» »

citroen c4 space tourer 1.2 130 ks 2019

citroen c4 space tourer 1.2 130 ks 2019

1
2
»

jobers2 ::

Zivjo kaksno mnenje je pa glede oplovih 1.4 turbo motorjev gre za 120 konjskega. Avto je opel meriva letnik 2014.
Hvala

iloveboobz ::

mene bi pr tem oplu bolj skrbel menjalnik, k je iz stekla. Vsaj če je isti kot corsi
smoki

jobers2 ::

Zanima me tud ce ma jermen normalno da ni v kakem olju ipd. In pa koliko kaj pride material za velik servis Za ta avto. Ce ao kaksne izkusnje

Buggy ::


To je čisto nepovezano oz. nadaljujem kar sem začel s tem kako se pazi avto, da boš prišel čim ceneje skozi z vzdrževanjem. Za božjo voljo ljudje, dajte si pritisniti start/stop tipko pred vožnjo ali pa celo nastaviti na vedno off na servisu. Ker vsakega, ki vidim, se mu za brezveze ugaša motor.


Konkretno v C3 Aircross 2018 star stop lahko ugasnes preko deep-down tapkanja po meniju na dashboardu a ko ugasnes avto je spet vse resetirano. Ima pa line assist vklopljen by default, ki ga ce v meniju ugasnes sploh ne registrira. Imas sicer tipko ki jo drzis pa se potem ugasne mas pa zarad tega novoletno jelko na stevcu...francozi pac :))

Jaz sem na VW Alltracku ko sem ga dobil prvo kar sem naredil (se pred cipanjem) preko OBD11 sfejkal voltazo za baterjo da se Start/Stop sistem ni vec triggal, ker ce je kao volataza baterije premejhna skipne ugasanje...in zadeva je permanentna, ne rabim klikat nobenih knofov fuckme ;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

velikBrokoli ::

Buggy je izjavil:


To je čisto nepovezano oz. nadaljujem kar sem začel s tem kako se pazi avto, da boš prišel čim ceneje skozi z vzdrževanjem. Za božjo voljo ljudje, dajte si pritisniti start/stop tipko pred vožnjo ali pa celo nastaviti na vedno off na servisu. Ker vsakega, ki vidim, se mu za brezveze ugaša motor.


Konkretno v C3 Aircross 2018 star stop lahko ugasnes preko deep-down tapkanja po meniju na dashboardu a ko ugasnes avto je spet vse resetirano. Ima pa line assist vklopljen by default, ki ga ce v meniju ugasnes sploh ne registrira. Imas sicer tipko ki jo drzis pa se potem ugasne mas pa zarad tega novoletno jelko na stevcu...francozi pac :))

Jaz sem na VW Alltracku ko sem ga dobil prvo kar sem naredil (se pred cipanjem) preko OBD11 sfejkal voltazo za baterjo da se Start/Stop sistem ni vec triggal, ker ce je kao volataza baterije premejhna skipne ugasanje...in zadeva je permanentna, ne rabim klikat nobenih knofov fuckme ;((


Jaz bi rad pri VW multivanu izklopil asistenco, ki zaznava omejitve iz prometnih znakov in spusca zvoke, ko gres malce cez omejitev - v nastavitvah se to seveda vse nastavi, ampak se vsakic znova ponastavi, ko avto prizges. Na servisu niso znali pomagati, res je nadlezno to kurcevo piskanje, za popizdit.

OutOfTheBox ::

Na servisu niso znali pomagati,


Verjetno niti ne smejo in niti nimajo te možnosti, ker bi to vsi delali. A to skoz piska al samo enkrat zapiska ko greš čez omejitev?

Zgodovina sprememb…

velikBrokoli ::

Ma se mi zdi da 1x na minuto.. v nastavitvah lahko izklopis zvok + dolocis recimo da zapiska samo ce gres 10km/h cez omejitev, kar bi bilo super, pa se vsakic resetira, za popizdit..

Buggy ::

@velikBrokoli: ker letnik pa imas to? Jaz imam 2018 pa imam in-car opcijo, da se samo visualno prikazuje na armaturki (brez audio) in ta nastavitev ostaja.



Sem pa gledal na OBD11 za buzzwordi (speed, warning, trafic) za mojega 2018 in 2021 GTE-ja passata pa ni nic takega kar ti zelis med appi, bi se pa verjetno dalo z OBD11 manualno kej postimat. Mal pogooglej.

