Forum » Na cesti » SUV uničuje limuzine...
SUV uničuje limuzine...

gruntfürmich ::
Glavni point je vedno seveda videz. Ce das za avto vec kot 10k potem vedno kupujes tudi videz, ne sam prevoznega sredstva.si slučajno že videl zadnjih 20 let človeka, ki ne bi gledal na videz pri avtu, razen res totalnih revežev?
So pa ti moderni karavani (recimo Corola Touring Sports) tut dokaj lepi, k so dejansko ze napol hatchbacki napol SUVji, niso vec tko pretirano podolgovatega videza kot so bili vcasih.
meni pa so ravno taki avti neka greda spakedraština, relikt zgodovine.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
iKst_ ::
Meni je popolnoma vseeno za videz (zunanji). Avto imam zato, da se vozim v njem, ne, da ga gledam :)
nejc_nejc ::
si slučajno že videl zadnjih 20 let človeka, ki ne bi gledal na videz pri avtu, razen res totalnih revežev?
Kje si pa to trditev našel?
starfotr ::
Meni je popolnoma vseeno za videz (zunanji). Avto imam zato, da se vozim v njem, ne, da ga gledam :)
Ah, če bi bilo to res, bi bile na cesti same fiat multiple, saj gre za zares zelo uporaben avto v notranjosti in izjemno grd avto na zunaj.
Je pa to kot, da si v javni hiši. Ko si noter ti je fino, ko stopiš ven na ulico te je pa sram. Isto tu, ko stopiš ven iz avta.
iKst_ ::
starfotr ::
Če te je sram zaradi izgleda avtomobila, imaš bistveno večje probleme v življenju.
V dizajn avtov se vlaga take ogromne količine denarja, ti pa tu govoriš, da ti je vseeno kako avto izgleda. Ljudje po 2, 3 letih kupijo nov avto. In to ne zaradi tega, ker bi star bil zanič. Ampak, ker želijo novega, z novim dizajnom viden navzven.
Prav tako hitra moda pri oblačilij cveti. Obleke za praktično enkratno uporabo so danes stalnica. Spet govorimo o dizajnu.
iKst_ ::
Meni je pač vseeno, ne vem kaj naj ti še rečem. Ti si trdil, da ni človeka, ki ne bi kupil avta zaradi oblike, pa sem samo napisal, da nimaš čisto prav.
Avte pa drugače tudi sam menjam precej pogosto, ponavadi še hitreje kot na 2-3 leta. Pravzaprav ne vem, če sem katerega že imel več kot 3 leta. Ampak ne zaradi dizajna.
Avte pa drugače tudi sam menjam precej pogosto, ponavadi še hitreje kot na 2-3 leta. Pravzaprav ne vem, če sem katerega že imel več kot 3 leta. Ampak ne zaradi dizajna.
hamez66 ::
Avte nalašč delajo grde, zato, da lahko za lepše avtomobile zaračunajo luksuzno ceno. Zadnji Mercedesi in BMWji so downgrade prejšnih verzij, zato, da bodo v prihodnosti zopet več prostora za izboljšave. Ma bi kupil nov avto, pa me potem mine, ko vidim minimalistično notranjost in me je strah, da bom moral za nastavitve klikati po zaslonu, namesto pritiskati po gumbih in tipkah.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Ales78 ()
CopiumRovte ::
CopiumRovte je izjavil:
S. Ampak mi ne sede, emšo ni še dovolj velik.
Sj počasi boš prišel do zaključka, da vse kar si hotel od avta ti izpolni tale
https://velomobiel.nl/snoek/
... in ravno ko so se elektrowagni za silo otresli gej prizvoka ... ti Holunderji naredijo dobeseden dildo na kolesih.
EDIT: čakaj, a je to sploh čisto navaden jype-mobil. Takisto gej.
Ja mogoče si gay v temle , ampak gay pomeni biti vesel. Torej če kupiš takega jajčka ki ima nožni pogon in elektro motor za pomoč, si definitivno zelo veseu :) Meni izgleda praktično. Ne vem pa kako bi se to obneslo na naših cestah. To je bolj narjen za nizozemske ceste. Da bi se pa po kakšni naši regionalki s tem vozu 50km/h pa ne vem....
tuki je en boljši test tega quadvela
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: CopiumRovte ()

