Slo-Tech - Evropska komisija je danes predlagala, da se prepoved prodaje vozil z motorji na notranje izgorevanje, ki je predvidena za leta 2035, zelo zmehča. Kompromisni predlog namesto 100-odstotnega znižanja emisij, kar ustreza prepovedi prodaje, prinaša 90-odstotno znižanje emisij. Predlog morata potrditi še Parlament in Svet. Podpirata ga zlasti Nemčija in Italija, ki imata močno avtomobilsko industrijo in sta že doslej intenzivno lobirali za podaljšanje prodaje konvencionalnih avtomobilov.
Preostalih 10 odstotkov emisij, ki jih bodo še vedno povzročali avtomobili, bodo proizvajalci omilili na različne načine. Pri izdelavi avtomobilov bodo uporabljali nizkoemisijsko jeklo, poganjala pa jih bodo sintetična e-goriva in biogoriva (ki ne bodo tekmovala s hrano). V letih 2030-2032 načrtujejo znižanje emisij za 55 odstotkov v primerjavi z letom 2021. Cilj je fleksibilen, doseči ga bo možno v povprečju - če bodo kakšno leto emisije previsoke, jih bo možno pokompenzirati prihodnje leto.
Nad predlogom so še posebej navdušeni nemški proizvajalci, ki so v zadnjih letih ječali pod močno kitajsko konkurenco na trgu električnih vozil.
Novice » Ostale najave » EU želi umakniti prepoved prodaje novih bencinskih in dizelskih avtomobilov
fikus_ ::
Politika prehiteva gospodarstvo in zahteva nekaj, kar ima bolj malo z realnostjo, papir marsikaj prenese.
Na EU špitzenkandidat politika dela na ustvarjanju dobrih pogojev za gospodarstvo in ne da se gredo politikantstvo.
Teh 10% bo ravno za bogate, da bodo lahko kupovali, kar bodo hoteli. In preden bo leto 2035, bo se marsikaj drugače.
Na EU špitzenkandidat politika dela na ustvarjanju dobrih pogojev za gospodarstvo in ne da se gredo politikantstvo.
Teh 10% bo ravno za bogate, da bodo lahko kupovali, kar bodo hoteli. In preden bo leto 2035, bo se marsikaj drugače.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
technoboy ::
Mogoče je čas, da ponovno uzakonimo kajenje v gostilnah in šolah. Takrat so bili ljudje vsaj razumni.
PujsekPepe ::
Cestitke. Pametno. Koncno bodo nehal posiljevat z EV. Enostaven bencinar pa da se da vae popravt s cim manj senzorji
LorD_DDooM ::
Umaknitev prepovedi novih vozil z motorji z notranjim izgorevanjem je napaka in kapitulacija obstoječim lobijem.
Namesto, da bi se sprijaznili z realnostjo, se je dolgoročne cilje zamenjalo s kratkoročnimi cilji, ki bodo imeli negativne posledice na dolgi rok.
ICE dosegel zenit razvoja, konkurenčne tehnologije izkazujejo dolgoročni potencial, konkurenčni trgi dosegajo ali celo presegajo naše tehnološke kvalitete. Namesto, da bi vse sile zapregli za ohranitev tehnološkega primata, se bo zaviralo razvoj modernih tehnologij in zanašalo na obstoječe tehnologije, katerim so jasno šteti dnevi.
Medtem bo konkurenca s polno paro razvijala naprej - z monopolom nad redkimi zemljami, magneti, lahkimi kovinami in planskim gospodarstvom.
Nemci želijho v nedogled prodajat svojega dizelskega passata, pred desetletji je to bilo zardi tehnološkega primata, danes pa se morajo posluževati Dieselgate prijemov ter lobiranja.
Namesto, da bi se sprijaznili z realnostjo, se je dolgoročne cilje zamenjalo s kratkoročnimi cilji, ki bodo imeli negativne posledice na dolgi rok.
ICE dosegel zenit razvoja, konkurenčne tehnologije izkazujejo dolgoročni potencial, konkurenčni trgi dosegajo ali celo presegajo naše tehnološke kvalitete. Namesto, da bi vse sile zapregli za ohranitev tehnološkega primata, se bo zaviralo razvoj modernih tehnologij in zanašalo na obstoječe tehnologije, katerim so jasno šteti dnevi.
