 5* hotel, ti pa smrdiš v kamp prikolici in kupuješ koruzo na hrvaški obali :)



No sej je že djordjevic lepo napisal, beri en post nad sabo.

A ti resno misliš da si vsi želijo biti na morju v hotelu s 5 zvezdicami. Ljudje ki imajo zelo veliko pod palcem, gredo kampirat. Spet neka samoumevno mišljenja. Če kampiraš si klošar ali pa hipi po tvoje.

BlaY0 ::

eieieie1: Ma ja dej pust jih egoiste zarukane. Rakete nej si nabaujo.

đorđevič: Jaz govorim o povprečju. Večina ljudi, ki ima velik avto ga definitivno ne izkorišča za to za kar je bil narejen.

Vikking: Ja ti greš v kemp v šotor in zraven maš lepo parkiran svoj traktor in vsak jutr ko vstaneš ga še mal zglancaš in se pogovoriš z njim...

Sej men ni problem ko vidm Passata pa na zadnjih zicih 2 otroška sedeža, mi gre pa kar na smeh ko se kakšen poba mim mene prpele v kakšni velki ladji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Vikking ::

BlaY0 je izjavil:


Vikking: Ja ti greš v kemp v šotor in zraven maš lepo parkiran svoj traktor in vsak jutr ko vstaneš ga še mal zglancaš in se pogovoriš z njim...


Pišuka, jaz pa kar naprej dobivam opazke od vseh mogočih, da če že imam takšen avto zakaj ga ne čistim.

BlaY0 ::

Svaka čast ;)

Fantje, vi si kr velke aute nabaute... nek se vidi raskoš oziroma nej traja dokler lahko ;)

A je kul? Jest sm kul, vas podpiram fantje, ni panike ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

djordjevic ::

BlaY0 je izjavil:

đorđevič: Jaz govorim o povprečju. Večina ljudi, ki ima velik avto ga definitivno ne izkorišča za to za kar je bil narejen.

Malo preveč se obregate eni od druge. Kaj delajo drugi s svojimi avti in zakaj jih uporabljajo, ni moj problem niti ne bi smel biti.
No grave is deep enough to keep us in chains.

BlaY0 ::

Viš, moj pa je, ker recimo zvečer ne morem parkirat svojega avta nekje v centru LJ, ker je en model svojo "kravo" parkeral čez dve parkirni mesti. Pa ko prideš h komu na obisk in je pred njegovim blokom vse zaparkirano pa gajbice za kumare po parkerplacih... stanovanj 30, parkirplacov 50, avtov pa 80. Eni bi se pa clo najraj z dvema avtomobiloma naenkrat vozil.

sirotka ::

Hjah no, moj jih ima 120ks, pa bp vleče prikolico zadaj. Tako da govort o 200konjih+ samo zarad tega, ne drži vode. Je pa res, da je užitek večji na cesti, sam pipneš gas in "letiš". Me je pa po pravici povedano kar strah, ko vidim bmw, audi, vw šoferje na cesti -> izsiljevanja, blendanja,... In to niti ne "višji" rang teh znamk, stara jajca in prepotentni šoferji.

djordjevic ::

BlaY0 je izjavil:

ker je en model svojo "kravo" parkeral čez dve parkirni mesti.
Take reči dvignejo tudi mene, ampak ne boš verjel, lahko isto neumnost naredi kakšen trot z matizem. Smo tudi to že videli.
No grave is deep enough to keep us in chains.

BlaY0 ::

Ma dejte nehat o teh konjih in prikolcah... kolk je pa klanca od Ljubljane do morja, da z 90 konji in prikolco ne bi mogu pridt tja?

đorđevič: verjamem da lahko, ampak stvari moraš povprečiti. Recimo da obstaja v Lj enako število Cliotov in Audijev Q7. Katerih bo več parkiranih čez dve parkirni mesti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

eieieie1 ::


A ti resno misliš da si vsi želijo biti na morju v hotelu s 5 zvezdicami. Ljudje ki imajo zelo veliko pod palcem, gredo kampirat.