gruntfürmich ::
Torej, zakaj ne voziš multiple?
Prestara. Je pa na seznamu, da bo enkrat v zbirki, če najdem kakšno lepo.
no, pa smo spet pri lepoti... četudi trdiš da ni važno
Realno več kot hatchback skoraj noben ne rabi![]()
realno marsikaj nobeden ne rabi, pa so še vseeno polne trgovine kupcev in smetišča polna čisto uporabnih zadev...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
McAjvar ::
"Lepo" v tem kontekstu morda pomeni samo dobro ohranjeno? Svojčas sem Multiplo vozil. In je bila odličen avto. Ko sediš notri, zunanjosti sploh ne vidiš. Od znotraj mi je bil pa zelo všeč, ker je bil zelo praktičen avto.
Edini problem je bil, da je bila po zanesljivosti Fiat...
Kar pa bi jaz rabil, je en soliden kompakten karavan, idealno EV, ampak jih je že klasičnih vedno manj, EVjev pa praktično ni. Za nek normalen denar. ID7 je drag (in malo velik, nisem ziher, če bi šel v našo garažo). MG5 EV Estate to pač ni zares. Potem pa ostane še kaj? Hyundai, Kia, Toyota, Škoda in druge VW izvedenke... Vsi tiščijo ven tisoč in eno varianto SUVjev, na štrom jih je polno in vedno več, edino karavanov zares ni še nikjer. BMW, Mercedes, Volvo, Audi ipd niso na seznamu, ker so IMO cenovno neprimerni za avto, ki bi na leto naredil manj kot 10k km. Ampak takrat, ko potuje, pa rabi plac v kufru.
Da ne omenjam drugih modernih debilizmov. Kot recimo, da so avtomobili na voljo v ene 6 odtenkih sivine in eni ali dveh barvah. Nekatere barve so omejene na določene stopnje opreme, pa še to z omejitvami ("aja, zeleno bi? samo v športni opremi, pa še tam samo s črno streho"). Nekateri dodatki so lahko tudi na voljo samo od določene stopnje opreme naprej, sicer ne. Itd. In pol moraš doplačat za polno stvari, ki jih niti nočeš ali ne rabiš, da lahko dobiš tisto eno reč, ki bi jo res rad.
Edini problem je bil, da je bila po zanesljivosti Fiat...
Kar pa bi jaz rabil, je en soliden kompakten karavan, idealno EV, ampak jih je že klasičnih vedno manj, EVjev pa praktično ni. Za nek normalen denar. ID7 je drag (in malo velik, nisem ziher, če bi šel v našo garažo). MG5 EV Estate to pač ni zares. Potem pa ostane še kaj? Hyundai, Kia, Toyota, Škoda in druge VW izvedenke... Vsi tiščijo ven tisoč in eno varianto SUVjev, na štrom jih je polno in vedno več, edino karavanov zares ni še nikjer. BMW, Mercedes, Volvo, Audi ipd niso na seznamu, ker so IMO cenovno neprimerni za avto, ki bi na leto naredil manj kot 10k km. Ampak takrat, ko potuje, pa rabi plac v kufru.
Da ne omenjam drugih modernih debilizmov. Kot recimo, da so avtomobili na voljo v ene 6 odtenkih sivine in eni ali dveh barvah. Nekatere barve so omejene na določene stopnje opreme, pa še to z omejitvami ("aja, zeleno bi? samo v športni opremi, pa še tam samo s črno streho"). Nekateri dodatki so lahko tudi na voljo samo od določene stopnje opreme naprej, sicer ne. Itd. In pol moraš doplačat za polno stvari, ki jih niti nočeš ali ne rabiš, da lahko dobiš tisto eno reč, ki bi jo res rad.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