Medtem bo konkurenca s polno paro razvijala naprej - z monopolom nad redkimi zemljami, magneti, lahkimi kovinami in planskim gospodarstvom.
Nemci želijho v nedogled prodajat svojega dizelskega passata, pred desetletji je to bilo zardi tehnološkega primata, danes pa se morajo posluževati Dieselgate prijemov ter lobiranja.
Utk ::
Ja, to bo pomagalo v boju s kitajskimi EV... Not.
Kitajci nam za čisto normaln denar prodajajo avte, ki se polnejo s 350 kw, ki jih v Evropi nimamo niti kje polnit. In namesto da bi naredili kaj glede tega, se ukvarjamo z bedarijami.
Kitajci nam za čisto normaln denar prodajajo avte, ki se polnejo s 350 kw, ki jih v Evropi nimamo niti kje polnit. In namesto da bi naredili kaj glede tega, se ukvarjamo z bedarijami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
starfotr ::
Da, res je. Predvsem euro 6, euro 7 je popolna zabloda. Kot sicer večina zadev v EU, vključno z EV in agendo zelenem prehodu.
PujsekPepe ::
The Dacia Sandero is consistently Europe's top-selling car, leading in 2024 and Q1 2025, known for its value, but the Renault Clio briefly took the top spot in mid-2025, showing monthly fluctuations, with the VW Golf and Tesla Model Y also major contenders, reflecting a dynamic market favoring budget options and popular EVs/SUVs.
To so cist kul masine. Razen za Teslo pa res nevem ker je nocem.
To so cist kul masine. Razen za Teslo pa res nevem ker je nocem.
Utk ::
Ti itak vem da ne boš, ker nisi še nikoli nič logičnega napisal, ampak mi lahko kdo drug razloži v kakem smislu so EV EVROPSKA zabloda? Imamo vodilne proizvajalce EV, smo vodilni v infrastrukturi, vzpodbudah, kje v svetu električnih avtov ima Evropa sploh kakršno koli pomembno vlogo?
starfotr ::
PujsekPepe je izjavil:
The Dacia Sandero is consistently Europe's top-selling car, leading in 2024 and Q1 2025, known for its value, but the Renault Clio briefly took the top spot in mid-2025, showing monthly fluctuations, with the VW Golf and Tesla Model Y also major contenders, reflecting a dynamic market favoring budget options and popular EVs/SUVs.
To so cist kul masine. Razen za Teslo pa res nevem ker je nocem.
0,9 l mašine so čisto kul? Na katerem planetu in po katerem kriteriju?
Lonsarg ::
Bolj ko ujckas lastne proizvajalce da ostajajo na starih tehnologijah bolj te dolgorocno tuji igralci prehitijo ko so hitrejsi z novimi in ko stare tehnologije gredo stran imajo prednost.
Je pa res da tle je skoda ze narejena, je too late. Kitajska prpizvodnja EV je vodilna in noben vec jih ne bo prehitel.
Jih pa sicer lahko ce se potrudijo EU abtomobilska vsaj dohiti. Ampak ce jih zgolj dohiti resijo interni trg, ne pa izvoza. Na tujih trgih EU proizvajaci ne bodo na EV podrocju nikoli vodilni. In prej ko slej bo EV edino podrocje.
Je pa res da tle je skoda ze narejena, je too late. Kitajska prpizvodnja EV je vodilna in noben vec jih ne bo prehitel.
Jih pa sicer lahko ce se potrudijo EU abtomobilska vsaj dohiti. Ampak ce jih zgolj dohiti resijo interni trg, ne pa izvoza. Na tujih trgih EU proizvajaci ne bodo na EV podrocju nikoli vodilni. In prej ko slej bo EV edino podrocje.
m314 ::
Posledice te odločitve bo bolj umazan zrak v mestih, več izpustov CO2, več denarja za vojne na Bližnjem vzhodu in še kje in še bolj zaostala Evropska industrija.
PujsekPepe ::
Ti itak vem da ne boš, ker nisi še nikoli nič logičnega napisal, ampak mi lahko kdo drug razloži v kakem smislu so EV EVROPSKA zabloda? Imamo vodilne proizvajalce EV, smo vodilni v infrastrukturi, vzpodbudah, kje v svetu električnih avtov ima Evropa sploh kakršno koli pomembno vlogo?