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

Ker je VW tako popularen, se morda da kaj narediti... Vprašaj še tle: http://www.mtl.si/

Buggy: start-stop na VWju se da permanentno izklopiti tudi s knofom iz Aliexpressa s katerim zamenjaš originalnega (na ven izgledata oba enako).

jobers2 je izjavil:

Zivjo kaksno mnenje je pa glede oplovih 1.4 turbo motorjev gre za 120 konjskega. Avto je opel meriva letnik 2014.
Hvala


To je že precej staro (mislim, da je bil v prodaji še 2019, ko sem gledal astre), najbrž ni še niti GDI? Kakšnih posebnih težav s tem motorjem ne pomnim, kaj več pa ne vem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Buggy ::

Buggy: start-stop na VWju se da permanentno izklopiti tudi s knofom iz Aliexpressa s katerim zamenjaš originalnega (na ven izgledata oba enako).


TNX @tony1, teli knofi baje s casom zacnejo biti mal trmasti, tako da ko/ce bo nehal opravljati svojo nalogo, bom vzel tega, ki ga predlagas.
Do takrat pa moj OBD11 fix dela cisto ok, sem pa opazil da je zdej prisel tudi na OBD11 originalen APP kjer S/S lahko onemogocis, ne vem ce dela na isto finot z voltazo, je pa dosti bolj safe uporabit, ce ne zelis ravno manulano drekat po parametrih ECU-ja.

velikBrokoli ::

Buggy je izjavil:

@velikBrokoli: ker letnik pa imas to? Jaz imam 2018 pa imam in-car opcijo, da se samo visualno prikazuje na armaturki (brez audio) in ta nastavitev ostaja.



Sem pa gledal na OBD11 za buzzwordi (speed, warning, trafic) za mojega 2018 in 2021 GTE-ja passata pa ni nic takega kar ti zelis med appi, bi se pa verjetno dalo z OBD11 manualno kej postimat. Mal pogooglej.


Imam novega, 2025 T7 Multivan, imam prakticno iste nastavitve kot ti - sem vse to spremenil, pa se ob vsakem ponovnem vžigu ponastavi na default, tudi pri pooblaščenem servisu pravijo, da ne morejo pomagati, neka nova EU uredba, vsaj tako pravijo.

Bom pogooglal, hvala. Do sedaj nikoli nisem imel takšnih problemov pri avtomobilih in niti nisem nikoli tega raziskoval. Toliko enih asistenčnih sistemov, ki jih na koncu niti ne potrebujem, pa še otežijo ti življenje in ne pustijo spremeniti mastavitev…

Buggy ::

...ja sej to sem se bal, ker teli novejsi imajo baje po EU direktivi polno nekih restricij ;(( Pri meni ostane nastavitev shranjena, po ugasnjenem avtu. Sry, verjamem da je tecno kot swinja, ker testno sem imel tudi jaz audio prizgan in nisem sfolgal. NO-WAY!!!!

Pomoje unga mojster MTL, ki je bil predlagan ni neumno pokontaktirat.

Na OBD11 nimam pa nobenega novejsega avtomobila, lahko da je za tiste drugace.

Iz kje pa si? Ce si kje v okolici LJ se lahko enkrat v zacetku avgusta zmenva, pa prinesem OBD11 s sabo pa pocekirava?

srecno!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

simone ::

Zdravo.Odločam se za nakup avtomobila in malo gledam in sem zasledil Citroën C4 Feel Pack 1.2 PureTech 2022 letnik.Baje koliko sem že bral je s temi motorji problem ker imajo jermen v olju?Koliko je v tem resnice mi lahko nekdo razloži.Je boljš da teh motorjev ne gledam tudi peugeot ima te motorje.

Kekokekič ::

simone je izjavil:

Zdravo.Odločam se za nakup avtomobila in malo gledam in sem zasledil Citroën C4 Feel Pack 1.2 PureTech 2022 letnik.Baje koliko sem že bral je s temi motorji problem ker imajo jermen v olju?Koliko je v tem resnice mi lahko nekdo razloži.Je boljš da teh motorjev ne gledam tudi peugeot ima te motorje.


So ti tudi v tej temi že pisali zakaj ne teh motorjev. Na kratko in zelo po domače: Pri tem motorju je jermen v olju, med delovanjem se (po nekem času) jermen začne luščit. Delci jermena potem plavajo v olju in zamašijo tisto odprtino skozi katero olje potuje v motor. Olje ne pride v motor - kaput motor.
Mislim, da imajo tudi nekateri Fordi in tudi tam je isti problem. Ne kupuj.

Zgodovina sprememb…

velikBrokoli ::

simone je izjavil:

Zdravo.Odločam se za nakup avtomobila in malo gledam in sem zasledil Citroën C4 Feel Pack 1.2 PureTech 2022 letnik.Baje koliko sem že bral je s temi motorji problem ker imajo jermen v olju?Koliko je v tem resnice mi lahko nekdo razloži.Je boljš da teh motorjev ne gledam tudi peugeot ima te motorje.