Čudno da vidim potem dejansko dobre avte (lambo, Ferrari, Porsche...) okoli hotelov ki jih jaz obiskujem in razne "alo, glej imam rabljen BMW, AUDI" okoli kempov, ki si drugo nemorejo privoščiti zaradi pufa, ki so si ga na rame vrgli s tem da se bodo imeli s čim pokazati pred sosedom :) Seveda je tudi nek manjši procent ljudi, ki si ga ne kupi s tem razlogom in dejansko živijo na takem standardu, da si ga brez težav kupijo in vzdržujejo ter še pri ostalih stvareh živijo nadstandardno...

BMW in Audi sta zadnja avtomobila na tem svetu ki bi jih kupil, ker se danes že vsak če*** z njim okoli vozi...

BlaY0 ::

đorđevič: Torej procentualno je 90% Audijev Q7 parkiranih narobe in samo 1% Cliotov.

djordjevic ::

X5, recimo, parkiraš tudi na YUS parkplacu komot znotraj črt, samo malo občutka moraš imeti. Sicer pa, I give up. Uživajte v 90-KS-landu.
No grave is deep enough to keep us in chains.

BlaY0 ::

đorđevič: Ja ampak iz X5 ne vidiš da se za tabo peleta dva kliota, ker ima tako totalno nepregledno zadnjo šajbo in na sploh je to zlo dobr auto za po mestu in še bolši terenec za na Pohorje...

aja pa vrata ma tut dost močna da lahko butneš avto na sosednem parkirplacu brez posledic (zase seveda).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

djordjevic ::

BlaY0 je izjavil:

đorđevič: Ja ampak iz X5 ne vidiš da se za tabo peleta dva kliota, ker ima tako totalno nepregledno zadnjo šajbo in na sploh je to zlo dobr auto za po mestu in še bolši terenec za na Pohorje...

aja pa vrata ma tut dost močna da lahko butneš avto na sosednem parkirplacu brez posledic (zase seveda).

Prvo niti približno drži (ne vem sicer, čemu imaš sicer vzvratno in stranski ogledali). Drugega nisem nikjer zapisal, zato mi ne podtikaj izjav. Kar se tiče butanja z vrati - a misliš, da ne moreš stopiti ven kot človek? Ne, če imaš X5, si ziher primitivec, ki je nahitro obogatel. Priznaj raje, da iz tebe veje zavist. Pa da ne bo pomote. Nimam in še lep čas ne bom imel za tak avto, pa tudi če bi ga imel, vprašanje, če bi hotel dati toliko zanj, ampak mi vseeno ni težko priznati, da so ti avti noro dobri za vozit in sploh razred zase. Sem videl preveč grdih pogledov, kakršne povedi zdaj berem od tebe, ko sem sedel za volanom te beštije, da mi ne bi bilo jasno, kaj te motivira.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Vikking ::

BlaY0 je izjavil:

Ma dejte nehat o teh konjih in prikolcah... kolk je pa klanca od Ljubljane do morja, da z 90 konji in prikolco ne bi mogu pridt tja?



A ti resno misliš, da smo vsi iz Ljubljane, ter imamo okoli vsi obvoznico, ter ravnino do morja.

Tema že postaja bedna, bi bilo fajn da se vsi vrnemo ON topic.

BlaY0 ::

Vikking: Ja od kod pa si no lepo te prosim??? Cela Slovenija ma 5 cest pa dva klanca. Kje in kolikokrat greš pa ti na morje da nucaš potem 150 konjev čez celo leto???

đorđevič: Kar se avtov tiče pa pri meni ne boš našel zavisti. X5 je zame butast avto in modna muha in ker ima stranska ogledala zadje šipe sploh ne bi nucal ane ;) Daj lepo prosim če mi po kmečko poveš čemu je namenjen X5. Zakaj recimo mora bit tako dvignjen? Zakaj ima zadaj dva rora? Zakaj ima zadaj sploh to šajbo skoz katero se nič ne vidi?