gruntfürmich ::
ampak niso ravno za baterije morda najprimernejši SUV-i?
imaš jih spodaj, malo dvignjene da jih ne poškoduješ, ti pa višje sediš...
imaš jih spodaj, malo dvignjene da jih ne poškoduješ, ti pa višje sediš...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
iKst_ ::
"Lepo" v tem kontekstu morda pomeni samo dobro ohranjeno? Svojčas sem Multiplo vozil. In je bila odličen avto. Ko sediš notri, zunanjosti sploh ne vidiš. Od znotraj mi je bil pa zelo všeč, ker je bil zelo praktičen avto.
Seveda, "lepo" je bilo mišljeno v kontekstu dobro ohranjene in primerno opremljene. Pa meni se tudi drugače Multipla ne zdi grda. Definitivno ni lep avto, je pa eden tistih kjer oblika sledi funkcionalnosti in ne obratno.
Iz inženirskega vidika je pa zadeva top. V 4 metre so uspeli 6 udobnih sedežev + spodoben prtljažnik in en kup uporabnih rešitev v notranjosti.
bm1973 ::
Iz inženirskega vidika je pa zadeva top. V 4 metre so uspeli 6 udobnih sedežev + spodoben prtljažnik in en kup uporabnih rešitev v notranjosti.
Bila je velikost Fiat Punto takrat. Po dolžini, malo manj kot 4m. Mislim, da je bila celo 3,99m.
Zato si imel cenejšo karto na trajektih, recimo
Bi jo kupil, pa takrat nisem imel dovolj denarja...
Facelift multiple je bil pa zanič, nioč posebnega...
Zanjo je veljal pregovor:
Je kot kupleraj, zunaj ti je malo nerodno, noter je pa fajn
BTW, je bila avto leta pri Top Gear leta 2000.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bm1973 ()
Half-Saint ::
Enoprostorci so po mojem izumrli, ker so jih kupovali praktični ljudje, zaradi njihovih prednosti. In taki ljudje ne kupijo vsakih par let nov avto.
Karavan je za večino družin najbolj praktičen avto, poleg tega imajo manj zračnega upora in so lažji od enoprostorcev. Enoprostorci so izumrli, ker so brezvezni.
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com
iKst_ ::
Lahko predlagaš kakšnega karavana, ki ima 7 sedežev, integriran booster na zadnjih sedežih, zložljive mizice za zadnje potnike in pomično zadnjo klop oz. še boljše, 3 ločene sedeže.
Half-Saint ::
Lahko predlagaš kakšnega karavana, ki ima 7 sedežev, integriran booster na zadnjih sedežih, zložljive mizice za zadnje potnike in pomično zadnjo klop oz. še boljše, 3 ločene sedeže.
Ne, lahko pa ti predlagam, da se naučiš brat. Lepo sm napisal "za večino družin". Povprečno število otrok na družino je v Sloveniji že nekaj časa pod 2. Tistih par izjem z več kot 3 otroki pa naj se znajde kakor ve in zna.
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Half-Saint ()

WizzardOfOZ ::
Saj ni panike. Prihajajo mali avti iz Kitajske. Ker našim se izgleda ne izplača delat tega. Ampak naši proizvalaci imajo že sedaj težave, klub temu da baje služijo mastne denarje in delajo ogromno dodano vrednost. Marsikdo od naših in tudi od kitajcev bodo v naslednjem desetletju propadli. Ampak nič ne de.
Kitajci menjajo EV na 2 leti, zato so ti avti tudi tako poceni, da to po njihovem standardu pije vodo.
Pri nas tega koncepta ne poznate in hočete vozit avto 10 in več let. Tega kitajski EV ne bo zdržal. Bo prej razpadel, se vžgal,.... Zdaj pa imej taka jajca od avta.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Ales78 ()
feryz ::
Ne gre za to, da bo razpadel.
Gre za to, da čez par let ne bo nobenega kosa za te avte. Če si kovač in strugar, boš že nekako zrihtal zadevo, drugače pa ...
Gre za to, da čez par let ne bo nobenega kosa za te avte. Če si kovač in strugar, boš že nekako zrihtal zadevo, drugače pa ...

Scaramouche3 ::

WizzardOfOZ ::
Ne gre za to, da bo razpadel.
Gre za to, da čez par let ne bo nobenega kosa za te avte. Če si kovač in strugar, boš že nekako zrihtal zadevo, drugače pa ...
Avti se delajo za dve leti. Tak je njihov standard. In oni tudi menjajo na dve leti. Zato tudi taka cena. Pri nas pa ljudje mislijo, da jim bo tak kitajc služil leta in leta.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Ales78 ()
feryz ::
Saj za njih velja enako.
Boš pač študiral elektriko, elektroniko, fiziko, kemijo in kar je še tega, da boš lahko avto spravil nazaj na cesto.
Boš pač študiral elektriko, elektroniko, fiziko, kemijo in kar je še tega, da boš lahko avto spravil nazaj na cesto.