Z razlogom se prodajajo po nižjih cenah in po nekaj letih, ker vsi vejo, da bo v nekaj letih motor šel k vragu…

Tadi30 ::

jaz se ravno tako zanimam za nakup c3 aircrossa letnik 2023 z 30.000 km z 1.2 puretech motorjem. o tem avtu razmišlajm ker je med najcenejšimi in manjšimi v suv segmentu. razmišljam pač tako, da se zavedam salbosti pure tech motorjev in bi zato preverjal in menjal olje in filter na 2 leti/30.000 km in hkrati gledal stanje jermena in ga mogoče preventivno zamenjal po 4-5 letih /60.000 km. Ali so teli dodatni pregeldi in servisi zelo dragi? s takim vzdrževanjem bi moral verejtno motor delati brez težav, saj bi možnost zamašitve filtra za olje z delci jermena zmanjšali na minimum. ali kaj narobe razmišljam?

tony1 ::

Ja. Po 4-5 letih boš menjal kar cel motor.

Priporočam obvoz.

tomaz- ::

KO boš moral menjati motor ali vsaj delat generalko, ne bo več med najcenejšimi... Malce se vprašaj, zakaj je med najcenejšimi - ker ga nihče ( razgledan in informiran ) noče. Pa ti govorim iz prve roke - sem bil lastnik novega P3008 s tem motorjem, pa sem ga vrnil v prodajo pooblaščenemu prodajalcu, ko še ni imel niti 100000 km prevoćenih, ker je začel piti olje ko pijanec. Problem z jermenom pa je bil že pri okoli 40000.. So kao vse menjali, ker se je zabasal z "opilki" scefnanega jermena
Če pa misliš olje/filter menjat šele na 30000 , pa dvomim, da boš sploh kaj veliko kilometrov lahko naštancal.. Meni je moj mehanik rekel, da bi moral pri teh konzervah menjat na 10000, max 15000, če bi hotel kolkor tolko dolgo met brez problemov, pri več prevoženih se že toliko meša z bencinom, da gre jermen pa-pa
Skratka, jaz se Stelantisa ne dotaknem več niti s palco, pa me prav nič ne briga, če so zdaj dali verigo not - ko se ti enkrat zaserje....

Kekokekič ::

Tadi30 je izjavil:

jaz se ravno tako zanimam za nakup c3 aircrossa letnik 2023 z 30.000 km z 1.2 puretech motorjem. o tem avtu razmišlajm ker je med najcenejšimi in manjšimi v suv segmentu. razmišljam pač tako, da se zavedam salbosti pure tech motorjev in bi zato preverjal in menjal olje in filter na 2 leti/30.000 km in hkrati gledal stanje jermena in ga mogoče preventivno zamenjal po 4-5 letih /60.000 km. Ali so teli dodatni pregeldi in servisi zelo dragi? s takim vzdrževanjem bi moral verejtno motor delati brez težav, saj bi možnost zamašitve filtra za olje z delci jermena zmanjšali na minimum. ali kaj narobe razmišljam?


Če že moraš vzeti ta avto potem menjaj olje in filtre na 10-13.000km ali kaj podobnega. Sigurno ne na 30.000km. In res redno pregledovat jermen. Mogoče ga kar takoj ob nakupu menjaj preventivno.

Mogoče tudi ob vsakem servisu vzeti dol tisto "posodo/tank" za olje in preverit ali je tista reža za dotok olja do motorja čista ali ne.

Kakor sem nekaj bral od teh motorjev je tudi potrebno zagotovit točno tisto olje, ki je specificirano, ker kakaršnakoli razlika lahko povzroči hitrejši razpad jermena. Prav tako razne kontaminacije pospešijo proces, itd.

Pomojem ni vredno tega. Bolje vzeti nekaj bolj zanesljivega, kot pa nekaj na kar boš skos mislil. Že js mam VW 1.4TSI z verigo, ki je kljub težavam še vedno precej boljši motor (po mojem), pa tudi tuhtam o tem kdaj naj menjam ketno, da ne bo šlo vse v 3... Ni vredno (Moje mnenje).

tomaz- ::

in ko vse to "preventivno" delaš in plačuješ, ugodna nakupna cena kaj hitro zvodeni...

iloveboobz ::

tak avto se kupi zgolj nov, pomoznosti na operativni lizing, pa se naj oni ukvarjajo z njim. Prvi dan po garanciji pa prodaš oz. vrneš.
smoki
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Družinski enoprostorec ali VAN

Oddelek: Na cesti
142111 (1104) Phoebus
»

redni servis (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10010974 (7068) Ahim
»

Okvara - zobati jermen (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14129171 (18313) tony1
»

tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16153489 (18881) iloveboobz
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743220340 (185353) Spajky

Več podobnih tem