» »

Realna poraba bencinarja

Realna poraba bencinarja

1
2
»

2dark ::

Nista 150 konjska pa vseeno.

Ford B Max 1.0 turbo 101 konj poraba povprečno 6.5 litra
Peugeot 208 1.2 turbo 110 konjev poraba povprečno 6.5litra

To je popolnoma normalna poraba, z varčevanjem pa bi verjento šlo dol še za pol litra. AMpak to potem ni vožnja, pač pa mučenje.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

GrimReaper3 ::

Na koncu je tako da 130 KM+ bencinarja najbrž ne boš kupil za dolge vožnje.
Jaz imam po 6,5 letih 72k km. Za daljše razdalje od tega ne vem kaj bi, v prvi vrsti bi iskal rešitve kako se ne tako daleč voziti, šele nato pa katero vrsto pogona pri avtu bi vzel.
Pa tankanje ni problem samo denarno, ampak tudi časovno, če moraš 1x tedensko tankati.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Imaš avto samo za službo?

_Sajmon_ ::

Novi Golf 1.5 eTSI 115KM DSG: po slabih 6000km je realna poraba skoraj točno 6l. Devet tankanj, od 5.8 do 6.3 sem izračunal. Računalnik pokaže deci manjšo porabo. Je pa to vožnja večinoma po LJ, kombinacija obvoznice in drugih cest. Če grem na daljšo avtocestno vožnjo, pade za pol litra recimo. V bistvu sem fasciniran, kako malo po rabi v LJ. Ja, če greš po Dunajski v center oz. kjerkoli je več semaforjev, si blizu 7l. Ampak s povprečjem sem več kot zadovoljen. Naredim >700km na tank.

endelin ::

To je odlična poraba za po mestu

Meizu ::

Malo offtopic ampak me zanima a je huda razlika med golfom GTI in polo GTI?


Ne ravno. Odvisno sicer kateri Polo GTI gledaš.

Če primerjamo automatika proti automatiku, potem je Golf GTI namerno občutno hitrejši - v Polu so iz nekega razloga prestave dosti daljše, sicer super za economy drive ampak v performansu je potem Golf občutno boljši.

Me je pa presenetil Polo GTI z ročnim menjalnikom, ki je sicer danes super redka stvar - veliko krajša prestavna razmerja, kar zelo občutno izboljša zmogljivosti vozila in je avto tudi zaradi manjše teže praktično skoraj enak Golfu po zmogljivosti, seveda če primerjamo letnik z letnikom. Moj Polo GTI je letnik 2019, gre za AW serijo z OPF filtrom (žal, sakramenski birokrati):

Merjeno preko dragy:

Polo GTI 2019 AW 200PS ročni menjalnik: 100-200km/h 15.08 sec
Golf GTI 2018 230PS DSG: 100-200km/h 15.68 sec

DSG seveda naščije ročni menjalnik iz 0-100 km/h, to je jasno.

Mojega tunanega nisem še meril, ker si ne lastim dragy sistema. Je pa razlika kar občutna.

Nekaj razlike je sicer v samem motorju:

Golf GTI ima samo direct injection, Polo GTI ima poleg direct injection še port injection (govorim za moj letnik, novemu Polu so seveda to vse odvzeli, avti so danes žal dražji, tako da jim je zmanjkalo budgeta) ter napram Golfovem EA888 drugo revizijo motorja sicer z budack cyclom, enostavno povedano VVT tehnologijo ki deluje na pritisk olja v gredi. Turbina je pri obeh načeloma IS20, je pa pri Polu vseeno malenkost manjša šoba kot pri Golfu.

Skratka po domače - Golf ima malenkost boljšo platformo za tuning v štartu, če ti je to glavni selling point avtomobila. Jaz sem se za Pola odločil prvič zato, ker sem prišparal 10.000EUR (Golf žal ni 10kEUR boljši od Pola), pa tudi zato, ker je zame zaradi WRCja Polo malenkost bolj ikoničen avto kot Golf, se pa zavedam, da sem v manjšini s tem mnenjem :))

Pa tudi zaradi port injectiona konec koncev, Ea888 gen3b enostavno nima težav s packanjem ventilov.