Vikking ::

BlaY0: ostanima On topic in pokaži svoje vozilo.

Mislim da je namen teme pokaži svoje vozilo, tule se pa vsi gremo maltenje prazne slame že lep čas.

BlaY0 ::

Ja tema je ratala bedna zaradi tega ker so nekaterim pomembnejši konji, medtem ko žarnice menjajo vsak mesec (glej par strani nazaj). Meni osebno je recimo bolj pomembno da mi žarnice ne pregorevajo kot pa tisti kurčevi konji. In ja, ko sem kupoval nov avto sem dejansko gledal pod pokrov motorja kako se menjajo žarnice.

OK, bom nehal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

djordjevic ::

Ja, ja. Sej pravim, zelena pošast. Ampak ok, sej zdaleč nisi edini, žal. In karkoli bi ti tule napisal o kateremkoli avtu, ki ima več kot 90 KM, se tako ne bi strinjal, zato nima smisla. In ja, res ne bi bilo narobe, če se vrnemo na prvotno temo.
No grave is deep enough to keep us in chains.

BlaY0 ::

Ma ne lej, sej ni poin v tem da jaz hočem kogar koli prepričat da naj si kupi avto z 90KM. Reci pač da imaš težko nogo in da rad hitro/dinamično voziš in rad pospešuješ ter zaviraš in da ti je vse skupaj v veliko veselje in v vožnji uživaš. Nekako se pa ne morem sprijaznit s tem, ko folk začne nabijat da tak auto rabiš ker greš enkrat na leto na morje s prikolico, ker voziš konja enkrat na teden v Žužemberk na pašo in podobno...

Moje nerganje in če hočeš trollanje je šlo v smeri racionalizacije oziroma če hočeš banalizacije avtomanije.

Drugače pa vozim Ford C-Max s 115KM in ja teh konjev je včasih premalo, ampak samo včasih, če bi preračunal verjetno niti v enem promilu časa, ki ga preživim za volanom. Lahko pa tudi povem svoje razloge za nakup takega avtomobila če bo koga zanimalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Vikking ::

Lep voz Blay0.

Jah kar se tiče žarnic pa je tako, da pri mojem moram cel žaromet ven vzeti za zamenjavo. Sliši se zamudno, a verjemi da ni.

-valvoline- ::

Fantje ne vem zakaj se kregate,gof2 1.6d z 60 konjev polno naložen+ prikolica peska do vrha vse skupaj tovora cca 1600-1700kg (z prikolico vred),je vleku brez problema. Men je 64ks na ex golfu3 bilo povsem zadost,prlezu do 170kmh brez težav na AC,verjetno bi za a4 64ks to bilo premalo,ker je težji(ampak ne dvomim da bi ga lahka tut navadni 1.9D kamot poganjal). Rezerva ks pod pokrovom je vsekakor dobrodošla,vendar pa preživiš tudi brez. Več k 80kw moči(po prometni) se ne splača,predrago potle stane zavarovanje. A je kdo imel priložnost pelat kšno staro mečko 190d 200d ali 220d l 85-90,to je šele taprava želva.
:D

Zgodovina sprememb…

amigo_no1 ::

PrimozR je izjavil:

Vikking je izjavil:

tretje: 30k km vsaj letno, kadar se govori o smotrnosti nakupa novega vozila.

Mogoče, ampak za 5 do 10 km na dan je idiotizem kupovati dizla samo zaradi porabe. Avto se ne bo niti ogrel (bencinar po drugi strani se, preverjeno), katalizator potrebuje še nekaj več časa, torej ne bo deloval optimalno, pregret ne bo izpušni sistem, zato se lahko v njem nabira voda, kar pomeni rjo, itd.

Izpušni sistem od dizla ne bo nikoli rjast zaradi vode - pravzaprav sploh ne bo rjast :).
Rjast (oz ga bo požrlo od znotraj) bo samo izpušni sistem od bencinarja.


valvo
Če bi bil commonrail drek, zakaj je potem še VAG prešel nanj ?
Sistem črpalka&šoba se je izkazal za slepo ulico (kot tudi vp44).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

-valvoline- ::

....Če bi bil commonrail drek, zakaj je potem še VAG prešel nanj ?....