Tepcek
Zelena energija, ucinkovitost….
gus5 ::
Nad predlogom so še posebej navdušeni nemški proizvajalci, ki so v zadnjih letih ječali pod močno kitajsko konkurenco na trgu električnih vozil.Ker nemška (in evropska nasploh) avtomobilska industrija ne more konkurirati kitajski na področju EV, bo EU nekoliko zavlekla zeleni prehod. Razvajanje smrdljive industrije ne prispeva k večji konkurenčnosti EU in tudi ne manjša zaostanka za Kitajsko. Prej nasprotno.

Horas ::
edino prav, so si le pršli gor. ja seveda, zarad slabe prodaj evjev kajpak.
edino dizlaše je treba skenslat iz osebnih avtov!!! dizl je za težko mehanizacijo!
edino dizlaše je treba skenslat iz osebnih avtov!!! dizl je za težko mehanizacijo!
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
U3PM ::
klovni totalni. Najprej blesavo, da sploh razmišljajo o nekih prepovedih. Potem blesavo, da se že 10 let prej nazaj vlečejo. Če si že zmišljuješ nekaj, potem vsaj poskus do, ne vem 2033, pa potem skenslaj, da bo mogoče nekaj haska vmes. Res se morajo pokazat za maksimalno nezrele neodločne sanjače, pa še po možnosti podkupljene od dinozavrske industrije, kot da bi iskali res najhitrejšo pot za si zbit kredibilnost.
lucca brassi ::
Morali bi spodbudit ICE na vodik , edino smiselno ''ECO'' gorivo IMO. ( prvo pa začet generalno na tovornjakih ) PS : 28. jun. 2024 -- While battery tech develops, diesel engines built since 2010 are 60 times cleaner than 1990s versions, ETF says. ( potrebno je izločit stara balkansko vzdrževana vozila , ki kadijo po cestah )
moments before detonation
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lucca brassi ()
twom ::
LorD_DDooM je izjavil:
Umaknitev prepovedi novih vozil z motorji z notranjim izgorevanjem je napaka in kapitulacija obstoječim lobijem.Naj bo EV cenejši brez subvencije, pa ga bo folk kupoval. Pa bolj uporaben. Noveješe tehnologije izpodrinejo stare ker so boljše, ne ker se jih forsicra. no, lahko tudi tako, ampak ceno potem plačajo potrošniki.
Namesto, da bi se sprijaznili z realnostjo, se je dolgoročne cilje zamenjalo s kratkoročnimi cilji, ki bodo imeli negativne posledice na dolgi rok.
ICE dosegel zenit razvoja, konkurenčne tehnologije izkazujejo dolgoročni potencial, konkurenčni trgi dosegajo ali celo presegajo naše tehnološke kvalitete. Namesto, da bi vse sile zapregli za ohranitev tehnološkega primata, se bo zaviralo razvoj modernih tehnologij in zanašalo na obstoječe tehnologije, katerim so jasno šteti dnevi.
Medtem bo konkurenca s polno paro razvijala naprej - z monopolom nad redkimi zemljami, magneti, lahkimi kovinami in planskim gospodarstvom.
Nemci želijho v nedogled prodajat svojega dizelskega passata, pred desetletji je to bilo zardi tehnološkega primata, danes pa se morajo posluževati Dieselgate prijemov ter lobiranja.
Trenuten sistem EV deluje, ker je EV vozil relaticno malo. Naj mi kdo pove, kako bi šlo, če bi se čez vikend vsi pripeljali na obalo z EV.
DamijanD ::
twom: gužva, glih tako kot če se pripeljejo z ICE. V bistvu več kot se jih pripelje, počasneje se bodo vozili, manj bodo porabili
feryz ::
Nehajte nabijati eno in isto.
V prvem četrtletju prihodnjega leta pridejo na trg avtomobili z revolucionarno tehnologijo baterij, ki so jo izumili že 20 let nazaj in bodo ev imeli dva taužent petstu kilometrov dosega in bodo pometli z ICE.
Majke mi, so nam že par tisočkrat povedali da bo tako.
V prvem četrtletju prihodnjega leta pridejo na trg avtomobili z revolucionarno tehnologijo baterij, ki so jo izumili že 20 let nazaj in bodo ev imeli dva taužent petstu kilometrov dosega in bodo pometli z ICE.
Majke mi, so nam že par tisočkrat povedali da bo tako.