Ampak obvezno najdi ročni menjalnik, če lahko!

v resnic je vseen, ker sta za hothatch-a bistvo predraga.


Moj je bil kar lepo 24.000EUR po salonski ceni. Kar pa danes delajo iz avtov je pa itak kriminal.

Ti pojma nimaš! Sploh ne vem zakaj prideš pisat pravljice v tako temo o kateri nimaš niti osnovnega pojma.


Bolj bo problem v tem, da nekateri očitno ne znate vozit, ker porabe, ki jih pišete tu noter so ali iz riti potegnjene, ali pa nabijate gas tam, kjer vam ga ni mesto nabijat. Naučite se vozit, pa bo. Da pa izkažem še sočutje, je pa možno tudi, da vozite neke stare 2 litraške ali 3 litrače, ki itak pijejo bencin podobno kot če bi ga iz kozarca zlival v lijak. Tehnologija je napredovala, Ata Stanko. Nismo več leta 1945 :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

GrimReaper3 ::

Utk je izjavil:

Imaš avto samo za službo?

Tudi za to ne.

AtaStanko ::

Meizu je izjavil:


Ti pojma nimaš! Sploh ne vem zakaj prideš pisat pravljice v tako temo o kateri nimaš niti osnovnega pojma.


Bolj bo problem v tem, da nekateri očitno ne znate vozit, ker porabe, ki jih pišete tu noter so ali iz riti potegnjene, ali pa nabijate gas tam, kjer vam ga ni mesto nabijat. Naučite se vozit, pa bo. Da pa izkažem še sočutje, je pa možno tudi, da vozite neke stare 2 litraške ali 3 litrače, ki itak pijejo bencin podobno kot če bi ga iz kozarca zlival v lijak. Tehnologija je napredovala, Ata Stanko. Nismo več leta 1945 :D


Kolk pa ti enih neumnosti namečeš ven v samo enem komentarju pa kr glava peče. Še enkrat: pojma nimaš:)) To ti lahko svojo mamico šopaš, če ti verjame. A tako tvoja mamica in ati vozita?
Pravljice so že mimo. Treba bo it spat.

Meizu ::

Kolk pa ti enih neumnosti namečeš ven v samo enem komentarju pa kr glava peče. Še enkrat: pojma nimaš:)) To ti lahko svojo mamico šopaš, če ti verjame. A tako tvoja mamica in ati vozita?
Pravljice so že mimo. Treba bo it spat.


Ata Stanko, you're flat.

Bejž tam babice lovit raje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

nekoman ::

Utk je izjavil:

Imaš avto samo za službo?

Ne avto za privat, želja je, čim več se vozit nasploh in čim dlje.
Npr. v službo se vozim po 5 km daljši poti vsak dan sem in tja, je več ravnine ipd., skratka uživam v vožnji.
Če rabim kaj za doma iz "železnine" se zapeljem v lj 70 km stran v eno stran :) čeprav je lokalna trgovina 2 km stran.

Kayzon ::

hojnikb je izjavil:

Kayzon je izjavil:

Meizu je izjavil:

Tako da precej drugače kot Meizu, ki več kot očitno ne zna pritisnit na plin. Ker 250KM avto seveda ne pije 6l.


Sej ga nimaš dobesedno kje pritisnit, ker je povsod gužva... Če bi se s fičotom vozil bi bila ista. ;((


Malo offtopic ampak me zanima a je huda razlika med golfom GTI in polo GTI?


v resnic je vseen, ker sta za hothatch-a bistvo predraga.