Ker navadni TDI ni mogu izpolnit euro4 normative. Sami so si zabil avtogol.Do l.2001-2002 je zadnja serija najboljših 1.9tdi z navadno bosch črpalko. Pumpe-duse pa ni zmogel izpolnit euro5(nemški D5) normative.
p.s. Nikoli ne bi kupu CR dizel(velja tut za VAG),raje turbo bencinarja pa na plin.

Zgodovina sprememb…

Vikking ::

-valvoline- je izjavil:


p.s. Nikoli ne bi kupu CR dizel(velja tut za VAG),raje turbo bencinarja pa na plin.


Se strinjam 150%. Pa včasih dobim čudne poglede na bencinski ko tankam bencina za 15€ :)

der_Alte ::

BlaY0 je izjavil:

Moje nerganje in če hočeš trollanje je šlo v smeri racionalizacije oziroma če hočeš banalizacije avtomanije.

Drugače pa vozim Ford C-Max s 115KM in ja teh konjev je včasih premalo, ampak samo včasih, če bi preračunal verjetno niti v enem promilu časa, ki ga preživim za volanom. Lahko pa tudi povem svoje razloge za nakup takega avtomobila če bo koga zanimalo.


Aha, no daj. Da vidimo zakaj ti navaden Focus karavan ni bil zadosti. ;) Voziš s klobukom na glavi?
Umri mlad! Bodi lepo trupelce!

Isotropic ::

djordjevic je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

večji avto, večji ego, večje pizdarije na cesti. Z Audijem Q7 ti ni problem v škarje prehitevat, če nasprot Clio pelje, važn da si ti varn v svojo kletko pospravlen, kaj se pa okol tebe dogaja te pa boli đonson.

Taka pričakovanja in attitude povesta več o tebi kot o voznikih, ki domnevno kompenzirajo manko v hlačah z močnimi avti.

mah, dalec od resnice pa tudi ni.

TribesMan ::

-valvoline- je izjavil:

Ker navadni TDI ni mogu izpolnit euro4 normative. Sami so si zabil avtogol.Do l.2001-2002 je zadnja serija najboljših 1.9tdi z navadno bosch črpalko. Pumpe-duse pa ni zmogel izpolnit euro5(nemški D5) normative.
p.s. Nikoli ne bi kupu CR dizel(velja tut za VAG),raje turbo bencinarja pa na plin.


Verjami da še zdaleč ni kriva Euro norma. Common rail ima ogromno prednosti pred PD, o VP pa sploh ne bom govoril ker je to predpotopna tehnologija.

- mirnejši tek (to verjetno ni treba posebej razlagat, PD in še posebej VP je traktor na kubik v primerjavi s katerimkoli commonrailom)
- nižja poraba in čistejše izgorevanje (seveda avtomobila z euro 2 in euro 5 normami ne moreš primerjat, ampak če bi hotel aplicirat novo euro normo na stare tehnologije bi poraba šla čez streho)
- lahkotno vrtenje v višje obrate (nič več tistega VAG-PD™ načina vožnje ko motor vleče samo od 2000-3000rpm potem pa je ves anemičen)

Seveda je treba kdaj peljat tak motor da vidiš razliko, ne pa sam tupit v prazno da je VP najjača tehnologija na svetu.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Vikking ::

Isotropic je izjavil:

djordjevic je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

večji avto, večji ego, večje pizdarije na cesti. Z Audijem Q7 ti ni problem v škarje prehitevat, če nasprot Clio pelje, važn da si ti varn v svojo kletko pospravlen, kaj se pa okol tebe dogaja te pa boli đonson.

Taka pričakovanja in attitude povesta več o tebi kot o voznikih, ki domnevno kompenzirajo manko v hlačah z močnimi avti.

mah, dalec od resnice pa tudi ni.