boolsheat ::
LorD_DDooM je izjavil:
Umaknitev prepovedi novih vozil z motorji z notranjim izgorevanjem je napaka in kapitulacija obstoječim lobijem.
Namesto, da bi se sprijaznili z realnostjo, se je dolgoročne cilje zamenjalo s kratkoročnimi cilji, ki bodo imeli negativne posledice na dolgi rok.
ICE dosegel zenit razvoja, konkurenčne tehnologije izkazujejo dolgoročni potencial, konkurenčni trgi dosegajo ali celo presegajo naše tehnološke kvalitete. Namesto, da bi vse sile zapregli za ohranitev tehnološkega primata, se bo zaviralo razvoj modernih tehnologij in zanašalo na obstoječe tehnologije, katerim so jasno šteti dnevi.
Medtem bo konkurenca s polno paro razvijala naprej - z monopolom nad redkimi zemljami, magneti, lahkimi kovinami in planskim gospodarstvom.
Nemci želijho v nedogled prodajat svojega dizelskega passata, pred desetletji je to bilo zardi tehnološkega primata, danes pa se morajo posluževati Dieselgate prijemov ter lobiranja.
Kitajci razvijajo naprej tudi ICE motorje... Koliko je resnice na teh izkoristih ne vem - če držijo bodo EU proizvajalci imeli tudi tu težave...
https://www.avtomanija.com/2025/12/1157...
pegasus ::
lucca brassi je izjavil:
Morali bi spodbudit ICE na vodik , edino smiselno ''ECO'' gorivo IMO.A to so ti naftarji povedali?
a_borlak ::
Hm klasičen motor z tisoč deli ali električen z 50timi in manj, tam okoli 20? Namesto da bi zahtevali od EU splošno popravljivost, odprte servise, standardne baterijske sklope, itd. gremo nazaj na nafto. Odlično.

stara mama ::
Evropska komisija je danes predlagala, da se prepoved prodaje vozil z motorji na notranje izgorevanje, ki je predvidena za leta 2035, zelo zmehča.
Edino pametno.
Ekologija™ in Trajnost™
fikus_ ::
Kitajci razvijajo naprej tudi ICE motorje... Koliko je resnice na teh izkoristih ne vem - če držijo bodo EU proizvajalci imeli tudi tu težave...
https://www.avtomanija.com/2025/12/1157...
Kitajci imajo težave pri razvoji lastnih ICE in doseganjem Euro norm. Dosti " njihovih" motorjev je licenčnih japoncev, korejcev,....
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
LorD_DDooM ::
Naj bo EV cenejši brez subvencije, pa ga bo folk kupoval. Pa bolj uporaben. Noveješe tehnologije izpodrinejo stare ker so boljše, ne ker se jih forsicra. no, lahko tudi tako, ampak ceno potem plačajo potrošniki.
Trenuten sistem EV deluje, ker je EV vozil relaticno malo. Naj mi kdo pove, kako bi šlo, če bi se čez vikend vsi pripeljali na obalo z EV.
Vsekakor obstoječi EV niso ekvivalentni v vseh pogledih napram ICE vozilom. Trenutno se primerja tehonologijo na vrhuncu življenjske dobe (ICE), ter tehnologijo na začetku življenske dobe (EV). Ampak EV tehnologija ima velik potencial. Tako kot so se parne lokomotive umaknile dizelskim, so se dizelske lokomotive umaknile električnim, itd. Vprašanji pri EV vozilih sta samo - kdaj bo prišel tehnološki preskok supremacije, ter ali bo prišel s strani EU, ZDA ali CHN. Zaenkrat zgleda, da je EU v podrejenem položaju, z dodatnimi streli v koleno strani Nemčije, ki želi še čisto malo izmolsti ICE na račun dolgoročne prihodnosti.
Kdor pa sanja o vodiku kot pogonsko sredstvo za osebna vozila, pa naj raje malo poračuna. Matematika se preprosto ne izzide.
1 kg H2 (stisnjen pri 700 atm) zaseda 24 L volumna, vsebuje 119,7 MJ energije, to je 33,3 KWh. Pri 100% izkoristku in povprečeni porabi 15 KWh/100 km je to doseg 200 km.
Za 600 km dosega se torej rabi 75 L stisnjenega H2 v oklepljenem rezervoarju.
