Forum » Na cesti » Avtomatik cukne pri speljevanju, servis noče odpraviti napake
Avtomatik cukne pri speljevanju, servis noče odpraviti napake

veselivoznik ::
Zdravo,
Najbolje da napišem po alinejah:
-Vozilo z avtomatskim menjalnikom (menjalnik znan po okvarah)
-Starost 2 leti in pol (garancija potekla januarja)
-Sedaj 50000km (pri prvi okvari 30000)
-Cukne pri speljevanju, ko spustim zavoro. Kako naj opišem... Kot bi pri ročnem menjalniku prehitro spustil sklopko.
-Oktobra me je pustil na cesti (rdeči check transmission), na servisu so samo naredili update)
- Ker je še vedno cukal pri speljevanju, sem vozilo (kljub zatrjevanju servisa, da je z vozilom vse ok) ponovno naročil na pregled s prošnjo, da se napaka odpravi, dokler je še v garanciji.
-Od takrat je primer odprt (ne rabite gledati na koledar, minilo je malo več kot 45 dni).
-Vmes sem vozilo /zaradi službenih obveznosti večkrat odpeljal s servisa, ker na njem itak niso nič delali (čakanje na odgovor proizvajalca in podobno)
-Seveda me je spet pustil na cesti. Daleč v tujini. Na uradnem servisu tam so na hitro ocenili, da gre za počen zobati jermen.
-Servis tu pravi, da to sigurno ni zaradi menjalnika. (Sem omenil, da cukne vsakič, pri speljevanju?)
Vprašanje: Kako postopati (po mirni in uradni poti) v tem primeru? Torej, servis noče na stroške proizvajalca popraviti napake, ki povzroča težave pri speljevanju in ne prizna, da je do kasnejše okvare prišlo zaradi dodatnih obremenitev, ki jih je povzročalo sunkovito speljevanje.
Hvala za pomoč in lep dan
Najbolje da napišem po alinejah:
-Vozilo z avtomatskim menjalnikom (menjalnik znan po okvarah)
-Starost 2 leti in pol (garancija potekla januarja)
-Sedaj 50000km (pri prvi okvari 30000)
-Cukne pri speljevanju, ko spustim zavoro. Kako naj opišem... Kot bi pri ročnem menjalniku prehitro spustil sklopko.
-Oktobra me je pustil na cesti (rdeči check transmission), na servisu so samo naredili update)
- Ker je še vedno cukal pri speljevanju, sem vozilo (kljub zatrjevanju servisa, da je z vozilom vse ok) ponovno naročil na pregled s prošnjo, da se napaka odpravi, dokler je še v garanciji.
-Od takrat je primer odprt (ne rabite gledati na koledar, minilo je malo več kot 45 dni).
-Vmes sem vozilo /zaradi službenih obveznosti večkrat odpeljal s servisa, ker na njem itak niso nič delali (čakanje na odgovor proizvajalca in podobno)
-Seveda me je spet pustil na cesti. Daleč v tujini. Na uradnem servisu tam so na hitro ocenili, da gre za počen zobati jermen.
-Servis tu pravi, da to sigurno ni zaradi menjalnika. (Sem omenil, da cukne vsakič, pri speljevanju?)
Vprašanje: Kako postopati (po mirni in uradni poti) v tem primeru? Torej, servis noče na stroške proizvajalca popraviti napake, ki povzroča težave pri speljevanju in ne prizna, da je do kasnejše okvare prišlo zaradi dodatnih obremenitev, ki jih je povzročalo sunkovito speljevanje.
Hvala za pomoč in lep dan

Miki N ::
OP moraš povedati znamko, ker mogoče gre za znane zadeve. Čeprav štekam, mogoče te je sram.


fikus_ ::
Avto bi jim moral pustiti tam in težiti!
Vsaj napiši, katera znamka avta.
Vsaj napiši, katera znamka avta.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

veselivoznik ::
Fiat ducato. Sram me je samo zato, ker sem dal zanj toliko denarja. Težim jim pa že pol leta.

bbbbbb2024 ::
veselivoznik je izjavil:
Vprašanje: Kako postopati (po mirni in uradni poti) v tem primeru? Torej, servis noče na stroške proizvajalca popraviti napake, ki povzroča težave pri speljevanju in ne prizna, da je do kasnejše okvare prišlo zaradi dodatnih obremenitev, ki jih je povzročalo sunkovito speljevanje.
Hvala za pomoč in lep dan
Kolikor sem gledal na Internetu, gre za ročni menjalnik, ki ima dodano elektro-hidravlično menjavanje in verjetno nikoli ne bo povsem bolje. Poskusi na drugem avtu preveriti, če tudi tisti tako sunkovito cuka ali ne.
Najprej daj avto popraviti, če je kaj drugega šlo po gobe.
Potem pa ga prodaj.
Če je avto za službeno rabo, sicer ne vem, kaj je tvoja dejavnost, kupi kaj drugega, bolj zanesljivega. Osebno menim, da je najbolj zanesljiv avtomatski menjalnik ZF8:
ZF 8HP transmission @ Wikipedia
imamo več službenih avtov, ter brez težav zdrži 50kkm na leto na avto.
Vztrajati pri avtu, ki preprosto je tehnično eksperiment, nima smisla.

hojnikb ::
ZF8 je za longitudno postavljene motorje z rwd, tko da za tipične kombije odpade..
#brezpodpisa

veselivoznik ::
Pri vseh, s katerimi sem se imel priložnost voziti, se predstavlja skoraj ne čuti. Seveda ne pričakujem lastn cvt ampak to ni "luksuzni menjalnik", kot so mi zatrjvali pri prodaji.

bambam20 ::
veselivoznik je izjavil:
Zdravo,
Najbolje da napišem po alinejah:
-Starost 2 leti in pol (garancija potekla januarja)
Hvala za pomoč in lep dan
Zakaj rabijo oni še kaj v garanciji popravljat, če je že mimo od janurja letos?
Pelješ drugam.