WizzardOfOZ ::
Pa še to. Kitajci imajo reciklažo. Avto se razgradi in se uporabi za izdelavo novega. Mi te industrije nimamo. Pri nas bodo stali kje točno, taki kitajski avtomobili?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Ales78 ()
feryz ::
Če se kdo spomni, so Kitajci nedavno nazaj šenkavali quade. Kdor je vzel kontejner robe, česarkoli iz avto industrije (akuji, gume, kosi za popravilo ...), je v kontejnerju dobil še quad ali dva. Kolikor je bilo placa.
Narejeni za en k..., brez homologacij, zato so jih v glavnem potamanili trgovci zase. Redko kateri od njih še brca. Veliko jih niti en mesec ni. Pooravil jih je pa tisti, ki kaj zna in zmore narediti.
Narejeni za en k..., brez homologacij, zato so jih v glavnem potamanili trgovci zase. Redko kateri od njih še brca. Veliko jih niti en mesec ni. Pooravil jih je pa tisti, ki kaj zna in zmore narediti.

Horas ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ne gre za to, da bo razpadel.
Gre za to, da čez par let ne bo nobenega kosa za te avte. Če si kovač in strugar, boš že nekako zrihtal zadevo, drugače pa ...
Avti se delajo za dve leti. Tak je njihov standard. In oni tudi menjajo na dve leti. Zato tudi taka cena. Pri nas pa ljudje mislijo, da jim bo tak kitajc služil leta in leta.
to sploh ni res. spet hejtrji kitajcev neki bluzite. sodelavci imajo mg hs in zs, ter dongfeng box in so izjemno zadovoljni. avti so več kot kvalitetni. še matt watson to poudarja napram nemcem ki samo dražijo in čedalje bolj slabšo plastiko devajo znotraj.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
sparklyslo ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ne gre za to, da bo razpadel.
Gre za to, da čez par let ne bo nobenega kosa za te avte. Če si kovač in strugar, boš že nekako zrihtal zadevo, drugače pa ...
Avti se delajo za dve leti. Tak je njihov standard. In oni tudi menjajo na dve leti. Zato tudi taka cena. Pri nas pa ljudje mislijo, da jim bo tak kitajc služil leta in leta.
to sploh ni res. spet hejtrji kitajcev neki bluzite. sodelavci imajo mg hs in zs, ter dongfeng box in so izjemno zadovoljni. avti so več kot kvalitetni. še matt watson to poudarja napram nemcem ki samo dražijo in čedalje bolj slabšo plastiko devajo znotraj.
No, dajmo počakat s takimi ocenami tvojih sodelavcev, ko bo imel dongfeng box vsaj 100 000 km in 5 let. Bodo takrat povedal, kolikokrat so bili z njim na servisu, v kakem stanju je baterija in pleh, ko bo avto oddelal nekaj zim. In koliko bo dobil za avto na trgu rabljenih vozil.
DamijanD ::
Jp, čisto realno pogledano - v Evropi so kitajski avti še povsem premladi, da bi lahko res vedeli kakšno bodo pri 10letih in 250.000km+
feryz ::
Dongfeng!? Kitajsko ime za psa? Al kaj naj bi to bilo?
Avti so pa taki, da bi si grše težko izmislil.
Pa me estetika ne briga ravno dosti.
Edina sreča je, da niso mišljeni za uporabo, ampak za stanje na domačem dvorišču ali pred lokalno štacuno. Tako da znajo zdržati par let.
Avti so pa taki, da bi si grše težko izmislil.
Pa me estetika ne briga ravno dosti.
Edina sreča je, da niso mišljeni za uporabo, ampak za stanje na domačem dvorišču ali pred lokalno štacuno. Tako da znajo zdržati par let.