Z gorivnimi celicami+EV motorjem, kjer je izkoristek ~80%, je to še nekako izvedljivo. Vbrizgavanje H2 v ICE motor namesto bencina/dizla, pa ta izkoristek zniža pod 30%. V primeru ICE+H2 bi se za 600 km rabilo 250 L stisnjenega H2 v oklepljenem rezervoarju.
Poleg tega se večina ne zadeva iz katerega vira dobimo H2. Velika večina industrijskega vodika se proizvede iz metana - CH4, s tem, da je dodano še procesiranje, stiskanje in logistika.
Torej tehnično, cenovno in logistično, se nam bolj splača furat na LPG (utekočinjen metan) kot pa H2 na ICE motorjih.
Zmajc ::
Edino pravilno. Posiljevanje z smetjem od EVjev ne bo rešilo ničesar. Osebno bom dizla vozil dokler mi bo to zakonodaja dovolila.
Vi kar posedajte 1h po kafičih vsake 400km vožnje, jaz ne mislim.
Vi kar posedajte 1h po kafičih vsake 400km vožnje, jaz ne mislim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Zmajc ::
Največji hipokriti na svetu pri vsem pa so Norvežani, ki se grejo svetnike in procentualno kupijo največ EVjev istočastno pa država bogati na račun prodaje nafte in plina.
Gregor P ::
Zelena agenda je spet z,agala. So tle tudi Rusi zadaj?
Ne Rusi, ampak Muskovič skupaj s Kitajci
P.S.: šala, se razume :)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()

WizzardOfOZ ::
Nizkoemisijsko jeklo - narejeno na kitajskem z ogromnimi izpusti in pripeljano z ladjo sem (spet z ogromnimi izpusti), ampak ker ni bilo narejeno pri nas, ni nič co2 spustilo v zrak pri nas, to za nas pomeni nizkoemisijsko.
Kakšno bedno sprenevedanje. Pač EU v vsem svoje zelenem sijaju.
Kakšno bedno sprenevedanje. Pač EU v vsem svoje zelenem sijaju.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Zmajc ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Nizkoemisijsko jeklo - narejeno na kitajskem z ogromnimi izpusti in pripeljano z ladjo sem (spet z ogromnimi izpusti), ampak ker ni bilo narejeno pri nas, ni nič co2 spustilo v zrak pri nas, to za nas pomeni nizkoemisijsko.
Kakšno bedno sprenevedanje. Pač EU v vsem svoje zelenem sijaju.
To dela EU že ves čas. Gremo se nekega "zelenega prehoda" istočasno pa vso nasnago, ki jo proizvedemo pod pretvezo reciklaže (tudi stvari ki se jih ne da reciklirat ali le ta onesnažuje okolje) enostavno izvozimo v države 3. sveta.
Enostavno pometeno pod preprogo. Tako kot so včasih sode z jedrskimi odpadki metali v morje okoli Anglije ...samo zdaj se to dela pri obali Afrike..
CyberPunk ::
Pametno. Predpogoj za večjo širitev EV je 2x višji razpoložljivi neto dohodek ali pa vsaj 1/2 znižanje trenutnih njihovih cen.
Naj gredo s temi notranjimi izgorevanji po korakih: za začetek lahko prepovejo dvokolesne hrupmaherje...
Naj gredo s temi notranjimi izgorevanji po korakih: za začetek lahko prepovejo dvokolesne hrupmaherje...

WizzardOfOZ ::
Tako kot so včasih sode z jedrskimi odpadki metali v morje okoli Anglije ...samo zdaj se to dela pri obali Afrike..
Italjanska mafija kupi staro tovorno ladjo, jo nafila s takimi sodi za katere ljudje dobro plačajo in jo potopi ravno toliko od obale, da je pregloboko, da bi kdo ravno šel gledat kaj vse je notri, potem pa še zavarovalnino pobere, ker se je ladja potopila.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zvezdica27 ::
lp,
predvsem so pa problem cene.
Če ne bo tole šlo dol, kupim kitajca drugo pomlad, ker 40.000e za jebenega passata enostavno ne dam. Zdaj pa kakor hočejo.
Bo pač kitajec ali korejec. Enkrat sem šel enega prodajalca hecat, mu je bilo kar nerodno, ko sem številke ven vlačil.
Če prav iščejo stečaj vsega v EU, jim gre super.
zz
predvsem so pa problem cene.