To kar se danes steje za hothatche je pa tudi noro,kje so casi ko si mel 205gti pa turbo gt renoja 8-)

Meizu ::

Ja napram tem 25 tonskim hibridom je danes vsak avto s kratko ritjo praktično zrel kandidat za hothacha :))

Djole ::

Captur tce 90 samo mestna voznja par km na dan po racunalniku 8,2l :)

m0LN4r ::

Meizu je izjavil:

Jaz imam Polo GTI z 250KM+ čipiran 2.0 turbo TSI in pijem cca. 6.3/100 pri zrelaksirani vožnji na AC (110-115kmh) in cca dobrih 6/100 pri vožnji po magistrali. V mestu najebeš, tam sem bližje 8-9/100.
Skratka, poraba bo ziher višja kot dizel, vzdrževanje bo malo cenejše. V povprečju gledano.

Je pa pri bencinarju tako, če ga goniš pije kolikor mu daš, če ga voziš počasi in umirjeno lahko tudi z veliko mašino narediš ugodno porabo. Dizli so kar se tega tiče vseeno malo bolj konsistentni. Zanimivo je, da je povprečna poraba Clia 90Tce od punce primerljiva z mojim GTIjem, če ga vozim v podobnem hitrostnem režimu kot Clia. Kar je po eni strani logično, po drugi pa presenetljivo kako učinkoviti so danes tudi bencinarji večjih prostornin.

Kako si to vozil? Jaz sem imel isto leto pa pol pa ga pod 6,7L nisem spravil, niti ko sem sel Slo-De-Slo z tempomatom nisem prisel nizje od tega.
https://www.spritmonitor.de/de/detailan...

OP sem vozil 150KM TSI Tiguana, poraba bo manjsa kot Meizujev GTI, ampak bo vseeno malce vecja kot 1.6 Dizel. Racunaj na 5,5-6
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Meizu ::

Kako si to vozil? Jaz sem imel isto leto pa pol pa ga pod 6,7L nisem spravil, niti ko sem sel Slo-De-Slo z tempomatom nisem prisel nizje od tega.


Celo iz Kopra sem ga proti Ljubljani vlekel. Kot sem omenil, ta ekonomična vožnja ni možna pri 130km/h, tam bo GTI bliže 7 litrom - govorim seveda brez nabijanja gasa.

Sem zbrskal iz telefona eno fotko, sicer potovalnega računalnika (ki ne govori vedno resnice) ampak kot sem omenil po merjenju preko razlike v litrih med polnjenjem tanka pridem po računici v povprečju nekje na 6.3-6.5/100.

hojnikb ::

m0LN4r je izjavil:

Meizu je izjavil:

Jaz imam Polo GTI z 250KM+ čipiran 2.0 turbo TSI in pijem cca. 6.3/100 pri zrelaksirani vožnji na AC (110-115kmh) in cca dobrih 6/100 pri vožnji po magistrali. V mestu najebeš, tam sem bližje 8-9/100.
Skratka, poraba bo ziher višja kot dizel, vzdrževanje bo malo cenejše. V povprečju gledano.

Je pa pri bencinarju tako, če ga goniš pije kolikor mu daš, če ga voziš počasi in umirjeno lahko tudi z veliko mašino narediš ugodno porabo. Dizli so kar se tega tiče vseeno malo bolj konsistentni. Zanimivo je, da je povprečna poraba Clia 90Tce od punce primerljiva z mojim GTIjem, če ga vozim v podobnem hitrostnem režimu kot Clia. Kar je po eni strani logično, po drugi pa presenetljivo kako učinkoviti so danes tudi bencinarji večjih prostornin.

Kako si to vozil? Jaz sem imel isto leto pa pol pa ga pod 6,7L nisem spravil, niti ko sem sel Slo-De-Slo z tempomatom nisem prisel nizje od tega.
https://www.spritmonitor.de/de/detailan...