gruntfürmich ::
hmmm, enako so američani govorili za japonske avte, pa poglejmo danes...
enako smo govorili za kitajsko ''kramo'', pa poglejmo danes...
ja, res je, kitajci nič ne znajo narediti, vse se pokvari v 2 letih...
potem pa se zbudite iz vaših retardiranih sanj v vašo debilno realnost !
enako smo govorili za kitajsko ''kramo'', pa poglejmo danes...
ja, res je, kitajci nič ne znajo narediti, vse se pokvari v 2 letih...
potem pa se zbudite iz vaših retardiranih sanj v vašo debilno realnost !
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

endelin ::
Pomislek je lahko na mestu. Saj gre za vozila ki so na trgu leto dve nekatere firme so toliko stare. Običajno folk kupuje avto za 10 let
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

Miki N ::
Treba je tudi upoštevati, da imete eni supermani tukaj po več avtov rit za v njih voziti pa samo eno - potem se čas obrabe vseeno malo porazdeli.
al1976 ::
BYD je recimo eden večjih EV proizvajlcev na Kitajskem. Cca 20let staro podjetje, ki je začelo z baterijami za Nokia telefone.
Danes imajo tovarne z miljonskim outputom EV vozil na leto in cca 97% robotizacijo (eno tako "centralo" postavijo na novo v 2h letih):
https://evmagazine.com/news/how-chinas-...
Za primerjavo, Revoz je na cca 65k vozil na leto (max gredo lahko na 220k). Twingo ga je z državnim vložkom trenutno rešil pred zaprtjem.
Drži, EV globalno ne bo prevladal, vprašanje pa je ali bo EU in USA sploh zdržala tak tempo brez nekih drastičnih carin.
Danes imajo tovarne z miljonskim outputom EV vozil na leto in cca 97% robotizacijo (eno tako "centralo" postavijo na novo v 2h letih):
https://evmagazine.com/news/how-chinas-...
Za primerjavo, Revoz je na cca 65k vozil na leto (max gredo lahko na 220k). Twingo ga je z državnim vložkom trenutno rešil pred zaprtjem.
Drži, EV globalno ne bo prevladal, vprašanje pa je ali bo EU in USA sploh zdržala tak tempo brez nekih drastičnih carin.
starfotr ::
Revoz naj zaprejo, saj samo pumpajo denar iz države. Če moramo zapret TEŠ in Talum, naj pa še Revoz zaprejo, če ne znajo delat brez finančnih spodbud.
iKst_ ::
Pa BMW, Mercedes in VW lahko tudi zaprejo, glede na to, da cuzajo milijarde državnih pomoči?
Half-Saint ::
Pa BMW, Mercedes in VW lahko tudi zaprejo, glede na to, da cuzajo milijarde državnih pomoči?
Pravilno. Firma, ki ne more samostojno preživet na trgu, brez finančne pomoči države, naj propade. Ko en s.p. 1 mesec ne plača prispevkov, dobi takoj izterjavo za vrat.
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com
Nikonja ::
To bi držalo če bi imel pošteno tržno ekonomijo ampak z kitajci se ne moreš tko borit ker njih država popolnoma podpira in subvencionira, in kaj misliš kaj bi se zgodilo če bi zaprli vse EU tovarne avtov, a dejansko misliš da bi kitajci ostali pocen ali bi kar nabili cene x2 če konkurence ni!
Sami sebe streljamo v koleno ko kupujemo kitajske stvari ampak jbg. tko je!
Sami sebe streljamo v koleno ko kupujemo kitajske stvari ampak jbg. tko je!
starfotr ::
Kitajce lahko mirno pustimo pred vrati EU. Ampak jih ne, ker smo mone. Ne govorim samo za avte.

gruntfürmich ::
Sami sebe streljamo v koleno ko kupujemo kitajske stvari ampak jbg. tko je!
sami sebe streljamo v koleno tudi ko kupujemo precenjena nemška jajca, od katerih ima samo vodstvo z miljardnimi nagradami korist!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
KAVINSKY ::
gruntfürmich je izjavil:
hmmm, enako so američani govorili za japonske avte, pa poglejmo danes...
...
potem pa se zbudite iz vaših retardiranih sanj v vašo debilno realnost !
Samo to veš, da je potrebovalo veliko časa, da so se Japonski (in Korejski) avti uveljavili na ameriškem in tujih trgih. V štartu se je videlo samo, da so poceni. Iz Chryslerja sesti v Corolo. Kdo se ne bi smejal temu.
Kitajci so nekaj podobnega. Ne veš kaj kupuješ. Mora preteči čas, da se vidi ali so ok produkti. Glede na to, da se CoolReyi in Fortangi uvažajo preko individualnih homologacij že malo nakaže, da so nekje ubirali bližnjice. Naslednji argument so gotovo dumpinške cene, da se primejo na tujih trgih.
Označevati vse z retardi kvečjemu pokaže tvoj domet.