Če ne bo tole šlo dol, kupim kitajca drugo pomlad, ker 40.000e za jebenega passata enostavno ne dam. Zdaj pa kakor hočejo.
Bo pač kitajec ali korejec. Enkrat sem šel enega prodajalca hecat, mu je bilo kar nerodno, ko sem številke ven vlačil.
Če prav iščejo stečaj vsega v EU, jim gre super.
zz
fujtajksel ::
Največji hipokriti na svetu pri vsem pa so Norvežani, ki se grejo svetnike in procentualno kupijo največ EVjev istočastno pa država bogati na račun prodaje nafte in plina.
YES! Tud po Dubaju vozijo busi na vodik :)
Prepoved je čist mimo. V razvoj EV se je že zmetalo toliko denarja da bi bil že čas da bi bili cenejši od ICE brez subvencij in bi potem ICE sami od sebe izumrli.
Slon v sobi je še vedno problematično polnjenje, poceni je samo doma. Pri nas nedavno nabili omrežnino, ne pa npr omogočili uporabe svoje (poceni) elektrike na dostopnem omrežju polnilnic. In ne samo pri nas, nasploh po EU je električno polnjenje dodatno zakomplicirano s temi in onimi naročninami namesto transparentih cen kot pri bencinu/dizlu, naj se evrobirokrati rajši kej ukvarjajo s tem.
Problem poceni Kitajcev je posebna tema. V bistvu so se s podobnim problemom Kitajcev srečale mnoge druge panoge precej prej in bile prisiljene premaknit proizvodnjo na Kitajsko da bi "ostale konkurenčne". To so si bogati zahodni globalizatorji zrihtali da si še malo okrepijo denarnice na račun lastne raje in srednjega razreda, Kitajci pa znali izkoristit. Po par desetletjih tega eksperimenta bi bilo lahko že vsem jasno da prost pretok blaga ob neenakih ostalih pogojih ni pametna ideja. Da nisi nič bolj zelen če "umazano" industrijo prestaviš na Kitajsko in da boš na daljši rok crknu če imaš toliko dražjo energijo. Za kej spremenit pri tem je seveda večji problem odpor zahodnih bogatunov kot Kitajcev.

stara mama ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Nizkoemisijsko jeklo - narejeno na kitajskem z ogromnimi izpusti in pripeljano z ladjo sem (spet z ogromnimi izpusti), ampak ker ni bilo narejeno pri nas, ni nič co2 spustilo v zrak pri nas, to za nas pomeni nizkoemisijsko.
To je končni stadij, vmes bo (vrjetno je že) neka ideja da bojo fabrike prešaltale na sončne panele in vetrnice.
Ko pa bo cena teh energentov naenkrat 100 ali 200% višja (itak so to energetsko najbolj intenzivne industrije)
bo pa naenkrat nerentabilno oz. bo tist kitajski kos -ki je že zdaj cenejši zarad neupoštevanja standardov - na koncu še bolj mamljiv.
In bomo zaprli še kako dodatno fabriko pri nas.
Ekologija™ in Trajnost™
Zvezdica27 ::
glej, jaz sem za EU first... sam ne če je razlike 5 jurjev+.
V eno točki pa pač nisem več osel... ali cene dol ali pa se bo kitajc kupil.
Kolega zavarovalničar je rekel, da je rast kitajcev zadnje leto nenormalna (najbrž pa v to šteje tudi marsikaj, kar je v resnici korejec).
zz
V eno točki pa pač nisem več osel... ali cene dol ali pa se bo kitajc kupil.
Kolega zavarovalničar je rekel, da je rast kitajcev zadnje leto nenormalna (najbrž pa v to šteje tudi marsikaj, kar je v resnici korejec).
zz
twom ::
twom: gužva, glih tako kot če se pripeljejo z ICE. V bistvu več kot se jih pripelje, počasneje se bodo vozili, manj bodo porabiliGovoril sem o gužvi na polnilnicah. Je mal (velik) razlike al se na petrolu zadržiš 5 minut al 1 uro.![]()
Sicer je bil pa pred kratkim en prispevek, kako je urednik avto revije 2 uri iskal delujočo polnilnico po Poreču...
FireSnake ::
EU želi umakniti prepoved prodaje novih bencinskih in dizelskih avtomobilov
Normalno!
Kdaj so pa zabiti birokrati še kaj vedeli?