Še vedno trdim, da znamka in model vozila nima popolnoma ničesar pri temu. Vse je odvisno od voznika in njegove betice, ki ga pa lahko srečate v majhnih vozilih pa do tovornjaku. Da pa rečeš, da so vozniki športnih terencu prevladujoči, pa je nesmisel, ter verjetno izhaja iz faušije oz. kakšnega drugega osebnega vzgiba, ki te potolaži.


No da vidimo, pri nas v sloveniji, snema en uporabnik z drugega foruma, malo za pokušino:













Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

-valvoline- ::

TribesMan je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Ker navadni TDI ni mogu izpolnit euro4 normative. Sami so si zabil avtogol.Do l.2001-2002 je zadnja serija najboljših 1.9tdi z navadno bosch črpalko. Pumpe-duse pa ni zmogel izpolnit euro5(nemški D5) normative.
p.s. Nikoli ne bi kupu CR dizel(velja tut za VAG),raje turbo bencinarja pa na plin.


Verjami da še zdaleč ni kriva Euro norma. Common rail ima ogromno prednosti pred PD, o VP pa sploh ne bom govoril ker je to predpotopna tehnologija.

- mirnejši tek (to verjetno ni treba posebej razlagat, PD in še posebej VP je traktor na kubik v primerjavi s katerimkoli commonrailom)
- nižja poraba in čistejše izgorevanje (seveda avtomobila z euro 2 in euro 5 normami ne moreš primerjat, ampak če bi hotel aplicirat novo euro normo na stare tehnologije bi poraba šla čez streho)
- lahkotno vrtenje v višje obrate (nič več tistega VAG-PD™ načina vožnje ko motor vleče samo od 2000-3000rpm potem pa je ves anemičen)

Seveda je treba kdaj peljat tak motor da vidiš razliko, ne pa sam tupit v prazno da je VP najjača tehnologija na svetu.

VP je vrhunec dizelske tehnologije kar se mene tiče. Sploh me ne zanima da je CR tišji,bolj odziven.... CR crkne še od standardne nafte,kajšele alternativna. Pritiski so takšni da lahka v vsakem trenutku raznese mašino.Pritisk CR šobe je primerljiv z vodnimi curki s kateri režejo jeklo.V primeru da šoba ne brizga pravilno(ne razpršuje),takoj sfukan bat,glava ali stena cilindra. Pa še cenik rezervnih delov: Visokotlačna CR pumpa 500e pa tja do 2000e,vsaka posamezna šoba 300-500e,rabljenih lahka kar pozabiš saj so itak v kurcu. Zanimljivo bi bilo narediti statistiko okvar motorja in vbrizga VP vs CR. Pr CR motorjih ne verjamem da kakšen zdrži več k 150.000km brez resnejšega posega na motorju,oz CR sistemu(šobe,visokotlačna pumpa,tesnila,glava...)
CR? Nein danke. Raje pelem a4 še naslednjih 20 let.

Zgodovina sprememb…

sirotka ::

-valvoline- je izjavil:

Pr CR motorjih ne verjamem da kakšen zdrži več k 150.000km brez resnejšega posega na motorju,oz CR sistemu(šobe,visokotlačna pumpa,tesnila,glava...)
CR? Nein danke. Raje pelem a4 še naslednjih 20 let.


Moj je že v tem trenutku zdržal več. (tok tok) še vedn dela k urca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sirotka ()

PrimozR ::

TribesMan je izjavil:

PIPI, mislim da je govora o dizlih, če motor zalivaš z dizlom, se ta pregreje... in po možnosti zažge bate in šobe injektorjev.

Pa da ne bo pomote, zame je naziwagen samo VAG. Druge ameriške firme so POPOLNOMA veščne ;)


WTF?!?!