gruntfürmich ::
glej, danes se svet vrti malce hitreje kot 1950 leta.
tako da če kdo misli da bodo kitajci potrebovali tisti ''japonski čas'' da speglajo avte, mu mirne duše rečem retard.
avti so že speglani, oni se samo še preko algoritmov računalniško odločujejo kako dolgo življensko dobo bodo imeli posamezni deli in koliko stroškov bodo imeli s tem...
tako da če kdo misli da bodo kitajci potrebovali tisti ''japonski čas'' da speglajo avte, mu mirne duše rečem retard.
avti so že speglani, oni se samo še preko algoritmov računalniško odločujejo kako dolgo življensko dobo bodo imeli posamezni deli in koliko stroškov bodo imeli s tem...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
fikus_ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Pa še to. Kitajci imajo reciklažo. Avto se razgradi in se uporabi za izdelavo novega. Mi te industrije nimamo. Pri nas bodo stali kje točno, taki kitajski avtomobili?
Kitajcem bomo plačali za odvoz in razgradnjo....
Pomislek je lahko na mestu. Saj gre za vozila ki so na trgu leto dve nekatere firme so toliko stare. Običajno folk kupuje avto za 10 let
Večina Kitajskih EV proizvajalcev je propadlo, ostalo je nekaj velikih, veliki celo za EU razmere.
Za koliko let folk kupuje avto, pa pišeš na pamet.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
KAVINSKY ::
gruntfürmich je izjavil:
avti so že speglani, oni se samo še preko algoritmov računalniško odločujejo kako dolgo življensko dobo bodo imeli posamezni deli in koliko stroškov bodo imeli s tem...
Torej, namesto da nas Hans goljufa, nas bo Ši-Džin-Ping
Kar sem peljal Fortanga na testno vožnjo me ni nekaj prepričal. Na nivoju prejšnjega Dusterja. Je OK, ampak če se primerjaš z Dacio nisi nek presežek.
sparklyslo ::
gruntfürmich je izjavil:
hmmm, enako so američani govorili za japonske avte, pa poglejmo danes...
...
potem pa se zbudite iz vaših retardiranih sanj v vašo debilno realnost !
Samo to veš, da je potrebovalo veliko časa, da so se Japonski (in Korejski) avti uveljavili na ameriškem in tujih trgih. V štartu se je videlo samo, da so poceni. Iz Chryslerja sesti v Corolo. Kdo se ne bi smejal temu.
Kitajci so nekaj podobnega. Ne veš kaj kupuješ. Mora preteči čas, da se vidi ali so ok produkti. Glede na to, da se CoolReyi in Fortangi uvažajo preko individualnih homologacij že malo nakaže, da so nekje ubirali bližnjice. Naslednji argument so gotovo dumpinške cene, da se primejo na tujih trgih.
Označevati vse z retardi kvečjemu pokaže tvoj domet.
Problem je, da v tem kratkem času, ne vemo kaj je dobro in kaj ni. Tudi evropske znamke si niso vse enake. Ne moremo primerjati en fiat, pa dacio z volvom, kaj sele z japonsko toyoto.
In tako so tudi med kitajskim znamkami eni boljši, drugi pa poceni sranje. Ker nizka cena ponavadi ne pomeni ravno visoke kvalitete.
Enako kot velja za "žblj" kitajske telefone ali televizorje, ki se ne morejo primerjat s samsungom ali sonyjem.
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Vsak drugi prodani avtomobil že športni terenec (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 23398 (14463) | mertseger |
| » | Višji avtomobili bolj pobijajo pešce (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 25958 (17317) | Tidule |
| » | Karavan vs. Enoprostorc / Crossover (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17851 (11273) | facepalm |
| » | Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15758 (13557) | TheBlueOne |