Gobcati je preprosto. Kaj je pa realno je pa druga stvar.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
fikus_ ::
Tukaj je praktičen primer, kako je, ko se določevalci zaletijo v realnost. Od tistih, ki so odločali o letnici 2035, jih je že precej odletelo na smetišče politične zgodovine.
Še vedno pa to "podaljšanje" ne rešuje EU gospodarstva, le podaljšuje agonijo. Takrat bo sedanja politična klika že v bogati penziji, ki si jo "služijo" sedaj.
Še vedno pa to "podaljšanje" ne rešuje EU gospodarstva, le podaljšuje agonijo. Takrat bo sedanja politična klika že v bogati penziji, ki si jo "služijo" sedaj.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

endelin ::
Bo zanimivo videt katera tehnologija bo prevladala. To se bo videlo čez ene 20 let.
mislim, da bodo električna vozila lahko bistveno cenejša saj so veliko preprostejša za izdelavo in to zna na koncu zradirati ice.
mislim, da bodo električna vozila lahko bistveno cenejša saj so veliko preprostejša za izdelavo in to zna na koncu zradirati ice.
PROTEINSKI ::
PluribusUnum ::
Direkt naslov: dobra varovalka v primeru, da ljudje nočejo novih avtomobilov z različnih razlogov in poslediččno potem pomankanje rabljenih avtomobilov. To se vse sesede + naj folk odloči kdaj/kaj je zdravje na cesti, osebno bi forsiral EV brez stresa.
PujsekPepe ::
Hm klasičen motor z tisoč deli ali električen z 50timi in manj, tam okoli 20? Namesto da bi zahtevali od EU splošno popravljivost, odprte servise, standardne baterijske sklope, itd. gremo nazaj na nafto. Odlično.
A to bos pa pozabil omenit koliko hudicevih senzorjev imajo?
To je sama elektronika notri (je kot novoletna jelka). Kabli preparijo in zacnejo lucke zmigat pa ne ves kje je napaka kaj potem…
Zdj to mogoce velja za vse novejse modele ne sam za EVje.
Bo zanimivo videt katera tehnologija bo prevladala. To se bo videlo čez ene 20 let.
mislim, da bodo električna vozila lahko bistveno cenejša saj so veliko preprostejša za izdelavo in to zna na koncu zradirati ice.
Hja tako kot masovna proizvodnja telefonov s tem da si bencinarja lohk drajsov do konc lajfa, razn ce niso ustavl proizvodnje delov, elektricnega pa ne bo slo. Plus vsakih x let 10, 15 k dajat je tud mal mimo. Sam ce folk hoce nove igrace pa naj bo.
Sej hladilniku pralni stroji isto delajo po istem principu. Namest popravil se menja
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PujsekPepe ()
viper66 ::
Bo zanimivo videt katera tehnologija bo prevladala. To se bo videlo čez ene 20 let.
mislim, da bodo električna vozila lahko bistveno cenejša saj so veliko preprostejša za izdelavo in to zna na koncu zradirati ice.
preprostejša? cenejša?
vzdrževanje? gume? baterija? pogonski sklop? itd.....
prodaja po 8 letih in cca 170k km?
Če so preprostejša in cenejša zakaj potem cene ne sledijo temu trendu? Koliko od vas se upa kupit 7 let star EV, cena max do 10k
dokler bodo fosilce prodajal, bom kr fosilce vozil...žal, tehnologija preverjena, servisni posegi znani, tudi cene znane...tankam, uredim servis in grem lahko tudi na par K dolgo pot...tega ne bi delal z EV-jem...
fikus_ ::
Tako kot so sedaj naštudirani ICE avtomobili, tako bodo EV, je samo vprašanje cene za kupce. Sedaj se daje subvencije za vzpodbudo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Nemčija bo zgrešila podnebne cilje (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 18894 (14197) | trancer01 |
| » | Izpusti ogljikovega dioksida še vedno rekordni (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 19286 (14155) | kow |
| » | Evropski parlament izglasoval prepoved dizelskih in bencinskih avtomobilov po 2035. (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 57339 (39242) | AtaŠtumf |
| » | Prihodnost EU - so poudarki na pravih temah (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 7632 (6137) | widj3098dj32 |
| » | Začetek konca ekoloških dilem?Oddelek: Znanost in tehnologija | 2196 (1849) | Pyr0Beast |