Brain fart, nemške. Pomojem sem glih razmišljal o potencialnih američanih :)

Vikking je izjavil:

CoolBits je izjavil:

To lahko reče samo en tak, ki še nikol ni imel avta z več kot 100ks :)



Potem pa mi povej kako se bo premikalo vozilo težko več kot 1.5t. Pri dizlu še gre, pri bencinarju pa zmanjka poleg konju hitro še navora, če npr- govorima o 4 cilindrskem motorju. Vzameš vozilo ki ima slabih 1.5t 90ks, zadaj pa priklopiš malo večjo počitniško prikolico. Veš kaj se zgodio, točno tole:

Turbobencinar. Period. Razlika med 1.4 T-Jetom s 120 konji in 1.6 16V 115 konjskim C-Maxom (pri teži je razlike mislim da manj kot 100 kg) je kot dan in noč. Ja, za mnoge se tudi pri T-Jetu ne zgodi kaj preveč, ampak se vsaj nekaj. Pri C-Maxu se ne zgodi nič :D

EDIT: šele zdajle videl, da ga vozi Blayo. Podobnost je zgolj naključna, oba primerjana avtomobila sta pri hiši.

BlaY0 je izjavil:

Vikking je izjavil:


Potem pa mi povej kako se bo premikalo vozilo težko več kot 1.5t. Pri dizlu še gre, pri bencinarju pa zmanjka poleg konju hitro še navora, če npr- govorima o 4 cilindrskem motorju. Vzameš vozilo ki ima slabih 1.5t 90ks, zadaj pa priklopiš malo večjo počitniško prikolico.

Kolk ljudi se pa vozi s tem avtom težkim tono in pol? Po moje vozi večinoma samo tebe in tvoj ego... to verjamem da potem mora bit težak in močan traktor...

Pa še ko ti crkne narediš par kilometrov dolgo kolono za sabo, ker ga sam ne moreš premakniti niti za centimeter na stran, nihče ti ga pa tudi ne bo pomagal premakniti, ker jih ima večina v tej koloni tak ego kot ti ;)

CoolBits: Ja, tut za "meke cure" se najde vesele ;)

Presenečen bi bil, kako majhni avtomobili imajo danes tono in pol. V bistvu sem presenečen, da ima Punto 'samo' 1200.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

amigo_no1 ::

common rail je starejši zadeva kot audi l.96
http://www.italiancar.net/pilot/art033....

Fiat spacal skupaj, nato prodal Boschu
Common rail @ Wikipedia

In da se ne boš usajal kakšen jajc je AR 156, tudi nemški ubervagen MB C 220 CDI je uporabljal CR.

Glede na to kake pišeš bi se človek vprašal če je s tabo vse vedu.

BOSCH VP44 INJECTION PUMP AND LIFT PUMP FAILURES EXPLAINED
http://www.bluechipdiesel.com/injection...

še par cen
http://blog.tanist.co.uk/2009/03/bosch-...

jype ::

Vikking> Ljudje ki imajo zelo veliko pod palcem, gredo kampirat.

In imamo avtomobile, ki niso močnejši od tovornjakov.

PrimozR ::

-valvoline- je izjavil:

VP je vrhunec dizelske tehnologije kar se mene tiče. Sploh me ne zanima da je CR tišji,bolj odziven.... CR crkne še od standardne nafte,kajšele alternativna. Pritiski so takšni da lahka v vsakem trenutku raznese mašino.

ROTFLMAO!! :D

EDIT: oz. prav imaš, vsak dan vidim ob cesti vsaj 10 dizlov s preluknjanimi havbami... ^^

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

CoolBits ::

-valvoline- zdej pa pejdi pogledat kateri avto zmaguje le mans zadnja leta... :D
oz evo List of 24 Hours of Le Mans winners @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: CoolBits ()

TribesMan ::

-valvoline- je izjavil:


VP je vrhunec dizelske tehnologije kar se mene tiče. Sploh me ne zanima da je CR tišji,bolj odziven.... CR crkne še od standardne nafte,kajšele alternativna. Pritiski so takšni da lahka v vsakem trenutku raznese mašino.Pritisk CR šobe je primerljiv z vodnimi curki s kateri režejo jeklo.V primeru da šoba ne brizga pravilno(ne razpršuje),takoj sfukan bat,glava ali stena cilindra. Pa še cenik rezervnih delov: Visokotlačna CR pumpa 500e pa tja do 2000e,vsaka posamezna šoba 300-500e,rabljenih lahka kar pozabiš saj so itak v kurcu. Zanimljivo bi bilo narediti statistiko okvar motorja in vbrizga VP vs CR. Pr CR motorjih ne verjamem da kakšen zdrži več k 150.000km brez resnejšega posega na motorju,oz CR sistemu(šobe,visokotlačna pumpa,tesnila,glava...)
CR? Nein danke. Raje pelem a4 še naslednjih 20 let.



ROFLOL kakšne kvasiš. Mašine ne bo nikoli "razneslo" zaradi visokega pritiska v šobah... vse je dizajnirano da tak pritisk zdrži z veliko rezerve...
Pritisk se pojavlja samo v šobah in visokotlačnem vodu, tam pa nima kaj raznest.
"Sfukan" bat/glava/stena cilindra se pojavi takrat ko začne šoba "curljat", to pa je popolnoma enako možno na vseh tehnologijah vbrizga in nima nobene veze z pritiskom goriva ampak z obliko/zapacanostjo šobe kar onemogoča nepravilen spray pattern.
Poškodbe se ne pojavijo zato ker bi curek nafte rezal kovino, ampak zato ker nafta kaplja na te dele motorjev in gori v kontaktu s kovino pri izjemno visoki temperaturi. Tako visoki da stopi kovino.

Cena nove šobe je res ~300€ vendar se da popolnoma vsako CR šobo obnovit za 80-150€ (no to tak sekret ko VW PD s Siemens piezo šobami). Prav tako se visokotlačne črpalke obnovi za pol cene ki jo ti navajaš. Sploh pa te šobe zdržijo krepko več kot ti navajaš. Moj avto 1.9 JTD 16V ima 200.000km na motorju ni bilo popolnoma nobenega problema, če odštejem počeno cev za zrak od turbine do intercoolerja (kar pa je problem na vseh dizlih). Poznam pa taksista ki ima trenutno na mercedesu E klase prejšnje generacije 220CDI 750kkm. Brez kakršnihkoli težav z vbrizgom. Ja se pojavijo problemi če voziš na kurilca, ampak avto za to ni bil zasnovan.

P.S.: edited due to request from men in blue...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BlaY0 ::

@PIPI: Poraba enega in drugega? Za mojega imaš na poraba.com.

Buggy ::

jype je izjavil:

Vikking> Ljudje ki imajo zelo veliko pod palcem, gredo kampirat.

In imamo avtomobile, ki niso močnejši od tovornjakov.


to si sicer zelis verjeti pa zal ni res...morda je tak avto, ki ga imas v mislih kot tercialni pri hisi in se to bolj kot modna muha - hibrid.style :D

-valvoline- ::

PrimozR je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

VP je vrhunec dizelske tehnologije kar se mene tiče. Sploh me ne zanima da je CR tišji,bolj odziven.... CR crkne še od standardne nafte,kajšele alternativna. Pritiski so takšni da lahka v vsakem trenutku raznese mašino.

ROTFLMAO!! :D

EDIT: oz. prav imaš, vsak dan vidim ob cesti vsaj 10 dizlov s preluknjanimi havbami... ^^

Raznese mašino znotraj,oz od motorja ne ostane nič,le kos kovine za odpad(sej je nekdo prej omenil renoja DCI z uberzjebanim motorjem pr 120tkm,ki se ga več ne da popravljat.) Ja,ja počen blok,glava,počeni in stopljeni bati,totalno poškodovana odmična in pogonska gred.... zelo,zelo pogoste težave.