IL_DIAVOLO ::
Ker recimo niso popravili vozila, ko je se bil v garanciji.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

bambam20 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ker recimo niso popravili vozila, ko je se bil v garanciji.
Nima to veze. Garancije ni več. Če nekaj ni več v garanciji jim ni treba več napake odpravljat. Sam si je kriv.

bambam20 ::

Bellator ::
To še ne pomeni, da si je kriv sam. Posledice bo verjetno moral nositi, a krivda ni na njegovi strani.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellator ()

p0ki ::
Poleg tega, če prav razumem, ima delovni nalog odprt za to napako še pod garancijo... To da je vzel avto iz servisa, ko so čakali na navodila iz tovarne ne spremeni ničesar, mi imamo v floti okoli 600 vozil in to redno delamo.
Če si si kulker tulk ok s sprejemniki na servisu večinoma probajo dati na garancijo tudi če je malo izven, ali pa na kulanco.
Na žalost s Fiat Ducato nimam izkušenj, je pa res da če je to Mix med ročnim in avtomatskim ni glih ok.
Če si si kulker tulk ok s sprejemniki na servisu večinoma probajo dati na garancijo tudi če je malo izven, ali pa na kulanco.
Na žalost s Fiat Ducato nimam izkušenj, je pa res da če je to Mix med ročnim in avtomatskim ni glih ok.
"As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster"

bambam20 ::
To še ne pomeni, da si je kriv sam. Posledice bo verjetno moral nositi, a krivda ni na njegovi strani.
AVto ni vel v garanciji. Tako, da bo popravljal na svoje stroške.
Poleg tega, če prav razumem, ima delovni nalog odprt za to napako še pod garancijo... To da je vzel avto iz servisa, ko so čakali na navodila iz tovarne ne spremeni ničesar, mi imamo v floti okoli 600 vozil in to redno delamo.
Kako je lahko pod garancijo, če je ta potekla januarja 2025? To, da je delovni nalog odprt nima veze. Garancija je potekla. Lahko pa greš v tožbo. Srečno. Čez 5 let boš na vrsti. Dobil boš drobiž za gume in bon za dišečo smrekico.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()

Bellator ::
To še ne pomeni, da si je kriv sam. Posledice bo verjetno moral nositi, a krivda ni na njegovi strani.
AVto ni vel v garanciji. Tako, da bo popravljal na svoje stroške.
To ne vpliva na to, ali je OP kriv ali ne

Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellator ()

p0ki ::
Ma kaj bluziš v prazno. Če je nalog odprt še pod garancijo in ni zaključen pomeni da še "popravljajo". Near se mešaj če si v nekem drugem svetu, ni vse črno ali belo, nikjer.
"As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: p0ki ()

bbbbbb2024 ::
Ma kaj bluziš v prazno. Če je nalog odprt še pod garancijo in ni zaključen pomeni da še "popravljajo". Near se mešaj če si v nekem drugem svetu, ni vse črno ali belo, nikjer.
Ne bodi grob z ljudmi.
Jaz sem imel garancijski zahtevek na BMW G31, nalog so odprli v istem dnevu, naslednji dan je bilo popravljeno. Šlo je za Adblue sklop, ter je javil motnje v motorju.
Sem pa imel garancijski zahtevek na Dacia Dusterju, gumb za klimatizacijo je bil polomljen, avto smo že tak prevzeli, ko je bil nov. Nalog se je valjal 4 mesece, čakali so na odobritev, ter so ga še "popravljali". Po 6 mesecih sem se oglasil na servisu, mehanik je šel do ene totalke, ki je bila na servisu deponirana, točno tak isti Dacia Duster. Brez besed je odmontiral komandno ploščo, ter zamenjal na našem Dusterju. Polomljeno pa dal na totalko. Brez papirjev, brez vsega.
Je pa še komentiral, da imajo na servisu eno Dacio Duster, ki je imela počen kardanski zglob. In je lastnik ni hotel prevzeti, ter je kar tam stala, da so jo "popravljali". On je zelo dobro razumel frustracijo, ko kupiš nov avto, si misliš garancija, pa te odpikajo in si zmišljujejo.
Tako da realno, vsaj kar se mene tiče, Dacia ne spoštuje garancijskih zahtevkov. Folk si misli, nov avto, garancija, čisto zares - vsaj Dacia ne spoštuje garancije. Vendarle je bil avto nov kupljen za denar. Ni bil zastonj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2024 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izkušnja z uradnim Renault servisomOddelek: Loža | 955 (434) | bbbbbb2024 |
» | Nov avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 42859 (4617) | Ghost7 |
» | Nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 7531 (3043) | zodiak |
» | Karavan do 13.000€ - kaj predlagate? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13219 (10138) | Utk |
» | Avtomatski menjalnik in pomoč pri speljevanju v klanec (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24486 (22079) | Mavrik |