OP sem vozil 150KM TSI Tiguana, poraba bo manjsa kot Meizujev GTI, ampak bo vseeno malce vecja kot 1.6 Dizel. Racunaj na 5,5-6


Če hočeš hot hatcha za male pare in nično porabo, potem je sam tole
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

27800EUR pa maš 435HP AWD konjev v packagu GTIja. Razn če si fetišist za ročni menjalnik (sam potem itk ne kupiš VAG grupe) ali pa značke, potem je tole no brainer. Pa nikol ne bo treba gledat na porabo bencina. Kvečjemu porabo elektrike, če boš hotu it kam dalj :P
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

nekoman ::

Električni avto ne kupim nikoli in nikdar!! To itak ne bo dolgo pilo vode, ma Trumpl kar prav da je treba vrat? predragi servis in pogreb s polnjenjem in sto drugih. Osebno bom mel ica do 3€ na L, pol šele začnem mogoče Gruntar drugač.

Do sedaj sem imel ročni menjalnik,bi pa sedaj avtomatiko.
Nikoli se nisem vozil avtomatski menjalnik. A desne noge pol praktično ne rabiš? Ti bi bilo zame dvesto ker imam težave z desno nogo/kolenom ..

Meizu ::

X Power je zanimiva igrača, ki sicer izgleda dolgočasno, ampak EV je.

To pomeni, da trogaš s sabo 1800kg, nima mehanskega LSDja, nima takšne geometrije kot GTi ali recimo Hyundai i20n ali i30n, pa iz nekega razloga ima od 190km/h dalje neko blokado kjer znatno upočasni pospeševanje.

Ja, to ni problem v realnem življenju ampak na grobniku se pa to ne obnese glih. Je pa 0-100 to praktično Golf R performance iz semaforja, to je pa ziher zabavno.

Ampak petrol headi ne kupujemo avtov samo in zgolj zaradi številk, meni osebno veliko pomeni tudi neka zgodovina avtomobila, ki ga vozim. Bi pa z veseljem tudi X Powerja dodal v garažo.

Utk ::

Haha, polo driver pravi da mg4 zgleda dolgočasno.

Only on slotech...

Meizu ::

Ne vem s katerega frizbija si ti priletel ampak MG4 nihče v avto svetu ne šmirgla kej preveč. Ima številke ampak dizajn je pa whatever.

Utk ::

Samo to bom reku: polo.

Kayzon ::

hojnikb je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Meizu je izjavil:

Jaz imam Polo GTI z 250KM+ čipiran 2.0 turbo TSI in pijem cca. 6.3/100 pri zrelaksirani vožnji na AC (110-115kmh) in cca dobrih 6/100 pri vožnji po magistrali. V mestu najebeš, tam sem bližje 8-9/100.
Skratka, poraba bo ziher višja kot dizel, vzdrževanje bo malo cenejše. V povprečju gledano.

Je pa pri bencinarju tako, če ga goniš pije kolikor mu daš, če ga voziš počasi in umirjeno lahko tudi z veliko mašino narediš ugodno porabo. Dizli so kar se tega tiče vseeno malo bolj konsistentni. Zanimivo je, da je povprečna poraba Clia 90Tce od punce primerljiva z mojim GTIjem, če ga vozim v podobnem hitrostnem režimu kot Clia. Kar je po eni strani logično, po drugi pa presenetljivo kako učinkoviti so danes tudi bencinarji večjih prostornin.

Kako si to vozil? Jaz sem imel isto leto pa pol pa ga pod 6,7L nisem spravil, niti ko sem sel Slo-De-Slo z tempomatom nisem prisel nizje od tega.
https://www.spritmonitor.de/de/detailan...

OP sem vozil 150KM TSI Tiguana, poraba bo manjsa kot Meizujev GTI, ampak bo vseeno malce vecja kot 1.6 Dizel. Racunaj na 5,5-6


Če hočeš hot hatcha za male pare in nično porabo, potem je sam tole
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

27800EUR pa maš 435HP AWD konjev v packagu GTIja. Razn če si fetišist za ročni menjalnik (sam potem itk ne kupiš VAG grupe) ali pa značke, potem je tole no brainer. Pa nikol ne bo treba gledat na porabo bencina. Kvečjemu porabo elektrike, če boš hotu it kam dalj :P


Elektricn avto je dal haha :))
1
2
»