TribesMan je izjavil:

-valvoline- je izjavil:


VP je vrhunec dizelske tehnologije kar se mene tiče. Sploh me ne zanima da je CR tišji,bolj odziven.... CR crkne še od standardne nafte,kajšele alternativna. Pritiski so takšni da lahka v vsakem trenutku raznese mašino.Pritisk CR šobe je primerljiv z vodnimi curki s kateri režejo jeklo.V primeru da šoba ne brizga pravilno(ne razpršuje),takoj sfukan bat,glava ali stena cilindra. Pa še cenik rezervnih delov: Visokotlačna CR pumpa 500e pa tja do 2000e,vsaka posamezna šoba 300-500e,rabljenih lahka kar pozabiš saj so itak v kurcu. Zanimljivo bi bilo narediti statistiko okvar motorja in vbrizga VP vs CR. Pr CR motorjih ne verjamem da kakšen zdrži več k 150.000km brez resnejšega posega na motorju,oz CR sistemu(šobe,visokotlačna pumpa,tesnila,glava...)
CR? Nein danke. Raje pelem a4 še naslednjih 20 let.



ROFLOL kakšne kvasiš. Mašine ne bo nikoli "razneslo" zaradi visokega pritiska v šobah... vse je dizajnirano da tak pritisk zdrži z veliko rezerve...
Pritisk se pojavlja samo v šobah in visokotlačnem vodu, tam pa nima kaj raznest.
"Sfukan" bat/glava/stena cilindra se pojavi takrat ko začne šoba "curljat", to pa je popolnoma enako možno na vseh tehnologijah vbrizga in nima nobene veze z pritiskom goriva ampak z obliko/zapacanostjo šobe kar onemogoča nepravilen spray pattern.
Poškodbe se ne pojavijo zato ker bi curek nafte rezal kovino, ampak zato ker nafta kaplja na te dele motorjev in gori v kontaktu s kovino pri izjemno visoki temperaturi. Tako visoki da stopi kovino.

Cena nove šobe je res ~300€ vendar se da popolnoma vsako CR šobo obnovit za 80-150€ (no to tak sekret ko VW PD s Siemens piezo šobami). Prav tako se visokotlačne črpalke obnovi za pol cene ki jo ti navajaš. Sploh pa te šobe zdržijo krepko več kot ti navajaš. Moj avto 1.9 JTD 16V ima 200.000km na motorju ni bilo popolnoma nobenega problema, če odštejem počeno cev za zrak od turbine do intercoolerja (kar pa je problem na vseh dizlih). Poznam pa taksista ki ima trenutno na mercedesu E klase prejšnje generacije 220CDI 750kkm. Brez kakršnihkoli težav z vbrizgom. Ja se pojavijo problemi če voziš na kurilca, ampak avto za to ni bil zasnovan.

P.S.: edited due to request from men in blue...


Mercedese od l.95 naprej ne štejem za omembe vrednega avta,prav nasprotno,odsvetujem nakup. Šrot.

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

Tkole boysi, jest grem zdele za par urc na bicikl, vi pa u miru šraufejte naprej ;)

-valvoline- ::

amigo_no1 je izjavil:

common rail je starejši zadeva kot audi l.96
http://www.italiancar.net/pilot/art033....

Fiat spacal skupaj, nato prodal Boschu
Common rail @ Wikipedia

In da se ne boš usajal kakšen jajc je AR 156, tudi nemški ubervagen MB C 220 CDI je uporabljal CR.

Glede na to kake pišeš bi se človek vprašal če je s tabo vse vedu.

BOSCH VP44 INJECTION PUMP AND LIFT PUMP FAILURES EXPLAINED
http://www.bluechipdiesel.com/injection...

še par cen
http://blog.tanist.co.uk/2009/03/bosch-...

Saj se nasplošno ve da je 2.5tdi v6 preverjeno katastrofa od motorja (tko k se ve za CR jajčke).Čeprav je verjetno boljši kot vsak CR motor katerekoli znamke.

Zgodovina sprememb…

««
19 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kok ste stari? (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
51256423 (2157) Kayzon
»

Izbira avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10914679 (11573) mr_chai

Free energy (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Loža
35267313 (56106) Gandalfar
»

Alfa Romeo...

Oddelek: Na cesti
132370 (1721) balocom

Več podobnih tem